חלוקה נכונה לאדגרופים

אני מניח שזהו לא יומכם הראשון בבלוג, ובשלב הזה, החשיבות בחלוקה ל-AdGroups כבר ידועה. בעבר הרחוק (בעולם האינטרנט, חצי שנה זה רחוק) קצת קישקשתי על העניין, והפעם אני הולך להרחיב על כך עוד קצת.

הדרך הכי טובה לדעתי, להסביר כיצד אני חושב שכדאי לעשות כך, תהיה על ידי תיאור אבולוציית מטודולוגיית החלוקה שלי לקבוצות.

השיטה הסמנטית

ממש ממש מזמן, כשרק התחלתי, הייתי מחלק את מילות החיפוש שלי, בצורה הכי פשוטה ובסיסית שיש. הייתי מוצא את "מילות השורש" (לדוגמא: "שיווק שותפים"), והייתי יוצר לכל מילה כזו אדגרופ. לאחר מכן, הייתי מוסיף לאדגרופ את כל הזנבות הארוכים ("שיווק תוכניות שותפים", "שיווק שותפים עם קישורים ממומנים"), ובמודעה שלי מנסה לכלול כמה שיותר פעמים את מילת השורש.

היתרון בשיטה הזו, זה כמובן המגע האנושי, והטיפול הקרוב בכל מילת מפתח. באופן הזה, אני יכול להביא לכל מילת מפתח את תשומת הלב המגיעה לה, וכך גם להוציא את המקסימום מהאדגרופ. החיסרון לעומת זאת, שזה לוקח המון זמן בהתחלה, באמצע ובסוף. בשיטה הזו, גם כאשר הקמפיין רץ, כאשר מערכת המעקב שלנו, מצאה מילות חיפוש שבאו כתוצאה מ-Match Type Phrase או Exact זה סרט להוסיף אותם לקמפיין.

השיטה האוטומטית (או Unique Keyword Per AdGroup)

זה ישמע קלישאתי מאוד, אבל אני זוכר את היום הזה כאילו זה היה אתמול. היום בו שמעתי, שמאחר וההמלצה הרשמית של גוגל היא אדגרופים מצומצמים מאוד וממוקדים מאוד, אז מה יותר ממוקד ממילה ייחודית בכל אדגרופ (עם כל שלושת המאטצ' טייפים). באותו הרגע הייתי ממש מאושר, כי הרבה אנשים המליצו לעשות כך.

שמחתי, במיוחד לאור העובדה שבמקום שעות (ולפעמים ימים) של חילוק לאדגרופים בשיטה הקודמת, בשיטה הזו ניתן לעשות זאת בדקות עם אקסל, ואפילו יש תוכנות יעודיות שאפילו יותר פשוטות מאקסל. התוכנות היעודיות הם Efficient PPC ו-Speed PPC, וכיום גם ראיתי הרבה אפליקציות ווביות חינמיות. השאלה היא, האם למיקוד כזה התכוון המשורר?

היתרון הגדול בשיטה הזו זה כמובן הזמן שנחסך (או לכאורה נחסך, פרטים בהמשך…). יתרון נוסף הוא העובדה שניתן לכלול כל מילת מפתח, במודעות של אדוורדס, מה שכביכול אמור לבצע שני אפקטים: 1. QS יותר גבוהה. 2. CTR יותר גבוהה כי יש יותר מילים מובלטות במודעה כאשר מחפשים אותן.

הבעייה בשיטת העצלנים

לשיטה הקודמת, אני קורא גם שיטת העצלנים. זה לא סוד שחלק גדול מהקוראים הם די מתחילים בתחום, ובכל פעם כשמישהו שואל אותי אם אני מעלה קמפיין בעזרת Speed PPC, ואני עונה בשלילה, מתחיל לעופף ענן הפתעה. בגלל שעד לא מזמן, אני הייתי במקום של אותם אנשים, אז אני יודע מאיפה ההפתעה הזו מגיעה. גם אני הייתי מופתע מאוד כאשר הייתי שומע שמשווק שותפים מוביל לא משתמש באוטומציה מסוג זה.

העניין הוא, שכלים כגון Speed PPC ו-Efficient PPC, הם כלים מתקדמים מאוד, לממשווקים מקדמים. כמובן שהמתחילים רואים בנפיט של חסכון בזמן, אבל כשלא יודעים להשתמש בכלים הללו, הם מהווים הרבה יותר נזק מאשר תועלת. וגם התועלת היא לא הכי תועלת, מאחר וזה חוסך זמן בהליך בניית הקמפיין, אבל לכו תנסו להתמודד עם אלפי אדגרופים בשלב האופטימיזציה.

השבוע יצא לי לדבר עם משווק "עצלן", אשר ניסה להכנס לנישה כלשהי, והתבכיין לי לעזרה, מדוע הוא לא הצליח. שיטת העבודה שלו היא כזו: שלב א' – להכנס ל-SpyFu, ולהוריד את כל המילים אשר המתחרים משלמים עליהם. שלב ב' – להרים קמפיין ב-5 דקות ב-Speed PPC. – זו לא הדרך!

מה שקורה אם עובדים בשיטה הזו, או אפילו גם אם מחקר המילים נעשה באופן ידני זה שברגע שמעלים קמפיין גדול עם הרבה אדגרופים, ממילא חצי מהמילים יקבלו QS גרוע. דבר שני, הלונגטיילים שאולי ממירים יקבלו סלאפ אחרי שבוע… ומה שקורה שעדיין נשארים עם טונה מילים ואדגרופים, כאשר פה ושם מסתובבת לה מילה עם QS שווה ל-POOR. בשבילי זה לא QS, זה סרטן! המילות מפתח הללו יאכלו כל חלקת QS טובה בקמפיין ממש מבפנים, עד שבסופו של דבר עוד מילים יחטפו סלאפ ולשאר המילים יהיה ביד גבוהה.

איך אני מחלק לאדגרופים?

את כל זה, אני למדתי על בשרי. גם אני הייתי עובד בשיטת העצלנים. ורק על מנת להדגיש, זו "שיטת העצלנים" אם משתמשים בה מהסיבות הלא נכונות, כי לפעמים היא כן טובה. מי שעקב אחרי הבלוג, בטח שם לב שפעם הכל היה חד משמעי, הכל היה שחור ולבן, ותקופה האחרונה אני תמיד אומר תלוי

וזו בדיוק השיטה שאני משתמש בה כיום לסידור לאדגרופים – שיטת התלוי. לפי שיטת העבודה שלי, כל מקרה צריך להבחן לגופו, וכשאני אומר כל מקרה, אני מתכוון לכל Keyword ו-Match Type. יכול להיות שזו עבודה קשה יותר מלעשות Copy-Paste מ-SpyFu ל-Speed PPC, אבל היא גם יותר משתלמת.

הבעייתיות בשיטה הקודמת נובעת בעיקר בגלל המודעות. אנחנו יודעים שחלק משמעותי ממחיר הקליק שלנו זה היסטוריית המודעה וה-CTR שלה. העניין הוא שנניח שיש לנו Longtail ששוכן לו בנוחות באדגרופ משל עצמו, אבל עם כמות חיפושים כמו שלו אין מצב שהמודעה תצבור היסטוריה רצינית, לפחות לא בשישה חודשים הקרובים. מעבר לכך, מחסור בלחיצות הרבה פעמים גם מוריד QS, ומעלה את הבידים. במקרה הזה, לא יהיה איכפת לי שהמילה לא תופיע במודעה עצמה, אז אני אצרף את המילה לאדגרופ שנראה לי הכי קשור מבחינת הרעיון של המודעה. אגב, אמרתי Longtails אבל התכוונתי למילים עם מעט חשיפות, יש גם ShortTails כאלה.

כפי שהבנתם, אני ממיין לאדגרופים קודם כל בהסתמכות על כמות התנועה אשר המילת חיפוש תניב לי, ורק לאחר מכן לפי נושאים אחרים. כך שאם לפי המחקר מילים שביצעתי, יש לי הרבה מילים עם מספיק תנועה כל אחת (מספיק זה בשבילים זה 50 קליקים ביום) אז הרווחתי ואני יכול להשתמש ב-Speed PPC (או תכנה דומה אחרת), אבל מה שכן נדפקתי במקום אחר – לעשות ספליט-טסטים למודעות. במידה ולא אני עושה הכל ידנית. ובכל מקרה, את המילים שיש להם תנועה נמוכה אני עושה ידנית גם כך.

כמובן, שזו רק התמונה הגדולה, וכשמתחילים להתבונן בזכוכית מגדלת, אז כל נישה וכל קמפיין צריך לבדוק לגופו. נראה לי שבסופו של דבר, בכל הפוסטים האחרונים, וכנראה גם בפוסטים הבאים, אני מגיע לאותה מסקנה – תעשו את המחקר שלכם!

52 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. FreedomGosu   4 בפברואר 2009 בשעה 10:38
    (#)

    פוסט מצויין!

    שוב הוכחת שכסף לא גדל על העצים, ושצריך לעבוד קשה בשבילו, סה"כ עבודה מהבית זה לא עסק כזה קל כמו שזה נשמע, ואני שמח שאתה מנחיל עלינו הקוראים את המשמעת(הלא עצלנית) שצריך כדי להיות משווק תוכניות שותפים מצולח.

     

  2. אנונימי   4 בפברואר 2009 בשעה 12:42
    (#)

    אהבתי.

    תודה

  3. יגאל   4 בפברואר 2009 בשעה 13:31
    (#)

    אחלה פוסט.. מרתק

     

    אבל לא הבנתי את החלק האחרון, למה זה דופק את הספליט טסטים ?

    האם זה בגלל שקשה למקד את המודעות עבור המילים האלה כי הם לא ממוקדים מספיק ?

     

    • המיליונר בפיגמה   5 בפברואר 2009 בשעה 7:59
      (#)

      לא, כי אם אתה עובד בשיטה הזו, נוצר מצב שיש לך נניח 200 מילים או יותר, ב-200 אדגרופים או יותר. לך תעשה ספליט טסט למודעות של 200 אדגרופים :) חצי מהם בכלל לא יקבלו את הקליקים הנחוצים בשביל להשלים את המלאכה…

  4. מוטי   4 בפברואר 2009 בשעה 14:41
    (#)

    פוסט באמת טוב, אני גם בעד בהתחלה לעשות הכל ידני ורק כאשר מבינים את העניינים יותר לעומק להתחיל להשתמש בתוכנות למיניהם.

     

    • המיליונר בפיגמה   5 בפברואר 2009 בשעה 8:00
      (#)

      לפעמים, גם כשיודעים אתת המלאכה, עדיף עדיין לעשות הכל לבד.
      תחשבו על זה כך, זו עבודה חד פעמית, אחרי שעושים את זה, הקמפיין יכול לרוץ בכיף :)

  5. אורי   4 בפברואר 2009 בשעה 16:43
    (#)

    אנא צור קשר – יש לי משהו מעניין בשבילך

  6. אנונימי   4 בפברואר 2009 בשעה 18:24
    (#)

     אחלה POST

     

    יש לי שאלה אליכם

     

    מה עושים כאשר משיגים תקציב ל PPC

    ופתאום לא יודעים מה לשווק ?

     

    זה מרגיש כמו כאילו הסנדלר הולך יחף :)

     

    מה עושים ?

    איפה מוצאים נישה עם CONVERSION סביר ?

     

    • המיליונר בפיגמה   5 בפברואר 2009 בשעה 8:02
      (#)

      איפה מוצאים את המילים הממירות?
      איפה מוצאים עמודי נחיתה ממירים?
      איפה מוצאים את המודעות הממירות?

      לשאלות האלה אין סוף, מספיק להתבטל,
      ותתחיל לפעול!

      • אנונימי   5 בפברואר 2009 בשעה 11:36
        (#)

        אוי, אם היית יודע כמה אני עובד

         

        הלוואי היה לי זמן להתבטל, אני עובד בבוקר בעבודת יום שלי לצערי

        ואחרי זה אני יושב עד 3 בלילה ועובד על הקמה חיפוש ומציאת קמפיינים, נישות ואתרים

         

        תשאל את אשתי ;)  

  7. The New Rich   4 בפברואר 2009 בשעה 18:24
    (#)

    כל כך התלהבתי מ-Efficient PPC כששמעתי עליה, אך מיד עם הקמפיין הראשון שיצרתי בעזרתה הבנתי את העניין. נהייה לי בלגן, נהיו לי מודעות לא מדויקות מבחינה תחבירית ובסופו של דבר הייתי צריך לפתוח את הקבצים באקסל ולהתחיל לסדר את זה בעצמי…

    השיטה שאני עובד בה עכשיו זה היא אקסלית לגמרי – משהו דומה לשיטה שהמלצת עליה באחד הפוסטים. לוקח הרבה זמן, אבל ה-CTR וה-QS מעולה. לצערי עדיין אין מספיק מכירות בלתי החלטי

  8. שחקן   5 בפברואר 2009 בשעה 0:47
    (#)

    באיזה כלי ניתן להשתמש על מנת להכניס את מילת החיפוש לתוך המודעה ולתוך עמוד הנחיתה באופן דינמי?

    • המיליונר בפיגמה   5 בפברואר 2009 בשעה 8:04
      (#)

      בקשר למודעה, שני הכלים שצויינו פה עושים את העבודה. וגם אקסל…

      בקשר לעמוד נחיתה, אין תכנה, אבל זו פקודת PHP בסיסית.

      בכל מקרה, זו שאלה שנשאלה מתוך עצלנות…

      • איריס   5 בפברואר 2009 בשעה 14:55
        (#)

        היי יגאל

         

        אנחנו לא מכירים..אבל אני עוקבת אחרי הפוסטים שלך בהנאה :-)

        אני לא עצלנית אבל כנראה לא מספיק יודעת. מהי אותה פקודת PHP בסיסית המאפשרת לשנות את מילת המפתח בדף הנחיתה באופן דינמי?

         

        המון תודה, איריס

        • המיליונר בפיגמה   9 בפברואר 2009 בשעה 9:26
          (#)

          אהלן איריס,

          נניח והקובץ של העמוד נחיתה שלך הוא index.php, אז אם את שולחת את המבקרים לכתובת mydomain.com/index.php?something=hello, אז בכל מקום שבו תכתבי בעמוד הנחיתה < ?php echo $_GET['something']; ?>, יהיה כתוב hello.

          בהצלחה.

          • איריס   9 בפברואר 2009 בשעה 21:56
            (#)

            המון תודה יגאל על ההתייחסות :-)

          • הסטודנט   10 במאי 2009 בשעה 22:50
            (#)

            במידה ואני לא יודע PHP והקובץ שלי הוא index.html אז יש משהו לעשות עם זה?

            נ.ב. בלי קשר קופיאק שלחו אותי אותי הביתה בבעיטה (לא קבלו אותי)

            • המיליונר בפיג'מה   11 במאי 2009 בשעה 19:13
              (#)

              ללמוד PHP בסיסי, זה ממש קל… רוב משווקי השותפים הם לא מתכנתים, אבל למדו ממש את הבסיס של PHP, וזה עוזר.

              לגבי קופיאק, תשלח לי אימייל דרך הטופס יצירת קשר עם האימייל שאיתו נרשמת לקופיאק, ותציין שאתה "הסטודנט" שאני אזכור במי מדובר.

              אני אדאג שיאשרו אותך.

              שבוע טוב.

  9. עמרי   5 בפברואר 2009 בשעה 8:04
    (#)

    שלום יגאל מליונר.

    אני נהנה מאוד ולומד המון מהבלוג שלך, הנתינה שלך בידע לקהל מאוד נדיבה.

     

    תגיד, אתה חושב שזה בסדר שאני אציע לאחד מקוראים שלך עבודה בהקמת קמפיינים של גוגל ללקוחות בישראל?

    כי אם כן אז הם יוכלו לפנות אלי ל omry.sem (at) gmail

    מדובר במשרה חלקית, בשלב זה דרושה הקמה של בין קמפיין אחד לשלושה (ללקוחות שונים) 

    עמרי

     

     

     

  10. Emil   5 בפברואר 2009 בשעה 11:35
    (#)

    יגאל,

    מזמן לא הגבתי כאן בבלוג, אולי בגלל שהרבינו לדבר ולקשקש בטלפונים.

    על כל פנים, הכנס היה מדהים!!!! האנשים היו מגניבים!!!

    פגשנו כל כך המון חברים ויצרנו קשרים מעניינים….

    תוך שבוע אתה תראה משהו מגניב מאוד קורה רגוע

    אני בכוונה לא מספר ורוצה לראות אם תזהה את זה (אני בטוח שכן!)

     

    מה קורה איתך? חזרת לארץ? איפה אתה עכשיו?

     

    אגב, מזל טוב לפליקס הקטן הגדול!

     

    יש תחום חדש שנחשפנו אליו ואני רוצה להפנות את תשומת לבך אליו

    שמעת על הExchange (בורסה למודעות)?

     

    להת',

    אמיל והחברים PPC Bully 

     

  11. פופה   5 בפברואר 2009 בשעה 13:56
    (#)

    הי יגאל, מה המצב?

    אני חושב שלתוכנות שהזכרת יש יתרון משמעותי בעיקר כשמדובר ביצירת פרמוטציות עם תבנית ידועה מראש (מכפלות על ערים, קודים, דגמים וכ"ו). כמו כן יש להן את היכולת להעביר חלקים נפרדים מהביטוי הסופי בפרמטרים שונים (משהו שאי אפשר לעשות באקסל לדעתי), וזה מקל בצורה משמעותית על הכנסת המילים לטקסט בצורה נכונה מבחינת סינטקס.

    חוץ מזה אתה צודק שהכי טוב זה לקבץ ידנית לקבוצות. פעם העלתי קמפיין עם 100K קבוצות וקיבלתי 10 קליקים ביום…

  12. דקלה   5 בפברואר 2009 בשעה 16:02
    (#)

    מישהו יודע אם לקליקבנק יש טלפון ישיר? יש מספר דברים שאני רוצה לדון איתם ובאימייל הם בעייתיים וחפיפניקים.

    • בוריס   5 בפברואר 2009 בשעה 18:08
      (#)

      המספר של קליקבנק: 1-208-345-4245

       

      קליקבנק הם ממש לא חפיפניקיים, פשוט יש להם למעלה ממליון אפיליאייטס רשומים וכמעט כל אפיליאייט מתחיל שולח כמה שאלות. אז הם מחלקים את האפיליאייטס שלהם לקטגוריות. מעל רווח מסוים אתה מופנה למחלקה מיוחדת והם בדרך כלל עונים בהרחבה תוך מספר שעות גג. אם יש לך מספר חשבונות במקביל כדאי ליידע את קליקבנק שזה לאותו בן אדם ואז הם יתמכו בך בהתאם לקטגוריה של החשבון הכי רווחי שלך.

  13. אילן   5 בפברואר 2009 בשעה 16:49
    (#)

    אני כותב מעט אוף טופיק, הואיל ואין פה בנמצא חיפוש, אז

    שאלתי לאלו שיודעים ויש להם ניסיון יחסי עם חברות אחסון בחו"ל,
    עם אילו חברות כדאי לעבוד?

    המליצו לי על בלוהוסט, אבל לנסות לברר איזו חברה טובה, זו בעיה אמיתית, בהתחשב בכל המשווקים שעושים עבודתם נאמנה ומונעים מאיתנו מידע סביר אודות חברות אחסון הגונות.

    אשמח להמלצה לא שיווקית, אלא פרקטית.

    באיזו אתה משתמש, יגאל?

     

    • המיליונר בפיגמה   9 בפברואר 2009 בשעה 9:31
      (#)

      אהלן,

      כל העמודי נחיתה שלי מאוחסנים על Dreamhost, מאז שעברתי אליהם לפני 5-6 חודשים, הייתה נפילה רק פעם 1 וגם ל-5 דקות. ממליץ בחום. אם אתה מעוניין הנה קופון של $50 הנחה: 50DollarsCheaper,

      בהצלחה.

  14. בוריס   5 בפברואר 2009 בשעה 18:35
    (#)

    go daddy

    https://www.godaddy.com/

     

    הם לא הכי זולים שיש אבל בטוח יותר זולים מכל החברות בישראל. השרתים גם ממוקמים בארה"ב מה שמבטיח גלישה מהירה לקהל האמריקאי. והם תמיד לארג'ים עם החבילות שלהם. בחבילה העסקית שעולה בסביבות 170 דולר לשנה אתה גם מקבל 50$ בפייסבוק אדס.ו25 $ לגוגל אדס. 

    • המיליונר בפיגמה   9 בפברואר 2009 בשעה 9:32
      (#)

      לפי מה שהבנתי ב-Go Daddy יש בעיה להריץ פרוספר.
      אבל יכול להיות שאני לא מעודכן…

      בכל מקרה, אני מבסוט מ-Dreamhost, בתגובה למעלה כתוב למה…

      • סמי בורקס   12 בנובמבר 2009 בשעה 4:08
        (#)

        הולה!

        מצאתי פתרון לפרוספר עם godaddy.
        גם בדקתי בעצמי כמובן והכל עובד.

        צריך להריץ חיפוש והחלפה ל:
        DOCUMENT_ROOT

        ולהחליף ב:
        SUBDOMAIN_DOCUMENT_ROOT

        עבור כל הקבצים בהם זה מופיע במערכת.
        הבעיה הייתה שבGODADDY השרת לא מוגדר לROOT בהם התוכניתנים השתמשו כאשר כתבו את התוכנה (הבטיחו תיקון לפני שניים ממה שקראתי בפורום שלהם)

  15. amir   7 בפברואר 2009 בשעה 2:58
    (#)

    שלום מליונר.

    אני עובד כרגע על המליון השני שלי (מהראשון כבר התיאשתי…)

     

    אינני עוסק בשיווק שותפים אבל בהשראת הבלוג שלך (ואני מצטרף למחמאות של כולם כאן) אני מנסה לקדם עסק עצמאי (בתחום האופנה, ולא בארץ) באמצעות אדוורד. להלן כמה כושיות:

    1.

    האם לדעתך נכון לקנות מילים שהם מותגים או שמות  של מתחרים (בהנחה שהם לא מילה מוגנת, כבר ראיתי שאדוורד חוסם מילות מפתח של מותגים חשובים )

    למשל מודעה של "פפסי" עבור מילת מפתח "קוקה קולה".

    במקרה זה מילת המפתח לא תופיע במודעה, אך המודעה עשויה להביא תנועה.

    2.

    מאז שהפעלתי את הקמפיין, אני רואה באנליטיקס של האתר שלי שמילת המפתח המובילה, איננה כלל מילה שקניתי באדוורד, וגם אינה מופיעה באתר שלי (ובכל זאת זהו מותג אופנה).

    בדקתי ואכן המודעה שלי קופצת עבור מילת מפתח זו.

    הכיצד ?

    3.

    בפוסט וידאו שלך  בדקת כמה חיפושים יומיים יש למילת מפתח מסויימת. מהיכן אתה שואב את המידע הזה, והאם אפשר להגבילו למדינה או לאיזור גאוגרפי מסויים ?

     

    יישר כוח, נתראה במליון השלישי…

     

     

    • המיליונר בפיגמה   9 בפברואר 2009 בשעה 9:35
      (#)

      אהלן אמיר,

      1. רעיון טוב לקנות שמות של מותגים.
      2. בגלל שאתה משתמש ב-Match Type שהוא Broad
      3. תחפש בגוגל Keyword Tool, כל 5 התוצאות הראשונות מצויינות.
      4. אני יודע שלא שאלת, אבל מהשאלה השניה הבנתי שאין לך מושג באדוורדס. ההמלצה שלי, תפנה לאיש מקצוע, לפני שתפסיד המון כסף ותעשה נזקים בלתי הפיכים למותג שלך (שזה לשרוף אותו מבחינת גוגל אדוורדס).

      בהצלחה.

  16. שי   8 בפברואר 2009 בשעה 5:48
    (#)

    היי יגאל,

     

    הקמתי שבוע שעבר קמפיין 1400+ מילות מפתח שחילקתי אותם ידנית ל400+ adgroups בהתחלה נהניתי מQS של 8-10 אבל אחרי כמה ימים הטראפיק ירד חטפתי סלאפ ועכשיו אין טראפיק והQS עומד על 3.

     

     נאמר לי מפורומים בחו"ל שפשוט כשהבדיקה הידנית מגיע לקמפיין שלי ורואים 400 פלוס adgroups אז חושבים "ספאם".

     

    אז אני תוהה איך זה מסתדר אם התיאוריה שלך או שאני עשיתי משהו לא נכון (מצטער אם זה נשמע מאשים :) )

     

    תודה

    ותמשיך לכתוב

     

    איפה אתה עכשיו בכלל בארה"ב?

     

    שי 

    • המיליונר בפיגמה   9 בפברואר 2009 בשעה 9:37
      (#)

      זה מסתדר מעולה עם התיאוריה שלי,
      אני רשמתי שזה לא טוב להעלות יותר מ-100-200 מילות מפתח בקמפיין חדש.

      מה היה התקציב שלך? כמה קליקים היו לך ביום?

      אחרי שתענה על זה, תחלק את כמות הקליקים היומית בכמות האדגרופים, ותבין למה קיבלת סלאפ.

      בהצלחה.

  17. אנונימי   8 בפברואר 2009 בשעה 22:26
    (#)

    אני כל הזמן עושה REFRESH בקליקבנק

    מה לעשות???????????????

  18. אנונימי   9 בפברואר 2009 בשעה 0:53
    (#)

    אהלן מיליונר!

    גיליתי לא מזמן את הבלוג שלך והוא מרתק

    אני עצמי לא ממש מסוגל להרוויח כסף גם שהוא מונח לפתחי 

    רציתי לדעת איך אפשר לפנות אליך בשאלה- יש איזו כתובת מייל?

     

    תודה מראש

    אבי

  19. אנונימי   14 בפברואר 2009 בשעה 11:59
    (#)

    אהלן,

    פוסט מעניין מאד. אני לא הבנתי בו חלק אחד, אני אשמח אם תוכל להסביר לי אותו שנית:

    "דבר שני, הלונגטיילים שאולי ממירים יקבלו סלאפ אחרי שבוע…" למה זה קורה? זה פשוט קרה לי מספר פעמים ואני לא מצליח להבין למה.

    העלתי קמפיין והיו בו מספר לונגטיילים שהמירו פעם או פעמיים בשבוע הראשון ומאז- כלום!

    תודה רבה.

     

  20. אנונימי   15 בפברואר 2009 בשעה 16:51
    (#)

    אחלה פוסט !!

    נהנתי כרגיל לקרוא.

     

    אני עובד עם Efficient PPC כבר הרבה זמן וממש ממש מרוצה.

    בהתחלה היו לי כמה שאלות והחברה שם עזרו לי מהר מאוד.

     

    ממליץ לכם בחום לנסות להשתמש בתוכנה לי זה שיפר את הקמפיינים בצורה מדהימה.

     

  21. סם   4 במאי 2009 בשעה 20:49
    (#)

    האם אפשר להשתמש בשמות של מתחרים שלי בתור מילות מפתח? האם יש תשובה חד משמעית בנושא או שזה שטח אפור?

    • המיליונר בפיג'מה   5 במאי 2009 בשעה 16:03
      (#)

      תשובה חד משמעית כן.

      מה שיכול להיות טיפה בעייתי זה להשתמש במותגים (כמו הונדה לדוגמא) במודעת טקסט. אבל עדיין ממליץ לנסות, כי גוגל מתריע אם הוא לא מאשר לך להשתמש במותג מסויים, ולא פוגע בך בצורה אחרת.

      בהצלחה.

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!