שיטה חדשה שלי לשיווק בגוגל אדוורדס – חלק א'

חדשה? טוב, חדש זה עניין יחסי מאוד. לפחות אצלי היא חדשה, והפיתוח שלה היה כרוך בהרבה דם (סתם, אבל היה קשה). לפני שאני אפרט על השיטה, אני אנסה קודם כל להסביר מה היה הרקע בהגעה לשיטה, ולמה בחרתי ליישמה. ולפני שאני אתחיל לספר את זה, אני רוצה להבהיר, שהשיטה הזו עדיין נמצאת בבדיקה, ועוד אין לי תוצאות מדויקות, לטיב יעילותה. השימוש בה על אחריותכם בלבד, והאפקטיביות שלה תשתנה בין קמפיין לקמפיין.

כפי שאתם יודעים, קיים הפרש בזמנים בין החודש שאני משלם כסף על פרסום PPC, לבין עד שאני מקבל את הצ'ק. לפי החישובים שלי, זה לוקח בין 20-30 יום, מסיומה של תקופת תשלום בקליקבנק ועד שאני מקבל את הצ'ק (אבל מה שחשוב שבסוף הצ'קים מגיעים כמו בובה). בנוסף לכך, גם הבנק שלי קצת בעייתי, ולאחר שאני מפקיד את הצ'ק של קליקבנק, לוקח להם עוד 20-30 יום, להכניס לי את הכסף לחשבון. כך שבמקרה הגרוע ביותר אני רואה את הכסף בחשבון, 60 יום לאחר סיום תקופת התשלום. רק לאחרונה נכנס לי הכסף מהצ'ק הראשון, ובעוד שבועיים אמור להיכנס הכסף מהצ'ק השני (וכך הלאה).

מה שאפשר להבין מהפסקה הקודמת, שאין לי כסף לשלם על PPC, כלומר יש לי, אבל אני כרגע חי על הלוואות ומינוסים (עד שהצ'ק השלישי יכנס לחשבון). ישבתי וחשבתי בכובד ראש, איך אני יכול להוזיל את העלויות שלי, ובמקרה הגרוע, להפסיד רק קצת כסף. חשבתי וחשבתי, והמשכתי לחקור את הקמפיינים שלי, את ה-AdGroups בתוכם, את מילות המפתח עצמם, ואת ה-Broad Types שלהם. חקרתי על היסטוריה של מילות חיפוש, ועל היסטוריה בכלל בגוגל אדוורדס. אני מניח שיכולם לשים לב לבד שעובר משהו ביני ובין חשבון האדוורדס שלי, מאחר ופרסמתי לאחרונה המון פוסטים בנושא אדוורדס.

במידה ועוד לא הספקתם לקרוא, אז זה הזמן, כי חלק מהשיטה, מבוסס על הפוסטים הבאים:
מלחמת אחים בגוגל אדוורדס
שלום בית בגוגל אדוורדס
אוטוריתות בגוגל אדוורדס
צ'ט עם גוגל אדוורדס בנושא היסטוריות

כמוכן, הייתי צריך לגייס המון המון מוטיבציה על מנת לבצע את הצעד הכרוך ביישום השיטה, וגם להצטייד בתפיסה המחשבתית הבאה:
ראייה לטווח ארוך בהצלחת העסק
בשביל לנצח, צריך לשחק!

כפי שגולשי הותיקים מכירים אותי, אני לא אוהב לכתוב פוסטים איכותיים באורך חומת סין, מאחר וכך ניתן ללכת לאיבוד נורא בקלות. ומאחר ואני חושב שהשיטה הזו, היא ממש שיטה מצויינת, אני נאלץ לפרוס אותה על פני מספר פוסטים. עד הפוסט הבא, אני מאוד מקווה שתקראו את הפוסטים אשר אשר השיטה מתבססת עליהם.

נתראה בקרוב!

4 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אנונימי   29 במרץ 2008 בשעה 19:27
    (#)

    נו………

    בדרך כלל אתה כותב כל הזמן

    דווקה עכשיו נעלמת

    כל היום אני על refresh :)

    אגב, בחלק מהפעמים עולה עמוד "דף לא קיים" עד ל refresh הבא….

    חחחחחחחח

    יאללה…. לחץ כאן ותמשיך לכתוב :)

    • המיליונר בפיגמה   30 במרץ 2008 בשעה 18:49
      (#)

      אני שמח שאתה מאוד מסוקרן,
      הבטחתי פוסט אחד ביום, ואני משתדל לעמוד בכך, אתמול כתבתי את הפוסט הזה, ועכשיו הוספתי את חלק ב'. מקווה שתהנה ממנו.

      ובקשר לבעיה של הדף לא קיים, זוהי בעיה אשר אני מודע אליה, וזוהי בעיה בשרת, בימים הללו אני מנסה למצוא חברת אחסון חדשה אשר תאחסן את הבלוג, ובקרוב מאוד אני אעביר אותו לאחסון חדש.

      יום טוב, ושבוע מהנה לכולנו.

  2. הרחקת יונים   24 באוקטובר 2008 בשעה 20:46
    (#)

    מה יותר כדאי? תשלום מראש על פרסום בADWORDS או לשלם לאחר ספירת לינקים?

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!