המדריך לקריאת מחשבות באינטרנט – חלק א'

אני מזמין אותך לדמיין לעצמך איזה כח היה לך, אם היה לך את היכולת לקרוא מחשבות ללקוחות הפוטנציאליים שלך. איזה כח זה לדעת שהלקוח הפוטנציאלי שלך רוצה מים, ואז פשוט להגיש לו מים. ישנם הרבה אנשים ספקנים בנודע לקריאת מחשבות בעולם האמיתי, אז עוד באינטרנט?

אז כן. אני לא באמת יודע אם קריאת מחשבות היא אכן אפשרית, במיוחד לא באינטרנט. מה שאני כן יודע, שאפשר לנחש ניחוש מחושב, בסיכויי פגיעה די גבוההים מה הלקוח הפוטנציאלי שלנו חושב. יותר נכון על מה 1,000 המעריצים האמיתיים שלנו חושבים. יותר נכון, מה השיחה שמתנהלת ל-1,000 המעריצים האמיתיים שלנו בתוך הראש. (כבר אמרנו, להבין מה השיחה שמתנהלת בתוך הראש, היא ה-אב' של הקופירייטינג).

שלב זה, הוא שלב הכרחי בעסק השקוף שלנו. בעזרת הצעד הזה, אנחנו נדע איך לקרוא את המחשבות של כל אלה שרוצים להשיל משקל עודף. אנחנו נדע איך להגיש להם מים כשהם רוצים מים. להחזיק להם את היד בדיוק ברגע הנכון. או בקיצור, לשווק…

תבלו:

מקורות מידע נוספים

אני מציג בפניכם את מקורות המידע שדיברתי עליהם בסרטון.

זהו לבינתיים. העסק השקוף מתקדם לא בקצב שרציתי. אבל מתקדם. וזה הכי חשוב. כל עוד כיוון התנועה חיובי, ויש תאוצה :) נכון לעכשיו, גוגל אינדקסו 236 עמודים. לא ש-SEO זה הכיוון שלנו (בשלב הזה), אבל עדיין נחמד לראות… בכל מקרה, בקרוב נחשוף את האתר כולו בבלוג. למרות העיקובים, והזחילה, אני עדיין חושב שאנחנו נעמוד ביעד. לפחות אני אופטימי… [במקרה הגרוע אני תמיד אוכל להרים קמפיין אדוורדס :) ]

צ'או.

נ.ב. השבוע אני הולך לפרסם את האתר של הכנס שלי שאני מתכנן באמצע חודש יולי, אני אפרסם תאריכים גם כן.

נ.ב.2. אתמול סגרתי עם אפיליאייט ישראלי, שגר בהולנד, ונמצא ב-Top100 אפיליאייטס של קליקבנק. הוא יבוא לארץ במיוחד בשביל הכנס… וכמובן גם שכנעתי אותו להרצות. (רמז על הנישות שלו: הוא לא משווק בנישות של איך לעשות כסף באינטרנט או שיווק באינטרנט).

נ.ב.3. העלות של הכנס במכירה המוקדמת תהיה מתחת ל-500 ש"ח (ליומיים שלמים!!!). תראו לי עוד כנס אפילו לא בתחום השיווק באינטרנט שולקח פחות מזה :)

נ.ב.4. טיפ שיווקי. בקמפיינים השיווקיים שלכם, אף פעם אל תשחקו את משחק ה-Features, כלומר למי יש יותר גדול… וגם אל תשחקו את משחק המחיר, כלומר מי עולה הכי קצת… שני אלה פונים למוח הראציונאלי שלנו, ו-Apple מוכיחים כל יום מחדש שקנייה היא אמוציונאלית. הסיבה שאני מתמחר את הכנס בצורה זולה, היא כי אני לא מנסה לשווק את הכנס :) אני גם לא רוצה להרוויח עליו כסף :) אני בטוח שגם אם הייתי מוכר ב-1,000 ש"ח הייתי ממלא את כל ה-393 מקומות בבית ציוני אמריקה.

נ.ב. חחחח… איזה מצחיק, החלק של הנ.ב.-ים יצא יותר ארוך מהפוסט עצמו. טוב נו… זה לא חכמה, שמתי וידאו :)

49 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. טיקטק   7 ביוני 2011 בשעה 10:07
    (#)

    לא צרפת את הווידאו

  2. Fero   7 ביוני 2011 בשעה 10:19
    (#)

    תודה יגאל,

    לא יודיע מה הינו עושים בלעדך בתחום שיווק באנטרנט!

    גדוווול

    בהצלחה

  3. אדי זבלונוב   7 ביוני 2011 בשעה 11:00
    (#)

    פוסט נהדר יגאל.
    חשוב מאוד לציין את החוק הראשון של שיווק : " להימנע מקלישאות! "
    הדרכים שציינת הם דרכים מעולות לבירור מי הם אותו קהל יעד שפונים אליהם. מי שלא עושה את הצעדים האלו פשוט עובר על החוק הכי חשוב בשיווק ומפה הוא נופל.

    פוסט באמת ברמה גבוהה לכל אותם חובבי פסיכולוגיה כמוני :)

    • המיליונר בפיג'מה   9 ביוני 2011 בשעה 20:27
      (#)

      אהלן,

      תודה על התגובה. לפעמים קלישאות זה דבר טוב. אתה צריך דברים שאנשים יזדהו איתם. אם זה קלישאות נישתיות, אז זה יכול להיות סביר.

      שיהיה סופש מדהים.

  4. Nathan   7 ביוני 2011 בשעה 11:51
    (#)

    אני מת לבוא לכנס, אבל יש לי מילואים עד 25 ליולי. יש מצב שהכנס יהיה אח"כ?

    בהנחה שלא תתדחה את הכנס בשבילי ):

    יהיה אחרי הכנס איזה וידאו או בלוג סיכום?

    המון בהצלחה…

    נ.ב. אני קורא את בלוג כמעט מתחילתו.

  5. זיו   7 ביוני 2011 בשעה 12:16
    (#)

    יאללה מחכה לכנס . בהצלחה

  6. meni   7 ביוני 2011 בשעה 12:55
    (#)

    אני כבר יודע מה האתר… אבל נשמור אותו בסוד:)

    תודה יגאל !!!

    • Affiliate Girl   7 ביוני 2011 בשעה 20:21
      (#)

      למה? שתף שתף… אני כבר סקרנית.. (-:

      • meni   8 ביוני 2011 בשעה 1:46
        (#)

        מתוך כבוד ליגאל כי אני רואה שהוא רוצה לשמור על זה בסוד אני לא אגלה…אבל אם עקבת אחרי כל הפוסטים שלו את אמורה לדעת בעצמך:)

  7. גילה   7 ביוני 2011 בשעה 13:44
    (#)

    היי יגאל,
    אני בטוחה שיש יותר מ393 אנשים שרוצים להגיע
    אולי תארגן מועד נוסף לכנס – לכל מי שלא יוכל להגיע ביולי?

  8. אסף הנעמן-הלל   7 ביוני 2011 בשעה 19:46
    (#)

    פוסט אחד הטובים …
    חג שמח יגאל ותודה רבה.

  9. דף הבית   7 ביוני 2011 בשעה 22:11
  10. ניקו בלאק   8 ביוני 2011 בשעה 6:58
    (#)

    שם המשחק זה מחקר איכותני. מבחינת הלוגיקה, בעיני, של ייצור עסק באינטרנט: שאלון איכותני -> בירור מה הבעיה של הלקוח -> בניית פיצ'רים שעונים על הבעיה -> קופי של עמוד שמדבר על פתרונות לבעיה עם הדגמת הפיצ'רים שפותרים אותם -> הצטרפות לרשימת תפוצה -> המרה כנגד יעד כספי -> קבלת משוב לקוח או שאלה אחרי התהליך ליצירת תוכן משתמשים.

    זה פאנל פשוט שבונה בסיס לקוחות קבוע ומשתפר לאורך זמן עם משוב גולשים גם מבחינת תוכן שמתאנדקס, וגם מבחינת קבלת עוד מידע איכותני על מה כואב.

  11. רותם   8 ביוני 2011 בשעה 13:17
    (#)

    תודה רבה יגאל. תענוג ללמוד ממך.

  12. עוד חושב   8 ביוני 2011 בשעה 17:07
    (#)

    אהלן יגאל :-)
    תודה על ההשקעה ,פוסט בהחלט איכותי.
    אגב ניסיתי לשים ב-quantcast את הבלוג פיקניק שלי וזה לא נותן מידע.נדמה לי שצריך להירשם או לעשות משהו שנקרא quantified
    וואט אבר איט איז בשביל לקבל מידע.
    236 עמודים מאונדקסים? אתה מתכוון עמודי מאמרים,תוכן?

    • המיליונר בפיג'מה   9 ביוני 2011 בשעה 20:48
      (#)

      אהלן,

      קוואנטקסט לא מראה מידע שלך, כי אין לו מספיק מידע סטטיסטי עליך. הוא מראה רק אתרים בסדר גודל בינוני ומעלה (מבחינת תנועה).

      לגבי 236 עמודים מאונדקסים, אלה שאלות ותשובות :)

    • עומר   9 ביוני 2011 בשעה 21:04
      (#)

      בשביל נתונים מדויקים אתה צריך להירשם ל-quantcast (חינם),
      ולהוסיף לאתר שלך קוד (שאתה מקבל מהם). דומה לגוגל אנליטיקס לצורך העניין…

      אחרי שעשית את זה, אתה יכול לבחור אם הנתונים יהיו גלויים לשאר הגולשים או חסויים.

      כל אתר שלא כתוב לך לידו quantified, זה אומר שהדאטה זה הערכה שלהם בלבד.

  13. Rון   8 ביוני 2011 בשעה 18:23
    (#)

    אשמח לדעת איך קוראים לתוכנה שאתה מציג בעזרתה

  14. עומר   9 ביוני 2011 בשעה 17:51
    (#)

    טכניקה שתעזור לכם ליישם בזריזות את הרעיונות שבפוסט:
    חפשו פורום פעיל בנישה שלכם.
    גגלו:
    site:www.forumurl.com "lying to myself"
    site:www.forumurl.com "i wish"
    site:www.forumurl.com "afraid to admit"
    site:www.forumurl.com "celebrity" admire
    site:www.forumurl.com "hate most about"

    הבנתם את הרעיון…
    אני מניח שלא גיליתי לכם את אמריקה אבל זה מקצר תהליכים.

  15. אייל ליבנה   10 ביוני 2011 בשעה 12:54
    (#)

    Dammm that's a good one !!! THANKS once again.. :)

  16. מועמדת   12 ביוני 2011 בשעה 20:05
    (#)

    היי יגאל,
    האם אפשר עדיין להציע מועמדות למשרה שפרסמת?
    אם כן, לאיזה מייל ניתן לשלוח פרטים?

  17. דורון   16 ביוני 2011 בשעה 20:01
    (#)

    באיזה תוכנה את עושה את המפות חשיבה?

  18. Lady D   10 באוגוסט 2011 בשעה 0:59
    (#)

    תענוג, הבאת כאן כמה רעיונות ששווים זהב.
    רצה ליישם!

  19. Lady D   21 באוגוסט 2011 בשעה 1:58
    (#)

    עיקרי הדברים שבוידאו –

    בשיווק – אנחנו "חוטפים" את התת מודע של הלקוח הפוטנציאלי ומובילים אותו.
    השיטה היא פרסונות (או avatar או profile)
    צריך לעשות דמויות דמיוניות, כל פעם שנפרסם חומר שיווקי נפנה אליהן.
    איך עושים פרסונות?
    דמוגרפיה – צריך להיכנס לראש שלהם ולחשוב כמוהם, להיכנס לשיחה שמתנהלת להם בתוך הראש, מניחים הנחות. יש כלים לזה.
    אנו צריכים לדעת – מהם השקרים שהם מספרים לעצמם, מה הם מפחדים להודות בו (לדוג' שהם נורא שמנים וחייבים לנקוט בפעולה). כך ניצור איתו הזדהות בפיסקה הראשונה של דף הנחיתה, לגבי פחד שהוא מפחד שהודות בו.
    חשוב לדעת גם מה התחביבים שלהם, מהי ה"שפה הסודית".
    החוכמה של פירסומת היא לקלוע לקהל יעד מאוד מצומצם (1000 מעריצים אמיתיים וכו')
    דמוגרפיות
    יש 3 אתרים עיקריים שיגאל משתמש בהם: אלקסה, Quantcast, Google Ad Planner.
    את השיחה שיש ללקוחות הפוט' בראש ניתן לראות בפורומים, קב' בפייסבק, סקרים.
    ניתן למצוא גם בעמודי נחיתה של קליקבנק, נשתמש בכלי CB analytics
    ניקח מוצר של CB ונחקור עליו כאילו הוא קהל היעד שלנו – TOP 10-20 הוא מוצר mass market ואפשר לעשות עליו סטטיסטיקות.
    מעתיק את הדומיין ל Quantcast, נכנס ל"דמוגרפיה" ורואה אחוז נשים/גברים, גילאים וכו'.
    אותו דבר יש באלסקה – בדר"כ רואים את אותו מידע ב-3 האתרים. פותח עוד חלון של Quantcast, לוקח מגוגל מוצר אחר (שומרי משקל) ומוכיח שהדמוגרפיה נשארת אותו דבר.
    יש גם חלק של לייפסטייל באתר – כך ניתן לראות מה עוד מאפיין את הפרסונות.
    פורומים
    מחפש "פורום דיאטה" ומשלים מגוגל "לנשים" משוטט בפורומים ומחפש אם יש מילים "שקופצות" לו. לדוגמה –it never ends" " או "איך להוריד במשקל בלי תרגילי התעמלות". מנסה להיכנס לראש שלהן, לשפה הסודית, לשפה המקצועית.
    אח"כ נבנה אבטיפוס – ואח"כ תמיד ניתן לשפר ולשפר את הפרסונה.
    סקרים
    מחפש בגוגל weight loss survey יש המון מידע שיווקי טוב, זה יכול להיות ההבדל בין חצי אחוז או 5% המרה. לדוג' גילה שנשים משמינות הרבה מלחץ. בפסיכולוגיה, אם אתה יכול לתאר את הבעיה יותר טוב מאשר הלקוח, הוא יתן לך קרדיט על הפתרון.
    כך מרכיב כמה פרופילים ואליהם פונה בפרסום.

    תלמדו ותצליחו
    ליידי D

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!