שיווק גרילה שיחתי, אפילו מהיר יותר ממה שהכרת!

שיווק גרילה

שיווק גרילה

אז אתם רוצים תנועה חינמית אה? רוצים להיות אנשי גרילה באינטרנט? לעסוק בשיווק גרילה אמיתי? אני לא קורא מחשבות, לא לחינם ערכתי את הסקר, בשביל לראות מה השיחה המתרוצצת אצלך בראש. אני מסכים לגמרי, שיווק גרילה זה הרבה יותר מסקרן מ-PPC. אני אשתדל לכתוב על כך יותר… כמו שכבר אמרתי, זו הסיבה בגינה ערכתי את הסקר (שבחלקו היה מפתיע, פרטים כשאני אקבל עוד כמה תשובות…)

לפני שאני ממשיך לספר לך על שיווק גרילה/שיווק שיחתי, כלומר לפרט יותר ממה שכתבתי על שיווק גרילה שיחתי, אני חייב לתת אזהרה קטנה… אחד הדברים שהכי בלטו לי בשאלון זה שאתם באמת רוצים לראות עוד דרכים להביא קונים בחינם, רק שאני חייב להבהיר משהו… אין באמת דבר כזה חינם… וזאת בגלל המשוואה הפשוטה -> זמן = כסף! גם אם הטכניקות עליהם אני אספר לך, לא כרוכות בתשלום, הם דורשות זמן וסבלנות….

הערה אחרונה לפני ההמשך! הפוסט הזה הוא תוספת למה שכתבתי בפוסט המקורי על שיווק גרילה שיחתי. הפוסט הזה הוא חלק ב'

שיווק גרילה שיחתי – איפה הכל הפסיק?

בפוסט הקודם בנושא שיווק גרילה שיחתי, הסברתי שמה שחשוב מאוד בשיווק זה להכנס לראש של הלקוח הפוטנציאלי. בעצם בואו נגיד, שבאופן כללי נקודת המוצא שלנו בשיווק זה להכינס לשיחה המתנהלת בראש של הלקוח. אתם יודעים מה? להכנס זה למנומסים, בואו נדחף לראש של הלקוח.

הבעיה המרכזית של רוב האנשים כשהם רוצים להכנס לתחום של השיווק באינטרנט, הוא זה שהם הולכים לאיבוד בתוך ים המידע. ומגיעים למצב של Information Overload וזאת עוד מבלי לעשות את הצעד הראשון. המטרה של הפוסט הזה, והפוסט הקודם בנושא של שיווק גרילה שיחתי, הוא לעשות את הצעד הראשון עוד לפני שיודעים משהו… מאחר וכך, ברגע שיהיה לך משהו מוכן, תוכלו לתרגל כל דבר חדש שאתם לומדים, על משהו מוחשי.

ואם עוד לא יצרת משהו מוחשי… זה הזמן לקרוא את הפוסט הזה, וליישם אותו, כי זו הדרך היחידה ללמוד ולהצליח…

קראתי על שיווק גרילה שיחתי, איך אפשר לשפר את התהליך?

כמו שכתבתי קודם, הנקודת התחלה שלנו בשיווק (בכלל) זה להדחף לשיחה שמתנהלת בראש של הלקוח. אני אחזור על זה עוד 1,000 פעם, וגם אז זה לא יהיה מספיק.

הקונספט השני, שאני רוצה להכיר לך אותו (ולא כתבתי עליו בפוסט הקודם), זה קונספט שאני לאט, לאט מפתח. ובכל פעם מוסיף לבנה חדשה לקונספט… והקונספט הוא לייצר ערוצי פרסום! זהו הבסיס, אני לא אחפור כאן יותר מידי בנושא, כי באמת כל מילה שאני אחפור כאן לא תהיה מספקת, עם זאת אני רק אציין שגישה פופולארית אצל אפיליאייטס היא לקנות מדיה בערוצי פרסום קיימים (אדוורדס, פייסבוק, בינג וכו…), ולנסות לעשות מזה כסף…

אני טוען, שצריך לקחת נישה ולהשתלט בנישה על כל ערוצי הפרסום + לייצר ערוצי פרסום חדשים. לסיכום, מבלי לחפור יותר מידי אני לא אומר תבנו רשימת דיוור במייל. אני אומר שרשימת דיוור במייל, היא רק ערוץ אחד! צריך הרבה בשביל שליטה אמיתי… אבל הדיון הזה הוא לא לעכשיו….

שחיטת הפרה הקדושה!

עד כה יש לנו 2 הנחות יסוד, אנחנו יודעים שאנחנו רוצים להדחף לראש של הלקוח ואנחנו יודעים שאנחנו רוצים לייצר ערוץ פרסום משלנו… הסיבה אשר בגינה לא עסקתי בעניין "יצירת ערוץ פרסום" בפוסט המקורי של שיווק גרילה שיחתי היא בגלל שזה יכול להיות קצת מסובך טכנית. ועם זאת, מה שאני אכתוב בפוסט הזה יפשט את העניינים… אפילו של הפוסט הקודם…

גם עכשיו כמו קודם ישנה חשיבות רבה מאוד לכך שתבחרו בנושא בו אתם טובים, ומבינים בו… התוכן חייב להיות טוב ואכותי… הפעם מה שאנחנו הולכים לעשות זה לפתוח עמוד "לייק" בפייסבוק, ולעשות בעזרתו את הכסף, או יותר נכון לייצר לנו ערוץ פרסום חדש באמצעות טכניקות גרילה…

אני רק רוצה להזכיר שהמטרה היא לא להתעשר, והמטרה היא אפילו לא לעשות את הדולר הראשון באינטרנט (מה שיקרה באופן טבעי אם תקשיבו לי), המטרה היא ליצור תשתית! למגדלי עזריאלי, יש תשתית לפחות בעומד של 50 מטר בתוך האדמה, וזה לפחות. אני רוצה שתייצרו לעצמכם תשתית אשר תוכלו לבנות עליה את הלבנים….

כסף בפייסבוק – האם זה אפשרי?

אז כך, יש הרבה אנשים אשר טוענים שלייצר כסף בפייסבוק זה לא אפשרי, כי אנשים באים לשם להשתעמם ולעשות כיף, ובגלל זה הם לא ייקנו כלום. יש בזה משהו…

מהצד השני, ישנם אנשים אשר אומרים שאפשר לייצר מלא כסף בפייסבוק, וככל שנשיג יותר לייקים כך נייצר יותר כסף. גם כאן אני אומר יש בזה משהו…

אני טוען שאם הולכים בדרך נכונה, לפי תכנית מסודרת, אפשר להגיע איפשהו באמצע….

חזרה לנושא!

אנחנו מדברים על שיווק גרילה שיחתי בפייסבוק. בפוסט הקודם בנושא של שיווק גרילה שיחתי, הקמנו בלוג בנישה כלשהי ועדכנו אותו כל יום במשך 30 יום עם תוכן אותו לקחנו מאתר מאמרים. עכשיו אני הולך להקל עליך, אין כל צורך באתר! רק בעמוד לייק בנושא מסויים.

ובגדול, מה שזה אומר שאנחנו הולכים לייצר עמוד לייק בנישה מסויימת, ואנחנו הולכים לפרסם שם סטטוסים בתדירות גבוהה, בין לבין, בסטטוסים הללו נמקם הצעות של לידים!!! וכאן החלק החשוב, אני ממליץ על לידים כי הרבה יותר קל להמיר אותם, וכמו שאמרנו קודם, אנשים לא באים לפייסבוק בשביל לקנות… אבל אין בעיה עם להשאיר פרטים! (להזכירך, בטח גם אתה חשפת את עורך בפני פייסבוק, משתמשי פייסבוק נודעים בתור כאלה שלא איכפת להם לחשוף קצת מידע עצמי).

כעת נותרו עוד 2 שאלות פתוחות, אולי קצת יותר… השאלה הראשונה היא – "איך לקרוא לעמוד?", השאלה השניה היא "מה לעדכן? איך לעדכן? כל כמה זמן לעדכן?".

על השאלה הראשונה נענה בעזרת אחד מחוקי היסוד – "מה עובר למשתמש בתוך המוח?", אם קראת את הפוסט שלי על מיתוג, אתם בטח כבר יודעים שמיתוג לא שווה הרבה. לפחות לא בעיניי. הבנאדם היחיד אותו המותג שלכם מעניין זה אתם. יתרה מכך, כולנו יודעים שבנאדם/מותג יכול למות, אבל לא הרעיונות שלו. לא האידיאלים שלו…. ולכן, שם העמוד יהיה משפט כלשהו, שהקהל יעד אמור להזדהות איתו, לדוגמא: I want to make money online, Making money online is da thing או משהו כזה…

יש רק סיוג אחד לעניין כאן, והוא אם מדובר בנישה מביכה כמו דיאטה או דייטינג. במקרה הזה צריך איכשהו להפוך את היוצרות, ולהפוך את הבעיה למשהו חיובי. אחרת הלקוחות יתפדחו ללייקק. לדוגמא בנישה של הדייטינג: Girls knocking on my door at 2am. במקרה של הדיאטה אפשר לכתוב: Life is good when you stay fit. אתם קולטים איך הנושא מוצג? במקום להגיד אני שמן או משהו כזה, אני מציג את זה באור חיובי.

הערה נוספת לגבי השם, מה שנתתי לך פה, זה רק "קופי" ששלפתי מהמותן. ככל ששם העמוד יהיה יותר מוחשי, ולהקוח יזדהה איתו יותר, כך יותר סיכוי שתקבלו לייק.

כל כמה זמן לעדכן?

בפוסט המקורי בנושא שיווק גרילה שיחתי, ציינתי שחשוב לעדכן כל יום… בשיטה הזו אמנם אנחנו מקבלים הקלה בצורה של לא צריך אתר ולא צריך בלוג, ומצד שני במדיה החברתית ישנו צורך לעדכן הרבה יותר, בואו נגיד כל 4 שעות…

ומה אנשים אוהבים לראות?

  • כתבות איכותיות בנושא
  • ציטוטים של אנשים מפורסמים (מוטיבציה וכו…)
  • קצת הומור
  • דברים שנויים במחלוקת

זכרו, המטרה של המדיה החברתית היא ליצור שיחה, לכן אתם בתור המנהיגים של העמוד שלכם חייבים להתחיל את השיחה הזו. תשאלו שאלות, תציגו דברים שנויים במחלוקת, וכו… תעשו את זה בלתי אפשרי שלא להתייחס.

ורק מידי פעם, בואו נגיד פעם ב-7 סטטוסים שולחים את הטראפיק לליד…

איך להביא אנשים?

נכון, יש הרבה דרכים בתוך פייסבוק להביא טראפיק. וכל הדרכים האלה טובות. מה שכן, בפסיכולוגיה ישנו עיקרון אשר נקרא The Paradox of Choice, ולכן אני לא אפרט על דרכים נוספות להביא טראפיק, מעבר למה שפרטתי בפוסט המקורי על שיווק גרילה שיחתי.

9 הצעדים להצלחה

  1. לבחור נישה.
  2. לבחור שם לעמוד פייסבוק – משהו שהקהל יעד יוכל להזדהות איתו
  3. צעדים 4-5 בפוסט שיווק גרילה שיחתי
  4. למצוא מידע רלוונטי בנישה, לסכם אותו ולשלוח כעדכון סטטוס בעמוד פייסבוק
  5. לעדכן כל 4 שעות את הסטטוס במידע רלוונטי כפי שדובר למעלה.
  6. צעדים 9-10 בפוסט שיווק גרילה שיחתי
  7. שלחו את ההצעות הרלוונטיות כעדכוני סטטוס. אל תראו מחירתיים, תראו כנותני מידע.
  8. בפורומים אשר אתם כותבים בהם, שימו לינק לעמוד פייסבוק שלכם.
  9. תעזרו לאנשים בפורומים.

* אחת הטענות לפוסט הקודם הייתה שהפורומים לא מרשים לינקים. בחו"ל יש לנו שפע של פורומים, על כל פורום שלא מאפשר יש 10 שמאפשרים…

** אני רוצה לראות מי יישלב בין 2 הגישות :)

איך זה נראה במציאות?

  • יש את העמוד הזה אשר עוסק בדברים שנותנים בחינם.
  • יש גם עמוד העוסק בשיעמום ונותן משחקים להפיג את המתח.
  • וזו בכלל דוגמא מעולה של Mcafee, הם מוכרים אנטיוירוס דרך שימוש השיחה שמתחוללת בראש של הלקוח וזה הבטיחות שלהם בפייסבוק.
  • אתם מוזמנים לחפש עמודים בפייסבוק עם מילות המפתח שלכם… ולהיות מופתעים ממה שאתם רואים….

נ.ב. איזה באסה זה להיות חולה :(

נ.ב.2. אתמול כשהלכתי לקופת חולים לבשתי את החולצה של Tracking202. בחדר אחיות כשעשיתי משטח גרון, שאלו אותי אם אני עושה ספורט? לפני שהספקתי לענות, האחות השניה נדחפה וענתה, את לא רואה שהוא עושה טרקינג? סטגדיש!!!! כן, זה ז'אנר חדש של בדיחות העוסקות בשיווק באינטרנט :)

נ.ב.3. לכל מי שטוען שבלאקהאט, זה לא לטווח ארוך… אני רוצה להציג לכם את המקרה של וואללה. אני לא יודע אם זה בלאקהאט או לא, אך זו בהחלט אחיזת עיניים שמעלה את ה-CTR בצורה מטורפת. הנה המקרה, מה דעתך?

35 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. omerbsh   14 באוקטובר 2010 בשעה 16:07
    (#)

    קודם כל אני ממליץ לך ולכולם לקנות את הספר "שיווק גרילה המהפכה" (הייתי צריך להזמין אותו מההוצאה.
    דבר שני אני ממליץ לאנשים לקרוא קצת על NLP (תחום בפסיכולוגיה) ובייחוד על יצירת ראפור(כימייה בין המפרסם ללקוח).

    דבר שני עדיין נותרה לאנשים הבעייה שתוכניות שותפים לא נותנות לנו להרשם בקלות , מה עושים???

    בהצלחה לכולנו

    • המיליונר בפיג'מה   2 בינואר 2011 בשעה 21:13
      (#)

      אהלן,

      תודה על ההמלצות.

      הבעיה עם הרישום לרשתות שותפים ידועה. הרשתות פשוט מפחדות מסקאמרים ולא חסר כאלה.

      בכל מקרה, בד"כ כשמרימים טלפון הכל עובד.

      בהצלחה.

  2. Michael   14 באוקטובר 2010 בשעה 18:52
    (#)

    תרגיש טוב אחינו!

    חסרת בA4U EXPO, נראה לי היית נהנה מאוד.

    לגבי השיטה, אם להיות כנה מכרתי קורס שמסביר בדיוק את השיטה הזאת (יחד עוד כמה תוספות בלאק האט – בוט שמוסיף אוטומטית וכו')

    זו בהחלט שיטה רווחית מאוד, רק שפייסבוק לא בדיוק אוהב אותה וצריך להיות מאוד זהיר. אני מכיר בחור שעשה עם השיטה הזאת 20,000 דולר, עד שמתחרים שלו עשו לו דיווח על ספאמינג והוא עף.

    אז צריך לדאוג 'לגבות' את האנשים שברשימה…

    ובגדול אחלה פוסט אחי, כרגיל :)

  3. david   14 באוקטובר 2010 בשעה 19:29
    (#)

    כתבה טובה ואיכותית אך אני מההתחלה מתעסק בגוגל אדסנס ויש לי בעיה איתם שאני צריך שתעזרו לי: נרשמתי לגוגל אדסנס לפני חצי שנה ועשיתי עשרות דולרים אבל הם עושים בעיה עם התשלום – הם שולחים קוד סודי הביתה שצריך להזין אותו בחשבון האדסנס והם טוענים שהוא צריך להגיע בין 3-6 שבועות רק שהוא לא הגיע עד עכשיו! במקום זה הם שלחו לי שובר לגוגל אדוורדס בס"ך 200 שקל אבל את הקוד לא!
    בקיצור: הם יכולים לשלוח את הקוד 3 פעמים ואחרי הפעם השלישית הם אומרים שצריך ליצור קשר עם התמיכה של האדסנס כדי שהם ישלחו שוב. ועכשיו זה הפעם השלישית שהם שולחים.
    אני מעוניין לשמוע אם זה קרה לאחרים ומה הם עשו? ואם לא כמה זמן לקח לקוד להגיע הביתה?

    • DAVID   15 באוקטובר 2010 בשעה 6:09
      (#)

      תעזרו לי בבקשה

      • בוריס מזרנקו   15 באוקטובר 2010 בשעה 20:45
        (#)

        אני עובד עם CJ אני לא יכול לעזור לך. חבל שהאנשים פה זבל בלשון המטה חושבים רק על עצמם זה עצוב.
        אני מסתכל כמה תגובות של אנשים עם ניסיון בתחום שבטוח יודעים את התשובה לשאלה שלך היו אחרי השאלה שלך והתעלמו ואני מקבל חום אמיתי לא כמו של יגאל הקוקסינל.
        זה מגעיל שיש אנשים שחושבים רק על עצמם.

      • NTB   15 באוקטובר 2010 בשעה 20:55
        (#)

        הי DAVID,

        עדיין לא הגעתי לסף התשלום שלהם, כך שאני לא ממש מכיר את המנגנון הזה של גוגל.
        חפשתי בשבילך בדף העזרה של גוגל, ומסתבר שיש טופס תמיכה למי לא מצליח לבצע את האימות בטלפון.

        תראה את ההסבר בלינק הבא:
        https://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?hl=en&answer=32055

        מקווה שהצלחתי לעזור קצת
        NTB

        • DAVID   16 באוקטובר 2010 בשעה 6:33
          (#)

          NTB תודה על תגובתך אבל לא לזה אני מתכוון! קראת לא טוב את הבקשה שלי.
          אני אמרתי שהם שולחים הביתה קוד סודי שיש להקיש אותו באינטרנט כדי שיתקבל התשלומים מאדסנס! וזה פעם שלישים כבר שאני מבקש מהם ולא מקבל!
          ומה שהחצופים שלחו לי במקום זה שובר בס"ך 200ש"ח לגוגל אדוורדס.
          גם כן היום זה טריק נפוץ של חברות PPC להוציא כסף מהאנשים.
          אז מי שיודע שיעזור לי בבקשה.

          • NTB   16 באוקטובר 2010 בשעה 8:29
            (#)

            הבנתי אותך, פשוט עדיין לא הגעתי לסף התשלום שם, אז לא נתקלתי בנוהל הזה.

            את הקופון של אדוורס כל אחד מקבל, אני בעצמי קבלתי אותו פעמיים! וזה בלי להיות בסף המינימום לתשלום של אדסנס.

            אני לא יודע עוד איך לעזור לך, אבל אני מציע שתיצור איתם קשר טלפוני ותתלונן!

            אנחנו יודעים לעשות את זה יופי בארץ מול חברות הכבלים, הסלולר והאינטרנט, אז אין צורך להירתע מחברה בארה"ב רק בגלל שקוראים לה גוגל. היא עדיין חייבת לך כסף!

  4. אדי זבלונוב   15 באוקטובר 2010 בשעה 0:17
    (#)

    עוד פוסט גאוני יגאל
    ענק
    מחר אני אשב לעומק על הפוסט ואני אנסה כמה דברים
    תודה

  5. ולרי   15 באוקטובר 2010 בשעה 0:28
    (#)

    קודם כל החלמה מהירה!!!
    שנית תודה על זה שאתה בכל זאת מקדיש לנו זמן וכותב עוד פוסט מעולה!!!
    באמת מעניין יהיה לשלב שתי שיתות ולקשר ביניהם.

    שוב פעם תודה והחלמה מהירה!!!

  6. אור מרטונוביץ   15 באוקטובר 2010 בשעה 18:51
    (#)

    אני לא יודע אם זה כבר נקרא גרילה, מדובר פה על לתת ערך גבוה מאוד (לעדכן את הדף בפייסבוק כל 4 שעות עם תוכן רלוונטי).
    מה שבטוח שאם משקיעים בזה ובאמת מעדכנים את הדף באופן קבוע, זה עובד.

    טיפ נוסף שנוגע לשיווק בפייסבוק, הוא כל פעם להזכיר בקבוצות רלוונטיות שכתבתם תוכן חדש בדף וכמובן לקשר לדף שלכם באמצעות הסימן @. ככה אתם מעשירים קבוצות אחרות ומזרימים תנועה נוספת לעמוד שלכם.

    תישתה הרבה תה ותרגיש טוב :)

  7. יחמ"מ   16 באוקטובר 2010 בשעה 12:46
    (#)

    נושא ה – NLP
    ללא ספק מככב פה :)

  8. רם   16 באוקטובר 2010 בשעה 14:28
    (#)

    לגבי הפייסבוק לא הבנתי דבר אחד: האם אפשר לגבות את רשימת האוהדית של הדף? ואיך?

  9. אבישי וייס   16 באוקטובר 2010 בשעה 21:19
    (#)

    NTB רם התכוון לגבות את דף האוהדים ומה שאתה מציע לא כולל גיבוי דף האוהדים!

  10. מאור   17 באוקטובר 2010 בשעה 20:35
    (#)

    מישהו מכיר את הישוב בפייסבוק Payvment E-Commerce Storefront‏

    לא הבנתי כמה הם משלמים עמלה על כל מכירה.
    מישהו יודע מה העמלה? ויכול לתת חוות דעת על הישום הנ"ל?

  11. אמיתי   18 באוקטובר 2010 בשעה 15:33
    (#)

    יגאל, פוסט מצויין אשר עזר לי המון.

    בעקבות הפוסטים שלך על שיווק גרילה הצלחתי לחבר את כל הנקודות בראש פחות או יותר.
    כיום אני מעורב ברמה החברתית (כלומר פורומים וקשרים אישיים) בנישה מאוד מצומצמת ואפילו מגדיר עצמי כסוג של מקצוען בתחום, זאת בעקבות עיסוקי בחיים הלא ווירטואלים.

    עכשיו אני רוצה לתרגם את הידע והיכרות עם הנישה והלקוחות הפוטנציאלים למרשרשים.
    העיניין הוא כזה, דרך שיווק הנישה ואיך האתר יראה יושבים די מוצק אצלי בראש, הבעיה העיקרית שלי היא מגבלה טכנולוגית… אני פשוט לא יודע איך אני בונה את האתר…
    כבר קניתי דומיין ואיחסון והתקנתי ג'ומלה… אבל יש כלכך הרבה מידע ופיצ'רים ועוד כל מיני דברים שאני בכלל לא יודע מהם ואיך הם עוזרים לי לבנות את האתר…

    אני מאוד ישמח אם יש פה מישהו שמכיר את הממשק של בלוהוסט וג'ומלה ובכלל בעל ידע כללי בבנית אתרים יצור איתי קשר, לא מחפש מורה פרטי, רק מישהו שיעזור למצוא תשובות פשוטות מידי פעם…
    אני לא יודע מה אני יכול לתרום בחזרה למי שיעזור לי, אבל מאמין בקארמה :)

    זה המייל שלי:
    samuelspam@walla.com

    תודה

    • NTB   18 באוקטובר 2010 בשעה 22:18
      (#)

      אתה מוזמן ליצור איתי קשר ואנסה לעזור לך. אני גם עובד עם בלוהוסט.
      המייל שלי נמצא ב http://scr.im/books רק תעבור את דף המבחן נגד ספאמרים וזה ייתן לך את הכתובת

  12. רוני   19 באוקטובר 2010 בשעה 7:46
    (#)

    יגאל עשה נחס,עין הרע עכשיו גם אי אפשר לעבוד עם דפי פייסבוק : כל דף שיוצרים הוא לא מופיע בחיפוש של הדפים כך שהוא לא שווה!

    וגם אפילו הקבוצות של פייסבוק השתנו : מי שיוצר קבוצה היצירה שונה וגם הקבוצה לא תופיע בחיפוש של הקבוצות.

    זה יום אחרי הפוסט הזה של יגאל!

    איזה עין הרע!!!!

  13. מאיר   19 באוקטובר 2010 בשעה 18:34
    (#)

    חחחחח באמת שיש את הבעיה הזאת כבר כמה ימים מיום שבת שניסיתי וגם עכשיו שניסיתי הדפים שעשיתי לא מופיעים שמחפשים אותם והקודמים שיצרתי לפני שבועיים + כן מופיעים. אני מקווה שצוות הפייסבוק יתקנו במהירות את התקלה הרצינית הזאת.

  14. אריאל   19 באוקטובר 2010 בשעה 22:29
    (#)

    שלום יגאל, אחלה פוסט!

    רציתי לדעת מה לגבי טאב בפייסבוק בעזרת FBML, האם אפשר לתת שם קישור לליד? עלה לי אחלה רעיון לעמוד FBML עם קישור והכל… אבל לא יחשבו שזה מסחרי מדי?

    תודה, אריאל

  15. זאוס   20 באוקטובר 2010 בשעה 6:37
    (#)

    מה קרה בדפים של הפייסבוק כוס אוחתך ? שנתיים אני בונה ובונה דפים והם מופיעים כשמחפשים אותם משתמשים ועכשיו לא מוצאים אותם. וזה גם לאחרים הבעיה הזאת.
    פייסבוק יוצרים המון בעיות ותסביכים אבל בעיה גדולה שכזאת לא ראיתי.

  16. שיווק באינטרנט - הביצה המקומית   23 באוקטובר 2010 בשעה 18:26
    (#)

    יגאל כרגיל פוסט מעולה
    רואים שהחוכמה שוכנת אצלך שנים.

  17. פליק   18 בדצמבר 2010 בשעה 6:36
    (#)

    בקשר לפרסום בפייסבוק, מישהו יכול להסביר לי איך לעזאזל מציגים לרשויות המס בישראל חשבוניות מפייסבוק? כל מה שפייסבוק מספקת זה חשבוניות יומיות, אני אמור להדפיס 30X12 חשבוניות יומיות ואיתם לבוא למס הכנסה?

    תודה אנשים

  18. Packers and Movers Delhi   28 ביולי 2018 בשעה 13:52
    (#)

    Get Shifting/Relocation Quotation from ###Packers and Movers Delhi. Packers and Movers Delhi 100% Affordable and Reliable ***Household Shifting Services. Compare Transportation Charges and Save Time, ✔✔✔Verified and Trusted Packers and Movers in Delhi, Cheap and Safe Local, Domestic House Shifting @ https://packers-and-movers-delhi.in/

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!