מכתב פרידה מקליקבנק

funny pictures goodbye cruel world i0a מכתב פרידה מקליקבנקקליקבנק היקרים,

בשבעת החודשים האחרונים ניסיתי לקדם המון מוצרים שלכם, חלק בהצלחה, וחלק בפחות הצלחה. למדתי המון בזכות קידום המוצרים אשר נמצאים ברשת השותפים שלכם, ונהנתי מאוד. באמת שנהנתי, אני חושב שקידום המוצרים אשר נמצאים ברשת שלכם, זה הקידום הכי קשה בכל התעשייה של שיווק שותפים. אני חושב שזה עד כדי כך קשה, שמי שיכול להצליח לקדם מוצרים שלכם, יכול להצליח לקדם כל תוכנית שותפים אחרת.

ברשת השותפים שלכם, ישנם כמה מוצרים טובים מאוד, ואף מצויינים. אבל, לצערי הרב, רוב המוצרים שלכם, הם פשוט הונאה אחת גדולה. כיום, איך שאני רואה את זה, מיציתי את עצמי בקידום כל המוצרים הבודדים שלכם, אשר באמת מביאים ערך מוסף לרוכש. בהחלט יש כאלה, אני לא אומר שלא. אין לי שום דבר נגדכם, ואני עוד עשוי בעתיד לקדם מספר מוצרים בודדים שלכם, שאני כן אחשוב שהם טובים.

אני לא יודע אם למשווק שותפים מתחיל, קידום מוצרי קליקבנק זו הדרך האידיאלית להתחיל. מצד אחד, לא צריך לעבור שום תהליכי מיון וסינון, וניתן להתחיל מיד עם סיום ההרשמה. מצד שני, אם מנסים לעשות את זה בעזרת PPC, זה יכול להיות עסק לא זול בכלל. במיוחד למתחילים, שהתקציב שלהם מוגבל מאוד. לכל מוצר חדש שתמחילים, צריך להשקיע סכום כסף גדול מאוד, על מנת לבחון את המוצר.

בנוסף לכך, כואב לי מאוד היחס שלכם למשווקי שותפים, שכן זה בכלל לא מקצועי שאין אפילו מספר טלפון להתקשר אליו. אין אפיליאייט מנג'ר אשר דואג לך, וגם צריך לשבור את הראש ולבזבז המון זמן, על מנת שימוקם קוד הטראקינג של גוגל. אבל אני לא שונא אתכם על זה, אני מבין שמאחר והמודל העסקי שלכם, הוא לאפשר לכל אפיליאייט לשווק את המוצרים שלכם, מבלי לעשות סינון, לא יכול לאפשר לכם לבצע שירות תמיכה כמו שצריך. אני מבין את העניין… הרי יש לכם אפיליאייטס ברחבי כל העולם.

ממש לא מזמן, כאשר התחלתי לעבוד עם רשתות תוכניות שותפים אחרות, הרגשתי כאילו גיליתי עולם חדש. ממש הופתעתי לגלות, כמה כיף זה שבכל רשת יש לך אפיליאייט מנג'ר, שדואג לך, והמטרה של שניכם זה להרוויח כסף. מה שאני אוהב בזה במיוחד, זה שכמה שאני ארוויח יותר כסף גם האפיליאייט מנג'ר שלי ירוויח.

שיווק תוכניות שותפים יכול להיות עסק ממש מתיש ומשעמם. שלא תבינו אותי לא נכון, "המשעמם" שאני מדבר עליו, לא נובע מהעובדה שאני משתעמם מהעבודה, "המשעמם" בא לסמל על בדידות. זה קשה לשבת הרבה זמן בבית מול המחשב, בלי שיש עם מי לדבר. וזה מה שאני אוהב כל כך ברשתות שיווק שותפים אחרות. אני יכול לדבר שעות עם האפיליאייט מנג'רים שלי, על נושאים ברומו של עולם כמו הסרט "האביר האפל" שכבר יצא בארה"ב, או לספר להם על נושאים חשובים כמו גלעד שליט… אפילו ג'פרסון, האפיליאייט מנג'ר התותח שלי ב-Advaliant הזמין אותי לשייט האקסקלוסיבי שלהם, וכמובן שלא יכולתי לסרב.

היום, אני אסיים להעלות את שתי הקמפיינים האחרונים אשר בניתי עבור קליקבנק, לשני המוצרים האחרונים הטובים שמצאתי שם. ומאותו רגע, אני חושב שתעבור תקופה ארוכה עד שאני אקדם עוד מוצר קליקבנק. כמו שכבר אמרתי, קשה למצוא מוצרים טובים. אני מאחל לכם כל טוב, והבצלחה בהמשך עם האפיליאייטס האחרים. ומקווה שכל אחד מאיתנו יצליח בדרכו. אני לא נוטש אתכם באופן מוחלט, אני רק מוריד את הפעילות בגזרתכם למשהו כמו 10% מסך הפעילויות שלי.

ב ב ר כ ה,
המיליונר בפיג'מה.

נ.ב. אם יום אחד תחליטו להוסיף אפיליאייט מנג'רים, וגם אפשרות הוספה של הטראקינג קוד של גוגל באופן אוטומטי, תרימו אליי צלצול טוב?

23 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. סמדר   23 ביולי 2008 בשעה 17:49
    (#)

    שמעתי לעצתך ונרשמתי ל Advaliant אך בהרשמה הם שאלו לשמי בפייבל אני לא עובדת עם פייבל כי הבנתי שהם לא מעבירים כספים לישראל למה רשום שם ציקים אז? קיצר איך הם משלמים בציקים או בפייבל בל? האים כבר קבלתה מימנם תשלום?כי אני נזהרת מלהצטרף לשירותים חדשים ולא מוכרים מחשש שלא אקבל את כספי…

    אודה לך על תשובתך.

    סמדר.

    • המיליונר בפיגמה   24 ביולי 2008 בשעה 14:42
      (#)

      אהלן סמדר,

      אני מצטער על התגובה המאוחרת, אני פשוט נוהג להגיב לתגובות פעם ביום.

      לא מדובר ב-Paypal אלא ב-Check Payable Name, שזה אומר, לכבוד מי יירשם הצ'ק. אופן התשלום באדוואליאנט הוא כל 10 לחודש יוצא צ'ק על החודש הקודם. הם משלמים בצ'קים והעברות בנקאיות, אם את רוצה העברה בנקאית צריך לבקש מהאפיליאייט מנג'ר.

      קיבלתי ולא קיבלתי מהם תשלום. קיבלתי מהם צ'ק אבל לא הפקדתי אותו, כי הם שלחו לי צ'ק על $230 ומשלמים עמלה גבוהה בהפקדת צ'קים. ביקשתי מהאפיליאייט מנג'ר שלי שיבצע העברה בנקאית, וזה מה שהולך להיות. ב-10 לאוגוסט, אני אמור לקבל העבר בנקאית על חודש יוני ויולי.

      ולגביהם,
      אין לך מה לבדוק,
      זו חברה גדולה וידועה, הם חברת בת של Mediatrust.

  2. חמוץ   23 ביולי 2008 בשעה 21:01
    (#)

    אחלה PreSell לאפיליינט נטוורק החדש רגוע

  3. מוטי   23 ביולי 2008 בשעה 22:04
    (#)

    זהו פיג'מיסט נמאס לך מתוכניות שותפים?

    עזבת את הרעיון להגיע למיליון עד סוף השנה?

     

    מאחל לך הרבה בהצלחה :)

     

    ומקווה שתעלה את רמת הפעילות שלך בחזרה!

    • המיליונר בפיגמה   24 ביולי 2008 בשעה 14:43
      (#)

      אהלן מוטי,

      כנראה חלה אי הבנה, לא נמאס לי בכלל, זה רק מעניין אותי יותר ויותר. פשוט נמאס לי מקליקבנק.

      יש המון חברות מתחרות לקליקבנק שהם הרבה יותר טובות :)

  4. פופה   24 ביולי 2008 בשעה 1:33
    (#)

    אהלן, יש לך המלצות חוץ מ-advaliant (ותהנה בשייט – אל תשתה יותר מדי :) ?

    ומה אתה אומר על CJ?

    • המיליונר בפיגמה   24 ביולי 2008 בשעה 14:44
      (#)

      תודה :)

      אני לא שותה…. לפחות לא יותר מחצי ליטר בירה. אבל אני הולך להביא נרגילה, נראה לי שהאמריקאים ימותו על זה :)

      איןמ לי ניסיון עם CJ כך שאני לא יכול להביא דעה…
      מצטער :(

      • פופה   24 ביולי 2008 בשעה 19:32
        (#)

        …תגיד, אני גם חשבתי לנסוע לאפיליאייט סאמיט. יש לי את התקציב, אבל אני לא בטוח עד כמה זה יביא לי תועלת בהתחשב בזמן המועט שאני בתחום ה-AFF (חודש), אם כי אני עובד ONLINE כבר כמה שנים טובות בתחום ה-SEO בעיקר. בחודשים הקרובים יותר מחצי מהמאמצים שלי יהיו מכוונים ל-AFF.

        מה היית מייעץ לי?

        והאם יש הבדל מהותי  בין האירוע  הקרוב לארועים הבאים באוקטובר וינואר?

         

  5. אייל   24 ביולי 2008 בשעה 1:47
    (#)

    באמת הגיע הזמן שנישהו יגיד את זה!

    כי היום חרשתי את המוצרים בקליקבנק ולא מצאתי מוצר אחד ראוי לשיווק, אחוזי ההחזרות על המוצרים מרקיעי שחקים, ולך תבנה עם זה מדינה…

     

    פיג'מיסט, אשמח אם תפרסם פוסט שסוקר רשתות שיווק שותפים אחרות, כאלה שמוכרות גם מוצרים לא דיגיטלים.

     

    דרך אגב אני בפרק 8 ב- topaffiliate (כן אני צופה בח..א הזה) יש שם טיפים לא רעים בכלל! רק שצריך לנפות הרבה שטויות בשביל למצות את העיקר. 

    • המיליונר בפיגמה   24 ביולי 2008 בשעה 14:46
      (#)

      אהלן,

      אני בהחלט אעשה פוסט על הרשתות האחרות ברגע שיהיה לי ניסיון איתם, אני לא רוצה להמליץ על דברים שלא בדקתי. את אדוואליאנט אני אוהב, כך שעליהם אני ממליץ :) למרות שעדיין עם קליקבנק אני מרוויח יותר :)

      שיהיה בהצלחה :)

  6. שלומי   24 ביולי 2008 בשעה 3:09
    (#)

    אם הרצפה עקומה איך אתה מסביר את הצלחה המדהימה שלך בחודשים הראשונים?

    • נרי   24 ביולי 2008 בשעה 6:55
      (#)

      עדיין אפשר לרקוד גם שהריצפה עקומה, אבל לאט ועקום….:)

      לדעתי מה שפיג'מה מתכוון זה (פיג'מה, תקן אותי אם אני טועה) שזה לא שאי אפשר להרוויח עם קליקבנק (הרי הוא הוכיח שאפשר), אלא שזה רק עד רמה מסויימת בגלל איכות רוב המוצרים שם והשירות שלהם.

      ואני מסכים עם כל מילה – אי אפשר ממש להתרחב ולגדול רק באמצעות שיווק המוצרים שלהם (אני כבר לא מדבר על הזמן הרב שלוקח לברור כמה מוצרים טובים מכלל השטויות שיש שם).

       

      • המיליונר בפיגמה   24 ביולי 2008 בשעה 14:48
        (#)

        שלום לשניכם,

        מה שהתכוונתי הוא, שאני מרגיש שמיציתי את עצמי עם קליקבנק, והגיע הזמן לעשות עוד דברים.

        אני עדיין הולך לקדם מוצרים שלהם, אבל רק את מה שאני מקדם כבר עכשיו.

        חוץ מזה אני חושב שיותר קל ורווחי לקדם מוצרים אמיתיים או לידים.

        שיהיה בהצלחה :)

  7. רן ארוסי (קליקים)   24 ביולי 2008 בשעה 11:42
    (#)

    אני לא בטוח שאני מסכים עם מה כל שנאמר כאן… 

    לגבי האפיליאט מנג'ר וקוד המעקב של גוגל – אני מסכים ב-100%. אני אפילו מסכים שלפחות בכל מה שקשור למוצרי "איך לעשות כסף" בקליקבנק – הם על הפנים ולכן שיעור ההחזרות גבוה (מאד). 

    אני נוקט בגישות דיי שונות כאשר מדובר ב-info products או במוצרים "רגילים", לידים וכו', ואין לי שום בעייה. 

    צריך לזכור שכשמשווקים מוצרים מקליקבנק – לא משווק מוצר, אלא פתרון לבעייה ולכן כל הגישה צריכה להיות שונה.

    מעט מאד משווקים בקליקיבנק פונים לנישות. הרוב משווקים מוצרים עם gravity גבוה (שזה, אגב, הנתון הכי מטומטם בעולם ומי שיש לו שכל שיתעלם ממנו לגמרי) מהעמודים הראשונים ולא חופרים מספיק עמוק. 

    איך תסבירו את העובדה שיש אפיליאטס שמרוויחים 6 ספרות בחודש ויותר מקליקבנק?

    אני לא בא לסנגר עליהם. למעשה, חלק גדול מהקמפיינים שלי הם לא של קליקבנק, אבל יש לי פינה חמה בלב אליהם. 

     

    אגב, אני עובד כרגע על Case Study שישוחרר בקרוב ויתאר איך עשיתי מחקר שוק, בחרתי מוצר, מילים, עמודי נחיתה, אסטרגיות, מודעות וכמובן, תוצאות. מא' ועד ת'. ו… אני אשתמש במוצר מקליקבנק.

    אני מזמין אתכם להציע לי מוצרים לשיווק – כדי שזה יהיה קצת יותר מעניין… 

    מי שרוצה פרטים – http://smugmarketing.com/casestudy-il 

    • המיליונר בפיגמה   24 ביולי 2008 בשעה 14:56
      (#)

      אני לא אומר שקליקבנק חארות,
      אני אומר שיש חברות יותר טובות ושיותר נוח לעבוד איתם. הרי בסה"כ, אני לא חושב שאני אגזים אם אני אגיד שיש אין סוף תוכניות שותפים, שאף פעם אף אחד לא יצליח לקדם את כולם. אז הרעיון של הפוסט הוא שאני הולך לעבוד עם חברות אחרות, רק מאחר ויותר נוח לי לעבוד איתם. אז כן, אני אולי אפספס את המוצרים הטובים בקליקבנק, אבל אי אפשר גם כך לקדם את כל המוצרים בעולם…

      גם לי יש פינה חמה בלב לקליקבנק, ועדיין רוב הרווחים שלי הם משם, אני מקווה שזה ישתנה בקרוב. וכן, אני חושב שאפשר להרוויח 6 ספרות מקליקבנק, אבל אפשר להרוויח גם 6 ספרות ברשתות אחרות.

      היה לי יפה, היה לי נחמד, אבל הגיע הזמן לנסות רשתות חדשות, רק כך אני אוכל או להעריך את קליקבנק, או לשנוא אותם.

      שיהיה המון בהצלחה למשווקי הקליקבנק,
      וגם למשווקי הרשתות האחרות.

  8. אנונימי   24 ביולי 2008 בשעה 12:56
    (#)

    מעניין… הוא לא אמר שהוא מתכוון לנסות 10 מוצרים הכי תחרותים? שוב הוא משקר ומחרטט לנו במוח כרגיל הוא גם לא עונה לשאלות ששואלים אותו פה כמו בתגובה הראשונה שסמדר שאלה אותו פה.

    מה אני צריך מנהל אפילייט שידבר איתי על סרטים? בשביל זה יש חברים שידברו איתי אני לא בוחר את רשת האפילייט שלי לפי שיטות מפגרות אלה .

    מה אני צריך לחכות לשלב שאים יאשרו אותי בתור מפיץ שלהם או לא? כבר ראיתי את אטריקים שלהם בCJ שאחרי יומיים המפיץ מוריד אותך מרשימת המפיצים שלו ואז אתה יכול להיות לא מודע לזה וכל הכסף שהוצאתה עלו באדוורדס הלך לשוא !

    לכל אלה שמצדדים בו ואומרים שהוא ניטרלי הינה הוא פרסם פה קישור ל Advaliant  עם הקוד שלו שירויח מיזה כסף הוא מקדם פה עוד הרבה דברים כמו התוכנה לבדיקת המרות שאם לא היה לו אינטרס לא היה לו גישה לאפשרות לשנות את הקוד שלה …

    • המיליונר בפיגמה   24 ביולי 2008 בשעה 15:07
      (#)

      אהלן,

      צודק אמרתי, אבל גם אמרתי שלא הצלחתי. אני רואה שלמרות שאתה חושב שאני חרטטן אתה ממשיך לקרוא בבלוג. מה שאני חושב באמת זה, שאתה למעשה יודע שאני דובר אמת, אבל מתוך קנאה והמון תסכולים עצמיים מוציא את העצבים בתגובות.

      אני עונה על תגובות פעם ביום, ולכן לא עניתי לסמדר אתמול. היום עניתי לה, ואני חושב שעניתי על השאלה שלה מעל ומעבר.

      אני לא יודע בן כמה אתה, אבל לחברים שלי יש חיים משלהם. רובם משרתים בקבע, וחלקם סטודנטים. כל אחד עסוק בעיסוקים שלו, ולרוב יוצא לנו לשוחח לעומק רק בסופי שבוע. בזמן העבודה, לפחות אני מרגיש בודד לפעמים, ולכן תמיד כיף להתנקות קצת ולדבר על שטויות עם אפיליאייט מנג'רים. בסה"כ הם גם מקבלים בונוסים כאשר האפיליאייטס שלהם מרוויחים.

      אין לי ניסיון עם CJ, אבל אדוואליאנט היו מצויינים בשבילי, אני לא יודע מה הולך ב-CJ. אבל, סינון אפיליאייטס זה דבר חשוב מאוד, גם אני בתור אפיליאייט נטוורק לא הייתי רוצה שכל המי ומי ישווקו אותי.

      נכון, פרסמתי קישור ל-Advaliant, ואני לא מסתיר את זה. אני לא מקבל עמלה על זה. אבל אני מתוגמל, כאשר האפיליאייטס שהבאתי מרוויחים. כך שיש לי אינטרס שכל מי שאני הבאתי ירוויח כמה שיותר.

      לפי דעתי אתה חי בסרט. כי לעולם לא אמרתי תקנו XTREME CONVERSIONS, אמרתי שזו התוכנה שאני משתמש בה, ואני מבסוט עליה, וכן פרסמתי לינק. אבל יחד עם זאת, סתכל 2 פוסטים למטה, שאני אומר להשתמש באפשרות המעקב של גוגל שהיא הרבה יותר טובה מהאקסטרים קונברז'נס. וגם סתכל לפני שבוע, שעשיתי השוואה בין אקסטרים קונברז'נס למוצר חינמי, ורשמתי שהמוצר החינמי יותר טוב והמלצתי עליו. אז איך אתה בכלל יכול להגיד שאני מנסה לעשות כסף על הגב שלכם?

      אבל שוב, התגובה הזו לחינם. לא יודע בכלל למה התאמצתי לענות עליה. אתה לא מאמין? שיהיו לך חיים יפים :)

      • אנונימי   24 ביולי 2008 בשעה 16:30
        (#)

        פיג'מיסט, למה אתה מתיחס אליו בכלל. מה אתה עושה לו חשבון?

        לא טוב לו, שילך.

         

      • נרי   24 ביולי 2008 בשעה 17:51
        (#)

        מסכים! הקריאה בבלוג היא זכות, לא חובה!

        מי שלא מוצא חן בעיניו – שימצא מקום אחר לקרוא בו….

        • אמיל   24 ביולי 2008 בשעה 18:48
          (#)

          חבר'ה חבר'ה,

           

          לאט לאט…לא לשפוך את התינוק עם המים…

          אני חושב שתגובות קצת קנטרניות ומעצבנות מוסיפות לבלוג הזה קורטוב של פלפל…

          אני מסכים עם תגובות שלכם על הקנטרן הקבוע שלנו, יחד עם זאת אני מעדיף שישארו אחד או שניים כאלו בתמונה…

           

          יחי האקשן!

          אמיל

           

          נב – קנטרני, אולי תבחר שם…

  9. השוטר השכונתי   24 ביולי 2008 בשעה 22:12
    (#)

    אז מה קורה רן ארוסי?

    שיטה גאונית לאסוף רשימה כדי שתוכל אח"כ לשווק להם את HALOLA
    לא היית עושה את זה בפורומים בחו"ל כי כולם היו קופצים עלייך,
    האמת זה לא אכפת לי אבל בגלל שרובם פה חדשים ותמימים הם לא מבינים את פרץ הטוב לב והנתינה שלך.
    אחד ברמה שלך יכול לתרום המון מהידע שלך לחדשים כאן.

    אז מה קורה פיג'מה?

    התחלת לשחרר קצת ברקסים?
    חמודי תתחיל לקחת שליטה ותשמור על נקיון הבלוג שלך , בלוג זה לא לוח מודעות.

    זהו,מספיק להיום

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!