מחייל רודף בצע, למשווק רודף מידע

squirrel soldier מחייל רודף בצע, למשווק רודף מידעמה שאני הולך לכתוב בפוסט הזה, זה משהו שהחלטתי כבר בשבוע האחרון של חודש אוקטובר. מאוד התלבתטי אם לכתוב את מה שאני הולך לכתוב עכשיו, אפילו התייעצתי אם משווקי שותפים מובילים מהארץ שהכרתי דרך הבלוג אם לכתוב את זה. כולם אמרו לי פה-אחד – לא! מהסיבה הפשוטה שישראלים "חארות", "לא יודעים לפרגן", "לא רואים את התמונה הגדולה", וכו… לאחר מחשבות ארוכות ביני, לבין עצמי, החלטתי בכל זאת לכתוב את הפוסט הזה.

דווקא עכשיו אני כותב את זה, דווקא עכשיו כשכבר בערך שבוע, חזרתי להרוויח 4 ספרות ביום. דווקא עכשיו, כשיש לי בערך 7 קמפיינים אשר בכל יום שוברים שיאי הכנסות חדשים. דווקא עכשיו אני אומר שאני מוותר על המטרה של להגיע למיליון שקל!

אם להיות ריאליים, ואפילו אופטימיים, פחות משבוע לפני האפיליקון, אני לא אגיע למיליון עד האפיליקון. אם להסתכל על המטרה הראשונית, שהיא ה-31 לדצמבר 2008, אני יכול להגיע, ועל פי איך שהולך לי עכשיו, הסיכויים אפילו טובים מאוד שאני אגיע למיליון שקל מתחילת השנה. אבל זו כבר לא המטרה שלי…

בשביל להבין מדוע ויתרתי עליה, למרות שעדיין יש לי סיכוי, צריך להתבונן ממש על תחילת המסע…

הכל התחיל…

הכל התחיל כשהשתחררתי מחיל האוויר, את זה אתם כבר יודעים. כנראה הפוסט-טראומה של ה-352 ש"ח בחודש, השפיעה עליי חזק מידי. באמת שהאמנתי שאפשר להרוויח משיווק שותפים מיליון שקל בשנה, בשנה הראשונה בתחום. ולהגיד לכם את האמת? אני עדיין מאמין, אנשים עשו את זה, ואנשים יעשו את זה, פשוט לא אני. זה לא בשבילי!

כשהחלטתי על המטרה עוד בתחילת הבלוג, האמנתי שזה אפשרי, והאמנתי שאני אצליח. אבל הבחירה במספר "מיליון", לא הייתה מקרית. באותה מידה יכולתי להגיד שאני רוצה להרוויח 500,000 ש"ח, שזה גם הרבה, ותאמינו לי שהתגובות לא היו משתנות מהאנשים הסקפטיים שלא האמינו במיליון ל-500,000 ש"ח. הבחירה הייתה במספר "מיליון" הרבה גם בגלל שהמספר מהווה סמל! הרבה אנשים מפחדים להגות אותו, ואני רציתי להפריך את הפחד מלהגות אותו, להראות שזה אפשרי.

והיום…

אתם תופתעו שאני אומר את זה, אבל כסף לא מעניין אותי. מבחינתי אין הבדל אם אני מרוויח $500 ביום, או $1,000 ביום. הרי גם כך אני לא מבזבז את זה. כשהתחלתי כל מה שעניין אותי היה הכסף, היום מה שמעניין אותי זה המספרים. הכסף הוא רק מדד למידת ההצלחה שלי עם המספרים. מה שמעניין אותי, זה איך להעלות את ה-CTR שלי? איך אני מגיע ל-200% ROI? היום מעניין אותי להיכנס לנישות עם הרבה תחרות, פשוט כי זה מאתגר…

ועכשיו, ברגעים שאני כותב את זה, אני נזכר ביוסי בניון. שבתחילת השנה קיבל הצעה עם משכורת הרבה יותר טובה ממה שיש לו כיום בליברפול, וסירב. כי הוא רוצה להשאר בליברפול, ולהיאבק על המקום שלו בהרכב. כי מה שמעניין אותו זה לא הכסף או התהילה, אלא להתקדם מקצועית.

וכך גם אני.

אני באמת אוהב את התחום שבו אני מתעסק, ובגלל זה מה שמעניין אותי זה להשתפר בתחום, והכסף זו רק דרך למדוד את מידת ההשתפרות. רק כך אני יכול להסביר את הסיבה, מדוע בשלושת החודשים האחרונים, השקעתי קרוב ל-$40,000 רק על מנת לחקור את רשת התוכן, ולהתמקצע בה. את האשראי שיש לי מהבנק, הייתי משקיע במחקר, ולא ברווח של כסף.

והדבר הכי מצחיק…

שלא ישתמע לא נכון, אני עדיין אוהב כסף, ואת כל מה שאפשר לעשות עם כסף, אבל אני חושב שנכון לעכשיו, בשלב בו אני נמצא בחיים יש לי מספיק, ואני מרוצה מאוד מהסכומים אותם אני מרוויח.

אבל, הדבר הכי מצחיק הוא, שברגע שויתרתי על המיליון, שכמו שאמרתי קודם זה היה בסוף חודש אוקטובר, התחלתי לעבוד הרבה יותר טוב. התחלתי ממש להיות מרוצה מקצב ההתקדמות שלי, ומכמות הקמפיינים שאני מרים. ומה שמדהים זה, שאחוזי ההצלחה שלי עלו פלאים! זה כבר לא קמפיין או שניים מצליחים על כל 10 קמפיינים, זה יותר קרוב ל-6-7.

ויחד עם כל מה שנכתב בפסקה הקודמת, כך התחילו לבוא התוצאות. פתאום שוב חזרתי להרוויח $1,000 ביום, וזה גדל מיום ליום…. הפעם, הביצים שלי נמצאות ב-5-7 סלים (תודה לאל!)!

כמה אני עובד עכשיו?

ההסבר שלי לתופעה הזו, היא שפשוט יצאתי מהלחץ. לפי מה שאני זוכר מהחודשים האחרונים, יצרתי על עצמי לחץ כל כך גדול, שמרוב שהייתי מנסה להספיק כל כך הרבה דברים בכל יום, בסופו של דבר לא הייתי מספיק כלום. פשוט כלום!

ב-3 השבועות האחרונים, אני לוקח הכל בפנאן ובאיזי. אני עובד 4 שעות ביום בערך, ויש ימים שבכלל לא. אני נפגש עם משווקי שותפים מובילים שהכרתי בזכות הבלוג בבתי קפה, ובערב יוצא לפאבים עם החברים שמבלים את היום בצבא הקבע. אני ישן הרבה יותר, רואה סרטים, ובשורה התחתונה נהנה מהחיים שמחוץ למסך המחשב…

האם אני מרגיש כישלון?

עד לאפיליקון אני לא ארוויח מיליון ש"ח, ועד סוף השנה אולי כן, אבל זה לא משנה, זו לא המטרה שלי. אני לא מרגיש כישלון, כי ניתנה לי הזכות לפתוח להרבה אנשים את העיניים, לתת להרבה אנשים תקווה, ובשורה התחתונה להוכיח: YES WE CAN!!! אין לי ספק שבשנה הבאה, אני ארוויח מיליון ש"ח בוודאות, אבל זה כבר לא העיקר. זו לא המטרה, אלא הערך המוסף, לפחות מבחינתי.

זה לא פוסט סיכום, פוסט סיכום אני אכתוב בסוף השנה, ואין לכם מה לדאוג, אני אמשיך לעדכן ולכתוב דברים על שיווק שותפים, כי כפי שבטח כבר הבנתם, אני ממש אוהב את מה שאני עושה, ואוהב לחלוק מידע. כך שאם למישהו היו ספקות שאני אפסיק לעדכן, אני אעדכן, כל עוד אני עדיין נהנה מזה (ואני אענה מזה מאוד :) )…

אז זהו, סיימת לשפוך את אשר על ליבי, עוד משהו קטן, כל אלא שיש להם תכנית לחפור לי עכשיו ולכתוב "אמרתי לך", תסתכלו שנייה בחשבון הבנק שלכם, אני בטוח שעם כל מה שנכתב, עדיין הרווחתי יותר מכם השנה.

שלכם,
"המיליונר בפיג'מה",
עדיין לא מיליונר, אבל הבחלט יהיה בעתיד הקרוב…

79 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אמיל   18 בנובמבר 2008 בשעה 18:47
    (#)

    פיג'מיסט,

    זהו אחד הפוסטים המרגשים שקראתי.

    אני פשוט לא מאמין שאתה רק בן 23, יש לך חוכמת חיים של אנשים הרבה יותר מבוגרים ושהצליחו בחיים, אתה מגיע לתובנות מדהימות ונכונות.

     

    ממרום גילי (36), אני יכול להגיד לך שאתה כבר מילונר וזה לא משנה עם בפיג'מה או לו, התובנות המדהימות הללו, אי אפשר ללמוד ולקרוא אלא חייבים להגיע אליהם לבד!

     

    כבר אמרתי לך בעבר, את התוצאה כבר השגת, חשוב שתהנה מהדרך!

    ובהחלט היה כיף בשבוע שעבר…. 

     

    זוכר את התגובות שלי עלD1, D2, D3, D4 …..אז מותק אתה ב D4 היום רשמית!

     

    ברכות והצלחה.

    אני ממשיך להיות כאן, ולהנות מהפוסטים המדהימים שלך!

    באהבה, אמיל

    • המיליונר בפיגמה   19 בנובמבר 2008 בשעה 12:38
      (#)

      תוה רבה אמיל,

      מעניין אותי מה בא אחרי D4, תמיד צריך לשאוף לאנשהו לא? :)

      תזכור, מחר ארוחת צהריים :)

      יום טוב,
      בהצלחה בהמשך לשנינו…

  2. אנונימיה   18 בנובמבר 2008 בשעה 18:56
    (#)

    מסכימה עם אמיל. ההישגים שלך מדהימים . הנחישות, ההתמדה והכתיבה! ואתה רק בן 23. זה מטורף!

     

    אני עוברת דבה דומה – כ"כ לחוצה להגיע למטרה כספית מסוימת כל חודש שפשוט לא עושה כלום – מפחדת להיות יצרתית ובבאסה בסוף חודש אם אני מגיעה לפחות מהמטרה

     

    אתה צודק – המטרות שלי הולכות להשתנות. כרגע כל הביצים שלי בסל אחד.

    סל יפה אבל אחד. חייבת עוד קמפיינים

     

    המון בהצלחה לשנינו  (למרות שכבר הצלחת)  ושוב כל הכבוד.

     

     

     

    • המיליונר בפיגמה   19 בנובמבר 2008 בשעה 12:40
      (#)

      שלום אנונימיה,

      אני לא יודע מה מצבך כרגע, אבל מהניסיון שלי, אם את כרגע נמצאת בשלב שאת מרוויחה כסף מתוכניות שותפים, זהו השלב שבו צריך האמת לעבוד הכי קשה, בשביל לפצל את הביצים!

      הצלחתי אולי במטרה אחת,
      אבל יש עוד הרבה מטרות בדרך,
      אז בכל זאת שיהיה בהצלחה לשנינו.

  3. אנונימי   18 בנובמבר 2008 בשעה 19:24
    (#)

    פיג' , אתה בן אדם דגול אין לי מילים פשוט אין..איך הצלחת להרוויח כלכך הרבה כסף בכלכך מעט זמן וגם לשנות את התפיסה שרובנו שרויים בה,  בחודשים ספורים. אין מילים.

     

    אתה מתמקד בעיקר בלידים בימים אלו?

     

    • אנונימי   18 בנובמבר 2008 בשעה 19:25
      (#)

      אני שואל את זה כי אני עדיין בשלב רדיפת הבצע לצעריפה של כסף

      • המיליונר בפיגמה   19 בנובמבר 2008 בשעה 12:42
        (#)

        היי,

        איך? שאלה טובה. אולי הרבה כח רצון, אולי בגלל שרציתי להוכיח לאנשים מסויימים משהו, וזו הייתה הדרך שלי.

        אני מניח שזה בסדר להיות בשלב של רדיפת בצע, נראה לי שכולם צריכים לעבור את זה. אבל אני חושב שאסור שכסף יהיה הדבר היחיד שיניע אותך.

        לגבי מה אני משווק, זה 50-50. לידים ומוצרים דיגיטאליים מRW.

        בהצלחה.

  4. יגאל   18 בנובמבר 2008 בשעה 19:47
    (#)

    איזה כיף לך…

    הלוואי עלי…

     

    אני ממש לא מקנא אלא מפרגן עם כל הלב, כל הכבוד !!!!

     

    אני עושה את זה משני סיבות האחת כדי להפסיק לעבוד כשכיר והשנייה כי אני מאמין שאפשרי (ויש דרך חיים אחרת) להגיע למצב כמוך בחיים כלומר לעבוד מספר שעות ביום ולהרוויח סכומים כאלה

     

    אבל עד שאני אגיע לשם יקח לי לפחות שנה והרבה הרבה עבודה…

     

    עד אז אני אשאב השראה מאנשים כמוך שהם בשבילי הוכחה חיה, כשאני מספר לאנשים על התחום הם לא מאמינים והמשפט שלהם בדר"כ הוא "נראה לי שכן אפשר לעשות איזו הכנסה צדדית של 1000 – 2000 שקל", אנשים פשוט לא קולטים איפה הם חיים! הקונספט של שכיר מושרש כל כך עמוק אצל אנשים שזה פשוט מדהים (ועצוב…)

     

    עכשיו לך תסביר להם שכל תפיסת העולם שלהם (שהדרך היחידה להתפרנס היא לעבוד עד צאת הנשמה) מוטעת מיסודה….

     

    • אנונימי   18 בנובמבר 2008 בשעה 20:25
      (#)

      העניין הוא שבדרך כלל גם העשירים ידועים בתור אנשים שעובדים עד צאת הנשמה,

      אני חושב שבגלל זה קשה לצאת מהתפיסה הזאת.

       

      • המיליונר בפיגמה   19 בנובמבר 2008 בשעה 12:47
        (#)

        שלום לשניכם,

        יגאל, שיהיה המון בהצלחה, אין לי ספק שאתה בנאדם רציני עם הרבה מוטיבציה, ואתה תצליח :)

        לגבי עשירים עובדים הרבה? תראה, ביום ראשון לפני שבוע (לא האחרון), ישבתי מהשעה 11 עד 17 עם שני משווקי שותפים. 6 שעות. השאלה עם להגדיר את זה כפגישת עסקים? אנחנו ישבנו נהננו, השכלנו, ואכלנו. אצל העשירים, פגישות כאלה הם כן. ביום שני ושלישי קרה אותו הדבר. אחרי זה עוד יצא לי לעבוד 4 שעות בבית. אז הכל עניין של הגדרה.

        ומהצד השני, אני רוצה להפנות אותך לפוסט שפליקס לשנו כתב:
        http://www.felixleshno.co.il/?p=177

  5. zivi   18 בנובמבר 2008 בשעה 19:51
    (#)

    יש לך הרבה ביצים(בסל אחד!) לשנות יעד כל כך חזק שהצבת לעצמך… וזו אחת מגדולות החיים בעיני, לבחון כל כמה זמן אם המטרות שלנו עדיין חשובות לנו ומה המחיר שאנחנו משלמים בשבילן, אבל יותר מיזה… בהרבה מקרים אנחנו מגלים שהמטרות שלנו הן בעצם אמצעי. אתה הצלחת לעשות את ה"תגלית" הזאת למרות הלחץ החיצוני והפנימי… אכן הרבה ביצים.

     

    סחטיין

  6. איתי   18 בנובמבר 2008 בשעה 20:30
    (#)

    כל הכבוד! אני מסכים איתך שיש הרבה שהיו רוצים להרוויח ככה

  7. המבולבל   18 בנובמבר 2008 בשעה 21:04
    (#)

    האמת כבר מזמן היה מורגש שוויתרת על המליון…אבל זה לא מה שמשנה…אותי הלהיב רק זה שהגעת לחופש שלך סוף סוף!

     

    מאד התחברתי למשפט של:

    "מרוב שהייתי מנסה להספיק כל כך הרבה דברים בכל יום, בסופו של דבר לא הייתי מספיק כלום"

     

     גם אני הפסקתי להיכנס ללחץ…. אתהבאמת לא מספיקים שיט שאתה בלחץ…כיום אני עובד בהכי פנאנן שאני יכול….מספיק יותר…עדיין לאט מידי אבל אני בטוח שבקרוב נגיע להכנסה נורמאלית מהאינטרנט….רק שתדע אתה נתת לי תקווה להמשיך עם כל העניין הזה שנקרא "כסף באינטרנט"….ואני מאמין שגם אני אצליח.

     

    נתראה באפיליקון!

     

     

  8. משה   18 בנובמבר 2008 בשעה 21:19
  9. אנמי   19 בנובמבר 2008 בשעה 0:46
    (#)

    הייתי רוצה הבטחה ממך, ברגע שאתה מגיע למיליון אתה מדווח לנו פה.

     

     

    מה אתה אומר על זה? 

  10. משווק אנונימי   19 בנובמבר 2008 בשעה 1:40
    (#)

    על הPOST הזה אתה מקבל הערכה ממני.

    ככל הנראה לא שפטתי אותך נכון ולא הבנתי את הדברים כפי שהם

    מבחינתי מה שכתבת פה זה 100% הגישה הנכונה.

    וקבל התנצלות על דברים גסים שאמרתי בעבר

    עלה והצלח

     

    משווק אנונימי

  11. המציע מהיציע   19 בנובמבר 2008 בשעה 5:11
    (#)

    הממזרים שינו את הכללים ולא אמרו לי :-)
    מבחינה מסוימת מפרגן כמו כל האחרים. אבל אז התגובות יהיו משעממות מדי..
    הבעיה היא שאתה כבר איש ציבור, סלב, מודל לחיקוי.
    יש לך אחריות כלפי הדורות הבאים שמפקפקים ב YES WE CAN
    מה קרה למשפט "התחלתי ולכן אסיים"?
    אם אכן נכון מה שכתבת שעדיין יש סיכוי להשגת המטרה עד סוף השנה וששום דבר אינו מונע ממך לעבוד על כך (מה שנקרא 'תירוץ טוב') אז לדעתי אסור לך לוותר לפני שהגעת לפסגת ההר. זה גם יוריד את המתח הספורטיבי כאן ובעקבותיו את הבאזז התקשורתי.
    אפשר שאתה צריך מאמן אישי שיעזור באנרגיות ויעזור לך להתפקס. (הבנתי שאתה ביחסים טובים עם הבחור מה.NLP מנסיון אישי ממליץ! וכעת אתה יכול להרשות לעצמך לשלם על כך).
    הסבל שתסבול עד סיום התקופה שווה ביותר את התמורה התקשורתית שתקבל (מנוף להגשמת מטרות עתידיות) שלא לדבר על האמונה שלך בעצמך לגבי תחומים שכסף לא יכול לקנות (בריאות,משקל יתר,זוגיות,תואר הנדסה טכניוני-נחת להורים זה בכלל לא זניח).תחשוב על הסיפוק שיהיה לך מהגשמת מטרה (או כמעט הגשמה לאחר שעשית כל מה שיכולת בדרך).
    יכול להיות שפשוט נבהלת מההצלחה ואולי מהחשיפה הקרובה שלך באפליקון.צודק?
    אתה צודק ברצון לשפר את ה ROI וכל זה אבל אפשר להוסיף לכך את 'ולשמר זאת לאורך זמן' ו/או 'שלא ירד מXX'
    לאמר את האמת, מה שהקפיץ אותי זה המשפט האחרון שלך.
    להרבה אנשים יש כסף בבנק שלא מעיד על רמת חוכמתם. (דווקא במקרה שלך לא, אבל תזכור שאתה כבר דמות מובילה שצריכה לחשוב על החסידים שקוראים). לפעמים יש מזל בעיתוי או הצלחה כתוצאה מטעות וממש מרתיח אותי לראות שאנשים חושבים שזה מה שהופך אותם לחכמים אינסטנט.
    טוב, אנסה לישון קצת.

    • המיליונר בפיגמה   19 בנובמבר 2008 בשעה 13:12
      (#)

      היי,

      יש אמת בדברים שאתה אומר, אך מצד שני הכסף זה לא המטרה. וגם אם יש לי סיכוי להרוויח את המיליון, זה יבוא על חשבון חברים, שינה, ספורט וכו… לכן מבחינתי, אם אני צריך להגיע למטרה תוך כדי סבל, המטרה לא ראוייה. אני מרוצה ממה שהשגתי עד כה, ואין לי סיבה לוותר על דברים אחרים.

      לגבי כסף בחשבון הבנק, אני מסכים אתך ב-100%. הסיבה היחידה שכתבתי את זה, זה שהאנשים שבדיוק חושבים כך לא יתחילו לחפור…

      שיהיה המשך שבוע מהנה.

      • דבקות במטרה   20 בנובמבר 2008 בשעה 9:08
        (#)

        "יבוא על חשבון חברים, שינה, ספורט וכו…"
        הקרבה של חלק מאלה בטווח הקצר, לא נשמעת כ"כ נורא לטווח קצר.
        כמה כבר נשאר עד סוף התקופה?
        לא חבל על מה שכבר הושקע?
        לכשתצליח תקבל גם הד תקשורתי בינ"ל ותביא גאווה למדינה.

  12. שלומי   19 בנובמבר 2008 בשעה 7:15
    (#)

    מי שיודע לשנות את כללי המשחק במרחב שלו תוך כדי תנועה מגיע בדרך הנכונה למקום הנכון ביותר.

     

     

  13. b2k   19 בנובמבר 2008 בשעה 9:26
    (#)
     
    מעריך את הפוסט הזה.והגישה הנכונה. 
     
    לא רוצה לקלקל את הרוח כאן אבל בכל מקרה לא תגיע למיליון השנה כמו שחשבת בתחילת הדרך. אתה עוד רחוק מאוד. המטרה שלך הייתה ברורה מאוד ואפילו כתבת את זה:
     
    ציטוט:
    ולי התאכזבתם, אולי צחקתם, אבל אני יודע דבר אחד. או ב-31.12.08 או ביום העצמאות ה-61 של מדינת ישראל יש לי מיליון שקל ביד, נ-ק-ו-ד-ה "
     
     
    המטרה שלך הייתה מיליון שקל ביד. ביד. זה נטו. בחשבון הבנק. לא ברוטו. ולא רווחים של חברה.
     
    אז בואו נשאר בפרופורציות.בפועל הרווחת כמו שכיר בהייטק.כמוני.
    אבל למדת המון. אולי בשנה הבאה זה יהיה מיליון נטו…  
    שיהיה בהצלחה.  
     
     
    • יגאל   19 בנובמבר 2008 בשעה 12:32
      (#)

      מממהההההה ??????

       

      תפסיק לבלבל את המוח, איזה שכיר מקבל סכומים כאלה ??? גם בהייטק !!!

      אני בהייטק ואני מכיר את המשכורות תאמין לי ואף אחד לא מקבל סכומים כאלה אפילו לא המנכ"ל

      אז תעשה טובה לאנושות ותפסיק לבלבל את המוח !!!!

       

      תגיד לי באיזו חברה בדיוק מרוויחים את הסכומים האלה כדי שאוכל לשלוח קו"ח???

       

      בו נעשה חשבון פשוט, הרווח נטו עד ספטמבר הוא 287000 לחלק ל-9 חודשים שבהם הוא עשה אותם, יוצא 32,000 נטו !!! בהייטק אולי מנהל פרוייקט מרוויח ככה אבל בברוטו !!!

      אבל כמו שאמרתי אפילו המנכ"ל לא מרוויח 32 אלף בנטו (אולי מנכ"ל של חברה ענקית כמו אמדוקס) אבל עם המצב היום בשוק הוא הראשון ללכת הביתה….

       

      ישר כוח פיג'מיסט

      • המיליונר בפיגמה   19 בנובמבר 2008 בשעה 13:17
        (#)

        b2k,
        אתה טועה.
        יגאל, אתה גם טועה, אבל קרוב יותר. 287000, זה אכן ב-9 חודשים, אבל זה ברוטו. אמנם זה אחרי ששילמתי על הפרסומות, אבל לפני מס הכנסה, ביטוח לאומי וכו… אז לפי החישוב שלך זה יוצא 32K ברוטו. אבל…. בהייטק מדברים במשכורות ברוטו, כך שזה עדיין לא משנה. ומה שכן, מאז עבר חודשיים, והרווחתי עוד כסף. ובחודש נובמבר החודש לא נגמר וכבר הרווחתי יותר מזה, כך שאיך שלא תסתכל על זה הרווחתי יותר.

        מה גם, שאני משלם פחות מס הכנסה מאשר שכר מתכנת ממוצע, כך שגם על זה אני מרוויח :)

      • הרחקת יונים   20 במרץ 2009 בשעה 12:33
        (#)

        זהו אחד הפוסטים המרגשים שקראתי.

  14. מוטי לוי   19 בנובמבר 2008 בשעה 18:07
    (#)

    פוסט ממש מעולה, אהבתי אותו !!! כל הכבוד פיג'מיסט המשך כך !

  15. אנונימי   19 בנובמבר 2008 בשעה 18:29
    (#)

    זה יהיה נחמד אם תמשיך לעדכן על הרווחים בכל חודש עד שתגיע למיליון :)

     

    זו גם תיהיה סוג של סגירת מעגל בישבילך…

     

     

    אז מה אתה אומר? 

    • המיליונר בפיגמה   21 בנובמבר 2008 בשעה 20:29
      (#)

      אולי זה יהיה נחמד,
      אבל מצד שני, אנחנו מדינה קטנה, איך לי את החשק והרצון שאנשים יכנסו לי לכיס בכל חודש מחדש, כשכבר יודעים מי אני…

  16. אבי בוץ   19 בנובמבר 2008 בשעה 19:05
    (#)

    תובנה נכונה, אבל מגיעים אליה אחרי שמרוויחים קצת כסף באותו עיסוק שממנו נהנים. יש שלב כלשהו שהלחץ הקיומי לוחץ פחות… ואז מתחילים להנות וכמובן לא מפסיקים לעבוד קשה ולא שוכחים את אלמנט הכסף אשר נמצא ביסודות העשייה והמחשבה, אלמנט המשולב עם ההנאה שביצירה / עבודה – כל זה נכון כמובן בתנאי שממשיכים להרוויח כסף. או שיש מספיק ואין צורך קיומי גם בעתיד הרחוק מאוד.

    • המיליונר בפיגמה   21 בנובמבר 2008 בשעה 20:31
      (#)

      תודה על התגובה.

      בעתיד הרחוק מאוד דווקא יש צורך בכסף :)

      אבל אני ארוויח אותו בפחות לחץ מאשר "ההון" הראשוני…

      • אנונימי   22 בנובמבר 2008 בשעה 18:26
        (#)

        הכוונה היתה שיש מספיק גם לעתיד הרחוק (נניח 10 M $ בחשבון הבנק)

  17. עמירם כץ   19 בנובמבר 2008 בשעה 20:08
    (#)

    למליונר בפיג'מה שלום רב

     

    איש יקר, שמי עמירם בן 25, מחיפה בעלים של חברת הפקות שפתחתי לפני 4 חודשים.

     

    יום לפני שפתחתי את העסק, כתבתי בגוגל, "איך אפשר להרוויח מיליון שקל?"

    אני לא זוכר באיזה מקום הופעת ברשימה, אבל אתה היית הראשון והיחיד שנכנסתי אליו.

    אני חייב להגיד לך, שאתה נותן הרבה כוח, לי ואני מניח לפי התגובות, שגם לעוד הרבה אנשים.

    מכאן אני חייב להגיד לך, המון תודה!!!

    אין הרבה אנשים כמוך וזה ברור כבר לכולנו, אנשים אוהבים אנשים מצליחנים!

    ואתה מבחינתי מצליחן! מצליחן בן 23!!! אני באותה הגישה שלך!

    הלוואי ונצליח, גם אתה וגם אני וכל שאר החבר'ה שרוצים, לפתוח לעולם ובפרט לישראלים את העיינים.

     

    אני אישית יודע שיש לי עוד מה ללמוד ואהיה כן ואומר שאשמח מאד ללמוד ממך.

    האם ישנה אפשרות ליצור קשר טלפוני?

     

    בלי שום קשר, לקשר הטלפוני, אני מאחל לך המון הצלחה, המון אושר ושמחה כי זה מה שקורה לאנשים שמושכים ומביאים זאת על עצמם!

     

    שיהיה המשך אתגר מהנה… 

    עמירם

     

    • המיליונר בפיגמה   21 בנובמבר 2008 בשעה 20:33
      (#)

      אהלן עמירם,

      תודה רבה על התגובה, זה מחמם את הלב.
      בוא נתקדם שלב-שלב, ונתחיל מיצירת קשר בפורום K.

      בהצלחה לשנינו :)

  18. מני ונטורה   19 בנובמבר 2008 בשעה 20:10
    (#)

    שמח על התובנה. לגבי הכסף.

    כנס לאתר הזה בהזדמנות ותבין למה כסף לא יכול להפוך אף אחד למאושר באמת..

    http://www.hidabroot.org/

     

    נפגש באפיליקון.

    הבלוג שלך הוא הטריגר שגרם לי להחליט להכנס לתחום האפילייאט.

    עד היום אני מנהל קמפיינים בגוגל ומייצר לידים ללקוחות שלי תמורת 15% מתקציב הפרסום..(דבר שמאוד מספק אותי )

     

    • המיליונר בפיגמה   21 בנובמבר 2008 בשעה 20:37
      (#)

      אהלן מני,

      תרשה לי לא להסכים איתך. אני גם לא מאשר את מה שאתה אומר, אבל הפנייה לאתרים כגון האתר הנ"ל היא בדיוק כמו לספר סיפורים. בדומה לאתר הנ"ל אני יכול להציג הרבה אתרים אשר מראים בדיוק את ההפך. אני לא אומר שאני לא מסכים, אבל אני גם לא אומר שאני כן מסכים. אני פשוט לא אוהב להשען על פתגמים, אתרים וכו… זה לא אומר שאני לא משתמש בזה בעצמי על מנת לשווק רעיונות, אבל עדיין…

      בנוגע לאפיליקון, אשמח מאוד לפגוש אותך ולשוחח עמך, ואני שמח מאוד שעזרתי לך לפתוח את העיניים בתחום האפיליאייט מרקטינג.

      נתראה באפיליקון :)

  19. deer1983   19 בנובמבר 2008 בשעה 20:58
    (#)

    תודה מיליונר , חיזקת אותי המון במהלך השנה האחרונה

     

    כל מה שקראתי בבלוג תרם המון לי, למרות שזו התגובה השלישית שכתבתי אי פעם בבלוג, הייתי מאוד מחובר רגשית ומעשית לפוסטים שכן אני פועל עיסקית בצורה דומה לשלך.

     

    אני חייב לציין שאת מה שחשפת בפוסט זה הבנתי רק לפני כחודש (אחרי שנתיים בתחום) וכיום אני נהנה מהחיים ועושה מה שאני אוהב יחד עם עבודה לפי תוכנית עיסקית שבסה"כ תעזור לי לרכוש עשרה בתים עד גיל 40 וכך אוכל לצאת לפנסיה בלי דאגות (אני בן 25).

     

    (לפני זה הייתה לי תוכנית שקרעה אותי מבחינת זמן עבודה להגיע ל2500 דולר ליום) 

     

    כהשתחלתי את העיניינים אהבתי את התחושה של המספרי כשהם עולים וכן גם אני עברתי את האלף דולר ליום, אבל בשלב מסויים, זה פשוט לא המיין יישוא – וברגע הזה אתה מתחיל לעשות בעיקר את הדברים שאתה אוהב, כי אתה פשוט מרגיש שמשהו לא בסדר.

     

    בזכותך נרשמתי גם לאפליקון זאת אני חייב לציין וככל הנראה אחליף איתך משפט אחד או יותר שם.

     

    שוב תודה.

    • המיליונר בפיגמה   21 בנובמבר 2008 בשעה 20:46
      (#)

      DEER היקר,

      פנסיה בגיל 40? מה אתה משוגע? זה עוד הרבה זמן :) אבל מצד שני, אני מאמין שכשאתה עושה את מה שאתה אוהב – כמו ששנינו עושים עכשיו. כל החיים הם פנסיה, וכל שנותר זה רק להנות כמה שיותר…

      התחושה של המספרים העולים היא בהחלט מדהימה, למרות מה שכתבתי פה, אני עדיין נהנה ממנה :) במיוחד כשכל מה שאני עושה זה מעניין נטו ולא להעלות את המספרים.

      אתה מוזמן להחליף איתי יותר ממשפט שם,
      אשמח להיפגש.

      סוף שבוע נעים.

  20. Dave   19 בנובמבר 2008 בשעה 22:20
    (#)

    מאוד שמח בישבילך!!!

    כל הכבוד!!!

    איך אפשר להתיץ איתך בפרויקט אישי שאני מריץ

    היתי רוצה לקבל את דעתך

     

    בהצלחה

    דייב

  21. אבי בוץ   20 בנובמבר 2008 בשעה 0:09
    (#)

    אגב, אני אשמח (ואולי גם אחרים) לקבל כמה טיפים / תובנות / פוסט לגבי רשת התוכן. אני מעביר משם טראפיק זול לאתר שלי. אבל אני עורך ניסוי משמעותי יותר בימים אלה עם מחירים גבוהים מאוד לקליק, כמו ברשת החיפוש כמובן רק ב- Placements שקבעתי מראש.

    • המיליונר בפיגמה   21 בנובמבר 2008 בשעה 20:48
      (#)

      אז הנה הטיפ:
      תנסה לא רק פלייסמנטס, ותעשה מחקר טוב לפני הקמפיין.
      תשתמש למחקר בפרוקסי שסיפרתי עליו.

      בהצלחה.

  22. רינת   20 בנובמבר 2008 בשעה 10:50
    (#)
    מיליונר יקר,
    יוסי בעלי שמכיר אותך סיפר לי עלייך הרבה בתקופה שעבדתם ביחד, השם שלך עלה לפחות פעם ביום הוא תמיד אמר לי כמה שאתה מוכשר וחכם וברגע שתפסיק להתפזר ותתחיל להתמקד אתה תצליח ובגדול!
    ואני שמחה לראות שהוא צדק!
    מהרגע שנתקלתי בבלוג אמרתי לו שאני משוכנעת שמי שעומד מאחוריו הוא אתה,הוא חשב שאני טועה אבל מבין שנינו לי יש אינטואיציות טובות יותר ומתברר שצדקתי.:)
    טוב שהורדת מעצמך את הלחץ,אתה צעיר תהנה מהחיים ותנצל אותם עד תום,מיליונר אתה עוד תהייה אין לי ספק. מה זה משנה  מתי
    מקווה ללכת בעיקבותייך (ולו כדי שלא אצטרך לחזור לעבוד במשרה מלאה,כרגע בבית עם תינוקת אבל בלי שקל)
    המון בהצלחה
    רינת
    • המיליונר בפיגמה   21 בנובמבר 2008 בשעה 20:50
      (#)

      אהלן רינת,

      תודה על התגובה המדהימה הזו. אני לא יודע אם יוסי סיפר לך, אבל תמיד אני כותב בבלוג שבחור נחמד הכיר לי את הפורום של פליקס לשנו. הבחור הנחמד הזה, היה יוסי. בלעדיו, אני לא יודע אם הייתי שומע על התחום.

      שיהיה המון בהצלחה, וליוסי יש את המספר שלי, תרגישו חופשי להתקשר :)

      תודה על התגובה המדהימה הזו,
      ומאחל לכם הצלחה רבה עם התינוקת החדש.

      סופ"ש נעים :)

  23. ערן   20 בנובמבר 2008 בשעה 23:10
    (#)

    פעם ראיתי עם הילד שלי סרט מצויר של וולט דיסני או פיקסר לא זוכר על הדג שברח או משהו כזה ואני נזכר בקטע שהריעו לגיבור אתה גדול צומפי, שיחקת אותה מאמי , אין כמוך בומפי 

     ושמופי .

     

    פתאום עדת המעריצים שלך מזכירה לי את הדמויות האלה מקרטון ועכשיו אני מדבר אליהם ואל תפסיק אותי באמצע .

     

    הערצה באה מהמילה עריצות אתם שלושת המעריצים שם (אולי קצת יותר) סובלים מתסמונת שטוקהולם -שבו אותכם ואתם מזדהים עם השובים אתם סוגדים לעריץ שכמו הקוסם מארץ עוץ מוליך אתכם שולל ממש כך .אפילו תפאורת הקרטון כבר לא מספיקה לו (וחלק מהתפאורה היא התגובות שכנראה נכתבות על ידיו אפילו התגובות הזועמות עלי).

     

    צאו מזה או תלכו לפסיכולוג כי נהייה אחרי עריץ לא תוביל אתכם לשום מקום.

     

    עכשיו או שתבוא תגובה בוטה ומלאת ביטויים שהנייר (או המסך) לא סובל אותם או שאני לא אראה את התגובה הזו בכלל,

    מפני שמדובר בילד מתבגר שהשתן עלה לו לראש והשתן נהייה סמיך .

     

     יש לי חדשות בשבילכם-לא תגיעו לכלום ככה גם אם הוא יאמר לכם שמדובר בעבודה קשה וכו וכו מפני שבתוככם אתם רוצים להיות כמוהו כבר עכשיו= נו תן לי את זה פני שזה בורח -ומי גרם לכם להיות כאלה -רק מר פיז'מה היקר שמוליך אתכם שולל 

     

    חבל -אני ממש לא הייתי רוצה לראות את פרצופו החשוף באפיליקון אבל כנראה שאין לי ברירה אלא לסתום את האף והאזניים ולהמשיך הלאה 

    כל זה לא אומר שאי אפשר לעשות עסק או להרוויח ההיפך אני יכול לומר על עצמי שיש לי הכנסות ורווחים נאים  אל הם באו באמת מעבודה קשה ולא מבניית רשתות רב שיכבתיות של רווחים על חשבונם של אחרים

    • אנונימי   20 בנובמבר 2008 בשעה 23:26
      (#)

      א. אתה קנאי שלא יכול לסבול את הרעיון שמישהו מרוויח כסף טוב ועובד פחות שעות ממך, אז אתה בא לכאן ומוציא את התסכולים, ממציא לעצמך תירוצים כמו "בניית רשתות רב שיכבתיות של רווחים על חשבונם של אחרים" כדי שתרגיש טוב עם עצמך והדרך הצודקת יותר שלך להרוויח כסף.

      תתמודד עם זה שיש אנשים יותר מצליחים, ולא, זה לא אומר בהכרח שהם רימו כדי לקבל את מקומם.

       

       

      ב. אני מינימום בובה ממאדאם טוסו.

  24. ערן   20 בנובמבר 2008 בשעה 23:58
    (#)

    מיליונר יקר אולי תחליף את המוסיקה ,תגובה כזו כבר קראנו לפני כמה שבועות מילה במילה אם אתה צריך מילים להחלפה לך לגידי

    • אורי   21 בנובמבר 2008 בשעה 0:35
      (#)

      ערן אתה פשוט אידיוט. תפסיק להיכנס לכאן אם אתה כ"כ סובל.

  25. אנונימי   21 בנובמבר 2008 בשעה 1:01
    (#)

    יש פה ריח מסריח של קנאה באויר

     

  26. אנונימי   21 בנובמבר 2008 בשעה 10:34
    (#)

    פיג'י כל הכבוד.. על האומץ כל מה שיש לי להגיד

    זב רק שתמשיך עם הבלוג הוא נותן השראה לכולנו :)  

  27. אנונימי   21 בנובמבר 2008 בשעה 11:51
    (#)
    לכל המגיבים והתוהים אז הנה הנתונים:
     
     
    1. התחלתי את העסק שלי בסביבות אפריל השנה
     
    2.אני כיום עומד על הכנסות של כ-12000 ש"ח בחודש
     
    3.רווחים כ-7500 ש"ח-8000 ש"ח (למס הכנסה זה בסדרהכל מתועד אצל רו"ח)
     
    4.כל זה משני קמפיינים עלובים
     
    5.אני מקדיש לעסק כרבע שעה ביום כן כן 15 דקות בלבד תעשו חשבון מה היה קורה אם הייתי מכפיל את הזמן
     
    6.לא כולל קריאה בבלוגים מופרכים 
     
    7. אני עצלן אבל מוכשר מאוד -תראו לי עוד אחד שעושה $2000 בחודש מ-15 דקות עבודה.
     
    8.מי שרוצה לראות הוכחות וצקים יכול לפנות אלי באפיליקון.
     
    9.אינני משחית את זמני בכתיבת בלוגים אם היתי רוצה לבזבז עוד זמן הייתי מקדיש אותו ליצירת עוד קמפיינים.
     
    10.אם תעשו חשבון על הזמן שאני מקדיש לעסק אני כבר מיליונר בתחתונים בפוטנציאל. 
     
     11. מי שקורא  לי קנאי יכול רק לקנא בעצמו לאור הנתונים
     
    12. שבת שלום
    1.  
    • ערן   21 בנובמבר 2008 בשעה 11:52
      (#)

      כמובן התגובה למעלה היא שלי

    • אנונימי   21 בנובמבר 2008 בשעה 14:28
      (#)

      אני תוהה מה אתה עושה שאני לא עושה אחי אני התחלתי גם באותו זמן כמוך וקראתי הכל בנדון יוצא לי רק 100 דולר בחודש ניסתי קמפיינים שונים מילות מפתח ומה לא כלום לא עוזר אני מיואש אם תוכל לעזור לי בבקשה או מישהו אחר שחושב שיכול בבקשה אני באיסיקיו 381203208

      ולכל אלה שרואים את זה וחושבים הינה פראיר בוא נימכור לו איבוק תשכחו מיזה ישר לאגנור

      • המיליונר בפיגמה   21 בנובמבר 2008 בשעה 20:56
        (#)

        ערן,
        באפיליקון גש אליי, אני אכתוב לך "גבר-גבר", על הכרטיס.

        אנונימי,
        אל תסתכל עליי, ואל תסתכל על ערן. אל תסתכל על אף אחד, אלא רק על עצמך ועל הקמפיינים שלך. דבר ראשון, אני חייב להגיד לך כל הכבוד, כי אתה עושה, וזה כבר מביא אותך לעמדת יתרון. מה שכן, תעבור על הקמפיינים שלך שרצים וכאלה שכבר לא רצים, ותשאל את עצמך לגבי כל קמפיין, "מה למדתי מזה?".

        בהצלחה.

  28. woow   24 בנובמבר 2008 בשעה 13:22
    (#)

    מיליונר בפיג'מה יקר,

     

    תודה על כך שאתה מקדיש מזמנך לטובת הזולת… מעטים מידי עושים זאת.

     

    לגבי כל אותם אלו בעלי יצר רע שאינם יודעים להגיד תודה על החכמה שהם מקבלים דרכך – תדע שאף על פי שהם כותבים רע - עדיין בליבם הם מודים לך – פשוט יש כזאת תופעה שנקראת "אגו" שמעוורת אותם והם אינם מצליחים להתעלות מעל זה – אז כדאי להקדיש להם רגע של מחשבה שיתחזקו ויצליחו לטפס מעל "הר השינאה" שמעוור אותם ויעברו מ"שנאת חינם" ל"אהבת חינם" וזה אולי יגרום להם להיזכר שהרבה יותר כייף להנות מתענוג של מישהו אחר וישובו לפרגן לך.

  29. מתופפים   24 בנובמבר 2008 בשעה 18:13
    (#)

    לא אהבתי לשמוע אותך מילל… ישראלים חרות????? מה קרה?

    לא מפרגנים? מה קרה לך?

    קדימה לעבודה,

    איתך עד המיליון גם אם הוא יאחר קצת,

    דודי

  30. משווק   24 בנובמבר 2008 בשעה 21:59
    (#)

    לערן

    אני עושה סכום דולרי בעל 6 ספרות לחודש(רווח)  משיווק באינטרנט

    ועובד קצת יותר ממך (אבל לא הרבה יותר),

     

    אני יודע שאיש לא יאמין , אבל איני מרגיש צורך להוכיח את זה לאיש.

    הבלון שלך הרבה יותר מידי נפוח ביחס לפרופורציות שלך,

    ולמיונר בפי'גמה , מאחל לך הצלחה

     

    משווק אנונימי

    • אנונימי   24 בנובמבר 2008 בשעה 22:05
      (#)

      אני היחיד שעובד כאן 8 שעות כל יום בשביל 5000 דולר רווח?

       

       

      • משווק אנונימי   24 בנובמבר 2008 בשעה 23:05
        (#)

        לאנונימי

        תרגע, זה נכתב סתם בשביל להדגיש

        עד כמה קל לזיין בשכל במספרים על גבי מדיום אינטרנטי כמו בלוג.

        אם הייתי עושה סכומים כאלו סביר כבר שהיית קורא עלי במוסף שישי בידיעות…

         

        שכל אחד ישמח בחלקו ,

        עלו והצליחו

         

         

        משווק

  31. אייל   25 בנובמבר 2008 בשעה 16:11
    (#)

    פוסט מרגש ואמיתי, כל הכבוד לך!

    גם אם אתה מוכר לוקשים – אתה בהחלט יודע איך למכור קריצה

     

    אין לי ספק שבשנה הבאה תגיע למליון הרבה יותר מהר ממה שאתה חושב.

    אני רק מצטער שאין לי ביצים כמו שלך (ואני לא מדבר על אלה שבסל), כי להשקיע את הסכומים שאתה משקיע בלימוד, זה אומר מבחינתי לפשוט רגל.

     

    כל הכבוד!

    אני מחכה לחשיפה שלך (תעלה עם ברדס על הראש להרצאה – שתהיה חשיפה אמיתית) 

  32. מתלמד בסנדלים   20 בדצמבר 2008 בשעה 0:14
    (#)

    יש לי שאלה מעניינת אולי מישהו יוכל לעזור וגם להעזר בתשובות.

     

     כאשר אני מעוניין למכור מוצר X שמתאים לכל טווחי הגילאים ולכל המגדרים  אני יכול לייצר דף נחיתה אשר בוא אני יוצר אדם פקטיבי אשר ממליץ על המוצר ומספר את סיפרו , למה בעצם הוא בחר במוצר ? , מה הבעיה אותה זה פתר לו ? , וכדומה.

     

    .

    אני אפרט על מנת להיות יותר ברור :

     

    המוצר רלוונטי גם לנשים וגם לגברים מגילאיים 18 – 80 , וכן מדובר על אותו מוצר בדיוק.

     האם ישנם מחקרים שלרלוונטים לרשת ממי אנשים יקנו?

     

    ואני אפרט על מנת להיות יותר ברור:

     

    האם אישה בת 50 תעדיף לקנות מאישה בת 50 איתה יהיה לך קל להזדהות או לחלופיין דווקא מגבר ?

    האם גבר צעיר בן 30 יעדיף לקנות מאישה דווקא ?

     

    וכדומה ?

     

    האם לקונה קל יותר לקנות ממישהו אשר נמצא במצבו מבחינת הגיל ? ומבחינת המגדר ?

     

    מאחר ואני כרגע לומד את תחום הפרסום בפייסבוק אשר בוא ניתן לבצע חתך מדיוק בקהל היעד חבל לפספס את היתרון הנ"ל.

     

    האם מישהו או המליונר בג'ינס מכיר או שמע על מחקרים כאילו ?

     

    תודה לכם, ותודה למליונר שפתח את הבלוג , אני בטוח שתהיה מליונר ואשמח לעזור לך להיות כזה.

     

    טל.

     

    • המיליונר בפיגמה   20 בדצמבר 2008 בשעה 16:45
      (#)

      אהלן,

      המטרה שלך היא כמה שיותר להזגהות עם קהל היעד שלך. אני לא מאמין שיש מוצרים עם דמוגראפיות כל כך רחבות. בכל מקרה, תנסה לעשות ספליט-טסט.

      בהצלחה,
      ותודה על התגובה.

  33. בנג'ו   30 במרץ 2009 בשעה 0:22
    (#)

    כמה אתם מדברים על כסף כסף כסף כסף כסף כסף כסף כסף כסף כסף כסף כסף -
    יגאל – האם שיתפת אותנו במה התחביבים שלך? מה אתה עושה חוץ מ- PPC ושיווק אפילייט?
    מה המטרה שלך באמת? אם היה לך 10 מיליון שקל ולא רק 1 – מה היית עושה למחרת בבוקר? האם אז היית עושה דברים אחרים?

    • המיליונר בפיג'מה   1 באפריל 2009 בשעה 22:53
      (#)

      אהלן,

      יש לי הרבה תחביבים, את חלקם פירטתי את חלקם לא. אני אוהב לטייל בעולם, לרכב על אופניים, לפתח גוף בחדר כושר, אני אוהב אנשים, ועוד כל מיני שטיקים שצצים לי מידי יום ביומי.

      לא הייתי עושה שום דבר אחרת, מאחר ואני חי את הרגע ועושה כל מה שבא לי לעשות באותו הרגע. גם אם זה אומר לבנות קמפיינים, שאני עושה לא רק בשביל הכסף אלא גם בשביל האתגר והכיף האישי שלי….

      מקווה שכולם כך :)

  34. פנס ראש   6 באוגוסט 2019 בשעה 23:33
    (#)

    ברור שעדיף לעבוד באיזי ולהרוויח טיפה פחות – השאלה אם הורדת הרגל מהגז מאפשרת לך, מנטלית, לחזור לתת פוש ברגע שיש האטה מסוימת..

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!