מטרות לחודש יוני 2008…

אז לאחר שהזנחתי את הבלוג קצת החודש, סוף סוף פרסמתי את את הרווחים של חודש מאי, וכמיטב המסורת, לאחר שמפרסמים רווחים, צריך לפרסם יעדים ומטרות, אז הנה הם… היעדים והמטרות של חודש יוני.

בפוסט המטרות של חודש מאי 2008, אמרתי שאני רוצה לחזק את היסודות שלי. אז אני ממשיך לחזק את היסודות שלי, שזה אומר הרבה דברים. אבל בעיקרון, כל עוד יש לי איכשהו הכנסה קבועה ויציבה (למרות שהיא קצת ירדה בזמן האחרון), אני רוצה לעשות את כל העבודות השחורות הנדרשות שיש לי.

העבודות השחורות כוללות כל מיני בירוקרטיות ממשלתיות/בנקאיות/תאגידיות עם כל מיני גופים. זה נשמע פשוט להסדיר את הבעיות הללו, אבל רוב הפתרונות כרוכים ביציאה מהבית. בנוסף לכל, אני צריך להתחיל להעביר לאט-לאט את כל הפעילות שלי מהעוסק המורשה שלי, לחברה בע"מ שלי, עד שאני אוכל לסגור את העוסק מורשה.

לתקן את היסודות זה אומר גם ללמוד דברים, כמו שכבר ציינתי לכם לא מזמן שאני מנסה לפענח את הסודות מאחורי רשת התוכן, אבל זה לא הכל, יש עוד כמה שיטות שאני רוצה לבדוק. בגדול, אני מקווה מאוד שאחרי החודש הזה אני אוכל לצעוק בכל תרועה שסיימתי את טירונות השיווק תוכניות שותפים שלי.

לתקן את היסודות אומר לבנות, או לדאוג לכך שתבנה מערכת מעקב בהתאם לצרכים שלי. Xtreme Conversions מצויינת, והיא ממש טובה, אבל כל משווק שותפים מגיע לשלב שבו הוא רוצה מערכת מעקב בהזמנה לפי הדרישות הספציפיות שלו, כי כל משווק שותפים שם דגש על דברים אחרים. אז כן, אני כבר רוצה שתהיה לי מערכת מעקב משלי, ומקווה מאוד שזה יקרה החודש.

לתקן את היסודות אומר לתקוע יתד עמוק מאוד בנישות שאני נמצא בהם, ממש עמוק… כפי שאתם רואים "לתקן את היסודות" אומר הרבה דברים, שהרוב זה עבודה שחורה, מקווה שיהיה טוב בהקשר הזה, לא נשאר לי עוד הרבה זמן עד סוף החודש, אז מקווה מאוד שאני אצליח…

ולמטרות הכלכליות…

טוב הגענו לחלק הכלכלי. כבר חודשיים (או שלושה, אני כבר לא זוכר) ברצף אני שם לעצמי מטרה לעבור את הפאקינג 80K ש"ח ולא מצליח. חודש קודם, ממש אבל ממש, היה חסר לי את הגרוש ללירה. מצד שני, טוב שכך :) כי עכשיו יש לי ירידה מסויימת, ולכן להרוויח 80K או אפילו להרוויח את מה שהרווחתי בחודש הקודם, יהיה הישג לא רע מבחינתי…

אני די בטוח שהירידה שאני נמצא בה עכשיו תגמר היום. אני יודע בדיוק מה גורם לירידה. הסיבה לירידה היא אני (!!!), בגלל זה אני גם לא מתרגש ממנה… זה הזמן שלי ללמוד, ולנסות דברים. זו הדרך היחידה להצליח, לבדוק, גם אם זה אומר שליום-יומיים או שבוע אני ארוויח הרבה פחות כסף.

אז כן, ברחתי קצת מהנושא… המטרה לחודש הבא: 80K ש"ח!

4 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. chode   16 ביוני 2008 בשעה 9:29
    (#)

    בהצלחה פיג'מיסט!

    למרות שאני מקדם אתרים SEO בלבד עדיין נחמד לקרוא את הפוסטים שלך.

     

    ושוב בהצלחה. 

  2. יש לי ניק   17 ביוני 2008 בשעה 9:11
    (#)

     

    בהצלחה רבה!

     

    אין צורך להחזיק אצבעות, יודע שאתה מסוגל

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!