אתם שואלים, המיליונר עונה….

לאחר שהרבה בלוגרים עשו את זה, הגיע גם תורי. דיי נמאס לי מכל מיני שאלות כלליות בנושא שיווק תוכניות שותפים בפוסטים שעוסקים בנושאים אחרים, או באימייל שלי. מהסיבה הזו, אני כותב את הפוסט הזה.

אתם מוזמנים לשאול כל שאלה שאתם רק רוצים, בכל נושא שיעלה על דעתכם, ואני אדאג לענות על כל השאלות. על מנת לשמור  על הסדר, תדאגו לקרוא את השאלות אשר אנשים  אחרים שואלים, בכדי שלא יהיו שאלות כפולות.

התשובות שלי יהיו באופן הבא:

  1. אני אכתוב פוסטים בני 10 שאלות ותשובות כל פעם.
  2. אם אני אהיה באותו הרגע במקום אקזוטי ששווה לצלם בו, אני אצלם את התשובות בוידאו (גם כן בבלוקים של 10).
  3. במידה והשאלות יהיו ממש טובות, אני אקדיש לכל שאלה ממש טובה פוסט בפני עצמו.
  4. שאלות קיטבג, שהתשובה עליהם ידועה מראש כמו "איזה מוצרים אתה משווק?" יקבלו את התשובה שלה אתם מצפים "כל מה שמוכר…"

שיהיה סופ"ש מהנה,
מחכה בקוצר רוח לקרוא את שאלותיכם…
נ.ב. מאחר ואני לא יודע עוד כמה הזדמנויות יהיה לכם לשאול אותי שאלות באופן הזה, אני ממליץ לכם לפרסם את הפוסט הזה בקרב חבריכם (בבלוגים או בפורומים). אני בטוח שיהיו להם שאלות שלא חשבתם עליהם וללא ספק תוכלו ללמוד מהם!

התשובות שלי

אתם שאלתם, המיליונר ענה! חלק א'

94 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. רן ארוסי   3 באפריל 2009 בשעה 10:04
    (#)

    הי גבר! גנבת לי את הרעיון :)

    • שם   9 באפריל 2009 בשעה 18:16
      (#)

      מה עם ה- Case Study על מוצר CB כלשהו, שאמרת שתפרסם באתר שלך עוד מ- 2008 ?
      האם אפשר להמליץ על מוצרים שלא קונים אותם ? או לא משתמשים בהם ?

      • המיליונר בפיג'מה   13 באפריל 2009 בשעה 23:55
        (#)

        אם אתה מדבר אל רן, אז הוא פרסם את זה. אם אתה מדבר עליי, אז גם אני פרסמתי את זה.

        חג שמח.

        • רותי   25 באוגוסט 2009 בשעה 13:27
          (#)

          הי יגאל,
          עברתי על כל הפוסטים והבלוגים ולא מצאתי את ה- Case Study על מוצר CB (אם יש עוד דוגמא, אשמח גם) ולא מצאתי.
          האם תוכל לצרף את הקישור.
          תודה מראש.

  2. אבירם   3 באפריל 2009 בשעה 17:19
    (#)

    מליונר יקר, על השאלה הכי חשובה הודעת שאתה עומד לענות בתשובת קיטבג. אז בוא אני אשאל אותך ככה: אל תספר לי מה המוצרים הכי מוכרים שלך אבל בוא תחלוק איתי איך אתה מזהה את המוצרים האלה. איך אפשר להיכנס לקליקבנק או cj ולבחור מוצר אחד מתוך עשרות אלפים שיצליח? הייתי בהרצאה הנפלאה שלך באפיליקון ושמעתי את העצה המעולה שלך לראות מה אחרים מוכרים (סחטיין שהעלית את זה גם פה) ולנסות. אבל איך בדיוק אתה מגלה מה אחרים מוכרים? הרי אנשים מוצאים הרבה כסף גם על מוצרים שמפסידים?. אם הסוד הוא בקשרים אישיים עם אפיליאייטס אחרים, סבבה, אני אבנה קשרים כאלה כדי לחלוק מידע. אם הסוד הוא בתוכנות שמרגלות ומנתחות אפיליאייטס אחרים, סבבה אני אקנה גם אותם. אם הסוד הוא בתקשור עם חוצנים שיזהו עבורי מוצר מנצח, סבבה, אני אנסה גם את זה. בחיאת, תן לי כיוון יגאל.

    • אורי מנור   3 באפריל 2009 בשעה 17:43
      (#)

      אבירם היקר…זו באמת שאלת קיטבג. אבל הנה תשובה ממצה עד שיגאל יוכל לענות לך בעצמו:

      1. בחר נישה שאתה (קצת) מתמצא בה. עדיף כזאת שיש לך חיבור מסוים אליה
      2. תבצע מחקר נישה יסודי ואיכותי (פרופילי לקוחות פוטנציאלים, גיאוגרפיה, דמוגרפיה)
      3. מחקר מילים – תכין רשימה יפה ומסודרת – ותארגן את המילים בקבוצות בעלות מכנה סמנטי משותף
      4. רק עכשיו -תתחיל לאסוף מוצרים שעונים לצרכי הלקוחות: תנסה בCB, CJ, C, קופיאק, ShareAsale וכו'.
      5. תסנן את המוצרים החרא, ותבחר 3-6 מוצרים איכותיים לדעתך (להוריד למינימום אפשרות להחזרות וכו')
      6. תתחיל לעבוד! את השאר אתה כבר יודע, לבנות קמפיין PPC/PPV/ Media buysולעשות אופטימיצזיה של המילים עם המודעות ועם הLanding page וכו' וכו' וכו'.

      הדבר הכי חשוב – הוא להתחיל מהנישה ולא מהמוצר.

      אורי מנור

    • בוריס   3 באפריל 2009 בשעה 19:09
      (#)

      יגאל נתן עצה נכונה מאוד. אתה לא צריך להיות חכם גדול וחרוץ ענק כדי לסרוק את כל המוצרים בקליקבנק וב cj ואח"כ לשפוט מה ילך ומה לא. אבל אתה צריך להיות צנוע מספיק ונחוש מספיק כדי לבדוק מה אנשים אחרים חרוצים וחכמים מקדמים. אם אנשים משקיעים ים כסף בקמפיינים למוצרים בנישה שלך סימן שזה מוכר, נקודה. אי אפשר באמת לרגל אחרי אפיליאייטס אחרים עם תוכנה, זה לא עובד ככה ורק שרלטנים מבטיחים דבר כזה. אפיליאייט מיומן ידע להסוות את הזיהוי שלו ברשת.
      קשרים טובים בכל תחום בחיים גם פה אבל הם לא הכרח, מה שיפה ברשת זה שלא חשוב את מי אתה מכיר אלא כמה טוב אתה יודע לחפש.

      • חובה   4 באפריל 2009 בשעה 18:11
        (#)

        Chris Carpenter שרלטן ? – סקרן

        • בוריס   7 באפריל 2009 בשעה 17:07
          (#)

          הי חובה, אני בספק כבד אם אפשר לעקוב אחרי אפיליאייט ספציפי באמצעות תוכנה. אבל יכול להיות שאני טועה, בוא נבדוק את זה:

          gkh92507o הוא סופר אפיליאיט מקליקבנק שמתמחה בעיקר במוצרי דיאטה ומתפשט גם על ppc וגם על seo אתה יכול לבדוק עם התוכנות שלך אילו קמפיינים הוא מקדם היום?

          אני אשמח לשמוע שטעיתי.

      • חובה   4 באפריל 2009 בשעה 23:52
        (#)

        PPC Bully שרלטנים ? – סקרן

        • אילן   5 באפריל 2009 בשעה 11:43
          (#)

          יגאל, מצד אחד אני יודע שהכבדים באמת בתחום יודעים להסוות את עצמם ואי אפשר לרגל אחריהם ואם זה היה קל כל כך אז כולם כבר היו מליונרים, מצד שני יש כל כך הרבה תוכנות ריגול וכל כך הרבה המלצות טובות עליהן וסיפורים על אנשים שעשו איתן שש ספרות בחודש. אז הייתי רוצה לשמוע ממך יגאל מה אתה ממליץ. צריך באמת את התוכנות האלה? הן עוזרות? מה התוכנה הכי טובה בשוק? באיזה תוכנה אתה משתמש?

          • אבי   7 באפריל 2009 בשעה 10:46
            (#)

            אם כל בעלי התוכנות המופלאות האלה יודעים מי מפרסם מה ואיך – למה הם בעצמם לא מנצלים את המידע באופן בלעדי כדי לייצר כסף – המון כסף – מיליוני דולרים – למה ? למה הם צריכים להתעסק עם הכנסות (הכסף הקטן…) של משווקים אחרים – כמוני – כמוך?, עם שירות לקוחות? עם החזרות/ביטולים? עם העובדה/הסיכון שאולי מישהו יעלה על מה שהם בעצמם משווקים ויגרום להם הפסדים?

  3. מתן   3 באפריל 2009 בשעה 17:42
    (#)

    הי יגאל, יש לי אליך שתי שאלות:

    1) אני מנסה למכור מוצרי אסאי ברי דרך אדוואליאנט בינתיים זה נוחל כשלון חרוץ. ראיתי בבלוג שלך שגם אתה שיווקת את המוצרים האלה בעבר. האם אתה מאמין כי זה בגלל שהמוצר מוצה כבר או שזה בגלל שאני לא יודע לשווק אותו בצורה נכונה?

    2) אני מחפש בלוגים טובים שדומים לבלוג שלך. רוב מה שאני נתקל בו באינטרנט זה בלוגים חארטה שמנסים לדחוף מוצרים וכל המלצה שלהם היא אינטרס מסחרי. על מי אתה ממליץ כמקור ידע אמין ולגיטימי? אם אתה או מישהו פה מכירים גם בלוגים ברוסית אני אשמח לקבל את הכתובת.

    תיהנה בטיול.

    • בוריס   3 באפריל 2009 בשעה 19:17
      (#)

      אסאי ברי מיצה את עצמו מזמן. המשווקים הפכו רודפי בצע וכל מי שקיבל free trial גילה שהוא מחויב בעשרות דולרים לחודש על מוצרים שהמשיכו להגיע ובהרבה מקרים קשה היה לבטל את החיוב הזה. הם גם השתמשו בסלבריטאים שלא ידעו אפילו שהם ממליצים על המוצר באיזה אתר אינטרנט. בקיצור המתוג הזה acai נפגע קשה

      wickedfire זה פורום, לא בלוג , אבל הוא הכי טוב שיש היום. אתרים ברוסית מתמקדים בעיקר ב blackhat ודברים שיעברו לך בשלום בקירגיסטן ובקווקז יעשו לך הרבה בעיות בישראל.

  4. רותם   3 באפריל 2009 בשעה 19:00
    (#)

    היי יגאל,
    זו התגובה הראשונה שאני מגיב בפורום שלך מאז שהתחלתי להתעניין בתחום.
    אני רק רוצה לציין לפני שהבלוג שלך מעניין מאוד, ואני שמח שאתה משתף ועוזר.

    השאלה:
    בערך עם כמה תקציב, משווק שיתופים מתחיל שרוצה את העיניין הזה בתור הפרנסה הראשית שלו צריך להתחיל?
    ועם איזה תקציב אתה התחלת בחודש הראשון? או בפרק זמן הראשון?

    תודה,
    רותם.

    • FreedomGosu   3 באפריל 2009 בשעה 21:54
      (#)

      בפרק הראשון הוא התחיל עם המענק של הצבא, הוא שם תקציב של 18 אלף ש"ח אם אני לא טועה..
      לפי דעתי כדאי שתקרא את תחילת הבלוג בשביל לקבל תשובה מדוייקת.

      • רותם   3 באפריל 2009 בשעה 22:30
        (#)

        היי,
        אני יודע שהוא שם את המענק של הצבא, אבל אני אשמח לסכומים יותר מדוייקים.
        כמה בחודש הראשון, כמה בשני, וכו'.
        בנוסף אם ה18 אלף האלה התחלקו לכמה חודשים או את כולם בחודש הראשון, ומהחודש השני הוא התחיל להרוויח…

        • חובה   3 באפריל 2009 בשעה 23:49
          (#)

          המספרים המדוייקים לא רלוונטיים. אבל קח בחשבון שנניח ועולה לך $13 לייצר $20 כלומר אתה ברווח של $7 לפני מס ואתה מעוניין בהכנסה של $1500 לחודש אתה צריך להשקיע כמעט כפול ואף יותר מזה, אם הסכום שאתה רוצה הוא $1500 נטו. (תוריד מס – לפחות מקדמות של 8% 10% 14% תלו מה מס ההכנסה קובע לך, תוריד החזרות שיתכן שישחקו לך את ה $7 ותגיע ל $6 ותוריד עמלות בנקאיות) – זה לא מסובך אבל כל חישוב לגופו – ורצוי שיהיו לך לפחות 20,000 ש"ח בצד להשקעה

    • Alex   4 באפריל 2009 בשעה 14:01
      (#)

      כדאי להתחיל יותר באיזי. imo
      בתור משווק מתחיל, לא הייתי מצפה מאף אחד לזרוק 20K על PPC ולקוות לטוב.

      תקציב של 50$ ליום בהחלט יכול להיות סביר כדי להתחיל לבדוק הצעות, ולקבל קצת ידע בסיסי על איך הכל מתקתק.

      מה שעוד מומלץ, שוב imo, הוא לעבוד עם מישהו, חבר שיודע, קואץ' בתשלום או כל דבר שאתה יכול להרשות לעצמך. תראה את זה שהשקעה ולא כהוצאה.

      רשת ביטחון כזאת תתרום הרבה בהתחלה, כשכל דקה יש לך שאלה חדשה… וגם אחר כך יש לא מעט נקודות משבר.

      • מושון   22 בנובמבר 2009 בשעה 12:59
        (#)

        תור חוצני לפורום הזה ,זו ההצעה הראשונה שנגשת לבעיה מנקודת מבטו של המתחיל ולא מתנשאת אלא אומרת מה באמת צריך . כל הדיבורים על תאלפים לא נועדו לעודד אלא להפחית כניסות של אחרים לתחום על ידי הפחדה .מי שרוצה להרוויח מהפחדות צריך למכור חיסונים לשפעת החייזרים ,שם זה עובד .

  5. נועם   3 באפריל 2009 בשעה 20:11
    (#)

    אהלן יגאל, השאלה שלי היא:
    איך להתמודד עם תחרות על כתובת אתר?

    מה הדרך להתחרות בפרסום PCC באדוורדס מול מתחרה שמפרסם עם אותו דומיין כמו שלך?

    המצב שתיארתי למעלה קורה הרבה לאנשים שמפנים ישירות לדפי נחיתה של המוצר שהם משווקים. (Direct Linking)

    הייתי מעוניין לשמוע אפשר מתמודדים עם המצב הזה ומה הדרכים להתמודדות עם תחרות כזאת.

    אני אתן כדוגמא את המקרה האחרון שלי (שאני עדין מתמודד איתו)

    יש מפרסם וותיק (וחזק) שהוא בעצם האתר הראשי של המוצר שאני משווק, הוא כמובן מפרסם על רוב המילים שאני מעוניין לפרסם בהם.

    אני מעוניין להפנות את הגולשים ישירות לאתר החברה (או לדף הנחיתה שלהם) שנמצא תחת הדומיין הראשי,

    בעצם כמו שאני רואה את זה יש לי 2 דברים שאני יכול לעשות

    1. למקסם את המיקוד של המודעה שלי ביחס לדף נחיתה
    2. לקבוע בידים גבוהים

    השאלה שלי האם זה מספיק? האם זה מספיק כדי לנצח מתחרה וותיק?

    בכל מקרה זה מה שעשיתי… 90% מהמילים שלי קיבלו 10/10 וקבעתי בידים גבוהים.

    ברגע זה אני מצליח מידי פעם להופיע תחת המילים שאני מפרסם בהם אבל לא מספיק!
    אני רוצה לנצח טוטאלית את המתחרה ולקבל 100% מהחשיפות.

  6. אבי   4 באפריל 2009 בשעה 8:47
    (#)

    שלום ליגאל ולשאר הקוראים
    יש לי שאלה לגבי QS:
    התחלתי לא מזמן לנסוק קצת שיווק שותפים. כל המודעות שלי מכילות את מילות המפתח ודפי הנחיתה מותאמים בדיוק למילות המפתח ובגדול יישמתי את כל שאר העצות בנושא שיפור QS ובכל זאת אני לא מצליח לקבל יותר מ 7. רוב המילים שלי נעות על 6-7. האם זה עניין של וותק של חשבון? (במקרה שלי החשבון פעיל בערך שבועיים). כמה זמן החשבון צריך להיות פעיל כדי לקבל QS של 9-10?

    • אחד   4 באפריל 2009 בשעה 17:17
      (#)

      מצטרף לשאלה.

      אני לחילופין, בעל חשבון עם ותק של כמה חודשים.

      כשאני מעלה קמפיין הוא מקבל QS7 ולא עולה יותר.
      אפשר סיכום של הגורמים להעלאת ה QS , אם אפשר לפי דירוג החשיבות כלומר מה חשוב יותר ומה פחות.
      בערך איזה CTR גורם לQS לעלות?
      האם כשבחשבון מסוים העלתי קמפיין אחר שנכשל והוריד את ה CTR הכללי, החשבון פסול בעצם מבחינת גוגל ואין אפשרות לקבל 10 QS בקמפיינים אחרים?

      תודה :]

  7. Aaron   4 באפריל 2009 בשעה 11:47
    (#)

    תגיד, זה אפשרי לתבוע את גוגל ולנצח ?

    יש לי zip submit campaign שאני לא מצליח להרים ומקבל כל פעם slap פתאומי.
    אני מפרסם רק על [מילה אחת] (ולא קונטנט נטוורק) – מה שזה מאוד טרגטד טרפיק.

    יש לגוגל בכלל זכות לתת לי כזה slap בלי הסברים ? אני לא מפר שום חוק שלהם והאתר שלי מצוין מבחינת quality score:

    יש 8 אתרים שנותנים לי inbound link לאתר
    הmain keyword נמצאת בדומיין.
    יש איזה 10 articles בתוך האתר כדי שלא יראה כמו דף אחד.
    יש xml sitemap
    יש contact us, privacy policy, terms of service אשר נפתחות באופן רגיל html
    אפילו עשיתי את הדומיין public כדי להראות שאין לי מה להסתיר
    יש שלוש meta tags עם כל המילים הרלוונטיות
    וגם חיכיתי שהאתר יהיה indexed בגוגל לפני שהרצתי את הcampaign

    והזונות האלה כל פעם מורידים ל QS 3 אחרי יום אחד, כבר ממש בא לי לתבוע אותם, מה לעשות אחי ?

    • Alex   4 באפריל 2009 בשעה 13:51
      (#)

      אתה יכול להקים אתר תוכן מדהים, זה עדיין לא יעזור.
      גוגל לא אובים אתרי איסוף מידע, והצעות זיפ ואימייל סאבמיט הם בדיוק זה.

      אז, זה לא אתה, זה ההצעה.

      עשיתי המון כאלה בעבר, וזה עניין של זמן עד שאתה מקבל זאפתא. היות האתר שלך ליגיטימי עם הרבה תכנים, כמו שאתה מתאר זה מצויין, אבל זה רק גורם לבוט לטייל קצת יותר… ברגע שיגיע לעמוד ההצעה – אתה גמור.

      כשקיבלתי את הסלאפים שלי, הפתרון היה להעביר את כל האתר לדומיין חדש, ולהתחיל קמפיין מחדש. כשזה קורה כל כמה ימים זה הופך למאוד מתסקל. היו פעמים שקיבלתי סלאפ אחרי כמה שעות. :(

      המליצו לי בזמנו חוץ מלשים את הכל על דומיין חדש גם לשים הכל על IP חדש… אבל זה כבר שאלה עד כמה אתה אוהב את הזיפ סאבמיטים האלה….

      מה דעתך על רמת הסקראבינג שהולכת שם? מטורף… זאת היא הבעיה האמיתית, גוגל זה עוד משהו שאפשר לחיות אתו אם יש לך תסריט לפיו את עובד.

      • חובה   4 באפריל 2009 בשעה 16:27
        (#)

        ומה אם אתה לא משווק שותפים, אלה בעל חברה שמעוניין לאסוף לקוחות פוטנציאליים ? יש מיליוני עסקים לגיטימיים שמעוניינים בפרטים להמשך הקשר – אז גוגל מבטל את כולם ? אני לא בטוח.

        • Alex   4 באפריל 2009 בשעה 18:45
          (#)

          כן, חשבתי על זה. אני חושב שיש להם דרך להבדיל בין שני המקרים.

          לי יש squeeze pages שרצים המון זמן, שזה כידוע רחוק מלהיות אתר של חברה, זה בעיקרון גם איסוף מידע נטו… אבל, אולי איכשהו גוגל יודע שאני מספק יתרון או ערך מוסף בבק-אנד, לא יודע.

      • חובה   4 באפריל 2009 בשעה 16:59
        (#)

        אגב, זה נשמע אתר ספאם – למש דחיפת המאמרים המועתקים. יכול להיות שעובד – סוקר אנושי פסל לך את האתר ואז נרשמת ברשימת ה- "כל שינוי לבדיקה חוזרת" נניח ויש רשימה כזו – ואז אתה בחוץ – כל פעם עד שתייצר אתר מקורי עם תוכן מקורי – או שירות מועיל כולשהו שמתקשר להצעה שלך (רצוי להצעות שלך באותו תחום)

  8. אנונימית   4 באפריל 2009 בשעה 15:07
    (#)

    הי יגאל,

    אני אשמח לשמוע איך אתה עושה קלוקינג? האם דרך תוכנת הטראקינג שלך?
    והאם אתה משתמש תמיד בקלוקינג?

    תודה ותמשיך להנות

    • המיליונר בפיג'מה   14 באפריל 2009 בשעה 0:00
      (#)

      יש כל מיני סוגי קלוקינג, קלוקינג למה?

      • אנונימית   14 באפריל 2009 בשעה 4:16
        (#)

        התכוונתי להסוות לינקים עם האפלייט קוד שלך שאתה מכניס בעמודי נחיתה

        איזה עוד סוגי קלוקינג יש?

        תודה

  9. אילן ג'ורוב   4 באפריל 2009 בשעה 19:32
    (#)

    מה המילים הממירות שלך ומה הם עמודי הנחיתה (תתן לינק), וכמובן באיזה שאתה אתה מריץ מודעות?!

    (-: לזה אולי אני לא אקבל תשובה אבל אשמח לשמוע משהו בנושא הזה:

    - איך אתה בוחר פרילנסרים ומנהל אותם בצורה טובה (סוג של 10 דברים שכדאי לדעת).

  10. אופירס   5 באפריל 2009 בשעה 9:13
    (#)

    לא כ"כ קשור אבל… מברוק על ה!PR4

    :D

  11. TechFob   5 באפריל 2009 בשעה 9:19
    (#)

    אותי מעניין (מאוד) לדעת עם איזה תוכנה\שירות אנליטיקה וסטטיסטיקה אתה משתמש?
    מקווה לקבל תשובה…

    • מוטי   5 באפריל 2009 בשעה 9:49
      (#)

      אותי גם מעניין אם תוכל לרשום קצת על איזה תוכנות אתה משתמש ושירותים למיניהם שיכולים לעזור.

      תודה ! :)

      • TechFob   5 באפריל 2009 בשעה 13:40
        (#)

        אני יעלה פוסט מסודר בזמן הקרוב (באתר שלי כמובן…)
        קצת סבלנות, תאמין לי זה ישתלם לך :)

  12. טל   6 באפריל 2009 בשעה 2:58
    (#)

    הי יגאל, אני רוצה לשאול אותך שאלה שאני בטוח שרוב קוראי הבלוג הזה היו שמחים לשמוע את התשובה עליה. אני חושב שאם היית עושה על זה פוסט שלם, הוא היה הופך לאחד הפוסטים הכי נקראים פה.
    אני מתפרנס כבר שבעה חודשים מאפיליאייטס מרקטינג ועובד רק עם קליקבנק וקופיאק. הרווח החודשי שלי נע בין אלף לאלפיים דולר בחודש. טרם נרשמתי במס הכנסה אבל ברור לי שאני הולך לעשות זאת בחודש הקרוב. וזאת בעצם השאלה. איך אני עושה את זה בצורה הטובה ביותר? מי הרואי חשבון שמתמחים בתחום הזה? האם אוטומטית אני זכאי להגדרה של מע"מ אפס? אם אני נפגש עם אפיליאייטס אחרים לצורך הקמת פרוייקטים משותפים האם אני יכול לרשום את הוצאות הנסיעה לאפיליאייטס האלה? האם זה לא יפגע לי במע"מ אפס? האם מס הכנסה מסתפק בהצהרה על הסכום שמגיע חודשית מהחברות האלה או דורש פירוט של כל עסקה שבוצעה ברשת?

    • משיח   6 באפריל 2009 בשעה 14:12
      (#)

      הוא כבר רשם הרבה מידע על הנושא.
      החיפוש באתר פה לא עובד טוב משום מה, אבל תחפש עם גוגל "מס הכנסה" מעמ וכדו'.

      • תומר   7 באפריל 2009 בשעה 1:08
        (#)

        לדעתי מע"מ אפס זה כשאין לך עסקאות באותו חודש.
        ואם אפשר להוסיף שאלה בנוגע למיסוי אני עוד לא מבין משהו בקשר להוצאות הפרסום לדוגמא:
        השקעתי 10,000 שקל בחודש בפרסום אדוורדס, קבלתי צ'ק מקליקבנק בסך 30,000 שקל עכשיו מס הכנסה לוקח 47% זאת אומרת שלי נשאר 15,900 שקל
        נוריד מזה מעמ, ביטוח לאומי וישאר בסביבות ה-14,000 שקל ז"א שבסך הכל אחרי ההוצאות הרווחתי 4,000 שקל החודש זה הגיוני ?
        לא אמורים לקבל החזר ממס הכנסה על ההוצאות פרסום?

        • אבי   7 באפריל 2009 בשעה 10:39
          (#)

          מע"מ לא משלמים על עסקאות חו"ל – מס הכנסה קובע לך מקדמות של נניח 15% ואת החשבון הסופי הוא יעשה בסוף השנה יחד עם ההוצאות שלך – כלומר יכול להיות שה- 15% יהפכו אוטומטית ל- 35% מבלי ששילמת עוד אגורה – תחשוב על זה – ותתייעץ עם רואה חשבון

          • תומר   7 באפריל 2009 בשעה 13:55
            (#)

            אבל השאלה הקריטית אם באמת מס הכנסה מחזירים את הוצאות הפרסום באדוורדס בסוף השנה, נניח ואני מוציא כל חודש 10,000 שקל כפול 12 חודשים ההוצאות בשנה הן 120,000 שקל, אני חושב שיש פה החזר מסויים, אומנם לא את כל הסכום אבל לפחות משהו

            • בוריס   7 באפריל 2009 בשעה 17:17
              (#)

              מס הכנסה מכיר בכל הוצאות האדוורדס כהוצאה לצורך הכנסה. מע"מ אפס זה בסך הכל רישום במע"מ שמאפשר לך לקבל מע"מ בחזרה על מוצרים שאתה קונה בארץ מבלי להוציא קבלות על מע"מ בעצמך. מס הכנסה מכיר חלקית בהוצאות הבית כמו חשמל טלפון ושכר דירה. אבל את כל זה היה אמור לספר לך כבר הרואה חשבון שלך….

    • עמית   6 במאי 2009 בשעה 14:01
      (#)

      זה ממש חכם לפרסם באינטרנט על 10000$+ שלא הצהרת עליהם במהלך השבעה חודשים האחרונים..

  13. מוטי   6 באפריל 2009 בשעה 21:36
    (#)

    שכחתי לשאול שאלה.

    כשאתה מאחסן את הדפי נחיתה שלך? אתה מאחסן בכמה שרתים? או אתה מאחסן בשרת עם 100% UPTIME

    פשוט כבר כמה פעמים גיליתי שהשרת קרס לי ושילמתי עבור דף 404 סתם =\

    תודה :)

  14. זיו   6 באפריל 2009 בשעה 23:16
    (#)

    הי יגאל, רשמת הרבה מאוד דברים חכמים ומועילים בבלוג המדהים הזה אבל אתה מתמקד פה בעיקר בppc ומתעלם מseo וsocial media
    אז זאת בעצם השאלה שלי, איך מתחילים לשווק מוצרים ולידים באמצעות seo?
    אם יש פה מישהו שיודע איך לשווק לידים באמצעות אימיילים גם מוזמן להגיב.

  15. hatkiync   6 באפריל 2009 בשעה 23:31
    (#)

    מה מניע אותך כשלא ברגעים "הקשים"?
    איך אתה שובר את הרגעים האלה של העיקוב/משיכה/התעסקות במשהו אחר וחוזר למה שחשוב?

  16. אופירס   7 באפריל 2009 בשעה 1:05
    (#)

    למה לעזאזל אתה עדיין גר בחדרה???!?! :)

    • TechFob   8 באפריל 2009 בשעה 9:37
      (#)

      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח… :)

  17. אנונימי   7 באפריל 2009 בשעה 4:14
    (#)

    זה נכון מה שרשמת? אתה באמת דוחק 100 קילו?

  18. רועי   7 באפריל 2009 בשעה 13:42
    (#)

    הייתי שמח לדעת איך עוגת הרווחים (באחוזים) שלך מתחלקת, בין איזה רשתות אפיליאט?
    נניח CJ 20%, קליקבנק 35%, RW 15%, קופאק 30% …

  19. אנונימי   8 באפריל 2009 בשעה 17:26
    (#)

    אני זוכר שאמרת שכתבת את פוסט סיום המסע שלך בתור הפוסט הראשון.
    למה לא פרסמת אותו? הוא עד כדי כך לא רלוונטי?

  20. מארק   8 באפריל 2009 בשעה 22:19
    (#)

    ראיתי שאתה משקיע המון בסגמנטציה של הקמפיינים שלך.

    האם אתה גם בונה דף נחיתה נפרד לכל אדגרופ?

  21. המיליונר בפיג'מה   9 באפריל 2009 בשעה 16:35
    (#)

    שלום לכולם,

    תודה על השאלות הנהדרות. אני מתכוון לענות על כל השאלות הללו בקרוב, אך אני מזכיר לכם כי אני לא אענה עליהם בפוסט הזה, אלא בפוסט נפרד, כך שאל תדאגו אם אני לא עונה לכם כאן, ותמשיכו לשאול…. :)

  22. רועי   12 באפריל 2009 בשעה 0:16
    (#)

    אהלן יגאל.
    שאלה בקשר לMCC שאני כבר כמה ימים מנסה למצוא לה תשובה..
    יש לי חשבון בן כמה חודשים עם הסטוריה לא משהו..
    בגלל שכשפתחתי אותו הייתי ניובי ועשיתי טעויות של מתחילים כמובן.
    עכשיו הכל שונה אבל ההסטוריה דופקת אותי די בוודאות.
    פתחתי MCC והשאלה שלי היא האם כל חשבון חדש תחת הMCC הזה
    יהיה "דף חדש" לגמריי מבחינת הסטוריה או שהם מושפעים מהחשבון הראשי בציונים שלהם?
    והאם כשאתה מדבר על החשבונות שלך, אתה מתכוון למספר חשבונות MCC או למספר חשבונות שיושבים לך תחת אותו MCC? ובכלל, מה אתה חושב על זהויות שונות, כמו למשל לפתוח עוד חשבון על שם חברה שלי? יש טעם, או לנהל את הכל תחת אותו MCC?
    תודה רבה מראש ותודה בכלל על הבלוג הזה.

    כמובן שתשובות מכולם יתקבלו בברכה אבל בלי ניחושים…;)

  23. אין שם   12 באפריל 2009 בשעה 1:25
    (#)

    נשמח לקבל טיפים לגבי רשת התוכן.

  24. ג'ו   12 באפריל 2009 בשעה 12:36
    (#)

    היי יגאל
    אתה יכול להמליץ על מדריך טוב ל wordpress? משהו כמו טוטוריאל שלא שמגיע עד רמה מתקדמת יחסית.

    תודה

    • ג'ו   12 באפריל 2009 בשעה 12:37
      (#)

      סליחה, התכוונתי כן מגיע עד רמה מתקדמת יחסית :)

  25. רועי   12 באפריל 2009 בשעה 14:01
    (#)

    עוד פוסט שלדעתי יכול להיות מאוד עוזר:
    אמרת שאתה משתמש בעיקר בקבצי EXCEL, יהיה נחמד אם תפרט על זה + תראה לנו את הקבצים הללו (ריקים כמובן) כדי שנוכל ללמוד וגם ליישם.

    • תומר   12 באפריל 2009 בשעה 18:21
      (#)

      מצטרף לבקשה

  26. יגאל   15 באפריל 2009 בשעה 12:58
    (#)

    היי יגאל
    רציתי לשאול אותך לגבי פתיחת חשבונות מרובים
    באדוורדס, עד כמה שידוע לי זה נגד חוקי גוגל,
    כל אדם יכול לפתוח חשבון אחד בלבד.
    אז איך אפשר לפתוח מספר חשבונות?
    הרי גם אם נותנים כרטיס אשראי שונה השם הוא
    אותו שם, לא?

    תודה על התשובה,
    יגאל

  27. אופיר   15 באפריל 2009 בשעה 22:52
    (#)

    היי יגאל.
    קודם כל אני מאוד מעריך את הזמן שאתה משקיע
    ואת הבלוג שלך, אני שואב ממנו המון השראה.
    השאלה שלי אליך היא בנושא דפי נחיתה והעיצוב
    שלהם – כמה משקל אתה נותן לעיצוב דף הנחיתה
    שיראה מקצועי ? כלומר האם אתה משקיע זמן
    בעיצוב (בחירת צבעים, טמפלט מתאים וכו') או
    שאתה יותר שם דגש על התוכן ?
    דרך אחרת לשאול את זה תהיה האם דף נחיתה שנראה
    בינוני יעשה את העבודה או שלהשקיע את העוד כמה
    שעות בעיצוב ?
    אם אתה כן משקיע בעיצוב, באילו דרכים אתה
    משתמש (טמפלט קבוע ? לוקח רעיונות מאתרים
    אחרים וכו').

    • רותם (Dodem)   19 במאי 2009 בשעה 13:44
      (#)

      לא עדיף פשוט להשקיע גם בדף נחיתה איכותי, וגם בתוכן איכותי. במקום בדף נחיתה בינוני (מבחינת עיצוב) ותוכן איכותי?

  28. רון   16 באפריל 2009 בשעה 6:54
    (#)

    היי יגאל

    הייתי רוצה לדעת אם אתה יכול לנתח את היתרונות והחסרונות של תוכנות המנתחות קמפיינים כגון
    speed PPC
    PPC Bully
    GC Detective

    עם מה כדאי להתחיל?

    אחלה המון תודה על המידע

    • אחד   17 באפריל 2009 בשעה 13:49
      (#)

      שאלה טובה !
      מצטרף….
      תודה :]

  29. ספיר   17 באפריל 2009 בשעה 10:19
    (#)

    הי יגאל, מה הסיפור של gdi? אני משווק ברשתות חברתיות ובזמן האחרון כמעט כל מי שמשווק בנישה של עשיית כסף מהבית משווק אותם. יש למישהו רעיון למה?

  30. הולך בדרך   19 באפריל 2009 בשעה 21:32
    (#)

    היי מיליונר,
    אני מקווה שלא תחשוב שהשאלה טיפשית,
    אבל רציתי לדעת מה התקציב ההתחלתי המינימלי שאתה חושב שצריך כדי להתחיל במה שאתה עושה?
    אני לא ממש בעל אמצעים להשקיע הרבה כסף, כפי שאתה עשית. ולהפסיד אותו ובזכות זה לקנות נסיון (זה לא ממש להפסיד כפי שאמרת…)
    אבל, חייב להיות איזה סכום התחלתי נדרש.
    אני לא רוצה להכנס לבור אם הדבר הזה לא יצליח לי (אני בקיא בעולם האינטרנט אבל לא מוכר לי לעומק התחום שלך ואני לא בעל נסיון בו).
    ברור לי שאם לא מנסים לא טועים!
    אבל הבנת את השאלה שלי :]
    תודה רבה, על כל תשובה, ועל התגובה הנחמדה שלך במייל
    :] תודה

    • המיליונר בפיג'מה   20 באפריל 2009 בשעה 4:35
      (#)

      תלוי מה את/ה מחפש/ת….

      אם זה רכילות על חשבון הבנק שלי או שבאמת ללמוד איך להגיע לחופש פיננסי….

      שבוע טוב.

  31. אופירס   21 באפריל 2009 בשעה 4:38
    (#)

    היי יגאל,

    כמה מילים בערך אתה מכיל בעמוד נחיתה PRESELL?

    האם גם מהניסיון שלך קצר וקולע מקנברט הכי טוב? אם כן, קצר באיזו רמה?

    תודה.

  32. דנית   21 באפריל 2009 בשעה 12:58
    (#)

    הי פיג'מיסט,

    רציתי לדעת האם אתה משתמש בתמונות בעמודי נחיתה שלך על מנת שהם יראו אמינים יותר?

    אני חושבת שזה יכול מאוד לעזור ליצור אמינות אבל אני לא רוצה לשים תמונה שלי, כי אני לא מתכוונת להרים קמפיין אחד או שניים, אלא המון קמפיינים.

    הבעיה שגם לקנות תמונה שעברה עריכה זה נראה עוד יותר לא אמין לדעתי.

    אשמח לעצה,

    תודה

    ועוד כמה מילים…

    הבלוג שלך נותן לי המון כוח והמון מוטיבציה לא לוותר.
    לפעמים אני פותחת את חשבון האדוורדס שלי ומתבאסת והמוטיבציה שלי יורדת, אבל אני ישר קוראת את אחד הפוסטים שלך והמוטיבציה שלי חוזרת ואני ממשיכה לעבוד.

    תודה רבה :)

    (ותמשיך לעשות חיים בדרום אמריקה, הייתי שם ומחכה לעשות כסף כדי לחזור)

  33. אביב   29 באפריל 2009 בשעה 20:47
    (#)

    היי יגאל,
    אני מקווה שאתה זוכר אותי מהפוסט האחרון כשהצעת לי משהו דומה מאוד למה שכתוב ב"אבא עשיר אבא עני", ואני צריך בהחלט ליישם אותו יותר. אמרתי לי שאני צריך לצאת מנקודת הנחה שאני אהיה הרבה יותר מאושר כשאני אצליח לעשות $80 בשעה על כלום, ולא אם אני אצליח לעשות זאת.
    However,
    רציתי לשאול אותך שאלה הקשורה להוצאות על דף נחיתה. אני וחבר שלי בני 14, עובדים על פרוייקט פרסומי השוואתי הכולל כמה מוצרים שונים בקטגוריות שונות, ומבצע את העבודה מנקודת מבט אובייקטיבית כביכול. הכתובת היא http://super-adviser.net/ ושם יש כרגע רק קטגוריה אחת של מוצרי הורדות מדיה. העיצוב המקורי של האתר שנוצר ע"י השותף שלי לא הכי מצא חן בעיננו, והחלטנו להשקיע $150 ביחד על עיצוב מקצועי של סטודיו פרטי שעיצב אתר שהיה כבר מוכר לנו. בנוסף אנחנו משלמים על סרבר, דומיין ופרסום הולך וגדל באדוורדס. אני די בטוח שההשקעה הזאת של $150 היא לא גדולה מדי, חד פעמית ומשתלמת. השאלה העיקרית היא האם יש לה תרומה גדולה לאחוזי ההמרה? אם לא, יכולנו לחסוך די הרבה כסף שמוצא על פרסום או על דברים אחרים. בנוסף צריך לקחת בחשבון את העובדה שכדי לשמור על החיים, החיוניות והמודרניות של האתר, יש להחליף לו לגמרי את העיצוב כל שנתיים בערך (לפי טעמי). זה מבחינתי המקסימום זמן האפשרי להחליף עיצוב של אתר מקצועי ואמין, בהתחשב בעובדה שהוא משמש להכנסה פסיבית בלבד. ההחלפה של העיצוב מן הסתם גוזלת עוד כסף, על עיצוב חדש… זה מביא אותי לשאלה נוספת חשובה לא פחות – האם אפשר להשתמש בעיצובים קודמים או עיצובים קיימים לכמה פרוייקטים שונים? מה יקרה אם האדם יגלה שהם דומים, והם כנראה שייכים לאותו אדם?
    מצטער מקומק ליבי על החפירה. אתה לא חייב לענות, אבל הייתי חייב להוציא את זה החוצה. אביב.

  34. ניובי   30 באפריל 2009 בשעה 19:15
    (#)

    הלוו מיליונר..
    יש לי שאלה של ניוב, אולי אתה או אחרים כאן יוכלו לענות לי.
    אם אני ניגש לתחום מסוים לדוגמא חברה שמייצרת מוצר קוסמטיקה רבים. והם מציעים לי 10 אחוז עמלה על כל מוצר, ויש אלפי מוצרים.
    איך אני מרים פרויקט כזה? כלומר יש צורך בדף נחיתה? או לבנות אתר שמכיל קטגוריות דומות ואז להפנות בהתאם? מה נהוג ומומלץ לעשות?

    • רותם (Dodem)   19 במאי 2009 בשעה 13:39
      (#)

      לא יודע מה נהוג.
      אבל מה שלדעתי הייתי עושה נכון לעכשיו (ואני מקווה שזה טוב), זה לבחור מוצר אחד מתוך המוצרים האלו, ולהתמקד עליו.
      הייתי ממליץ לך אפילו לשאול אנשים (שהם קהל היעד שלך), איזה מוצר קוסמטיקה הם היו מעדיפים. או שתבחר מוצר ותשאל אותם אם הם היו קונים אותו, והאם הוא עוזר להם.
      נסה להגיע למוצר, שלפי סקרים ולפי דעתך תוכל למכור אותו הכי הרבה.

      לאחר מכן תברר עליו מידע, ותיצור דף נחיתה מקצועי ומוכר, עם המידע שביררת על המוצר.
      תנסה לשווק את המוצר בצורה חזקה. ותעשה 10 אחוז על כל מכירה שלו.

      לדעתי עדיף להתמקד במשהו אחד ולעשות לו דף נחיתה איכותי שמוכר, מאשר לפרסם 10000 מוצרים, שאתה פשוט עושה DIRECT LINKING לאתר, ושהלקוח יבחר את המוצר.

      אבל זו דעתי, תקנו אותי אם אני טועה לדעתכם.

      • אביתר שורש   27 במאי 2009 בשעה 8:53
        (#)

        שאלה שתמיד מטרידה אותי:

        נניח שאני מצליח לייצר דף נחיתה טוב, בסופו של דבר הקונה מבצע את הרכישה בדף של המוכר – שאם הוא גרוע הוא לא מקוונרט לא משנה כמה אני טוב.

  35. עמית   2 במאי 2009 בשעה 10:11
    (#)

    היי יגאל,
    אני השותף של אביב והחלטתי שאם כבר אתה עונה פעם בשבוע אז גם אני אשאל = ]
    גוגל חסמו את המודעות שלנו בגלל שהם טוענים שהאתר שלנו מעודד הפרה של זכויות יוצרים.
    מה אנחנו יכולים לעשות ?עבדנו על האתר הזה ועל התוכן שלנו לפחות חודשיים והשקענו המון כסף בשביל שנוכל להעלות אותו.. כסף שלא בדיוק היה לנו (אנחנו בני 14)..
    אתה מכיר רשתות PPC אחרות שלא יחסמו אותנו בגלל סוג התוכן ?
    חוץ מזה – כמה בערך כדאי להשקיע בגוגל בחודש בתור התחלה וכמה לכל לחיצה ? אנחנו רוצים שיראו אותנו אבל לא רוצה שילחצו אם האחוזים שהם יקנו הם אפסיים..

    נשמח לעוד טיפים בנושא.

    עמית.

    • אור 1 המקור   2 במאי 2009 בשעה 17:25
      (#)

      יש לך פה בבלוג הרבה מידע על התחלת קמפיין , כדאי לך לנסות לבצע חיפוש. אני בטוח שהוא יועיל לכם.

      אגב, לפי מה שהבנתי אתם מתחילים בתחום , אתם בטוחים שהכי בטוח זה להתחיל לפרסם באדוורדס ? הכסף שלכם יכול להתאדות בשניות, תבררו על אלטרנטיבות אחרות לפרסום PPC שיהיו יותר יעילות מבחינתכם.

      עוד דבר, יגאל כתב פוסט בזמנו שעדיף להתחיל לשווק לידים וליצור התחלה "יציבה" יותר, כדאי לכם להסתכל עליו.

      אם אתם צריכים משהו, אין לי בעיה לעזור.

      בהצלחה!

  36. עידן   10 במאי 2009 בשעה 16:36
    (#)

    ביקשת שאני אעביר את השאלה לכאן, אז הנה היא שוב.

    אתה יכול לתאר את השגרת עבודה של משווק שותפים, לדוגמא: האם אתה כל הזמן מחפש נישות, האם אתה רק משקיע בשיפור קמפיינים קיימים, האם בכל רגע אתה שומר שיהיה לך X קמפיינים רצים ואם אחד יורד אתה ישר מעלה עוד, או מעלה כמה שיותר וכו'.. האם יש איזושהי תבנית?

    מה הזמן הכי ארוך שהרצת קמפיין ומה הזמן ההמוצע שקמפיין רץ?

    כמו שזה נשמע, אלו שאלות של מישהו שבדרך להתחיל וזה מאוד מעניין אותי לדעת :)

    תודה על הבלוג, תענוג לקרוא אותו, גם בלי להיות מפרסם PPC (עדיין)

    • עידן   10 במאי 2009 בשעה 16:39
      (#)

      can you convert this comment to normal or do I need to post it again?

      • המיליונר בפיג'מה   11 במאי 2009 בשעה 19:09
        (#)

        אהלן עידן,

        אני ממש מצטער אך לצערי עוד לא גיליתי את הסיבה אשר בגינה התגובות יוצאות כך, ואני רואה אותם באותו האופן.

        מצטער שוב…. :(

  37. רועי   11 במאי 2009 בשעה 5:36
    (#)

    מאילו אתרים אתה מוריד מאמרים לעמוד ה Articles שלך? (כמובן באופן חוקי)

  38. דנית   11 במאי 2009 בשעה 7:34
    (#)

    הי,

    אני מנסה כבר מספר ימים לבחור מוצר בקליקבנק לשווק, אבל אני נתקלת בעמודי מכירה מאוד מכוערים ולא נראים מקצועיים ואני חושבת לעצמי… למה שמישהו יאמין לזה ויקנה?!

    אולי זה גם קשור לכך שניסיתי להעלות כמה קמפיינים אבל הם לא הצליחו למכור אפילו לא מכירה אחת, אז הבטחון התערער קצת, אבל רציתי לדעת האם אתה בוחר את הקמפיינים בקליקבנק לפי כמה עמוד המכירה נראה מקצועי?

    אשמח גם לתשובות משאר הקוראים :)

    תודה רבה

    • עמית   11 במאי 2009 בשעה 7:50
      (#)

      מצטרף לשאלה

      • רותם (Dodem)   19 במאי 2009 בשעה 13:33
        (#)

        אז, מה שאתה יכול לעשות זה פשוט ליצור דף נחיתה חדש ומעוצב.
        דף נחיתה יפה ומושך, שיגרום לקונה שנכנס אליו לקנות.

        כמו שיגאל אמר: עדיף להיות עצלנים כמה שפחות. ז"א לא לעשות DIRECT LINKING.

        עדיף לא לבחור את המוצר לפי דף הנחיתה שלו, אלה לפי אם המוצר איכותי, ולדעתך הוא ימכור, ואם אתה מתחבר אליו וחושב שתצליח לשווק אותו בצורה טובה.

        זאת דעתי,
        מקווה שעזרתי.

  39. אביב   12 במאי 2009 בשעה 21:13
    (#)

    היי יגאל,
    רציתי לשאול אותך שאלה שמסקרנת אותי כבר די הרבה זמן, והסקרנות רק גוברת אצלי עם כל פוסט שאתה יוצר – HOW THE HELL ידעת כל כך הרבה על AFFILIATING כשרק התחלת לשווק? אתה מתעסק עם המקצוע הזה כבר שנתיים אם אני לא טועה, אבל כבר כשהתחלת את הפוסט הזה וכתבת שאתה מתחיל את חיי השיווק שלך, הצגת המון ידע בפוסטים שלך. הדבר היחיד שהיה חסר לך זה ניסיון, ובאמצעותו, לפי איך שאני מבין את זה, אתה כותב את כל הפוסטים שלך כיום.
    מקווה לתשובה,
    אביב.

  40. GRQ   14 במאי 2009 בשעה 11:36
    (#)

    היי יגאל,
    שתי שאלות קצרות:
    1. מה דעתך על ההצעות "החמות" של רשתות השותפים? האם כדאי לשווק הצעות על בסיס מה שכרגע נמכר טוב?
    2. אם אילו רשתות שותפים אתה עובד כיום? יש רשתות שאתה לא ממליץ לעבוד איתן?

  41. מעוז   19 במאי 2009 בשעה 18:08
    (#)

    מה נשמע מליונר?
    אני אשמח אם תוכל לפרסם פוסט של כל מה שצריך לעשות כדי להשיג QUALITY SCORE 10..
    כרגע זה מה שתוקע אותי מלצאת ממצב של BREAK EVEN ולעבור להיות ריווחי.

    תודה,
    מעוז.

  42. maoz   19 במאי 2009 בשעה 18:13
    (#)

    Damn! my reply went gibrish…
    so I'll write in English..
    Hi Millioner,
    Can you please specify all the parameters that affect the Quality Score?
    and what do you do to get Quality Score 10?
    Because right noe that what's stop me from becoming profitable..
    Thanks,
    Maoz.

  43. aaron   24 במאי 2009 בשעה 13:22
    (#)

    שאלה ישירה לגמרי:

    - מאיפה אתה מביא טרפיק לעמודי הנחיתה שלך (האם אתה משתמש רק בפי פר קליק ?)

    האם יש אפילייטס שעושים קניית באנרים כטרפיק סורס (אני יודע שזה עולם אחר לגמריי שיש בו הרבה יותר טרפיק, וגם הרבה יותר אפשרויות להכשל בגדול. רק מעניין לדעת אם יצא לך לפגוש אנשים שעושים את זה ומצליחים)

  44. המיליונר הצעיר   1 ביולי 2009 בשעה 8:23
    (#)

    אהלן גבר,
    כולם יודעים שהחלק הכי קשה והכי חשוב במסע הזה הוא מחקר מילים אחרי שמצאנו כבר את המוצר שאנו רוצים לשווק עכשיו חסר מחקר מילים…
    הייתי שמח לשמוע טיפים באיזה כלים להתשמש ,בקצרה מהו התהליך שאנחנו צריכים לעשות…
    אשמח גם לקישור של אחד מהפוסטים שלך שאתה מדבר על זה… (הלכתי לעיבוד בין כל ה-500+ פוסטים שלך).

  45. מקס   3 ביולי 2009 בשעה 21:05
    (#)

    היי יגאל,

    שאלה של מישהו מתחיל…. ממש מתחיל…. :)
    איך אתה מכין דף נחיתה להצעות של אחרים?
    אני יודע שהרבה מפרסמים לא מרשים למכור באמצעות דפי נחיתה שלא הם הכינו

    באיזה שלב אתה מעביר את הלקוח לדף של החברה האמיתית?

    תודה על העזרה,
    מקס

  46. Yakovson   14 ביולי 2009 בשעה 16:10
    (#)

    היי יגאל,
    כשאתה מכין דף נחיתה למוצרים שלך. אתה מבקש רשות להשתמש בהמלצות, בתמונות, בחומר כתוב מתוך הדך מכירה של הVENDOR או שאתה פשוט עושה?

  47. אור   18 באוגוסט 2009 בשעה 12:58
    (#)

    שלום לך,אני בן 16 ורציתי לדעת איך אני מתחיל…אין לי אתר,בלוג או פורום ששייכים לי וגם אני לא ארצה לפתוח אחד כי אני לא יודע איך לקדם אותו (אין לי נושא ממש או רעיון לאתר).ולכן ארצה שתעזור לי להתחיל במשהו ….לדוגמא מכירות באייבי שלא דורשות התחלה עם סכום מסוים של כסף או אתר השייכים לך.ארצה עוד דוגממאות ודברים שאתה ממליץ לי לעשות.

    בתודה,
    אור פיינגרש