למען יראו ויראו, אין כסף קל באינטרנט!

זהו פוסט מס הכנסה החודשי שלי! לטעמי זהו הפוסט החשוב ביותר שאני כותב בבלוג מאז הקמתו, אז אני מבקש שתקראו את הפוסט בקפידה, ותחשבו עליו טוב, טוב.

לאנשים, מאוד קל להתאהב, ולחבב בלוג כמו המיליונר בפיג'מה, או בלוגים אחרים כגון UberAffiliate, Superaffiliate Mindset, John Chow, Shoemoney, ורבים אחרים. המשותף לכל הבלוגים שציינתי, הוא שהבלוגים הללו, מציגים מספרים גבוהים של הכנסות, ועושים רושם, שכל העסק הזה, של שיווק תוכניות שותפים, הוא עסק קל מאוד. "הרי כל מה שצריך לעשות זה להעלות כמה מילים לאדוורדס, ולספור את הכסף בדרך אל הבנק!" – טעות!

כל הבלוגים הללו, כולל הבלוג שלי, מביאים לאנשים תקווה. תקווה לעתיד טוב יותר, תקווה לחופש פיננסי, תקווה לחופש נפשי וחומרני. בני האדם אוהבים תקווה, ואוהבים ללכת אחרי מי שמבטיח להם את התקווה הזו. במיוחד אנחנו, העם היהודי, חייבים תקווה, לא לחינם זהו השם של ההמנון הלאומי.

הבעיה בכך נובעת, בעצם העובדה שהכל נמצא בתוך עולם וירטואלי, בפלטפורמת בלוג. ללא קשר אישי, ללא שום מנגנון שבו אתם יכולים לבקר אותי או בלוגרים אחרים, ולצפות בנו בפעולה. ולכן, לא משנה, מה אני או עמיתי הבלוגרים נכתוב, לא משנה עד כמה נכתוב שזו עבודה קשה, ועד כמה אנחנו נכתוב שאנחנו מאמצים את השרירים הקטנים ביותר במוח שלנו, על מנת להגיע למספרים שכל אחד מגיע, אתם לא תאמינו. וזו האמת!

כן, אני מביא תקווה לאנשים, וגם לעצמי. אני לא רואה שום דבר רע בכך. אבל אני כן מצטער, על כל אותם אנשים שבאים לבלוג בהתלהבות, כי הם שמעו "שמישהו הרוויח הרבה כסף כי הוא העלה 50,000 מילות מפתח לאדוורדס". שיווק שותפים, זה לא כסף קל. זה דורש מיומנויות רבות, אשר צריך לרכוש תוך כדי בזבוז לא מעט כסף.

לא הכל ורוד

עד עכשיו, היה לי מחזור עסקים, של קרוב ל-700,000 שקל מתחילת שנה. אתם יודעים מה? רוב הסיכויים שאם הייתי מסתכל על הבלוג של עצמי מהצד, גם אני הייתי סקפטי. זה לא נראה אמיתי. אבל זו האמת, זו כל האמת. לא הסתרתי אף פרט, ובאמת הרווחתי כל כך הרבה, ולא איכפת לי מה אנשים אחרים חושבים. המצפון שלי נקי.

אבל עם דבר אחד אני כן חייב להסכים, עם האנשים שאומרים "זה נראה ורוד מידי". באמת שאין לי הסבר מציאותי לזה. הכל קרה מהר מידי, וטוב מידי. כל כך מהר וכל כך טוב, שלא הספקתי לעצור, וללמוד מההצלחות. בכלל, לרוב בני האדם, לומדים מהכשלונות ולא מההצלחות. ולא היו לי הרבה כאלה. אדיסון אמר משפט יפה: "לא נכשלתי 1000 פעמים, מצאתי 1000 דרכים לא לבנות את הנורה". לי לא היה את ה-1000 דרכים האלה. אין לי הסבר מדעי לזה (יכול להיות "שהסוד" באמת עובד), אבל לאחר כמות ממש קטנה של כשלונות, זה היה נראה כאילו ממש הכל הולך לי. החיים שלי היו יפים.

רבים מאותם בלוגרים, שציינתי קודם, לא מראים לגולשים את הכשלונות שלהם, וזו עוד סיבה שלאנשים יש סטיגמה על כסף באינטרנט ככסף קל. אבל אני מבחינתי, לא כותב בכלל בלוג של שיווק תוכניות שותפים. אני כותב יומן מסע, את יומן המסע בדרך לחופש הפיננסי, כי אני בהחלט חושב שיש דבר כזה. וכמו שאמרתי, לא היה לי הרבה כשלונות, ולכן לא הצגתי לכם אותם. אבל חודש יולי, היה בשבילי חודש שחור מאוד וכשלון חרוץ. ומאחר ואמרתי שזה יומן מסע, אז אני מתעד הכל, גם את הדברים הלא טובים.

הסיבה שכתבתי, שזה הפוסט הכי חשוב שלי. כי בינינו, אם יש בבלוג הזה קוראים שיצליחו מתישהו בשיווק תוכניות שותפים, זה לא יהיה בגלל הטיפים שאני כותב, וזה לא יהיה בגלל שום דבר אחר בבלוג. את כל מה שאני כותב עליו, אפשר ללמוד לבד. אותם אלה שכן יצליחו, יצליחו בגלל מי שהם, בגלל הכח רצון שלהם, בגלל ההתמסרות שלהם. התועלת אשר הבלוג הזה יביא, זה פתיחת כיווני מחשב חדשים (כי כל אחד חושב בדרך שלו), הזדהות (כולנו אוהבים להזדהות), ולפעמים גם מוטיבציה.

את הפוסט הזה, אני כותב לאותם אנשים, שעדיין לא סגורים על עצמם, שעדיין לא יודעים מה הם רוצים. זהו פוסט שמהווה תמרור אזהרה לכל מי שעוסק בתחום ועדיין לא יודע את זה. שיווק שותפים זה עסק משתלם, אך יכול להיות מסוכן. אם אתם לא רוצים להסתכן, אל תכנסו לזה בכלל.

ההוצאות

אחרי ההקדמה המאוד ארוכה הזו, הגיע הזמן לדוח הכנסות, אז אני אעשה את זה זריז:
אדסנטר:

YSM:

אדוורדס, חשבון 1:

אדוורדס, חשבון 2:

ויש את ההוצאות האחרות שנעמדות על $600…

בחשבון מהיר, סה"כ הוצאות: $29,606.

הכנסות

קליקבנק 1:

קליקבנק 2:

קליקבנק 3:

Revenuewire (רשת שותפים שלא דיברתי עליה, אולי היא תעניין אתכם):

עכשיו צריך לחשב את ה-Refunds. עד כאן, סה"כ יש הכנסות על סך $30544, ואם מחסירים 12% Refunds, מקבלים $26878.

בנוסף לתצלומי המסך הללו, הרווחתי $78 ב-Advaliant (ההזמנה לשייט שלהם, באה מיחסים טובים עם האפיליאייט מנג'ר, ולא בגלל שאני כזה תותח), ו-$205 מ-Copeac (לרשתות הללו, לא צריך לחשב Refunds). לא צירפתי תצלומים, כי אין להם תצלומים יפים כמו בקליקבנק… מי שרוצה שיאמין, מי שלא רוצה שלא יאמין.

זה אומר, סה"כ הכנסות: $27162.

סיכום

הסיכות הוא פשוט, $27162 הכנסות, פחות $29606 הוצאות. זה אומר $2444 הפסד. ועם שער דולר של 3.55, זה יוצא 8676.2 ש"ח הפסד!

למען האמת שהייתי בטוח שההפסד יהיה גבוהה יותר, הייתי בטוח שהמצב שלי הרבה יותר גרוע, אבל גם הסכום הזה, הוא לא נמוך. אולי הוא נמוך ביחס למה שהרווחתי. מה שכן, אני כבר עכשיו אומר שהחודש, המצב שלי בחודש אוגוסט, גרוע הרבה יותר. אתם יכולים לראות את זה, בהכנסות של הקליקבנק.

דבר אחד נוסף שחשוב לציין, במטרות של חודש יולי, אמרתי שאני רוצה להרוויח 0 ש"ח, כי אני רוצה להעלות 5 קמפיינים בנישות גדולות ואני מוכן להפסיד בהם הרבה. אז להגיד לכם את האמת, לא היה לי ביצים להעלות את כל ה-5, כי המצב שלי על הפנים. העלתי רק 2, קמפיין אחד היה אכזבה מסחררת, והקמפיין השני דווקא די מספק אותי. אמנם הפסדתי עליו הרבה בחודש יולי. אבל בחודש אוגוסט, הצלחתי להביא אותו למצב של Break Even, וכך הוא עומד מתחילת החודש. אני מקווה שהוא ימשיך כך, ובחודש הבא אני אוכל להרוויח ממנו כבר…

אז מה יהיה? אין מיליון? הבלוג נסגר?

הפוסט הזה נועד להוות תמרור אזהרה לכל מיש שחושב שכסף באינטרנט, זה עניין קל. בניגוד לרוב הפוסטים שלי, שהם אופטימיים מאוד, הפוסט הזה היה פסימי מאוד. ונכון, אפשר להגיד שהכסף אותו הפסדתי, הוא לא גבוהה במיוחד, אבל לפי דעתי לא צריך להסתכל על סכום הכסף שהפסדתי, כמו על ההפרש של בין חודש יולי, לחודש יוני (בו הרווחתי 64000 ש"ח).

אתם יודעים, יצא לי לחשוב על זה. מה גרם לי להצליח כל כך בהתחלה, וליפול כל כך מהר. רבים אולי יצחקו על המסקנה שהגעתי אליה, אבל אני עומד מאחוריה. זוכרים שבתחילת הפוסט, דיברתי על תקווה? אז בתחילת המסע, היה לי המון תקווה, והמון אמונה. אותה תקווה, שלאחרונה איבדתי. אבל עם סיום כתיבת שורות אלה. אני מתחיל בדיוק מאותו מקום, אשר ממנו התחלתי, לפני בערך שבעה חודשים.

לפני הפסקה המסיימת של הפוסט, אני רוצה לציין, אני לא אכתוב בכמה ימים הקרובים, בגלל שאני רוצה שהפוסט הזה ייכנס לכם טוב-טוב אל תוך הראש. שיהיה כמה ימים בראש העמוד הראשי…

אני יודע לאן נכנסתי, ואין לי חרטות על כך. אני שלם עם עצם היותי משווק שותפים, וכרגע זה בכלל לא משנה אם מצליח או כושל. אני יודע בדיוק, מה היתרונות ומה החסרונות. אני מודע בדיוק לכל הסיכונים הכרוכים בכך. ומבחינתי, גם ההפסד הזה, הוא מצב זמני. זה לא משנה כמה זמן זה ייקח, אבל אני יודע שבסופו של דבר אני אחזור להכנסה של הכמעט 80,000 ש"ח בחודש, ולא משנה מתי זה יהיה.

זה מדהים מה שקצת אמונה, ותקווה יכולים לעשות. ולכן, עכשיו, כשאני מתחיל הכל מההתחלה, אני אעבוד כל יום קשה, אני לא אנוח על זרי דפנה עם כל הצלחה קטנה, ואני אלמד מכל כשלון גדול שלי. אני אחקור, אני אנסה, אני אעשה. אני אשגה ואני אטעה, אבל אני אלמד מכך. אני אשקיע בחכמה, ולא אפחד להסתכן, אני אסיק מסקנות נכונות ואני אציב מטרות. זה לא משנה כמה הרווחתי עד עכשיו, זה לא משנה כמה הפסדתי בחודש יולי, וזה לא משנה כמה אני אפסיד בחודש אוגוסט. אני לא מקווה, אני לא מאמין, אני פשוט יודע, שב-31 לדצמבר 2008, אני אגיע לחופש הפיננסי שלי. אני ארוויח מיליון ש"ח!!!

40 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. משיח   7 באוגוסט 2008 בשעה 9:30
    (#)

    שיהיה לך המשך הצלחה!
    אבל, הערה:
    לא הצבת לעצמך מטרה לחודש זה. ועל פי מה שדיברנו בזמנו (הצבת מטרות ולא ניחוש מטרות) זה קצת גרוע.
    תציב מטרה (אפילו נמוכה).
    תעקוב אחרי המצב שלך ביחס למטרה בכל כמה ימים.(!)
    תשקיע את עצמך כמו בתחלת המסע.
    ותצליח!

  2. אנונימי   7 באוגוסט 2008 בשעה 9:32
    (#)

    גוגל ישראל

    האם לדעתך יש מצב שמישהו בגוגל ישראל העתיק בסתר את הקמפיינים שלך ועשה קופה מהצד? אפילו דרך קרובת משפחה שלו? או משהו דומה?

    האם לא היה עדיף לפתוח חשבון בגוגל ארה"ב?

     

    מעניינת אותי דעתך בנושא,

    המון בהצלחה בהמשך!

    • המיליונר בפיגמה   16 באוגוסט 2008 בשעה 0:40
      (#)

      היי,

      נראה לי שהחשבון שלי הוא בארה"ב, אבל אני לא בטוח. בכל מקרה, אני נוטה לא להתייחס לקונספירציות כאלה. גם אם זה קרה, אין יותר מידי מה לעשות עם זה.

      ואני די בטוח שזה לא קרה, אחרת אף אחד בעולם לא היה מרוויח מתוכניות שותפים….

      בהצלחה.

  3. נרי   7 באוגוסט 2008 בשעה 11:07
    (#)

    מיליונר יקר,

    התחלתי לקרוא את הפוסט שלך בלב כבד. לא בגלל ההפסד (הזמני ) אלא בגלל הלך הרוח הראשוני שהשתקף ממנו, אכזבה ואולי תסכול.

    אבל שהמשכתי לפסקאות האחרונות הבנתי שאין מה לדאוג.:)  אתה יודע איפה אתה נמצא ואין לך חרטות. אתה מסתכל על חצי הכוס המלאה וממשיך להסיק מסקנות וזה ממש מצויין.

    אתה מלא תקווה ורצון מחודשים וזה מה שיביא אותך בסופו של דבר למטרה הנכספת שהצבת לעצמך בתחילת הדרך.

    כל הכבוד

    עלה והצלח

     

    נרי

    • המיליונר בפיגמה   16 באוגוסט 2008 בשעה 0:41
      (#)

      אהלן נרי,

      תודה על התגובה המעוררת השראה :) אני בהחלט יודע לאן נכנסתי, ואיפה אני נמצא. הפסקאות הראשונות, שהיו פסימיות, נועדו לכל האנשים אשר באים לחפש כסף קל באינטרנט, מה שלא קיים…

      בהצלחה לשנינו :)

  4. אנונימי   7 באוגוסט 2008 בשעה 18:45
    (#)

    פיג'מיסט, איך קרה שעברת דווקא לרשת revenuewire  שמציע רק 23 מוצרים לשיווק?

     

    • המיליונר בפיגמה   16 באוגוסט 2008 בשעה 0:42
      (#)

      זה לא הכמות,
      זה האיכות :)

      חוץ מזה היה להם מוצרים ששיווקתי בקליקבנק, והרבה יותר נוח לעבוד איתם :)

      שיהיה בהצלחה…

  5. רן ארוסי (קליקים)   7 באוגוסט 2008 בשעה 20:09
    (#)

    אין לי ספק שתצליח – ואני מסכים אם כל מילה.

     

    להרוויח מתוכניות שותפים ו-AdWords זה לא קשה! המחיובות והאמונה בעצמך – שם נכשלים רוב האנשים…

     

    אגב, אם אתה משווק לידים – אתה צריך לעבוד עם http://www.AffSpy.com (אתה בטח מכיר).

     

    אתה בארץ כבר?

    • המיליונר בפיגמה   16 באוגוסט 2008 בשעה 0:44
      (#)

      אהלן רן,

      תודה על התגובה… אני שמעתי על AFFSPY, אבל אני לא בדקתי את זה. אפילו בסאמיט, לא בדקתי, והיה קשה לעמוד בפיתוי, כי הם יודעים לשווק. הם הביאו 3 דוגמניות אשר היו בביקיני (כמעט…), סקס עדיין מוכר :)

      בכל מקרה, אני גם כך חושב שחשוב לעשות ספליט טסטינג, אפילו לאותם הצעות ברשתות אחרות. כך שאני לא מתרגש מ-Payouts גבוההים, ואת השאר אני משלים בדרכים שלי…

      תודה על העצה :)

  6. מתופפים   8 באוגוסט 2008 בשעה 1:41
    (#)

    הדרך לא קלה

    יחד עם זאת אתה אוהב את מה שאתה עושה

    לכן אני מהמר שתצליח

     

  7. אנונימי   8 באוגוסט 2008 בשעה 8:34
    (#)

    אנחנו איתך!

  8. אנונימי   8 באוגוסט 2008 בשעה 21:08
    (#)

    בחזרה אחורה לא היה כדאי שהיית עובד כמתכנת

    עם אנשים מסביבך כל היום על פני יותר כסף

    אבל יותר "בדידות"

    בכל מקרה זאת ירידה לצורך עלייה.

    יום טוב.

     

    • המיליונר בפיגמה   16 באוגוסט 2008 בשעה 0:50
      (#)

      לא!!!

      הבדידות היא רק זמנית, כאשר עבדתי כמתכנת בחברה, הייתי שכיר, ושנאתי את זה הרבה יותר מאשר הבדידות. כאשר הייתי פרילנסר, עדיין הייתי עובד בבית, ועדיין היה משעמם…

      אני אוהב את מה שאני עושה, ואין לי ספק ששנה הבאה יהיו לי גם אנשים תחתיי, כך שלא יהיה לי משעמם :)

      בהצלחה.

  9. אמיל   9 באוגוסט 2008 בשעה 8:23
    (#)

    איתך בדרך להצלחה.

    אני מוכן לערוב להצלחתך!

     

     יצאנו לדרך ובקרוב ההשקה הרשמית שלנו.

    דרך אגב Affspy מגניב!

     

     

  10. אנונימי   9 באוגוסט 2008 בשעה 13:36
    (#)

    שלום למליונר בפיגמה

    שאלה עדינה ותסלח לי מראש

    האם יש לך חברה כלומר בת זוג

    עוד דבר אחת הסיבות שאני מאמין שאתה מצליח היא שאתה

    עוזר לאחרים כל מי שעוזר לאחרים משמיים עוזרים לו

    עוד דבר באחד התגובות שראיתי ענית למישהו שצריך לשאוף

    למצויינות ורק מטומטמים שואפים לשלמות

    אם יואיל הפגימסט לענות לי מה ההבדל

    כל טוב ושבוע טוב.

    • המיליונר בפיגמה   16 באוגוסט 2008 בשעה 0:59
      (#)

      אהלן,

      אין לי בעייה לענות, אין לי חברה, אין לי זמן לזה :)

      זגם אני חושב,שחלק מההצלחה נובע מעצם העובדה שאני עוזר לאחרים. אחד המשפטים שאני הכי מאמין בהם זה: "תאיר לאנשים את הדרך, והעולם יאיר לך בחזרה", כך שאני מאמין לזה, ומנסה ללכת לפי זה :)

      ההבדל בין שלמות למצויינות הוא העצום, עצם השאיפה לשלמות ולפרפקסיוניזם דופקת להמון אנשים את החיים, בכך שזה מדכא אותם כי הם רוצים להיות מושלמים אבל אין כזה דבר. צריך לעשות את הדברים באופן טוב, אבל לא צריך לחכות לצבע המושלם, או לקו המושלם.

      בגלל זה הבלוג נראה כמו שהוא נראה, אם הייתי מנסה להביא אותו למצב מושלם, הוא לא היה עולה…

  11. אנונימי   9 באוגוסט 2008 בשעה 19:44
    (#)

    שלום.

    על LEAD מסוים יש לי יחס המרה של 60%, כלומר כל שני ממיר ל-LEAD.

    הבעיה שאני לא מקבל הרבה לחיצות, 10 לחיצות ביום שמתוכם 6 ממירות. CTR של 0.03% ברשת התוכן.

    הלכתי על רשימת מילות מפתח לא גדולה במיוחד, בסביבות 150 מילות מפתח.

    אני מקבל על כל LEAD דולר אחד וכל לחיצה עולה לי 25 סנט.

    מה הייתם ממליצים לי לעשות כדי לקבל יותר לחיצות?

    לעלות את מחיר ל-LEAD שיקטין לי את ROI אבל יתכן שיגדיל את ה-CTR ואת הרווח כתוצאה ממספר לידים גדול יותר?

    להגדיל את מספר מילות המפתח בקמפיין שאני חושב שיורידו לי את יחס ההמרה?

    אולי משהו אחר

     

    P.S – כתבתי את זה גם כתגובה בפוסט אחר אבל לא הייתי בטוח שתראו אותו שמה

  12. הכרוב (שוב)   9 באוגוסט 2008 בשעה 20:37
    (#)

    כתבת בעבר על פורום גדול בנושא המכירה שאתה מתעסק בו

     

    את הפורום צינת בראשי התיבות WF אם אני לא טועה

    יכול להיות שפרסמת כבר לינק אליו אך לא מצאתי

    האם תוכל לפרסם קישור לשם בבקשה?

     

    ואשמח גם אם תפרט בנוגע אליך באיזה אופן הפורום עזר לך (שאלת שאלות, מצאת אתרים מענינים דרכו או אולי דרכי תחמון ברשת הפרסום?)

  13. אורי   10 באוגוסט 2008 בשעה 0:58
    (#)

    חזק ואמץ, כמו שאומרים. 

     

    כמה שאלות  שמטרידות אותי:

    1. 

    איך זה שעם חצי שנה של שיווק בהשקעה של כ80000$, עשרות לינקים שווים לעמודי הנחיתה שלך ולפחות כמה שהגיעו למיקום טוב במנועי החיפוש -כל זה רק למוצרים של קליקבנק – אתה נופל החודש לרמת הכנסה כזאת מהם?

    כמה מכירות יש לך בכלל שלא דרך הודעות ממומנות?חשבתי שאתה עושה ככה לפחות כמה מאות דולרים בחודש.

    האם הירידה בהכנסות נובעת מצימצום הפירסום שלך  או שאתה באמת חושב שנרשמות לך פחות מכירות בלי קשר לזה? 

     

    2. 

     מה בכלל הסיכוי של עמוד נחיתה להתקדם במנועי החיפוש? זה מחייב אופטימיזציה למילות חיפוש ספציפיות?

     

    3.

    כתבת פעם שאתה מוריד לפעמים מעמודים התייחסות לניוזלטר. ניסיתי את זה והכל עבד חוץ מזה שהאתר המתוקן שהעליתי לא משאיר את האפיליאט לינק שלי. איך דואגים לזה?

     

     

    מקווה שתצא  מהבוץ כמה שיותר מהר,

     

    אורי 

    • המיליונר בפיגמה   16 באוגוסט 2008 בשעה 1:06
      (#)

      אהלן אורי,

      אני לא הבנתי מה הקשר ללינקים, אני לא עושה קידום אורגני. אני עושה PPC, שזה שונה. הירידה נבעה מהרבה דברים, והרבה גורמים, שהצטלבו ביחד, ו… קרה מה שקרה…

      אני לא יכול לעזור לך ב-SEO, כי אני לא איש SEO, אני עושה PPC,
      מצטער… :(

      • אורי   16 באוגוסט 2008 בשעה 16:42
        (#)

        אהלן,

         

        כשאמרתי לינקים התכוונתי ללינקים לעמודי הנחיתה שלך שאנשים שמו באתרים שלהם (אתה עצמך הזכרת את זה באחת התגובות). וכשאני חושב על זה זאת דרך טובה לבדוק את קליקבנק -

         

        בנדם שהגיע לעמוד נחיתה מקישור ממומן מצא אולי קישורים ממומנים לאותו מוצר של אפיליאטס אחרים. יכול להיות שהוא אהב את העמוד שלך אבל קנה במקרה דרך האפיליאטס הבא. בנדם שהגיע לאתר שלך מלינק בבלוג בדר"כ לא רואה אתרים של אפיליאטס אחרים. אם גם מכניסות כאלה יש לך הרבה פחות מכירות זה באמת מעורר דאגה.

         

        אורי 

         

        • המיליונר בפיגמה   16 באוגוסט 2008 בשעה 19:03
          (#)

          רוב הלינקים באים מפוסטים בפורומים ומבלוגים, כך שברגע שעובר מספיק זמן, זה כבר לא יהיה רלוונטי…

          • אורי   17 באוגוסט 2008 בשעה 19:47
            (#)

            זה בדיוק מסוג התשובות שאי אפשר למצוא בשום מקום ושגם אי אפשר לנחש מראש.  ושעושות בלוג כזה לבעל ערך (אגב, זוכר שכתבת פעם כששאלתי על ספרות שכל החומר בגוגלקאש מופיע בפוסטים הראשונים שלך? ברור שלא האמנתי. וברור שצדקת.)

             

            תוכל לכתוב כמה מילים בקשר להרחקה נכונה של איזכורים לניוזלטר מעמוד מכירה?

             

            תודה מראש,

             

            אורי 

            • המיליונר בפיגמה   18 באוגוסט 2008 בשעה 22:08
              (#)

              היי,

              תודה שאתה מעריך את המידע בבלוג הזה. הרחקה נכונה של הניוז לטר? פשוט תוריד את העמוד למחשב שלך עם פיירפוקס, תמחק את כל התיבות של המייל, או שתשים תיבות משלך (גם זה עובד :) ). ותרחיק את כל האיזכורים לניוזלטר…

              בהצלחה.

  14. התחלה   12 באוגוסט 2008 בשעה 10:38
    (#)

     

    אנחנו איתך :]

     

    אתה עוד תצליח ותרוויח יותר ממה שאתה מצפה קריצה

  15. לוחות   5 בינואר 2010 בשעה 19:39
    (#)

    הכל בזיעה אין סוכריות בחינם כמו שנאמר (-:

  16. שחר   12 במרץ 2010 בשעה 15:24
    (#)

    קודם כל ברור שאתה אדם שגם ההצלחה הגדולה ביותר לא תצליח לסנוור או לנתק אותו מהקרקע, יישר כח!
    מסכים עם האמרה ש'אין כסף קל באינטרנט'. יש כסף בעולם הזה,והרבה- אבל 'קל' זה כבר מזמן לא קשור למאמץ פיזי, ולכןl.com אי אפשר לומר שזה קל. אחלה פוסט.

  17. יוסי   5 במאי 2011 בשעה 2:49
    (#)

    האם אתה יכול להסביר איך יצרת את האופציה של הירשם עכשיו,
    האם אתה עושה שימוש באוטוריספונדר?

  18. איטומיסט   3 בספטמבר 2015 בשעה 12:22
    (#)

    כמו תמיד – עבודה קשה נותנת פירות בסוף !

  19. איטומיסט   3 בספטמבר 2015 בשעה 12:24
    (#)

    ובמקרה שלך – נשמח להתעדכן מה קורה כעבור 5 שנים – האם אתה מסכם שהמאמץ השתלם?
    חייב לומר שהבלוג שלך מרתק, טוב יותר מסדרה בהמשכים . הצלח !

  20. יוסי נפקר   4 בספטמבר 2015 בשעה 13:17
    (#)

    באמת חסר האתר שלך. נהגתי להיכנס לכאן ולקרוא חומר מרתק. אני חושב שכל מי שעוסק ביזמות באינטרנט יכול להרוויח משהו מהתוכן המוצג כאן.
    יאללה. תחזור! אנחנו בטוח נחזור לקרוא ולהגיב.

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!