מי הביא לי מוטיבציה כשהתחלתי עם שיווק באינטרנט?

מי הביא לי מוטיבציה?

מי הביא לי מוטיבציה?

כשמתחילים בתחום של השיווק באינטרנט, יש הרבה תהיות והרבה סקפטיות. הרבה פעמים נוצר רושם שהכל הצגה והכל פיקציה, וכל מה שרואים כל הזמן זה שאנשים פשוט מנסים למכור לנו את המוצרים שלהם. אחד הדברים שנתנו לי הכי הרבה מוטיבציה זה לראות אנשים שהצליחו בתחום של השיווק באינטרנט. במיוחד מה שעזר לי הכי הרבה זה לראות אנשים שרק בתחילת דרכם וכבר הצליחו.

וכך… שבועיים-חודש בערך לפני השחרור שלי מצה"ל (אם זכרוני אינו מטעה אותי) רפרפתי לי באינטרנט. כן, כן, אותה הגלישה הלא מועילה – מאתר-לאתר בלי באמת מטרה. עד שבמקרה, נתקלתי בלינק, לתכנית ריאלטי כלשהי… תכנית ריאליטי שהתפארה בהיותה תכנית הריאליטי באורך מלא, הראשונה באינטרנט.

לתכנית הריאליטי הזו, קראו בתרגום חופשי "מיליונר האינטרנט הבא". הגעתי היישר לפרק השני… כך שהדרך לפרק הראשון הייתה קצרה. בדיוק כך, התמכרתי בפעם הראשונה והאחרונה עד כה בחיים, לתכנית ריאליטי.

ב-"מיליונר האינטרנט הבא" לקחו 12 איש אם אני לא טועה, עם קצת מאוד ידע בשיווק באינטרנט, והעבירו אותם סוג של טירונות שיווק באינטרנט. למדתי פה ושם כמה טיפים טובים, אך רוב הערך שספגתי מהתכנית הזו, היה דווקא מהמוטיבציה. בעיקר מאחר ואני בנאדם שלומד טוב מ-Case Studies, אז היו שם כמה קייס סטאדיס מעולים של כתיבת קופי, מכירה באיביי, שיווק בוידאו וכו…

כשפגשתי לראשונה את פליקס "משה" לא לשנו, מסתבר שגם הוא היה מכור לתכנית הזו. אני זוכר שאפילו היה יוצא לנו לנתח פרקים ולהחליף הערות שכל אחד למד…

מה שהביא לי הכי הרבה מוטיבציה, זה שבואו נגיד, כמו בכל תכנית ריאליטי, המתמודדים לא היו "מבריקים במיוחד", מה שגרם לי להגיד לעצמי: "אם הטמב*** האלה יכולים, גם אני יכול".

המוחות מאחורי התכנית

המוח העיקרי מאחורי התכנית הזו הוא בנאדם בשם Joel Comm. ג'ואל הוא יזם סידרתי, ועשה מספר אקזיטים בתחום האינטרנט לפני שהוא נכנס לנישה הזו של "החינוך שיווק באינטרנט". בתחום השיווק באינטרנט, היה לג'ואל מספר מיזמים, הידוע מביניהם הוא ספר ישן בשם The Adsense Code, שהפך לרב מכר – לא בתור איבוק, אלא כספר אמיתי.

זו לא הפעם הראשונה שאני מספר את הסיפור הזה, כבר יצא לי לספר אותו בקצרה בכל מיני פוסטים וגם באפיליקון הראשון. באחד הפוסטים אפילו כתבתי, שיום יבוא ואני אודה למר. ג'ואל קום באופן אישי…

ואתם יודעים מה?

היום הזה מתקרב… חבר יקר בשם איתי פז, שתורם רבות מזמנו לשם קידום קהילת משווקי האינטרנט בארץ, ורובכם אף הייתם במיטאפים שהוא מארגן ללא מטרות רווח, החליט לעשות סוג של סמינר All Stars בנושא הכנסות מהאינטרנט. כן, כן, הכנסות מהאינטרנט, לאו דווקא שיווק שותפים.

באופן ממש מפתיע, איתי הצליח לגייס לארץ נבחרת של כוכבים ברמה עולמית ולהביא אותם לארץ!!! אפילו בחו"ל לא ראיתי כאלה שמות על במה אחת. זה פשוט מדהים… וסוף סוף יהיה לי הזדמנות להגיד תודה באופן אישי לג'ואל קום. בין ה-All Stars הולכים לדבר:

  • ג'ואל קום – תותח,  כבר אמרנו?
  • הארלן קילסטיין – קופירייטר שמתמחה בעיקר בכתיבת קופי בשילוב NLP. לטעמי 1 משלושת הקופירייטרים הטובים בעולם!!! – וכן, הוא יהודי.
  • אדם גינזברג – תותח איביי רציני… כן, גם הוא משלנו…
  • ויקטור מאראנטו – אחד המוטיבטורים והמהפנטים המובילים בעולם. הולך להיות להיט. מוטיבציה זה דבר חשוב, כבר אמרנו?
  • דוש רמש…משהו… – באמת שקשה לי להגות את שם המשפחה שלו. בכל מקרה דוש הוא חבר יקר, והוא סמנכ"ל בקליקבנק. אני בטוח שתהיה לו הרצאה מרתקת, מאחר והוא רואה כל יום מאחורי הקלעים מכירות בנפח של $1.5 מיליון!!! (!!!)
  • אניק סניגל – הוא נחשב אול סטאר כי הוא מפורסם, אני חושב שהוא אובר רייטד, אבל נוכחותו לא אמורה להשפיע על התותחים שסיפרתי עליהם קודם.

בנוסף לאולסטארז אותם פירטתי, הולכים לדבר גם כמה חבר'ה משלנו, ביניהם: איתי פז, אמיל פז, רן ארוסי וכך קרה שאיתי ביקש גם ממני לזרוק כמה מילים…

הסמינר הולך להיערך ב-11-12 לאוקטובר, שזה עוד הרבה זמן. עם זאת, אני ממליץ לכם מאוד להבטיח את מקומכם כבר עכשיו, כי כמות המקומות באמת מוגבלת… אם אני לא טועה, האולם שאיתי שוכר יכיל 500 מקומות, אבל אני לא סגור על הפרטים הקטנים… בכל מקרה, כדאי לכם להרשם, כל עוד  ישנם מקומות.

בניגוד לשאר הכנסים אליהם אני הולך, ולא נכנס להרצאות, בסמינר הזה אני הולך להכנס לרוב ההרצאות. כי מאנשים גדולים כאלה יש הרבה מה ללמוד. מניסיון העבר שלי, כבר קרה לי שלמדתי טוויק קטן שהתוצאה שלו הייתה שווה אלפי דולרים בשנה.

זהו, סוף סוף אני הולך לסגור מעגל ולהודות לג'ואל, מקווה לראות גם אתכם.

נ.ב. אני כבר מתחיל לחשוב על נושא עליו אני יכול לדבר… בינתיים תחשבו, וככל שנתקרב לתאריך אני אכתוב פוסט שיהיה דיון על הנושא עליו אני הולך לדבר.

נ.ב.2 מרוב ההתלהבות, כמעט שכחתי, הנה הלינק לסמינר => http://tinyurl.com/2dnn5xe

42 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. julez   8 במאי 2010 בשעה 16:38
    (#)

    אתה יכול לומר "תרשמו דרך הלינק שלי בבקשה." באמת. אין צורך להרגיש מבוכה ולהסתיר לינק שיווקי ב"נ.ב.2" הרי כולנו באותו העסק.

  2. McDuck   8 במאי 2010 בשעה 17:00
    (#)

    איתי פז, לפחות מוובינרים שלו שראיתי ( חוץ מאחרון עם אורן שץ שהיה טוב מאוד) לדעתי מתעסק בכלום של כלום ולא יותר מזה. במיוחד אהבתי איש השיווק הרשתי שהיה בוובינר – לדבר על כלום כל-כך הרבה זמן -זה באמת אומנות -) . אני באמת חושב שאין בהם שום תועלת למתחילים ובמיחד למתקדמים.
    אנשים שהתחילו לפני 5-7 שנים (גם אני התחלתי כך) – לא יודעים דברים שהמתחילים של היום צריכים, כי הם פשוט לא עברו אותם.
    אני מקווה שסמינר הזה יתקן את הרושם שלי -)

    • המיליונר בפיג'מה   23 במאי 2010 בשעה 12:02
      (#)

      תשמע, אני מבין מה אתה אומר, בסופו של דבר אי אפשר לרצות את כולם. ובכל מקרה אני חושב שעדיין יש אנשים שהפיקו תועלת.

      מבחינתי, אם יש הרצאה טוב אחת לפחות בכל כנס, שמביאה לי טיפ אחד קטן שמניב לי הרבה יותר כסף ומכסה את עלות הכנס, זה כבר משתלם :)

  3. אפי   8 במאי 2010 בשעה 18:02
    (#)

    הסמינר הזה נשמע טוב, אני רק מקווה שיהיה שם גם טכניקה ולא רק שיחות מוטיבציה…אני צריך ללמוד כמה שיותר שיטות ממומחים ולגבש לעצמי תכנית עבודה משלי.

    • המיליונר בפיג'מה   23 במאי 2010 בשעה 12:10
      (#)

      אם אתה הולך ללמוד טכניקות, לא חושב שיש לך טעם לבוא… אני בטוח שיהיה שם טכניקות, אבל בכל מקרה, אם זה מה שאתה מחפש, לא בטוח שכדאי…

      הטכניקות משתנות כל הזמן ופועלות לרוב רק למי שממציא אותן. דווקא את העקרונות עדיף ללמוד, ולהמציא את הטכניקות בעצמך…

      שיהיה בהצלחה.

  4. איתי פז   8 במאי 2010 בשעה 18:39
    (#)

    1. אני שילמתי על סמינר כזה 3000$ לפני טיסות, מלון וכו
    2. בסמינרים האלו הם מלמדים בפירוט את השיטות, הטכניקות והסודות שלהם. בכל מקרה כאמור לסעיף 1, זו הזדמנות בפחות מ10% מעלות הכרטיס בחו"ל לראות את האנשים האלו. אני חושב שזה שווה וראיה לכך ש-70 כרטיסים מ-500 עפו בתוך 10 ימים (4 חודשים לפני). אני מניח שנמכור את כולם בחודשים הקרובים (ד"א ב-17.5 ההרשמה המוקדמת נסגרת והמחיר עולה ל-1000 ש"ח)
    3. MCDUCK – אתה טועה לגמרי! אנחנו צריכים לדעת הכל וגם יותר מזה כדי להצדיק את מיקומנו בעולם הזה…ובכל מקרה כאשר הקהל לא הומוגני אתה חייב לתת משהו שמתאים לכולם.
    4. julez – עומרי גונן איפשר לי להשתמש בטכנולוגיה של WESELL למעקב אחר כל הפעילות שתתבצע סביב הסמינר. נכון לעכשיו אין תוכנית שותפים ואין תיגמול. להיפך, יגאל, כחבר וקולגה, ראשית עושה את זה מרצון ולאחר מכן כאחד הדוברים בסמינר (ואני בטוח שאותו אסור לפספס). מאחורי הלינק הזה יש לינק ארוך ביותר של WESLL שכאמור מבצע מעקב עבורי.
    שבוע טוב לכולם ויגאל תמשיך להנות לך בתיאלנד!!!

    • האן   8 במאי 2010 בשעה 19:27
      (#)

      3000 $ לפני טיסות – וואלה ?
      תפסיק לשווק למשווקים , כנראה שהטכינקות של "לחץ כאן " או " מלא את כל הפרטים שלך
      כדי שאני אוכל למכור אותם לצד שלישי " כבר לא עובדים .
      ויגאל , פייר אני מאוכזב (קרדיט לארץ נהדרת ולינק אפיליאט לקלטת דיוידיייייי),
      "נ.ב 2 מרוב התלהבות שכחתי לשים לינק …. "
      מצד אחד אתה מאכיל אותנו על חופש ,שקט נפשי ,מחקר פרסונה ואז בא איתי עם $$$
      ואתה מוכר ככה ?
      עצוב .

      • המיליונר בפיג'מה   8 במאי 2010 בשעה 20:22
        (#)

        אני לא מוכר כלום.

        איתי לא משלם לי שקל. כמו שהמלצתי על האפיליקון, כמו שהמלצתי על האפיליאייט סאמיט, אני ממליץ על הרבניו סמינר. כי אני חושב שזה דבר טוב ויעזור לכם. לי בכל אופן הוא בטוח יעזור

        איתי לא משלם לי שקל על זה.

        • עומרי מן   12 במאי 2010 בשעה 12:53
          (#)

          וגם אם הוא כן משלם… ככה זה צריך להיות.
          זה תוכן מצוין שמשלב הצעה שיש לה המון ערך מוסף.
          אם לא פספסתי משהו זה בלוג על שיווק שותפים
          ואני אוהב ללמוד מאנשים שחיים את מה שהם מלמדים.

          די לצביעות ולקשקוש החוזר הזה. גם אם הקישור מכניס כסף
          המבחן האמיתי הוא – האם הוא מייצר ערך ורלוונטי ?
          ובמידה וכן אין שום סיבה שמי שהסב את תשומת ליבך למשהו אמיתי שיכול לעניין אותך ולעזור לך יקבל על זה תמורה.
          על זה מבוססת התעשייה, ועצוב לראות קטנותם של אנשים דווקא כאן בבלוג של יגאל.

  5. אופיר   8 במאי 2010 בשעה 19:31
    (#)

    במקום לדבר תרשמו לסמינר. גם ככה הבעיה הכי גדולה של כולנו שאנחנו לא עושים מספיק.

    • שם   8 במאי 2010 בשעה 20:17
      (#)

      אז תתחיל לעשות, מה קשור הסמינר? תופעת העדר?

  6. איתי פז   9 במאי 2010 בשעה 0:37
    (#)

    זו הבעיה עם הישראלים. כולם סקפטים, כולם חושבים שכולם רוצים לסדר את כולם. טוב לא כולם אבל יש איזה מיעוט מעצבן כזה. אני אומר בפשטות, לי יש את הרקורד להראות את זה….ואני לא מתבייש בזה, מי שיש לו בעיה עם זה שלא יבוא. זו הזדמנות של פעם בחיים. יגאל לא קיבל ולא יקבל כלום אבל אם יקבל? ראבק, קצת פירגון… הוא קורע את התחת בשבילכם, כותב שעות על גבי שעות, אז אם הוא היה מרוויח (ושוב אני אומר שלא במקרה הזה) אז מה? למה זה צריך לכאוב למישהו. שבוע מצויין לכולם ונתראה בסמינר…לפחות מי שרציני ויודע להעריך את המאמץ, הכסף וההשקעה ששמים בסמינר וכמובן באנשים שמגיעים מחו"ל.

    • המיליונר בפיג'מה   23 במאי 2010 בשעה 12:14
      (#)

      תודה חבר יקר,

      עזוב, אין טעם… מי שיבוא יבוא, מי שלא יבוא לא יבוא….

      קשה לשנות אידיאולוגיות של בני אדם, חבל על האנרגיה להתאמץ.

      נתראה :)

  7. ישעיהו   9 במאי 2010 בשעה 2:00
    (#)

    שילמתי על סמינרים הרבה יותר כסף מאשר עבור הסמינר הזה.
    עד עכשיו לא התחרטתי, ויש לי הרגשה שהפעם אני הולך ליהנות מכל רגע.

    נרשמתי כי אני שמח לשלם על ידע, מכיוון שזו ההשקעה הכי משתלמת שאני מכיר.
    גם כי זה ידע שבא מנסיונם העשיר של מומחים בתחומם וגם כי הבנתי שכמו רובנו הגדול,
    אני מעריך יותר משהו שאני משלם בשבילו.

    עדיין לא פגשתי את יגאל או את אמיל, ואני מאחל לשניהם שיהיה להם סמינר מוצלח במיוחד,
    ומעריך את הנתינה.

    שיהיה לכולנו בכיף

  8. ניר   9 במאי 2010 בשעה 9:40
    (#)

    כל הכבוד על היוזמה המבורכת, כן יירבו!
    לצערי, המחיר מעט יקר בשבילי לעת עתה, ידוע שידע עולה כסף וזה חשוב….הייתי מאוד רוצה להיות בכנס
    הזה אבל לצערי כלכלית לא אוכל כרגע.

    בלי קשר, הרגשתי צורך להגיד שזו יוזמה אדירה וכן יירבו כאלו, אני בטוח שיהיה המון ללמוד שם, הנה הפרגון שמגיע לכם , והוא מגיע!

    בהצלחה לכולם בתחום אנשים, אמן ונגיע לרמות שלא נצטרך לעבוד כל יום מ-9-18 אלא נעבוד באפיליאייט ושיווק, יש יותר מאתגר מזה?

    יום טוב

    ניר…

    • שם   9 במאי 2010 בשעה 11:55
      (#)

      באפיליאייט אתה תעבוד יותר שעות… עיניינים יכולים להשתנות בשעות, ואז אינסוף עבודה. אבל אם אתה אוהב את זה ומוכן להשקיע בסוף תקבל תמורה, כלשהי. אגב, מציאת תרופה לסרטן "קצת" יותר מאתגרת…

      • המיליונר בפיג'מה   23 במאי 2010 בשעה 12:18
        (#)

        חחחח,

        אחלה תגובה.

        ולא מחייב לעבוד הרבה שעות, הכל תלוי בהתנהלות. אני אגב דוגמא רעה, אני עובד המון שעות. לאחרונה התחלתי ללמוד להתנהל יותר טוב, ולכן אני מצמצם את שעות העבודה.

        יהיה טוב :)

  9. משה   9 במאי 2010 בשעה 13:27
    (#)

    חח לכו ללמוד באוניברסיטה יעצלנים…

    גם ככה מה תעשו כשיהיו לכם מיליונים ?

    וגם סגנון החיים מעפן כל היום לבד לשבת מול המחשב בשביל כסף שלא באמת מביא אושר

    • מאמרים   10 במאי 2010 בשעה 2:57
      (#)

      ובטח העבודה בתור שכיר תביא לך אושר :-) שהבוס יושב על הראש, מגיעים הבייתה בשמונה בערב כל יום ולא רואים את הילדים.. וחוץ מזה שיש פה אנשים שיעשו הרבה מעשים טובים עם המיליונים..

      חוץ מזה למה לשבת בבית, כשאפשר לעבוד בגינה/בים/בבית של סבתא/חו'ל

    • רספוטין   11 במאי 2010 בשעה 0:59
      (#)

      צודק,
      הרבה יותר כיף להצטרף אלייך בלטגן כדורי פלאפל ולדחוף אותם לפיתה(עם קצת טחינה וחומוס ) 10 שעות ביום.

      תענוג אמיתי!

    • המיליונר בפיג'מה   23 במאי 2010 בשעה 12:20
      (#)

      צודק לגמרי,

      חבורה של עצלנים שכמונו…

    • אורן כהן   5 ביולי 2011 בשעה 16:30
      (#)

      זה גם נכון (:

  10. אסף הנעמן-הלל   9 במאי 2010 בשעה 15:54
    (#)

    אהלן איתי יגאל וכל קוראי הבלוג …

    יופי של יזמה – כן ירבו סמינרים כאלה בהם יביאו את ההר למוחמד במקום מוחמד אל ההר ,או איך שלא אומרים את זה …

    תודה על האפשרות ללמוד מהגדולים בעולם …

    הייתי בהרצאה של הרלן כשהוא היה בארץ – למדתי מיליון, יישמתי וקיבלתי תוצאות יפות …

    מגיע ללמוד בשנית וממליץ בחום

  11. שאולי מעולה   10 במאי 2010 בשעה 18:34
    (#)

    היי אנשים ויגאל היקר,
    אני יודע שאני לא ממש קשור, אבל עדיין.
    יש במקרה מישהו כאן שריכז אתרי לידים או שיווק שותפים בארץ ובחו"ל ויכול לתת להם ציונים או חוות דעת?

    אם אין, יגאל אני חושב שזאת יכולה להיות תוספת מעולה לבלוג. זהו תחום שלא תמיד ברור על מי אפשר לסמוך ואני מאמין שרב מי שמגיב פה עושה זאת מטוב ליבו ועל כן החוות דעת לא יהיו על בסיס רווח אישי.

    תודה רבה

  12. The Joker   10 במאי 2010 בשעה 23:12
    (#)

    ככה זה ישראלים.

    ברגע שמישהו מרוויח "על חשבון הגב שלכם" אתם מתעצבנים. זה לא משנה לנו אם המישהו הזה עבד שעות על גבי שעות בכתיבת תוכן איכותי, לימוד רעיון חדש או כל משהו אחר שבאמת נותן ערך למשתמש. העיקר אצלכם, החכמים הגדולים, לא לצאת פראיירים.

    ומרוב שכל הזמן אתם מפחדים לצאת פראיירים,

    יצאתם…

    nuff said.

  13. מאור חן   10 במאי 2010 בשעה 23:35
    (#)

    סידרת אינטרנט הזויה ברמות. במיוחד הפרק שהם משחקים פוקר עם משקפי שמש ונראים כמו המועמדים האידיאליים לככב ביפה והחנון. אני בהחלט הולך להגיע לסמינר הזה אבל נתקלתי השבוע בבעיה שאני מניח שכמעט כל יזם חדש יתקל בה. אני בתחום כבר חצי שנה והולך לי די טוב (כמעט כמו שהרווחתי פעם בהיטק) ועכשיו החלטתי לפנות לרואה חשבון על מנת לפתוח עוסק מורשv. חשבתי שאני אזכה למעמד של מע"מ אפס אבל הרואה חשבון הסביר לי לתדהמתי שבגלל שהאתרים שלי ממוקמים בישראל אני צריך לשלם מע"מ מלא כי זה מקום יצור ההכנסה. הסברתי לו שאדואליאנט, קופיאק ו cpalead הם בכלל חברות אמריקאיות אבל הוא טוען שזה לא רלוונטי וכמו כן אני צריך להוציא פלט מלא של כל העיסקאות והלידים שבוצעו בחברות האלה. מישהו נתקל במצב כזה או שפשוט נפלתי על רואה חשבון לא משהו.

    • המיליונר בפיג'מה   23 במאי 2010 בשעה 12:27
      (#)

      אהלן מאור,

      קודם כל, כל הכבוד!!! שמח לשמוע שהולך לך טוב.

      דבר שני, העצה היא כזאת… תחליף רואה חשבון! מע"מ 0, 100%!!!

      בהצלחה.

      נ.ב. אין טעם לשכנע את הרואה חשבון שאתה צודק, גם אם תצליח, אם הוא לא ידע את זה, סביר להניח שהוא יעשה עוד טעויות…

  14. מאור חן   10 במאי 2010 בשעה 23:36
    (#)

    איתי פז, אני מניח שאתה קורא את התגובה הזאת, יש מצב שאתה מביא לכנס גם רואה חשבון שמתמחה בתחום ?

  15. אודי   11 במאי 2010 בשעה 0:07
    (#)

    למאור ושאר המתחילים
    יש כאן לינק למאמר בדיוק על זה:
    קבלת הכנסות מחברות בחו"ל
    http://www.osek.co.il/%d7%a7%d7%91%d7%9c%d7%aa_%d7%94%d7%9b%d7%a0%d7%a1%d7%95%d7%aa_%d7%9e%d7%97%d7%91%d7%a8%d7%95%d7%aa_%d7%91%d7%97%d7%95%d7%9c

    למי שמתעניין יותר, אז יש עוד כמה מאמרים ותשובות לשאלות בנושא השיווק באינטרנט והעבודה מהבית:
    http://www.osek.co.il/%d7%a9%d7%99%d7%95%d7%95%d7%a7_%d7%91%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%98%d7%a8%d7%a0%d7%98

  16. מרטין   12 במאי 2010 בשעה 9:40
    (#)

    תודה רבה יגאל תיהנה בתאילנד

  17. kedem isabel   10 באוקטובר 2023 בשעה 6:52
    (#)

    שלום חבר, שמי איזבל קדם, ואני רופאה ואני בת 48. אנא קרא את עדות חיי האמיתית שלי, יש לי כוונה חיובית שהמידע הזה יעזור למישהו שקורא את המאמר הזה, תוך יומיים לשקם נישואים מקולקלים ולשקם את יחסי האהבה האבודים. אחרי שנים של מערכת יחסים עם איתן, הוא נפרד ממני, עשיתי כל מה שיכולתי כדי להחזיר אותו לאהוב אותי, אבל כל מה שעשיתי היה לשווא, כל כך רציתי אותו בגלל האהבה שיש לי אליו , שאלתי אותו עם הבטחתי לכל מה שהיה לי, אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה לעמית שלי בעבודה והיא הציעה לי לפנות לאשף אהבה שיוכל לעזור לי להחזיר לו את האהבה, אבל אני מסוג האנשים שמעולם לא חשבו שחלק מכשפי אהבה קיים או עובד, לא היה לי ברירה אבל כדי לנסות את זה, שלחתי מייל לערוץ הקסם והוא אמר לי שאין בעיה שהכל יהיה בסדר לפני שלושה ימים, שהאקס שלי יחזור לפני שלושה ימים, הוא זרק לחש אהבה לאוויר באופן מפתיע היום השני היה בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר. המאהב לשעבר התקשר אליי בפלאפון, כל כך הופתעתי שעניתי לשיחת הטלפון וכל מה שהוא אמר זה שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאחזור אליו על כך שהוא אוהב אותי כל כך. כל כך שמחתי ולכן התחלנו לחיות באושר ביחד. בדרך זו אתה יכול ליצור איתו קשר אם אתה צריך עזרה כלשהי אתה יכול ליצור איתו קשר עם כתובת הדוא"ל הזו:[email protected] או ליצור איתו קשר ב-whatsapp / viber עם המספר הזה: (+22958359273)..

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!