שיווק באינטרנט, עסקים והחיים בכלל הם כמו חדר כושר

היום, יצא לי לחזור להתאמן בחדר כושר. לפני היום, האימון הקודם שלי בחדר כושר היה ב15 למרץ 2009. כמעט שנה חלפה ובזכות האימון היום יצא לי להזכר בהרבה דברים חשובים שעזרו לי להצליח בשיווק באינטרנט מלכתחילה. בכלל, כל השבוע האחרון שאני נמצא בו בחופש, בלי לחשוב על עבודה, בלי לנהל קמפיינים של PPC גרם לי להזכר בהרבה דברים חשובים שכבר שכחתי. בפוסט הזה, אני הולך לכתוב את התובנות שלי…

אל חדר הכושר, הגעתי עם עוד חבר. תו"כ האימון שלי, עזרתי לו באימון שלו ושמתי לב למשהו שהרבה אנשים לא יודעים בהקשר של אימונים. הידע הזה, עזר לי בזמנו לרדת 30 קילו, ולהגיע ל-7% שומן.

שמתי לב, שאנשים פשוט מתאמנים בתקווה שזה יתן להם משהו, יביא אותם למטרה מסויימת ועם זאת הם ממשיכים לעשות את אותם הדברים הישנים בלי להתקדם. זה מתחיל בעובדה שאנשים מבצעים תרגילים איך שנוח להם ולא איך שנכון לבצע את התרגיל (הדוגמא הכי טובה היא בכפיפות בטן), אנשים עובדים עם משקלים שהם מכיר ונוח להם איתם. זה ממשיך בכך שהרבה יותר נוח לעבוד על פי שליפות, בלי תכנית מסודרת וזה לא נגמר…

תמיד צריך למתוח את הגבולות

כפי ששמתם לב, מילת המפתח בפסקה הקודמת הייתה נוח. אני כמובן מדבר על אותו איזור הנוחות המפורסם. היום אני נזכרתי, שפעם כשהתחלתי, בכל פעם שהייתי מרגיש נוח עם מה שאני עושה, הייתי מותח את הגבול. לאט לאט איבדתי את הדרך, איבדתי את הכיוון ופשוט נשארתי באיזור הנוחות.

בגלל זה נתקעתי ב-PPC. היה לי נוח שם. היה לי מאוד נוח להעלות קמפיינים וכשנוח לי, אני גם לא נהנה מההצלחות, כי אני פשוט לא מייחס להם חשיבות. מבחינתי ובכלל מבחינת המוח האנושי, כשאנחנו לא באמת מאתגרים את עצמינו, אנחנו לא נהנים מהפירות. כי מבחינתינו, אנחנו מקבלים את תמיד את התוצאה הידועה מראש.

על מנת שהשרירים שלנו יגיעו למצב של פירוק והרכבת השריר, הם צריכים להגיע למצב שנקרא היפרטרופיה. הדרך היחידה להגיע להיפרטרופיה, היא על ידי הוצא מתמדת של השריר שלנו מאיזור הנוחות (שינוי במשקלים, שינוי בחזרות וכל שינוי אחר שעולה לראש…).

זה בכלל לא משנה באיזה שריר מדובר. אם זה יד קדמית או המוח. בסופו של דבר הכל אותו הדבר ובנוי מאותם היסודות. צריך תמיד לצאת מאיזור הנוחות…

"מה ששכחתי, אתם עדיין לא למדתם"

לא, לא. אני לא מנסה להתלהב פה, אלא להפך. אני מנסה לספר לכם לאיזה מצב רע הגעתי. ומנסה לעזור לכם לא להגיע למצב הזה.

אני בטוח שכבר שמעתם את המשפט הזה בעבר בהקשר כזה או אחר. בדרך כלל, אומרים אותו על מישהו שרוצים לפאר. אני לא חושב שיש מה להתפאר בלשכוח.

בשבוע האחרון, שאותו הגדרתי כחלק ממסע ה-Vision Quest שלי יצא לי לעבור על הסיכומים שכתבתי בשנתי הראשונה בשיווק שותפים. אני חייב להגיד לכם, זה פשוט מדהים כמה דברים בסיסיים כבר שכחתי.

עכשיו אני יכול להגיד לכם בדיוק מה הבעיה שלי, ולמה הגעתי למצב שהפסקתי להינות ממה שאני עושה. זה לא עניין של PPC או לא PPC. זה עניי אחר לגמרי. אני שכחתי את הדרך שלי, שכחתי את הבסיס שלי ושכחתי את היסודות שלי.

הידע שלי התקדם בקצב מסחרר ועם זאת נשכחו הרבה דברים קריטיים. זה חמור! אל תגיעו למצב הזה, בגלל זה אתם חייבים לתעד כל מה שאתם לומדים. רק כך תוכלו להסתכל אחורה ולראות מה שכחתם.

הנה כמה דוגמאות לדברים בסיסיים שאני מציג לכם מהמחברת שלי:

  • התחלתי לעשות את מה שאני עושה בשביל לספק את הלייפסטייל שלי. בזמנו עשיתי חישוב כמה אני צריך להרוויח ביום על מנת למצא את כל הצרכים שלי. יום אחרי זה הרמתי את הקמפיין הרווחי הראשון שלי :)
  • התחלתי עם קליקבנק מלכתחילה, כי את כל המוצרים בקליקבנק אפשר לשכפל. אפשר לעשות Outsourcing ליצירת מוצר זהה, ולהפוך ל-Vendor, זו הדרך הכי מהירה לטעמי לעשות Scaling לקמפיין מצליח.
  • חובה לקרוא את מכתב המכירה של כל מוצר שאני מקדם + את מכתבי המכירה של המוצרים המתחרים, ולכתוב הערות בצד.
  • המטרות שלי בהתחלה, תמיד היו להרוויח $10 ביום מכל קמפיין שלי. עם הזמן נהייתי קצת יותר מפונק. לבסוף זה אמלל אותי, כי נהיו לי סטנדרטים גבוהים.
  • את מחקרי המילים הראשונים שלי, הייתי מגביל לכמות מילים אשר ביחד יגיעו ל-150 קליקים ביום במקום הראשון.

הזנחתי את הבלוג

עם כל הדברים ששכחתי, יצא לי להזכר השבוע בבלוג בימיו הראשונים. בימיו הראשונים, הייתי כותב את הבלוג בעיקר בשביל עצמי. בעיקר בשביל לתעד את המסע שלי. שמחתי לשתף אתכם, עם זאת התוכן היה בשביל עצמי.

בכל פעם שהייתי נתקל בבעייה כלשהי, או איזה סוגייה שמסקרנת אותי, הייתי כותב אותה בצד, לאחר מכן חוקר אותה וכותב עליה פוסט. עם הזמן זה נעלם. גם כשהייתי כותב פוסט בתקופה האחרונה, זה היה יותר על מנת לצאת מידי חובה.

כיום, הפוסטים שלי והנושאים שלהם, בעיקר מונחים על ידי הגולשים. על ידי התגובות. נהייתי יותר מידי מושפע מהסביבה ומגורמים חשובים. אני זוכר שבעבר בכל פעם כשהייתי מקבל תגובות מחזקות, הייתי שמח ובאמת יוצא מחוזק. לעומת זאת, בכל פעם שהייתה תגובה שלילית, זה לא כל כך היה מזיז לי.

בתקופה האחרונה (שזה משהו כמו שנה), בכל פעם שיש תגובה חיובית, אני כמובן מקבל חיזוק עם זאת, ללא שום סיבה יוצא לי להתרגש יותר מידי מכאלה שבאים להרוס. זה לא טוב, אני לא אחזור על הטעות הזאת.

בכלל, בשבוע האחרון, ממש כמו בהתחלה של הבלוג, יצא לי לרשום רשימת נושאים שאני רוצה לחקור אותם לעומק ולכתוב פוסטים אודותיהם ממש כמו בהתחלה.

התחלתי להבין מדוע כל הפוסטים האחרונים, או השנה האחרונה של הבלוג פחות מעניינת מהראשונה. אני נסחפתי אחרי ההמון. התחלתי לכתוב פוסטים בשביל לרצות את הגולשים, במקום לכתוב את אשר על ליבי. וזו המסקנה הכי טובה שאני מגיע אליה…

אני הצלחתי הרבה בזכות כתיבת הבלוג וגם הגעתי למצב שהבלוג הרס לי. מעכשיו, רוב הפוסטים בבלוג, אמורים לצאת מהלב, ולא איכפת לי באיזה נושא זה יהיה. כי רק כך זה אמיתי, ורק כך אני נותן לכם את הערך.

אתם מוזמנים להמשיך לעקוב, עם זאת תדעו :) אני חוזר לכתוב דברים שמעניינים אותי, ואני לא כותב בשביל לרצות אתכם :) בדיוק כמו שהיה פעם :)

45 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אסף הנעמן-הלל   25 בפברואר 2010 בשעה 12:42
    (#)

    יגאל היקר !
    1. קודם כל – איזה כיף שיצאת לחופש – ככה יש לנו יותר פוסטים שלך
    2. התובנות שלך מחזקות ומזכירות לי כל פעם למה לעשות את מה שאני עושה – תודה
    3. אין כמו ספורט ! לחיזוק המח, הגוף והנשמה
    4. מקווה מאוד כשאלחץ על "הגב כעת" אצליח לראות את התמונה שעידכנתי בGRAVATAR

    שיהיה המשך יום מעולה
    שלך
    אסף הנעמן-הלל

  2. משיח   25 בפברואר 2010 בשעה 14:01
    (#)

    האמת, כבר כמעט מחקתי את הבלוג הזה מה-RSS שלי, לאחר שהייתי מנוי עליו מתחילת "המסע לאי המטמון".
    כעת ניתן לך עוד צ'אנס… ;-)

  3. וינסטון סמית'   25 בפברואר 2010 בשעה 17:11
    (#)

    אחי נראה לי שפשוט התרגלת להכנסות ולעבודה והתחלת להשתעמם.

    אין מה לעשות, כשכל מה שאתה עושה זה קמפיינים PPC – ברור שזה ישעמם מתישהו. אתה צריך לגוון… אמרת שאתה עובד על JV עם אנשים, זו אחלה דרך לעשות המון כסף. כמו שאחד הגיב פה (סליחה מראש ממי שכתב אבל אני לא זוכר אותו) לעשות COACHING למשווקי PPC או אפילו קורס זה אחלה רעיון – אני בטוח שתהיה פה היענות מדהימה. אולי תעשה ספר של CASE STUDIES עם קמפיינים אמיתיים שלך.

    אני אישית מאוד אהבתי את הרעיון שדיברת עליו בוידאו (קמפיין גיטרות) ואת אחד הרעיונות שזרקת פה בקייס סטדי של הFREE IPOD יישמתי בהצלחה אצלי (עד היום זה מרוויח לי כסף :) ). בקיצור קייס סטדיז בתוך ספר יכול להיות אחלה דבר.

    ואולי אתה פשוט צריך חברה! :)

    שיהיה בהצלחה בהצלחה
    מיכאל

  4. מורן   25 בפברואר 2010 בשעה 20:52
    (#)

    יגאל אתה אלוף!..

    מס 1 להצלחה שלך היא האופי שלך וההתמדה והנחישות שלך!….לא שום ידע שאף אחד מאיתנו לא יכול ללמוד לבד!….

    תעשה דברים בשבילך ובשביל ההרגשת יצירתיות וחיות שבך ולא בשביל דעה של אף אחד אחר….
    אני מאחל לך שתמתח את הגבולות שלך כמה שיותר,

    ושיהיה המון בהצלחה….

    ד:א: אם אתה צריך איזה עוזר אני אשמח לעשות את העבודה המועדפת שלי אחרי צבא תחתיך …תחשוב אם אתה צריך מישהו כזה ואני יותר מאשמח

  5. אליעד   25 בפברואר 2010 בשעה 21:37
    (#)

    בס"ד

    היי,

    קודם כל שתדע שזה ממש טוב לצאת לפעמים לחופשה קצרה ולעשות דברים אחרים ותוך כדי להבין דברים בקשר לעבודה שלך.. בדיוק כמו שקרה לך במכון כושר.. זה קורה לי הרבה בקשר להמון נושאים בחיים…
    אם אתה יכול בבקשה להסביר למה התכוונת כאן: "התחלתי עם קליקבנק מלכתחילה, כי את כל המוצרים בקליקבנק אפשר לשכפל. אפשר לעשות Outsourcing ליצירת מוצר זהה, ולהפוך ל-Vendor, זו הדרך הכי מהירה לטעמי לעשות Scaling לקמפיין מצליח." – לא הבנתי מכאן כלום ואני אשמח אם תסביר…

    ודבר אחד אחרון הבנתי שאתה כל הזמן מעלה קמפיינים של PPC זה עבודה אקטיבית ביותר שמצריכה טיפול מתמיד.. למה אתה לא בונה רשימות דיוור? רוב העבודה ברשימות דיוור היא פסיבית…

    בהצלחה..! [=

    • המיליונר בפיג'מה   10 במרץ 2010 בשעה 17:42
      (#)

      אהלן,

      Scaling, זה בגדול להגדיל את הקמפיין או את הרווחיות שלו.

      הדרך המהירה ביותר לעשות סקיילינג, זה ליצור מוצר בעצמך שהוא סוג של העתק למוצר שאתה משווק. בדרך הזו, אתה גם מוסיף לעצמך 25% עמלה, וגם יכול לקבל עוד טראפיק מאפיליאייטס.

  6. פירוש שמות   25 בפברואר 2010 בשעה 22:03
    (#)

    אתה מרוויח בחודש סכומים שאנשים אחרים מרוויחים בשנה!!
    הייתי מת להרוויח חצי מהמשכורת שלך.

    • המיליונר בפיג'מה   10 במרץ 2010 בשעה 17:44
      (#)

      ושודדי בנקים מרוויחים ביום את מה שאני מרוויח בשנה.

      זה אומר שצריך לשדוד בנקים או לקבל השראה מהם? תעשה את מה שאתה אוהב ומה שאתה מאמין בו.

  7. המליונר בסבבה   25 בפברואר 2010 בשעה 23:32
    (#)

    יגאל היקר,

    עם גישה כמו "החיים זה חדר כושר" אתה כל החיים תזיע.

    עם גישה כזאת ברור למה 90% מהעסק תלוי רק בך.

    אתה מכה על חטא על כך ששכחת חלק גדול מהדברים שלמדת, אבל האין זו המטרה שתוכל לשכוח בשקט ושאחרים יזכרו בשבילך?
    כל עוד תהיה לחוץ על זה שאתה לא מכיר פיפס פה ופיפס שם לעולם לא תוכל לייצר עסק שעובד בשבילך. אתה פשוט תהיה לחוץ כל הזמן.

    ובכלל – לקחת לך שבועיים חופש ומה אתה עושה?
    רשימת מטלות.

    המלצתי אליך – קח חופש אמיתי, שים את העבודה בצד ותזכר שהחיים זה לונה פארק, לא חדר כושר.

    ועוד המלצה – תגיע לחדר כושר לפחות פעמיים בשבוע, לא משנה מה.

    • K   26 בפברואר 2010 בשעה 0:59
      (#)

      אהבתי, תגובה לעניין.
      יגאל אתה שפיץ! באמת שאתה בנאדם שאני מאד מעריך
      אבל אתה חייב להרשות לעצמך לשחרר. החיים הרבה יותר רחבים מאשר מובנים פרודקטיביים עסקיים, תן לעצמך חופש אמיתי, שכח מהכל לכמה זמן,
      התובנות שתגיע אליהן יכולות להיות מכיוון אחר לגמרי בכלל (בחורה אולי?, משהו אמנותי כלשהו שתעסוק בו?) פרגן לעצמך

      שיהיה באמת בהצלחה
      אתה באנדם מיוחד שעוזר המון.

    • Zygmunt the Fraud   26 בפברואר 2010 בשעה 16:35
      (#)

      יגאל,
      "אין דבר כזה מליונר בפיג'מה יש רק מליונר שלא יוצא מהבית"
      כפסיכולוג שעזר שנים לוורקוהולים להיגמל עלי לציין שמקריאת הבלוג ברור לי לחלוטין שיש תהליך שעליך לעבור.

      הזמן שהקדשת לעבודה (גם בברזיל!) הוא פשוט לא סביר. כמו בנהיגה עליך להסתכל רחוק כי אם תסתכל מטר קדימה תעשה תאונה.

      יגאל יקירי – אני ממליץ לך בחום להגביל את שעות העבודה שלך לפני שיהיה מאוחר. לדעתי אין שום סיבה שעם תוכנית עבודה מסודרת תצטרך לעבוד יותר מ שעה ביום.
      תמצא לך מתמחה צעיר חכם ואנרגטי ותן לו לנהל לך את הפעילות היומיומית – משם תוכל להתחיל להגדיל את מצבת כח האדם.
      אתה חכם ויש לך מספיק ניסיון בשביל לנהל אותו (שעה ביום) ולא לקבור את עצמך בגיל כה צעיר.

      • לירן לביא   1 במרץ 2010 בשעה 12:15
        (#)

        אל תשכח שהמתמחה הצעיר והחכם, במיוחד שיגאל מפנה רק שעה ביום בשבילו, יכול ב 5 דקות לקחת את כל העסק של יגאל, ולהעתיק אותו אל עצמו. מה אז יגאל יעשה?

        אני לא אומר שזה לא אפשרי, אני אומר שזה לא פשוט כמו שאתה מציג את זה :)

        • המליונר בסבבה   5 במרץ 2010 בשעה 23:11
          (#)

          מסכים במאת האחוזים. בעסק הזה אתה לא יכול לעשות אאוט-סורסינג.
          הכי טוב זה למצוא שותף טוב.

          ובכלל הכנסה פסיבית זה פיקציה אקטיבית.

  8. תומר   26 בפברואר 2010 בשעה 0:41
    (#)

    "החיים זה חדר כושר" לא חייב לדבר על עבודה קשה.

    שים לב שהכוונה של הפוסט הייתה שצריך שינויים……..
    שינוי זה בהחלט יכול להיות לבזר את העבודה ל-Out Sourcing.

  9. ברק   26 בפברואר 2010 בשעה 1:42
    (#)

    הגדרה של חוסר שפיות: "לעשות משהו שתמיד עשית ונתן אותן תוצאות והפעם לקוות לתוצאה שונה". בגדול אני מסכים איתך על איזור הנוחות, ואני אוסיף שלפעמים משהו מהצד שנראה קל קדם אליו שנים של עבודה קשה, למשל אני במכון צריך רק להגיע, אני לא משקיע, נותן אולי 70%, עושה משהו שהוא אנטי תזה לאימונים מקובלים אבל ממשיך לגדול, כמובן שקדם לזה 15 שנה של התנסות בעשרות שיטות על שמצאתי את זו שעובדת :)

    לכן לפעמים כבר אין צורך לצאת מאיזור הנוחות כי קדמו לזה שנים של למידה ו"כאבים"

    • אליעד   26 בפברואר 2010 בשעה 9:59
      (#)

      בס"ד

      אבל הוא טוען שכשהוא לא יוצא מאזור הנוחות הוא גם לא נהנה מההישגים… הוא רוצה תמיד לשמר את הכיף..ברגע שמשהו הופך אצלך לשגרה אתה מפסיק להנות ממנו… אם אתה הולך פעם אחת ללונה פארק אתה נהנה מאוד פעמיים אתה נהנה אבל אם אתה הולך כל יום אתה משתעמם ולא נהנה… זה בדיוק מה שקורה לו עם הPPC… הוא רוצה למצוא דרכים אחרות מעניינות..

      • ברק   26 בפברואר 2010 בשעה 15:05
        (#)

        שאני בשגרה אני הכי יעיל, כי את הלמידה והמחיר כבר עשיתי. מה שאני אומר שזה אישי, יש כאלה שכן ויש כאלה שלא.

        • אליעד   26 בפברואר 2010 בשעה 15:16
          (#)

          בס"ד

          לא אמרתי שבשגרה אנחנו לא יעילים.. אמרתי שבשגרה אנחנו לא נהנים כבר כי זה לא מאתגר אותנו… זה בדיוק מה שקורה ליגאל… הוא תקוע רק עם הPPC והוא תותח בזה ועושה מלא כסף… אבל כמו שהוא טוען הוא פחות נהנה מזה… ברגע שהוא יוצא מאזור הנוחות והולך למשהו חדש שמצליח לאתגר אותו אז אמנם הוא לא הכי יעיל אבל הוא הרבה יותר נהנה..!

          • המיליונר בפיג'מה   10 במרץ 2010 בשעה 17:52
            (#)

            תודה לשניכם, זה בהחלט דיון מעניין.

            האמת ברק, זה נשמע שיש לנו תכנית אימונים דומה… התכנית שלי היא:
            יום א: 5*RM8 דחיקת חזה
            יום ב: 5*RM8 סקווט
            יום ג: 5*RM8 דד ליפט
            יום ד: 5*75%RM8 חזה
            יום ה: 5*75%RM8 סקווט

            תכנית פשוטה, ואפקטיבית – תרגיל אחד באימון. 30 דקות אימון…. עם הרבה הפסקות.

            מה שלך?

            • ברק   10 במרץ 2010 בשעה 18:00
              (#)

              אימון A: חזה, שמונה סטים, בד"כ 6 חזרות
              אימון B: גב, שמונה סטים, בד"כ 6 חזרות, סט אחד יד קדמית
              אימון C: שמונה חזרות כתפיים, 15 חזרות, 2 קילו בכול יד – אימון פונקציונלי, רגליים משקל נמוך עקב פציעה

              אחרי כל אימון שעה עד חצי שעה עבודת שק אגרוף.

              לגבי דד ליפט וסקווט פציעות שלד שונות לא שווה לי לעשות בשביל אח"כ לשלם את המחיר, אם הייתי יכול הייתי עושה אותם.

              העלתי עם הקומבינה הזו 25 קילו בשנה וחצי

            • המיליונר בפיג'מה   10 במרץ 2010 בשעה 18:24
              (#)

              פצצה…

              נשמע כאילו גם אתה מאמין בלעבוד בעיקר על השרירים הגדולים!!!

              משגעים אותי האנשים שמשקיעים אותה כמות אנרגיה ביד קדמית ובחזה. זה פשוט לא נכון…

  10. מתי   26 בפברואר 2010 בשעה 16:39
    (#)

    אליעד, תספיק עם הבס"ד שלך לפי כל הודעה, מספיק פעם אחת
    לכל מי שכותב למעלה שיגאל עושה מלא כסף, צאו המראש הזה. זה לא נכון וגם מראה שלא קראתם את הבלוג. הוא הרויח והפסיד, עלה וירד. היו לו הכנסות והרבה הוצאות. בנטו הוא לא עשה יותר משכר ממוצע של הייטק, ולאחרונה הוא עצמו כותב שאחרי סלאפים סידרתיים הפעילות שלו קטנה. מהפרוייקט האחרון הוא יצא מיואש. תקראו בין השורות, אשליית העושר היא רק שלכם.

    יגאל, הדבר הטוב שעשית שהגדלת את המודעות לתחום בארץ. גם מיתגת את עצמך. הבעיה העיקרית היא שרוב הקוראים נופלים בפח של האשליה וגם אתה קצת נסחפת. אתה רואה את זה המון בתגובות. אדם אחד לא יכול לעשות הכל ושיווק שותפים זה לא הכנסה פאסיבית. התובנות לא צריכות לבוא מלמטה – אלא מלמעלה, בייחוד כשהתחום הופך להיות כל הזמן מורכב ותחרותי יותר. מי שינצח הוא מי שיתן ערך אמיתי, את השיווק יעשו כבר עבורו.

    • המיליונר בפיג'מה   26 בפברואר 2010 בשעה 17:35
      (#)

      מתי שלום,

      בדבר אחד אני מסכים איתך: "מי שינצח הוא מי שיתן ערך אמיתי, את השיווק יעשו כבר עבורו."

      מעבר לזה הכל השערות שלך. נכון, אמרתי, המחזורים שלי קטנו, אבל אתה כבר יודע מה איינשטיין אמר: "הכל יחסי"…

      מהפרוייקט האחרון יצאתי מיואש, רק כי לקחתי על עצמי יותר מידי עבודה. בדיעבד, עדיין הייתי נכנס לפרוייקט הזה, רק במתכונת קצת אחרת…

      שיהיה שבת שלום וחג שמח.

      נ.ב. אני עדיין מאמין שיש כזה דבר הכנסה פאסיבית, אפילו באינטרנט. צריך רק למצוא את הדרך לשם, ואני בדרך למצוא אותה!

      • כמובן שיש   2 במרץ 2010 בשעה 18:31
        (#)

        "אני עדיין מאמין שיש כזה דבר הכנסה פאסיבית"

        בהחלט יש
        כמבון אני מתכנן להגדיל אותה היא עומדת על איזה 380$ בחודש (אני יודע שזה קצת אבל פסיבי)

        וזה לדעתי אחד הדברים הכי חשובים שאתה תיצור עבורך ויש לשם די הרבה דרכים
        וכן לדעתי אתה בדרך לשם (למרות שהדרך שלך היא בתיכנון אצלי לעוד איזה חצי שנה שנה)

  11. חן זיסמן   27 בפברואר 2010 בשעה 12:28
    (#)

    אתה צודק שהכל כמו בחדר הכושר רק שלפעמים קשה למצוא תשובה בשיווק באינטרנט כמו שקל למצוא תשובה אצל מאמן חדר כושר.
    אני מנסה הרבה זמן לדעת איך אני יכול לעשות בפייפל לינק שיאפשר לקונים לקנות ממני מוצר שהכנתי ולשלם לי ישירות לחשבון הפייפל.
    לדוגמא: יש לי מדריך שהכנתי ואני רוצה שלקוח שיהיה מעוניין במדריך ישלם לי 5$ לחשבון הפייפל שלי ואז הוא יוכל להוריד את המדריך.
    אשמח לקבל כאן תשובה

  12. מתי   27 בפברואר 2010 בשעה 16:57
    (#)

    יגאל, אני מסיק רק ממה שאתה כותב בין השורות. לפי מה שאני מסיק (ואולי אני טועה) אתה פועל בנישה אחת גדולה פלוס עוד כמה דברים קטנים יותר. יש מחזורים ויש גם הוצאות. בנטו, נשאר סכום מסויים אבל מליונר?… לא מזה, ורחוק מזה. הכל יחסי, זה נכון וזה ממש לא מעניין אותו כמה, מה שחשוב זה שאנשים יבינו את הבעייתיות המורכבות והסיכון. לצערי, רובם לא יבינו גם אם תדפוק להם עם פטיש על הראש, אשליית העושר והקלות חזקה יותר.

    העידן שבו דפי נחיתה עושים את העבודה קרוב לסיום. רואים את זה בגוגל. בעידן החדש נותנים ערך + עובדים עם הודים או אחרים שעושים לך SEO (כן – לא צריך לדעת SEO, רק להבין את הבסיס ולקחת משהו שיעשה לך).

    וכמו שהראת באחד הפוסטים – גם טמבלים אחושרמוטה יכולים לעשות כסף. זה לא הידע בתיכנות, לא הידע בשיווק.. זה ביכולת להפעיל אנשים אחרים, בלאהוב את הנישה שלך (אם היא גדולה ודורשת השקעה) ובלדעת קצת לכתוב. והכי הרבה ביכולת לממן פרוייקטים ובנכונות לקחת סיכון.

    מי שלא אוהב את מה שהוא עושה לא יכול להצליח בטווח הארוך.

    • Herman Li   27 בפברואר 2010 בשעה 17:47
      (#)

      אתה ממש קורא מחשבות מתי..
      תסביר לי איך ממה שהוא כותב אתה יכול להסיק כמה הוא מרוויח.

      הבנאדם היה ב-APEX של CLICKBANK, כל בנאדם שם מרוויח לפחות 50K$ בחודש, או שהרוויח כמויות גדולות מאוד של כסף בהזנקות. אני מכיר כמה וכמה אנשים שנמצאים שם, תאמין לי שהם יכולים לקנות אותך בלי בעיה ;-)

      "העידן שבו דפי נחיתה עושים את העבודה קרוב לסיום. " – איזה משפט מטומטם. כל עמוד שאתה מגיע אליו וקונה משהו בסופו הוא עמוד נחיתה, ועובדה שקליקבנק עדיין מוכרים בלי הפסקה ועדיין יש עמודים לא מסובכים מדי שמוכרים ב-2-3%. לא ערך ולא בטיח – דף מכירה פשוט שעובד.

      ובקיצור אתה נורא ממורמר כי חשבת שזה קל (נחש מה -זה באמת קל אבל צריך לעבוד) ואתה מפיץ את המרמור שלך לאחרים. נסה במקום אחר אחינו!

      • המיליונר בפיג'מה   10 במרץ 2010 בשעה 17:57
        (#)

        תודה לשניכם על הבעיה.

        הרמן, תודה על התמיכה.

        מתי, ההסקה שלך לא נכונה, יש לי 5 נישות גדולות מאוד עיקריות, ועוד כמה קטנות. לגבי הרווחים, אני עדיין לא חברה ציבורית, אז בוא לא נדבר על זה :)

  13. שרונה   28 בפברואר 2010 בשעה 7:56
    (#)

    Herman Li מה שכתבת לחן זה לא נכון! אני שלוש שנים בתחום עושה הרבה כסף בCJ ובקליקבנק אבל גם לא מצליחה לעשות עמוד מכירה בפייפל כמו שחן צריך!
    אתה ממש לא אינטיליגנטי!
    חבל שאף אחד לא עוזר לחן,יגאל למה אתה לא עוזר? מה זהו התפרסמת אז הפסקת לעזור!!!

  14. brup   1 במרץ 2010 בשעה 16:28
    (#)

    לירן זה לא עוזר לו! מדברים בדף בכלליות תגיד לו את השלבים לעשייה.

  15. ירון   2 במרץ 2010 בשעה 21:38
    (#)

    ואני אציג את עצמי – ירון, עובד בשיווק מעל שמונה שנים, בשביל אחרים עד עכשיו…

    גיליתי את הבלוג שלך רק היום, תאר לך כזה פספוס ואיזה בזבוז של שמונה שנים…
    :-)

    גם אני אתחיל בקרוב, לא בלוג אבל בהחלט את הדברים האחרים – אני תומך בבסיס ומת על ClickBank…

    נב
    ירון זה שם אמיתי

    נב2
    מזל שיש הרבה "ירון" בארץ …

  16. ברק   10 במרץ 2010 בשעה 18:30
    (#)

    בהמשך לשרשור תגובות שאני לא יכול להגיב אליו, אנשים שמתאמנים לפי מה ש"הגיוני" לא ממש מתקדמים (לגבי חזה ויד קדמית, יש לזה כינוי: שרירי חוף) בכול אופן אני ינקתי הרבה מאוד ידע לגבי האימונים שלי מפורום חדרי כושר בתפוז, ממליץ בחום

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!