סיכום אפיליקון 2009 + האפיליאייטס המובילים בעולם נחשפים

אפיליקון 2009 כבר מאחורינו, ואני חייב להגיד לכם שאני כולי ציפייה לאפיליקון הבא. היה פשוט אירוע מדהים, ונראה שנלמדו מספר לקחים מאירוע האפיליקון הקודם אשר נערך בנובמבר. כמובן שיש גם מה לשפר (פשוט חובה לארגן בפעם הבאה את הכנס במקום בו יש מלון! זה זוועה להתעורר מוקדם בבוקר), אבל בגדול אני יכול להגיד שהאפיליקון לא נופל בכלל מהאפיליאייט סאמיט. אפילו אולי יותר טוב ממנו, בכך שיש בו פחות אנשים.

אני חייב להמשיך בכך, שאני ממש הייתי בשוק מכמות האפיליאייטס העצומה שניגשו אליי והודו לי על הבלוג. שמחתי לשמוע מהמון אנשים, שהבלוג מספק מידע רב ויקר ערך לאפיליאייטס מתחילים אבל יחד עם זאת גם לאפיליאייטס ותיקים עם ניסיון. זה מה שמביא לי את הקארמה להמשיך ולכתוב את הבלוג ואפילו יש תוכניות לעתיד (פרטים בהמשך).

התערוכה

אמנם התערוכה אשר הייתה באפיליקון יורדת בגודלה מהתערוכה באפיליאייט סאמיט, אך לא באיכותה. קודם כל ההפרדה בין הדוכנים הייתה מצויינת, ומנעה בלאגן אשר נוצר מידי פעם בכנסים אחרים. בעניין המציגים, רואים שאיתי פז למד את הלקח, ולמרות שהיו מספר מציגי פורקס וקזינו, המציגים "הלגיטימיים" עלו בכמותם על האחרים. אני בטוח שבעקבות ההצלחה הרבה של האפיליקון, ובעקבות כח האנרציה בכנס הבא יגיעו מציגים לגיטימיים נוספים.

המצגות

עונה לאנשים ששואלים יותר מידי שאלות :)

עונה לאנשים ששואלים יותר מידי שאלות :)

אני יודע, אני יודע, בדרך כלל אני מסקר את כנסי האפיליאייטס לפי ימים. הפעם זה יהיה לי קצת בעיה בגלל כל העניין של הג'ט לג והעומס הנלווה לכך. פשוט איבדתי את תחושת הזמן, לכן הפעם הכנס מסוקר על פי נושאים.

לצערי, למרות שהכוונות שלי היו טובות והיו לי תוכניות להגיע למספר מצגות, לא יצא לי להיות נוכח אפילו לא במצגת אחת. את הבקרים שלי ביליתי בהכנת המצגות שלי, ואת הזמן לאחר המצגות שלי הקדשתי במתן תשובות לשאלות של אנשים. ללא ספק, גם בלי להיות נוכח במצגות, את רוב הרעש עוררו המצגות של דר. הארלן קילסטיין.

הקונספירציה
דר. הארלן קילסטיין, אגדת קופירייטינג, אמר מספר נקודות אשר ברצוני להביא עליהם פרשנות נוספת. במצגת הראשונה הדר. אמר שמי שצריך לכתוב את עמודי נחיתה הוא קופירייטר. אני מסכים עם הטענה הזו חלקית… אני מאמין שמשווקי שותפים צריכים להיות גם קופירייטרים, אם יש לכם כוונות כאלה, אין שום מניעה לכתוב מכתבי פריסל ועמודי נחיתה. אין לי ספק בכלל שעמדוי נחיתה שכתובים על ידי קופירייטרים מנוסים מקנברטים יותר טוב, אבל כמו שאמרתי, אני כמשווק שותפים רואה את עצמי כקופירייטר. נכון שאני לא ברמה של דר. קילסטיין, אבל זו נקודת הפתיחה שלי. מכאן אני הולך ומשתפר, והדרך היחידה שלי לעשות את זה, זה לכתוב!

כמיטב הבנתי, השורה התחתונה במצגת השנייה של דר. קילסטיין הייתה "גוגל שונא אפיליאייטס", אז לטעמי זו לא הייתה כוונת המשורר. לאחר מכן, במהלך "הפאנל המסיים", התפרץ דר. קילסטיין ואמר שהכוונה הייתה לאותם עמודים בודדים שאמורים להיות עמוד נחיתה (עם זה אני קצת מסכים, אבל גם קצת לא). בנושא הזה בדיוק שוחחתי עם ג'יוואן (מקים אדוואליאנט), והמסקנה שהגענו אליה היא: "גוגל אוהבים אפיליאייטס מאוד! כל מה שהם עושים (ולמרות שאנשים חפים מפשע כמוני נפגעים מידי פעם) זה הפוך! הם מנסים לשמור על תעשיית האפיליאייטס אשר מספקת לה סכום כסף גדול מרווחיה. רוב הסלאפים האחרונים של גוגל למעשה התמקדו בהונאות כמו האסאי וחבריו. אם המצב ימשיך להיות כמו שהוא, ואנשים ימשיכו לקדם הונאות מהסוג הזה אפיליאייט מרקטינג פשוט ייצא מחוץ לחוק! לכן, גוגל שומרים עלינו…."

בשורה התחתונה, עוד סיבה להבהיל אנשים זה פשוט לעורר רעש ודיון ציבורי, וזהו השיעור בשיווק הכי טוב שניתן ללמוד מהדר.. אני חושב שהייתה לי הזכות, וכך גם לכל נוכחי האפיליקון לשהות בחברת דמות כה גדולה בעולם השיווק באינטרנט. דר. קילסטיין בהחלט הגיע בשביל לתרום מעצמו, ועשה את זה בדרך יצירתית מאוד.

המצגות שלי

מספר לכולם על החדשות החמות מעיתון הבוקר

מספר לכולם על החדשות החמות מעיתון הבוקר

כמו שסיפרתי לכם, המצגת הראשונה שלי נקראה Cash Chicken Engineering, והיא עסקה ביצירת מערכת אפיליאייט. לצערי הרב, וזאת למרות שקיבלתי פידבקים חיוביים על המצגת, לא הצלחתי להעביר את המסר אותו ניסיתי להעביר. יכול להיות בגלל שהסתבכתי עם האנגלית, יכול להיות בגלל שלא היה לי מספיק זמן להתכונן, ויכול להיות שאני פשוט לא טוב בלהעביר חומר תיאורטי. אני ללא ספק אנסה להקליט את המצגת עוד פעם, והפעם בעברית. מה שכן, למרות שנשאלתי בפאנל אם ההשראה למצגת באה מהספר Four Hour Work Week, התשובה היא לא! הנושא עליו דיברתי מוזכר קצת בספר, אך גם אני וגם טים פאריס שאבנו את השראתינו מספר אחר (פשוט תסתכלו בספרים המומלצים של 4HWW). הספר המדובר הוא E-Myth Revisited, אחד הספרים הטובים שקראתי… מומלץ לכולם… ובכל זאת, הנה הנקודות המרכזיות שאותם רציתי להעביר:

  • לפני שאתם ניגשים לקמפיין תדאגו שיש לכם "תכנית משחק", משמעות הדבר שאתם מתכננים מראש מה תעשו בכל חייו של הקמפיין. אם אתם שמים לב שאתם מבצעים תהליכים שלא היו בתכנית משחק, תרשמו למה חרגתם, ואיך אתם נמנעים מחריגה בעתיד.
  • הדרך הטובה ביותר לכתוב "תכנית משחק" היא לדמיין שהקמפיין כבר מרוויח כסף כמה חודשים, ואתם לקראת אופטימיזציה. לאחר מכן תדמיינו אילו נתונים וסטטיסטיקות יש ברשותכם ותרשמו את זה על דף. עכשיו כל מה שנותר זה לחשוב איך אתם משיגים את הסטטיסטיקות הללו עוד לפני שהתחלתם את הקמפיין.
  • תתעדו כל מה שאתם עושים! זה פשוט חובה. אני מתעד ב-Google Calendar
  • למרות שאתם עובדים על קמפיינים, המטרה שלכם צריכה להיות לא הצלחה בקמפיין אלא ליצור "מערכת" שבעזרתה תרימו קמפיינים מהתת מודע. כמו נהיגה…
  • קמפיינים הולכים וקמפיינים באים, אבל המערכת תמיד נשארת.
  • אחת הסיבות החשובות של יצירת מערכת, היא המנעות מכל פעולה של חשיבה תו"כ בנייה. בזמן שאנחנו חושבים תוך כדי בנייה, אנחנו יותר הורסים.
  • הדרך הכי טובה ליצור מערכת היא חיפוש אחר תבניות חוזרות בתיעודים שלכם….
  • את השם למצגת המצאתי בעקבות קסם שרציתי לבצע, אך לא הספקתי לקנות למצרכים… לא נורא, פעם הבאה…

המצגת השנייה שלי עסקה באסטרטגיות PPC, והיא נערכה ביום השני לכנס. כמו שלימדו אותי בצבא, הסקתי את המסקנות והתכוננתי כל הלילה למצגת, ומהתוצאה הזו בהחלט הייתי מרוצה…. השורה התחתונה במצגת השנייה הייתה, להתחיל מהחוליה הכי נמוכה של ה-PPC ומשם להעלות למעלה. פירטתי במדוייק איך אני עושה את זה, וזה היה בעצם מימוש למערכת שדיברתי עליה ביום קודם לכן.

האפיליקון ננעל בפאנל המומחים, שנראה לי הופך להיות למסורתי. היה חווייה לשבת בחזקת משווקים גדולים, ולענות לשאלות מהקהל. כמו שאתם רואים, אני בנאדם שאוהב ביקורת, גם אם היא לא מחמיאה, והנה הביקורת (או יותר נכון מה נעשה יותר טוב בפעם הבאה?) שלי על הפאנל: נוצר לי הרושם, שאני והמומחים לצידי, חפרנו קצת יותר מידי. אני באופן אישי הרגשתי מותש לשמוע תשובות ארוכות ומורכבות. לכן העצה שלי לאיתי, לקבוע חוק שבפעם הבאה שייערך פאנל המומחים, לקבוע שכל נוכח יתמצט בשני משפטים את התשובה שלו. כך כולם יפיקו יותר מידי תועלת. משהו קטן אחרון, כאשר כל הנוכחים הציגו את עצמם, אני הצגתי את עצמי כך: "I'm Igal Pines and I'm here to date Andrea". לאחר מכן אנדראה התנצלה בפני על כך שהיא לא שמעה את זה (כנראה התרגשה), והיא אמרה לי לכתוב בבלוג: "Andrea said YES!!!".

פאנל המומחים באפיליקון. איתי פז, סם מייקלסון, אנדראה ייגר, ג'יוואן מאנהנס, אנוכי, פליקס לשנו ורן ארוסי.

פאנל המומחים באפיליקון. איתי פז, סם מייקלסון, אנדראה ייגר, ג'יוואן מאנהנס, אנוכי, פליקס לשנו ורן ארוסי.

ניסיתי להקליט את המצגות, אך לצערי הרב בכל יום הייתה תקלה אחרת… הבנתי שהיו אנשים אשר הקליטו את המצגות, ואני אודה לכם אם תצרו איתי קשר, על מנת שאוכל להעלות לבלוג.

האירועים והמסיבות

ג'פרסון, אני וג'יוון

ג'פרסון, אני וג'יוון

הכל התחיל בלילה אשר קדם לאפיליקון, שם התחלנו את הנטוורקינג. היה אירוע מגניב בסה"כ בפאב בת"א, שם שמחתי לפגוש כמה מהאנשים היקרים בתעשייה, אליהם התגעגעתי. היה כיף לפגוש גם את הגולשים ותהיו בטוחים שלמדתי מכם המון. מאחר ויצא לי להיות במספר אירועים של אפיליאייטס, אני חייב להגיד שהאירוע הזה היה הרבה פחות נוצץ מהאירועים בארצות הברית, אבל גם הרבה יותר איכותי. אמנם השתייה לא הייתה חינם, ולא השתכרנו, אך הנטוורקינג היה מעולה. להשתכר אני יכול גם עם החבר'ה בבית. מה שכן, נזכרתי באמצע האירוע שבגלל לחץ הזמן, לא אכלתי כלום כל היום, באותו הזמן שלושת כוסות ה-Vino Blanco ששתיתי התחילו להשפיע, ואפילו נפלטו לי כמה דברים שלא הייתי צריך להגיד, אז מי שהיה בקרבתי הרוויח :)
לקראת סיום האירוע, להפתעתי פגשתי את המפקד שלי מהצבא (דווקא המפקד שהכי אהבתי! – נדיר), אשר הגיע במקרה עם חבר. הוא לא ידע על הכנס ולא ידע מה קרה מאז שדרכינו נפרדו. כמובן שהזמנתי אותו לכנס, ולשמחתי הוא הגיע והתרשם מאוד….

ביום השני של האפיליקון, הייתה מסיבה נוספת, אשר הגעתי אליה (לצערי) באיחור. הייתי בפגישה קודם לכן, ולצערי חלק מהאנשים כבר עזבו. גם במסיבה הזו, לא היה טירוף כמו באפיליאייט סאמיטס, אך אני עדיין עומד על שלי! המסיבות הללו (השקטות יותר) הרבה יותר איכותיות. באפיליאייט סאמיט הקרב ובא שיתקיים באוגוסט בניו יורק, אני לא מתכנן בכלל להגיע למסיבות הללו (פרטים בהמשך…).

ארוחת ערב מדהימה עם אנשים מדהימים

ארוחת ערב מדהימה עם אנשים מדהימים

אני יודע שלא בדיוק ידעתם שהיה לאפיליקון יום שלישי, אבל סוג-של היה. ביום לאחר כל הבלאגן, חוץ מזה שיצא לי להכפיל את כמות שעות השינה מאז שנחתתי בארץ, גם יצא לנו לסעוד ארוחת ערב באדיבותו של איתי. לאירוע הגיעו אנשים שמהווים חלק גדול מהתעשייה בארץ ובעולם, ואני חייב להגיד שזה היה אירוע הנטוורקינג הכי טוב שהייתי בו מימיי. שמחתי לפגוש אנשים מדהימים, וסוף-סוף יצא לי לדבר איתם. פליקס לשנו, אשר גם היה נוכח, ביקש ממני לא לכתוב את זה בגלל דאגה לדור ההמשך של האפיליאייט מרקטרים, אך אני אכתוב את זה בכל זאת. אחד הטיפים שפליקס פינק אותי בהם להמשך הדרך היה: "לא להתחתן" :)

האפיליאייטס הטובים בעולם או כך יעשה לאנשים אשר קליקבנק חפצים ביקרם
אחד מהנוכחים בארוחת הערב הפרטית שלנו היה דוש מקליקבנק, ולדוש יש מסר מאוד חשוב להעביר לנו. לכן, אני מצרף לכם קטע וידאו שצילמתי בארוחת ערב (התחלתי לצלם מהאמצע כי היה לי טלפון). חכו בסבלנות לחלק בו מדבר דוש:

סיכום ותכניות להמשך

כמו שסיפרתי באחת המצגות שלי, אני פותח במסע לבדיקת ה-Acai Berry. אני עליתי בלפחות 5 קילו בארגנטינה, ומאחר ואני הולך להיות עוד שבועיים בברזיל, אני מתכוון לאכול Acai Berry כל היום. אתם מוזמנים לעקוב אחרי בטוויטר על מנת לגלות את האמת על אסאי.

כמו שסיפרתי לכם, יוצא לי לעבוד על אפיליאייט מרקטינג בערך יום בשבוע, ולכן בגלל המחסור בשעות אפיליאייט מרקטינג, לפעמים נוצר לי מחסור בחומר חדש של כתיבה. כמו שאתם יודעים, אני אוהב לכתוב, ובגלל שהבלוג הזה מוגדר כבלוג "שיווק באינטרנט", אני לא כותב יותר מידי על הטיול שלי (ויש לי צורך עז לכתוב!), בגלל זה הגעתי למסקנות הבאות בקשר לעתיד של הבלוג:

  1. בכנס חשפתי שאני עושה גם SEO! אני לא כותב על זה עדיין, בגלל שיש מומחים גדולים ממני בהרבה בתחום. בכלל אני לא מגדיר את עצמי כמומחה SEO. מה שכן, אני בטוח שאני מרוויח מ-SEO יותר כסף מ-80% מהמומחים, ולכן אני הולך להתחיל לכתוב גם על SEO. אני לא מומחה, ולא איכפת לי מהאלגוריתמים של גוגל, אבל מה שאני עושה מביא כסף, וזו השורה התחתונה. כך שתהיו מוכנים להרבה תיאוריות קונספירציה שיזעזעו את העולם, אבל זה עובד :)
  2. כמו שכבר אמרתי, בגלל שהבלוג הזה מוגדר מתחילתו כ-"בלוג אישי בנושא שיווק באינטרנט", אני לא הולך לכתוב בו על הטיול, אלא אם כן אני ממש לא אוכל להתאפק… מה שכן, בשביל לכתוב פה בכל זאת (למרות שזה כבר תקופה שאני לא עושה דברים חדשים), אני הולך לכתוב פה EBOOK מקיף בנושא שיווק תוכניות שותפים. כמו שאתם מכירים אותי, האיבוק יהיה בחינם בלי איסוף אימיילים וכחלק מהפוסטים בבלוג. אני אשלח פוסט בכל פעם שיהווה עמוד מהאיבוק. באופן הזה מי שירצה להתחיל ללמוד שיווק תוכניות שותפים, לא יצטרך לדפדף בבלוג מתחילתו ועד סופו, אלא יהיה מערך לימוד מסודר.
  3. גם באפיליאייט סאמיטס אשר הייתי בהם וגם באפיליקון האחרון, אין ספור אנשים באו אליי ואמרו לי שאני פשוט חייב לכתוב בלוג באנגלית. אז בשביל לענות על הצרכים של דוברי האנגלית בעולם, וכמוכן בשביל לענות על הצורך שלי לכתוב על דברים שהם מעבר לשיווק שותפים, אני הולך לפתוח בלוג אישי באנגלית בתקופה הקרובה שמלכתחילה יוגדר כבלוג בנושא "כל מה שאני רוצה לכתוב"…

תודה רבה לכל מי שהיה נוכח במצגות שלי באפיליקון, היה לי לעונג,
עכשיו רק נשאר לשמור על הקארמה,
-יגאל.

44 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. The New Rich   5 ביוני 2009 בשעה 13:23
    (#)

    היה כיף גדול באפיליקון ובשבילי הוא ממש עלה על כל הציפיות!
    היה תענוג לפגוש אותך ולהכיר קצת באופן אישי.
    לגבי המצגת הראשונה שלך אני אדבר בכנות ואגיד שבאמת לא הצלחתי להגיע לשורה התחתונה של מה שאתה רוצה להגיד. ההסבר שלך פה קצת עזר :)
    המצגת השניה שלך הייתה טובה, הייתה לי הרגשה שהיא קצת יותר למתחילים, אבל העברת אותה מצויין ולקחתי כמה טיפים בעיקר לגבי adCenter.

    המצגת של הרלן קילסטן הייתה מעולה ואני מתכוון בקרוב להעלות את מה שצילמתי והקלטתי (סאונד) לבלוג שלי.
    דרך אגב, הוא הולך להעביר סדנה של 4 שעות ביום ראשון ברעננה. היא עולה $200 ואני מתלבט אם ללכת, אני לא יודע אם זה יהיה למתחילים או למתקדמים. מה דעתכם?

    שמחתי לשמוע שאתה הולך לכתוב איבוק לימודי ועוד בחינם! כל הכבוד, רוב האנשים היו זורקים את הספר בקליקבנק ולוקחים עשרות דולרים על זה…

  2. רותם   5 ביוני 2009 בשעה 14:51
    (#)

    היי יגאל.
    קודם כל אני חייב להגיד שהיה כנס מדהים! – אוכל טוב, אנשים שמתעסקים בתחום שאתה מתעניין בו וכו'.
    בעיקרון מבחינת ידע, לא הרגשתי שהאפיליקון חידש לי יותר מידי (היו מקומות שברור שכן), אבל הוא יותר פתח לי כיוונים למחשבה.
    היה ממש נחמד לראות את כל הSUPER AFFILIATES, אבל גם היו שם המון מתחילים שמתעניינים בתחום – משמע, התחום הזה הולך כנראה לצבור עוד ועוד אנשים בארץ.

    היה כיף להכיר אותך סוף סוף באופן אישי, ולדבר איתך במציאות. (ולא רק דרת הבלוג).

    כשאתה אומר את זה – באמת נשמע לי מאוד מעניין ללמוד SEO אם אתה אומר שהאפקטיביות שלו כ"כ גדולה. אבל, גם לSEO יש את חסרונות שלו. (שמעתי שזה יכול לקחת חודש ויותר…) לאחר שבדקתי את זה, הוא יכול לקחת גם שבועיים. אבל שוב, הכל תלוי בתחרות אם אני לא טועה.

    בכל אופן, אני מסכם את האפיליקון כחוויה אחת גדולה.

    רותם.

    נ.ב – התמונות מהאפיליקון וגם מהפאנל אצלי באיכות טובה – דבר איתי אם אתה רוצה שנמצא דרך שאני אשלח לך אותם. גם איתי פז ביקש, ככה שאם יש לך רעיון איך נוכל להעביר אותן זה יהיה מעולה.

    • המיליונר בפיג'מה   16 ביוני 2009 בשעה 18:57
      (#)

      אהלן רותם,

      תודה רבה :)

      הי כיף לפגוש גם אותך, ותודה על ההתנדבות בצילום.

      מאחר וחזרתי לדרום אמריקה יהיה קצת בעייתי להעביר לי את התמונות, אז נראה לי שאם תדבר עם איתי פז בפייסבוק או במייל admin shtrudel affilicon.com תמצאו את הדרך לתמונות. אני אקח כבר מאיתי.

      תודה שוב,
      -יגאל.

  3. דנה   5 ביוני 2009 בשעה 19:38
    (#)

    יגאל, אני מסכימה איתך לגבי מה שאמרת על פאנל הסיכום – היה ארוך מידי וחברי הפאנל ענו קצת בהרחבה , בסוף כבר לא יכולתי לחכות שיגמר, וזאת למרות שמאוד התעניינתי במה שחברי הפאנל אמרו.
    בנוגע לאיבוק – תבורך, גם על המיזם וגם על החינמיות שלו, אני בטוחה שזה יוסיף נדבחים לקארמה שלך (ואני לגמרי מסכימה איתך לגבי חשיבות הקארמה בחייך)
    ולסיכום בנוגע ל SEO – איזה כייף , למרות שאני תמיד שמחה לקרוא פוסט על PPC, אבל זה נהדר לקרוא על דברים חדשים, ולך יש יכולת טובה להעביר מידע בצורה מעניינת ומובנת. אז תודה.

  4. יריב   5 ביוני 2009 בשעה 20:32
    (#)

    אחלה כנס, אחלה לפגוש אותך. תודה שבאת ותודה לאיתי על הכנס המדהים. מחכה לכנס הבא בכליון עיניים

  5. מירב   5 ביוני 2009 בשעה 21:31
    (#)

    הי יגאל,

    אני ממש נהנתי מהכנס. הוא היה מאורגן בצורה די מושלמת, חלק מההרצאות היו מעניינות ומחדשות וחלקן טיפה פחות, אבל לי אישית היה תענוג להיות חלק מהדבר הנהדר הזה בפעם הראשונה, להכיר את האנשים ולפתוח את הראש לרעיונות נוספים.
    לגבי ה e book – באמת כל הכבוד.. זה נשמע כמו משהו שהולך לעשות לי הרבה סדר בבלאגן..

    ולך- המון תודה על ההשראה הענקית. כשמסתכלים עליך רואים בנאדם חופשי ומאושר שהגשים חתיכת חלום…
    שיהיה המון בהצלחה – מגיע לך!

    • המיליונר בפיג'מה   16 ביוני 2009 בשעה 19:01
      (#)

      אהלן מירב,

      שיהיה המון בהצלחה. אני מקווה שהאיבוק שלי יעזור לעוד הרבה אנשים :)

      מקווה להתראות באפיליקון הבא,
      שיהיה שבוע טוב,
      -יגאל.

  6. אפי   5 ביוני 2009 בשעה 22:47
    (#)

    כל הכבוד על הכל, חבל שלא יכולתי להגיע :(

    גם סחתיין על הדייט עם אנדריאה… :)

  7. אופירס   6 ביוני 2009 בשעה 2:24
    (#)

    חחח I'm Igal and I love this chicken :)

    זה מה שאני אוהב בך, בנאדם של תכל'ס (כן, היו חפירות בפאנל המסכם..)

    לגבי אנדריאה, 90 אחוז מהקהל לדעתי לא לגמרי הבין מה אמרת כי דיברת מהר :)

    בעניין ה-SEO, תבורך. בתור איש SEO עם ניסיון של שלוש שנים אני אשמח לתרום מהניסיון והידע שלי.

    מעבר לזה, כתבתי לך במייל. תשמור על עצמך תותח! :)

    • המיליונר בפיג'מה   16 ביוני 2009 בשעה 19:04
      (#)

      אהלן אופיר,

      הקטע עם אנדריאה היה בדיחה, הרבה אנשים דווקא הבינו את מה שאמרתי רק לא הבינו שזה היה בדיחה :)

      אני תמיד אשמח לקבל פוסט אורח ממך :)

      תודה רבה,
      ושבוע טוב,
      -יגאל.

  8. IMCouple - He   6 ביוני 2009 בשעה 8:39
    (#)

    שמעתי שהיה מדהים, חבל שלא "יכולנו" להגיע :-( תמיד יש את הכנס הבא.

    גם אנחנו התחלנו את הניסיונות הראשונים ב SEO בנתיים חלקם מביאים מעט כסף אבל בחינם.

    עדיין מדובר באתרים בארץ הקודש שבה הרבה יותר קל לקדם .

    מחכה לראות את הספר …

  9. מאור   6 ביוני 2009 בשעה 12:26
    (#)

    נושא ה EBOOK מדהים !
    מזה שבועיים אני מדפדף בבלוג ע"מ ללמוד כמתחיל.

    מצפה בקוצר רוח

    • המיליונר בפיג'מה   16 ביוני 2009 בשעה 19:09
      (#)

      אהלן מאור,

      ייקח זמן עד שהאיבוק ייצא במלואו, לפי איך שאני רואה את זה עכשיו, יתפרסם פוסט בכמה זמן. לכן אני ממליץ לך לא לחכות ולהתחיל ללמוד גם ממקורות אחרים.

      בהצלחה,
      -יגאל.

  10. IDK   6 ביוני 2009 בשעה 15:14
    (#)

    יגאל !
    פוסט מעולה.. היה תענוג לפגוש אותך באפיליקון..
    בדיוק דיברנו כמה חברים שם על זה שהכתיבה שלך מעולה וכיף לקרוא אותך..
    אבל האנגלית שלך מסבכת אותך קצת כשאתה צריך לעשות פרזנטציה.. אבל היא תשתפר עוד זה בטוח.
    המצגת השניה הייתה ממש טובה – במיוחד רשמתי לפניי את החשיבות בתיעוד/תכנון מוקדם לכל
    צעד. אז תודה..

    נ.ב – את התמונה שהעלית פה בפרזנטציה השניה אני צילמתי =) כישרון.

  11. Alex   6 ביוני 2009 בשעה 18:03
    (#)

    הי יגאל,

    פוסט סיכום ממצה.
    תודה על שלל הטיפים מהכנס, ותודה על האיזכור של הבלוג שלי במצגת הראשונה!!
    הרגשתי ממש סלב…

    :)

  12. אמיל   6 ביוני 2009 בשעה 21:52
    (#)

    יגאל,
    היה כנס מדהים!!!
    איתי פז (אח שלי by the summit) תותח על!!!
    בכלל, כל פעם אני מתרשם מחדש מה ישראלים מסוגלים לעשות בפרק זמן כל כך קצר כמעט בכל תחום. בכל הצניעות כנראה שיש לנו את זה ….חהחה…

    על כל פנים, לא יצא לי לראות את ההרצאות שלך…כנראה שפיספסתי את הלו"ז כהוגן, מצטער!
    אשמח לראות אותם כאן בבלוג (ועוד כמה חבר'ה שאני כבר אפנה לכאן).

    שמור על קשר, תכתוב!
    תודה על הפרגון…. כן, שמעתי…
    אמיל והחברים.

    • המיליונר בפיג'מה   16 ביוני 2009 בשעה 19:13
      (#)

      תודה אמיל,

      היה מעולה.
      מצטער שלא קפצתי לשווארמה, לו"ז צפוף.
      עוד יצא לנו לאכול הרבה שווארמות ביחד, לפחות כך אני מקווה :)

      שבוע טוב,
      -יגאל.

  13. GRQ   6 ביוני 2009 בשעה 23:50
    (#)

    יגאל תודה!
    היה תענוג אמיתי לפגוש אותך באפיליקון.
    תודה רבה ששכנעת אותי דרך הפוסטים שלך להגיע לשם.
    שתי המצגות היו מצויינות, אם כי הראשונה היתה תיאורטית יותר ומתאימה לאיזה קטגוריה של ניהול תהליכים.
    המצגת השניה הייתה הרבה יותר מעניינת מבחינתי, ומבחינתי הטיפים שם היו בהמשך ישיר לבלוג כאן.
    ובהזדמנות זו תודה גם לאיתי פז על הארגון המוצלח כל כך.

  14. ירון זהבי   7 ביוני 2009 בשעה 1:21
    (#)

    אני מתפלא שלא כתבת על סקנדל הקפה בכנס…
    קפה עם חלב סויה? למה מה קרה?
    אני לא קונה את הסיפור על "טעמי כשרות". אף אחד לא רצה הרי להגיש חלב ליד המזנון עם הבשרים…

    נקודה לשיפור בכנס הבא (ושיהיו גם עוגות ליד הקפה!)

  15. דניאל   7 ביוני 2009 בשעה 8:51
    (#)

    הי יגאל,
    כפי שאמרתי לך בע"פ – תודה על ההשראה ועל המידע הרב.
    אהבתי את התיחסותך לקארמה… כל-כך נכון, ומי שלא יודע לעומק על מה מדובר יכול לחשוב שמדובר ב"מזל" ולא כך הדבר, קראמה אומרת שמה שאתה עושה חוזר אליך, לא מייד לאלא ב"תור" FIFO – First in first Out זה נושא מורכב מאוד אבל בגדול מי שעוזר להרבה אנשים להרוויח כסף… יחזור אליו הרבה מאוד כסף… :)
    כל הכבוד יגאל ושוב תודה.

    • המיליונר בפיג'מה   16 ביוני 2009 בשעה 19:19
      (#)

      אהלן דניאל,

      תודה רבה על הפירוט, אני מניח שזה יעזור לכל מי שלא שמע על זה… :)

      שמחתי לפגוש אותך באפיליקון, ומקווה עוד להיפגש באפיליקון הבא.

      בהצלחה,
      -יגאל.

  16. ערן   8 ביוני 2009 בשעה 8:01
    (#)

    אהלן יגאל האפיליקון טוב ומאורגן מעולה אם כי הייתה הרגשה של איבוד הראשוניות והאינטימות של האפיליקון הקודם -באמת מחמאות לאיתי וענת ששוב הוכיחו שאפשר בתרבות הסמוך הישראלי לייצר כנס ברמה בינלאומית.
    גוגל-שוב גוגל-ושוב גוגל-לא נמאס? ממש לא כי יש לנו עסק עם חברה מאתגרת לא סתם הם חברת האינטרנט הגדולה בעולם.
    אנחנו וגוגל לא חיים בשני עולמות שונים-הייתי מפסיק להתייחס לזה כמו הם ואנחנו..
    בכל פעם לפני שאני מריץ קמפיין חדש בגוגל או עושה אופטימיזיישן אני חושב על שותפי לארי פייג' וסרגיי ברין הם שותפים שלי בכל מובן מפני אנחנו עושים כסף בייחד (אני גם מושקע במניית גוגל כך שאני מחזיר את ההשקעה הקטנה שלי דרך רווחי המנייה שעושה לי בזמן האחרון רווחים יפים) אני ממש לא חושב שהם נגדי אלא שהם באים לעזור לי לקדם את העסק שלי.. גוגל לא הייתה קיימת היום בלי הסלאפים כי כמו שאנחנו עושים אופטימיזישן הם כל הזמן עושים אופטימיזישן עבורינו..וגם עבור הרווחים המדהימים שלהם.
    אז יאללה לעבודה ולא לתלונות
    ערן
    נ.ב. הרלן קילסטיין ממש מעולה אבל קצת OVER RATED לטעמי על כל מקרה אני נוסע לירושליים למפגש איתו היום (במקום הסמינר) מקווה לשמוע עוד רעייונות טובים
    ביי

    • המיליונר בפיג'מה   16 ביוני 2009 בשעה 19:27
      (#)

      אהלן ערן,

      אתה צודק ב100%, זו דרך מצויינת לחשוב על הדברים ואני מצטרף לאופן החשיבה שלך…

      מה שכן אני חושב שעדיין יש להם מקום לשיפור בתמיכה הטלפונית שלהם :)

      איך היה במפגש עם הארלן?

      שבועע טוב,
      -יגאל.

  17. אילן ג'ורוב   8 ביוני 2009 בשעה 23:12
    (#)

    לא יודע למה לא כתבת לפני זה על SEO… אני יותר מאשמח לישמוע ממך על התחום הזה ואיך אתה פועל בו… כי מה שמספרים לא עובד באמת כמו שזה צריך לעבוד.

    ושוב תודה על הקרדיט במצגת.

    אילן.

  18. קלימרו   10 ביוני 2009 בשעה 9:27
    (#)

    היי חבר'ה,

    קודם כל אני קורא נלהב של הבלוג ויגאל סחטיין!

    במסגרת המאמץ לשיפור עמודי הנחיתה שלי, חשבתי לשכור את שירותיה של חברת
    כתיבת תכנים . זו אחת החברות שמצאתי בחיפושי באינטרנט ואין לי שום מושג אם היא טובה בכלל….
    אשמח להמלצות….

    אני מחפש את היתרון התחרותי, שבאמת יעזור לי להקפיץ את הקמפיינים שלי קדימה. אני מושקע די חזק עכשיו בשתי נישות בתחום הבריאות ואני מרגיש שמה שחסר לי, זה תוכן קצת יותר איכותי באנגלית.

    בכל אופן אני ממש מתלבט ואשמח לתגובתכם וגם להמלצות…

    אני מת להצליח בגדול כבר…

    תודה רבה לכל המגיבים

    • המיליונר בפיג'מה   16 ביוני 2009 בשעה 19:32
      (#)

      את התוכן האיכותי שלי שזה עמודי הפריסל אני כותב לבד, וכמובן שולח אותו לאנשים שיבדקו לי שגיאות באנגלית. ואת כל מה שנועד לרצות את גוגל אני מזמין באילאנס.

      שבוע טוב,
      -יגאל.

  19. עומר   14 ביוני 2009 בשעה 6:46
    (#)

    שלום יגאל

    כתבת כאן:
    "גם אני וגם טים פאריס שאבנו את השראתינו מספר אחר (פשוט תסתכלו בספרים המומלצים של 4HWW)."

    יש לי את הספר 4HWW, איפה אני מוצא שם את רשימת הספרים המומלצים שלו?
    בדקתי בסוף הספר וללא המלצה..
    אז באיזה עמוד לחפש שם?

    (או שזה לא כתוב בספר?)

    תודה..

    • המיליונר בפיג'מה   16 ביוני 2009 בשעה 19:34
      (#)

      אהלן,

      אין לי את הספר מול העיניים כי הוא בבית, אבל זה בתוך הספר. הספר שאני מדבר עליו זה
      E-Myth Revisited by Michael Gerber

      בהצלחה,
      -יגאל.

  20. עומר   17 ביוני 2009 בשעה 8:05
    (#)

    אוקיי תודה רבה :)

  21. bitcoincasino   24 בפברואר 2023 בשעה 9:16
    (#)

    From some point on, I am preparing to build my site while browsing various sites. It is now somewhat completed. If you are interested, please come to play with bitcoincasino !!

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!