הבעיות בעבודה מהבית

בשבוע-שבועיים האחרונים נוצר טרנד בבלוגים של שיווק שותפים לכתוב על דברים בעייתיים בעבודה מהבית. טוב נו, לא בדיוק טרנד, רק פליקס לשנו, ועמית מהטה כתבו על כך. אבל זה גם מספיק. טרנד או לא, היום נתקלתי בדיוק בבעיות של העבודה מהבית ועכשיו צריך לפרט עליהם. בנוסף, אני אציין לפי דעתי את הגורם הכי חשוב לקושי של העבודה מהבית שהשניים האחרונים לא ציינו.

הסיפור הוא כזה, היום בשעות הצהריים לא עמדתי בפיתוי והלכתי לישון באמצע היום. זה לא קורה לי הרבה, אבל היום זה פשוט קרה. הדבר הכי חשוב מבחינתי זה שאיבדתי זמן חשוב מאוד. והדבר החשוב עוד יותר, זה פשוט לא להתבכיין על הזמן האבוד. אסור, אבל פשוט אסור להסתכל אחורה ולהצטער על דברים שכבר נעשו ואי אפשר לבטל. ועוד משהו קטן, זה קרה לי השבוע עוד פעם, כך שזה לא מקרה בודד.

למה זה קורה? לפני שאני אחווה את דעתי המקצועית (או הלא כל כך), אני חייב לציין שזה תירוץ/טיעון מקורי במיוחד שלא תשמעו בהרבה מקומות. מבחינתי הסיבה העיקרית לכך היא תזונה! כאשר עובדים מהבית קשה לנהל אורך תזונה נורמאלי של 3 ארוחות נורמאלית. עכשיו, אני מניח שאני לא צריך להסביר לכם שהתזונה היא האנרגיה והדלק של הגוף, ולכן חשוב מאוד מאוד להקפיד על תזונה נורמאלית.

הבעיה בעבודה מהבית, שרוב התזונה היא "נשנושים". במיוחד עכשיו כשכל הבית מלא בנשנושים שהם שאריות ממשלוחי המנות של פורים, או "השי לחג" אשר מקבלים לקראת פסח. הבעיה בנשנושים היא שהם מביאים אנרגיה, אולי ל-20 דקות, ולאחר מכן זה עושה אתכם הרבה יותר עייפים. בגלל זה צריך להתבסס על 3 ארוחות נורמאליות ולא על נשנושים.

אתם כבר בטח יודעים, שאני בן 22, ועדיין גר עם ההורים (למרות שעם ההכנסות בא התאבון להתקדם ולגור לבד). בדרך כלל אמא שלי מכינה לי אוכל, כך שבדרך כלל אני אוכל 3 ארוחות נורמאליות. או יותר נכון 6 ארוחות קטנות (מצאתי את זה הכי יעיל). הבעיה השבוע, אשר בגינה אני לא אוכל סדיר, היא בגלל שההורים שלי שוהים כל השבוע בחופשה מחוץ לבית, כך שאני לבד.

ושלא תבינו אותי לא נכון, אני לא מפונק ולא יודע להכין לעצמי אוכל נורמאלי. למען האמת אני יודע לבשל/לטגן ולאפות, אפילו יותר טוב מאמא שלי (מה שלוש שנות רעב בצבא יכולות לעשות לבנאדם). העניין הוא שכל תהליך הבישול והכנת האוכל לוקח זמן, וכאשר עובדים מהבית הכל עניין של זמן. זה עד כדי כך עניין של זמן שכל שניה שהולכת לאיבוד על הכנת אוכל היא "שניה מבוזבזת". לכן השבוע אני חי מנשנוש לנשנוש…

אה ומי ששאל למה אני לא יוצא למסעדות? אני מאוד בעד, במיוחד אם יש שם אינטרנט. הבעיה שאני גר בפאקינג חור! (עוד סיבה לעבור לעיר נורמאלית)

16 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. מליונר צעיר   17 באפריל 2008 בשעה 6:48
    (#)

    גם אני באיזור גילך ועדיין לא עזבתי את הבית. אני כבר שנתיים בתחום השיווק.. להגיד לך את האמת (קבל את זה כמחמאה), די התבאסתי לראות את האתר הזה שלך.. אני רציתי להקים אחד ממש דומה לו :) רק שאצלי המטרה היא כבר שונה ממליון ש"ח.. (דרך אגב מס הכנסה שוחטים אותך בסוף השנה, ראה הוזהרת :) . בכל מקרה בנוגע לכתבה, מה זה השטויות האלה.. פשוט צריך למצוא עוד עיסוקים ולא לחשוב יותר מדי על אוכל… לך לחדר כושר, תראה חברים, תצא עם בחורות, ותלמד להנות מהחיים. זה לוקח זמן וזה קורה.

     

    זה כל כך כיף לראות שיש אנשים שיוצאים ממסלול העכברים בגיל כל כך צעיר.

     

    בהצלחה עם המליון הראשון…

    • פלוני אלמוני   17 באפריל 2008 בשעה 12:04
      (#)

      שלום לשניכם, אני גם בגילכם והתחלתי להתעסק עם שיווק,
      הבנתי שבצ'קים מעל 1000 דולר יש תהליך שהבנק צריך לעשות כדי לוודא שיש להם כיסוי, ככה שלוקח חודש עד שהכסף נכנס, יש דרך לעקוף את זה?

      כרגע אני גם לא מתעסק בכלל עם מס הכנסה כי אני לא יודע אם אני אעבור בכלל את שכר המינימום, לאחר שאני אקזז מההכנסות את ההוצאות הרבות שלי… ככה שאני מתכנן רק בסוף השנה לראות מה המצב…. וכמו שאמרתי בגלל שאני בגילכם אני לא ממש בטוח מה המשמעויות של זה אם בזמן אמת אני לא מתעסק עם מיסים (אני לא מבין בזה כלום כרגע)?

      דבר נוסף, אתם יכולים להגיד לי כמה בדיוק (או פחות או יותר) מס הכנסה לוקח לבסוף מההכנסות שלכם? והאם הוא אכן לוקח את המס מההכנסות נטו, או שהוא ירצה לקחת אותו מההכנסות ברוטו (שהם אצלי פי 2 מהנטו) ואז ייצא שאני לא ארוויח כמעט כלום…

      איך בכלל מסבירים למס הכנסה מה זאת הוצאה על העסק? אנשים שם למשל מבינים מה זה הוצאות על PPC??

      אגב לאלמוני – אתה רומז שעשית כבר יותר ממיליון ש"ח בשנתיים? :)

      בהצלחה

      • המיליונר בפיגמה   17 באפריל 2008 בשעה 13:27
        (#)

        אהלן פלוני,

        אם אתה עוקב אחרי הבלוג שלי, אתה תראה שזה נכון מאוד, ואם תקרא עוד קצת שהדרך בה אני מתמודד עם זה, זה בכך שדיברתי עם קליקבנק שיעבירו לי העברות בנקאיות. זה הרבה יותר נוח, וכך אתה מקבל את הכסף בתוך יומיים מביצוע ההעברה (היום קיבלתי העברה, אך… תענוג….).

        לגבי מס הכנסה, וזה משהו שאני ממליץ לכולם. לכו לרואה חשבון. פגישת היכרות היא חינם, הוא יסביר לכם הכל. ואת כל הויכוחים מול מס הכנסה הוא יעשה. אתה לא צריך את הכאב ראש הזה. כל אחד צריך להתעסק במשהו שהוא טוב בו, ראיית חשבון נלמדת במשך 3 שנים. הרואה חשבון שלי תמיד אומר לי "אתה תדאג לכסף, אני אדאג למס הכנסה", והוא אכן מקיים :)

        כמה מס הכנסה משלמים? על מיליון שקל רווח בשנה משלמים בתור עוסק מורשה משהו כמו 49%, בתור חברה בע"מ (משהו שאני צועד לקראתו) משלמים 27% (לא משנה מה הרווח). אבל אלו חוקים יבשים, יש כל מיני משחקי מס. ואני מאמין שבקרוב יהיה לי הסדר שאני אשלם באופן חוקי מס נמוך מאוד. אבל זה כבר סוד, את זה אני לא משתף… אבל אני ארמוז לכם, תקראו The Marker למשך שבוע, וכל משחקי המס יתבהרו לכם. בנוסף תסתכלו על הפרטים הקטנים בחשבוניות שגוגל מנפיקים לכם, ובנוסף לאופן בו הכסף מועבר לכם מהתכנית של גוגל אדסנס. אני תמיד אומר שצריך ללמוד מהגדולים, וגוגל בהחלט גדולים :)

        בהצלחה לכל משלמי המיסים :) אם תחפשו את הדברים הרעים במס הכנסה אתם גם תמצאו אותם, אותו הדבר לגבי אם תחפשו את החברות עם מס הכנסה :)

        קחו רואה חשבון, ויהיה בסדר.

        בהצלחה לכולם.

    • המיליונר בפיגמה   17 באפריל 2008 בשעה 13:17
      (#)

      אהלן מיליונר צעיר,

      אני שמח שהתחלת לקרוא בבלוג שלי, והצטרפת למועדון המיליונרים הצעירים :) אני גם אודה לך מאוד אם תגלה לי מאיפה שמעת על הבלוג? (בשביל התייעלות)

      תודה על המחמאה, אבל אם הייתי מקבל שקל כל פעם שהיה לי רעיון לאתר ולא מימשתי אותו, לא הייתי צריך לפתוח את הבלוג הזה :) מה גם שזה היה רק בנוסף להכנסות מה-"רעיונות אשר גנבו לי". לא נורא, אני חושב שלא יזיק עוד בלוג בנושא :) באמת שלא… כך שבזמנך החופשי אתה מוזמן לפתוח אחד, ואני אפילו אקדיש לך פוסט ואסקר את הבלוג… אתה יודע, בשביל הפוש ההתחלתי :)

      לגבי לצאת לבלות והכל, נו אתה בטח כבר יודע איך זה… לחדר כושר אני הולך, וגם יוצא לבלות עם חברים. אבל אני עדיין לא מעכל את הסכומים אשר אני מרוויח, אז אני די הולך לאיבוד בתחום הסרט 5 אוסקרים אשר ביימתי לעצמי :) אבל בסדר… אני מתאקלם לאט לאט.

      תאמין לי זה עושה לי טוב לראות גם אותך מצליח. בכלל אני בניגוד להרבה אנשים, אני לא מקנא באנשים שמצליחים אלא נהנה לשוחח איתם, אז מה אתה אומר, ניפגש מתישהו באפיליאייט סאמיט? :)

      בהצלחה לשנינו, ממש כיף להסתכל על מירוץ העכברים ממרומי עזריאלי :)

  2. אנונימי   17 באפריל 2008 בשעה 10:00
    (#)

    בתור עצמאי שמנהל עסק קטן שהופעל מהבית עד לפני כמה חודשים אני חייב להצטרף ל"טרנד" ולספר שזה באמת לא פשוט לעבוד מהבית מכל מיני סיבות. בכל אופן לא בשביל זה התגובה שלי… זה אני מלפני כמה ימים שניתחתי לך את האופי לפי התעודת בגרות.. :-)

    אז כמו שהבטחתי לעצמי יצאתי לדרך עם רוח חדשה במפרשים ואתמול שמחתי לראות מכירה ראשונה בקליקבנק ועוד כמה הקלקות באדסנס… הדרך עוד ארוכה מאוד בדרך להצלחה ממשית אבל כל דבר מתחיל בצעד קטן :)

    שוב תודה על המוטיבציה.

    • המיליונר בפיגמה   17 באפריל 2008 בשעה 13:32
      (#)

      אהלן מנתח האופי :)

      תאמין לי, עשית לי את היום. אני מאוד שמח שהצלחת לעשות את המכירה הראשונה שלך בקליקבנק. באמת מחמם את הלב… אני מאחל לך המון הצלחה בהמשך, ואני בטוח שאת הצעד הראשון והקשה כבר עשית.

      המון בהצלחה בהמשך… ואני אשמח להמשיך לעזור לך גם מבחינת מוטיבציה וגם מבחינת תוכן שמביא כסף :)

  3. אנונימי   17 באפריל 2008 בשעה 10:42
    (#)

    איזה בלאגן… סליחה על הכפילויות, האתר מקרטע

    • המיליונר בפיגמה   17 באפריל 2008 בשעה 13:36
      (#)

      כן,

      אני יודע, בינתיים אני מוחק את התגובות הכפולות. אני מקווה מאוד שעד סוף החודש את האתר לשרת חדש, וכך גם הבעיות יעלמו, בנוסף אני רוצה לשדרג את המערכת…

      בהצלחה.

  4. אנונימי   17 באפריל 2008 בשעה 14:20
    (#)

    היי מיליונר,

     

    עד עכשיו פרסמתי 14 מוצרים של קליקבנק, מתוכם 1 מאוזן – רווחי קצת והשאר גרמו לי להפסדים אז הפסקתי אותם.

     

    2 בעיות שמטרידות אותי:

    א – פרסמתי adcenter  של מיקרוסופט, אבל אין שם כמעט תנועה – אני מקבל 5 קליקים ביום כאשר בגוגל אני מקבל על אותו קמפיין 500… מה עושים?

    ב – התחלתי לחפש מוצרים חדשים ולפרסם אותם. קבעתי מינימום של 0.4 לקליק בתור התחלה, אך מספר הצפיות והקליקים שי לי בקמפיינים האלה זעומים. מה עושים?

     

     

    אני מקווה למצוא עוד מוצר מאוזן על גבול הרווחי שיתן לי עוד קצת שקט נפשי ויכסה לי את ההפסדים….

     

     

    תודה :]

     

    אנונימי 

    • המיליונר בפיגמה   17 באפריל 2008 בשעה 15:12
      (#)

      אהלן אנונימי יקר,

      אני לא יודע אם אתה יודע את זה, אבל אם לא, אני שמח להיות הבנאדם הראשון שמספר לך את זה. אתה ממש, אבל ממש, על הדרך הנכונה.

      עכשיו כשיש לך קמפיין מאוזן, אתה צריך לדאוג לעקוב אחר המילות חיפוש אשר ממירות לך. תסתכל בתגובות של הפוסט של אתמול או שלשום, רשמתי איך לעשות את זה. חוק 80-20 תקף גם כאן. 20% מההוצאות שלך, מביאות לך 80% מההכנסות. אם תדע לעקוב אחר ההוצאות בצורה נכונה (וזה לא יקרה תוך יום, זה תהליך למידה מתמשך), את הקמפיין המאוזן שלך, אתה תוכל להפוך לרווח מתוק!

      בנוסף לכך, תן לקמפיין המאוזן לרוץ שבועיים, ובסופו של דבר אתה תראה איך פתאום, בלי שעשית משהו, הוא יתפוצץ ויניב המון הכנסות. ברגע שהקמפיין יצבור היסטוריה, גוגל יביא לך כניסות איכותיות במחיר זול. כך שאני שמח מאוד בשבילך.

      לגבי הדברים שמטרידים אותך.
      ב-ADCENTER, גם אצלי זה היה כך, כנראה שגם שם יש מנגנון כלשהו בהיסטוריה. בהתחלה לא הייתי מקבל כלל תנועה, אז זה גם לא הפריע לי. לפתע, התחלתי לקבל משם 2 המרות קבועות ביום, במחיר ממש ממש זול.

      בגלל שהתנועה מאדסנטר כל כך נמוכה, אני לא משקיע את זמני בללמוד אותם לעומק, פשוט עושה את מה שיודע. יום אחד אני אצטרך ללמוד אותם יותר לעומק, בינתיים זה מספיק טוב לי.

      לגבי השאלה השנייה שלך, תבדוק באילו מיקומים המודעות שלך מופיעות. אני מניח שזו הסיבה שאתה לא מצליח להביא תנועה כמו שאתה מצפה. יכול להיות ש$0.4 זה נמוך קצת…

      בהצלחה שיהיה וזו הפעם השלישית היום שגולש עשה אותי שמח,
      תמשיכו כך, אתם מביאים לי את הכח :)

  5. שרון   17 באפריל 2008 בשעה 16:19
    (#)

    שאלה,

     

    כתבת שאתה משווק תוכניות עם אחוז החזרות נמוך מ- 50%.

    בנוסף בהמשך לשאלתי אמרת שאתה משווק תוכניות עם גריבטי של לפחות 40%.

     

    סרקתי את click bank על כל מוצריו, ושמתי לב שמספר המוצרים העונים לקריטריון זה נמוך מאוד. בקושי מספר עשרות. האר נא עיניי לגביי צורת בחירת המוצרים והיכולת שלך להעריך נכון (אם בכלל) את כדאיות השיווק שלהם.

     

    • המיליונר בפיגמה   17 באפריל 2008 בשעה 18:23
      (#)

      אהלן שרון,

      עשית לעצמך סלט.

      1. גראביטי לא נמדד באחוזים, אין לו יחידות מידה. חשוב שהמספר בגראביטי יהיה 40 ומעלה.
      2. מחיר של לפחות $15-$20.
      3. אי אפשר למדוד אחוז החזרות. הדרך היחידה לבדוק את זה זה להכנס לעמוד המוצר, לראות באיזה סכום נמכר המוצר, ואז להכפיל בעמלה אותה אתה מקבל. לאחר מכן יש להחסיר עוד 7.5% ועוד דולר – זו העמלה שקליקבנק לוקחים לעצמם, ואז אתה מקבל את הסכום אותו תקבל על כל מכירה. עכשיו, יש לך את הסכום שקליקבנק מציגים לך שאתה מקבל, ויש לך את הסכום שקיבלת עכשיו, אם ההפרש הזה גבוהה ביותר מ-$5-$10 זה אומר שאחוז ההחזרות גבוהה.

      בהצלחה.

  6. אבסטרקט   17 באפריל 2008 בשעה 16:35
    (#)

    הי פיז'מסט

    לגבי היסטוריה של קמפיין שדיברת עליה כאן באחת התגובות –

    לא ברור לי איך זה קורה, יש לי קמפיינים בני 4-6 שבועות,
    ואני לא רואה שינוי לטובה בתנועה עם הזמן.

    יש לציין שהקמפיינים שלי לא ממריאים,
    ואני כל כמה ימים מנתח את הפעילות ובודק איך לשפר,
    אם ע"י מחיקת מודעות עם CTR נמוך באופן משמעותי מהאחרות,
    אם ע"י פיצול קבוצות מודעות, הכנסת ביטויי חיפוש חדשים וכו'

    ואם ע"י העלאת קמפיינים למוצרים נוספים (בינתיים הכל בלינקים ישירים).


    עד כמה עניין ההיסטוריה הזה משפיע?
    כמה זמן סביר לחכות כדי לקבל את ה"אוטוריטה" שלי?


     

    תודה :)

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!