טיפ קטן להעלאת ה-QS בגוגל אדוורדס

לפני שאני אספר לכם על טיפ קטן ומגניב להעלאת ה-QS בגוגל אדוורדס, אני רוצה לפתוח בהתנצלות קטנה. אני מצטער שבשלושה ימים האחרונים לא יצא לי לענות על תגובות, אימיילים, לכתוב פוסטים וכו… מי שקרא את הפוסטים האחרונים, ודאי יודע שאני נורא עסוק, יותר נכון עסוק בלא לעשות כלום. מה לעשות? לפעמים, גם לי מגיע…

בנוסף לכך, אני יודע שהתחיל חודש חדש, ואני צריך לעדכן הכנסות. אל תדאגו, לא שכחתי את זה…. בחודשש שעבר הצבתי לעצמי מטרה גבוהה, ואני עדיין בעצמי לא יודע אם עמדתי בה. גם אני כמוכם סקרן מאוד לראות… בינתיים, תסתפקו בטיפ הקטן הזה, ובהמשך השבוע אני אשלים את הממוצע של פוסט ליום, בנוסף לעדכון הכנסות והצבת מטרות ויעדים לחודש הבא.

ובמעבר חד נעבור לטיפ… אני רק אציין שזה לא משהו מהפכני, אבל זה משהו קטן ויעיל. בקידום אתרים אורגני אנו יודעים שישנה חשיבות לא רק לקישורים נכנסים אלא גם לקישורים יוצאים למקורות רלוונטיים בתחום המדובר של העמוד.

אז הטיפ הוא פשוט, גם בגוגל אדוורדס קיימת חשיבות לקישורים יוצאים לאתרי סמכות, אבל לפי מה שהבנתי וחקרתי לאו דווקא לאתרים בנושא. אני לאחרונה התחלתי לקשר לערכים בוויקיפדיה אשר רלוונטיים לתחום העיסוק, אבל גם לגוגל עצמם. זתאמרת google.com, נראה לי שהם מתים על זה :)

תחשבו על זה, זה אחלה טפיחה על האגו :)

3 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אנונימי   3 ביוני 2008 בשעה 17:16
    (#)

    קראתי את הבלוג שלך. מאוד נהנתי. האם קיימת אפשרות פשוט לרכז את הדברים הטכניים שאמרת, כי הייתי צריך לקרוא כל מיני דברים שלא ממש רלוונטיים, כגון המכתב ללנין ומה לא. האם אפשר לעשות פוסט מרוכז לדברים הטכניים- החל מתוכנית עסקית ועד עכשיו.

     

    תודה. 

    • אנונימי   3 ביוני 2008 בשעה 23:56
      (#)

      נראה לי שזה כל הרעיון בבלוג?

       

      בכל אופן מדי פעם הוא עושה סיכומי פוסטים, תחפש אותם ותוכל למצוא את מה שאתה מחפש בקלות

      • המיליונר בפיגמה   11 ביוני 2008 בשעה 21:58
        (#)

        כן,

        אני מסכים שזה כל הרעיון, לפעמים צריך להסתכל גם בתוך הכוס ולא רק מחוץ לכוס. זה כל הקטע של בלוגינג אני חושב, שהכל נעשה יותר אישי, ופתחות תאגידי ופלצני…

        אבל אני אשתדל…

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!