איך גם אתה יכול להשיג תנועה איכותית בחינם ?

תנועה איכותית בחינם

תנועה איכותית בחינם

כשמתחילים את הקריירה בתור משווקי שותפים או משווקים באינטרנט, נתקלים בכל כך הרבה מידע שקשה לדעת איך להתחיל. בפוסט אורח זה אילן "המבולבל" ג'ורוב, נותן לכם טקטיקה מצויינת להתחיל את הקריירה שלכם בתור משווקי אינטרנט. כל השיטות אשר אילן סוקר בפוסט הזה, הן חינמיות לחלוטין…

אם אתה מסתובב קצת בברנג'ה של השיווק באינטרנט, בטח יצא לך להיתקל בבלוג של אילן – המבולבל, ולראות את ההתקדמות המדהימה שאילן עשה בשנה וחצי האחרונות. הדבר הכי חשוב, שאתה יכול לעשות לאחר קריאת הפוסט הזה, זה פשוט לנסות ליישם את מה שאילן מדבר עליו.

הרבה דובר כבר על בחירת נישה, אני לא חושב שזו בעיה ולדעתי אפשר לעשות בכל נישה כסף, ההבדל היחידי הוא שחלק תחרותיות יותר וחלק פחות, אבל הבחירה היא שלכם, בפוסט הזה אני אנצל את מאגר הגולשים המכובד של זה שקורא לעצמו הפג'מיסט בשביל לדחוף את האפיליט הישראלי קדימה, ולכן אני אשתף פה טיפים שאין בכל מקום שלמדתי בחודשים האחרונים מכל מיני מקומות.

רק מילה אחת על בניית לינקים לפני שאני אדבר פה על יצירת תנועה איכותית וחינמית, אני שם לב שהרבה אנשים מוצאים ביטוי אחד וכל הלינקים שהם בונים הוא בעל אותו Anchor Text, כי הם מנסים להתברג על הביטוי הזה, זו טעות כ"כ נפוצה ואני גם עשיתי אותה, לכו לכלי של גוגל ותריצו את הביטוי, אתם תקבלו מלא ביטויים מאד קרובים ברובם לונג טייל, תבנו את הלינקים עם הביטוים האלה!

אז תנועה חינמית, איך אני משיג אותה?

בשביל ההדגמה ניקח את הנישה של אילוף הכלבים… זה לא משנה אם אנחנו אפילטס או שיש לנו מוצר, אבל לצורך הדוגמא יש לנו מוצר שלם על אילוף כלבים, אנחנו רוצים למכור כמה שיותר אבל בשביל למכור אנחנו צריכים תנועה, על תנועה ממומנת אני לא אדבר כי זה הבלוג הכי טוב בנושא ונכתב על זה כבר רבות, פשוט לכו אחורה הרבה, ותלמדו כל מה שאתם צריכים ללמוד על PPC.

אבל לי אין תקציב עכשיו ואני רוצה תנועה חינמית, אז איך אני עושה את זה, האמת היא שזה מאד מאד פשוט אבל לוקח זמן, ויש מלא דרכים לקבל תנועה חינמית ורובן חרושות כבר, אני אראה לכם פה התהליך שלם, הכל מתחיל בכתיבת מאמר, נגיד ונכתוב מאמר שנקרא "The 5 Most Common Mistakes In Dog Training " מה שבעצם עשיתם עכשיו זה ליצור מידע איכותי ותורם, אבל לא פוסל את קניית הספר שלכם, אתם יכולים גם לעשות משהו יותר ישיר כמו טיפים לאימון הכלב וכו'.

אני בכלל לא אציין שצריך עכשיו לשכתב את המאמר לכמה מאמרים שמדברים על אותו הדבר אבל בעלי תוכן יחודי ולהפיץ אותם לאתרי מאמרים ו web 2.0, את זה אתם כבר יודעים! אני רוצה לדבר פה על שיטות מתקדמות יותר…

Video Is King: תכינו כבר איזה ווידאו, הרבה אנשים מתקשים לעשות את זה, תתגברו על הקשיים הפסיכולוגים שלכם ותתחילו לעשות וודיאו, אתם לא חייבים להצטלם (ממולץ), אפשר לעשות מצגות ולהקליט עליהם את הקול שלכם, זה פשוט, זריז ויביא לכם הרבה תנועה.

הידעתם שבימים מסוימים יוטוב מקבלים יותר מבקרים מאשר בגוגל… ד"א הווידאו הכי קשה שאי פעם תעשו יהיה הראשון שלכם, כמו בכל תחום בחיים זה רק נהייה יותר קל לעשות את אותו הדבר(-:

אז הכנתם ווידאו, תפיצו אותו לכל אתרי הווידאו שאפשר עם הלינק שלכם, אבל תתרכזו ביוטוב, כי משם באה הכי הרבה תנועה, אני ממליץ ככלי להפצה על TubeMogul שהוא שירות חינמי ומעולה שחוסף מלא זמן…

אבל על מה אני יעשה את הוידאו? זוכרים את המאמר מקודם, זה התסריט שלכם, תעשו מצגת עם טיפים או כל דבר אחר, פשוט תעבירו את המידע מכתב לווידאו… כן אמרתי לכם שזה יהיה פשוט, עכשיו אין לכם תרוצים, לכו להכין ווידאו!

*טיפ – אפשר להגיב עם סרטון על סרטונים של אנשים אחרים שכבר מקבלים תנועה וככה לנגוס להם מהתנועה קצת (ביוטוב).

עכשיו אתם צריכים בשביל שהסרטון שלכם יקודם בתוצאות של יוטוב שיהיו לו צפיות, אז שימו אותו בכל מקום שאפשר שיקבל צפיות, אתרים שלכם, אתרי Web 2.0 שהכנתם וכו' אבל לא הרבה אנשים מכירים אתרים מהסוג הזה:

http://www.myvidster.com

http://www.flixya.com

http://www.wonderhowto.com

http://www.nowpublic.com

http://www.mefeedia.com

http://vodpod.com

זה מאפשרים לכם לקחת את הסרט שלכם ביוטוב ולעשות לו embed לתוך האתרים האלה, וככה להשיג עוד צפיות, ועד פה החלק של הווידאו, שוב אני ממש ממליץ לכם לעשות את זה, זה יביא לכם מלא מלא מלא תנועה!

מיני אתרים, משופר: האמת לא רציתי לדבר על זה כי זה כבר נושא חרוש כל אתרי ה web 2.0 ו"Link wheels" אבל אני רוצה להוסיף על זה משהו, אחרי שאתם יוצרים אתרים כאלה, בבלוגים כמו וורדפרס ובלוגר יש אפשרות של RSS FEED קחו את הלינק הזה ותגישו אותו ל http://pingomatic.com, וגם תגישו את הבלוג לאתרים הבאים:

http://www.bumpzee.com

http://spicypage.com

http://www.blogcatalog.com

http://www.mybloglog.com

זה יביא לכם עוד תנועה לבלוגים הקטנים האלה שביאו לכם עוד תנועה לאתר הראשי, וזה יכניס לכם עוד כסף… אני רוצה להגיד משהו עכשיו, אולי כל דבר בנפרד ניראה כמו קצת תנועה ולא שווה להשקיע בזה, אבל שזה מצתבר מדובר פה על מלא מלא מלא תנועה חינמית שלא כדאי לכם לפספס.

תהיו קשובים לנישה: תהיו קשובים לשיחות בנישה, ועכשיו כמה יגידו " כן אבל בנישה שלי אין פורומים", ואני אגיד לכם שאתם לא צריכים פורומים יש עוד דרכים למצוא שיחות, אחת מהם היא היא להשתמש ב yahoo answers, יש לכם אתרים כמו boardreader.com שמאפשרים לכם למצוא שיחות, כמו כן גוגל התקדמו ועכשיו הם מאפשרים לכם לחפש תוצאות מה- 24 שעות האחרונות, בטח ב-20% מהם אפשר להוסיף תגובה וככה להביא עוד תנועה למוצר שלכם.

מיני איבוקים: זוכרים את אותו המאמר מקודם, תהפכו אותו לאיבוק של 4-10 עמודים ותהפכו אותו לקובץ PDF ועכשיו תגישו אותו לכל מקום אפשרי, לדוגמא:

http://www.free-ebooks.net

http://www.scribd.com

http://www.slideshare.net

* שימו לב שהספר יהיה עם לינקים למוצר שלכם, אחרת זה לא שווה כלום!

תנו את המוצר שלכם בחינם: זה הטיפ הכי גדול שאתם בתור בעלי מוצר תוכלו לקבל, תיצרו עוד מיני מוצר, משהו שניראה כמו מוצר אבל לא נותן מספיק תוכן, תעשו לו עמוד מכירה והכל, תשווקו אותו כאימייל קורס, ותמכורו אותו ב 27 דולר, עכשיו לכו לבעלי מוצרים דומים אבל לא מתחרים, לדוגמא מזון לכלבים וכו' ותציעו להם את המוצר שלכם (הקורס) כבונוס חינם לקונים שלהם, מה שיקרה זה שהם ירשמו לקורס שלכם בחינם, ובהמלך הקורס אתם תדליקו אותם על המוצר המלא והם יקנו, לשיטה הזו 2 יתרונות בולטים:

א) אתם מקבלים גישה לאנשים שקונים דברים באינטרנט.

ב)אתם יוצרים רשימת דיוור של אנשים קונים

ג)תעשו גם כתוצר לוואי כמה מכירות של המוצר דמו הזה ב 27 דולר.

* לכו לפורומים ותגידו שהשגתם גישה למשהו שעולה כסף, זה יגרום לאנשים להירשם מהר לזה, שאתם מציעים משהו בחינם שעולה כסף הדרישה עולה פלאים וגם ההערכה של אותם אנשים לגבי המוצר הזה, ובגלל שהם לא השקיעו את הכסף במיני מוצר הם יהיו יותר "קלים על הכרטיס אשראי"

אלו היו הטיפים שלי, מקווה שאהבתם, עכשיו צריך רק לעשות,

אתם יכולים לעשות את אותו הדבר לכל לונג טייל בנושה אחרי שחרשתם על ביטוי, לכו לביטוי אחר ותחזרו על אותו התהליך, היופי הוא שזה יגרום כתוצר לוואי ללינקים איכותיים שרק יביאו לכם עוד תנועה אורגנית לבסוף אם תעשו את זה לכל ביטוי בנישה שמחופש מעל 50 פעם ביום תשלטו על הנישה… אבל הסוד הגדול הוא לעשות, להפסיק לשבת מול המסך ולהגיד לעצמכם… כן אחרי החגים… כן אחרי שאני אסיים עם הלימודים…. יש ביטוי שאני מאד אוהב: There is no better time than NOW

שלכם,
אילן ג'ורוב (המבולבל)

אילן ג'ורוב - "המבולבל"

אילן ג'ורוב - "המבולבל"

38 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. חנן   4 באפריל 2010 בשעה 17:02
    (#)

    בהמשך לטיפ הראשון של אילן שמתייחס לכתיבת מאמרים – הנה פוסט חזק בבניית אסטרטגיית זנב ארוך המבוססת על מאמרים ואיך כל ביטוי חיפוש בתוך המאמר אומנם מביא מבקר אחד אבל בסך הכל זה מצטבר להרבה מאוד אנשים.  

  2. אופיר   4 באפריל 2010 בשעה 18:44
    (#)

    טווואאוווובבב פוסט!

  3. freedomgosu   4 באפריל 2010 בשעה 20:20
    (#)

    פוסט מעולה!
    אני מסכים ביותר ורוצה לחזק את היאהוו אנסרס, אח האתרים שהכי תורמים לי בתנועה, וגם לינק איכותי

  4. Z   5 באפריל 2010 בשעה 1:20
    (#)

    פוסט פגז – אחד הטובים שהיו פה! סוף סוף משהו פרקטי..

  5. מוטי   5 באפריל 2010 בשעה 13:22
    (#)

    פוסט טוב, מסביר בקצרה ולעניין!

  6. יוגב ליפכין   5 באפריל 2010 בשעה 13:47
    (#)

    תודה רבה אילן.
    הרבה מידע שלא הכרתי
    בהחלט נותן ערך מוסף.

    בהצלחה בהמשך הדרך

  7. פזנוט   5 באפריל 2010 בשעה 19:44
    (#)

    אחלה פוסט!
    אגב אילן/יגאל,
    האם אתה יכול להמליץ על אתר כתיבת מאמרים טוב וזול?
    וגם – מה זה link wheel?

    תודה

  8. ליאור ברקן   5 באפריל 2010 בשעה 20:05
    (#)

    אילן,

    המון תודה על הפוסט המעולה.

  9. אסף הנעמן-הלל   6 באפריל 2010 בשעה 9:15
    (#)

    אילן ג'ורוב "המבולבל"
    לפי הפוסט שלך אתה ממש לא מבולבל, אלא אחד שיודע בדיוק מה הוא עושה ולאן הוא הולך
    טיפים נהדרים , טובים ומיישום חלק מהם גם מייצרים תוצאות

    בכל מקרה נעים להכיר – אני גולש לעבר הבלוג שלך
    למצוא עוד חומר איכותי

    שיהיה יום טוב
    אסף הנעמן-הלל

    • אילן ג'ורוב   6 באפריל 2010 בשעה 10:22
      (#)

      אני עדיין מבולבל, בעניינים רוחניים ופסיכולוגים, זה מדהים, רעיון אחד ו 3 דעות מנוגדות, סה"כ בדרך לאמת שלי….

  10. אופירס   6 באפריל 2010 בשעה 15:41
    (#)

    מפתיע שלא כתבת על SEO! :) בכל מקרה אחלה מידע, אני תמיד בעד פרקטיקה…

  11. איגור   10 באפריל 2010 בשעה 9:55
    (#)

    תתודה על המידע אך אני מתחיל בשיווק שותפים ואני מעוניין לעשות בלוג בוורדפרס אבל אני לא יודע את הכתובת של וורדפרס.
    ממה הכתובת?

    • פישפיש   12 באפריל 2010 בשעה 16:55
      (#)

      אתה רציני ?

    • אילן ג'ורוב   12 באפריל 2010 בשעה 22:06
      (#)

      שמע איגור בתור אחד שמתחיל בתחום אתה צריך ללמוד להשתמש בגוגל, פשוט תקיש וורדפרס אני בטוח שתמצא כל מה שאתה צריך ככה

    • אייבי   21 באפריל 2010 בשעה 19:51
      (#)

      איגור,
      לך ל
      http://he.wordpress.org/
      תוכל ללמוד שם בקלות איך להתקין בלוג.
      כאדם בלי ידע בתכנות למדתי להקים בלוג וורדפרס
      צ'יקצ'ק.
      בהצלחה!

  12. צ'יקו   10 באפריל 2010 בשעה 13:05
    (#)

    ואוו, זה היה פוסט מצוין שחבל על הזמן, נכנסתי אחריו ליוטיוב ובפחות מארבע ימים כבר מצאתי דרך לגרד שבעים שולר ואני מאמין שזה רק יגדל. תגידו, יש אפשרות לקבל תשלומים מקליקבנק דרך פיפאל?

    • אילן ג'ורוב   12 באפריל 2010 בשעה 22:08
      (#)

      כל הכבוד, לגבי קליקבנק אני לא בטוח תיצור איתם קשר

    • המיליונר בפיג'מה   22 באפריל 2010 בשעה 12:46
      (#)

      כל הכבוד צ'יקו,

      מהירות יישום היא הדבר החשוב ביותר… כל הכבוד.

      וכרגע קליקבנק לא עובדים עם פייפאל לפי הידוע לי. הם יכולים לשלוח צ'קים וגם לעשות העברות בנקאיות כשסכומי הכסף רציניים יותר.

  13. לתת ולקבל   11 באפריל 2010 בשעה 0:09
    (#)

    יגאל יש לי רעיון למוצר שמתאים בול לרשת כמו קליקבנק . אני יודע בוודאות שהמוצר ימכור אני רק צריך בנאדם בעל ניסיון בתחום שיוכל לסייע בנושאים טכניים שאיני בקיא בהם. אשמח אם תשלח לי אמייל עם פרטים ליצור איתך קשר (השארתי את האמייל שלי שתוכל לראות)

  14. גדעוני   11 באפריל 2010 בשעה 9:27
    (#)

    אני צריך דחווווף את עזרתכם!!!!! יש לי ספר אלקטרוני בWORD שכתבתי ואני רוצה להמיר אותו לספר אלקטרוני EBOOK בפורמט PDF אז איזה תוכנה אתם יכולים להמליץ לי?

    זה דחוף מאודדדדד
    תודה מראש.

    • דורון בנטוב   12 באפריל 2010 בשעה 14:46
      (#)

      הכי פשוט לדעתי זה להתקין מדפסת וירטואלית שמדפיסה ל PDF.
      יש כזו חינם מצויינת של bullzip.com, אבל זה רק ל PC.
      לאחר ההתקנה מתווספת לך מדפסת ואתה מדפיס אליה בדיוק כמו שהיית מדפיס את המסמך כרגיל.
      במקום להדפיס היא פותחת חלון עם אפשרויות שמירה.
      אל תשכח לעבור בין הלשוניות השונות ולמלא את הפרטים של הכותב וזכויות יוצרים, כך זה יראה יותר טוב למי שמוריד את ה eBook.

      בהצלחה,
      דורון.

      • אילן ג'ורוב   12 באפריל 2010 בשעה 22:09
        (#)

        רעיון יפה, אני משתמש ב OPEN OFFICE זה בחינם ואפשר לדחוף לינקים בספר, לא בטוח שזו האופציה הכי טובה אבל כבר התרגלתי אליה

  15. dima   15 באפריל 2010 בשעה 8:18
    (#)

    אילן wonderhowto.com לא עוזר למה שאני שולח את הלינק של הוידיאו שלי ביוטיוב לאתר wonderhowto.com אז הוא מראה לי אותו ואומר לי שהוידיאו התווסף בהצלחה לאתר אבל בפועל הוא לא מופיע באתר. למה זה קורה?

  16. יוגב   15 באפריל 2010 בשעה 10:15
    (#)

    אני מחפש נואשות תוכנה לעריכת קבצי וידיאו לדגומא יש לי וידיאו של משחק מסויים שהורדתי ואני רוצה להוסיף לו כתובית או להוסיף לו קול אז עם איזה תוכנה אתם ממליצים לי?

    תעזרו לי בבקשה בבקשה!

    תודה מראש.

  17. אסף הנעמן-הלל   19 באפריל 2010 בשעה 16:00
    (#)

    סתם, רציתי לראות אם התמונה שלי בגרווטאר עובדת
    ואת הקישור החדש בשם
    סלחו לי שלא תרמתי ערך בתגובה הזו…
    בדרך כלל אני משתדל יותר

  18. שרון כהן   19 באפריל 2010 בשעה 19:15
    (#)

    אני רואה שאהבת את Traffic Ultimatum…

  19. איתי   22 ביוני 2010 בשעה 14:19
    (#)

    אכן, פוסט מעולה,

    אבל מה קורה עם אתרים בישראל? בעיברית? איך אני יכול לייצר אליהם תנועה?

  20. איתי   30 ביוני 2010 בשעה 16:38
    (#)

    פרט…הסבר..נמק??

  21. אלון   13 ביולי 2010 בשעה 17:43
    (#)

    לכל מי שיש לו בעיות עם קבלות, או עם זה שדוחים את הצ'ק בהרבה זמן, אני מוכן לשלם לכם לפני הגעת הכסף, תמורת עמלה קטנה..
    כמו כן אני מספר שירותי הוצאת קבלות לרשתות פרסום השונות – בעמלה הרבה יותר קטנה מפרילאנסר וכל האתרים הללו!!
    צרו קשר במייל [email protected]

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!