אז מה? ביום ראשון דיאטה?

אני לא יודע כמה מכם עשו דיאטה או ניסו לעשות דיאטה או מכירים מישהו שעשה דיאטה. אני לא יודע כמה מכם הלכו לחדר כושר או רצו ללכת לחדר כושר, או מכירים מישהו שהלך לחדר כושר.

אבל… המשפט הנפוץ ביותר של מי שרוצה להתחיל בדיאטה (או ללכת לחדר כושר), זה "נו טוב, היום אני אתפרע עם האוכל, וגם מחר ומחרתיים, וביום ראשון אני אתחיל דיאטה!". יום ראשון זה המקרה הנפוץ ביותר, אך התופעה קיימת עם כל מה שמתקשר עם התחלה: כאמור יום ראשון (התחלת השבוע), ה-1 בחודש, ראש השנה, שנה אזרחית חדשה, יום הולדת, וכו…

עכשיו, איך זה קשור לשיווק תוכניות שותפים או לשיווק באינטרנט? כי זה בדיוק מה שקורה! יש לי עכשיו שלושה ימים לקרוא את הספר, וביום ראשון אני אתחיל עם שיווק שותפים. כמובן שאותו התכנון קיים לגבי יום ראשון הבא, והזה שלאחר מכן!

תופעה זו קיימת בעוד הרבה תחומים אשר מחייבים אותנו לשבור את השגרה ולצאת מאזור הנוחות שלנו. רוב האנשים מפנטזים על דיאטה ועל חדר כושר ועל שיווק שותפים ועל כסף באינטרנט. במקרה שלי, עברו הרבה ימי ראשון עד שבאמת התחלתי להזיז את התחת, מקווה שאתם לא תשרפו הרבה זמן כמוני. לפחות עכשיו אני מרוצה :)

למה אני כותב את זה? אני כותב את זה כי תהיה לי הרגשה טובה לדעת שהקוראים של הבלוג שלי, לא רק קוראים וסתם מנפחים את המוח במידע, אלא גם עושים.

עכשיו אני רוצה שתשאלו את עצמכם את השאלה, עכשיו דיאטה?!

7 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אנונימי   21 בפברואר 2008 בשעה 19:31
    (#)

    קשה לצאת מהנוחות הקבועה והמתאימה לנו.
    כוח הרצון שלנו נחלש על ידי מחשבות שליליות שאנחנו חושבים כל הזמן.

    נחשו מאיזה ספר זה?

    • המיליונר בפיגמה   21 בפברואר 2008 בשעה 20:47
      (#)

      בטח מהסוד, או מאבא עשיר, אבא עני. לא קראתי את הסוד, אבל ראיתי 5 דקות מהסרט לפני שנרדמתי, וזה מספיק לי לדעת שזה משם. אני צודק?

      • אנונימי   22 בפברואר 2008 בשעה 8:52
        (#)

        הנזיר שמכר את הפרארי שלו

        מומלץ ביותר!

        • המיליונר בפיגמה   22 בפברואר 2008 בשעה 17:08
          (#)

          אוקיי, תודה על ההמלצה. איכשהו באורך פלא יש לי אותו בבית, אבל אף פעם לא פתחתי אותו, משום מה הספר תמיד נראה לי כשרלטנות…

  2. הנהלת חשבונות   17 ביוני 2008 בשעה 13:05
    (#)

    המשפט שמוביל אותי בחיים:

    Just Do IT

     

    משפט עם הרבה מאד כח, עוצמה וחוכמת חיים אמיתית.

    כשאתה בא בגישה כזו, הכל יותר קל.

     

    • אבארון רוטשילד   23 בספטמבר 2009 בשעה 20:45
      (#)

      צודק ,משפט חזק ביותר.
      דרך אגב נייקי לקחו את זה מנידון למוות שהיה על כיסא חשמלי ורצה רק שייגמרו עם זה כבר.
      אבל

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!