לעשות כסף ע"י פרסום בפייסבוק – התימני ואני חוזרים לשתף פעולה

מתישהו בנובמבר 2004, אחרי שהסתיים לי החודש חסד ביחידה 180, הגיע הזמן להתחיל לעסוק במטלות יחידתיות. הגיעה העת שלי לשמור, וסיפורי השמירות ביחידה שלי היו ארוכות – החל מסיפורים על מפקדים תורנים, ועד לסיפורים על סמלים תורנים. כשהגעתי לעליית משמר, שמחתי לגלות שהמפקד התורן לסופ"ש הקרוב, הוא מהיחידה שלי. המפקד התורן הוא לא אחר מאשר ה-"תימני" (אני לא גזען, כך הוא ביקשה להזדהות). חוץ מלהתלהב מהפלאפון טריאו שלו באותה שמירה, הוא היה אחלה מפקד תורן שבעולם, וכמובן שהשמירה הזו הסתיימה לי ללא תלונות. ב-אפיליקון אשר נערך בחודש נובמבר, הופתעתי מאוד לפגוש שם את ה-"תימני", ולגלות שבדומה אליי, הוא לא המשיך במסלול הצפוי ליוצא יחידת מחשב מובחרת, אלא בחר במסלול הקשה יותר אך גם המתגמל יותר של השיווק באינטרנט.

לאחר שהצהרתי שאני מתחיל במסע אישי לעשיית כסף בפייסבוק, ה-"תימני" היקר, כמו כל מפקד טוב, רצה להדגים ולעזור… מה שיצא מכך, זה פוסט אורח איכותי מאוד בנושא, אשר אני בטוח שיתרום רבות לכל מי שרוצה או חושב לשווק באינטרנט בעזרת פייסבוק. הנה הפוסט, בדיוק כפי שנכתב על ידי ה-"תימני" עם כמה הערות משלי:
=======================================================

טוב, אז קודם כל תודה ליגאל שאפשר לי לכתוב את הפוסט הזה.

אני לא מתיימר להיות גורו בכל מה שקשור לפייסבוק. אני בסה"כ מפרסם שם כמה חודשים ויכול להיות שלחלק מכם יהיה נסיון שונה או דעות שונות ממה שכתבתי כאן.

רוב המידע כאן מבוסס על נסיון אישי, ועל דברים שקראתי ב-wickedfire.com וב-www.nickycakes.com/category/facebook

למה פייסבוק?

כמו שאנחנו יודעים, כשרוצים להרים קמפיין שיווק (כלשהו), יש הרבה מאוד משתנים – מילות חיפוש, דף נחיתה (אם בכלל), בידים, אופטימיזציה, QS (בגוגל), ועוד הרבה דברים שקצת מסבכים את העניין למי שמתחיל בתחום.

בתור אפיליאט מתחיל יחסית (כמה חודשים) חיפשתי דרך לעשות כסף במהירות, ועוד יותר חשוב – בפשטות. כאן נכנס לתמונה הערוץ של הפייסבוק – ברמת העקרון אפשר לקבל מפייסבוק טראפיק בכמויות יפות ובאופן מיידי (יחסית), ובהרבה מקרים לא צריך לבנות דף נחיתה אלא אפשר לקשר ישירות להצעה.

אני לא הולך לתאר כאן איך בונים קמפיין בפייסבוק צעד-אחר-צעד (הערה מהמיליונר: הסברתי בפוסט הזה איך בונים קמפיין בפייסבוק?) כי זה נראה לי די ברור. אני רוצה לשים דגש בעיקר על דברים שיכולים להפריע לכם להרים את הקמפיין ואיך להתגבר עליהם.

לצורך הדוגמאות להלן – אני אניח שאנחנו רוצים לפרסם לשוק האמריקאי.

בעיה ראשונה – בחירת מוצר

לאחר שניסיתי לקדם די הרבה מוצרים שונים מכמה נישות שונות הגעתי למסקנה שבפייסבוק עדיף לקדם דברים "חינמיים" – למשל: אתרי היכרויות, מנויי ניסיון (ל-DVD למשל), work from home, משחקים / חידות, וכמובן אימייל וזיפ סאבמיטס. בנוסף לדברים החינמיים יש הרבה כאלה שמשווקים דיאטות (שגם הן משווקות כ-free trial).
אני בטוח שיש כאלה שמצליחים ממש "למכור" דברים בפייסבוק (באופן אישי הצלחתי פה ושם למכור מוצרים דרך פייסבוק אבל אף קמפיין לא היה רווחי). ממה שאני ראיתי רוב האפיליאטס משווקים מוצרים "חינמיים" ככה שכנראה שזה עובד יותר טוב.

דרך פשוטה יותר למצוא מוצר זה פשוט לשאול את ה-AM שלכם (הערה מהמיליונר: אני רשום בהרבה רשתות CPA, והאפיליאייט מנג'רים שאני הכי אוהב הם ג'פרסון מ-Advaliant ו-,פראנק מ-Copeac) מה הולך טוב בפייסבוק – בד"כ הוא ייתן לכם רשימה של מוצרים ואולי אפילו את ה-convertion rate שלהם – פרמטר שיעזור לכם לחשב את המחיר לקליק שאתם צריכים לשלם.

דרך יעילה נוספת היא לראות מה אפיליאטס אחרים משווקים. הבעיה היא מכיוון שאנחנו ישראלים – אנחנו נראה בפייסבוק מוצרים שמשווקים לישראלים בלבד. כדי להתגבר על כך אפשר פשוט לפתוח חשבון פייסבוק חדש כאמריקאי ולהשתמש בשרתי פרוקסי (יגאל כתב על זה פוטס לא מזמן).
במקרה שלי יצרתי 2 חשבונות אמריקאים (בן ובת) ואיתם (דרך פרוקסי) אני רואה מה אפיליאטס אחרים משווקים לקהל האמריקאי.

בעיה שנייה – מאשרי המודעות של פייסבוק

זאת לדעתי הבעיה העיקרית בלהרים קמפיין בפייסבוק. לפייסבוק יש עובדים שהתפקיד שלהם זה לעבור על כל המודעות ולהחליט מה לאשר ומה לא.
למזלנו, בהרבה מקרים חלק מהעובדים האלה יאשרו מודעות שלא ממש תואמות את החוקים היבשים של פייסבוק.
אני מחלק את המודעות / המוצרים שלי ל-3 סוגים:

  1. דברים שעומדים בחוקי הפייסבוק באופן מלא (למשל – מנוי ל-DVD)
    כאן בד"כ אני מעלה 5-10 מודעות שונות בבת אחת (אני משתמש ב-Internet macros וב-perl להעלאה של המודעות במהירות). אני מניח שפייסבוק יאשרו את המודעות ככה שאין פה ממש בעיה.
  2. מוצרים בתחום האפור (למשל אתרי היכרויות)
    במקרים האלה – אותה מודעה בדיוק יכולה להפסל כל פעם מסיבה שונה או להיות מאושרת – הכל תלוי במצב רוח של הבחורצ'יק שבוחן לכם את המודעה.
    כמו כן שמתי לב שאחוזי ההצלחה שלי באישור מודעות כאלה עולים כאשר יש רק מודעה אחת ב-pending review. כלומר אם אני מעלה בבת אחת 3-4 מודעות "בתחום האפור" – במרבית המקרים כל המודעות ייפסלו. אם יש לי רק מודעה אחת כזו ב-pending review – בהרבה מקרים יאשרו אותה.
    הפתרון לפסילות של המודעות הוא פשוט ליצור אותן מחדש (שוב – אני משתמש ב-internet macros) – חשוב מאוד לא ליצור יותר מדי מודעות מחדש בבת אחת – יש סיפורים על כאלה שסגרו להם את חשבון הפייסבוק בגלל זה. במקרה שלי אני משתדל להעלות מודעה "אפורה" אחת בלבד כל פעם.
  3. מוצרים שפייסבוק לא מאשרים באופן עקרוני (למשל "איך לעשות $1000 ב-10 דקות")
    פייסבוק לא אוהבים את המוצרים האלה מהסיבה הפשוטה שברוב המקרים היחיד שמצליח לעשות מהם $1000 ב-10 דקות זה הבנאדם שמוכר אותם.
    גם את המוצרים האלה אפשר להכניס לפייסבוק ע"י cloaking (יש פוסט בבלוג של nickycakes על הנושא). זה לא מסובך כמו שזה נראה אבל אני באופן אישי לא אוהב לשווק מוצרים כאלה.

2 טיפים בהקשר הזה:

  1. אם אין לכם internet macros ואתם רוצים ליצור מודעות דומות בקלות יחסית – תיצרו מודעה ומיד תמחקו אותה (לפני שפייסבוק עושים עליה review). עכשיו תיכנסו למודעה שמחקתם ותלחצו על create similar ad – זה ייצר מודעה זהה כאשר כל השדות שלה כבר מלאים ע"פ המודעה המקורית.
  2. במידה ופייסבוק מאשרים לכם מודעה – תעבירו אותה ל-pause ותיצרו מודעה זהה ע"י create similar ad. בהרבה מקרים המודעה החדשה תאושר מיידית בלי צורך ל-review של פייסבוק. באופן הזה – אם מתישהו פייסבוק ייפסלו לכם מודעה שכבר רצה ואושרה על ידם בעבר, עדיין תהיה לכם את המודעה המקורית ב-pause כך שתוכלו לייצר ממנה עוד מודעות ללא צורך באישור. יש לציין שבמקרה הזה התגובה של המערכת של פייסבוק לא תמיד צפויה – לפעמים המודעה החדשה מאושרת מיידית ולפעמים היא צריכה review. שווה לנסות בכל מקרה.

בעייה שלישית – כמה לשלם ולאיזה קהל לפנות

למי שלא מכיר את המושגים – CPM – עלות ל-1000 צפיות במודעה שלכם. CPC – עלות לקליק. CTR – אחוזי הקלקה (מתוך כמות הצפיות) על המודעה שלכם).

אחרי שאישרו לכם את המודעה אתם רוצים שהיא תמשיך לרוץ ותקבל traffic.
כדי שהמודעה שלכם תמשיך לקבל traffic- פייסבוק רוצים שיהיה לכם CPM סביר. אם יהיה לכם CPM נמוך מדי – פייסבוק יפסיקו להציג את המודעה שלכם. אם ה-CPM שלכם יהיה גבוה מדי – יכול להיות שהקמפיין שלכם לא יהיה רווחי.
במקרה שלי (שוב, מדובר בניסיון אישי ויכול להיות שלחלקכם יש נסיון קצת שונה) – CPM של 0.14 זה די המינימום שהצלחתי להשיג כדי שהמודעות שלי יוצגו.

אתם יכולים לשלוט על ה-CPM ב-3 דרכים:
1. CPC. ככל שתשלמו יותר עבור קליק, כך ה-CPM ייגדל.
2. מודעה טובה – מודעה טובה (בעיקר תמונה טובה) תמשוך הרבה קליקים, מה שיעלה את ה-CTR, מה שיעלה את ה-CPM.
3. בחירת קהל היעד (בנים / בנות, גילאים, מיקום ג"ג, מילות מפתח וכו').

הרבה פעמים יש פיתוי לפנות לכל קהל היעד האפשרי (בנים ובנות מארה"ב בכל הגילאים) – במקרה הזה אתם אמנם פונים ל-39 מיליון איש אבל יש סיכוי שה-CTR שלכם יהיה נמוך מאוד וימשוך את ה-CPM שלכם למטה. זה אומר שהמודעה שלכם תוצג כמה שעות ואח"כ תיקבר ע"י פייסבוק בגלל CPM נמוך.
אני בד"כ מכין מודעות נפרדות לכל פלח באוכלוסיה – דבר שמאפשר לנסח כל מודעה בהתאם לפלח השוק שאליו היא פונה ובסופו של דבר להגדיל את ה-CTR.

זהו.

יש עוד כמה דברים ששווה לדבר עליהם כמו אופטימיזציה לקמפיינים ו-split testing אבל זה בפעם אחרת.

אני מקווה שלמדתם כמה דברים חדשים – שיהיה בהצלחה.

===================================================

תודה ל-"תימני" על הפוסט המקיף והמצויין הזה בנושא פרסום בפייסבוק. מי שמעוניין להחזיר קצת תרומה ולתרום מהידע שלו ליתר (ולקבל גם לינק), מוזמן ליצור איתי קשר בדרכים יצירתיות, ולתאם פוסט אורח.

בהצלחה.

42 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אנונימי   7 במרץ 2009 בשעה 23:30
    (#)

    איך אתה עוקב אחר התוצאות בפייסבוק? האם אתה יודע איזו מילה המירה או איזשהו מידע נוסף על קהל היעד שהמיר?

    • FreedomGosu   8 במרץ 2009 בשעה 2:03
      (#)

      פוסט יפה בהחלט! קצר וקולע, אהבתי:)

      אני כרגע כותב תוכנה שתעלה לי את המודעות אוטומטית לפייסבוק, אני מקווה מתישהו לשחרר גירסא לציבור, כמו כן יש בחור שמוכר תוכנה (בויקד פייר) שמרגלת אחרי מודעות של אנשים אחרים, גם אני כמוך פתחתי חשבון משתמש לבחור ובחורה בארה"ב ואני "מרגל" אחרי מה אנשים אחרים מפרסמים שם.

       

      לאנונימי – כל מודעה שאתה יוצר יכולה להגיע ללינק מסויים, למשל myoffer1.php, תדאג שבתוך הקובץ הזה יהיה לינק לאתר של הלקוח שלך, למשל mycilent.com/theproduct.php?subid=thiskeyword

      וככה תעביר תיראה איזה מילה המירה ברשת השותפים שלך..

      בהצלחה!

      • המיליונר בפיג'מה   13 במרץ 2009 בשעה 18:13
        (#)

        אהלן,

        ניתן לבצע מעקב בעזרת פרוספר…

        לגבי תוכנה שמעלה דברים אוטומטית, יש את התכנה שידידי ג'וני כתב, 4houraffiliate.com, היא בתשלום, אבל שווה את זה.

  2. איתי   8 במרץ 2009 בשעה 14:19
    (#)

    פוסט נחמד 

     רציתי לשאול מה הctr הממוצע שלכם בפייסבוק אתמול התחלתי לפרסם ורציתי לקבל קצת מושג כרגע אני על משהו באזור ה0.2 תודה 

  3. אבי   8 במרץ 2009 בשעה 19:11
    (#)

    טוב השתכנעתי, אני הולך על זה.

    אפיליאייט מרקטינג זאת אומרת.

    מה כבר יכול לקרות ילכו הכספי פיצויים מההייטק :)

     אני הולך להירשם ל commission junction. חינטרשתי איזה אתר דרופל בנושא אומניות לחימה כדי שיהיה לי משהו לשים בתור אתר בהרשמה. יש למישהו המלצות\הזהרות עליהם? רשת אחרת שמומלצת להתחלה?

     

  4. מעוניין לכתוב פוסט אורח   8 במרץ 2009 בשעה 20:03
    (#)

    פיג'מיסט יקר,

     

    קודם כל אני קורא אדוק של הבלוג שלך ונהנה תמיד לקרוא אותך.

     

    רציתי להציע לכתוב פוסט בנושא שעסקתי בו בשנה האחרונה והוא SEO להמונים. מה שעשיתי היה להכנס למספר נישות- לעשות להם בלוגים פשוטים ולעשות את הצעדים הבאים- לכתוב הרבה מאמרים, לעסוק בשיווק גרילה, שיווק באמצעות סרטונים ועוד טכניקות להביא תנועה שתמיר. נכון, מדובר בהרבה עבודה…אבל, אם עושים אותה נכון, אפשר להגיע להכנסה פסיבית יציבה יחסית ואני יכול להעיד על עצמי שיש לי הכנסה פסיבית של כמה אלפי שקלים (נכון, אני לא מיליונר, אבל אני נהנה מכך שאני מחשיב את עצמי מחוץ למרוץ העכברים- יש לי הכנסה פסיבית צדדית יפה).

     

    יש כמה דגשים שאני אשמח לתרום מהניסיון שלי ומהעבודה הרבה שהשקעתי בכך בשנה האחרונה. אם תהיה מעוניין אתה יכול ליצור איתי קשר במייל.

  5. מליונר במינוס   8 במרץ 2009 בשעה 23:10
    (#)

    מליונר איפה אתה עכשיו עדיין בחו"ל ?

     

    אפשר לשאול איפה אתה ומה אתה עושה שמה ?

     

    מתי אתה חוזר ?

    • המיליונר בפיג'מה   13 במרץ 2009 בשעה 18:19
      (#)

      אהלן,

      נכון לעכשיו אני בניו-יורק, אני עובד פה על מיזמים מעניינים ונופש, אני אמור לחזור לארץ בספטמבר.

      סופ"ש נעים.

  6. נועם   9 במרץ 2009 בשעה 12:26
    (#)

    שלום יגאל

     

    אני מתכנת מתחיל ב HTML ו CSS

     

    רציתי לשאול אותך מה הידע שלך וכמה נסיון היה לך שהתחלת

     

    אני מניח שHTML וCSS

    אבל האם השתמשת ב PHP או JavaScript וכו'?

    • המיליונר בפיג'מה   13 במרץ 2009 בשעה 18:21
      (#)

      אהלן,

      שורה תחתונה אני טוב ב-HTML, CSS, PHP, JS, אבל…. אני לא משתמש בשום דבר מהידע הזה להרים עמודי נחיתה, אני משתמש ב-Kompozer שזה כמו Dreamweaver….

      בהצלחה.

  7. אורי   10 במרץ 2009 בשעה 14:33
    (#)

    יגאל רציתי להודות לך מכל הלב על ההשראה והעצות שנתת ואתה ממשיך לתת בבלוג שלך. אני לא יכול להכיל במילים כמה עזרת לי ואני מאמין לרבים כמוני לצאת לדרך חדשה ולהצליח לפרנס משפחה בכבוד. לפני כמה חודשים חתמתי אבטלה והיום אני מרוויח מעל אלפיים דולר בחודש בזכותך ואני מאמין שהסכום הזה יכפיל או ישלש את עצמו עד סוף 2009. רציתי להתייעץ איתך מה כדאי לי לעשות הלאה מבחינת רשויות המס. אחרי כמה חודשים חייבים לדווח על הכנסה מהרשת? יש לך המלצה טובה על רואי חשבון שעובדים עם affiliates . צריך בכלל רואה חשבון מיוחד או שאפשר להסתפק ברואה חשבון רגיל? אני יודע שיש בבלוג הזה עוד עשרות חבר'ה שותיקים בתחום. אני אשמח לשמוע גם את ההמלצה שלכם.

    ועוד דבר קטן: לא הייתי באפיליקון האחרון אבל שמעתי שהיתה הרצאה של רואה חשבון מומחה מה היו הדברים החשובים ביותר שהוא אמר?

    חג פורים שמח רגוע

    • בוריס   10 במרץ 2009 בשעה 18:08
      (#)

      קודם כל ברכות על ההצלחה, מלהיות מובטל עד אלפיים דולר בשיווק אינטרנטי זאת דרך ארוכה ומכאן הכל רק צומח. בסכומים כאלו לא צריך רואה חשבון שמתמחה בהי טק. רואה חשבון  רגיל מספיק ויהיה זול בהרבה, אתה עובד מהבית אז אתה יכול לרשום את רוב הוצאות הבית כהוצאות מוכרות. (תקיש עבודה מהבית בגוגל) וכמעט כל מי שרשום במס הכנסה כיזם אינטרנט מתירים לו לרשום את הוצאות הרכב כהוצאה מוכרת. ההרצאה של הרואה חשבון באפיליקון היתה באמת טובה (למרות שבפאנל כזה הוא מנוע מלפרט הרבה דברים) אחד הנושאים הבולטים שהוא דיבר עליו זה מע"מ אפס שזאת פשוט הטבה נהדרת למי שעוסק בתחום (תקיש גם את זה בגוגל) ועוד טיפ קטן לסיום: תבדוק איפה בעולם מתכנסים כנסים בתחום, מה יותר נפלא מלנסוע לאמסטרדם או לאס וגאס בתור הוצאה מוכרת?

      חג שמח ובהצלחה.

      • המיליונר בפיג'מה   13 במרץ 2009 בשעה 18:23
        (#)

        אהלן,

        בוריס תודה שוב על העזרה הרבה שאתה נותן לקוראי הבלוג.

        לגבי רואה חשבון, פשוט חובה ללכת לרואה חשבון. יש חוקים במדינה וצריך לציית להם. כמו שבוריס אמר הרואה חשבון לא צריך להיות איזה גורו, אבל צריך להיות לו ידע בסיסי במיסוי בין-לאומי. זה מספייק טוב…

        בהצלחה.

  8. שניר   11 במרץ 2009 בשעה 13:44
    (#)

    קיבלתי את המכתב המטריד הבא מקליקבנק:

     

    As the leading retailer of digital products, ClickBank prides
    itself on offering its customers the latest and best digital products
    available.  Due to the ever changing status of technology and the law,
    ClickBank monitors the products offered through its services.  As part
    of this process, ClickBank is releasing a revised "Client Contract"
    today, March 10, 2009.  This Client Contract, and other related
    documents, will restate and refine ClickBank's commitment to quality
    products, excellent customer service and compliance with all applicable
    laws. 

    During the course of preparing its new Client Contract,
    ClickBank decided to add to its existing list of Prohibited Products
    any products that, in our sole judgment, encourage the unlawful
    transfer of copyrighted media, such as music, movies, videos, and games
    (typically known as "P2P" products).  ClickBank has determined that at
    least one of the products contained within the account(s) referenced
    above that you promote offers such services. 

    Accordingly, please be advised that effective noon, April 9,
    2009 (U.S. Mountain Daylight Time), ClickBank will no longer allow
    transactions involving such products.  Because ClickBank values its
    relationship with its affiliates, we are providing you with advance
    notice of this prohibition so that you may take appropriate steps to
    move your existing promotons and advertisments to other product niches

     

    איך מתמודדים עם רוע הגזירה??????!!!!!

    • אנונימי   11 במרץ 2009 בשעה 14:54
      (#)

      לא מפרסמים ווארז..?

    • אביב   11 במרץ 2009 בשעה 19:00
      (#)

      זהו, הלך עליי…

      איזה Bitches… 

    • בוריס   12 במרץ 2009 בשעה 0:06
      (#)

      אם קליקבנק החליטו לוותר על נתח כל כך מכניס במוצרים שלהם כנראה שמישהו בתעשייה חם להם על התחת. אני לא הייתי דואג, אתרי הP2P לא יעלמו, הם פשוט יעברו לרשתות אחרות, מכובדות פחות. אבל בחיים אל תתבסס רק על וורזים, לאורך זמן כולם נופלים.

      • אנונימי   12 במרץ 2009 בשעה 18:04
        (#)

        מה ההגיון של קליקבנק להכניס מוצרים לשוק שלהם ואחר כך להודיע למשווקים שהמוצרים האלה כבר לא לגיטימיים? אכאילו מה, לא ידעתם שהם עוברים על החוק ומפרים זכויות יוצרים?

        בקופיאק החארטות האלה לא היו קורות לעולם. בזבוז זמן הקליקבנק האלה, רק צרות באות מהם.

  9. אביב   11 במרץ 2009 בשעה 18:56
    (#)

    יש לי הצעה לגבי סעיף 3 של הבעיה השלישית:

    מה אם יוצרים כמה מודעות זהות, אבל מפנים כל אחת לקהל אוכלוסיה שונה? זה יוצא שפונים לקהל היעד הכי רחב שאפשר, וגם משאירים CTR טוב לכל מודעה, שלא מגדיל את ה- CPM יותר מדי, אבל גם לא גורם למחיקת הפרסומת.

    אני אפיליאייט מתחיל, ואני אשמח לשמוע תגובות על ההצעה…

  10. אורי   11 במרץ 2009 בשעה 20:25
    (#)

    לא קשור אבל מטריד-

    נשאר לי סכום מסוים ביאהו. עכשיו איך אני מוציא אותו – אבל רק אותו – על פירסום מבלי לחטוף חיוב נוסף?

    בפעם הקודמת הרגשתי שהם חייבו אותי מתי שבא להם. (אני מחויב Prepaid). 

  11. אנונימי   11 במרץ 2009 בשעה 20:51
    (#)

    יש פה מישהו שמפרסם לקהל ישראלי בפייסבוק?

     

    ניסיתי לפרסם משהו בעברית, אך בחירת מילות המפתח בעברית לא עובדת.

     

    אי אפשר לכתוב מילות מפתח חופשיות אלא רק לבחור מתוך הרשימה הנפתחת, ובעברית זה לא עובד.

     

    למישהו יש פתרון?

    • המיליונר בפיג'מה   13 במרץ 2009 בשעה 18:26
      (#)

      אני באופן אישי לא ניסיתי.

      אבל המילות מפתח הם מילות מפח מהפרופיל ולא מילות מפתח שמחפשים. לכן פייסבוק נותנים השלמה למילים. אלו לא באמת מילות מפתח אלה יותר תגיות.

  12. תומר   12 במרץ 2009 בשעה 18:28
    (#)

    בקשר למס הכנסה וכל מה שמסביב, מה יקרה אם אני לא מדווח למס הכנסה איך הם יכולים בכלל לעלות עלי ? לבנק אסור לדווח על ההכנסות שלי לא?

    • ויזה לארצות הברית   12 במרץ 2009 בשעה 18:34
      (#)

      א. בדיוק להיפך. הבנק מחויב על פי חוק לדווח על תנועות חריגות בחשבונות הבנק. מה זה בדיוק פעולות חריגות? כרגע זה עדיין שטח אפור שנתון לשיקול דעת הבנק. יכול להיות שמישהו עם תלוש משכורת קבוע של 8K יקבל פתאום 10 נוספים וזה יראה חריג. כל מקרה לגופו.

      בפועל על סכומים קטנים, אני מאמין שהבנק אפילו לא מסתכל. ולכן עיקר האנשים שנופלים למס הכנסה הם מ:

      ב. הלשנות… וכמעט לכל אחד יש מתחרים סמויים או גלויים…

       

      אין לראות באמור בתור יעוץ מקצועי.

  13. אנונימיא   12 במרץ 2009 בשעה 21:37
    (#)

    אני מנסה פייסבוק אבל נראה שצריך לעשות ממש בייבי סיטר למודעות

    או שזה רק בהתחלה?

  14. משיח   15 במרץ 2009 בשעה 22:56
    (#)

    אזהרה!
    שימו לב כשאתם משתמשים בטריק מספר 2 (לשים מודעה על פאוס ואז לשכפל אותה), באם זה לא עובד – ז"א שהמודעה לא אושרה במקום – אל תחכו שיאשרו אותה, כי זה לא יקרה. תמחקו ותעשו חדשה.

    • משיח   15 במרץ 2009 בשעה 23:33
      (#)

      טוב, בסוף הם אושרו לאחר יממה, אבל רק לאחר שיצרתי מודעה אחרת בשיטה הרגילה. מעניין איך בדיוק עובד הבאג שלהם

  15. יוסי   16 במרץ 2009 בשעה 19:23
    (#)

    קודם כל, תודה על הבלוג המרתק :)

    החלטתי להתחיל בקטנה בפרסום בפייסבוק.
    נרשמתי ל- copeac, ורציתי לקדם תכנית של ניסוי חינם של מוצר קוסמטי (כלומר, מכניסים פרטים ומשלמים על המשלוח ומקבלים את המוצר עצמו), אבל לא משנה מה אני מנסה לשים במודעה פייסבוק לא מאשרים "כי המודעה לא מתארת במדויק את ההצעה". הגעתי למצב שניסיתי מודעה בסגנון "מוצר חדש – מלאי פרטים מזהים, אימייל, כתובת וטלפון, שלמי XX$ דמי משלוח ונסי את המוצר", וגם זה לא התקבל!
    איזה סוג מוצרים אתם מצליחים לפרסם שם?

  16. פזנוט   7 בינואר 2010 בשעה 17:20
    (#)

    הפוסטים של שיווק בפייסבוק חזקים – כן ירבו!

  17. דנה   18 במאי 2010 בשעה 1:13
    (#)

    שלום!
    קוראים לי דנה ובפייסבוק אני מופיעה כ DANA VANA
    יש לי כבר שתי פייסבוקים בראשון יש לי 4422 חברים ועוד 2000 בהמתנה פתחתי פייסבוק שני כי פייסבוק התחיל למחוק לי חברים עקב חריגה בכמות החברים (למרות שהבנתי שפתרו את הבעיה הזו לאחרונה)
    אני פופלרית מאוד שם ומקליקים על העמוד שלי הרבה- יש לי שם מלא תמונות יפות וודיאו קליפ שהשתתפתי בו,, אני מקבלת מלא מכתבים באינבוקס!
    איך אני יכולה לעשות מזה כסף??
    אשמח לקבל תשובה
    באהבה :)
    דנה

    • המיליונר בפיג'מה   23 במאי 2010 בשעה 11:54
      (#)

      אהלן דנה,

      לצערי מבחינה כלכלית החברים שלך בפייסבוק לא שווים. אלא אם כן תצליחי למצוא משהו משותף ביניהם ולמכור להם משהו.

      זה יכול להיות יחצנות למסיבות אם כולם באותו גיל, זה יכול להיות זמרים אם כולם אוהבים את אותה המוזיקה. בגדול הכל תלוי במחנה המשותף ומה את יכולה למכור להם.

      בהצלחה.

  18. יעל   15 ביוני 2010 בשעה 20:30
    (#)

    שלום דנה,
    בתור עובדת לשעבר במשרד פרסום אונליין אני יכולה להגיד שלהמון קמפיינים שעשינו חיפשנו חבר'ה כמוך בפייסבוק שיש להם מעל 1,500 חברים בפייסבוק ושיפיצו משהו ספציפי עבורנו בין החברים שלהם, כלומר סתם לעדכן בסטטוס משהו שקשור במותג מסוים שקידמנו.
    את יכולה לקחת מותג שאת אוהבת ושמוזכר בכרטיס פייסבוק שלך גם ככה (נגיד שאת מתה על מכבי תל אביב) ולהציע למותג הזה להיות ספונסרית שלו. ייתכן מאוד שתוכלי לעשות מזה כסף.
    שיהיה בהצלחה!

  19. תכשיטים   28 באוקטובר 2011 בשעה 23:40
    (#)

    אני כרגע מנסה לשווק תכשיטים בפייסבוק.
    ההיענות שם "לא משהו"
    במאמר אתה כותב שניתן למקד לפי מילות מפתח.. אצלי זה לא עובד. שאני מנסה להוסיף "תכשיטים" כמילת מפתח, זה מציג לי שמות של 2-3 חברות תכשיטים.

    כמו כן, גם שאני מבקש לבחור ערים בארץ זה רושם שהעיר לא נמצאה.
    האפשרויות האלה זמינות גם בארץ??

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!