סיפורו של בנאדם שהוא מכתב Presell.

קודם כל, לפני שאני אספר לכם את הסיפור המרתק על הבנאדם שהוא עמוד נחיתה, אני רוצה להתנצל על כך שעוד לא עניתי על התגובות היום. כמו שסיפרתי לכם אתמול, אני נמצא במשבר קטן אז יש המון, המון עבודה לעשות. לכל מי שדואג לי, אז אתמול היה יותר גרוע משלשום, אבל ביצעתי כמה פעולות, קצת אופטימזציות, והיום, נכון לעכשיו, המצב שלי טוב. מחר בבוקר, אני בטוח שאני אדווח לכם שהמצב מצויין :)

בכל מקרה, אני יודע שאני עוד חייב לכתוב פוסט על המטרות והיעדים שאני רוצה להשיג בחודש מאי. ויש לי עוד הרבה הרבה פרחים בקנה, אבל כמו שאתם מבינים, זמני קצר, כי אני חייב לחזור להכנסות הרגילות שלי. אז כפיצוי, אני אספר לכם סיפור קטן, על מקרה שהיה לי לפני כשנה.

הכל התחיל בשגרירות של ארה"ב

אני לא יודע כמה מכם ניסו להוציא ויזת תייר לארה"ב, אבל אני אסקור לכם בקצרה את התהליך. נרשמים לאתר של השגרירות באינטרנט, ממלאים כמה טפסים, וקובעים תור לראיון בשגרירות. כאשר מגיעים לשגרירות, אמנם יש שם אלפי אנשים בתור, אבל הכל מתקתק כמו מכונה משומנת… בכל שלב בתור יש מה לעשות. והסרט הנע הזה, מתחיל עוד לפני שנכנסים פנימה.

לפני בערך שנה, הלכתי להוציא ויזת תייר לארה"ב. רציתי לנצל את היותי חייל, כי אם הייתי מנסה עכשיו, אני בספק אם היו נותנים לי. הגעתי לשגרירות ביום שישי ב-6 או 7 בבוקר. וכבר בשעות הללו היו מלא אנשים. עברתי את כל התהליכים, מילאתי את כל הטפסים, והגעתי עד לשלב שבו צריך להיכנס לתוך מבנה של השגרירות, ולהמשיך בכל הבירוקרטיה.

אז מה עושים אם המסמכים לא תקינים?

בתחנה האחרונה, במכונה המשומנת, ממש לפני שנכנסתי לבניין, הייתה בדיקת מסמכים אחרונה. כאשר בדקו לי את המסמכים, נאמר לי שהתמונה שלי לא תקינה. שאלתי מה עושים? והבחור שם אמר, אל תדאג, יהיה בסדר, ברחוב המקביל יש לך חנות צילום. שאלתי אותו, "7 בבוקר עכשיו, איזה חנות צילום פועלת?". ענה לי הבחור, אל תדאג, הם פועלים.

לאחר 30 שניות הליכה בערך, הגעתי לחנות צילום הזו, וגם שם, הפלא ופלא, היה תור. היה שם בתור בערך 10 אנשים, וכולם הצטלמו בשביל הויזה! אתם קולטים? 7 בבוקר, חנות צילום, ו-10 אנשים בתור!

אם תחשבו על הבחור החביב הזה, אשר הפנה אותי לחנות צילום הזו, תראו שהוא עמוד Presell מהלך! אני גם די בטוח, שבעל החנות צילום מביא לו עמלה, או טיפ נכבד על מנת שיפנה אליו אנשים. בכל מקרה, זה מה שאני הייתי עושה.

כשמסתכלים על עמוד נחיתה שהוא Presell באינטרנט, זה בדיוק אותו הדבר! הנוחת צריך משהו, ותפקיד משווק השותפים הוא רק להפנות אותו למשהו שהוא מחפש! לדוגמא, יש בקליקבנק מוצר שמלמד לתקשר עם אנשים מתים (אני בכוונה נותן מוצר מעפאן, שתעבדו קצת בחיפוש). עכשיו, כל מה שנותר לכם לעשות לאחר שמצאתם בנאדם שמעוניין במוצר כזה, זה פשוט להגד לו הנה, זה המוצר בשבילך, ואני מבטיח לכם שהוא יקנה! אין יותר מידי מה להסתבך!

במקרה של החנות צילום, אני די בטוח שהיה Conversion Rate של 100%. באינטרנט, אל תתבאסו אם יהיה לכם רק 5%, ביחס לתנועה הבלתי מוגבלת באינטרנט, זה המון!

בהצלחה!

10 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אור 1 המקור   5 במאי 2008 בשעה 21:14
    (#)

    יפה יפה, ממש Presell אנושי ,

    ד"א קומבינה יפה אפשר לעשות עם התירוץ "תמונה לא תקינה".

    • המיליונר בפיגמה   6 במאי 2008 בשעה 1:16
      (#)

      האמת שהם לא רמאים שם,
      פשוט האמריקאים רוצים תמונה של 5 על 5, וכולם באים עם תמונת פספורט רגילה… אני ידעתי את זה מראש, כי זה היה כתוב, אבל אמרתי לעצמי, בטח יוותרו….

      כנראה שלא!

  2. שרון   5 במאי 2008 בשעה 21:31
    (#)

    אשמח אם תקדיש פוסט לעניין ה- quality score.

    לאחדים מאיתנו זה עניין שיכול לעקב שכן כל עוד ה- quality score נמוך הביד גבוה כך שלא ניתון להרוויח כל כך. 

     

    מה הטכניקה שלך.

     

    במרץ גוגל שינו את האלגוריתם. האם זה השפיע עליך. 

    • המיליונר בפיגמה   6 במאי 2008 בשעה 1:19
      (#)

      אהלן שרון,

      בנוסף לעזרה של אדוורדס שאני פשוט חייב לחייב אותך לקרוא, הנה פוסט שלי שכבר כתבתי על ה-Quality Score בגוגל אדוורדס.

      תבלה…

      • שרון   6 במאי 2008 בשעה 8:30
        (#)

        תודה על הקישור. כבר קראתי פוסט זה בעבר.

         

        שאלתי מתייחסת יותר לעמודי הנחיתה פחות למודעות.

        הפוסט בעיקרו מדבר על המודעות. לדעתי המשקל המכריע נמצא בעמוד הנחיתה.

         

        אשמח לשמוע איך אתה מתמודד עם העניין של עמודי הנחיתה על מנת שיקבלו quality score גבוה. 

        • המיליונר בפיגמה   8 במאי 2008 בשעה 1:52
          (#)

          אהלן,

          תקרא באתר K על Onsite Optimization לקידום אתר בתוצאות האורגניות, זה בדיוק אותו הדבר. בנוסף לכך, חשוב להוסיף עמודים של Privacy & Policy וגם עמוד Contact, שני אלה זה חובה. מומלץ גם להוסיף Disclosure ו-About. תקשר לעמודים הללו בתחתית העמוד.

          בהצלחה.

  3. מנתח אופי   6 במאי 2008 בשעה 8:45
    (#)

    דוגמא יפה לפריסל, אבל הנה דוגמא למי שפיצחו כבר מזמן את הפריסל… מכוני הרישוי לרכב, הם אפילו לא שולחים אותך לבאסטה ממול, הם פשוט מחליטים שאתה צריך להחליף מספר בגלל שיש באמצע הספרה 8 נקודת חן מיקרוסקופית, או שהווישר המעפן שהם דחפו לך שנה שעברה כבר לא תקין וצריך שוב להחליפו… בקיצור אין אצלם את הקטע של למור לך כשאתה צריך – הם פשוט מחליטים שאתה צריך ושקנית :) נראה אותך מעדיף ללכת לחנות אחרת ונכנס מחדש לכל התור…

     

    ובנושא אחר, אם כבר הזכרת את בחירת המוצרים בקליקבנק, היה פוסט על בחירת מוצרים ? כי אם לא זה יכול להיות נושא מצויין… איך לחפור באלפי (כמה יש שם?) המוצרים ולהגיע לנישות מעניינות ולא רק ל"טופ-סלרים".

    • המיליונר בפיגמה   8 במאי 2008 בשעה 1:55
      (#)

      אהלן,

      אחד הפוסטים הראשונים שלי היה על איך לבחור מוצרים, אתה מוזמן לחטט קצת באתר.

      בקשר למכוני הרישוי, יום יבוא ואני אספר סיפור ממש יפה על מכוני הרישוי :)

      יום טוב.

  4. אודי   6 במאי 2008 בשעה 22:02
    (#)

    אחלה בלוג מליונר,

    אני לומד ממך המון על המושגים בתחום, אתה מדרבן אותי לחקור בנושא המכירות באינטרנט.

    אהבתי את הסיפור על חנות הצילום

    מה הן המטרות לחודש מאי? לא פרסמת (או שפיספסתי)…

    בהצלחה

    • המיליונר בפיגמה   8 במאי 2008 בשעה 1:56
      (#)

      אהלן אודי,

      אני מודה לך על הקריאה, ושמח שאתה נהנה,
      עוד לא החלטתי מה המטרות שלי לחודש הבא. אני מתלבט קצת…

      יום טוב.

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!