גנבי העמלות ב-ClickBank

גנבי ההפניות

הטיפ הזה הוא חשוב מאוד. אני לא צריך לספר לכם שישנם אנשים רעים ולא הגונים בעולם. גם על עולם השיווק באינטרנט הם לא פסחו. לא אחת, קורים מקרים בהם משווקי שותפים מתחילים מפנים תנועה לאתר מוצר כלשהו, ובעלי האתר/מוצר "מקטינים ראש" ולא רושמים את המכירה תחת משווק השותפים. זו אחת הסיבות אשר בגינה אנו עובדים עם ClickBank, מאחר והם מספקים לנו עוד מנגנון אבטחה! אבל גם דרך קליקבנק ניתן לרמות. כעת אנו נבדוק, שכאשר אנו משווקים מוצר כלשהו, אנו באמת מקבלים את העמלה!

אנו ניקח את הקישור אותו קיבלנו מ-ClickBank, לדוגמא: http://pjs2008.turbulence.hop.clickbank.net/ וניכנס אליו. כעת עלינו לחפש את עמוד התשלום. עמוד התשלום לפעמים במרחק קליק או שניים מעמוד המכירה, אני סומך עליכם שתמצאו אותו, אבל ליתר ביטחון אני מוסיף תמונה:
turbulance order גנבי העמלות ב ClickBank

לאחר ההקלקה על הלינק הנ"ל, אנו נגיע לעמוד אשר ינסה לשכנע אותנו שאנחנו עושים את הבחירה הנכונה. זאת למרות שכביכול לחצנו על לינק הקניה ואנו בטוחים בקניה שלנו.

מכירים את ההרגשה, קניתם משהו יחסית יקר, ושני אחרי שקניתם אותו מתחיל הדיאלוג הפנימי? למה הייתי צריך את זה? אולי אני אחזיר את זה? מה אני אעשה עם זה עכשיו? אוף, איזה טעות עשיתי!

תמיד יש את ההרגשה הזו, העמוד שלפני התשלום, נועד להכניס לנו לתת מודע שאנו עושים את הבחירה הנכונה ביותר, כמוכן עמוד זה מספק לנו את התשובות לדיאלוג פנימי. לדוגמא: "איזה באסה, יכולתי להשיג את זה במחיר יותר טוב…", תשובה: "I understand that I am getting a great deal and saving $77.95 by ordering both programs in this great package deal."

אוקיי, אבל כרגע אני חורג מהנושא. כעת ברצונינו לבדוק אם מרמים אותנו או לא, אז אנחנו נלך לעמוד התשלום. הפעם אני מביא לכם את החופש למצוא אותו.
כאשר אנו כבר בעמוד התשלום, אנו נגלול את פס הגלילה, עד ללמטה למטה למטה. עד לשורה האחרונה בעמוד.
turbulance buy גנבי העמלות ב ClickBank

אנו יכולים לראות כי בשורה האחרונה כתוב לנו – [affiliate - PJS2008].
בטח הממש חכמים (אל תחמיאו לעצמכם יותר מידי :) ) מבניכים מנחשים כי PJS2008, הינו הכינו שלי ב-ClickBank. השורה הזו היא בעצם תעוד הביטוח שלי מ-ClickBank שהעמלה המשולמת בעת קניית המוצר תגיע אליי!

חכו, אבל זה עוד לא הכל!!!
קרה לכם פעם שמצאתם מוצר, אבל לא הייתם בטוחים אם אתם רוצים לקנות אותו? ברור שכן! אז שמרתם אותו במועדפים, והתלבטתם במשך יומיים אם לקנות את המוצר. לאחר יומיים, החלטתם כי זה המוצר אותו אתם רוצים,וכל יום נוסף בלי המוצר הזה יהיה גיהנום. נכנסתם לאתר מהלינק במועדפים וקניתם אותו! למעשה, זה קורה הרבה. אפילו יותר מידי, כעת, אני רוצה לברר שגם במקרה הזה אני מקבל עמלה!

על מנת לבדוק את זה כל מה שיש לנו לעשות זה להעתיק את הלינק המלא לאתר המוצר, עם הדגשה לאתר המוצר ולא ל-Hop Link שלכם. במקרה הנ"ל, אתר המוצר הוא www.turbulencetraining.com. אני אסגור את הדפדפן שלי! חשוב מאוד לסגור את כל חלונות הדפדפנים, וכעת אני אפתח אותו שוב ואכנס לכתובת המוצר, לדוגמא www.turbulencetraining.com. כעת, לאחר שניכנסנו לאתר המוצר עלינו למצוא את עמוד הרכישה והתשלום בשנית. לאחר שהגענו אליו, אנו בודקים את זה בצעדים אשר ביצענו קודם. במידה ומופיעה שורת הקסם [affiliate = PJS2008], המוצר עבר את חלק א' של מבחן המיליונר :) .

גנבי המיילים

בוודאי שמתם לב שכאשר נכנסתם על ה-Hop-Link שלי – http://pjs2008.turbulence.hop.clickbank.net/, ולאחר שבזבזתם מספר שניות מזמנכם בלהבין איפה אתם נמצאים, קפצה לכם פתאום תיבה מאוד ידידותית, אשר מציעה לכם טובות הנעה בתמורה לכך שתשאירו את המייל שלכם.
turbulance optin גנבי העמלות ב ClickBank

–Pause–
אם יש פה אנשים שמנויים לבלייזר, או למגזין אחר של ידיעות אחרונות, או לידיעות אחרונות בעצמם, בוודאי יצא לכם לקבל שיחה ידידותית אחת לשבוע מידיעות אחרונות. שיחה אשר בה הם משכנעים אתכם לעשות מנוי במבצע מטורף לאחד המוצרים שלהם. מי מכם שוכנע פעם? תיזכרו בפעם שסה"כ רציתם לקנות Disk-On-Key באינטרנט, ולאחר שקניתם אותו, כל שבוע התחלתם לקבל מכתבי אהבה במייל, עם לינקים לכל מיני מוצרים בחנות בה קניתם את ה-DOK. כמה מכם לחצו על הלינקים? אם זה לא קרה לכם אף פעם, אתם תותחים!.
–Resume–

נחזור לעניינינו, המטרה של בעלי המוצר אותו אנו משווקים היא בדיוק כמו שלנו, למכור את המוצר. ואם הם היו חושבים שלהקפיץ תיבה מוסג זה, יפגע להם בהכנסה, הם לא היו עושים את זה. למעשה, ברוב המקרים, תיבה מסוג זה מעלה את ההכנסה! מה זה אומר לגבינו?, אנחנו צריכים לבדוק לשם מה התיבה ממוקמת שם! אנחנו צריכים לבדוק איזה אימיילים מגיעים למשתמשים אשר הפנינו לדואר. הגיוני מאוד כי יהיה לינק למוצר במיילים אשר ישלחו. אנחנו צריכים לבדוק אם הלינקים אשר הם שולחים, לא יפגעו לנו בעמלה.

אז מה עושים?
הולכים ל-gmail.com, פותחים תיבה חדשה למטרות Spam, משאירים את הפרטים. ואני מבטיח לכם שתוך 10 דקות תקבלו את המייל הראשון עם קישור הקנייה. ניכנס לקישור הקנייה, לאחר מכן נמצא את עמוד הרכישה – ממש כמו שעשינו בשלב הקודם. ובאותו אופן בדיוק, כמו בשלב הקודם, אנו נוודא שהעמלה רשומה עדיין עלינו. קאפיש?

אזזזז….. שלא יעבדו עליכם! [התנועה עם האצבע]

12 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. שלום   12 במרץ 2008 בשעה 22:37
    (#)

    פששש… איזה תותח אתה !!! :P

    אהבתי את הבדיקה ואת הדיקדוק

  2. הנהלת חשבונות   23 במאי 2008 בשעה 18:59
    (#)

    נכנסתי לאתר של 'שלום' מהתגובה הראשונה וראיתי שם "שבת שלום".

    היום יום שבת.

    כל הכבוד לאלה שיודעים לעצור.

    גם אני אעצור כאן…. נמשיך מחר ;-)

  3. דודי   7 באוקטובר 2008 בשעה 14:02
    (#)

    פשש יפה!!

     

    הבדיקה במייל פצצה! רעיון מאוד טוב!

     

    דודי.

  4. המיליונר בכפכפים   21 בנובמבר 2008 בשעה 23:49
    (#)

    יפה מאוד- לא פראייר

  5. מרטין   11 במרץ 2010 בשעה 11:02
    (#)

    כל הכבוד תותח, תמשיך ככה

  6. platinumnz   20 בינואר 2011 בשעה 15:55
    (#)

    אהלן מליונר, אני חדש פה וזו התגובה הראשונה שלי. מקווה שבאמת תראה אותה ותענה עליה.
    אהבתי את הבדיקה ופרסומה. אך בוא נגיד והגעתי למצב שאחרי שפתחתי דואר לספאם בלבד והגיעה אליי הודעה מהחברה שמציעה לי את אותו מוצר בלי העמלת תיווך. מה אני ועשה עם זה? יש למי להתלונן או שפשוט לפרסם את העניין בפורומים ושאנשים יתרחקו מהחברה הזו?
    ואגב כך, אני מניח שיש בפורומים פרסומים של חברות שסרחו מלשלם במסודר את התחייבויותיהן למשווקי שותפים?

  7. רוני   24 במרץ 2011 בשעה 13:17
    (#)

    שלום יגאל,

    בדוגמא האחרונה (שגולש משאיר שם ומייל) איך בעל המוצר יודע שהגולש הזה הגיע דרכי?

    אני חדש בתחום

    תודה

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!