[Affiliate=PJS2008]

ראשית אני מתנצל על חוסר העדכון לאחרונה. בימים הללו אני חווה בעיות קישוריות קטנות לאינטרנט, אבל אני מאמין שהיום בערב אני אפתור אותם ואני אמשיך לעדכן.

בינתיים רציתי לדבר על משהו מצחיק שנתקלתי בו. היום כמו בכל יום, נכנסתי ל-Google Analytics שלי, והסתכלתי במילות חיפוש אשר מגיעים לבלוג דרכם. אחת המילות חיפוש אשר הופתעתי לראות הייתה affiliate=pjs2008.

מה שאני יכול לחשוב עליו כשאנשים מחפשים את הביטוי הזה, הם מנסים להגיע לעמודי הנחיתה שלי, ולראות את המוצרים אשר אני משווק. הרי ש-PJS2008 זהו הכינוי שלי בקליקבנק, לפי מה שאני מציג באתר.

אבל, כמו איש KGB מנוסה, אני מטשטש ראיות, ולמעשה יש לי יוזר אחר בקליקבנק. שם משתמש אשר איתו אני עושה את כל הקידומים שלי. PJS2008, לא הרוויח שקל אחד, זהו יוזר הדגמה בלבד. החל מהשבוע יהיה לי מספר יוזרים בקליקבנק, כך שאז יהיה הרבה יותר קשה לעקוב אחר המוצרים אותם אני מקדם.

בכל מקרה, אהבתי לראות את העובדה שמחפשים אחר המוצרים שאני מחפש. זוהי דרך טובה מאוד לבדוק אילו מוצרים מישהו מקדם, במידה ואתם יודעים בודאות שאותו משווק שותפים מצליח. אני מברך על המחשבה היצירתית, ואמור תמשיכו כך. רק שעליי זה לא יתפוס :)

בהצלחה לכולם.

2 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. abstract   10 במרץ 2008 בשעה 18:56
    (#)

    חחח גדול.

    לגבי מספר יוזרים בקליקבנק – זה אומר שגם התשלומים שלך מתפצלים?
    לא חבל ליצור עודף "בירוקרטיה"? יהיה לך קשה יותר לעקוב אחרי סך כל הרווחים שלך.

    יש אולי יתרון מסוים אם אתה יוצר יוזר לכל מוצר, כי אז קל לראות את ההכנסות של כ"א,
    הבעיה היא שההוצאות לא מופרדות באותה המידה (יש אפשרות לכמה חשבונות אדוורדס?)

    • המיליונר בפיגמה   10 במרץ 2008 בשעה 20:02
      (#)

      אהלן,תודה על התגובה.

      אני לא רואה פה בירוקרטיה מאחר וזה יתפצל סה"כ לכמה צ'קים. את הצקים אני אקבל ביחד ואזרוק אותם בבנק ביחד. זה נותן לי אפשרויות מעקב ממש נוחות.בסופו של דבר אני חושב שהיתרונות עולים על החסרונות. לגבי AdWords אני מנתח את הקמפיינים שלי ברמת הקמפיין ולא ברמת המשתמש כך שאני לא צריך מספר חשבונות.

      בהצלחה

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!