המהפכה כבר החלה!

חבר'ה, אני לא יודע אם אלא סנוניות ראשונות, עם זאת לפי התוצאות שלי, אני רואה שהמהפכה כבר החלה…. שיהיה לכולנו בהצלחה….

בינגו, המהפכה כבר התחילה...

בינגו, המהפכה כבר התחילה...

25 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. יגאל   4 באוגוסט 2010 בשעה 15:09
    (#)

    גם אני ראיתי את זה אצלי בפרוספר אבל אצלי זה בגלל שהפיליפינית שלי גם עונה של שאלות ביאהו אנסרס :-)

    שמע, תעשה לי טובה גדולה עם העניין של מעקב המרות אם תסביר לי איך פרוספר עובד עם ה-tid של קליקבנק, אני מתכוון שעל מנת לעשות מעקב המרה למילה מסוימת אני צריך להכניס destination url עבור כל מילה שמכיל את ה-tid שלה, אבל זה אומר שזה עוקף את ה- destination url של המודעה, ובפרוספר הוא נותן לך tid לכל מודעה בנפרד ואז איך אני אדע מאיזו מודעה הגיעה המילה? מקווה שהסברתי את עצמי טוב

    תודה
    יגאל

  2. מיקו   4 באוגוסט 2010 בשעה 20:24
    (#)

    לא הבנתי – זה אומר שיאהו עברו למערכת של אדסנטר?

  3. תומר   4 באוגוסט 2010 בשעה 20:34
    (#)

    הלוואי וזה יפגע בגוגל כל כך חזק שהם יתחננו לכל האפילייטים לחזור לפרסם אצלם

  4. לירן   4 באוגוסט 2010 בשעה 20:42
    (#)

    היי, הסבר בבקשה, להדיוטות שבין קוראיך, על מה המהומה?

  5. NTB   4 באוגוסט 2010 בשעה 22:38
    (#)

    קצת רקע, למי שלא מבין על מה המהומה.

    לפני זמן מה, יאהו ומיקרוסופט חתמו על הסכם לשיתוף פעולה. במסגרת ההסכם הוחלט לשתף את מערכת הניהול של תוצאות החיפוש הממומנות.המערכת המשותפת עובדת על בסיס התשתית של ADCENTER של מיקרוסופט.

    המצב שנוצר עכשיו, הוא שמי שמפרסם דרך ADCENTER יזכה לחשיפה גם ב BING וגם בYHAOO.

    אני לא יודע להגיד האם השיני הזה ישפיע על כל קמפיין שתרימו, אבל ברור לכולם שהשינוי הזה החל לזרום ברשת.

    המצב החדש יצר רשת פירסום חזקה ,שאני מעריך (ממש בגסות) מחזיקה ב30% משוק החיפוש באינטרנט, והיא נותנת fight לא רע בכלל לגוגל.

    זה בהחלט יכול לשחק לידיים שלנו, משווקי השותפים, שיש לנו אלטרנטיבה שיכולה (אולי) להוזיל את עלויות הפרסום בPPC, וכל זה בתנאים פחות מחמירים מהפאנטיות של גוגל.

  6. יוגב ליפכין   4 באוגוסט 2010 בשעה 23:09
    (#)

    אני עדיין לא כ"כ מתלהב מהאיחוד הזה.
    למרות שיש תנועה טובה בשני מנועי החיפוש, שניהם ביחד עדיין מפגרים שנות אור אחרי "גימל".
    כמו שאני מכיר אותם יהיו ים של באגים בדרך לתחרות מול 60% נתח השוק של גוגל

  7. upliner   4 באוגוסט 2010 בשעה 23:13
    (#)

    יגאל,
    אולי תכתוב פוסט בנושא האיחוד וההשלכות שלו?
    נראה לי רלוונטי ביותר.
    תודה

  8. שחר   5 באוגוסט 2010 בשעה 17:04
    (#)

    צר לי לאכזב אתכם אבל יש לי השגות לגבי האם האיחוד הזה טוב למשווקים שכמונו בטווח הארוך.
    ולמה אני נאלץ להיות סקפטי?
    פשוט כי המודל העסקי שלנו עובד נגד מנועי החיפוש ולכן לא ירחק היום עד שגם adcenter יעיף אפייליאטורים. אז למעשה אני מעדיף כמה שחקנים קטנים רעבים לכל דולר מאשר שחקן גדול נוסף שיש לו מספיק כסף והוא
    והנה הפירוט:

    1. משווקים מורידים את כמות ההקלקות על פרסומת פר חיפוש נתון.
    כאשר אני כגולש מחפש פתרון וכל המפרסמים מציעים לי את אותו מוצר אז לאורך זמן אני מקליק על פחות פרסומות. תבינו שיש הרבה גולשים שמקליקים על כמה תוצאות בשביל לראות מה יש בשוק. ברגע שכולם דוחפים את אותו הדבר …. זה לבדו לא נותן ערך לגולשים. לכן גוגל עומדת על כך שכל משווק ייתן ערך ייחודי ולא סתם דף מעבר לעמוד של אותו יצרן.

    2. פגיעה ברווח הפוטנציאלי של מנועי החיפוש
    משווקים הופכים יצרנים לעצלנים ומדוע? בתור יצרן אני נותן עמלה למשווק שעושה במקומי את העבודה הקשה של ללכת לפרסם בכל נישה. אם המודל הזה לא היה קיים זה היה מאלץ את היצרנים לנהל קמפיינים בעצמם. עובדה היא שכיצרן יש לי יותר רווח מהמשווק ולכן אני מוכן לשלם לגוגל הרבה יותר פר קליק. תוצאה כמובן שגוגל מרווחים יותר.

    3. כל הבולשיט הזה.
    עמודים שכתובים רע, מעוצבים רע, לא ברורים לגולש, מבטיחים הבטחות שווא, לא עמודים בתקנות ה FTC למסחר הוגן באינטרנט (המלצות מזויפות וכו').

    עכשיו תגידו לי אתם, אם לכם היה מנוע חיפוש מה הייתם עושים ???

    מסקנה 1 – תהנו מ adcenter כל עוד אפשר אבל אל תבנו על זה לעולמי עד.
    מסקנה 2 – תייצרו מוצר שלכם או לחלופין אתר שהוא פורטל רחב היקף על התחום…
    מסקנה 3 – הרבה יותר קשה להתחיל ולקבל ניסיון בניהול PPC על מוצרי אפילאט. לכן מצאו לכם בעל עסק שישמח לקבל ניהול של קמפיין עבור השירות שלו / מוצר שלו. קוראים לזה, להתגלח על זקנם של אחרים. אני עשיתי כך.

    אין ארוחות חינם…סורי

    • המיליונר בפיג'מה   6 באוגוסט 2010 בשעה 16:53
      (#)

      גישה מעניינת מאוד,

      מצד שני אני בעד לייצר עסק אמיתי ולא ארביטראז…

      • NTB   7 באוגוסט 2010 בשעה 10:44
        (#)

        הגישה הזאת היא משהו שלא כולם מבינים, ישראלים תמיד ינסו לחפש את הקומבינות, איך לעשות משהו חפלפ, שיעבוד כמה שיעבוד ואז יעברו לדבר הבא.
        משום מה הרעיון הפשוט של לבנות עסק אינטרנט אמיתי ומבוסס עדיין לא מחלחל אצל הרבה אנשים.

        נראה שהנושא הזה שווה פוסט, מה אתה אומר?

    • אסף   14 באוגוסט 2010 בשעה 16:24
      (#)

      זה פןסט פסימי
      אבל לצערי אני מסכים איתו.
      עניין של זמן עד שAFFILIATES יראו את המגף של MSN
      בדיוק כמו שקרה עם גוגל

    • אבי   31 באוגוסט 2010 בשעה 13:09
      (#)

      יכול להיות שמירוסופט/יאהו יעיפו אפיליאטס, או/ו יכניסו חוקים חדשים ונוקשים, אבל מה שאתה אומר שכל יצרן יאלץ לפרסם את המוצרים שלו בעצמו? וכל חנות תפרסם את עצמה? ומה עם 100 חנויות בשמים ירצו לקנות את מילת המפתח "שם בושם כלשהו" שכולם מוכרות אותו?

      בלי קשר ברור שעדיף מוצר (שיכול להיות גם שירות רשת) משלך או פורטל ענק שלך כמובן.

      אם לבעל עסק אין זקן – צריך להמתין שיגדל לו זקן ואז לפנות אליו? :-)

  9. אבי   31 באוגוסט 2010 בשעה 9:26
    (#)

    מידע רלוונטי למתעניינים:

    http://www.searchalliance.com/home

  10. משה בל   29 בספטמבר 2010 בשעה 14:43
    (#)

    מה השטויות האלה איזה 100,00 שקל גג 2000 שקל
    והכי חשוב זה זמן ורצון להצליח לא משנה מה יקרה

    אני לא מבין למה הוא מגזים כל כך צריך פשוט להכנס לראש של אנשים עם שאלות כמו

    למה אני קניתי עכשיו חולצה מסוימת מכנס או ספר
    מי השפיע עליו לקנות הפרסומת או אולי הדוגמנית או החברים שלובשים את זה גם
    ולמה לא קניתי את המוצר לפני אולי המבצע משך אותי לקנות איך פרסמו אותו , מי פרסם אותו , מה המילים שהשתמשו בהם

    לכתוב את כל הנתונים על דף נייר ולחשוב על זה כמה ימים לפני שמתחילים לקבוע תאריך התחלה לאחר כשבוע או שבועיים של חזרות ורעיונות

    זהו צריכה להיות מטרה מוגדרת של סכום כסף שאני רוצה בשבוע וכמה שעות אני מוכן להשקיע

    בהתחלה לא להציב רף גבוה אלא של 25 שקל לשעה לכל שעת עבודה ואז להעלות בסכומים

    לא להקשיב לאנשים ועדיף לא לספר לאנשים מה אתם עושים כי הם ינסו להוציא אתכם מזה כי קשה להם להאמין שיש עבודה שהיא מוכר באינטרנט

    לאחר שתתחילו למכור בסכום שאנשים יכבדו אתם יכולים לספר ואז יהיה להם יותר קל להאמין

    הכי חשוב זה לעשות מה שאחרים עושים להירשם לניוזטרים של אחרים וללמוד איך הם עובדים ולחשוב למה אני קורא את המכתב מה הוא עושה לי מבחינה ריגשית (המילה הזאת ממש חשובה בעסק הזה)

    בהצלחה לכולם

    וכמובן אני כמו כולם גם מנסה למכור תוך כדי ההסברים שלי אבל אני לא לוקח את הידע הזה לזכותי
    הידע שלי הגיע מהגאון הזה

    http://tiny.cc/0qn9kv803x

    הוא ממש מקצועי הוא מסביר הכל על ידי סרטים
    החל מהמחשבה להתחיל תוך כדי הסבר מה לפתוח איפה כמה עולה איפה כדי , כמה מהאפשרויות הקיימות של האתרים של המאמרים ומשם לכתיבת התכנים ולמשלוח המייל הראשון.

    היה בן אדם חכם פעם שאמר

    "אל תמתין – אף פעם לא יהיה הזמן הנכון" – נפוליאון היל

    בהצלחה לכולם
    משה בל

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!