לפני שבוע, סיפרתי לכם שאני בוחן את שיטת קיר החרא גם במחקר המילות מפתח. בגדול, מה שזה אומר, שאני בוחר כמה אלפי מילות מפתח רלוונטיות למוצר, שם עליהם בידים אשר לא מתחשבים בכלל בתחרות, אלא בידים ראציונאליים ביחס למוצר. כלומר, על Broads הצעתי 1% מהעמלה אותה אני מקבל, ועל Phrases & Exacts הצעתי 1.3% מהעמלה אותה אני מקבל. ההנחה הייתה שמשהו ידבק לקיר…..
אני רוצה להדגיש שוב, למי שזה חשוב לו (לא יודע אם יש משמעות). המוצר הזה, אותו אני משווק עכשיו, הוא לא דיגיטאלי, אלא מוצר פיזי שנשלח הביתה. מה שאומר, שזה לא מוצר של קליקבנק.
והתוצאות…
בואו נתחיל מהדבר המובן מאליו, שזה הרווחים. לחדי העין, שמתם לב שכתבתי רווחים אוקיי, אז כן, זה קמפיין שיצא לי רווחי מההתחלה שלו, עוד לפני האופטימיזציה. נכון לעכשיו, במעט ימים בו הוא רץ, אני מצליח להרוויח עליו רווח של $25 ליום עם ROI של 100%. מה שיפה בשיטה הזו, שבכל יום זו מילת חיפוש אחרת שמוכרת. זה כסף קטן לעומת שאר הקמפיינים שלי, אבל בהחלט כיף להתחיל קמפיין ברגל ימין.
הדברים הלא כל כך טובים
אוקיי, האמת שאני עדיין לא יודע אם זה לא כל כך טוב, רק הזמן יגיד, אבל כרגע, בגלל הכמות המטורפת של המילות חיפוש שיש לי, ה-CTR שלי שווה לתחת. אבל ממש שווה לתחת. זה קמפיין ברשת החיפוש, שה-CTR שלו הוא בסביבות ה-0.5%. הסיבה שאני לא יודע אם זה טוב או רע, זה בגלל שה-CTR הנמוך נוצר בגלל שיש לי המון מילים, שמקבלים נניח 10 Impressions ביום. עכשיו, עם 10 הופעות ללא קליק, עוד מוקדם מידי לקבוע את גורל המילת חיפוש. אבל, כשיש 100 מילים כאלה בקמפיין, זה אומר לקמפיין יש 1000 הופעות, בלי קליק.
מהסיבה הזו, אני נוטה בינתיים להתייחס לזה באופן נטראלי…
מחשבות על העתיד
נכון לעכשיו, מקמפיין כל כך גדול, עם כל כך הרבה מילות מפתח הייתי מצפה ליותר מ-200 קליקים ביום. אבל, כמובן, זה בגלל שאני מציע קצת. עכשיו, כשאני יודע שלקמפיין הזה פוטנציאל גדול, אני חושב בשיא הרצינות, להוריד את הבידים לכל המילים שמדורגות במקומות 1-3, ולדאוג שיהיו ממוקמות במקומות 4-7. מצד שני, להעלות ב-10%-20% את הבידים לכל המילים אשר מופיעות במיקומים נמוכים. כך, להמשיך לעשות, עד שאני אגיע לממוצע יומי של Break Even או אפילו קצת הפסד. אני רוצה לעשות את זה, על מנת שאני אוכל לקבל יותר תנועה, ולבחון יותר מהר את המילות חיפוש שלי.
לסיכום
אני חושב שעדיין אי אפשר להכריע אם השיטה הזו שבה נקטתי היא טובה, אבל בהחלט אני רואה את הפוטנציאל שבה אם אני אצליח להתמודד עם כל הנתונים שלה. אני חושב שאני בונה לי יופי של קמפיין, ואני רואה שיש לו פוטנציאל אדיר בתוך חודשיים בערך להפוך לקמפיין הכסף שלי.
כרגע אני עושה Direct Linking, אבל אני חושב שבקרוב אני אבנה עמוד נחיתה. רק לכל מי שרואה את זה, שלא תחשבו שאני אוהב Direct Linking, אל תשכחו שזה לא מוצר של קליקבנק, וזה ראש אחר בכלל של עמודי נחיתה.
בנוסף לכך, ניסיתי להעלות את הקמפיין הזה ברשת התוכן, אבל שוב… עדיין לא פיצחתי אותה, אז לא הולך שם כל כך טוב. אבל יש לי כמה כיוונים. כי שמתי לב שכן הצלחתי להופיע היכן שאני רוצה ברשת התוכן, רק ממש-ממש-ממש נמוך. והבידים שלי ברשת התוכן, יותר גבוהים מרשת החיפוש. בכל מקרה, ברגע שאני אגיע למקום גבוהה ברשת התוכן בעמודים שאני רוצה להיות, יהיה טוב
אז שיהיה לכולם בהצלחה.
אהלן פיג'מיסט,
לגבי אסטרטגיית הבידים שלך – אני לא יודע אם יצא לך לקרוא את הפוסט של פליקס לשנו בנושא, אבל הוא ממליץ בו משהו דומה: להוריד את הבידים של adgroups שממוקמות במקומות 1-2 בכ-20% ולהעלות את הבידים של adgroups שממוקמות במקומות מעל ל-8 בכ-20%. המטרה שלו היא לייצב את כל הקמפיין שלו במיקומים של 3-8.
הנה הפוסט:
http://www.felixleshno.co.il/?p=167
אהלן ג'וני,
קראתי את הפוסט הזה, העניין הוא מה קורה אם יש לך מילה שנמצאת במקום 8, והיא לא רווחית! האם תמחק אותה או תנסה להוריד אותה למקום 12?
בהצלחה.
זו אחלה שאלה שאין לי מספיק ניסיון כדי לענות עליה כרגע
אני חושב על זה ומפתח נוסחא
בהצלחה עם הקמפיין החדש.
שאלה קטנה – מיאזה רשת אתה מפרסם את המוצר שהוא לא דיגיטליים?
מצטער אחי,
אני לא יכול לחשוף בינתיים
לפי מה אתה מוצא את מילות המפתח הממירות בקמפיין ה Direct Linking שלך כי אני ניסיתי להוסיף להם TID ןלא הצלחתי אם את או מישהו יוכל להסביר פה זה יועיל מאוד
אתה יכול לשים Destination URL לכל מילת מפתח באופן פרטני, תשתמש באקסל בשביל לשים Destinations URL אוטומטי שיהיה TID מדורג מ-1 ומעלה.
בהצלחה.