RevenueSeminar – הודעה חשובה מאוד!

Revenue Seminar

Revenue Seminar

אתה בטח זוכר שלפני כמה חודשים, סיפרתי לך על ה-RevenueSeminar, ועל כל ה-AllStars אשר הולכים להיות בסמינר הזה. בין הדוברים המקוריים של הסמינר, היה גם אותי.

איתי פז, המארגן של הסמינר (וחבר טוב) ביקש ממני לפנות מקום במצגות, על מנת שיהיה אפשר לתת במה לעוד דובר שמגיע מחול. אני הסכמתי, ולכן אני לא הולך להעביר מצגת ב-RevenueSeminar.

נכון לעכשיו, אם הכל ישאר במקומו, אני אגיע לסמינר ואהיה בקהל. בגדול זהו… סתם חשבתי שזו חובה מוסרית מבחינתי לעדכן אותך…

סופ"ש נעים!

נ.ב. אי אפשר בלי נ.ב. נכון?

35 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. ערן   26 באוגוסט 2010 בשעה 19:18
    (#)

    סופ"ש נעים!!

    נ.ב. פשוט לא עמדתי בפיטוי של להיות המגיב הראשון.

  2. Online Jackpot   26 באוגוסט 2010 בשעה 21:04
    (#)

    היית יכול לתת לינק במקום התמונה ואזלא הייתי צריך לחפש במה מדובר. :)

  3. upliner   26 באוגוסט 2010 בשעה 21:47
    (#)

    אני בטוח שיש מספיק אפילייטס שישמחו לתת לך לינק לאירוע…
    יגאל חבל שלא תרצה, כבר שקלנו להגיע…

  4. יונתן כהן   26 באוגוסט 2010 בשעה 23:10
    (#)

    תיכלס
    לא ידעתי שהיית אמור להרצות, וכבר נדלקתי כשפתחתי את הפוסט הזה
    ונכביתי כשסיימתי לקרוא… חבל, ממש חבל

  5. מאיר   27 באוגוסט 2010 בשעה 17:16
    (#)

    יגאל, חבל שאתה לא מרצה אבל כל הכבוד שפינת למרצה מחו"ל, מחכה לראותך ומרצים אחרים שם….נתראה שם

  6. יוסי   27 באוגוסט 2010 בשעה 20:51
    (#)

    יגאל חבל שאתה נותן יד לזה…בחייאת..2300 שקל בשביל יומיים של הרצאות? הרי בינינו מה שיאמר שם כבר ידוע לכולם. זה ממש מאכזב לראות אותך מתלכלך בחלטורה הזו כי מה שאפיין אותך עד כה היה הטוהר שלך.

    • Online Jackpot   27 באוגוסט 2010 בשעה 21:05
      (#)

      כן ממש חוצפה, איזה מן דבר זה לקחת כסף על ידע במיוחד כשצריך לשלם לכל כך הרבה אנשים שהזמן שלהם לא שווה אפילו 5 שקל. יגאל אתה צריך לשלם לנו שבכלל נרצה לבוא לשם.

      יש לי רעיון, אתה תשלם ליוסי, ואז הוא יוכל לבוא.

      יוסי, במקום להתבכיין, תארגן לנו אתה ארוע כזה בחינם.
      ויגאל ממש חוצפה מצדך :)

      • יוסי   27 באוגוסט 2010 בשעה 22:18
        (#)

        די די לשחק אותה…הייתי בכנס הראשון של איתי פז ורן ארוסי לפני חודש בערך . זה מאוד הזכיר לי את כל המדריכי קליקבנק שהייתי קורא בהתחלה שהיו מספרים לך הכל ובעצם לא מספרים לך כלום. לא אומר שום דבר על זה שאנשים יעשו כנסים וירצו על נושאים מעניינים אבל צריך שיהיה פרופורציה בין המחיר לערך שהאנשים מקבלים מהכנס הזה.

        • רקס   28 באוגוסט 2010 בשעה 9:25
          (#)

          עוד לא הבנתם שזו הפרנסה שלהם. הדרכה וכנסים. הרי מי שבאמת עובד ברשת אין לו זמן לארגן את כל הכנסים ולנהל בית ספר. אז אם מתאים לכם המידע והקשרים שיכולים להיווצר תלכו. אגב, אפשר למצוא ברשת ים של מידע צריך רק לחפש ולדעת מה לחפש. קשרים יוצרים במפגש בין אנשים כמו בכנסים, תערוכות וכדומה

  7. Online Jackpot   27 באוגוסט 2010 בשעה 22:34
    (#)

    למה זה כל כך מפריע לך?
    פשוט תתעלם ואל תלך. אני למשל לא הולך כי אני לא אוהב networking במיוחד ולא נראה לי שאני יכול ללמוד משהו שאני לא יכול ללמוד לבד, אבל לדעתי יש הרבה אנשים שכן יכולים למצוא איזשהו ערך בזה.

    וכן רב הסיכויים שזה בערך יהיה כמו ספר קליקבנק שאפשר להוריד בחינם מאיזה אתר warez או לקנות. וכאני גם די בטוח שאיתי פז יהפוך את זה למוצר וירוויח על זה עוד כסף.

    אבל זה כל הרעיון, לא?

    מה שאני אומר זה שאם אתה לא חושב ששווה לך להיות שם, פשוט אל תלך. אבל אין קשר לפרופורציה. ובטוח שיגאל לא חייב לתת דין וחשבון על זה שהוא ממליץ על סמינר שהוא חושב שיכול לעזור לקוראים שלו.

    • יוסי   27 באוגוסט 2010 בשעה 22:39
      (#)

      יגאל לא חייב לי דין וחשבון אני רק נתתי את דעתי כמו שאתה נותן את דעתך וכמו שעוד עשרות אלפי אנשים נתנו את דעתם בבלוג הזה. לא הכל חייב למצוא חן בעייני כולם.
      אני לא אוהב שרלטנות זה הכל.

      תפתח קורס לאוריגמי . תפתח קורס לנגינה בסקסופון. תפתח קורס לריקודי סמבה . אבל אל תפתח קורס שהכותרת שלו היא "איך לעשות כסף באינטרנט" כי בעייני זו שרלטנות. אם אתה יודע לעשות כסף אז פשוט תעשה אותו.

      מה זה יתן לך אם תצרף עוד אנשים לתחום שרק יגבירו את התחרות שהולכת וגדלה מיום ליום? לא אוהב את זה ואני זוכר שגם יגאל אמר שהוא לא אוהב את זה באיזשהי תגובה לפוסט שפירסם. מישהו בא והציע לו להרצות באיזשהו קורס שהוא מתכוון לפתוח ויגאל בתגובה צחק עליו ואמר שהוא שרלטן. תקן אותי יגאל אם אני טועה.

      • רקס   28 באוגוסט 2010 בשעה 9:29
        (#)

        Online Jackpot ויוסי אתם צודקים! ב- 100%

      • רן ארוסי   28 באוגוסט 2010 בשעה 16:47
        (#)

        אני בד"כ לא מגיב לשטויות כאלו – אבל אני אחרוג מהרגלי רק הפעם:

        לפי ההגיון שלך מי שמלמד אוריגמי לא יודע אוריגמי ומי שיודע סקסופן לא מלמד סקסופון. אני צודק, או שהחוק הזה תקף רק לגבי מי שמלמד איך לייצר כסף מהאינטרנט?

        אני גם מניח שכל מי שמרצה ב-RS לא מבין שום דבר מהחיים שלו באינטרנט, כי אחרת הוא לא היה בא להרצות, אלא היה "עושה כסף".

        אם רק היית כמה שנים אני שומע את התיאוריה המטופשת הזו, אבל הנה נקודה למחשבה בשבילך (אם אתה מסוגל למחשבה):

        כן – אני עושה כסף מקליקים ומללמד איך לעשות כסף באינטרנט, אבל זה מהווה רק כ-20% מסך ההכנסה האינטרנטית שלי. נחש מהיכן מגיעים ה-80% הנותרים?

        בעצם אל תנחש – אני אעזור לך… הם מגיעים מליישם רעיונות שיווקיים של ושל אחרים ולבדוק איך אני עושה אותם טוב יותר ורווחי יותר, במקום לחפש תיאוריות קונספירציה לפיהן כל מי שמלמד רק רוצה את הכסף שלי.

        להיות חכם אומר ללמוד מהנסיון שלך ושל אחרים. נסיון של אחרים עולה כסף לפעמים – מה לעשות?

        הנה רעיון בשבילך – אל תלך לכנסים, אל תקנה איבוקים, ואל תראה סרטונים. הרי גם ככה במקום ללמוד וליישם אתה רק תחפש איפה דופקים אותך, אז חבל על הזמן ועל הכסף שלך…

        בהצלחה!

        • יוסי   28 באוגוסט 2010 בשעה 17:49
          (#)

          איזו קונספירציה? אני הייתי בכנס שנערך לפני חודש, עליי לא תוכל לעבוד! החומר שהוצג שם היה בושה לאינטילגנציה והתאים לניוביז שנמצאים בתחום שבוע וחצי.

          רן, קח ממני עצה ב'חינם' – בנית לעצמך שם טוב בשנים האחרונות, אל תהרוס אותו בשנייה וחצי. אתה בכיוון הזה וחבל כי לדעתי ואני בטוח שגם אתה מאמין בזה שאנשים ישרים הם אלה שמרוויחים יותר בlong run .

          תעשה קופה פה קופה שם, אבל זה כלום לעומת מה שתוכל לעשות אם תהיה ישר ולא תגבה מאנשים סכומים אסטרונומים בשביל יום וחצי של הרצאות שאפשר להוריד מהאינטרנט את כל החומר שיוצג שם .

          • וובה   29 באוגוסט 2010 בשעה 10:07
            (#)

            לרן יש נקודה מאוד טובה. לדעתי אנחנו צריכים תמיד לקחת בחשבון ולזכור שאפיליאייט מארקטינג זה מאוד דומה ללימודים של מתמתיקה בבית ספר: הכל רשום, הכל כתוב ו95% ידוע ו, כשאנחנו מתמידים בזה אז אנחנו מפתחים כישורים שמשתפרים עם הזמן, זה הכל.

            לקרוא לרן ארוסי או לאיתי פז שרלטן זה מגוכך. אז אם המורה שלך לחשבון בכיתה ב' לימד אותך את לוח הכפל ואז כשעברת ליד שיעור חשבון של מורה אחר שלימד את אותו לוח הכפל אז קראת לו שרלטן, רמאי או גנב? נו באמת…

            כמו שאבא שלי תמיד היה אומר: אם תחפש מי מנסה לדפוק אותך, אז החור של התחת שלך יהיה תמיד ענקי. ואם תחפש מי ילמד אותך משהו שאתה רוצה ללמוד, התמורה שלך תהיה ענקית.

            רן צודק, נסיון ומידע עולה כסף. זה שאנחנו בעידן של מידע לא אומר שהמידע הוא תמיד חינמי. ומי כמונו צריך לדעת שידע איכותי זה מרכיב מאוד חשוב בלהיות אדם איכותי.

            ויחד עם זה יוסי, זה מאוד נכון זה אנשים ישרים עושים את הרווח הכי גדול בטווח הארוך :)

            • יוסי   29 באוגוסט 2010 בשעה 14:01
              (#)

              איך אתה מעז להשוות לימודי מתמטיקה ללימודי עשיית כסף? אם אני מלמד אותך מתמטיקה בבית ספר אתה באיזשהו שלב בחיים שלך תהפוך להיות מתחרה שלי בתחום? רב הסיכויים שלא תהיה מורה מתמטיקה וגם אם כן זה לא יזיז לי אם בעוד 20 שנה תהיה מורה מתחיל שלא ידגדג את הניסיון שלי בתור מורה למתמטיקה בכיר.

              לעומת זאת מורה לעשיית כסף, אם ילמד אותך איך הוא עושה את הכסף שלו, אז באותו רגע אתה תהפוך להיות מתחרה שלו (בין אם מתחרה עקיף או ישיר) .
              בהנחה שאותם מורים לא מטומטמים והם לא באמת רוצים לגרום לתחרות גדולה יותר בנישה או בשיטה שבה הם משתמשים, אז זה מביא למסקנה אחת ויחידה והיא- התכנים שאותם גורוים מלמדים אלה תכנים לא אקטואלים או שאקטואלים אבל תמיד יחסר בהם חלקים ולעולם לא תקבל את התמונה השלמה.

            • המיליונר בפיג'מה   13 בספטמבר 2010 בשעה 16:50
              (#)

              רגע,

              יוסי, אז מה שאתה בעצם אומר זה שגם אני מניאק?!?!

              למרות שאני לא לוקח כסף על לימוד, אני עדיין מייצר לי ולך מתחרים.

          • יניר משה   29 באוגוסט 2010 בשעה 10:50
            (#)

            מסכים עם יוסי 100%
            נשבר הז**ן לקבל מיילים בלתי פוסק מארוסי, חבריו בWESELL , הקומבינטור, הבחורה עם היוטיובים וכל שאר ירקות.
            חבל רק שכל החברה שרוצים להתחיל, מתחילים במינום אלפיים שקל בגלל שהלכו לכנס שלא מועיל להם.

            חברה – האינטרנט פתוח, המידע קיים.

            שיהיה בהצלחה

            • רקס   29 באוגוסט 2010 בשעה 17:10
              (#)

              יוסי צודק ב- 100%

            • עמית   30 באוגוסט 2010 בשעה 12:25
              (#)

              אנשים נראה לי שיש פה ויכוח מיותר….
              יש 2 סוגי אנשים שעוcדים בעולם הזה של האינטרנט:
              1. אנשים יצירתיים בעלי יכולות שיווקיות ולימוד עצמי – אלו האנשים שמייצרים כסף באינטרנט לאורך זמן.
              2. כל השאר שאין להם יכולות שיווקיות, הם רוצים לעשות כסף אבל לא מסוגלים ללמוד לבד וצריכים שיאכילו אותם בכפית.

              לסמינרים האלה יש 2 מטרות הראשון זה נטוורקינג (כל מי שבתעשיה יודע שבלי זה אי אפשר לשרוד) והדבר השני זה לימוד חומר. כל החברה מקבוצה ראשונה לא ילמדו כלום זה מיועד רק לחברה מקבוצה שניה. לדעתי האנשים בקבוצה שניה יכולים ללמוד קצת ולהרים קמפיין או 2 מוצלח אבל בטווח הארוך בלי היצירתיות והיכולת ללמוד ולהתקדם יחד עם השינויים בתחום אין להם יותר מידי סיכוי לכן כל אחד צריך לחשוב אם הסכום הזה מצדיק את מה שילמדו. לגבי נטוורקינג הבעיה היא שכל מי שמעניין לעשות איתו נטוורקינג הוא מהקבוצה הראשונה של האנשים ואני בספק אם יותר מידי יטרחו להגיע ולכן נראה לי גם נושא הנטוורקינג לא בטוח שמצדיק את ההשקעה.
              אפשר גם לעשות נטוורקינג און-ליין! הנה דוגמה, אם יש כאן אנשים רצינים שכבר פועלים בתעשיה תקופה של שנה ויותר ועושים כסף (התעייפתי מכל אלה שמתייאשים אחרי חודשיים עבודה) ורוצים לשתף רעיונות איתי (בעל ניסיון ) או אפילו לשתף פעולה כדי להרים פעילות יותר רצינית אז אני מחפש פרטנר.

              ושיהיה בהצלחה לאנשי הסמינר

      • וובה   30 באוגוסט 2010 בשעה 3:26
        (#)

        יוסי, התגובה שלך משעשעת למדיי, במיוחד שעכשיו מאוד מאוחר בלילה, או לחלופין מאוד מוקדם בבוקר וקצת קשה לי לקרוא ולהבין את המסר שיש בה (או שזאת לא השעה? חחח:P) בכל אופן לדעתי הכנה, ואתה לא צריך להתקומם ולנסות להוכיח לי כמה שאתה מבין ב"עניין הכסף", אני חושב שבתגובות האלו אנשים מפספסים את הקונספט של "תחרות". ומה היא תחרות בעצם? בו! אנשים נרתעים רק למשמע המילה הזאת! אז תרגע, תנשום עמוק ותנסה להבין שלדעתי (כן כן, דעתי העיקשת! :P ) תחרות היא סה"כ – תחרות. לדעתי אנשים שלא מוכנים לתחרות בעולם העסקים ובחיים בפרט, מוטב להם לתרום את הנכסים שלהם לכנסייה ולבחור בחיים של כומר, בעצם, גם בוואתיקן יש תחרות לא קטנה.

        אז שורה תחתונה: מי שמתבכיין, מאונן. אז תגיד תודה שאתה מודע לחוקים, שכן, הם גם כוללים רמה מסויימת של תחרות, כי הריי זה ידוע שאפשר לנצח במשחק רק כשאנחנו יודעים איך הוא פועל :)

        שיהיה לך את ההכי טוב מההכי טוב יוסי! וגם לכל שאר החברים שנתנו לי דקה מזמנם לקרוא את הגיגיי הלילה שלי, לילה טוב לכולם!
        אוהב,
        וובה

        • רקס   30 באוגוסט 2010 בשעה 10:15
          (#)

          יש משהו במה שאתה אומר, ואולי הם בכלל לא חושבים על תחרות כי הפרנסה שלהם היא בעצם להדריך ולארגן כנסים. אולי הם בכלל לא נכנסים לתחרות בשיווק ברשת, כי פרנסה כבר יש להם וגם למרצים שהם מביאים (הם מקבלים כסף על הרצאות) וזה גם בסדר גמור. (זה כמו מדריך מחשבים שלא פותח סטארט-אפ או עובד בחברת תוכנה, או מדריך בורסה שלא משקיע בעצמו או עובד בחברת השקעות וכך הלאה – למרות שיש כאלו שהם גם וגם אבל הם מוכרים כמה שעות ידע ולא מנהלים את כל האופרציה כי ביממה יש רק 24 שעות אי אפשר הכל ביחד) מתאים לכם תשתתפו, לא מתאים לכם אל תשתתפו. חשוב לחלוק למה כן ולמה לא כדי שכולנו נלמד עוד. עכשיו תחזרו לעבודה.

  8. Online Jackpot   27 באוגוסט 2010 בשעה 22:47
    (#)

    כל כך הרבה אנשים עושים את זה בכל העולם וזה נראה לי לגיטימי. התחרות קשה אבל יש מקום ללמד גם איך "לעשות כסף באינטרנט", עזוב שרובם הגדול של האנשים לא יעשו כסף, אבל עם יש להם לשלם על זה ויש מי שילמד אותם אני לא רואה בזה שום פסול.

    עובדה שזה נעשה ככה כל העולם. כנס ל Warrior forum ותראה כמה noobs מנסים ללמד אחד את השני איך להצליך באינטרנט.

    אני מסכים שבשביל הארץ המחיר קצת נראה מוגזם, אבל הבעיה במחיר היא של המארגניםת כי יהיה להם קשה להביא הרה אנשים בסכום כזה. אבל חוץ מזה אין פסול במה שהם עושים

    • יוסי   27 באוגוסט 2010 בשעה 22:53
      (#)

      כל כך הרבה אנשים בעולם פורצים לבנק וגונבים מזקנות אז זה אומר שזה טוב? לא כל מה שכולם עושים זה טוב. אני יודע בוודאות את דעתו של יגאל ובגלל זה מאכזב לראות שפתאום הוא עשה פניית פרסה . הוא היה זה שפתח פוסטים שלמים רק בשביל להגיד כמה כל אלה שמנסים ללמד אחרים איך לעשות כסף תמורת כסף הם שרלטנים…בשביל 2300 שקל אפשר לקנות את כל המדריכים בקליקבנק מכל התחומים וזה עוד ישאר איתך אחכ לא כמו קורס של יומיים שאם פיספסת מילה או משהו ממה שהמרצה אמר אז אכלת אותה ואף אחד לא יחזור על זה בשבילך.

      • Online Jackpot   27 באוגוסט 2010 בשעה 22:58
        (#)

        טוב זה נהיה וויכוח ארוך מדי, בוא נגיד שניצחת. :)

        צריך להמשיך לבנות לינקים במקום להתווכח

      • המיליונר בפיג'מה   13 בספטמבר 2010 בשעה 17:00
        (#)

        יוסי. איפה ראית שקידמתי? אמרתי שאני לא הולך לדבר… וחוץ מזה, אני כן יקבל ערך מהנטוורקינג בכנס. אני לא סתם שופך ים כסף פעמיים בשנה בשביל להגיע לאפיליאייט סאמיט.

        • יוסי   13 בספטמבר 2010 בשעה 21:00
          (#)

          אני לא מצליח להגיב להודעה הקודמת שלך אבל לא אתה לא מניאק ואפילו לא קרוב לזה אני אמרתי לך שאתה בנאדם ייחודי בתחום ואני זכרתי את הדיעה שלך על נושא ה"לימוד איך לעשות כסף תמורת כסף" ככה שהתאכזבתי זה הכל .

          חוץ מזה בשיא הכנות אתה מבחינתי הבנאדם שנתן לי הכי הרבה ערך באינטרנט בתקופה הראשונית של הבלוג ואפשר לומר בפה מלא שבזכותך אני חיי פחות או יותר את החיים שאני רוצה לחיות ולא מה שתיכננתי ותיכננו לי אנשים אחרים כל חיי. בגלל זה קצת מאכזב לראות כשהפוסטים שלך הולכים לכיוון כזה…

  9. Online Jackpot   27 באוגוסט 2010 בשעה 22:48
    (#)

    נ.ב – יגאל, שים לנו dofollow plugin

  10. דניאל ליברטי   29 באוגוסט 2010 בשעה 11:28
    (#)

    יגאל, מה הגיל הממוצע של הקוראים פה?

    מה נסגר?

    אני זוכר שלימים (שהייתי בן 16 או 15) הייתי קצת ביישן ולא הכי מוצלח עם בחורות… היום אני שנות אור משם…
    בואו נודה בזה, כולנו היינו שם. לאן אני חותר עם זה אתם שואלים? פשוט מאוד… בזמן שחיפשתי עצות זהב ומידע מועיל על אומנות הפיתוי… כל הזמן ראיתי מלחמות בפורומים, מן עברייני מקלדות שכאלו שמתנגחים אחד בשני, סוג של אוננות מנטלית. אף אחד לא הניח לשני לעשות מה שטוב לו וכל אחד ניסה לכפות את האגו שלו על השני.
    חבל שאנשים שאני מחשיב כאינטלקטואליים ואשר מפלסים את דרכם, מחוץ למירוץ העכברים, נמצאים בהתנגחות וירטואלית חסרת טעם, והרי שגם בוויכוחים אין מנצחים, לעולם. או לפחות מהניסיון בן ה-22 שנה שלי.
    במקום לכפות הדעות ואת הריבים המטופשים, כמו בפוליטיקה, אולי יהיה עדיף שכל אחד יתרום ויביא ערך מהעולם שלו, כדי שנוכל לגדול טוב יותר ולהשתחרר מהכבלים של האטימות ונוכל להגיע לרמה של נאורות מסוימת.

    אני אוהב את הבלוג הזה ואני מאוד מעריך את יגאל. כשזה נאמר… אני רוצה להגיד שאני לא מעוניין להכנס לפה ולראות הודעות בסגנון של ילדים שמתווכחים "מי משש ציצים יותר גדולים" סגנון…
    או מי יודע יותר על הנושא או בכלל כפיות דעת אחד על השני, זה לא המקום וזה בטח לא התחום להיות אטום! מי כמוכם יודע.
    אני מבקש לגלות קצת בוגרות, לא לפי גיל כרונולוגי – כי אני בין הצעירים פה לפי דעתי (22) אלא גיל מנטלי.

    תודה רבה ושבוע פורה לכולם.

  11. רקס   29 באוגוסט 2010 בשעה 17:12
    (#)

    דניאל מה ?

  12. אמיר   30 באוגוסט 2010 בשעה 10:23
    (#)

    ואוו איזה רמת פיגור שיכלי כאן. חבורה של אנשים שלא עשו מעולם כסף. יגאל, כאחד שטרם הגיע להיות מליונר, אתה לא מעמיד אותם במקום? אתה נותן במה לשטויות של ילדים? אני תומך ברן ואיתי. הייתי גם בסדנא ועוקב אחריהם והגדלתי את ההכנסות שלי ב-100% בעקבות מימוש של דברים שלהם. כנראה שמי שמקטר זה מי שלא עושה כסף….הפתעה, לא….רן ואיתי ישר כח תתעלמו ממה שכתוב כאן. ורן, למה בכלל אתה מבזבז את הזמן להגיב כאן?!

  13. יעל   30 באוגוסט 2010 בשעה 13:10
    (#)

    אני לא מאמינה… עכשיו גם יש תגובות שתולות בבלוג… נו באמת…. פשוט בושה וחרפה מה שנהייה כאן.
    זה בלוג רציני, מלא במידע איכותי אבל התגובות לפוסט הזה הן פשוט תת רמה, אין מה לומר.

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!