אוקיי, אז מצאתם מוצר שעובד. הרמת קמפיין באדוורדס שעושה לכם רק טוב והוא רווחי. כעת אנחנו צריכים למצוץ את המיץ מהקמפיין הזה ולהוציא ממנו את המקסימום. רבים יגידו לכם לנסות לעשות אופטימיזציית מילות מפתח, רבים יגידו לכם לעשות אופטימיזציית עמודי נחיתה, רבים יגידו לכם לנסות ולהעלות את הבידים ב-Adwords, אבל לא אני! אני אציע לכם דרך חלופית לשפר את הקמפיין שלכם. דרך אשר עובדת ב-100% וזוהי הדרך בא אני משתמש כרגע! כמוכן, אני ממליץ להשתמש בשיטה הזו גם אם הקמפיין שלכם לא מפסיד ולא מרוויח, מאחר והדרך הזו תאיץ את המחקר שלכם על הקמפיין.
נכון, גוגל זה מנוע החיפוש הפופולרי בעולם, ובהפרש! נכון, מרבית משווקי תוכניות השותפים משתמשים בגוגל AdWords ומשם מגיעים רוב הרווחים, אבל קיימים עוד מנועי חיפוש!!! וזה אבל גדול. מאחר ובאוגוסט 2007 (לפני כחצי שנה), פורסם הדו"ח אשר מסקר את פופולריות מנועי החיפוש (אני בטוח כי קיים דו"ח עדכנתי יותר, אך התעצלנתי, זה מספיק טוב). לפי מה שניתן לראות Yahoo! גורפת כמעט 23% מקהל המחפשים ואילו MSN כמעט 8%!
גם ל-Yahoo וגם ל-MSN קיימות תוכניות PPC. מרבית משווקי השותפים לא משתמשים בהם, אבל אני כן, וזה באמת מקדם את העסק שלי. שימו לב כי ביחד, MSN ו-Yahoo מושכים כ-31% מהמחפשים. כשאני רואה עוד 31% מהמחפשים אני רואה עוד תנועה לעמודי הנחיתה שלי, וכשאני רואה עוד תנועה לעמודי הנחיתה שלי, אני רואה עוד כסף! תיאורטית אם עושים חישוב מטמתי מהיר ניתן להגיע למסקנה כי הרווחים יעלו ב-31%, אבל זה רק תיאורטית. מהניסיון שלי, זה מעלה את הרווחים ביותר מ-31%. הסיבה היא שעל ה-31% הללו יש לנו פחות הוצאות מאשר על אותה כמות אנשים בגוגל AdWords. כן, אתם שומעים נכון! לרוב, המחיר לקליק בתוכניות ה-PPC הללו יהיה נמוך משמעותית מהמקביל בגוגל.
לסיכום, המלצתי לכם היא להירשם לתוכניות PPC נוספות, לתוכנית של Yahoo קוראים YSM, לתוכנית של מיקרוסופט קוראים AdCenter, ואתם מוזמנים להירשם לשם, אבל כמובן רק אם אתם רוצים להגדיל את הרווחים שלכם.
אבל שששששש…… שאחרים לא ישמעו…..
כן יש משהו במה שאתה אומר חח טנקס
כן יש משהו במה שאתה אומר חח טנקס
יש הרבה.
אני קוראת אותך מהתחלה, ואני עדין לא מבינה….)-:
מה זה עמודי נחיתה? איך אתה יוצר אותם? יש לך ידע מוקדם
בתיכנות? או מכירות? איך בדיוק אתה מתכנן להתעשר?
דבר איתי פשוט… תודה
טלי שלום,
אני מאוד מודה לך שאת קוראת בבלוג שלי עוד מההתחלה. אבל לצערי הרב, אם עוד לא הבנת במה אני מתעסק וממה אני מרוויח כסף, אני לא אוכל לעזור לך כל כך.
אם הנושא בכל זאת מעניין ומסקרן אותך, אני מציע לך לקרוא את הבלוג שוב מההתחלה, ואם יש שאלות נוספות לשאול כאן בתגובות, או בפורום תוכניות שותפים של K, אשר נמצא בכתובת http://forums.k.co.il.
שיהיה שבוע טוב.
עדיף לקבל קליקים בתדירות יותר נמוחה ממש שלשלם יותר על כל קליק בגוגל
אני לא חושב שאתה צודק,
כל עוד אני מרוויח מזה, אין לי בעיה גם לשלם לגוגל $5 לקליק! אמנם עוד לא הגעתי לסכום הזה, אבל יש לי מילים רווחיות מאוד שאני משלם עליהם $2.
אני לא רואה כל פסול בלהגדיל את הרווחים שלך.
גם בלי לדעת את כל המספרים ברור שזו הדרך הנכונה. לפחות בשלבים הראשונים עד שמבינים מי עובד יותר טוב ולמה, צריך לפזר את היכולות השיווקיות, מה עוד שזה יותר זול.
אם לא היתי יודע שזה לא נכון היתי חושב שאת או אתה סתם תוקעים תגובות בכל פוסט כדי לקדם את האתר שלך
אבל זה בסדר כי אני יודע שזה לא נכון
הא שכחתי לשנות
אני זה 1nis
ואם כבר אני מגיב פעמיים מצטער שלא רשמתי לפני
אבל רציתי להגיד לך (PIJAMAN)
שכל מקום שהגבתי בו שמרתי במועדפים ואני חוזר לשם מידי פעם לראות אם חזרת עם תשובה
דבר נוסף
אני מתחכה אחריך ועברתי על הכל החל מתחילת הבלוג ועד לכאן
ותאמת זה ממש כיף לעבור הודעה הודעה במהירות ולחשוב שאחרים היו צריכים לחכות כ24 שעות בשביל עוד הודעה ממך
ולומר את האמת יש לי 500 דולר שקניתי לא מזמן ככה שחשבתי להשקיע אותם בתחום מה גם אם הפסיד אותם לא אהיה מאוכזב מידי אם כי זאת לא אופציה בשבילי- אם הלך על זה
דבר שלא רשמת עדיין אבל אולי רשמת בבלוגים הבאים
זה איך אתה משלם
אני ראיתי באחת התגובות מזמן רשמת שאת הכסף אתה מקבל בWIRE BANK או משהו כזה כי זה מהיר ונוח כלומר הפקדה בנקאית
אבל איך אתה משלם על הPPC לגוגל וחבריו?
פאיפאל? CC? מעטפת מזומנים?
שיהיה לך יום טוב ושבוע נפלא
1nis
היי,
אני עונה לכל התגובות שלך, ולגבי השאלה הנוכחית, אני משלם על ה-PPC באמצעות Matercard Gold
שיהיה בהצלחה.
עצה טובה
הגידול בתנועה אמור להיות יותר מ 31%,
בהנחה שכל יתרשוק החיפוש נמצא בגוגל הרי ש 69% מהשוק בגוגל,
וכל עוד אתה נמצא רק בתוכנית שלהם אתה עובד מול 69% מהשוק,
כאשר אתה מוסיף את ה 31% הנוספים אתה מגדיל את הקהל שלך ב 45%
(31/69)
ובהנחה שפיזור המחפשים זהה בכל המנועים הרי שזהו הגידול התיאורטי במספר הפניות
אל תשכח שהקונברז'ן רייטים יותר גבוהים בשאר המנועים.
בגדול, הקונברז'ן רייט של יאהו טוב פי 2 מזה של גוגל. והקונברז'ן רייט של אדסנטר טוב פי 4 מגוגל.
אבל גם לא תמיד צריך להתפס למילים במדוייק.
אתה יכול להסביר את הקטע הזה?
למה במנועים אחרים אחוזי המרה גבוהים יותר?
ואם זה אכן נכון, למה בכלל לשבור את הראש עם אדוורדס, למה לא ללכת ישירות למנועים אחרים?
אהלן,
במנועי חיפוש אחרים אחוזי ההמרה גבוהים יותר מאחר וזה קהל יעד שונה. צא מתוך נקודת הנחה שלדוגמא מי שמשתמש במנוע החיפוש לייב של מיקרוסופט משתמש בו, כי זה מה שמותקן לו בדפדפן של האינטרנט אקספלורר. הוא לא מכיר אלטרנטיבה אחרת.
קהל יעד מהסוג הזה גם יותר צפוי לרכוש ממך.
למתחילים אני באמת ממליץ להתחיל ממנוע הפיפיסי של מיקרוסופט.
אבל כשמיצית את הקמפיין במיקרוסופט וביאהו, אתה עשוי לרצות לקבל עוד תנועה.
בהצלחה.
העצה עדיין רלבנטית?