לא כל אתרי האדסנס נוצרו שווים

לפני כחודש נתתי לך 7 סיבות למה לבנות אתרי אדסנס זה רעיון לא כזה רע. באותו הפוסט גם סיפרתי שאני לא רק מדבר אלא גם מיישם ושאני עורך פיילוט של כמה אתרי אדסנס שבניתי. בפוסט הזה, אני רוצה לספר לך על הפיילוט כולל תצלום רווחים (טוב… נו… בערך…)

את הניסוי שלי לבניית אתרי אדסנס נישתיים, התחלתי בערך ב-28 לאוקטובר. המטרה שלי הייתה לבדוק עד כמה המודל העסקי הזה כדאי עבורי. עם הדגש על העבורי, מאחר ומרבית העיסוק שלי היה ונשאר שיווק שותפים. אני חייב להגיד שהתוצאות די מפתיעות…

הסיבה שבגינה בכלל החלטתי לבדוק את המודל הזה ולא להיצמד באופן בלעדי לשיווק תוכניות שותפים היא מ-2 סיבות עיקריות:

  1. כשמשווקים תוכניות שותפים, לא מספיק להביא טראפיק… רוב הזמן "נגזל" על בדיקות ושיפור המרות… כשמדובר בקידום אתרים אורגני, יכול לקחת יחסית הרבה זמן עד שיהיה מספיק נתונים עם Statistical Significance. בזמן הזה יכול להיווצר מצב שהושקע כסף ולא הייתה תשואה.
  2. יש המון נישות, שאין עבורן תוכניות שותפים. וגם אם יש, צריך לחפש קשה ואולי אף ליצור קשר ישיר עם הספקים.

2 הסיבות למעלה, מהוות עקב אכילס רציני, מאחר וקשה מאוד לעשות Scale כך… זה גוזל הרבה מאוד זמן.

עכשיו, מה שכן אפשר לעשות זה לבנות אתרים כאשר המודל מוניטיזציה שם הוא אדסנס. במקרה הזה ניתן לפצות על העמלה היחסית גבוהה שמשלמים לגוגל בכך שגוגל עושים Conversion Optimization אוטומטי ובכך שניתן לעשות Scaling מטורף לכל התהליך על יד התמקדות בכמות.

לאחר מכן, ניתן לעשות אופטימיזציה ידנית ולהחליף לתוכניות שותפים לאתרים המובילים בלבד. כמובן שיתרון נוסף הוא שכל אתר אדסנס (או כולם ביחד בממוצע…) ממנים את עצמם. זה גם יתרון כלכלי וגם פסיכולוגי (משווקי שותפים בתחילת דרכם לעיתים מחכים הרבה זמן לעמלה הראשונה).

אופן הפעולה

כמו שאמרתי בעבר, לקחת אתר אחד ולקדם אותו, זה עצלנות והסתמכות על מזל. אנחנו המשווקים האינטרנטיים לא מאמינים במזל, אנחנו מאמינים במספרים ובסטטיסטיקה. כמו שכתבתי עוד ב-2008, בתחילת דרכי, חשוב לבחון 10 קמפיינים (אתרים במקביל).

זה בדיוק מה שעשיתי… בניתי 10 אתרים בצורה די מכאנית וסיסטמטית. כל אתר היה:

  • סביב מילת מפתח 1 שיש לה:
    • CPC > $1
    • Exact Search Volume > 1,000
    • Adwords Competition > 0.5
  • כל מילת מפתח לא הייתה תחרותית:
    • לאחת מ-3 התוצאות הראשונות יש פחות מ-100 לינקים לעמוד
    • לאחת מ-3 התוצאות הראשונות יש פייג'רנק 3 ומטה
  • לקח לי בערך 16 שעות למצוא את 10 מילות המפתח הללו
  • כל אתר הכיל עמוד תוכן 1 סביב המילת מפתח + 4 עמודי תוכן סביב הלונגטיילים של המילת מפתח + עמודי שירות
  • התוכן נרכש מ-TextBroker ברמת 3 כוכבים. 500 מילים למאמר.
  • כל אתר היה וורדפרס עם Theme גנרי לגמרי.
  • מיקמתי אדסנס אחד בתפריט צד, אדסנס אחד בתוך התוכן בפולד העליון ושורת לינקים מתחת לתפריט ממש.
  • בניתי לינקים בשיטות שאני מפרט לאורך כל התקופה האחרונה בבלוג.
  • בסופו של דבר כל אתר עלה לי בערך $60 כולל הלינקים.

כמה הרווחתי?

בתגובות לפוסט הקודם בנושא אדסנס, היו הרבה תגובות שנויות במחלוקת. מצד אחד היו את האלה שאמרו "יש לי אתר גדול והוא מכניס לי גרוש וחצי" ומצד שני היו את האלה שאמרו שהם "מצליחים לייצר הכנסה יפה מאתרי האדסנס שלהם".

אז בשביל להוסיף קצת אש למדורה, הוספתי אדסנס לאתר מסויים שדי התייאשתי ממנו. הסיפור מאחורי האתר הוא כזה… בסביבות נובמבר 2009 מצאתי מילת מפתח מאוד פופולארית בתחום הדיאטה שחשבתי שיהיה קל להתברג עליה…

צדקתי…

באמת היה קל להתברג עליה ודי מהר התחלתי לקבל 300-500 יוניקים ביום, רק אתם יודעים מה לא סיפרו לי? או מה אני לא הבנתי? בדיוק את מה שסיפרתי לך באונ' ת"א.

לא משנה מה ניסיתי, המילה הזו לא הצליחה לקנברט לי… זו פשוט לא מילה ששווה כסף, כנראה בגלל זה היה קל להתברג עליה…

גילוי נאות: אני חייב להגיד את האמת… לא הספקתי לייצר Funnel באמצעות רשימת תפוצה כי אתם זוכרים… הדרך בה אני עובד לא עובדת

נחזור לסיפור שלנו… הוספתי אדסנס לאתר של הרבה כניסות ביום בתחום הדיאטה. הנה התוצאות. מאוד רציתי לשים כאן Screenshot מאדסנס, מסתבר שזה אסור על פי החוקים שלהם. בכל מקרה, מה שעשיתי זה הוצאתי את המידע שאני כן יכול להציג והכנסתי לאקסל. אז הנה מה שקיבלתי:

הכנסות חודש נובמבר מפיילוט אדסנס

הכנסות חודש נובמבר מפיילוט אדסנס

דברים שניתן ללמוד מהסקרינשוט וטיפים נוספים:

  • לא כל אתרי האדסנס נוצרו שווים! אתר 1 זה אתר שנוצר ב-28 לאוקטובר 2011 והוא מקבל פי 10 פחות תנועה מאתר 2 שנוצר בנובמבר 2009 ועדיין מרוויח יותר ממנו. מסקנה: הדבר החשוב ביותר באתר אדסנס הוא בחירת המילות מפתח.
  • פארטו מתהפך בקברו! חוק 80/20 קלאסי… בגלל זה אני אומר לקדם 10 אתרים במקביל. הכל סטטיסטיקה. מה אם הייתם בונים אתר 1 ובטעות הייתם מתחילים מאתר 11? הייתם מתייאשים ופורשים? כל המילים נבחרו באותו האופן וקודמו באותו האופן, ועדיין… 80/20!
  • זה לא מהגרף אבל הנה עוד סיבה למה כדאי להתחיל מ-10 אתרים ולא מאתר 1. מתוך 10 המילים שבחרתי יש לי:
    • 2 מילים בשורה #1
    • 4 מילים בעמוד הראשון.
    • מילה 1 בעמוד השני.
    • 3 מילים בסאנדבוקס…
    • פארטו מתהפך בקברו 2?

מסקנות מהפיילוט

ראשית אני אציין שזה היה החודש הראשון של 10 האתרים באוויר ואני חושב שהאתרים יגיעו לשיאם בסוף החודש השלישי שלהם או תחילת החודש הרביעי שלהם. כלומר בתחילת פברואר.

בואו נניח לרגע, שכבר עכשיו… אחרי החודש הראשון, הגעתי לשיא שלי… זה אומר שמעתה והלאה, כל 10 האתרים ירוויחו בדיוק כמו החודש $120. זה אומר שבמשך שנה הם ירוויחו $1,440.

ההשקעה ב-10 האתרים האלה הייתה $700. מה שאומר תשואה שנתית של 100%. איך שלא תסתכלו על זה, זו תשואה מצויינת :) ולא, אני לא מסתפק בתשואה הזו… אני בונה יותר על תשואה של 1,000%.

מה שאומר, שמבחינתי הפיילוט הצליח. החסרון היחיד במודל העסקי הזה, הוא שהמודל מתבסס על גוגל. כמו שכבר סיפרתי לך, אנחנו לא באמת מעניינים את גוגל. כך שהם יכולים להתהפך על הראש ולסגור לי את האדסנס. מהסיבה הזו, צריך לקחת את המודל מוניטיזציה הזה, כמודל זמני בלבד. מבחינתי, זה מודל טוב לזיהוי אתרים עם פוטנציאל: עכשיו אני יודע שאתר 1 ו-אתר 3 הוכיחו את עצמם ולכן שווה לי להשקיע את הזמן שלי ב:

  1. מציאת תוכנית שותפים ראוייה בנושא + ביצוע תהליך שיפור המרות.
  2. אני הולך להזמין עוד משהו כמו 30 עמודי תוכן לכל אחד מהאתרים הללו.

בנוסף לשיפורים הנקודתיים שאני הולך לעשות באתר 1 ואתר 3, אני רוצה לבנות עוד 90 אתרים בשיטה זהה. אני רוצה לעשות את זה בשביל לפצל את הביצים ולבחון איזה עוד זהב ניתן לכרוא מהמודל מוניטיזציה הזה.

זהו אמיגוס.

שבת שלום ו-Make it happen!

101 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. דנן   9 בדצמבר 2011 בשעה 11:46
    (#)

    תשואה של 100% אבל השאלה היא האם זה שווה את הזמן שלך….אני לא בטוח

    • דרור   9 בדצמבר 2011 בשעה 12:59
      (#)

      כמה זמן אתה חושב שלוקח להרים אתר כזה שאתה לא בטוח שזה שווה את ההשקעה הזאת?

    • אור   9 בדצמבר 2011 בשעה 13:27
      (#)

      תזכור שזה רווח של אחרי חודש. רוב האנשים לא מרוויחים כלום תוך חודש.
      בגלל זה הוא אמר שהוא בונה על 1000%

    • iDesign   11 בדצמבר 2011 בשעה 10:53
      (#)

      מידה ונכנס כסף בסופו של דבר, בהחלט זה שווה את זה.

  2. עידן   9 בדצמבר 2011 בשעה 11:55
    (#)

    יגאל שלום,
    לדעתי ההסתכלות על תשואה היא לא נכונה פה.
    צריך לבדוק כמה כסף עשית לשעת עבודה אחרי החזר השקעה.

    • המיליונר בפיג'מה   9 בדצמבר 2011 בשעה 12:13
      (#)

      תקרא את התגובה שעניתי לדנן למטה :)

    • דרור   9 בדצמבר 2011 בשעה 13:01
      (#)

      היתרון הגדול בשיטה הזאת שאת הכל, ואני מתכוון הכל (כולל המחקר מילים) אפשר להוציא למיקור חוץ. הדבר שאולי לוקח את מירב הזמן פה הוא מחקר המילים וככל שתעשו את זה יותר הזמן שייקח לכם למצוא מילים רק יתקצר.

  3. דנן   9 בדצמבר 2011 בשעה 11:59
    (#)

    מסכים עם עידן…גם אם תגיד שבסוף אתה מגיע ל 10 אלף בחודש על טייס אוטומטי , זה יהיה אחרי ים זמן של השקעה וממה שהבנתי ממך גוגל יכולים לסגור לך את הבאסטה בלי סיבה בכלל .. למה להכנס לזה מלכתחילה?

    • המיליונר בפיג'מה   9 בדצמבר 2011 בשעה 12:13
      (#)

      שלום לשניכם.

      הסברתי למה להכנס לזה.

      1. פלטפורמת בדיקות מצויינת
      2. אפשרות מטורפת לסקיילינג. יחד עם 10 המילים האלה מצאתי עוד הרבה מילים טובות.

      בשביל לבנות 10 אתרים זה לא מודל עסקי טוב, אבל כשבונים 100 אתרים זה נהיה יותר מעניין וכשבונים 1000 אז בכלל.

      זהו הליך עסקי שניתן למקר החוצה 100% ממנו בעלות מאוד זולה!

      ודבר נוסף, אני בונה על 1000% תשואה, לא על 100%.

      יש גם עוד כמה רעיונות לאן לפתח את זה מעבר ללהחליף את האדסנס באתרים המובילים לתכניות שותפים. המפתח הוא להיות יצירתי…

    • דרור   9 בדצמבר 2011 בשעה 13:07
      (#)

      דנן, אם אני אומר לך שתעבוד עכשיו 15 שעות כל יום במשך 3-6 חודשים ובסוף התקופה הזאת יהיה לך משהו שיניב לך 10 אלף דולר כל חודש על טייס אוטומאטי.

      אתה תבוא ותגיד לי שזה לא שווה לך את ההשקעה ????

      כל עסק יכול ליפול מתישהו ממיליון ואחת סיבות ובשנים האחרונות ראינו הרבה דוגמאות לזה בלי קשר לאינטרנט ולגוגל. ונכון, להסתמך על גוגל זה בעייתי אבל זה לא אומר שצריך לברוח מזה ולא לנסות בכלל.

      ויש גם דרך לעקוף את התלות בגוגל פה והיא למכור את האתרים ברגע שהם מכניסים כסף. אתר שמרוויח לך X בחודש יכול להימכר בפי 15-25 (כנס לפליפה ותבדוק או יותר טוב, לך לאתר של האדסנס פליפרס ותראה דוגמאות).

      לא מצליח להבין את הצורת חשיבה שלך בעניין… אתה מחפש להיכנס רק למשהו שהוא 100% רווחי מהשנייה הראשונה ושאין שום סיכוי בעולם שיסגרו לך אותו משום סיבה? תודיע לי כשתמצא משהו כזה.

      • דנן   9 בדצמבר 2011 בשעה 13:24
        (#)

        אני מבין מאוד קטן באדסנס אבל ממה שהבנתי אם גוגל סוגרים לך את החשבון אדסנס אז כל האתרים (10 או 1000) נדפקים במכה אחת לא? אם אני טועה פה אז אני לוקח את כל המילים שלי בחזרה.

        • המיליונר בפיג'מה   9 בדצמבר 2011 בשעה 13:27
          (#)

          האתרים לא נדפקים. הם פשוט מפסיקים לעשות כסף ואז צריך לחפש מודל מוניטיזציה אחר, אבל הטראפיק נשאר.

          • Pregnancy Miracle   9 בדצמבר 2011 בשעה 13:57
            (#)

            אפשר גם תמיד לפתוח חשבון על שם הסבתא ולקבל דרכה את הצ'קים.

            • חויי בבה   11 בדצמבר 2011 בשעה 22:09
              (#)

              והיא תקבל גם מתנה ללידה :-)

          • עוד חושב   13 בדצמבר 2011 בשעה 21:08
            (#)

            לא שאני חושב בהכרח שזה מודל עבודה גרוע אולי להפך,בהחלט יתכן שהוא מצוין,אבל אם גוגל יסגרו לך את האדסנס סביר להניח שגם את התנועה הם יסגרו לך.

  4. טיולים במרכז   9 בדצמבר 2011 בשעה 12:53
    (#)

    מעניין אותי לדעת גם מה אחוז הקליקים שקיבלת באתרים האלה בחודש זה?

    נראה שזה בדרך כלל 0.5% עד 1%, כך שצריך 100-200 גולשים כדי לקבל את הקליק הראשון…

    • טיולים במרכז   9 בדצמבר 2011 בשעה 12:55
      (#)

      כלומר אם אני יוצא מנקודת הנחה שבאתר הרווחי ביותר היו לך 1000 מבקרים ו-1% קליקים אזי 10 הקלקות הניבו לך 57 דולר או 5.7 לקליק שזה די מדהים…

      • וסים   9 בדצמבר 2011 בשעה 13:10
        (#)

        את האמת, אני ראיתי כמה מילות חיפוש עם CTR של 5-6% ואפילו יותר … לדעתי כשהולכים על מודל של אדסנס לא מעניין מספר הגולשים ביום אלא מספר הקליקים הצפויים. אז לדעתי ניתן ללכת על מילות בנישה קטנטנה אבל עם CTR גבוה יחסית…. כמובן זו דעתי ואני עדיין עם חיתולים בתחום.

        • המיליונר בפיג'מה   11 בדצמבר 2011 בשעה 8:26
          (#)

          אתם טועים.

          מה שמעניין באדסנס זה כמות האתרים שאפשר להרים בזמן קצר.

          לא משתלם להתעמק על כל אתר ולשפר CTR, פשוט להרים אחד חדש.

  5. עידו   9 בדצמבר 2011 בשעה 13:08
    (#)

    הבדיקות מאד מעניינות וכהרגלך בקודש אתה מביא אותם קולח, מעניין ומלא הומור.
    עם זאת אתה לא לוקח בחשבון שאין דבר כזה טייס אוטומטי, לא היה אף פעם, אין דבר כזה אפס משאבים וגם אם עושים ממשהו 1000%, צריך להבין 1000% ממה? כמה כסף בסופו של דבר.
    וולמרט עושים אחוז אחד ותראה איפה הם.

    אדם מוכשר כמוך, אפרורפו פארטו, צריך (לטעמי) לזנוח את כל הבלבולי שכל האלה, כי בעיני גם לפי הדוגמא הזו, אני מבטיח לך שזה עלה לך או יעלה לך הרבה יותר מ- 1400$.

    צריך להתמקד בערוצים שעושים כסף חזק ואמיתי וגם אם יש משהו שיכול לעשות כסף כמו הדוגמא הזו, צריך להגיד יפה תודה ולא תודה ולהתמקד בערוצים השווים ביותר לעסק.

    אתה בעצמך הלנת על כך שאתה לא מסיים פרויקטים, כי אתה מוסת מימין ומשמאל – זו כל החוכמה לדעת להגיד גם לא.

    • דרור   9 בדצמבר 2011 בשעה 13:18
      (#)

      עידו, לקרוא לזה בלבולי שכל זה לא נראה לי לעניין. איך החלטת שזה בלבולי שכל? ואיך אתה מבטיח שזה יעלה לו יותר מ X או Y? על סמך מה?

      10-15 אלף דולר בחודש זה לא כזה חזק ואמיתי?

      כל עסק והערוצים השווים לו. אולי לך זה לא שווה אבל אתה לא צריך להחליט שגם לאחרים זה לא שווה. בטח אם לא בדקת את זה בעצמך (ואני רק משער שלא, תקן אותי אם אני טועה).

      • עידו   9 בדצמבר 2011 בשעה 23:20
        (#)

        קח את כוונת הדברים.

        כוונת הדברים היא למקד אנרגיה, לא מזלזל בדולר אחד.

        השאלה שכל אחד צריך לשאול את עצמו זה האם זה משתלם לו, האם את האנרגיה הוא יכול להפנות למקום אחר ולקבל בה יותר.

        בנוסף קוראי הבלוג צריכים לא לשכוח שיגאל הוא לא איזה פופטיץ שמתחיל עכשיו את דרכו. בנוסף לכישוריו יש לו את הנסיון הנלמד והרבה הרבה כלים אשר מאפשרים לו להקים כמה אתרים שיהיו גם מהירים, גם זולים וגם ממירים – מבטיח לך שרוב האנשים לא מסוגלים להקים אתר בשישים דולר עם ערך כלשהו.

        לכן אדם צריך לקחת בחשבון את כל המשאבים שמושקעים בעבודה ולעשות את הסיכום האם זה משתלם. זה כל מה שאני אומר.

        חוץ מזה, דבר מה נוסף וזה ממש בהיבט האישי, אני הייתי מעדיף לבנות אתר עם ערך שיביא כסף לתקופה ארוכה, כל האתרים האלו חיי המדף שלהם מוגבלים מאד מאד וזה ברור לכן גם המספרים הגדולים הם אולי לתקופה קצרה ביותר וגם כאן חישוב העלות תועלת צריך לבוא לידי ביטוי.

        • המיליונר בפיג'מה   9 בדצמבר 2011 בשעה 23:42
          (#)

          עידו,

          תודה שוב על התגובה.

          אני חושב שדווקא בגלל שלרוב האנשים אין פה את הכלים שלי יש, הם צריכים לבחור במודל הזה. אז נכון שסביר להניח שהם יצליחו הרבה פחות ממני, אבל הם יצליחו!!! לא קיימים כמעט מודלים עסקיים שבהם ההצלחה כמעט מובטחת…

          ואני לא מדבר פה על מיליונים, אלא על האפשרות לקבל צ'ק מהאינטרנט, כי זה מה שכל מתחיל צריך. את המוטיבציה שזה אפשרי. זה גיים צ'יינג'ר למתחילים.

          והרווח הגדול באמת, שאפשר ללמוד המון תו"כ התהליך.

          כך הלמידה שלי נבעה לא מקריאת ספרים אלא מעשייה.

          ובאשר לעמדה של עדיף את שנותן באמת ערך, מי אמר שהאתרים לא נותנים ערך. אם בנאדם מחפש רשימת מאפיות בניו יורק, אני נותן לו את הרשימה הזו. אני נותן בדיוק את מה שהמשתמש מחפש. נכון שאני לא מגדיל ראש, אבל גם זה משהו…

          ובכל מקרה, עדיף לפזר סיכונים. גם מניסיון, בעיקר בשנה האחרונה… למדתי, שאתר גדול לא צומח יש מאין. כל אתר גדול צמח מאיזה אתר אדסנס קטן ומסריח או משהו בסגנון. וזו באמת הגאוניות הגדולה במודל הזה…

          • עידו   12 בדצמבר 2011 בשעה 16:15
            (#)

            תראה, אני לא בטוח בנושא הצ'ק מהאינטרנט, אבל זה נושא הרבה יותר רחב.

            לגבי הערך, התכוונתי לערך ללונגרן לא ערך לגולש, אתר כזה שיחזיק, כי אם אשקיע באתר שלא יחזיק או יפול בעוד תקופה קצרה חבל לי על כל המשאבים.

            בהקשר אחר או בעצם אולי לא, אני חושב שתחום האפיליאציה עבר שינוי גדול בתקופה האחרונה, אני ממש לא חושב שכל אדם שהוא קצת ערני וקצת יודע וורדפרס יכול להשתלב בתחום, היום כדי להצליח צריך ממש להיות מומחה, מומחה לקידום אתרים, פרסום, תזרים, קריאטיב, משאבי אנוש, טכניקה ומה לא.

            קצת מזכיר לי את תקופת הנדל"ן, שכולם ב- 2008 עשו כסף, הרבה הפכו את זה לעבודה והיום מעטים יכולים לעשות ממש כסף.

      • עוד חושב   13 בדצמבר 2011 בשעה 21:12
        (#)

        דרור,
        אבל אני מפנה לך אותה שאלה שאתה מפנה לו,איך אתה הגעת לסכומים של 10,000
        עד 15,000 דולר לחודש? במודל הזה להגיע לכאלו סכומים צריך לעבוד הרבה יותר מ-3 חודשים ולהשקיע סכומים די אדירים.במודל הזה ראוי לדבר , לדעתי על 1000 דולר בחודש,לפחות בחודשים הראשונים,וגם זה לא קל

    • המיליונר בפיג'מה   9 בדצמבר 2011 בשעה 13:22
      (#)

      אהלן עידו,

      תודה על התגובה והמחמאות. אני מסכים איתך שזה כסף קטן. יש לי גם פרוייקטים גדולים, שבעקבות הפוסט על ההתפזרות צמצמתי ל-2…

      מה שמוצג פה, זה הכיף שלי וההובי שלי. כסף מעולם לא הניע אותי, וזה אפילו לא מוגדר כפרוייקט. זה סתם חלטורה חד פעמית. גם לבנות עוד 90 אתרים זה חלטורה חד פעמית… מה שמניע אותי, זה לעשות דברים שאין לי מושג אם יצליחו.

      יתרה מזאת, מעניין אותי לעשות דברים שהרוב אומרים שייכשלו ואני טוען שיצליחו :) זה מה שמביא לי את המוטיבציה והדרייב ולכן אני עושה את זה.

      ובכל מקרה, גם לגבי ה-100 אתרי אדסנס האלה יש לי תמונה גדולה יותר, אך היא לא בעבור הבלוג. זה סתם יתחיל לסבך פה אנשים…

      • עידו   9 בדצמבר 2011 בשעה 23:22
        (#)

        הי יגאל,

        ברור לגמרי שזה ההובי שלך, אין ספק.

        בתקווה שאת ההובי של כתיבת הבלוג לא תזנח :-) אני מהמר שלא תצליח לעזוב.

  6. וואסים   9 בדצמבר 2011 בשעה 13:15
    (#)

    יגאל כל הכבוד…. אתה נותן לי פוש חבל על הזמן גם אני עובד על אותו פרויקט… אבל לי מן הסתם לוקח יותר זמן….. אך שאלה אתה מניח שזהו כבר השיא? לדעתי אחרי חודש זה לא שיא ועוד ניתן לקדם את שמונה האתרים האחרים ל- #1 … וגם שאתה מכין עוד תוכן לאתר 1 ו- 3 זאת אומרת עוד טראפיק… אז אפילו אם האתרים יישארו רק עם האדסנס התשואה תהיה גבוהה מ- 100%, לא?

    תודה על כל השיתוף
    וואסים

    • המיליונר בפיג'מה   9 בדצמבר 2011 בשעה 13:26
      (#)

      כן בדיוק :)

      התשואה של ה-100% זה החישוב הכי פסימי עבור 10 האתרים האלה. כמובן למעט תסריט שאדסנס סוגרים את החשבון. זה יגיע להרבה יותר והמטרה שלי זה שכל אתר יעשה בממוצע דולר ביום.

  7. ברק   9 בדצמבר 2011 בשעה 13:36
    (#)

    תודה יגאל על המאמר, תאמת המאמר הקודם שלך על Adsense נתן לי דחיפה לכיוון של מיקרו אותרים כדי לקדם את המוצר שאני מוציא בקרוב בעזרת הקוף.

    יש לי רתיעה נוראית מ PPC, משהו שאני לא יכול להסביר ותמיד הייתה לי משיכה ל SEO. בכול מקרה אני גם מקדם כמה מילים מוזרות, פחות מעניין אותי ה Adsense כי אני אנסה לקנברט אותם למוצר שלי, ואני רואה דברים מוזרים, אבל גם כמוך זה סוג של הובי, לשבת בסלון ולחשוב איך להנדס את גוגל :)

  8. streaming music   9 בדצמבר 2011 בשעה 14:00
    (#)

    יש לי חבר שרק מאתר אחד שלו הוא עושה איזה 1000$ בחודש. כל העסק שלו מבוסס על אדסנס. כן חלק נפגעו מהשינויים האחרונים בגוגל, אבל בשביל זה יש לו עוד מאות כאלה שממשיכים להכניס לו רווח יפה כל חודש.

  9. McDuck   9 בדצמבר 2011 בשעה 14:27
    (#)

    איזה פוסט!
    כל הכבוד, כולו בשר ונתונים!

    אבל

    הנושא של ה-mfa הוא לא חדש.
    אחרי שיהיו לך יותר אתרים שבנויים ככה – יסגרו לך חשבון אדסנס וזהו -) אני מכיר המון שנפגעו מזה.

    לכן הסתייגות שלך לגבי "לא להתבסס על אדסנס עד הסוף ולעבור למודל אחר" – היא הכותרת של הפוסט הזה! בלי זה, הייתי מתאכזב -)

    כל הכבוד!

    בברכה,
    McDuck

    • המיליונר בפיג'מה   9 בדצמבר 2011 בשעה 15:48
      (#)

      אני מסכים איתך ועם זאת עדיין יש מספיק אנשים כמו nichepursuits.com ו-adsenseflippers.com שרץ להם חשבון והם כותבים על זה בלוג. אני הגעתי לאתרים שלהם, והאדסנס שלהם עדיין רץ.

      אני עדיין חושב שאי אפשר לסמוך על גוגל, אני פשוט ראיתי דוגמא הפוכה…

      בכל מקרה, האתרים שלי לא נראים כמו MFA, הם נכתבו על ידי אמריקאים והם נותנים לגולש את מה שהוא מחפש…

      ברור שגוגל יכולים להתחרפן, אבל עד אז, אני אמצא מה עובד…

      ADSENSE זה מודל אידיאלי למונטיזציית לונגטייל ולמחקר אתרים/מילים שעובדים… זו דרך לממן ניסויים.

      • דנן   9 בדצמבר 2011 בשעה 17:49
        (#)

        סליחה על הבורות מה זה MFA ולמה גוגל יכולים לסגור את האדסנס בגלל זה?

        • המיליונר בפיג'מה   9 בדצמבר 2011 בשעה 18:00
          (#)

          MFA = Made for Adsense

          אתרים עם תוכן ירוד שכל המטרה שלהם היא להעביר את הלקוח בפאנל של האדסנס.

          זה מובן מאליו למה גוגל מענישים אותם…

          • דנן   9 בדצמבר 2011 בשעה 21:27
            (#)

            תודה על ההסבר
            תוכן ירוד הכוונה לספינים או לאנגלית עילגת וכאלה? אם אני פשוט יוצר אתרים שיש בהם רק טקסטים אך איכותיים עם אנגלית ברמה גבוהה , יש סיכון כלשהו?

            • דנן   9 בדצמבר 2011 בשעה 21:28
              (#)

              מעבר לסיכון הרגיל שקיים כשהאדון גוגל מעורב בעסק:)

            • המיליונר בפיג'מה   11 בדצמבר 2011 בשעה 8:24
              (#)

              תוכן ירוד הכוונה לאתר שאם סוקר ידני של גוגל יגיע אליו הוא יפסול אותו.

              עם גוגל תמיד יש סיכון.

  10. יאיר שאולוף   9 בדצמבר 2011 בשעה 14:34
    (#)

    שלום רב…אני מבקש להבין מה יש לך נגד גוגל הענק ?
    ומדוע אתה לא עובד עם גוגל ?
    לדעתי פה הפספוס הגדול שלך בחיים,ועוד דבר אם תשלים עם גוגל אתה תהיה מיליונר.
    מפני שאתה יודע הרבה סודות.השלם עם גוגל וזה הצעד שיצעיד אותך לגבהים גבוהים מאד.
    יאיר~שאולוף

    • המיליונר בפיג'מה   9 בדצמבר 2011 בשעה 15:44
      (#)

      יאיר,

      אין לי שום דבר רע נגד גוגל, לכן אין לי צורך להשלים איתם. אם היית קורא את הפוסט המקושר בנושא היית מבין שהגישה שלך פתטית.

      לחשוב שלגוגל איכפת אם אני עושה כסף או לא, זה כמו להאמין בפיות. את גוגל מעניין רק דבר אחד וזה המשקיעים שלהם. כל עוד אתה מייצר למשקיעים כסף ברמת המאקרו (ולא המיקרו) הם צריכים אותך. ברגע שאין בך כבר צורך, הם זורקים אותך לכלבים.

      אין בזה שום דבר רע. אם הייתי במקומם, גם אני הייתי דואג קודם כל למשפחה.

  11. Bakerloo   9 בדצמבר 2011 בשעה 14:57
    (#)

    היה לך הרבה מזל.

    סתם. אחלה פוסט.
    ואל תסגור את הבלוג, אנחנו לא ב- 1 אפריל.

  12. Eliran   9 בדצמבר 2011 בשעה 15:44
    (#)

    חברים אתם לא מבינים את מה שהוא אומר.

    את הזמן שהוא השקיע אפשר לספור על יד אחת, את כל הדברים הוא קונה – הוא לא יושב ועושה לבד.

    לכן ה60 דולר לאתר זה (כמעט) כולל את הזמן שלו, עכשיו הוא כבר לא אמור לגעת בזה יותר.

  13. מוטי   9 בדצמבר 2011 בשעה 17:22
    (#)

    אדסנס זה בית ספר למחקר מילים. אני לא האמנתי עד כמה ההבדל בין מילים יכול להיות גדול, זה מדהים!!!

    לגבי הזמן, אז הוא בזבז קצת זמן. אז מה? כל הצלחה וכל כישלון מהווים עוד צעד בדרך למטרה הגדולה יותר ושיעור חשוב בחיים. בדרך לומדים SEO, שיווק, ניהול, ניצול זמן וקשרים חדשים.
    אם מתוך 100 אתרים מצאנו 5 נישות קלות יחסית שיש בהן ROI גבוה ובנינו אתרים חדשים שיקבלו תנועה משמעותית בתוך כמה חודשים, זה היה שווה כל רגע. יש מילות מפתח ששוות בקלות 100$ ביום ובשביל לקדם אותן צריך לא יותר מכמה חודשים של עבודה (או מיקור חוץ). מישהו פה מתנגד ל500$ ביום? ועוד לא דיברנו על שאר האתרים שגם הם יהיו בטוח רווחיים, וגם אם לא, יכולים לשמש לדברים אחרים, כמו למשל בניית לינקים לאתרים הבאים…

    כל מה שצריך זה 5%, זה אפשרי.

  14. חיים   9 בדצמבר 2011 בשעה 23:26
    (#)

    אשמח אם בפוסט האחרון תלבש פיגמה
    ותראה לנו את זה משהו מצחיק שיהיה
    ואז שים איזה בוכטה של כסף לידך
    ואיזו סיגר קובני
    ותעלה לפוסט האחרון הכל רציני לא ציני
    וזהו
    כך שאני מאחל לך בהצלחה
    אני מכיר את הבלוג שלך מהתחלה

    • המיליונר בפיג'מה   9 בדצמבר 2011 בשעה 23:34
      (#)

      זה לא הסגנון שלי…

      • תומר   14 בדצמבר 2011 בשעה 1:14
        (#)

        המיליונר בפיג'מה או יגאל איך שתרצה
        אתה נראה לי מהאנשים האלו שמפוצצים כסף אבל הכל נשאר בבנק עד הקבר (נו טוב לפחות הילדים שלך יהיו מסודרים: )
        בטח אתה נוהג גג במאזדה 3 שנת 2005 או שאני טועה?

        • המיליונר בפיג'מה   14 בדצמבר 2011 בשעה 11:29
          (#)

          לכסף אין משמעות, הוא שקר. כסף בא וכסף הולך.

          ואין לי רכב, אני אוהב תחבורה ציבורית ואני גאה בזה.

          ולגבי מה אני עושה עם הרווחים שלי, זה תשאיר לי.

        • עידן   10 בנובמבר 2012 בשעה 15:31
          (#)

          למה להתחיל לריב על שטויות?

  15. Ben   10 בדצמבר 2011 בשעה 18:32
    (#)

    כקורא קבוע שלך מ2008(עם הפסקה של שנתיים בזמן הצבא) זה הפוסט שהתחברתי אליו בצורה הכי טובה כי זה כרגע העסק העיקרי שלי.

    אין שום בעיה להשתמש באתרים האלה בשביל אדסנס או בשביל תוכניות שותפים מה שכן אני עושה זה בוחר אתר לטווח לקצת יותר ארוך. כלומר אני יכול לבחור נושא של גדול של דיאטה ותוך כדי שאני מקדם בתוך האתר הזה את המילות מפתח שבחרתי עם תחרות קלה(בערך אותם ערכים שאת בחרת פחות או יותר) אני מראש מכין עוד מילות מפתח לפי זמן ו-"כוח" האתר. ככה אני יכול להסתמך על זה שאם המילים שבחרתי לא מניבות לי רווח מספיק(לא משנה אם זה תוכנית שותפים, אדסנס או כל דרך להרוויח כסף מהאתר) המילים הבאות בתור יכניסו לי(ואם לא יש את המילים הבאות והבאות והבאות)

    • המיליונר בפיג'מה   11 בדצמבר 2011 בשעה 8:21
      (#)

      אהלן בן,

      מה שאתה מדבר עליו, זה כבר מודל עסקי אחר, מאחר וצריך להשקיע מחשה בכל אתר. המודל העסקי שדיברתי עליו הוא מכאני נטו ומסתמך על כמויות :)

      שבוע טוב.

  16. גיא   10 בדצמבר 2011 בשעה 20:53
    (#)

    הדרך הנוחה להעלות ולתחזק 100 אתרי אדסנס היא עם וורדפרס מולטי-סייט אבל אז כל האתרים יושבים על אותו איפי,
    האם ריבוי אתרי אדנסנס הבנויים באופן דומה על אותו איפי מעלה לדעתך את הסיכון להחסם כ MFA?

    האם חסימת אדסנס זו בכלל בעיה? ראיתי שיש לא מעט רשתות פרסום חלופיות

    עידכון google freshness, מעדיף אתרים עם רמת עידכונים גבוהה, וגם לפני כן שמתי לב שאתרים שלא מעודכנים יורדים בתוצאות, עידכוני תכנים שוטפים לכמות אתרים גדולה זו עלות אחזקה משמעותית

    • המיליונר בפיג'מה   11 בדצמבר 2011 בשעה 8:18
      (#)

      גוגל פרשנס לא משמעותי בלונגטייל.

      מספיק לחפש תירוצים מפגרים. SEO לא השתנה הרבה מאז שנכנסתי. גוגל מנצחים במלחמה הפסיכולוגית.

      לגבי חסימת אדסנס, כן זה בעיה. השירותים המתחרים לא מתקרבים ברמת הרווחיות.

      לגבי השאלה של ה-IP. זה לא רלוונטי. גם כך החשבונות מאוחדים תחת אותו האדסנס.

      מספיק לחפש בעיות ותתחיל לעבוד, כשתגיע לגשר תחצה אותו.

  17. אורן   10 בדצמבר 2011 בשעה 22:07
    (#)

    אחלה פוסט! מאוד נהנתי.
    תודה.

  18. ליאור   11 בדצמבר 2011 בשעה 7:55
    (#)

    כתבת שלקח לך 16 שעות לעשות מחקר מילים. תוכל לפרט קצת יותר על התהליך שאתה עובר בדרך למציאת המילים האידאליות? אם כבר כתבת פוסט כזה, אשמח אם תפרסם פה את הלינק אליו.

    תודה!

  19. ABC   11 בדצמבר 2011 בשעה 20:07
    (#)

    Scalling זה נחמד וזה עובד רק הבעיה היא בריבוי פרוייקטים. נכון שאפשר למקר הכל אבל צריך גם לפקח על המיקור וכשבונים 100 אתרים זה נהיה קצת בעיתי מבחינת הזמן שיש לך. למשל בקליקבנק יש לי אתר 1 שעושה $100-$200 בחודש ואפשר לעשות לזה סקיילינג רציני רק בגלל חוסר זמן בפרויקט גדול אחר אני לא עושה את זה.

    • המיליונר בפיג'מה   13 בדצמבר 2011 בשעה 8:44
      (#)

      השאלה אם כל אתר אדסנס הוא פרוייקט בפני עצמו, או כל האתרי אדסנס הם פרוייקט אחד.

      אצלי כל האתרי אדסנס הם פרוייקט אחד, מקשה אחת וכך אני מתייחס אליהם. התוכן של כל אתר לא מעניין אותי. כך גם הנושא.

      • ABC   13 בדצמבר 2011 בשעה 16:01
        (#)

        הבנתי… אתה מזמין בכמויות מאמרים לקטגוריות מילות מפתח וכו'..אם כמה מילים לא עובדות אתה פשוט מזמין למילים אחרות ועושה לזה סקיילינג

  20. Lady D   11 בדצמבר 2011 בשעה 20:56
    (#)

    אחלה פוסט, המון מידע, כהרגלך…
    שאלונת: אחרי שאתה מעלה 5 עמודים, ובונה לינקים – אתה ממשיך ומעדכן את האתר (עוד מאמרים, עוד לינקים)?
    אם כן, אחת לכמה זמן (בערך)?
    תודה
    ליידי D

    • Lady D   12 בדצמבר 2011 בשעה 22:48
      (#)

      ועוד שאלה – אתה מבקש מאותו כותב שיכתוב לך 5 מאמרים או מכמה אנשים שונים
      (השאלה היא, הרי צריך שיהיה קשר בין המאמרים, מה שיותר קל לעשות כשאדם אחד כותב לך, כי אז הוא לא חוזר על עצמו וכו')
      תודה
      ליידי D

      • המיליונר בפיג'מה   13 בדצמבר 2011 בשעה 8:43
        (#)

        אהלן,

        1. אני מוסיף מאמרים מעבר ל-5 כשהאתר החזיר השקעה ראשונית. (רלוונטי ל-2 אתרים בלבד אצלי כרגע)
        2. אני מטףטף לינקים בשבועיים הראשונים, ואחרי זה עושה הערכת מצב.
        3. אני מזמין את כל המאמרים מאותו הכותב.

        בהצלחה.

  21. יפית   11 בדצמבר 2011 בשעה 23:21
    (#)

    היי יגאל,
    רשמת שאתה מחפש מילות מפתח עם CPC מעל $1.
    האם אתה בודק את המחיר לפי מילת המפתח המדוייקת (לדוגמא: "how to get rid of headaches") או לפי הנושא הכללי (headaches)?
    אני שואלת כי עד כמה שאני יודעת, המפרסמים בקונטנט נטוורק מפרסמים לפי נושא מרכזי ולא לפי מילות מפתח מדוייקות כמו ב-SEARCH.
    אשמח לתשובה בהקדם.
    תודה :)

    • המיליונר בפיג'מה   13 בדצמבר 2011 בשעה 8:41
      (#)

      לפי המילה המדוייקת. תדאגי לנטרל מחשבות כאלה ופשוט תפעלי. לא רלוונטי לך מה קורה בצד של המפרסם. הכי חשוב לפעול.

      בהצלחה.

  22. זיו   11 בדצמבר 2011 בשעה 23:51
    (#)

    איך הולך התהליך ב textbroker.com?
    הם יותר זולים מפייבר?

    • Lady D   12 בדצמבר 2011 בשעה 22:46
      (#)

      תסתכל באתר…
      יש שם מחירון למילה, לפי רמות כתיבה
      מאמר ברמה 3, 500 מילה עולה 8 דולר

  23. הילה   12 בדצמבר 2011 בשעה 22:52
    (#)

    סליחה על הבורות (או הניתוק מהמציאות) –
    Exact Search Volume > 1,000 האם זו כמות חיפושים ליום או לחודש?
    תודה
    הילה

  24. מתי   13 בדצמבר 2011 בשעה 1:11
    (#)

    אני עשיתי כמה אתרי אדסנס קטנים על מערכת של google-sites . יש לי בעייה איזה נישה לכתוב . הדברים העסקיים , רכבים, נדל"ן … , יש כסף בקליקים ( 1$ לקליק מינימום) , אבל זה בעייה עם אתרים מתחרים . זה אתרים מקצועיים של יבואני רכב , חברות נדל"ן …. . אם זה נישה של דברים לא מסחריים , תוכנות מחשב , הורדות , אימיול , צריבות , ספרים-סרטים , אז משלמים מעט לקליקים , וגם אין פרסומות שקשורות לתוכן האתר . מישהו אמר "רשימת מאפיות"— יש את זה באתרי דפי-זהב .
    בנוסף— מה זה scalling . מתי .

    • המיליונר בפיג'מה   13 בדצמבר 2011 בשעה 8:40
      (#)

      כל הכבוד לך שנקטת יוזמה ופעלת, אם זאת יש מס' הערות. בוא נתחיל מזה שלהרים אתר על גוגל סייטס זה בדיחה ונמשיך לזה שלכתוב תוכן בעצמך זה לא הגיוני. אם אין לך כסף להשקיע על דומיין+אתה+תכנים תמצא עבודה נוספת ותחסוך.

      אי אפשר לעשות כסף בלי להשקיע.

      נ.ב. כל הנאמר כאן מדבר על השוק האמריקאי, לפחות לפי ההשקפת עולם שלי, אין כסף בארץ.

  25. מתי   13 בדצמבר 2011 בשעה 11:49
    (#)

    היי יגאל
    תודה על התשובה .
    גוגל-סייטס כל הזמן משתפר , גם ע"י תכנתים שמוסיפים אפשרויות , וגם ע"י גוגל . איזה בעיות יש כשעושים אתר בגוגל-סייטס ?
    זה חייב להיות פרסומות של google-adsense ? מה בקשר לפרסומות של סקינדו , קליקבנק …. ?
    יש לך הצעות לנישות ? מה זה סקלינג ?
    תודה . מתי .

    • המיליונר בפיג'מה   13 בדצמבר 2011 בשעה 12:23
      (#)

      1. אם אתה יודע יותר טוב ממני אז למה אתה שואל? לא זכור לי שלפייסבוק לדוגמא יש אתר בגוגל סייטס.
      2. זה לא חייב להיות אדסנס או כל דבר אחר, תעשה עם זה מה שאתה רוצה.
      3. רכבים וליסינג זו נישה טובה. בחירת הנישה היא לא הבעייה… צריך ללמוד לחקור מילות מפתח.
      4. סקלינג זה היכולת להרחיב. כמה קשה לבנות אתר אחד אל מול 1000 אתרים.

  26. מורן   13 בדצמבר 2011 בשעה 18:33
    (#)

    כל האתרים נעשו בדומיין פרטי ואחסון חיצוני? כלומר לא גוגל סייטס/בלוגר/וורדפרס?

  27. עוד חושב   14 בדצמבר 2011 בשעה 0:14
    (#)

    אהלן יגאל :-)
    מה נשמע ?
    איך אתה בודק כמה לינקים יש למתחרים שלך, כעת שיאהו סייט אקספלורר התפוגג?

  28. Trial and error   14 בדצמבר 2011 בשעה 16:12
    (#)

    פוסט מעניין מאד. תודה.
    אני בתחילת דרכי בתחום. לפי המלצתך יש ליצור את הבלוג תחת וורדפרס. וורדפרס לא מאפשר בגרסה החינמית שלו שימוש באדסנס. הגרסה הלא חינמית שלו היא 99$ ויש להשתמש בה מה שמעלה את העלות פר נישה משמעותית. האם זה נכון?
    אשמח לשמוע המלצה כיצד לייצר 10 בלוגים מאפשרי אדסנס במינימום הוצאה.

    תודה!

    • ABC   17 בדצמבר 2011 בשעה 6:10
      (#)

      $99? אולי בחבילת פרמיום בwordpress.com
      אבל הכי טוב זה ללכת על wordpress.org ואיחסיון בdreamhost או hostgator
      איחסון יעלה לך בערך $100 בשנה והוורדפרס בא בחינם. כמובן שצריך להתקין את הכל ולסדר אבל זה לא בעיה גדולה

  29. anonim   17 בדצמבר 2011 בשעה 9:36
    (#)

    הדומיינים הם EMD? או סתם משהו קשור?

  30. עופר שושני   18 בדצמבר 2011 בשעה 18:52
    (#)

    כרגיל אני מסכים עם מה שיגאל אומר, יש לי רק עדכון מהתקופה האחרונה:

    נראה כי המגמה של גוגל לסנן אתרי אדסנס לא איכותיים נמשכת, כשלצד שזה, אתרים איכותיים (ושוב, תקשיבו ליגאל, האיכות לא נמדדת רק על בסיס מה גוגל חושבים אלא גם על בסיס המילים שעבורם אנחנו מקבלים את התמורה) יכולים לקבל יותר ויותר כסף.

    נסייג את זה ונאמר שבינתיים זה רק בארצות הברית (ואלי גם בבריטניה ומספר מדינות דומות), אבל זה יכול להיות חלון הזדמנות מעניין להתחיל ולפתח עסקים לטטוח ארוך בתנאי שהם לבנים לגמרי ומופנים לקהל יעד משלם.

    עופר

    Affiliate Marketing Secrets Revealed

  31. alen   18 בדצמבר 2011 בשעה 23:35
    (#)

    שלום יגאל. התחלתי סוף סוף להתחיל לעשות. הקמתי אתר, קניתי דומיין, הוסטינג… הזמנתי מאמרים. מילות מפתח, לינקים וגם עיצוב נחמד :)

    הבעיה היא שאין טראפיק!
    אין. פשוט אין. כלומר אפס.

    הבעיה שיש בערך 1001 שיטות להזרים תנועה…
    אני אשמח לכיוון כללי מאיפה להתחיל.
    לכתוב מאמרים לאתרי מאמרים?
    סרטונים?
    PPC?

    אני אשמח לעזרה זה מתסכל.
    כל מה שאני רוצה זה רק מכירה אחת כרגע! :)
    תודה

    • Ben   20 בדצמבר 2011 בשעה 21:35
      (#)

      אם אין לך טראפיק זה אומר שלא קידמת את האתר כמו שצריך או שבחרת מילות מפתח בלי טראפיק כמעט.

      יש מלא מאמרים איך אפשר להשיג קישורים, איך לעשות אופטימיזציה נכונה לאתר וכד'.

  32. יניב פרסום בגוגל   31 בדצמבר 2011 בשעה 2:50
    (#)

    אהלן יגאל,

    כרגיל, עוד פוסט מעולה של אחד המשווקים היותר מעניינים, מסקרנים ומרתקים בארץ.

    רציתי לדעת – איך אתה מקים אתר אינטרנט כולל תנועה ותוכן ב-60 דולר?

    אשמח לפרטים נוספים

  33. רועי   31 בדצמבר 2011 בשעה 17:01
    (#)

    שלום לכולם
    יש לי אתר 5000 כניסות ביום, זה אומר 150 אלף איש בחודש ובערך חצי מליון דפים נצפים,
    אני עושה בערך 400 דולר בחודש מגוגל אדסנס, והCTR שלי הוא בין 0.80% ל 1.40% לאחרונה זה עלה לי ל2.50%, ואני קצת מפחד שמקליקים לי סתם על המדעות וגוגל יחסום לי את החשבון.

    מישהו מכיר איזה תוכנה או איך אני יכול לדעת מאיזה IP מקליקים לי על המודעות , וככה אני יוכל לדעת אם יש אנשים שמקליקים לי סתם, כי כבר שמעתי על חשבונות שנסגרו בגלל זה.

    אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי ולתת לי פתרון.

    תודה מראש לעוזרים

  34. רועי   31 בדצמבר 2011 בשעה 18:06
    (#)

    אני מעדיף שלא, אבל אם אתה מכיר איזה שהי דרך לענות לי על השאלה אני אשמח

    • מוטי   31 בדצמבר 2011 בשעה 22:00
      (#)

      יש לך באדסנס, אפשרות לבדוק לפי מדינות.
      גם לי היה סיפור כזה, בגלל עובד נקמן.

  35. רועי   1 בינואר 2012 בשעה 4:00
    (#)

    מה זה יעזור לי לפי מדינות רוב הגולשים שלי מישראל, ואם מישהו מישראל ילחץ על המודעה 100 פעמים בכל יום איך אני ידע?

  36. טל   7 במרץ 2012 בשעה 21:39
    (#)

    אני עובד בצורה דומה מאוד… העניין פשוט עובד וכל הסוד הוא במחקר מילים/נישות.

    PS
    עברתי את גבול ה-300 אתרים ורק כ-75 מהם שווים משהו…. בינתיים.

    לגבי 16 שעות שלקח לך לעשות את המחקר על המילים – יש כלים מאוד נוחים שמאפשרים ניתוח מלא של הסיפור והמחקר לוקח מעט מאוד זמן (מחקר איכותי).
    אגב, אני משתמש למחקר ב- MFA Nuke

  37. נועם ברוקר   8 ביולי 2012 בשעה 17:11
    (#)

    קודם כל רציתי להגיד תודה – תמיד חשבתי שאתה שחצן קצת אבל בזמן האחרון התחלתי לקרוא הרבה דברים בבלוג שלך – מעניין מאוד.

    הצורה שאני עובד זה אני פותח 3 אתרים בו זמנית כדי שאוכל לתת להם יחס הוגן.
    ומשם אני מוצא מילה קלה ופותח עוד 7-10 אתרים על אותו המילה בדיוק

  38. זיק לבנסטיין   24 ביולי 2012 בשעה 10:42
    (#)

    שיטה מעניינת נועם

  39. kdfkads   24 באוגוסט 2012 בשעה 0:02
  40. צמיגי טויו   31 באוגוסט 2012 בשעה 11:44
    (#)

    שלום לכולם,
    אהבתי, מאמר מושקע מקצועי

  41. אליס   12 בספטמבר 2012 בשעה 12:56
    (#)

    אחלה פוסט
    לגבי הפחד מסגירת חשבון אדסנס ,אני חושב שאם מקימים אתר עם תוכן מקורי ,בעל ערך (גם אם אין עשרות דפים) ועושים לו קישורים בחוכמה ( לא 5000 קישורי ספאם בשבוע הראשון..וכו ,או קניית קישורים מסיבית מפייבר) אז אין כל כך ממה לחשוש מגוגל. גוגל לא מחפש אותנו אישית ,גוגל רוצה לשפר את חווית הגלישה של המשתמש ואם אנחנו עוזרים לו בזאת דיינו -אנחנו לא בסכנה.
    שאיפה ל-30 $ לחודש מכל אתר אדסנס המומצע ניראית שאיפה סבירה ביותר, יהיו אתרים של 10 $ ויהיו של 80-90 $ ויותר, כלומר אם אנחנו מכוונים להכנסה של 1000$ לחודש אנחנו צריכים כ-30 אתרים כאלה. בהנחה שאנחנו בונים אותם באופן סיסטמטי ניתן להניח בלי להתפרע יותר מדי כי אפשר לבנות כ-3 אתרים בשבוע מה שאומר שתוך 3 חודשים ניתן להגיע להכנסה הנ"ל….זה רע??? זה אחלה מודל עיסקי.
    השלב הבא יהיה מינוף האתרים "הווינרים" שלנו להכנסות נוספות או הגדלת ההכנסה הקיימת.

    ועכשו לעבודה, עד סוף שנת 2012 אפשר לעשות את זה ! בהצלחה !!!

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!