המסע ממשיך – יעדים ומטרות לחודש אפריל

לאחר רבעון שלם של המסע אל עבר אי המטמון, אשר היה כרוך בהמון לימודים, המון מחסור בשינה, והתקדמות רבה, מגיע לו חודש אפריל, וצריך להמשיך את המסע. לאחר שהצבתי לעצמי מטרות ויעדים, אשר בחלקם עמדתי, בחלקם לא, ובחלקם הפתעתי את עצמי, מגיע הרבעון הזה. אם בחודש הקודם עמדתי בסימן שאלה כלכלי גדול, כאשר לא ידעתי אם אני אוכל להמשיך לממן את המסע הזה, ובסופו של דבר החלטתי לקחת הלוואה גדולה ולהמשיך במסע, מעשה אשר בסופו של דבר היה חכם, החודש יש בעיות אחרות.

נכון, הרווחתי לא מעט כסף אשר כביכול אמור לתת לי את החופש הכלכלי להמשיך במסע. נכון, תיאורטית, עם הכסף אשר הרווחתי (וחלקו כבר נכנס לי לחשבון), אני יכול להרשות לעצמי להשקיע בפרסום PPC של $1000 ביום. אבל יש בעיה נוספת. הבעיה מגיעה מכיוון הקרדיט בכרטיס אשראי שלי. כרגע, אני יכול לשלם בכרטיס אשראי $6000 לתקופה של 14 ימים, מה שאומר שאני צריך לפתור את זה איכשהו. בחודש הקודם גם היה לי את הבעיה הזו, אבל יש לי עוד כרטיס אשראי ששם אני יכול להשתמש במשהו כמו $2000 בחודש. בשורה התחתונה זה אומר שתקציב ההוצאות שלי מהכרטיס אשראי, הוא בערך $15,000, בדיוק כמו בחודש הקודם.

עכשיו, אם אני נשאר עם אותו תקציב כמו בחודש הקודם, אני חושב שאני יכול להעלות את הרווח, בדרכים כאלה או אחרות, אבל גם לזה יש גבול. מה שהייתי מעדיף לעשות זה פשוט לעזוב את הקמפיינים הנוכחיים שלי, שגם כך האופטימיזצייה עליהם יחסית טובה, ולהמשיך הלאה. כפי שאתם רואים יש לי קצת בעייתיות עם זה.

אז המטרה הראשונה, והכי חשובה מבחינתי לחודש זה, תהיה לא כלכלית בכלל. או שכן, תלוי איך מסתכלים על זה. המטרה הראשונה שלי תהיה למצוא דרך, לשלם לגוגל $30,000, כלומר לממש את כל התקציב אשר אני יכול להקציב, או לפחות כמה שיידרש… יש כמה דרכים לעשות את זה. הדרך הראשונה, אשר כבר התחלתי בתהליך שלה היום, זה להגדיל את הקרדיט אשר אני מקבל מחברת האשראי. קשה לי להאמין שאני אוכל להכפיל את הקרדיט אשר ניתן לי, זה פשוט לא נשמע לי הגיוני. ואילו הייתי הבנק לא הייתי מסכים. לפי הגישושים האחרונים עם הבנק, כנראה שמה שיקרה זה שהקרדיט שלי יגדל ל$8000, שזה פותר קצת מהבעיה, אבל לא את כולה. צריך להמתין בסבלנות להתפתחויות, ולראות מה יהיה.

הדרך השנייה, היא דרך נחמדה מאוד. אשר עליתי עליה בחיפוש נואש אחר פתרונות. נכון לעכשיו, אני משלם לגוגל בערך כל יום $500. הם גובים את זה ממני, מהכרטיס אשראי. זו לא דרך נחמדה במיוחד, כי גם לי וגם להם לא כיף לעשות כל יום פעולה בנקאית. ישבתי וחשבתי, וחשבתי, וניסיתי להבין איך המצב מה המצב עם הסופר אפיליאייטס, אשר התקציבי PPC שלהם עומדים על $100,000 בחודש, משמע כ-$3,000 ביום. לא הגיוני לי שגוגל מחייבים 6 פעמים ביום (חיוב על כל $500).

חקרתי וביררתי קצת, וגיליתי שלחשבונות, בעלי אוטוריתה מגוגל, יש דרך תשלום מיוחדת. גוגל, מביאים להם קרדיט! שמעתם היטב, לא חברת האשראי, גוגל!!! כך שהם משלמים את כל ה-$100,000 בפעם אחת, או פעמיים, בכלל באמצעות העברה בנקאית, ולא הכרטיס אשראי. ורק בשביל להסדיר את העניינים, בהעברה בנקאית, אפשר להעביר כמה כסף שרוצים (כמובן בהתחשב שיש לנו אותו). אני עוד לא יודע אם אני מתאים לתכנית הזו של גוגל, אבל אני מקווה מאוד שכן.

ועכשיו לעניין הכלכלי. כשהתחלתי את המסע המופלא, רשמתי לעצמי מראש כמה אני רוצה להרוויח בכל חודש. בחודש הקודם הרווחתי 56,000 ש"ח, ובתכנית אשר כתבתי לעצמי מראש, התכנון בכלל היה להרוויח רק החודש 50,000 ש"ח. כך שנכון לעכשיו, אני מקדים את התכנית שלי בחודש שלם! נכון שתיאורטית, מאחר ואני מקדים בחודש ימים את התכנית העסקית, אני די צריך לשאוף החודש לקבל את מה שתכננתי לקבל בחודש מאי (שוב, כי אני מקדים בחודש), אבל לא נראה לי שכך הדבר.

כמו שכבר ציינתי בהתחלה, בחודש הקודם הייתי שקוע מאוד בהישרדות כלכלית, ולכן כל מה שניסיתי לעשות זה לייעל את העסק. לא קידמתי אפילו מוצר אחד חדש, בחודש הקודם. כל המוצרים אשר קידמתי נותרו אצלי עוד מחודש פברואר. לכן עוד מטרה שלי להחודש, זה למצוא עוד לפחות 3 מוצרים טובים לשיווק.

העבודה הזו לא תהיה פשוטה, מאחר ואני לא חוזה עתידות (אולי כן, אבל רק בקטע שאני חוזה שיהיה לי מיליון שקל בסוף שנה), ואני לא יודע מראש איזה מוצרים הם מוצרים טובים. אני פשוט לוקח 10 מוצרים, ומניח הנחה סטטיסטיקת שאחד מהם יהיה טוב. כאשר, אני משווק 10 מוצרים, זה אומר שאני יפסיד על רובם כסף, כי הקמפיינים לא יהיו רווחיים. מה שאומר, שאם אני מתכנן למצוא שלושה מוצרים טובים, אני צריך לנסות לשווק כ-30 מוצרים. ומכך אני יכול להסיק שיהיה לי המון, המון כסף שיבוזבז ולא יניב הכנסות.

אז לאחר שאני מעריך שייקח לפחות שבוע על הליכים בירוקראטיים להסדיר את עניין הקרדיט שלי, וכמוכן הרבה כסף יבוזבז על בחינת מוצרים חדשים, הייתי שמח אם הייתי יכול להרשות לעצמי להגיד שכל מה שאני רוצה, זה מה שתכננתי מראש ולהיצמד לתכנית העסקית. כלומר, לרצות סה"כ 50,000 ש"ח. אבל מה לעשות, שגם הגדרתי לעצמי שאני לא רוצה שאף חודש יהיה דומה לחודש הקודם, לכן אני אהמר ואומר:

השאיפה שלי לחודש הבא היא להרוויח 80,000 ש"ח!!!

כן, כן, אני יודע, זה לא סכום קטן, ואפילו נעקצתי קצת בלב כשהקלדתי אותו, אבל אני צריך להתמודד עם זה, המיליון מחכה לי :)

21 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. bigstyle   6 באפריל 2008 בשעה 16:46
    (#)

    תחפש מקורות לשאוב מזומנים ודרך אגב אתה יכול לבצע  ביקוש של מוצר מסוים במקום לבחור שלושים מוצרים ואז לקחת שלוש אלא לבדוק מה סוג גודל התחרות ביחס למוצרים אחרים תריץ את שם המוצר בגוגל תראה מה אומרים עלוו אני מתככן למה שהוא דוגל נגיד כדורים לאולוקוס תראה בפורמי רפואה וכוו. סתם קישקשתי כדורים אבל מקווה שהבנת את את הכווונה אם לא מקסימים להריץ 10 קמפיינם על 100 דולר כל אחד ולראות ככה ב300 דולר אתה יודע פחות או יותר מה המוצר הכי לחיץ בהצלחה

    • המיליונר בפיגמה   6 באפריל 2008 בשעה 22:40
      (#)

      מצד אחד זה נכון, מצד שני זה לא. אתה לא באמת יכול לבדוק ביקוש, כי גם אם אתה בודק, יכול להיות שלא משתלם לשווק מוצר כלשהו. מעבר לכך, על מוצרים מבוקשים מאוד, ה-ROI נמוך בד"כ. כמוכן, משהו שאתה מצליח לשווק היטב, לאו דווקא אני אצליח, זה מתאים בהתאמה לכל אחד. אני מצאתי שלי הכי נוח לעבוד לפי השיטה הסטטיסטית. בהתחלה מפסידים כסף, אבל אחרי זה מרוויחים מספיק.

      אבל תודה על העצה.

  2. אנונימי   6 באפריל 2008 בשעה 17:09
    (#)

    יש לי בעיה…

     

    התחלתי לעבוד עם קליקבנק לפני מספר ימים.

    הייתי אופטימי והכל, והתחלתי לשווק 9-10 מוצרים בנושאים שונים ועם עמלות שונות.

     

    לאחר שבוע, "בזבזתי" 1500 דולר על גוגל אדוורדס והרווחתי כ 300 דולר בלבד מקליקבנק.

     

    כרגע אני ממשיך זאת בדרך לאבדון….

     

    מה עושים?

    איך מוצאים משהו נורמלי לשווק?

     

     

    אנונימי מדוכא :]

     

     

     

    • פופאי   6 באפריל 2008 בשעה 21:26
      (#)

      זה מה שאמרתי כאן בבלוג בעבר.

       

      Pjs הוא לא כמו שהוא מציג את עצמו כאן.

       

      אצלו הכל ורוד, וטוב. המכירות הרווחים הסכומים המפוצצצים.

       

      ממש מליונר נולד ב- 3 חודשים.

      80000 ש"ח בחודש …………. פחח

       

      אל תאכלו לוקשים בחינם, ואל תחשבו שזה פשוט כמו שמצטייר כאן בבלוג.

      כי זה מצטייר ככה.

      תשקיעו 50000 שקל בפרסום בגוגל – תרוויחו 100000 שקל.

       

      אז למה ראבק – הרבה פורשים בדרך? אחרי שהוציאו 10000 שקל וקיבלו בחזרה 1500 ?

       

      אם הכל אמת הבן אדם מקצוען ולא מתלמד שמשתף אתכם בדרך למיליון.

       

      בעתיד הכל יהיה ברור יותר.

      בנתיים תהנו מהקריאה בבלוג.

      וקחו הכל בעירבון מוגבל.

      • המיליונר בפיגמה   6 באפריל 2008 בשעה 22:46
        (#)

        פופאי היקר,

        משום מה לא הגבת לי לתגובה הקודמת שהגבתי לך. מאחר ולא הגבת לי, אני אצרף אותה בסוף התגובה הזו כציטוט.

        אבל קודם, אני רוצה לשאול אותך שאלה, איך תרגיש אם בסופו של דבר, ב-31 לדצמבר, לאחר שתדע מי אני ומה אני, תריץ חיפוש עליי בגוגל, ולא תמצא שום דבר בהקשר שלי שקשור לשיווק תוכניות שותפים?
        המקסימום שתמצא, זה כמה שאלות ששאלתי פעם על אדסנס, על תכנות. אתה תמצא את הבלוג האחר שלי, את הבלוג שאני כותב בשמי האישי. וגם לאחר שתעבור עליו, אתה תיווכח לדעת שאתה טועה. לא חבל לך על הזמן?

        ועכשיו לתגובה שהגבתי לך לתגובה הקודמת שלך, ואני מצפה ממך לקבל תגובה עליה:

        אהלן פופאי,

        אני רואה שאתה נמרץ היום, אכלת הרבה תרד? :)

        אני חייב להגיד שבהתחלה לא ידעתי איך להגיב לתגובה שלך, אבל בסופו של דבר גיבשתי דיעה. אני חייב להגיד שהתגובה שלך מאוד מחמיאה לי, כי אני בדיוק מה שאני מספר שאני. ואם את חושב את ההפך הנכון, זה רק מחמיא לי וזה אומר בדיוק שאני בדרך הנכונה להיות סופר-אפיליאייט.

        אני לא מקצוען, רק שלושה-ארבעה חודשים רצופים בתחום. אני מכיר את התחום כבר 3 שנים, אבל רק מקריאה, מבחינת קמפיינים אני בתחום רק שלושה חודשים, בדיוק כמו שאני כותב. וכן, אני רוצה להביא השראה לאחרים, כי אני מאמין שאם אתה מאיר לאחרים את הדרך, החיים מאירים לך.

        אמרתי שאני מתחיל באפיליאייטס, אבל לא אמרתי שאני מתחיל בעסקים. בעסקים, למרות שאני בן 22, יש לי ניסיון די סביר, ולכן ברגע שאני רואה הזדמנות טובה, אני מסתער עליה, גם אם זה אומר שאני צריך להלוות 50000 ש"ח! ואם תסתכל על הדיווח הכנסות של חודש ינואר, אתה תראה, שהסכום אותו בזבזתי, היה בסה"כ כ-2000 ש"ח. את רוב הסכום אשר בזבזתי החודש, הרווחתי בחזרה. ובדיוק כך אני אעשה החודש, אני אשקיע את ה-56000 ש"ח ב-PPC. למה? פשוט! חוק בסיסי בעסקים! העסק הולך! אפשר להשקיע עוד!

        בנוסף למשברים הפצפונים שהיו לי, יהיו לי עוד המון משברים, שאני בכלל לא מתייחס אליהם כמשברים, אני מתייחס אליהם כשיעורים לחיים, עניין של השקפת עולם.

        בשורה התחתונה, אני באמת מי שאני אומר שאני, והסיפור שלי הוא בדיוק מה שאני מספר שהוא, ובסופו של דבר כשתדע מי אני, אתה תצטער על הזמן שהתעסקת בלחשוב שאני זה לא אני, ולא התחלת לפעול. כי אתה כן תראה שזה אפשרי. אחת הסיבות שאני לא חושף את הזהות שלי, היא בשביל שפוסטים מהסוג הזה יהיו מכוונים ל-"מיליונר בפיג'מה" ולא ל-"משה כהן".

        אני אוהב אגדות, ולפעמים אם הדמיון שלך פועל כמו אגדה, גם החיים נראים כמו אגדה. ורק שתדע שאם כל הכסף הזה נראה כמו אגדה, אז אני חייב להגיד לך שיש הרבה תחומים בחיים שבהם גם שם החיים שלי נראים כמו אגדה, רק אם סוף כמו של רשעים באגדות.

        ואם באגדות עסקינן אז: אם תרצו, אין זו אגדה!

      • Vova Vibe Feldman   26 בנובמבר 2009 בשעה 4:25
        (#)

        פופאי היקר :) למרות שהתגובה שלך אינה רלוונטית כיום, בדיוק כמו שהיא הייתה בזמן שכתבת אותה, משהו בי רוצה לענות לך :)

        לפי התשובות שלך אני רואה שהנסיון שלך בתחום העסקי הוא איננו מוצלח, אז בקצרה אני פשוט יאמר לך משהו שבחור אחד שנדמה לי קוראים לו רן ארוסי שתגובה שלו קראתי בערך לפניי שעה כאשר קראתי את הבלוג הזה שמדקה לדקה מכניס בי עוד ועוד ליטר של מוטיבציה, חזון ותכנית עסקית, האמת שלמעשה אני חושב שכל שנייה בבלוג הזה תניב לי 100$ לפחות! :) אז הקריאה פה היא עסקה מאוד משתלמת ידידי :)
        תגובתו של הבחור העונה לשם רן הייתה: "קום ותעשה! במקום לדבר!

        לדעתי אתה פשוט מקטר, אני מבין שכואב לאנשים לראות אנשים מצליחים, ותאמין לי אני הייתי בדיוק כמוך פעם, עם זאת התבגרתי מאז ואני לא מקנא באנשים שמצליחים יותר ממני, אדרבא, אני שואף להיות כמוהם ומאוד מעריך אותם בתור בניי אדם ובתור אנשיי עסקים :) אני ממליץ לך לעשות את אותו הדבר!
        אוהב,
        וובה

    • המיליונר בפיגמה   6 באפריל 2008 בשעה 22:42
      (#)

      אהלן אנונימי…

      בניגוד למה שכתבו לך כאן, אני חייב להגיד לך שאתה נמצא במצב מצויין. תסתכל מה היה לי בחודש הראשון, ותראה שהייתי באותו המצב.

      מה שאתה צריך לעשות עכשיו זה להפסיק לפרסם את כל המוצרים שלא מרוויחים לך כסף בכלל, ולראות איזה מילות חיפוש מרוויחות לך כסף במוצרים שכן מוכרים. תעשה את זה ואתה על דרך המלך. זה בעצם כל הסוד.

      בהצלחה.

  3. קישקשתא   6 באפריל 2008 בשעה 17:44
    (#)

    אם אלה הדאגות שלך אז סימן שאתה במצב טוב

     

    אתה חייב להסדיר כבר עכשיו את מסגרת האשראי שלך או כבר בחודש הבא , הבעיה עם הבנקים היא שהם חשדניים כלפי עסקים מהסוג הזה,הם מתייחסים אליהם כאל עסקים בסיכון גבוה ,גם אם תראה להם שהחשבון שלך בתהליך צמיחה ותספר להם שאתה עומד לקבל צ'ק בקרוב זה לא יזיז להם .

    אצלי בהתחלה המנהל רצה שקל מול שקל ,זאת אומרת שמה שיש לי בחשבון אני יכול לקבל מסגרת באותו סכום,עכשיו צריך להבין שהמסגרת של הכרטיס היא נפרדת מהמסגרת של החשבון,אני זוכר שבהתחלה הייתי רץ כל שבוע להגדיל את המסגרת ופעם אחת קרה לי שעברתי את המסגרת בויזה ושבועיים לא עבדתי כי לא הבנתי דבר אחד,אם אתה עובר את המסגרת של הויזה אתה צריך לחכות לסוף החודש כדי להתחיל מחדש למרות שהיה לי את הסכומים הדרושים בעובר ושב.אז פתרתי את זה לתמיד כשהגדלתי ל – 100,000 ש"ח.

     

    וזה המצב הכי מעצבן כמו שאתה עובר עכשיו, כשאתה יודע שאתה יכול לייצר יותר כסף אבל אתה מוגבל,אבל קטן עליך אני מאמין שבחודש הבא כבר תיתן פול גז, רק תגדיל את המסגרת ככה שתעבוד פול טיים בלי עיכובים ואתה תראה שהבנק גם יתחיל להתייחס אחרת.

    תקפיד גם לשייך את הכרטיס לחשבון הדולרי כך שההוצאות ירדו בדולר ותחסוך את כל עמלות ההמרה של הבנקים.

     

    אני מאחל לך המון המון המון בהצלחה

     

     

     

     

    • המיליונר בפיגמה   6 באפריל 2008 בשעה 22:53
      (#)

      כן, אני מסכים איתך.

      הכי הרג אותי שסגן מנהל הבנק שאל אותי היום מה ה-ROI שלי, ואמרתי לו 100% – על כל דולר מרוויח שניים. הוא ישר נדלק ואמר "אז אולי גם אני אעשה את מה שאתה עושה", אמרתי לו "בבקשה, קודם כל תגלה מה אני עושה, אחרי זה אתה מוזמן לנסות". לא יודע למה, זה הצחיק אותי.

      בכל מקרה, בדיוק מה שאתה אמרת, יקרה גם אצלי, אני אלך עוד שבוע כשאני אקבל תשלום נוסף מקליקבנק, ואבקש להגדיל עוד פעם את המסגרת אשראי.

      אבל תודה על השיתוף של הסיפור האישי שלך.

  4. האנונימי   6 באפריל 2008 בשעה 18:08
    (#)

    וואו, זה נראה כאילו שאתה עומד לעשות מהלך מאוד דרסטי (לנטוש את כל הקמפיינים שרצים כרגע)

     

    אני מציע שתחשוב בכובד ראש על מהלך שכזה, לא הייתי רוצה שתהיה בהפסדים

     

    אני חייב להגיד שהמהלך שלהגדיר מטרה כזאת ענקית (!) לחודש הבא, זה מאוד מרשים, ואמיץ.

    אם אני הייתי מרוויח 50,000 שקל בחודש, לא הייתי משנה את הדברים בסנטימטר

    (אני לא אומר שכך עליך לעשות, למעשה אני חושב שהדרך שלך הרבה יותר טובה)

     

    • המיליונר בפיגמה   6 באפריל 2008 בשעה 22:55
      (#)

      זה לא מה שאמרתי.
      אני אמרתי שאני מפסיק לעשות להם אופטימיזצייה, הם ישארו כמו שהם, ויהוו מקור הכנסה פאסיבי.

      מצטער אם הייתה אי הבנה.

  5. לומד   6 באפריל 2008 בשעה 20:15
    (#)

    שלום מ.פ

    נחשפתי לבלוג שלך רק לאחרונה,אני חייב לציין שעד כה,מלבד ההסברים המפורטים והעניינים שלך,אני עדיין לא מבין איך בעצם אתה מרוויח את הכסף(אולי כי אין לי מספיק מטראז' בתחום האינ"ט,אז אפילו צמד המילים:תוכנית שותפים זרה לי,כן,עד כדי כך).

    בכל מקרה,אני אעקוב מפעם לפעם,אתה כותב מעניין ואני אפילו לומד פה לא מעט דברים שלא היכרתי לפני כן,למרות שלא נראה לי שאני אנסה את שיטתך להרוויח את המיליון שלי.

     

     

    חזק ואמץ!

    • המיליונר בפיגמה   6 באפריל 2008 בשעה 22:54
      (#)

      אהלן,

      קודם כל אודה לכם אם לא תקראו לי מ.פ, זה מזכיר לי את הצבא (מ"פ = מפקד פלוגה למי שלא יודע). לעניינו, תודה על האיחולים, ואני ממליץ לך לקרוא קצת בעמודים הראשונים של הבלוג על מנת להבין על מה מדובר.

      בהצלחה.

  6. stuk   6 באפריל 2008 בשעה 23:51
    (#)

    היי מיליונר,

    אני הייתי רוצה להתחיל לשווק בתוכניות שותפים, ויש לי ידע נרחב ביותר באינטרנט.

    אך אינני יודע כיצד לעשות עמוד נחיתה טוב…

    זאת אומרת האנגלית שלי לא בשחקים…

    א. מה אתה ממליץ לי לעשות בקשר לאנגלית שלי, איך ניתן לשפר אותה? =]

    ב. האם תוכל להגיד מה כולל עמוד הנחיתה שלך?

    האם זהו רק עמוד מידע "המלצתי" לגבי המוצר אשר מוביל לעמוד הHOP או שזהו אתר עם מאמרים שכולל גם קישורים לHOP?

     

    הבלוג שלך נותן לי המון מוטיבציה, בקצב הזה אתה תגיע לתוצאה שאתה מחפש מהר מאוד.

    • המיליונר בפיגמה   8 באפריל 2008 בשעה 18:43
      (#)

      אהלן,

      אני חייב להגיד לך שהשאלות שלך הם מאוד נפוצות למשווק השותפים המתחיל, אני אשתדל לענות לך על השאלות האלה. ועל מנת לעזור לך אני אתן לך את הטיפ הבא, פעם הבאה שיש לך שאלות כאלה פשוט תרשום אותם על דף, ותנסה לענות בעצמך. אני לא אומר לך את זה כי אני לא רוצה לענות לך על השאלות, אני אומר לך את זה כי אתה כבר יודע מראש מה התשובות שאני אגיד לך, אתה רק מצפה שאני אספר לך איזה קסם שלא ידעת.

      אבל בטח עכשיו, מה שאתה חושב לעצמך זה אם אני אומר שאין קסמים, איך אני יודע לקרוא מחשבות? פשוט מאוד. לפני שלושה חודשים אני הייתי בדיוק באותו המקום, ושאלתי בדיוק את אותם השאלות, וקיבלתי בדיוק את אותם התשובות, ולא האמנתי שהתשובות האלה נכונות, ולבסוף הופתעתי עד מאד כמה שהם נכונות.

      אז הנה התשובות:
      א. על מנת לשפר את האנגלית, תקרא ספרים באנגלית. תראה סרטים עם כתוביות באנגלית. תכתוב את עמודי הנחיתה שלך באנגלית. לאחר שאתה כותב אותם, תתייעץ במורה שלך לאנגלית, או בחבר שיודע אנגלית. לאחר מכן תראה מה תיקנו לך בעמוד נחיתה ותלמד מהטעויות.
      ב. עמוד הנחיתה שלי כולל כותרת גדולה ובולטת, סיפור אשר משכנע לקנות את המוצר, וכמה לינקים לעמוד המכירה.
      ג. רק עמוד אחד, כשבתחתית בשורה של הצור קשר, והחוקי שימוש יש לינק לעמוד מאמרים, שאף אחד לא נכנס אליהם. אני עושה את זה בשביל ה-Quality Score.

      נכון שהתשובות שלי ממש הפכו עולמות?

  7. קישקשתא   7 באפריל 2008 בשעה 1:42
    (#)

    גם אני עכשיו נכנס לתחום תוכניות השותפים ,למעשה אני חייב להתחיל לפעול כמה שיותר מהר לאחר שהחברה שלי מושבתת כבר חודשיים ללא הכנסות , זה קרה לאחר שהתחום שלי ניקבר סופית לפני חודשיים .

     

    לפחות למדתי מזה משהו – לעולם לא לשים את כל הביצים בסל אחד .

     

    על כל מקרה,רציתי לשאול אותך מהנסיון שלך ,על מה אתה ממליץ בתור התחלה ?

     

    1.דפי קדם מכירה קצרים או דפי סיקור של 3-4 מוצרים ?

     

    2.הבנתי מאחד הפוסטים שלך שהאנגלית שלך לא בשמיים , כמוני. 

    האם יש לך נסיון בשרותיי אאוטסורסינג כמו elance ?

     

    3.יש לי סקריפט של Xtreme Conversions  האם כדי להשתמש בו או שגוגל אנליטיקס נותן את אותה תוצאה?

     

    עכשיו יש לי בעיה אחת חמורה שתוקעת אותי כבר חודשיים, בגלל זה אני לא מתבייש לשאול .

     

    יש לי קילומטרג' באינטרנט ,לילות ללא שינה ,יש לי סכומים להשקיע  (אני יכול להגיד שלפני שנה בדיוק עזבתי את מקום העבודה ועמדתי ביעד השנתי שהמיליונר הציב לעצמו – פחות כמה עשרות אלפים , לא שנישאר לי הרבה . ואני רוצה להדגיש ברוטו לא נטו ,בשפת השוק זה הכסף שגילגלתי )

     

    ככה שמה שתוקע אותי עם כל הנסיון שלי זה ההססנות,תמיד אני מוצא סיבות למה לא להכנס לתחום , הבעיה שלי היא שאני יותר מדי שקול וזה מה שתוקע אותי כרגע.כל דבר אני בודק מאה פעם ולא רץ כמו פרה עיוורת,כי אני יודע מה זה לפרוק סכומים בקליק אחד.

    בגלל שהייתי בתחום שלי במקום מאוד בטוח וקיבלתי כאפה חזקה לפני חודשיים קשה לי עכשיו להסתגל למצב החדש אבל זה יעבור ,כבר חודשיים שאני מיתברבר באינטרנט וכל יום אומר שמחר אני מתחיל,

     

    למה אני מספר את כל זה?

     

    אין לי בעייה להריץ קצת ריגול על מוצרים/משווקים  שמצליחים לאורך זמן ובכך לחסוך את רוב הקטע של הניסוי והטעייה ,לבחור בהתחלה 5 מוצרים ולתת למישהו מקצועי לבנות לי דפי סיקור/קדם מכירה ולנסות להתקדם ככה , הבעיה היא שעל רוב המוצרים המצליחים יש בממוצע 80 משווקים,ותמיד הוותיקים עם נקודת פתיחה יותר טובה מבחינת גוגל ( בידים נמוכים וכו'….)

     

    אין לי בעייה להפסיד כסף בהתחלה ,פשוט עכשיו כשאני לא עובד אני מעריך אותו יותר.

     

    פשוט עכשיו אני צריך רק קצת חיזוקים כדי להכנס לתחום …..וקצת חיבוק חם רגוע

     

     

     האמת כבר חודשיים שאני נשאר ער מול המחשב כמעט כל לילה כדי למצוא פתרון לבעיה כשברקע הטלוויזיה דלוקה על התוכנית מצלצלים ,לא אני לא רואה אותה,אני פשוט אוהב קצת רעש ברקע כשאני עובד , ביום יש לי את הבן שלי בן שלוש שזה כמו עשר תוכניות.

     

    אז רק בשביל שאני יתחיל לחזור לישון מסודר (תקופת האוטופיילוט למי שמבין ) ולא יצטרך לעבור כל לילה את העינויי של התוכנית הזאת , אני צריך ממכם קצת חיזוקים האם שווה  להכנס  לתחום.

     

    וואלה,בבר מיצווה לא דפקתי נאום כזה. 

     

     


     

    • המיליונר בפיגמה   8 באפריל 2008 בשעה 18:55
      (#)

      אהלן קישקשתא,

      כמו בתגובה שהגבתי לבחור מעליך, אני אגיב אותו הדבר. אין לי קסמים לחלוק איתך. כי אין קסמים ואין סודות, הכל ידוע ולא ידוע.

      אז הנה התשובות שלי:
      1. כל מקרה לגופו. ניסוי ותהייה…
      2. האנגלית שלי לא בשמיים, זאת אומרת היא טובה, וכשאני מדבר או כותב מבינים מה אני אומר. אך זה עדיין לא מקצועי לכתוב עם שגיאות כתיב ותחביר. מה שאני עושה זה אני כותב את העמוד לבד, ושולח לחברים שיודעים אנגלית טוב לבדיקה. בשביל מאמרים אני משתמש ב-elance, אבל את עמוד ה-presell אני מעדיף לכתוב בעצמי.
      3. אני משתמש בשניהם, כל אחד נותן משהו אחר.

      עכשיו, נעבור להמשך הניאום.

      תתייחס לכל הידע שלך באינטרנט כאל ידע כללי. בשיווק תוכניות שותפים אתה N00B, ולא יותר מזה! ברגע שתתחיל לחשוב כך, אתה תצליח. שלא תחשוב שבגלל שאתה נמצא הרבה שנים באינטרנט אתה מבין בזה. כשאני שיניתי את הגישה שלי, התחלתי להרוויח כסף ולאט לאט התקדמתי.

      אם הייתי במקומך, ולא היה לי מקור הכנסה קבוע, והיה לי ילדים, לא הייתי נכנס לתחום! הילדים מעל הכל, לא שיש לי, אבל כך אני חושב.

      ובמידה ויהיה לך מחור הכנסה קבוע, תחשוב טוב, טוב, אם אתה מאמין במודל של שיווק תוכניות שותפים, כי אם אתה מאמין בו ולא סתם מנסה "לדפוק קופה", אז אתה תצליח. כמובן שהכל תלוי בכמה שאתה תשקיע, כמה שאתה תלמד, וכן כמה טעויות שאתה תעשה.

      אני עשיתי, אני עושה ואני אעשה עוד המון טעויות, אבל בשיווק שותפים, הדרך היחידה ללמוד, זה דרך הכיס!!!

      בהצלחה.

  8. לוקסוס   7 באפריל 2008 בשעה 16:22
    (#)

    אני בטוח שתעמוד ביעד ואפילו תעבור אותו. בהצלחה!

  9. אילן   24 באפריל 2008 בשעה 6:52
    (#)

    שלום,מאוד התעננתי מהבלוג שלך ולא הבנתי איך אתה מרוויח כל כך הרבה
    ומה זה האתר clickbank?
    תוכל להביא לי מדריך כלשהו להתחיל ?

    • המיליונר בפיגמה   24 באפריל 2008 בשעה 7:10
      (#)

      שלום וברוכים הבאים,

      יש לי שאלה, מה אני חברה שלך?
      עם כל הרצון לעזור לא נשים, זה כבר חוצפה! תחפש! כתבתי על זה מספיק פעמים!

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!