העמוד נחיתה שעשה לי 7 ספרות

כשעשיתי סקירה על הפוסטים הפופולריים שלי, ראיתי שדווקא הפוסטים הטובים שלי הם פחות פופולריים. הפוסטים הפופולריים שלי הם צהובון. לא עוסקים בשום דבר מקצועי אלא סתם קונספירציות וטראש. אז איך זה בשביל טראש? הנה הנישה שעשתה לי הכי הרבה כסף אי-פעם!

בסדרת הפוסטים הזו אני עושה לך את החימום לקראת חשיפת החברה שרכשתי ביוון. לפני שאני אחשוף אותה, אני הולך לפרט לך את השתלשלות העניינים המדוייקת החל מ-2008.

אפריל 2008

בזמן שאני מריץ את הקמפיין הרווחי הראשון שלי, שהיה בנישה של Water4Gas (היום זה כבר לא רלוונטי)…

החלטתי שאני רוצה להגדיל את הפורטפוליו… הכל התחיל ב-14 באפריל 2008, עם הפוסטים הללו:

בגדול מה שעשית זה לקחתי 10 מוצרים בקליקבנק, ובניתי להם קמפיינים בצורה מהירה ב-Direct Linking.

השיטה בה בניתי את הקמפיין זה שימוש בשמות מותג. כלומר המילות חיפוש היו שמות המותגים אותם אני מקדם + המותגים המתחרים + הסופרים/יוצרים. זה הכל.

כך הצלחתי להרים 10 קמפיינים בזריזות….

מתוך אותו ניסוי, יצאו נדמה לי 3 קמפיינים רווחיים. אחד הקמפיינים הרווחיים היה תוכנה בשם RegCure. לא בדיוק מצאתי אותה או גיליתי אותה, התוכנה הייתה דרך-קבע ב-Top10 של קליקבנק…

בכל מקרה, מפה לשם הסיפור מתגלגל…

יולי 2008

אחרי שהנישה של Water4Gas מתה, נותרתי עם בערך 10 ניסויים רצים, וקצת קמפיינים רווחיים שהניבו לי קצת כסף כל אחד. או בסופו של דבר מופסד.

החלטתי להכנס בכל הכח בקידום של RegCure!!!

כתבתי את הפוסטים הללו בנושא:

אוגוסט 2008

הפסדתי הרבה כסף בניויים הקודמים. הקמפיין מדשדש לי… כלומר הוא רווחי, אבל לא מתעלה על עצמו.

אני בינתיים שוהה לי בארה"ב, באפיליאייט סאמיט איסט 2008.

אני שוכב לי במלון בבוסטון, ומתקשר לפליקס סתם להתעדכן מה קורה. מדבר איתו, והוא מספר לי שהוא נכנס לנישה של ה-RegCure. אני כמובן מברך אותו על כניסתו.

איתי בחדר נמצא מיקי שהכנסתי לתחום האפיליאייט וגגרתי לבוסטון (מהיום בערב Brother in law :) – מזל טוב). לוקח לנו בדיוק 40 שניות למצוא את עמוד הנחיתה של פליקס :) . אני פשוט מכיר את הסגנון עיצוב שלו כל כך טוב :) .

מתקשר פעם שניה לפליקס, מדבר איתו… נותן לו טיפים ומספר לו על הניסיון שלי בנישה. מאחל לו בהצלחה בהמשך דרכו :)

חזרתי מהאפיליאייט סאמיט, פגשתי את פליקס אחרי איזה חודשיים שלא התראינו ופליקס מראה לי את הקמפיין שלו שכבר רווחי…

אבל…

גם לא יציב, כלומר יש ימים של $200-$300 ויש ימים של הפסד.

ספטמבר 2008

לא עבר הרבה זמן מאז המפגש ההוא עם פליקס בארקפה בנתניה ויצאתי לפדל בשביל ישראל על אופניים, אחת ההרפתקאות הכיפיות והמספקות בחיים שלי.

לילה לפני היציאה, לא הצלחתי להרדם. לא מההתרגשות, אלא כי עבדתי על קמפיין שמנסה לשכלל את מה שפליקס עשה. לא ישנתי 24 שעות, לפני שיצאתי לרכיבה של 16 יום!!!

בכל מקרה, תוך כדי הרכיבה, נפל לי בורג כלשהו. היה לי רעיון כלשהו. ביצעתי כמה שינויים ושדרוגים בקמפיין. מה שגרם לאחד הימים שתמיד מצטטים אותי בהם. שהתעוררתי על פאקינג פסגת הר ליד מנחמיה (או משהו כזה) וראיתי שעשיתי $2,000 (או שזה היה $1,000, אני כבר לא זוכר)…

אחרי שחזרתי מהטיול, אני ופליקס התחלנו להפגש על בסיס יותר קבוע… התחלנו לשתף יותר מידע אחד עם השני. "להעתיק" ברשות אחד מהשני וכך הגדלנו האחד את הרווחים של השני…

סתם לפיקנטריה. הנה דו"ח הרווחים שלי מספטמבר 2008.

2009

2009 הייתה שנה מצויינת עבורי (עד עכשיו שנת השיא שלי, לא רק מהבחינה הכלכלית), למרות שיש לי הרגשה ש-2011 תנפץ את השיא :) . במהלך השנה הזו, הצלחתי להתברג ב-Top-10 של רשת השותפים RevenueWire, לשהות 9 חודשים בחו"ל מתוכם 6 בדרום אמריקה, ולעשות הרבה מאוד כסף.

בינואר 2009, אני ופליקס טסנו לאפיליאייט סאמיט בוגאס. עשינו שם קצת פגישות, קצת עסקים ובעיקר למדנו עוד קצת על התעשייה של ההפצת תוכנות ברשת.

משהו ששכחתי לציין, כבר בספטמבר התחלתי לשווק עוד 2 מוצרים בנישות שונות בתחום התוכנות. 2 הקמפיינים הללו הפכו לרווחיים.

ב-2009 רק הרחבתי את הפורטפוליו ושיפרתי את יכולות השיווק תוכנות שלי בגוגל אדוורדס. כשהשיא היה שבחודש יוני 2009, בזמן ששהיתי בריו בברזיל. בזמן שחברים שלי הלכו לראות את גמור גביע הקונפדרציות בפאב בין ברזין לארה"ב, אני הרמתי קמפיין.

הקמפיין הזה לא היה שווה כזה הרבה כסף. מה שהיה יפה בו, זה הקלילות שהרמתי אותו. זה היה למיקרו נישה בתחום התוכנות. הקמפיין היה עושה לי בערך $100 ביום בעלות של $10-$20 – החזר השקעה מטורף.

בכל מקרה, 2009 הייתה חלומית כשהגדלתי את פורטפוליו התוכנות ששיווקתי בצורה משמעותית וחשבתי שפיצלתי את הביצים שלי בצורה מספקת…

שיווקתי מותגים מובילים כמו:

  • Avanquest
  • ParetoLogic
  • מקאפי
  • PCTools (שעשו אקזיט של איזה 80 מיליון דולר על פאקינג רגיסטרי קלינר)
  • ועוד רבים וטובים שלא זוכר…

2010

האמת שהבעיות התחילו בסוף 2009, כשגוגל התחילו לעשות בעיות למשווקי התוכנות. אני חושב אגב שבצדק.

בגדול, RegCure ותוכנות דומות עושות את מה שהם אמורות לעשות. רג'קיור לדוגמא מנקה את ה-Registry במחשב. זה הכל.

הבעיה שהאפיליאייטס טוענים בחומר השיווקי שלהם שזה הולך לפתור לבנאדם את כל הבעיות, וזה כבר שיווק מוטעה. מהסיבה הזו גוגל סגרו את הברז ופתחו רגולציה על התחום…

לרוב החברים שלי מהנישה העיפו את החשבון, לי היה מזל כנראה ואני הבנתי את הרמז והפסקתי עם זה לבד…

בכל מקרה, הרבה מ-2010 היה עניין של חיפוש עצמי. כמו שכתבתי בעבר, 2010 לא הייתה להיט עבורי.

מה שכן, הסיום היה מדהים :) (גם קשור לנישה הזו ולתחום התוכנות)

2011

על 2011, בהקשר של הנישה הזו, אני עוד אדבר בפוסט הבא… :)

עמוד הנחיתה

לפני שאני מראה לך את העמוד נחיתה שלי, שהשתמשנו בו אני ופליקס בכל הנישות של התוכנות שלנו, הנה דברים שאתה צריך לדעת:

  • העמוד נחיתה הזה הועתק על ידי רבים
  • בזמנו החזקתי כ-70 דומיינים עם עמוד הנחיתה הזה.
  • פליקס בנה אותו ושנינו הרצנו אותו
  • מותגים שגייסו מיליונים העתיקו את עמוד הנחיתה הזה (או פריטים ממנו)
  • העמוד נחיתה עשה לי 7 ספרות רק ב-2009
  • אני כבר לא משתמש בו, כי אחרי שעשיתי ספליט-טסט בניתי עמוד נחיתה חדש :) (מה שאומר אגב, שאני עדיין בנישה הזו – כבר 3 שנים)
  • הבחורה עם החולצה האדומה זה ה-ROI הכי גבוהה שהיה לנו :)

יאללה, תתפנקו => http://repairsandfixes.com/

לא יכולתי להתאפק עד ה-VisionCamp בשביל לחשוף את הנישה, אז אני חושף אותה כאן בפני כולם. אני יודע שגם כך אין לי תחרות שם וזה לא שאף אחד לא מכיר אותה…

נ.ב. עד היום ההתמחות הכי גדולה שלי זה הפצת תוכנות ושירותי SAAS :) לא מכיר הרבה שיכולים להתמודד איתי בתחום…

נ.ב.2. ניתן להסיר דאגה מליבכם. הקמפיין אדוורדס שאני מריץ, הוא לא רג'יסטרי קלינר, אני לא עד כדי כך מזוכיסט שרוצה שגוגל יעיפו אותי…

נ.ב.3. רק תחשבו כמה כח היה לסטארטאפים ישראלים אם היו משתמשים באפיליאייטס כמוני נכון. כמה תוכנות הייתי יכול להפיץ?!?!?! הפיראט כתב פוסט דומה בנושא, אתה חייב לקרוא. במיוחד אם אתה בקטע של סטארטאפים.

נ.ב.4. כתבתי פוסט בנושא PPC ל-RedSEO. זה מדבר על טעויות שאנשים עושים עם PPC, בדקו אם אתם ברשימה… :)

43 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. שי   11 ביולי 2011 בשעה 11:13
    (#)

    תודה תותח
    מחכה כבר לכנס

  2. אופיר   11 ביולי 2011 בשעה 11:20
    (#)

    חזק מאוד העמוד שלך!!

  3. רונן ק.   11 ביולי 2011 בשעה 11:21
    (#)

    לאן הגענו כאנושות שאישה מוכרת כלים לניקוי הרג'יסטרי? :)

    ושאלה אחרת: לכבוד מה הלינק לוויקיפדיה? :)

  4. ברי   11 ביולי 2011 בשעה 11:22
    (#)

    תודה על המידע. כל הכבוד ששיתפת אותנו אני חיכיתי הרבה זמן כדי לראות עמוד שלך.

    יש לי המון שאלות אשמח אם תוכל לענות על חלק:
    תוכל לומר בערך איזה אחוז מהמקליקים לחץ על הכפתור הראשון (זה שליד הבחורה) וכמה לחצו על הכפתורים הבאים? (רק סדר גודל כמובן לא צריך מספרים מדוייקים)
    לכל מוצר שאתה משווק את מקים דומיין עצמאי שמכיל את דף הנחיתה בלבד? אני מניח שלא והתא שלך מכיל אלמטים נוספים את חלקם רואים הגולשים כמו מדיניות הפרטיות והצהרות למינהן- האם יש צד באתר שלך שהגולשים לא חשופים אליו?. במילים אחרות: איך צריך לבנות דומיין של עמוד נחיתה ככה שגוגל לא יחסמו לי את החשבון?
    ראיתי שבף הנחיתה של יש למטה קישורים לויקפדיה ודף הבית של גוגל. למה?
    יש לך טיפים מיוחדים לכתיבת הPrivicy policy וה-disclosure על מה צריך לשים דגש? האם מה שנכון לכתוב לגבי תוכנות מתאים גם למוצרים פיזיים/ מוצרי קוסמטיקה?
    האם אתה כותב את התוכן ואז נותן אותו לשכתוב ובדיקת proofe reading ע"י פרילנסר?

    תודה רבה יגאל ותמשיך לשתף אותנו בידע שלך!

    ברי

    • ברי   11 ביולי 2011 בשעה 11:34
      (#)

      עוד דבר ששמתי לב אליו. אתה לא מבליט את שם המוצר של הRegCure בכלל.

      ז"א אתה מציין בהתחלה רשימה של דברים שהתוכנה עושה ואז נותן כפתור להורדה בחינם. אנשים לא רוצים לדעת מה שם התוכנה? כשאני מוריד מוצר למחשב, במיוחד אם זו תוכנה חשוב לי לדעת מי האבא והאמא שלה במיוחד חשוב לי לדעת לפחות איך קוראים לה.

      למה אתה לא מציין את שם התוכנה בכותרת או לפחות בכפתור הפעולה של "הורד עכשיו"?

      • אלכס   11 ביולי 2011 בשעה 11:44
        (#)

        כנראה שהוא הגיע למסקנה (לאחר ניסויים וטעיות) שהשם הוא לא מה שחשוב לאנשים, אלה מה המוצר בא לפתור ואיך הוא עוזר להם בחיים.

        אתה צודק שחשוב לדעת מי האבא והאמא של התוכנה, אבל ככל הנראה זה חשוב למשתמשים הכבדים יותר שבקיאים בתחום, ומכירים את התוכנות האחרות, לא בשביל אדם ממוצע שבסה"כ מחפש פתרון לבעיה שלו…

        נחכה לתשובה של יגאל :)

        • מוש   12 ביולי 2011 בשעה 9:59
          (#)

          זה חלק מהFLOW
          התוכנה לא מתקנת את המחשב – היא מוצאת שגיאות ואם אתה רוצה לתקן אז אתה נשלח מהתוכנה לאתר החברה
          קהל היעד פה הוא לא אתם אלא מישהו בן 50 שלא מבין למה המחשב שלו איטי ומוכן לשלם 30 דולר כדי שיעבוד מהר שוב – החברה ממש לא משנה כל עוד העמוד תשלום והתוכנה עושים רושם אמין

  5. מורי   11 ביולי 2011 בשעה 11:29
    (#)

    יגאל, תודה על הכל.
    שאלה לגבי דיירקט לינקינג, זה עדיין עובד באדוורדס עם iframe?
    או שזה היה נכון ל2008 וזהו?

  6. שגיא   11 ביולי 2011 בשעה 11:32
    (#)

    "וחשבתי שפיצלתי את הביצים שלי בצורה מספקת…" חחחח הרגת אותי

    יאלה עוד שבוע לכנס…סופר ימים (:

  7. Jony   11 ביולי 2011 בשעה 11:38
    (#)

    Alexa Rank = 0?
    No one has ever been to that website before?

    • המיליונר בפיג'מה   11 ביולי 2011 בשעה 11:44
      (#)

      סתכל על תאריך רישום הדומיין :)

      חבל שאלקסה לא מציג מידע היסטורי…

      בכל מקרה, אחרי שפעם אחת הגעתי עם עמוד נחיתה שלי לאלקסה 80,000 וכולם חגגו לי עליו, הייתי שומר את האלקסות שלי בין 100000 ל400000.

      לא אוהב להתבלט…

      עכשיו הדומיין מקבל שאריות טראפיק ואני משתמש בדומיינים אחרים.

    • ברי   11 ביולי 2011 בשעה 12:19
      (#)

      זה דומיין ישן מאד!!!

    • המיליונר בפיג'מה   11 ביולי 2011 בשעה 13:31
      (#)

      אגב, אם אתה מחפש אלקסה, אתה יכול למצוא את
      http://www.quickwindowsrepair.com/

      גם שלי, אותו הקונספט. יש אלקסה, וגם יש המרות כמה פעמים בודדות בחודש.

      תראה את ההיסטוריה…

  8. מיכאל פינגרוט   11 ביולי 2011 בשעה 12:06
    (#)

    היי יגאל,

    תודה על השיתוף!
    רציתי לשאול שאלה, התוכנה היא חינמית או שזאת רק גירסת דמו?
    בנוסף מצטרף לשאלות שמעליי לגבי ההפניה לויקיפדיה.

    מיכאל

  9. אמן סודי   11 ביולי 2011 בשעה 12:11
    (#)

    הבחורה עם האדום זה ידוע (לא סתם זה גם המבחן במטריקס…)
    ומה אתה אומר על הקמפיין של מפעלי ים המלח ?

  10. שולה   11 ביולי 2011 בשעה 12:22
    (#)

    אבל…. העמוד הזה נראה כל כך פשוט, איך עמוד כל כך חסר צבע וסגנון מכניס 7 ספרות? זה בטח גם האיכות של הטראפיק , לא?

    • עוד חושב   11 ביולי 2011 בשעה 19:34
      (#)

      בעיני הוא נראה מאוד מאוד מקצועי ,אם כי גדוש משהו,בניגוד למה שאתה ממליץ בדרך כלל,ואין קריאה ישירה לפעולה כמו קליק איר וכולי.סליחה על האנגלית המעוברתת.

  11. זאביק   11 ביולי 2011 בשעה 12:48
    (#)

    עבדתי גם בנישה עם האתר הזה:
    http://pc-registrycleaner.net/
    והגעתי לרווח של קצת יותר צנוע של 6 ספרות בחודש למשך 3 חודשים עד שהגיע הסלאפ…

    מחכה לשמוע מה היה ב-2011…

  12. עמית   11 ביולי 2011 בשעה 15:10
    (#)

    יגאל, תודה על שיתוף המידע. זה נדיר מאוד שמישהו מוכן לחשוף כאלה פרטים על עסקים אישיים.

    ציטוט: "רק תחשבו כמה כח היה לסטארטאפים ישראלים אם היו משתמשים באפיליאייטס כמוני"

    נכון. אבל האם איפילאייטס ברמה שלך יהיו מוכנים לעבוד כשכירים או פרילנסרים, כשהם יכולים לעשות הרבה כסף בכוחות עצמם בלי מנהל או לקוח על הראש?

    • המיליונר בפיג'מה   11 ביולי 2011 בשעה 15:12
      (#)

      אני מוכן לעבוד תמורת אופציות/Equity + שוטף…

      זה לפי דעתי אפיליאייט מתקדם :)

      • עמית   11 ביולי 2011 בשעה 22:16
        (#)

        תשובה טובה.
        לגבי הכנס – מה קרה להרצאה של הפעלת פרילנסרים?
        זאת ההרצאה שהכי רציתי לשמוע.
        ולמה האפיליאייטס SEO מא' ועד ת' מופיעה פעמיים באג'נדה?

        • שוקי   12 ביולי 2011 בשעה 3:49
          (#)

          באמת מה עם ההרצאה של הפרילנסרים?

          • המיליונר בפיג'מה   12 ביולי 2011 בשעה 10:39
            (#)

            מצטער חברים, שגיאה שלי.

            אני אתקן את זה באג'נדה.

            ההרצאה של האווטסורסינג, ביום השני, במקום ה-SEO.

            סורי על ההלחצה.

            זו בהחלט הרצאה חשובה :)

  13. Benjamin Coloto   11 ביולי 2011 בשעה 15:40
    (#)

    נראה שאתה יודע מה אתה עושה, אני שם לב שהתחלת מהשקעות די גדולות של כסף… מאיפה הביטחון? והידע? בא עם הזמן? אם כן הפסדת המון כסף בהתחלה?

    • לירן לביא   11 ביולי 2011 בשעה 16:43
      (#)

      ביטחון מקבלים לפני שנכנסים לעולם העסקים :) אם אתה רוצה להקים עסק באינטרנט ואין לך ביטחון קודם תקבל ביטחון אחרי זה תיגש לאינטרנט, כמו בכל עוסק צריך לקחת סיכונים בשביל להגיע לתוצאות. ידע אפשר ללמוד הרבה באינטרנט, וזמן לא נראה לי שיש פה מישהו שאין לו זמן מלבד מנכל בזק/הוט וכד'.

  14. אמת או חובה   11 ביולי 2011 בשעה 19:01
    (#)

    יפה, כבר ב- 2009 הגעת ליעדך ואף מעבר לו 1,000,000 $ ומעלה. כל הכבוד.

  15. עוד חושב   11 ביולי 2011 בשעה 19:42
    (#)

    הכנס מתקרב וזה זמן טוב לומר שאשמח לפטפט ולהכיר אנשים חדשים ורעיונות ,אז אתם מוזמנים לומר שלום "עוד חושב" , אני מאוד אשמח להכיר.
    נכנסתי להעיף מבט במוצר קליקבנק וראיתי שם עמוד נחיתה שונה לגמרי.ממי בעצם העתקת את העמוד והאם לא פחדת מתביעה על זכויות יוצרים או מתלונת dmca בגוגל שהיתה מביאה כנראה סגירת חשבון.כמה עולה לעצב דף כזה,האם עושה לך זאת מעצב או שפשוט הדף מועתק לחלוטין?
    אגב לא צירפתי את האהלן הרשמי שלי שלי הפעם אז אהלן יגאל :-)

  16. כץ   11 ביולי 2011 בשעה 20:04
    (#)

    יגאל,

    בדוק את http://www.reimage.com
    הדבר האמיתי :)

  17. עידו   11 ביולי 2011 בשעה 20:10
    (#)

    יגאל,

    תודה ששיתפת אותנו, כרגיל תענוג לקרוא את הפוסטים שלך.
    הדף שלך מעניין מאד ובהחלט שווה לחכות לניתוח שלו, החל מהקישורים למטה, דרך כמות הטקסטים הגדולה. וויקי וגוגל הפתיעו אותי וגם שאין תבנית מסודרת למיני סייט.

    תודה ונתראה בכנס.

    עידו

  18. גבריאל   11 ביולי 2011 בשעה 20:14
    (#)

    לא נעים לי להיות הדביל בחבורה
    מה בעצם מרווחים שמישהו מוריד תוכנה?

    וכמובן פוסט מצויין

    • פור   11 ביולי 2011 בשעה 22:43
      (#)

      רק מוריד בדרך כלל כלום. משלם לאחר תקופת ההתנסות בדרך כלל 30 יום = מקבלים עמלה. ככה אני חושב.

  19. שוקי   11 ביולי 2011 בשעה 20:31
    (#)

    לא ברור לי איך לא נגמרו כל הכרטיסים לכנס של יגאל….פחות מ400 כרטיסים הייתי בטוח שזה יעוף כמו לחמניות חמות ועוד יעשו ספסרות . לא ברור העניין… כנראה אנשים פה כבר למודי ניסיון מכל הכנסי פח זבל שהיו פה לאחרונה וחושבים שגם זה יהיה דומה. חבל

  20. אופיר   11 ביולי 2011 בשעה 21:09
    (#)

    זה מה שנקרא פוסט לפנים
    וזה עוד לפני שקראתי את כל הפוסטים האחרים שמופיעים כאן
    תודה על הריכוז של המידע
    מהנסיון שלי כדאי לקרוא פוסטים ישנים בשביל להבין עד הסוף איך הכל מתחבר .

    עכשיו לשאלות
    1. האם אתה יכול לומר שגם מבחינת SEO העמוד הזה בנוי איכותית או שיש דברים לשפר גם בו ?
    2. האם יש עדיין חשיבות לשם הדומיין גם היום לאחר הפנדה ?
    3. בהמשך לשאלות של קודמיי לגבי הקישורים לויקיפדיה וגוגל ?
    4. בנוגע לCONTACT US לא עדיף מבחינת SEO להפנות לעמוד במקום ? מה הנסיון שלך אומר ?
    5. האם אחת הסיבות שהעמוד ממיר היום פחות היא העובדה שהיום נוהגים לעשות עמודים שיש בהם גם וידאו הסבר , עדויות משתמשים וכדומה ?

    סופר את הדקות עד לכנס
    תודה על הכל גיבור

  21. המועמד לפיג'מה   11 ביולי 2011 בשעה 23:44
    (#)

    תותח יגאל :) אין מילים … וכשאני מסתכל על סיכום האירועים בצורה שהצגת זה מרגש במיוחד כשקראתי את הפוסטים מהתקופה ההיא לפני כחודש.

    שיהיה בהצלחה תמיד :)
    ושאלה בסוף , האם עניין סגירת הבלוג בסוף השנה עדיין תקף?

    מקווה שנתראה בכנס
    המועמד לפיג'מה לשעבר

  22. אייל ליבנה   12 ביולי 2011 בשעה 1:50
  23. imguru   12 ביולי 2011 בשעה 3:09
    (#)

    בהחלט כך – פוסטים כלליים ושטחיים בד"כ הפופולאריים בבלוגים ברחבי הרשת ופוסטים עם עומק לצערי לא.

    אולי אנשים לא אוהבים לקרוא ?

    אבל דווקא בהם יש הכי הרבה פוטנציאל

    לגבי אישה באדום וכל הנושא של אלמנטים גרפיים בדפי נחיתה ורמת השפעתם על אחוזי המרה – על כך אני עושה כרגע סקר, אך בהקשר לשפת הקודש – עברית

    אשמח אם המסקנות יבוססו נתונים אמיתיים של גולשים ברשת
    http://imguru.co.il/2011/06/28/im-hebrew/

  24. יוגב ליפכין   12 ביולי 2011 בשעה 11:37
    (#)

    אהבתי את ה RECAP של הפוסטים הקודמים ואת "שפיכת השעועית" על ההצלחה שלך.
    הפוסט מחזק אצלי את ההבנה שבסופו של דבר קמפיינים שיווקיים הם רווחיים על פי תלות נישה ומותגים בנישה.
    גם הקמפיין PPC הכי קרוב לשלמות בעולם לא יכול למכור מוצר שמלמד אנשים איך להיות גבוהים כמו שיווק של תוכנות שנמצאות בצריכה מאסיבית.

    חן חן.

    תודה

  25. יגאל   14 ביולי 2011 בשעה 13:46
    (#)

    אחלה דף נחיתה, אחד הטובים שראיתי אי פעם

    אני כבר מבולבל, האם הקופי של הדף שלך נחשב כסייל או פריסייל? (הוא נראה לי סייל…)
    האם צורה כזאת של קופי יכולה להתאים לאתר שלי נניח?

    תודה על השיתוף,
    יגאל

  26. המיליונר בדישדשה   14 ביולי 2011 בשעה 16:12
    (#)

    לא הבנתי למה 70 דומיינים? איך ולמה? זה לא שכפול תוכן?…

    • ברי   14 ביולי 2011 בשעה 16:27
      (#)

      לדעתי בגלל שהוא עובד על PPC לא מעניין אותו שזה שכפול תוכן.

      אני אנסה להסביר לפי איך שאני מבין אצת התחום. (ותקנו אותי אם אני טועה)

      תוכן משוכפל בדומיין שלך פוגע בך אם אתה עובד על SEO . זה פוגע בך בכך שה-PR (דרוג העמוד) שלך יורד ואז אתה לא מופיע בתוצאות החיפוש במקומות גבוהים. אבל בגלל שהוא מקבל את התנועה שלו מתוך מודעות פרסומת ולא מתוך חיפושים אורגניים, זה פחות מעניין אותו.

  27. סרטונים מצחיקים   14 ביולי 2011 בשעה 19:02
    (#)

    וואו פשוט מדהים!

  28. שגיא   26 ביולי 2011 בשעה 2:14
    (#)

    שלום יגאל. אני רוצה לגיד לך שבתור ילד בן 15 אני לומד ממך כ"כ הרבה דברים שחלקם עזרו לי וחלקם אני בטוח שיעזרו לי בעתיד.
    אני קראתי הרבה מאד פוסטים שלך ואתה באמת השראה בשבילי, כל הקטע שאתה דובק במטרה ולא מוותר… זה באמת ראוי להערכה אדירה.
    אני מת להתחיל ליישם דברים שאני קורא בבלוג, אבל הבעיה היא הגיל והכסף שאין לי להשקיע.
    אני מקווה שכיהיה לי סכום מסוים של כסף אני אכנס לתחום של ה PPC או PPV.

    תודה על כל המידע שאתה מעביר בבלוג הזה, זה לא לגיטימי בכלל וראוי להערכה!

  29. איתי   3 בספטמבר 2011 בשעה 22:48
    (#)

    שמע יגאל אני רק רוצה להגיד לך שאתה פשוט תותח על פי כל מה שרשום פה הצלחת בענק ואני מאחל לך שרק תצליח אני למדתי ממך המון תודה רבה !!

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!