זה לא בושה להיות מספר 2!

את מה שכתוב בכותרת לא תשמעו ממני הרבה, למען האמת אני מסוג האנשים שבוכים אחרי שהם מפסידים בכדורגל. לא מסוג הבכיינות של מקלל את כל העולם, אלא יותר בכיינות פנימית. כשהייתי אחראי על כל נבחרות הספורט לקראת היום ספורט במקום בו שירתתי בצבא, ולא סיימנו מקום ראשון (למרות שהסיכויים היו קלושים), לא דיברתי עם אף אחד במשך שבוע! אני מסוג האנשים שהאמרה "מס' 2, זה הלוזר מס' 1" נשמעת הרבה מפי.

טוב, עד כאן על האופי התחרותי שלי (בטח זו לא תכונה טובה, אבל הייתי שחיין פעם, כך שאין מה לעשות… זה בדם…).

אז הרבה במהלך הבלוג דיברתי על כמה אני תמיד מנסה להציע בידים אשר ימקמו אותי במקומות הגבוהים בתוצאות הממומנות. זה בדרך כלל אומר לשים בידים מטורפים, ממש מטורפים… לאחרונה חשבתי על זה המון, והגעתי למסקנה שזו חמדנות לשמה, זה לרצות תנועה שלא תמיד מוכיחה את עצמה. פשוט הייתי מטומטם. (אתם רואים, אני יודע גם להחמיא לעצמי :) )

לאחרונה, אני בודק שיטה שאומרת שלא משנה מה המיקום שלי בתוצאות הממומנות, ובאיזה דף הם. מה שמשנה זה:

  • אם יש תנועה
  • אם זה משתלם

וכל השאר חרטא. שיטת הבידים שלי נכון לעכשיו היא כזאת, על Broads להציע 1% מגובה העמלה, ועל Phrases & Exacts להציע 1.3% מגובה העמלה אותה אני מקבל, ומשם להתקדם.

אתם תתפלאו, אבל יש לי מילת חיפוש אשר מופיעה בעמוד השלישי, במקום ה-25 ליתר דיוק, והיא מביאה יופי של תנועה. עדיין לא היו מכירות, אבל תנועה יש!

עכשיו, יכול להיות שגם פה אני יוצא מטומטם, ודווקא השיטה הקודמת היא הנכונה מבין השתיים. אני משאיר לכם את שיקול הדעת, אבל אני בודק אותה עכשיו, נראה מה יהיה עוד חודש…

10 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אסף   26 ביוני 2008 בשעה 13:22
    (#)

    למען האמת השיטה הרווחת היא לנסות להגיע למיקומים 3-8
    אבל זה באופטימיזיה ליחס המרה גבוה.
    אם אני זוכר נכון אתה מבצע בקמפיינים שלך אופטימיזציה לCTR גבוה על מנת להוריד את הבידים כך שאולי הגישה שלך יותר מתאימה למקרה הזה.

    אני מעדיף את הגישה הראשונה
    אבל כל אחד צריך למצוא את הדרך שעובדת עבורו.

    • המיליונר בפיגמה   29 ביוני 2008 בשעה 11:21
      (#)

      אין לי שיטה שאני דוגל בה באופן מיוחד,
      הכל עונתי, כי כל פעם אני בודק משהו אחר.

      מתישהו ויהיה לי אידיאולוגיה בתחום :)

  2. אמיל   27 ביוני 2008 בשעה 13:56
    (#)

    כלים שעושים את העבודה….

    לאחרונה דיברתי עם רן ארוסי (מומחה בתחום!) על השרות שלנו ועל כלים נוספים שAffiliate חייבים להכיל בארסנל הכלים שלהם, מכאן יצא שהתגלגלנו לשיחה נוספת על כלים שגוגל נותנת ובוחנת…בקיצור…

     גוגל יצאו עם שרות חדש מהסוג שאתה מדבר בpost הנוכחי.כלומר אתה אומר לגוגל מה שווי ה conversion שלך וגוגל משחקת עם המיקום והbid לתת ROI אופטימלי, כרגע זה רק בשלבי פיילוט….אבל נראה לי שאתה יכול להכנס למשחק שלהם. אני חושב שהוא נקרא Bid Optimization או משהו כזה…

    כלי אחר שעושה את העבודה (לא בדקתי אישית) הוא mediaboost.com…מסתבר שהם גם ישראלים….. אימפריה יש לנו בארץ!

     

    אמיל

     

    אגב, תודה על התשובות!  הצלחתי לפצל מדינות מהר……וגם איך לחתוך פרסום מיותר ברשת התוכן הלא רלוונטי…(CTR>1%)

     

    נב. יש היום לא מעט חברות שהחזון שלהם הוא להיות מספר שתיים…. כלומר קלעת לדעת גדולים, מותק!

     

    בהצלחה, אמיל

     

    • המיליונר בפיגמה   29 ביוני 2008 בשעה 11:24
      (#)

      אהלן אמיל,
      תודה על התגובה.

      אני יודע מי זה רן ארוסי, אפילו יצא לי להתכתב איתו קצת במיילים… מה שמזכיר לי שחודש לא בדקתי את המייל של המיליונר בפיג'מה (איזה לא אחראי אני).

      כן, אני מכיר את הכלי הזה של גוגל, העניין שבקליקבנק זה יותר בעייתי מאחר ולרוב אין אפשרות לשים Tracking Pixel, אבל עכשיו אני מתחיל לצאת מקליקבנק לרשתות אחרות אז זה יהיה יותר רלוונטי.

      תודה :)

  3. אנונימי   28 ביוני 2008 בשעה 8:38
    (#)

    שאלה לא קשורה לנושא הפוסט.

    בעבר כתבת שאתה משווק את turbulence training שזה המוצר שאתה חושף ואם תצא ממנו אז תכתוב על זה ותחשוף מוצר אחר ממה שאתה משווק. האם אתה עדיין משווק את המוצר הזה?

    • המיליונר בפיגמה   29 ביוני 2008 בשעה 11:26
      (#)

      כתבתי את זה כבר בעבר,
      בסופו של דבר החלטתי שלא לשווק את המוצר הזה, אלא מוצרים אחרים. הסיבה שבחרתי בסוף לא לשווק אותו הייתה שהנישה של הקוביות בבטן, דיאטה וכו… פשוט גדולה עליי!

      סורי.

  4. וובה   30 בנובמבר 2009 בשעה 17:48
    (#)

    איזה עולם קטן, שתינו מתעניינים בNLP שתינו היינו שחיינים אנחנו עוסקים בשיווק שותפים ואנחנו שתינו רוסים שבאים ממשפחה שטופת פרופוגנדה קומוניסטית D:
    אני מאוד נהנה לקור בבלוג שלך יגאל ואני עוד יותר יהנה להתחיל ליישם את כל טכניקות הקונגפו – אפיליאייטינג שרכשתי ממך, ביום ראשון הבא עלינו לטובה :) אני חושב שאתה אחלה בחור ואני ואתה בטוח נתראה מתישהו בשנה הקרובה שבאה עלינו לטובה!
    אני מאוד שמח למצוא עוד אנשים אשר יש להם חזון ומוטיבציה כמו אצלי ואצלך. מילה שלי, ברגע שאני קורא את הבלוג הזה עד סופו, אני נכניס את כל התקציב שלי לשיווק שותפים ושורף את כל הגשרים מאחוריי, אני ארוויח מליון שקל ברוטו עד לראשון באפריל 2011, כי אין לי ברירה אחרת :)
    אוהב,
    וובה
    או בכינוי החדש שלי: "המליונר המפונק" :)

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!