הנקמה המתוקה שלי ביורו 2008 !

קודם כל, ברכות לספרד, אלופת אירופה (הייתי חייב…), דבר שני… אני לא יודע מה איתכם, אבל בכל פעם שמגיע טורניר גדול, או סתם מאורע ספורט שאני אוהב, כמו מונדיאל, יורו, גמר ליגת אלופות ואפילו ליגת העל הקטנה והמסריחה שלנו, אני מתרגש ולהוט לחוות כל דקה מהחווייה.

אני מניח שיש עוד רבים כמוני… אנחנו קונים חולצות, אנחנו קונים דגלים, אנחנו מרוקנים חביות בירה שלמות בפאבים, ובכלל מפרנסים המון פאבים. בקיצור, כאשר יש טורניר ספורט, ובעיקר כדורגל גדול, אנחנו הצרכנים הכי טובים שיש! וזה עוד מבלי להזכיר את הנשים, במרוב ייאוש הולכות לרוקן את כרטיסי האשראי שלנו על שופינג בעזריאלי, כי בבית רואים כדורגל, ומשעמם!

לא עוד!

אז ביורו הנוכחי, אני אמנם לא קניתי חולצות, כי כבר יש לי אוסף די גדול של חולצות כדורגל, אבל לפאבים בהחלט הלכתי. בכל פעם כשהייתי הולך לפאב, כמובן שאני וחבריי לא היינו מסתפקים בליטר קאלסברג (אני אוהב גולדסטאר, אבל אי אפשר היה לעמוד מול המבצע של קאלסברג – זה שיווק!!!) כל אחד (כמעט כל אחד – כששותים לא נוהגים!), היינו מזמינים גם המבורגרים סטייקים, ושלא נדבר על הנשנושים דוגמת חומוס, צ'יפס או כנפיים.

הביקור הממוצע בפאב היה מסתכם ב-100 ש"ח בערך לבנאדם.

לענייננו, בכל מקום שמלמדים אותך לעשות כסף באינטרנט, אם זה בלוגים או פורומים, לרוב יגידו לך לנסות ולהטביע משהו שאתה אוהב. אני כבר אמרתי שזו הטעות הכי גדולה שיכולה להיות, פשוט אל תעשו את זה (חפשו פוסט בנושא). אני, לא ידעתי את זה, ובמשך שנים רבות ניסיתי לעשות כסף מכדורגל, אם זה היה באתרי אדסנס, או בכל מיני דרכים אחרות. ניסיתי, ניסיתי…. אבל לא הצלחתי!!!

אבל הנקמה מתוקה מאוד…

אוקיי, אז מי שעקב אחרי הבלוג בשבועיים-שלושה האחרונים (או בקיצור בתקופת היורו), יודע שאמרתי "שאני נורא עסוק, ואני עובד על פרוייקטים גדולים ומעניינים, ועוד שבועיים נדבר על זה", אז הגיע הזמן לדבר על זה… אני ניסיתי לרכב על גל הצרכנות של יורו 2008!

אני לא אמתח אתכם יותר מידי, ואני אספר לכם כבר עכשיו כמה הרווחתי מיורו 2008, ואחרי זה נדבר על איך עשיתי את זה. אז במהלך תקופת יורו 2008, החל מה-13 ביוני 2008, ועד היום הרווחתי $30 בממוצע ליום, שזה אומר שבשכלול עם הבירות והסטייקים (רק חזה עוף!), יצאתי על Break Even!, ואולי יותר כי לא כל יום היה משחק.

נכון, נכון, זה לא מה שיעשה אותי מיליונר! וזה גם לא מהווה אפילו 5% מההכנסות שלי, ולמען האמת, אם מסתכלים על הרווח ועל הזמן שהשקעתי בזה, זה אפילו לא משתלם. אבל!!! זה סיפוק אדיר להרוויח כסף מהתחביב שלך, גם אם זה היה 10 ש"ח ביום, הייתי נהנה. ולגבי הזמן ש-"בוזבז", זו הייתה חווייה מעניינת, ולמדתי ממנה המון על שיווק מוצרים עונתיים. אני די בטוח שבמונדיאל 2010, אני אוכל להגיע ל-$1000 ביום בתקופת המונדיאל…

אז מה בדיוק עשיתי?

בגדול, הרמתי שני קמפיינים, שאני לא הולך לדבר עליהם בפוסט הזה, אבל, כדאי לכם לחכות! כי בגלל שהיורו נגמר, אני הולך להראות לחשוף בפניכם את הקמפיינים שלי… אני הולך לספר לכם למה החלטתי לשווק אותם, אני הולך לספר לחשוף בפניכם במדוייק מהן המילות מפתח שלי, איך הגעתי אליהן. אני הולך להראות לכם שלב אחר שלב איך בניתי את עמוד הנחיתה, למה בחרתי את העיצוב שבחרתי וכו…
בקיצור, אתם תדעו הכל על הקמפיין הזה, כי היורו כבר נגמר :)

אני חייב להתוודות בפניכם, אני לא הולך לעשות את זה עכשיו, אבל במהלך השבועיים הקרובים, אני בהחלט הולך לכתוב על כל זה, אני מבטיח!

בינתיים, אני רוצה להציג לכם עובדה קטנה. אנחנו יודעים שהצרכנים הכי טובים הם האמריקאים, לאף אחד אין ספק בכך. אבל, אנשים רבים אומרים, שהאמריקאים לא אוהבים כדורגל, ובמיוחד שלא איכפת להם ממה שמתרחש מחוץ לארה"ב. אז אומרים… אני רוצה להציג לכם נתון מעניין מ-Google Trends, למי שלא מכיר את זה, כדאי לו מאוד ללכת לבדוק את זה, המלצה שלי!

הנה לכם השוואה בין הטרנד של יורו 2004 (אני לא טועה, 2004), ל-NBA (שכידוע, פופולארי בארה"ב).
המיליונר בפיג'מה - יורו 2004 מול ה-NBA וספרד אלופת אירופה

נ.ב.1. בנוסף לכך ציפור קטנה לחשה לי, שלאחר שבקהאם הגיע לארצות הברית הם אוהבים כדורגל אפילו יותר מיורו 2004.
נ.ב.2. לא אוהבים את סגנון הכתיבה שלי? מה אתם אומרים על זה?

6 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אנונימי   30 ביוני 2008 בשעה 13:53
    (#)

    אני מנחש שאחד המוצר הייתה תוכנה לצפייה בערוצי לווין דרך מחשב האישי. זה מה שאני לפחות שיווקתי בהקשר ליורו. זה היה גל מכירות הראשון שלי. אם זה זה אז כמה עלה לך ביד על  מילת חיפוש euro 2008?

    יהיה מעניין לקרוא איך אתה בנית את הקמפיין

  2. אנונימי   1 ביולי 2008 בשעה 21:55
    (#)
    פוסט שהוא עמוד מכירה מעולה!!!

    אתה בהחלט מייצר ציפייה ועניין להמשך, אם ככה כתובים עמודי המכירה שלך,ברור למה אתה מצליח

  3. אנונימי   25 בדצמבר 2008 בשעה 16:40
    (#)

    שמתי לב שתמיד אבל תמיד כשה משהוא לא בסדר אתה מחפש במה אתה אשם. כשה יש קמפיין שרץ לא טוב אתה מנסה לבדוק איפה טעית, למרות שבעצם לא טעית בשום מקום ובסוף זה סתפ היה גוגל סלאפ ולא משהוא רע שאתה עשית. כשה אנשים לא רושמים תגובות אתה מחפש איפה אתה טועה, אבל למעשה ידידי היקר, אתה לא טועה, פשוט אנשים חרא. תמשיך איך שאתה.

    • המיליונר בפיגמה   26 בדצמבר 2008 בשעה 9:29
      (#)

      אהלן,

      תודה על התגובה, יש משהו במה שאתה אומר, מצד שני אני תמיד חושב שיש מקום לביקורת עצמית.

      תודה על המחמאה,
      שמחתי לשמוע :)

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!