עידכון: אני לא באמת זבל!

כן, אז מקודם כתבתי שאני זבל, בגלל שבטעות הייתי עצבני על כלום, ובטעות הטעתי את האפיליאייט ממנג'ר בגלל מה שאמרתי לו, ובסופו של דבר הוא העלה לי את העמלה. אבל למעשה לא יצאתי זבל בכלל! איך לא חשבתי על זה בכלל! לסטטיסטיקות בכל ממשקי ה-PPC, לוקח כמה שעות להתעדכן.

כשהסטטיסטיקות התעדכנו גיליתי את האמת המרה!, כל הקליקים שחשבתי שהיו של הרובוטים, היו באמת אמיתיים, ועכשיו אני באמת עצבני… האמת המרה היא שהפסדתי $200 בגלל ששינו לי את עמוד הנחיתה. עכשיו אני באמת עצבני!

אבל ממש ממש עצבני!

7 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. המיליונר בכפכפים   7 באוגוסט 2008 בשעה 0:15
    (#)

    פיג'מיליון!!

    אין לך שום סיבה להיות עצבני!! מה בשביל 200$?? תתרכז במטרה!! אתה הולך להרוויח מליון ₪!אז מה זה 200$???פעם ראשונה שיוצא לי להגיב :) רציתי להגיד לך שאני כל כך שמח שהגעתי לבלוג שלך (אם כי קצת באיחור…)האמת היא שבהתחלה די זלזלתי בך כשחבר סיפר לי על הבלוג שלך לפני כשבוע… אמרתי " בטח עוד אחד שחושב שהוא יכול לעשות כסף באינטרנט… ועוד מליון בשנה?" אבל כשנכנסתי לבלוג והתחלתי לקרוא את הפוסטים אמרתי "וואו הבחור הזה ממש רציני! הוא יודע מה הוא עושה…" וממש התמכרתי לפוסטים שלך ובמשך שבוע שלם (ללא שינה) עברתי על כל הפוסטים פוסט פוסט (כולל התגובות!) והאמת היא שנחישות, תכנון והצבת מטרות כמו שלך לא ראיתי עדיין אצל אף אחד אחר שאני מכיר! ואין לי שום ספק שתצליח לעמוד במטרה הזו ובכל מטרה אחרת!

    זו בדיוק הדך הנכונה למי שרוצה להבטיח הצלחה כמו שמתואר בספר "Think and grow rich" של נפוליון היל שהוא התנ"ך שלי להצלחה בעסקים (אני מניח שבטח קראת אותו…)

    אני את המסע שלי התחלתי 10 שנים אחריך (מבחינת הגיל כמובן)… בניגוד אליך התחלתי לעבוד בהייטק מייד אחרי הצבא ובמקביל גם עשיתי תואר מהנדס תוכנה עד שבינואר שנה שעברה לאחר שקראתי את הספר שציינתי למעלה ועוד כמה ספרים טובים כולל "אבא עשיר" אמרתי עד כאן!! חיי כשכיר נגמרו והתפטרתי מייד אחרי 10 שנים בהייטקֱ! מייד התחלתי לחשוב כמו עשיר לקחת סיכונים ולהשקיע את הכסף שחסכתי כדי שהכסף יעבוד בשבלי…ובמקביל (איך לא…) גם טיילתי מסביב לעולם! כרגע אני בונה את העסק הראשון שלי באינטרנט על נישה שייצרתי שכולל מוצר טוב ומתחיל לשווק אותו לכל העולם. אני הולך להשתמש בטכניקות שלמדתי מהגדולים בתחום וכמובן גם ממה שלמדתי ממך. וכמוך אני לא מקווה להצליח – אני יודע שאני אצליח!!תודה על כל המידע הרב שאתה משתף בבלוג שלך. אתה עושה עבודה מצוינת! תמשיך כך!ואל תשכח להתרכז רק במטרה!!

     

    נ.ב: רק בפעם הבאה שאתה בא לעבוד בארומה עם הלפטופ שלך… תשאיר את הפיג'מה בבית :)

    • המיליונר בפיגמה   7 באוגוסט 2008 בשעה 8:57
      (#)

      אהלן,

      תודה רבה על התגובה. מביא המון מוטיבציה, ואני מאחל לך המון בהצלחה עם העסק אינטרנט הראשון שלך.

      אם אתה מנסה למכור מוצר דיגיטאלי, אולי זה יהיה רעיון טוב לפתוח תכנית שותפים באחת מהרשתות. מודל שיווק שותפים, זהו מודל חכם מאוד. ובכך תוכל להוסיף צבא של משווקים לעסק שלך.

      שיהיה המון בהצלחה,
      ואני יודע שתצליח :)

  2. רומן   7 באוגוסט 2008 בשעה 21:57
    (#)

    נרשמתי גם כן ך copeac, ואושרתי..

    גם אני קיבלתי את פרנק קיופו (משהו כזה) כאפילייט מנג'ר..

    עכשיו קצת נחקור את העניין ונתחיל להרוויח,

    אגב בקופיק אם יש לך רווח של 1000$ בשבוע, תוכל לקבל תשלום כל שבוע!!!

    זה אדיר!

    ואם יש לך 1000 דולר בשבועיים אז תוכל לקבל את הכסף תוך שבועיים!

    ומעל 10 אלף נשלח צ'ק אקספרס ספיישל במיידי כשתבקש..

    חזק ביותר..

     

     

    • אנונימי   9 באוגוסט 2008 בשעה 8:42
      (#)

      עוד לא הרווחת דולר ואתה חושב על איך תקבל את הכסף?!

       

      אשליות…. 

  3. רומן   9 באוגוסט 2008 בשעה 9:24
    (#)

    מי אמר שלא הרווחתי דולר?

    • המיליונר בפיגמה   16 באוגוסט 2008 בשעה 1:09
      (#)

      לא לריב….

    • וובה   2 בדצמבר 2009 בשעה 10:59
      (#)

      רומן! מוזר לי לראות אותך בבלוג הזה! D:
      בעיקר כי אני מכיר אותך מהמשחק דפדפן שלך, זה רעיון מעולה וגם אני הולך ליישם אותו בשלב מאוחר יותר בעסק שלי :) אהבתי מאוד את השיטה הטלפונית על תשלומי "מאנה" וכו'.
      אני מאמין שהפרסים בכל עונה זה רק 1% ממה שאתה והשותף שלך מרוויחים בכל עונה! :)
      ישר כוח!
      וובה

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!