תיק מוצרים

בפוסט הקודם, בו פירטתי על קליקבנק ומדוע אני אתחיל בשיווק מוצרים דווקא מקליקבנק, ציינתי על קצה המזלג כי אני אמצא לעצמי כ-20 מוצרים אותם אני אשווק.
הסיבה לכמות זו של מוצרים היא לימוד מטעויות, בקדנציה הקודמת שלי בשיווק שותפים, בחרתי מוצר והתחלתי לשווקו. הייתי ממש להוט להצליח, אך כפי שכבר ציינתי קודם, כשלתי. אמנם הכישלון לא היה צורם במיוחד, אך לאחר אותו כישלון, ידעתי כי ארצה להמשיך ולנסות לשווק תוכניות שותפים, אך יחד עם זאת לעולם לא הצלחתי לאסוף כוחות מנטאליים מחודשים ולחזור לשווק בשיווק שותפים. לעולם, עד עצם היום הזה. המסקנה החשובה ביותר אותה הסקתי מאותו ניסיון הייתה שלא מספיק לשווק מוצר אחד, אלא יש צורך בתיק מוצרים.

כשאנו הולכים לבנק, ורוצים להתחיל להשקיע בבורסה, אנו פותחים תיק השקעות, וזאת מהסיבה שתמיד מנייה מסויימת יכולה לעלות ויכולה לרדת. אנו יוצרים תיק השקעות על מנת למזער את הנזקים. תמיד מנייה מסויימת תעלה ומנייה אחרת תרד. החכמה היא לדעת מתי לזרוק מניות מתיק ההשקעות. כך יהיה גם בתיק המוצרים שלנו.

פוסט זה חושף במידה מסויימת את הפעולות בהם אני נוקט בימים הללו. בימים הללו, אני בונה את תיק המוצרים שלי. אני חוקר, בודק כדאיות, ויוצר רשימה של מוצרים. אני יודע שהבטחתי לחשוף הכל. איך איני רואה טעם, וכדאיות לחשוף את כל תיק המוצרים אשר יהיה לי. במקום אני אחשוף מוצר מתיק המוצרים שלי, וננסה ביחד לנתח את הצלחתו או כשלונו. במידה ואני אראה כי הגיע הזמן להפטר מהמוצר, אני אחשוף מוצר אחר, כך שלאורך כל כתיבת הבלוג, יהיה מוצר חשוף אחד תמיד!

כרגע, בעוד אני ממשיך לבנות את תיק המוצרים שלי, החלטתי כי אני אחשוף את המוצר הראשון. לאחר שיתותים רבים ב-Clickbank Marketplace, החלטתי כי אני הולך לדווח תחילה על התקדמותי עם המוצר Turbulance Training Fat Loss. למען האמת, רציתי לפרט תחילה על שני מוצרים אחרים, אך התחרטתי ברגע האחרון, וזאת מאחר ואני לא בקיא מספיק בתחום. המוצר Turbulance Training מתעסק בהרזייה והגדלת שרירים, תחום בו אני יחסית בקיא, ומתחבר אליו. זו הסיבה שהחלטתי לשווק את המוצר הזה. יחד עם זאת, עדיין קיימות במוחי מספר רב של מחשבות האם בכל זאת כדאי לשווק מוצר זה, מאחר ושוק ההרזייה ובריאות הגוף, הינו שוק תחרותי במיוחד. הדרך היחידה לגלות האם משתלם או לא לשווק מוצר זה הינה לבדוק את זה.

בתקופה הקרובה אני אמשיך לחפש מוצרים לשיווק תוך כדי תחילת נסיונות שיווק למוצרים אותם כבר "סימנתי", בינתיים אתם מוזמנים להציע את הצעותיכם ולחוות את דעתכם.

20 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. תיכנות   13 בינואר 2008 בשעה 1:05
    (#)

    דבר ראשון, הקישור ששמת למוצר אינו פועל… תקן זאת על ידי הוספת הקידומת http:// לתחילת הלינק.

     

    חוץ מזה, יפה שאתה מעדכן כל יום – אני לא בטוח שתגיע למיליון… אך גם חלק מהדרך תהיה הצלחה.

    • המיליונר בפיגמה   14 בינואר 2008 בשעה 16:37
      (#)

      היי,

      קודם כל תודה על כך שאתה עוקב אחר התפתחות הבלוג. שמתי לב שהגבת כבר כמה פעמים, אז תודה.
      ותודה על ההערה של ה-"http://", מה חשבתי לעצמי… בדרך כלל זה לא קורה לי :)

      בקשר למיליון, אני אגיע למיליון, לא רואה אף אפשרות אחרת.

  2. המיליונר בכפכפים   21 בנובמבר 2008 בשעה 0:34
    (#)

    מתחיל להיות באמת מעניין…

  3. אנונימי   8 בדצמבר 2008 בשעה 12:58
    (#)

    אני דוקא בחרתי להתחיל עם סקרים… מה דעתכם על דם הנחיתה שלי?

    http://ttbos.com

  4. גוטה   8 באוגוסט 2009 בשעה 10:09
    (#)

    הי
    חדש באיזור והולך ע"פ ההמלצות צעד צעד.
    ראשית אחלה בלוג ותודה רבה על השיתוף.
    שנית שאלה לגביי הפוסט הזה, איך בוחרים את המוצרים? נרשמתי לקליקבנק ועברתי על מאות מוצרים ורובם נראו לי אחלה, מה עושים עכשיו על סמך מה ממינים?

    מקווה ללכת בדרכך (התחלתי כבר באיביי ושם אני עושה כסף אבל כיוון שאני לא עובד עם דרופשיפרים זה לא באמת משפר את סגנון החיים שלי יותר מידיי – עדיין כבול למקום וזמן).

    שוב תודה
    גוטה

  5. גיא   2 בינואר 2014 בשעה 15:27
    (#)

    רוצה לקרוא וללמוד…אבל לא הסדר לא ברור לא יודע מאיפה להתחיל אחרי בראשית..אשמח לעזרה

    • אורית   4 במרץ 2014 בשעה 13:38
      (#)

      אני גם התחלתי רק עכשיו, קוראת בסדר כרונולוגי לפי תאריכים

  6. יעקב   12 בפברואר 2014 בשעה 18:03
    (#)

    אולי עדיף לימצוא קודם מקור תנועה ואז להתאים לו מוצרים?

  7. לומד   6 במרץ 2014 בשעה 7:19
    (#)

    כן. באופן כללי זאת הדרך העדיפה: תביא תנועה, ואז תמצא מוצרים.
    ואז שתמצא מוצרים תשתמש בגוגל אדסנס, הרווחים יותר גדולים ממה שנראה בהתחלה.

  8. שמואל   12 ביוני 2015 בשעה 0:06
    (#)

    קראתי בראשית ומאוד אשמח לעזרה, חברים תעזרו להבין את התחום בבקשה !

  9. מני   4 במאי 2016 בשעה 1:57
    (#)

    האמת, אתה אדם מדהים!
    פשוט כיף לקרוא וללמוד בנושא בצורה מסודרת, ברורה, איכותית והכל כמובן בהתנדבות.
    הייתי שמח לדבר ולהתייעץ איתך בפרטי, כמה דברים שאשמח להרחיב.
    אשמח שתיצור איתי קשר במייל.

    • נדב   11 בפברואר 2017 בשעה 23:17
      (#)

      באיזה סדר אתה ממליץ לקרוא?
      לפי תאריכים<?

  10. טלחוב   1 ביוני 2017 בשעה 18:43
    (#)

    היי,
    התחלתי בימים האחרונין להתעניין בשיווק שותפים בכלל ובבלוג הנפלא שלך בפרט. קראתי קצת עד עכשיו וברצוני להמשיך אך עליי להרגיע כמה שאלות שמנקרות לי בראש בלי הפסקה.
    1. כשאתה אומר שאתה קורא וחומד בלי הפסקה שעות על גבי שעות (בתחילת דרכך)- איזה תחומים חקרת? על אי לו מקורות מידע אתה יכול להמליץ? לא ברור לי כל כך מאיפה להתחיל מעבר לבלוג זה.
    דבר שני, כשאתה אומר שאתה מרים קמפיין, למה בדיוק הכוונה? הכנת דף נחיתה? ומה השיטות להביא אליו גולשים?
    רוב הסיכויים שתענה לי שכל המידע נמצא בהמשך אבל הייתי חייב לשאול כדי להרגיע את המחשבות
    תודה

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!