היה זה ב-28 בנובמבר, 2008. כמה ימים לאחר האפיליקון הראשון בוא יצאתי לאוויר העולם. טיילתי לי להנעתי ב-Marketplace של קליקבנק. פעם בתקופה, אני נוהג לסייר שם ופשוט לדפדף בין כל הדפים (אבל כל הדפים) של המוצרים, פעולה שלוקחת לי יום עבודה שלם. אני בעיקר בודק מה השתנה, אילו מוצרים חדשים נוצרו, ובכללי מחפש השראה. נחזור לכמעט כ"ט בנובמבר. אז דפדפתי ודפדפתי, ומצאתי מוצר עם Gravity שווה ערך ל-12. משהו במוצר הזה העלה בי ניצוץ, ודי התאהבתי בו. המשכתי לחקור עליו קצת, ולבדוק את התחרות, וגיליתי:
- אין מוצרים מקבילים בנישה הזו, מה שאומר שכל התחרות זה הבערך 12 אפיליאייטס מהגראוויטי.
- אין מתחרים אשר ניתן להתבסס עליהם במהלך מחקר השוק.
- אין הרבה מאוד תנועה בנישה הזו.
- כל מי שמקדם את הנישה ב-PPC, מקדם את זה ב-Direct Linking.
בקיצור, כל הסימנים שמצאתי אמרו לי לא לשווק בנישה הזו (לפחות בהתאם לתבנית שהצליחה לי בהצלחה בשאר המוצרים). אבל כמו שאמרתי לכם, לא יכולתי לעמוד בפני האינסטינקטים הראשוניים שלי והתאהבתי במוצר, והחלטתי לקדם את הנישה! או יותר נכון סופר-סופר-סופר נישה. (כשאני מתכוון לסופר נישה, אני לא מתכוון לטיב שלה, אלא לכמה שהיא קטנה… פיצית… פשוט קטנטונט…).
ישר רכשתי דומיין, בשיא ההתלהבות בניתי עמוד נחיתה, עשיתי מחקר מילים, חילקתי לאדגרופים, כתבתי מודעות פרסום ו….
טעות מס' 1
מאחר ובאותה התקופה הייתי ממש על הגל ב-Google Content Network, החלטתי לבדוק את הכדאיות שם! הייתי כל כך נלהב שלא הקשבתי לעצמי. רק כמה ימים קודם לכן באפיליקון, שאלו אותי מה עובד טוב ב-Google Content Network (מעכשיו GCN)? ואני עניתי שנישות יחסית גדולות עד ענקיות עובדות טוב, נישות בינוניות עובדות סביר, ונישות קטנות לא עובדות.
הסיבה לכך אגב, היא מאחר ואנחנו רוצים למכור לדוגמא אופני פעלולים לקרקס (סופר-סופר-סופר-סופר נישה), כמעט ואיך שלא ננסה, המודעות הפרסומיות שלנו יוצגו לקהל לא ממוקד של אופני הרים או אופני מירוץ, או אביזרים לאופניים, ולכן נקבל הרבה קליקים מסקרנות. בעיקר עם המודעה שלנו מושכת (כמו שהיא צריכה להיות), אבל לא נקבל קונברז'נים. ובקיצור נבזבז כסף.
זה בדיוק מה שקרה לי עם הנישה הזו. אני חושב שהרצתי את הקמפיין הזה במשך חודש, והפסדתי עליו הפסד נטו של $2000. ה-CTR שלי היו טובים, והבעיה היחידה הייתה הקונבז'נים. בסופו של דבר יצאתי מופסד על הנישה הזו ב-ROI גבוהה מאוד.
טעות מס' 2
הטעות השנייה שלי, בקמפיין הזה מגיעה מהסקת מסקנות לקויה. דיברתי על זה באפיליקון האחרון, ואני אדבר על זה עכשיו גם כן. באפיליקון ציינתי כמה חשוב לתעד ולהסיק מסקנות. המסקנות שהסקתי מהמוצר הזה (שאותם כבר ידעתי קודם, רק שעכשיו זה גם פגע לי בכיס), לא לשווק סופר-סופר נישות ב-GCN. העניין הוא, שלא מספיק להסיק מסקנות שליליות, אלא צריך גם להסיק מסקנות חיוביות. והמסקנות החיוביות במקרה הזה, איך בכל זאת אני משווק מוצר שאני מאוהב בו?
כדור בראש
ב-23 ליוני, בעת שהותי בריו דה ז'אנרו, פתאום הרגשתי שאני מקבל כדור בראש! אין לי מושג למה זה קרה, זה מדהים כמה שדברים מטומטמים יכולים להוות לנו השראה מידי פעם. זה היה משהו כל כך מטומטם, שאני אפילו לא זוכר מה זה היה. אבל שישה-שבעה חודשים לאחר שהפסקתי לשווק את הקמפיין הזה, נכנס לי רעיון כיצד לשווק אותו נכון. ישר אמרתי לחברי שיצאו לים ואני נשאר לעבוד! (אין מה לעשות, לפעמים צריך לוותר על תענוגות בשביל רעיונות). העלתי את הקמפיין (כמובן רק Exacts), אני חושב שעבדתי עליו כמה שעות טובות, כי בתחלס רוב הדברים היו לי כבר מוכנים כולל העמוד נחיתה.
בהתחלה הקמפיין דישדש על ה-Break Even. האמת הוא היה רווחי אבל ב-ROI כל כך נמוך, שאני מעדיף לקרוא לזה BE. לאחר חודש, ב-22 ליולי. גוגל החליטו שנמאס להם מהקמפיין שלי, והביאו לו סלאפ (חשוב לציין שהקמפיין שלי, כמו שאר הקמפיינים שלי, לא היה סקאם!). וכך אמרתי, נו טוב… שיהיה… לפחות ניסיתי… יש לי סלאפים* יותר חשובים להתמקד בהם…
* למכת הסלאפים הפוקדים אותנו בחודשיים האחרונים עוד לא יצא לי להתייחס בגלל הטיול, אבל אני אקדיש לזה כמה פוסטים. אגב למזלי קיבלתי רק סלאפים, אחרים קיבלו גם באנים לחשבון.
כעבור שבוע ימים, מרגע הסלאפ, ב-29 ליולי, שמתי לב שהיה לי המרה מהמוצר הזה, שמחתי מאוד, אמרתי Late Comers. ואז היה לי עוד המרה ועוד אחת, מה שגרם לי להכנס לחשבון גוגל אדוורדס היעודי שפתחתי למוצר הזה, ולגלות שגוגל עשו לי Unslap, יש דברים כאלה! לא ביקשתי כלום, לא התחננתי, פשוט כך. כ-Side Note אני חייב לציין שלמרות ה-Unslap זה ממש מעציב אותי הקטע הזה שכך גוגל מתייחסים ללקוחות. אני לא מקדם סקאמים. ורואה את ה-Unslap כהודעה בטעות של גוגל. חכמינו אמרו "סוף מעשה במחשבה תחילה", לא יזיק לגוגל ללמוד קצת מחכמינו. אגב, במשך השבועות שאח"כ הייתי מקבל אן-סלאפים לעוד קמפיינים שלי, מה שמעציב עוד יותר.
ובחזרה למוצר… כיום, כחודשים לאחר שבניתי את הקמפיין החדש, הקמפיין צבר היסטוריה, האקאוונט של הקמפיין צבר היסטוריה, והיום הקמפיין מייצר הכנסות על סך $80 בממוצע ביום, ומבזבז $30. רווח של $50 ביום, ו-ROI נאה של 160%. כל זאת ללא אופטימיזציות, וללא הוספת מקורות תנועה נוספים. ללא מחקר מעמיק יותר ב-Keywords כי באמת בקמפיין הזה הלכתי באם-אמא של ה-Exact, לא רק ברמת ה-Match Types אלא גם ברמת ה-Keywords.
מה שגורם לי לחשוב… ברוב הקמפיינים שלי אני מקדם מוצרים די תחרותיים. לא הייתי אומר שהם תחרותיים כמו Acai. הרבה-הרבה פחות מ-Acai, אבל תחרותיים מספיק… אם היינו מדרגים נישות במילים הבאות: קטנות, בינוניות, גדולות, ענקיות, אז רוב הקמפיינים שלי הם איפשהו בין בינוני לגדול. ואילו הקמפיין הזה נחשב כקטן. נכון שהנישות הגדולות יותר מניבות רווח גבוהה בהרבה מזה, אבל יש גם הרבה יותר כאב ראש!
הכיוון מחשב שעולה לי עכשיו, שאני גם אשמח לשמוע את דעתכם לגביו, מה עדיף להיות שליט בנישות יחסית גדולות? או להיות שליט במספר רב (וזה המפתח) של נישות קטנות.
היתרונות של הנישות הקטנות על פניו הם פחות תחרות, פחות כאב ראש של העתקות, פחות כאב ראש של אסטרטגיות משחק מוחות עם מתחרים אחרים. אבל החסרונות לעומת זאת הם שזה כרוך בהמון-המון-המון עבודה שחורה של ספליט-טסטים לעמודי נחיתה, ספליט-טסטים למודעות טקסט, ובכלל הרבה יצירתיות (שאני לא בטוח שיש לי…). כי למוצרים ממש קטנים, צריך הרבה יצירתיות. אבל מהרגע שכל העבודה השחורה הזו נגמרה, אנו חופשיים הרבה יותר לטיולים (מרכז אמריקה?), וזו הכנסה הרבה יותר פאסיבית ממוצרים תחרותיים.
אז מה דעתכם?
מדוע כל כך אהבתי את המוצר הזה?
אני בטוח שהשאלה הזו תתעורר. מדוע כל כך אהבתי את המוצר הזה? זה פשוט מאוד, כי בזמנו נתקלתי באותה הבעייה שהמוצר הזה פותר, וישבתי שעוד על גבי שעות והיה נורא קשה לי למצוא פתרון לבעיה הזו. נכון, בסופו של דבר מצאתי פיתרון חינמי, אבל זה לקח לי יום שלם. ואם לבנאדם שחי באינטרנט לוקח יום שלם למצוא את הפתרון בחינם, סימן שיש מקום לפתרון בתשלום
הסיבה השנייה היא, שבאותו היום שחיפשתי את המוצרים באתי ברעל של למצוא מוצר שאני אוכל גם לשכפל לאחר מכן ולגייס אפיליאייטס משל עצמי. לא היה מוצרים מקבילים למוצר הזה, ולכן זה היה סימן טוב, שבמידה ואני אצליח לשווק את המוצר, אני אוכל לשכפל ולהיות עם עוד מתחרה אחד בלבד שיש לו גראביטי נמוך.
כרגע אני עוד רוצה למקד את המאמצים שלי באופטימיזציות על הקמפיין, אבל ברגע שאני אהיה מרוצה מהאופטימיזציות, אני הולך להתחיל לעבוד על מוצר מתחרה, וברגע שאני אעשה את זה, כולכם תדעו באיזה מוצר מדובר, באיזה Keywords מדובר ועל איזו שיטת שיווק ללכת
אני חוזר על השאלה שלי, מה עדיף להיות בהרבה מאוד (100 בערך) נישות פיציות, או בקצת נישות גדולות?
שיהיה המשך שבוע ירוק ומדהים.
כנראה שנישות קטנות יותר יציבות לטווח ארוך, ולכן זה ככל הנראה עדיף למרות ההשקעה הרבה (של עבודה שחורה).
המשך שבוע ירוק
כן כנראה,
אגב, הם גם הרבה-הרבה יותר קשות למציאה…
שבוע ירוק
זה כמו לשאול מה עדיף, המון בתים קטנים או 3 רבי קומות, או כמו שאתה תמיד אומר- תלוי!
תנסה לשאול את עצמך את אותה השאלה, אבל בצורה קצת שונה, למה אני מתכוון…?!
תשאל "אם זה לא ידרוש ממני שום מאמץ האם עדיף להיות בהרבה מאוד (100 בערך) נישות פיציות, או בקצת נישות גדולות?" ותקבל תשובה.
עכשיו תשאל את עצמך אם אתה מוכן לשלם את המחיר (שאנחנו יודעים שזה עבודה יותר קשה) על מנת להגיע למטרה היותר נכונה.
אתה נשמע כמו איזה Coach
יכול מאוד להיות, אני קורא הרבה בנושא
בכול אופן קואצ'ינג או לא, זאת דרך נכונה וטובה לעשות דברים
דרך אגב, קואצ'ינג כבר יצא מכל החורים, כל בן אדם שני היום הוא קואצ'ר
אבל גר בדירת 2 חדרים שכורה בגבעתיים, אני לומד רק מאנטוני רובינס
בן אדם שתוך פחות משנה הגיע מלעבוד כאיש תחזוקה שגר בדירת חדר
לאחד האנשים המפורסמים בעולם ובעל אי בפיג'י כשהוא גר בטירת דל מאר
מזה "טירת של מאר"? דל מאר בספרדית זה "של הים".
בכל מקרה, אולי לא הבהרתי את עצמי נכון, אבל אני את ההחלטה שלי כבר עשיתי, אבל שאלתי את דעתכם לגבכים… אז מה אתה אומר יגאל?
טוני רובינס בהחלט בנאדם מדהים, ולקח לו הרבה יותר משנה לגדול…. שכחת לציין שהוא נשוי/חברה שלו (לא בטוח בפרטים הטכניים) היא דוגמנית על.
ככה נקראת הטירה שבה הוא גר
לא יודע לגבי אשתו (וכן הוא נשוי ויש להם 4 ילדים) אבל היא יפה מאוד
לדעתי עדיף המון נישות קטנות שהם כאב ראש כי הן רבות מאוד (אתה רוצה 100) בהתחלה אבל אח"כ יהיה לך שקט להמון זמן ולא תצטרך לטפל בהן כמעט בכלל
אורי, אתה חייב להגדיל את הפונט באתר שלך. אלא אם כן אתה מנסה להרוס לגולשים שלך את הראייה….
תעשה view
text size
תבחר medium
כנראה שזו בעיה אצלך , אצלי מצויין
למעשה אתה מציג פה את חוק הזנב הארוך של הנישות
ניסוח מדוייק
אפשר לפרט יותר על החוק הזה? תודה.
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%96%D7%A0%D7%91_%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%95%D7%9A
מישהו פעם הציג לי תיאוריה מעניינת.
על מנת לעשות מליון דולר, יש שתי דרכים :
1. למכור מוצר אחד במליון דולר
2. למכור מליון מוצרים בדולר אחד
אם נקביל לנושא האפיליאטס, אז הסופר נישה זה המוצר בדולר, אבל על מנת לקבל את המליון, צריך לבצע אותה בכמויות.
ממה שאני מבין, המוצרים והנישות הפופולאריות, זה לא משהו אחד שיביא את המליון דולר, אלא משהו בין לבין, שבבין לבין הזה כולם הנמצאים, והתחרותיות שם לא קטנה בכלל.
בחזרה לשאלה שלך,
מכיוון שהנישות הגדולות הם סוג של למכור מוצר ב1000 דולר ולקוות שתצליח למכור אלף חתיכות בשביל להגיע למליון, אני הייתי הולך על ריבוי נישות קטנות.
מקווה שעזרתי.
זו תיאוריה ידועה, ויש הרבה הקבלות אליה. תקשר אליי אני אספר לך את האהובה עליי
בכל מקרה, לי יש החלטה, אני שואל את דעת הגולשים
לדעתי בכל מקרה התשובה היא לא אחידה. שקט לטווח ארוך מול הכנסה מיידית יותר גבוהה – לי נראה שכדי לשלב בין השתיים, וכל אחד יבחר את הפרופורציות הנכונות עבורו.
אגב, תוכל בבקשה לפרט מה זה סקאם(יש לי הבנה אינטואיטיבית שזה סוג של מוצר שקר כזה, אך אשמח להגדרה יותר מפורטת)?
ואם כבר אנו עם השאילות, דברת על שכפולים, למה הם נועדו? מה זה ואיך זה תורם לרווחיות?
תודה.
אהלן,
סקאם זה הונאה! זה יכול להיות בכל סוג שהוא, לאחרונה נוצר טרנד באפיליאייט מרקטינג של שיווק מוצרים תוך כדי הסתמכות על כך שהמשתמש לא קורא את האותיות הקטנות.
בשכפולים הכוונה היא ליצור מוצר אותו הדבר, ולגייס אפיליאייטס משלי, במקום להיות אפיליאייט של מוצר אחר.
×× ×”×¨×•×‘ ×›×ן ×ž×¢×“×™×¤×™× × ×™×©×•×ª ×§×˜× ×•×ª ××–… ×–×” ×ומר ×©×’× ×©× ×ª×™×”×™×” תחרות ×œ× ×§×˜× ×”. ×–×” ×ומר ×’× ×©×©×™×•×•×§ ×©×•×ª×¤×™× ×ž×¢×™×™×£ למדי ×›×™ יש ×©×™× ×•×™×™× ×œ×¢×™×ª×™× ×™×•×ž×™×•×ž×™×™× ×ž×¦×“ המתחרי×, ספקי ×”×ž×•×¦×¨×™× ×•×›×ž×•×‘×Ÿ גוגל שסוגר ×§×ž×¤×™×™× ×™× ×‘×–×ž×Ÿ ×”×חרון ×›×™ ×× ×©×™× ×¢×•×‘×¨×™× ×¢×œ ×”×—×•×§×™× ×©×œ×• כמו ×”×›×•×•× ×” ל×תר ×©×•× ×” מזה ×©×¨×©×•× ×‘×ž×•×“×¢×” (redirect) ×•×‘× ×•×¡×£ מוריד QS מ- 10 ל – 1 ×œ× ×ª×ž×™×“ מסיבה ברורה. ××– ×ולי כד××™ להתמקד בשירות ××™× ×˜×¨× ×˜ הקשור לשיווק שיתן ערך מוסף ×•×œ× ×¨×§ סקירת ×ž×•×¦×¨×™× ×›×ž×• מיליון ×ž×ª×—×¨×™× ×©×ž×¢×ª×™×§×™× ×חד ×ž×”×©× ×™.
אם הרוב כאן מעדיפים נישות קטנות אז… זה אומר שגם שם תיהיה תחרות לא קטנה. זה אומר גם ששיווק שותפים מעייף למדי כי יש שינויים לעיתים יומיומיים מצד המתחרים, ספקי המוצרים וכמובן גוגל שסוגר קמפיינים בזמן האחרון כי אנשים עוברים על החוקים שלו כמו הכוונה לאתר שונה מזה שרשום במודעה (redirect) ובנוסף מוריד QS מ- 10 ל – 1 לא תמיד מסיבה ברורה. אז אולי כדאי להתמקד בשירות אינטרנט הקשור לשיווק שיתן ערך מוסף ולא רק סקירת מוצרים כמו מיליון מתחרים שמעתיקים אחד מהשני.
גוגל מהווה 5% מתעשיית הפרסום של האינטרנט. נכון, אין עוד חברה שיש לה 5%, אבל מצד שני יש עוד 95% תנועה לא מנוצלת שמפוזרת בין רשתות קטנות הרבה יותר. לכן זה לא אומר כלום.
לגבי מה שאמרת, זה נכון דווקא לגבי הנישות הרוויות. אפשר להקביל את כמות הנישות הקטנות לאינסוף, ואילו נישות גדולות יש בערך 100-200 וזה מתחלק בין אלפי אפיליאייטס.
שירות אינטרנט זה תמיד טוב לטעמי, השאלה אם אתה באמת רוצה להתעסק עם הנישה של שיווק באינטרנט? אני את ההחלטה שלי עשיתי, ולפחות בתקופה הקרובה, אני לא רוצה שום קשר לשיווק מוצרים למשווקי אינטרנט.
יגאל יא גבר! התגעגעתי אליך
גוגל מהווים רק 5%? נשמע לי לא הגיוני… אם היית שואל אותי, הייתי זורק לך שגוגל מהווים 40-60 אחוז. אבל זו סתם תחושת בטן.
מתי אני רואה את העיניים היפות שלך?
אהלן רז,
יש הבדל בין שוק החיפוש לשוק הפרסום. אתה צודק שגוגל מהווים 60% מטראפיק ה-Sponsored Search, אך יחד עם זאת שוק הפרסום הוא גדול. תזכור את הפרסומות ב-YNET, CNN, FOX וכו… לכן אם לוקחים הכל, גוגל מהווים 5%.
כן השוק של שיווק למשווקים מוצף, כל יום יש מוצר חדש ואנשים עושים כסף בעיקר מלמכור למשווקים מוצרים שיעזרו להם להרוויח מיליונים. מה שבטוח הוא שאם היה מוצר כזה, אף אחד לא היה שומע עליו ובטח שלא היו מוכרים אותו. התכוונתי למוצר כמו אתר שירות כלשהו שיתן ערך מוסף ללקוחות בתחום כלשהו, כמו טכנולוגית השוואת מחירים, אבל משהו אחר לגמרי כי זה כבר יש והרבה.
אהלן
אני תמיד בעד חלוקה לריבוי של נישות ולא לשים את כל הביצים בסל אחד זוכר?(-:
לדעתי זה המודל הכי נכון להכנסה בטוחה ויציבה.
תאורתית זה נשמע נכון אבל מעשית, אם מסתכלים על CB אתה יודע כמה כספים ואנרגיות צריך עד שבודקים הצעה של מוצר מסויים במיוחד אם זה מנישה קטנה.
צריך למצוא שיטה להרמת קמפיינים אינסטנט, לפרוס רשת ולקוות לטוב.
לדעתי אפשר להתרכז בנישה מסוימת, לבנות אתר שלם סביב אותה נישה וכל עמוד יהיה עמוד נחיתה שמיועד למוצר אחר.
אם כבר, שיהיה בנוי לSEO (-:
בהצלחה.
ואולי כבר יש לי שיטה כזו?
אבל מסכים איתך שצריך עצבי ברזל בשביל לבדוק את הנישות הללו, אני חושב שבסופו של דבר זה משתלם.
אשמח לשמוע על איך ניתן לעשות דבר כזה ? להרים קמפיין במהירות אני מתכוון
אין לי שיטה כזו עדיין, סתם צחקתי כשתהיה אני אכתוב אותה, מה שבטוח זה שתהיה!
לדעתי באמת בגלל כאב הראש כדאי ללכת על נישות קטנות, במיוחד את בתיכנון לטייל בעולם בשלב זה של החיים, ושיתפנה יותר זמן לעבודה נטו כדאי לנסות ללכת על נישות גדולות בשביל לקצור יותר רווחים…
מעניין באיזה מוצר מדובר (-:
אהלן.
מסכים חלקית. כסף זה לא הכל בחיים אני בעד שילוב, צריך גם אתגר, ונישות תחרותיות מהוות לי אתגר. גם מציאת הנישות הקטנות מהוות אתגר אגב…
שוב הכל תלוי בלו"ז שלך, אם אתה רוצה עכשיו ללכת לעשות מידיטציה למרגלות הר בהודו חודש ימים, אז נישות קטנות זה הדבר…
וצודק כסף זה לא הכל, מקווה להגיע לנקודת הזו בקרוב (-:
ואם האתגר מניע אותך ויש לך את הזמן להשקיע בטווח הארוך, למה לא….
שמח לשמוע שאתה חוזר למתכונת יומית של פוסטים, מקווה שתצליח בזה, אולי נעזור לך עם כמה פוסטי אורח אם תסכים…
ד"א מתי כבר נישמע קצת חוכמת SEO ממך?
אילן ג'ורוב.
עוד משהו, קמפיינם קטנים זה טוב בגלל היציבות, אם אתה מקבל 80% ממהכנסה שלך מקמפיין אחד (ויש אנשים כאלה), והוא מסיבה כלשהי נדפק, אם זה גוגל או המרצ'נט או בום של תחרות אתה בבעיה…
אז אם אתה יציב כבר מבחינת פיננסית, דווקא ללכת על קמפיינים כאלה יכול להיות באמת מאתגר…
הבעיה בנישות קטנות שלוקח מלא זמן לאסוף סטטיסטיקות מה שמקשה בצורה משמעותית על אופטימיזציה מכל סוג שהוא מה שהופך נישות קטנות לסןג של משחק hit and miss
או למותחן של סבלנות.
יצא לי לבדוק כמה נישות קטנות, הפעם הקמפיין היה לי רווחי מההתחלה (כלומר מההתחלה השניה).
חוץ מזה מה רע בהרבה Hit & Miss הרבה פעמים עד שיהיה Hit & Hit.
ברור שנישה גדולה, אתה קורע את התחת על לעשות את עמוד ה PRESELL הכי טוב שיש, מתכרז במילים טובות עם מלא טראפיק, ומשתלת על אותם קייוורדס.
כמו שההוא מCOMMISSION BLUEPRINT, פרסם על המילה WEIGHT WATCHERS, ועשה פריסל לFAT LOSS 4 IDIOTS וזה הניב לו רווח של 1000 דולר ביום.
אל תאמין לכל מה שאומרים באיבוקים,
אני באופן אישי בחודש יולי שעבר (2008) פרסמתי על המילה Weight Watchers, זה לא כזה להיט….
פוסט יפה, מראה על אדם שלומד מטעויות, אני מעדיף נישות קטנות אך עדיין לא נכנסתי אליהן כמו שצריך
אהלן,
תודה רבה
עדיף להיות שליט גם בנישה מספיק גדולה וגם בהרבה נישות קטנות
אני אוהב נישות קטנות כי קל יותר לשים את האצבע שם על הפרטים הקטנים של הקמפיין, וגם זה שיש פחות מתחרים נותן קצת אוויר.
לדעתי ריבוי של הרבה נישות קטנות אולי מסכן בזמן של עבודה, אבל לך ביטחון, במקרה ומשהו (או גוגל) מכסחים לך חלק מהקמפיינים.
ושוב, נראה לי שיכול להיות חתיכת דבר מדליק להחזיק מוצר בנישה גדולה ועוד הרבה-הרבה-הרבה קטנים נוספים.
אני מסכים איתך ב-100%
*נותן לך ביטחון*
מה קורה יגאל?
קראתי את הפוסט, ועם הניסיון המועט שלי בתחום, גרם לי לחשוב על משהו, אתה אומר שאתה מוציא 30 דולר ביום על פרסום, ונגיד שאתה משלם בין 20 ל30 סנט לקליק, כלומר יש לך פחות או יותר 100-150 קליקים ביום, ונגיד שיש לך CTR של 3-4 אחוז, זה אומר שיש לך בערך 3000 אימפרשיינס ביום, ולנישה מאוד ספציפית זה באמת כמו הגיונית? כאילו כל המילים שלך הן קשורות לנישה, או שאתה הולך גם ממש ממש בעקיפין?
ולמה רק שבוע ירוק, עונה ירוקה:) יאללה חיפה!!
אהלן,
במקרה הספציפי הזה, כל המילים ממוקדות עם רובה צלפים על הנישה הזו, עוד לא התחלתי לפזול הצידה….
אהלן יגאל
פוסט מעניין
אשר בהחלט אפשר ללמוד ממנו ולהסיק מסקנות
( שלא תגיד שאני לא מפרגן שמגיע…)
וגם טוב לדעת שלא רק אנחנו מפסידים כסף מידיי פעם…
אני אישית מעדיף נישות בינוניות
כי שם יש הכי הרבה לאן להתפתח כמו שכתבת
מבחינת ספליט טסטינג ושיווק
ופה באמת יש לך אפשרות להשתמש ביתרון היחסי שלך מול אחרים
דווקא בנישות קטנות אולי אין תחרות אבל שהיא תגיע היא תיהיה משמעותית
ובנישה יחסית גדולה אתה לומד להתמודד איתה
וגם כי זה הרבה יותר כייף לשווק משהוא שיש הרבה תנועה
מאשר דברים קטנים ומשעממים שלא הרבה מחפשים ביום.
פעם פירסמתי קמפיין על מילת חיפוש עם טראפיק מטורף
לפי דעתי היו לה איזה 8000 חיפושים בשעה !
למרות שכל הכסף לקמפיין ניגמר בדקות והוא לא היה רווחי
לראות את הכח הזה ולהרגיש אותו היה פשוט תענוג.
נ.ב
אתה יודע יגאל הגעתי למסקנה מעניינת
שתכלס העולם הזה של שיווק שותפים הוא דיי יבש
אין יותר מידיי מקומות לקרוא מה קורה ולשמוע סיפורים
והבלוג שלך זה ה YNET שלי
מבחינת העיניין שלי בתחום הזה
אז תמשיך לפרסם
אבל דברים מעניינים שאפשר ללמוד מהם
תודה רבה, בסופו של דבר הכל עניין של העדפה אישית…
גם אני לא פירסמתי תוכניות סקאם וגוגל לא רק שנתנו סלאפ אלא חסמו את החשבון שלי לצמיתות!
עשיתי כדברייך ופירמטתי תמחשב המנתי כרטיס אשראי חדש ופתחתי חשבון חדש הכל חדש והם לא נותנים לי לפתוח חשבון חדש!
כשפניתי אליהם הם עונים לי תשובוה לקונית קצרה שלא אכתוב להם יותר בצורה מתנשאת ובוטה.
הם לא מבינים שיתכם שיש להם באגים במערכת שיתכן ומתרעים סתם על מודעות לא תקינות שמזכות אותנו בגוגל סלאפ ובמיקרה שלי חסימה לצמיתות.
לא זכור לי שכתבתי פוסט על איך להתגבר על חסימה מגוגל, אולי שאלתי כמה שאלות מנחות, אבל לא כתבתי מדריך, ואני גם לא אכתוב. אבל בוא נגיד כך, יש לגוגל הרבה יותר דרכים לעקוב אחריך כמו MAC Address, כמו כתובת בבית, כמו Flash Cookies, כמו IP, וכו…
העצה הכי טובה שאני יכול לתת לך זה תתקדם!
תישמע לרוב עשית משהוא לא תקין מחינת גוגל
וזה לא משנה עכשיו מה
( אולי רק אם אתה רוצה לא לעשות את זה שוב.. )
גוגל זו**ת ואין מה לעשות
או שבעצם יש.
תישמע לפרמט את המחשב ממש שאין צורך
רק למחוק קוקיס.
עכשיו ככה את החשבון הישן תסגור ואם יש כסף
תבקש החזר והם יתנו לך.
1.תשכח מהחשבון
2.תשכח מהאימייל
3.תשכח מהכרטיס אשראי
4. תשכח מהטלפון ששמת
5. תשכח מהכתובת שלך ששמת שמה
6. תשכח מהדומיינים בפרסמת בהם
7. תשכח מההסוטינג אם הייתה לך שמה IP קבועה תחליף
אם לא תשתדל להחליף הוסטיג
8. תשנה את הקוד באתר שלך כמה שיותר.
חוץ מהשם שלך הכל צריך להשתנות
ואז החשבון יעבוד.
עצוב אבל נכון
גוגל הם פאשיסטים
אם אתה לא מפרסם במאות דולרים ביום
אתה לא מעניין אותם בכלל.
איך תמיד יש להם תגובות שמתחילות ב
I understand you're concerned that your …..
מה אתם מבינים מה ?!
תריצו ת'מודעות כבר זבלים !
החשבון שלי שמה מבוטל ניקיתי קוקיז וכלום לא עוזר.
לא ידעתי שהזבלים האלה מתעסקים רק עם מיליונרים.
הגיע הזמן להפטר מהמונופול הזה.
החולרות האלה מתיחסים אלינו כמו כלבים..
זו שטות! יש גם מיליונרים שקיבלו בעיטה החוצה!
וגם המידע שאבי פירט הוא לא מספיק. לגוגל יש עוד דרכים לעקוב אחריך חוץ מקוקיז…
אילו דרכים בדיוק ?
MAC לא עובר דרך האינטרנט
רק ב LAN
מעבר למה שציינתי
אין לגוגל איך לעלות עלייך
כבר חסמו אותי כמה פעמים
והפעולות האלה עבדו
אם הם חסמו אותך "כמה פעמים" כנראה שהם לא כל כך עבדו, אבל בכל מקרה, שיהיה בהצלחה…
למדתי בעסקים שכדאי לפרוס את סיכויי ההצלחה למספר נתיבים. נישות שעתידות להניב 50% מכלל המטרות הכספיות שלך מחייבות מספר נישות שבסה"כ יסתכמו ל 50%. לדוגמה אם אחוז אחד מנישה גדולה יניב 1000$ יש לעבוד כמנגד עם מספר נישות קטנות שאחוז אחד מהם בסופו יניב את אותו 1000$.
ניקי מלוס אנגלס
קצת סיבכת אותי עם המספרים,
אבל רואים שהכוונה טובה,
אז תודה
היי, תוכל בבקשה להסביר מה זה גרוויטי? אני אפילייט מתחיל, ועד עכשיו עשיתי בעיקר קמפיינים שיצצאתי בהם איוון (לא מרווח ולא מופסד), ובדיוק הצטרפתי לקליקבנק. מה המדד הזה אומר?
תודה!
תוכל לקרוא פה: http://imcouple.com/%d7%9e%d7%93%d7%a8%d7%99%d7%9b%d7%99%d7%9d/clickbank-gravity-%d7%94%d7%94%d7%a1%d7%91%d7%a8-%d7%9e%d7%90%d7%97%d7%95%d7%a8%d7%99-%d7%94%d7%9e%d7%a1%d7%a4%d7%a8
תודה!
(התגובה קצרה מדיי אז צריך לכתוב משהו בסוגריים.)
היי, רציתי לדעת לגבי ההרשמה לאתר azoogleads בתהליך ההרשמה אני מתבקש לבחור 1 מתוך 4 אפשרויות:
1 . W-8BEN
2 . W-8ECI
3 . W-8EXP
4 . W-8IMY
מה אני צריך לבחור מתוך האפשרויות האלו כתושב ישראל ?
ואין לי עסק בחו"ל וגם לא בארץ אני רוצה לשווק מוצרים של azoogleads .
רני, מה נראה לך? שיגאל הוא תמיכה טכנית של AZOOGLE?
תשאל אותם.
רני,
זה לא משנה מה תבחר, בטלפון תסדיר את זה גם כך עם אזוגל…
אחד הפוסטים היותר קולחים ועניינים שלך.
אני הייתי בוחר בשילוב של שתי הגישות – שניים שלושה מוצרים בנישות הגדולות, ועשרות מוצרים בנישות הקטנות.
כלומר, "לקוח" עוגן מרכזי, ועוד עשרות לקוחות "קטנים" מהזנב הארוך.
מסכים ב-100%
לדעתי המשאב הכי בעייתי בכל הסיפור זה הזמן שלנו או נתרגם לתכלס כמה קמפיינים אנחנו יכולים להרים בשנה. מכאן המסקנות האישיות שלי הן:
נישות בינוניות – יש מספיק נפח תנועה, לא יותר מידי סקסי לכל אפילייאט מתחיל, יש מספיק מכירות ביום בשבוע וכו'. הקיצר לא קטן מידי אך לא תחרותי מידי.
קטן מידי = פוטנציאל החזר נמוך על ההשקעה שלי, תחרותי מדי = כרבי ראש שונים ומשונים.
בינלאומי – צורך או עניין שיש בו פעילות עסקית אינה מוגבלת לארהב בלבד.
לא טרנדי / אופנתי – בתקווה שיהיה לכמה שנים קדימה.
לא דורש ממני לימוד ארוך מידי של התחום.
יש בו ערך גבוה ללקוח, סקסיות, תועלת מוחשית, פתרון לבעיה שבאמת נוגעת / כואבת.
הלקוחות הם אנשים רגילים, כלומר, לא איזה מומחים לנושא, מומחי אינטרנט וכו'.
אלו נוטים לדעתי להיות סופר ביקורתיים, ומודעים לניסיונות שיווק מצד אפילייאט.
אהה ועוד משהו, שיעשה הרבה כסף…
זה לא שאני אוהב כסף חלילה, אני רק נהנה לראות אותו מגיע…. זה הכל.
פשוט.
חחחח,
הרגת אותי בסוף
אני מסכים חלקית, תזכור שנישות קטנות אפשר להוציא לאווטסורסינג בכיף
הכסף שלכם נישרף בגוגל על ידי אחד שמקליק על המודעות שלכם כל פעם מאיפי שונה בגלל שגוגל חסמו את החשבון שלו לצמיתות.
זה נשמע כמו בפעם הבאה שתצא לפאב, מישהו ייגש אליך עם מחט של איידס וידקור אותך…
לכל נישה יש את הטריקים שלה, זה לא רק מילים או רק מודעה או רק דף נחיתה או רק מוצר או רק חוסר תחרות. כדי להרוויח ROI שיאפשר לך לחיות בכבוד חייב להתקיים דיון רצוף שמתחיל בראש של המחפש, ממשיך במודעה הנכונה, ממנה אל דף הנחיתה שמחדד את הצורך ומציג את הפתרון ומשם אל דף הספק שיודע לסגור את העסקה!
לאחר שלמדת את הנישה אתה צריך הברקה ולאחר מכן ביצוע מבריק. אם יש לך את כל אלו ואתה כבר מבין את העסק יותר קל לחפור לעומקן של 1-2 נישות גדולות. אם חסר לך אחד הרכיבים אתה ואתה מתעקש לעשות את אותן טעויות שוב ושוב מותב שתכריז על פשיטת רגל. המרחק בין הצלחה לכישלון הוא קצר מאוד.
אם אתה פחות טוב אתה יכול לייצר את אותה הכנסה מעבודה על 100 תתי נישות
תשמע שלומי,
בסופו של דבר גם גימיקים שיש לך נעלמים, היה לי גימיק כלשהו, שנה הוא עבד ועכשיו צריך להתחדש כי כולם העתיקו.
אבל אני חושב שלא צריך לפסול את הנישות על הסף…
מותב–> מוטב, סליחה על שגיאת הכתיב
מה דעתך שיווק מוצר חדש ב- CB שעוד אין לו גרויטי?
רעיון טוב,
אך לא למתחילים אלא רק למתקדמים שיודעים להעריך מוצר מבלי לראות את המספרים שלו.
בהצלחה.
חם חם מהתנור – רק עכשיו נכנסנו לקליקבנק – מחפשים שותפים רציניים שלא אכפת להם לעשות הרבה כסף
הרעיון חדשני – עוד לא היה כמותו בתחומו. אנו מציעים עמלה של 60% בקליקבנק !.
האתר לישראלים נראה שונה לגמרי מאשר לכל מי שגולש מחוץ לישראל, כי בארץ יש לנו קהילה של אלפי גולשים (בחינם).
ניתן להכנס לדף ה- Affiliates שלנו דרך לינק "שותפים" למטה, ובדף השותפים ניתן גם ללחוץ על קישור "HOME" ולראות כיצד נראה האתר למי שגולש מחוץ לישראל.
בואו לעשות את המכה!
אדי
מה אתה מוכר ?
מה האתר שלך ?
תן פרטים בבקשה. מה הטעם בלי פרטים ?
לחץ על השם שלו ותראה
תמיר,
ניתן להכנס לאתר דרך השם שלי, אבל הנה הלינק גם:
http://www.studyb4.com
האתר מהווה גישה חדשנית וחינוכית (!) להורים שילדיהם מבלים שעות רבות במחשב. יש הרבה תוכנות היום שחוסמות זמן מחשב, לפי שעות פעילות או מגבלת שעות יומית.
אנחנו תוקפים מכיוון אחר – כיוון חינוכי ולימודי – אם כבר הילד במחשב (ותאמינו לי – המלחמות איתם אבודות מראש) לפחות שילמד מזה משהו…חשבון/ידע כללי ועוד נושאים רבים שההורים יכולים להגדיר בעצמם או לשתף עם הורים אחרים.
חבל על הזמן – מי שרציני – ירוויח ביג טיים.
אדי