יעדים לחודש ינואר

ניסיתי לסיים את התכנית העיסקית שלי לכל המסע, אבל לא סיימתי. לכן, אני אפרט את היעדים שלי לחודש ינואר 2008. אני אפרט את היעדים והמטרות בכמה מישורים ואשאף להגיע אליהם. אני רוצה לציין מראש כי היעדים לחודש ינואר הינם יעדים מאוד "מקלים" ואני אפרט למה.

בלוג המיליונר בפיג'מה

בקשר לבלוג, אני חייב לבנות לעצמי מסגרת בה אני אקפיד לכתוב פוסט מידי יום, כמוכן אני רוצה ליצור לעצמי מחסנית פוסטים אותם אני אפרסם כאשר לא יהיה לי פנאי לכתוב.
מעבר לפוסטים של "דיווח מהשטח" (פוסטים בהם אני אפרט בדיוק מה עשיתי) אני מעוניין לכתוב פוסטים בנושאים הבאים:

  • למה אני עושה אתה כל זה? – חשוב לי לפרט למה אני רוצה בכלל להרוויח מיליון שקל וכמוכן חשוב לי לפרט למה אני כותב את הבלוג הזה (רמז: זה לא מהסיבות שאתם חושבים…)
  • מי זה המיליונר בפיג'מה? – אין מה להתלהב אני לא חושף את עצמי, אני רוצה לתת לכם יותר פרטים עליי, ולמה אני מתחבא מאחורי תחפושות וכתובת באינטרנט?
  • למה אני קורא לעצמי המיליונר בפיג'מה? – לרוב זה מובן מאיליו, אבל אני אכתוב בכל זאת, כדאי לפאר את עמוד האודות שלי :)
  • מאמר על הפחד מהצלחה.
  • "המזל שאלוהים הבטיח לי"

וכמובן שאני אכתוב תכנית עיסקית, כי זה חשוב, חשוב מאוד. יש פה הרבה חומר לכתוב עליו, אז יש סבירות שחלק מהמאמרים יידחו לחודש הבא.

אני חושב שכתיבת המאמרים הללו הרבה יותר חשובה בשבילי מאשר שהיא חשובה לכם בתור קוראים, למרות שאני חושב שהם יועילו לכם לא מעט. אני חושב שהם חשובים כי כרגע אני נמצא בשלב של בניית זהות עצמית חדשה, שגרה חדשה, ומטרה חדשה. המאמרים האלו יעזרו לי לענות על השאלה מי אני?

כבר ציינתי את זה קודם, אבל המאמרים הללו ישתלבו בין המאמרים בהם אני אדווח מהשטח בדיוק את מה שאני עושה. יכולתי לכתוב שני מאמרים ביום, אבל אני חושב שזה יהיה כבר יותר מידי. אני אנסה לשלב את המאמרים עם הדיווחים המשטח במסגרת של כל יום אחר (לא יודע איך אומרים את זה בעברית, התכוונתי ל-Every Other Day).

מטרות לימודיות

כפי שכבר ציינתי קודם, אני אתחיל את המסע באמצעות שיווק תוכניות שותפים. כרגע אני עובד על תחקיר (בדיוק כמו בצבא :) ) הפקת לקחים מהכישלון שלי לפני שנתיים בשיווק תוכניות שותפים. אני מתכוון להתחיל ללמוד יותר לעומק את תורת ה-PPC בהתמקדות על Google Adwords, אבל אני אפלוש גם למתחרים אצל MSN & YAHOO.

לפי הלו"ז שהצבתי לעצמי אני אמור להתחיל לפעול בשטח החל מיום שלישי בערב, מה שאומר שאת הדיווח הראשון מהשטח אני אעביר בסוף השבוע.

יעדים כלכליים – 359.80 שקלים חדשים

אני מודה לכם מאוד שהגעתם עד החלק הזה וזאת כי אני יודע שקראתם את הפוסט הזה מהסיבה היחידה שמעניין אתכם כמה כסף אני רוצה לעשות החודש? ואני די בטוח שהתאכזבתם. אולי התאכזבתם זו לא המילה הנכונה כי רובכם עדיין לוקחים את המסע הזה בתור צחוק וזאת הייתה סה"כ עוד בדיחה מצחיקה! שמחתי לגרום לכם אושר וחיוך. בד"כ כשאני גורם למישהו לחייך אני מרגיש שהיום היה מושלם.

וכעת ברצינות, 359.80 ש"ח זוהי משכורת של סמ"ר בצה"ל, חייתי מהמשכורת הזאת ואפילו משכורת יותר נמוכה במשך הרבה זמן. ועוד חודש אחד אני אחזיק מעמד.

המטרות שלי לגבי החודש הראשון הם יותר חינוכיות ופחות כלכליות. מי שחושב שלעשות כסף באינטרנט זו עבודה קלה, טועה ובגדול! לעשות כסף באינטרנט זו עבודה קשה כמו כל שאר העבודות.
אמרו את זה כבר לפני ואני עכשיו הולך להישמע ממש קלישאתי, אבל "כל מסע מתחיל בצעד קטן", וזהו הצעד הקטן שלי. "כל ההתחלות קשות…", ואני יכול למצוא עוד אלף.
אני מאוד מזדהה עם המשפטים הללו וזאת מאחר ולפחות בתחום של העשיית כסף באינטרנט יש הרבה עבודה סזיפית בהתחלה אשר משתלמת רק כעבור (לפחות) 30 יום.

אולי התאכזבתם, אולי צחקתם, אבל אני יודע דבר אחד. או ב-31.12.08 או ביום העצמאות ה-61 של מדינת ישראל יש לי מיליון שקל ביד, נ-ק-ו-ד-ה

8 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. הנהלת חשבונות   21 במאי 2008 בשעה 14:02
    (#)

    מגניב לראות את היעד לחודש הראשון. ועוד צנוע…

    ומגניב עוד יותר לראות אותו בדיעבד, לאחר שהיום (מאי) ידוע שעשית כסף… חיוך

  2. הישרדות   7 באוקטובר 2008 בשעה 12:34
    (#)

    וואלה לא קראתי בכלל פוסטים אחרונים ככה שאני לא יודע כמה או מה הולך איתך כרגע, אני ממשיך לקרוא פוסטים לפי סדר, אולי גם יעזור לי בהמשך.

     

    בכל מקרה בהצלחה!

     

    דודי.

  3. המיליונר בכפכפים   20 בנובמבר 2008 בשעה 0:21
    (#)

    פוסט טוב, הוצאת אותי מהמפת מציאות שבה חשבתי שאי שם יש תחום שבו ניתן לעשות הרבה כסף מעבודה קלה, המשפט שלך תרם לזה רבות: "מי שחושב שלעשות כסף באינטרנט זו עבודה קלה, טועה ובגדול! לעשות כסף באינטרנט זו עבודה קשה כמו כל שאר העבודות"

  4. הדיסלקטית   28 ביולי 2009 בשעה 7:52
    (#)

    הי,
    אני מתחילה את דרכי בעולם הוירטואלי.
    כרגע אני מרגישה שהמכשול העיקרי שלי הוא דווקא הכתיבה. יש לי דיסלקציה. קראתי באחת התגובות לפוסתים קודמים שגם אתה סובל מסוג מסויים של דיסלקציה ומעניין אותי לדעת איך התגברתה על זה?
    לא סביר שהרצתה כמפיינים עם שגיאות כתיב…

    • המיליונר בפיג'מה   31 ביולי 2009 בשעה 21:45
      (#)

      אהלן,

      אני גם כן סובל מדיסלקציה, וזו הסיבה לשגיאות הכתיב המרובות באתר.

      לפני שאני מעלה קמפיינים אני משתף את אחותי, או בן-דוד שלי בד"כ. לפעמים אני גם פונה לפרילנסרים.

      בהצלחה.

  5. אפי   19 באוגוסט 2017 בשעה 13:16
    (#)

    רק התחלתי לקרוא והשנה 2017. שמעתי אלייך בפודקאסט "עושים שיווק באינטרנט". הכתיבה שלך מאוד מעניינת ורעיון מדהים. אני קורא הכל מהתחלה.אז תודה לך זה נותן לי המון השראה וכח להמשיך במסע הפרטי שלי!

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!