כמה הודעות + פאקינג יורו

טוב, אז עכשיו יש לנו, או לפחות לי, סיבה למסיבה. או שלפחות לבטלה. כן, אני מדבר על היורו 2008 שבא עלינו לטובה, או שלא… בעיקרון, כפי שאתם רואים, הדעות שלי חלוקות לגבי היורו. אני מאוד אוהב יורו, אבל זה גוזל ממני איזה לפחות 4 שעות ביום לראות את המשחקים. ובמידה ויש משחק טוב, ואני רואה אותו בפאב, אז זה כרוך בהרבה בירה שמשביתה אותי להמשך היום.

מצד שני, יש כמה משחקים טובים. היום, היו אחלה משחקים, וממש בזמן המשחק בין טורקיה לשוויץ, לקחתי יוזמה והתחלתי לעבוד במולטי טאסקינג! אז כן, עניתי על כל-כל-כל-כל התגובות שהחסרתי בתקופה האחרונה. נראה לי שהיה משהו כמו 200. אז אתם מוזמנים לחזור ולכתוב תגובות בהמוניכם כי חזרתי לענות עליהם.

מה שכן, לא עשיתי היום כלום עדיין. לאחרונה אני די חי על פי שעון קליקבנק, או אם תרצו שעון לוס אנג'לס. מצאתי את עצמי עובד יותר טוב שלילה. אז היום התעוררתי בשעה 8:30 בבוקר, או אם תרצו 18:30 שעון ישראל :) ועל הבוקר, למרות שכבר התחיל להחשיך, היה לי שני משחקי יורו. ועכשיו… עכשיו העבודה האמיתית מתחילה.

אני מתכוון להרים עוד כמה קמפיינים אשר קשורים לרשת התוכן, ולראות מה יהיה, אני מאוד מקווה שיאשרו אותם מהר, כי אני כבר חסר סבלנות עם כל האיטיות הזאת!

נ.ב. אני חייב לנצל את עליית הדולר, וכתוב סוף סוף את פוסט ההכנסות של חודש מאי. בבוקר תקבלו אותו :)
עדכון של הבוקר: טוב, אז הזמן טס לי מהר. אני עדיין עובד על הפרוייקט הגדול שלי. ועכשיו אני עייף מת. אז אני הולך לישון, וכשאני אתעורר אם לא יהיה לי חשק לפרוייקט הגדול שלי, אני אכתוב את הפוסט. מקסימום מחר. סורי…

8 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. עומר רוזן   12 ביוני 2008 בשעה 10:37
    (#)

    אני אתמול למדתי פרק במבוא לשבדית במחצית הראשונה. השנייה כבר לא אפשרה לי לעשות חלוקת קשב בין צורת הרבים של שמות עצם לבין ההתקפות הטורקיות.

  2. נירו   12 ביוני 2008 בשעה 18:01
    (#)

    מיליונר,

     

    סחתיין על הבלוג.

     

    קראתי באחד הפוסטים האחרונים שלך שאתה משתמש ב- Xtreme Conversions. תוכל בבקשה לפרט קצת לגבי הכלי ובמה הוא עוזר לך מנסיון אישי? (קראתי את דף המכירה שלו אבל הייתי רוצה לשמוע כיצד הוא מייעל לך את העבודה השוטפת, מה ההתרשמות שלך)

     

    תודה

    נירו

    • המיליונר בפיגמה   14 ביוני 2008 בשעה 1:38
      (#)

      אהלן נירו,
      אגב יש קשר לשחקן? :)

      כתבתי כבר קצת על xtreme conversions בעוד כמה פוסטים, אני מקווה אבל לכתוב פוסט יותר מקיף, ולהדגים איך אני משתמש בו.

      יום טוב.

      • נירו   14 ביוני 2008 בשעה 16:49
        (#)

        חחח.. שום קשר לשחקן (אם רק היה לי שקל עבור כל הערה "חכמה" של החבר'ה מסביב..:-) )

         

        כן, ראיתי שכתבת קצת פה ושם אבל אני מחכה בקוצר רוח  לפוסט מקיף בעניין מכיוון שמדובר בתוכנה לא זולה בכלל והייתי רוצה לשמוע קודם ממשהו שאני סומך עליו ושיודע לנצל את התכונות שלה.

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!