הפוסט הזה הוא בשבילך + הפתעה בסוף

הפוסט הזה הוא בשבילך

הפוסט הזה הוא בשבילך

לאחר שבפוסט הקודם הכרזתי בקול תרועה על הפורום האקסקלוסיבי אותו אני הולך לפתוח, קיבלתי תגובות מעורבות דרך הבלוג, דרך המייל ודרך הפייסבוק. תגובה אחת, שיצאה נגד הרעיון תפסה את עיני, והאמת? הוא די צודק… + יש גם פתרון שיפתיע את כולם. חכו לסוף בשביל להגיע לפתרון שירצה את כולם… בינתיים, אני רוצה להבליט את התגובה אשר תפסה אותי:

יגאל,
אין לי ספק שהפורום הזה יהיה איכותי, ואפשר להעריך שהחממה הזאת תשפר בצורה ניכרת את אחוזי ההצלחה של המשתתפים בה. ואם להיות כנה, אני אפילו חשבתי לבלוע את הצפרדע ולרשום מכתב המצלה על אודותי… אבל אני לא מסוגל.

אני לא מסוגל, אני פשוט לא מתחבר לדרך הזאת. נראה כמו כוכב נולד של השיווק באינטרנט, "אפיליאט נולד", כאילו אני צריך לעבור איזשהי סדרת אודישנים ואם אהיה מספיק טוב אז אעבור לשלב מול הקהל בבית… תצביעו 2!!(או בדרך שלנו- תקליקו לי!)

אבל זאת הבעיה שלי, ניחא..

כן הפורום האקסלוסיבי בהחלט יהיה להיט, אך האם הוא פותר את "הבעיה" ? האם הוא יתן לחברה החדשים מענה אינסטנט? התשובה הברורה היא שלא.

מה יקרה אז עם הבלוג? כרגע יש לך 347 "חברים" מהפייסבוק ואני מעריך שעוד מאות נוספים. מה אז? 247 ועוד נוספים יקבלו את השאריות מהאריות? מה ל101 ול102 לא מגיע?
מה יהיה הערך של הבלוג?

אני באמת מאמין לך שאתה רוצה לעזור, אבל משהו מתפספס…

ולסיום אני רוצה להגיד לכל מי שלא יזכה להיכנס לפורום היוקרתי- שיווק באינטרנט לא התחיל ולא נגמר בבלוג המיליונר בפי'גמה. יש ברשת עולם שלם של תוכן(באמת ברמה מטורפת) תחפשו ותווכחו בעצמכם(אם לא עשיתם את זה כבר). ההצלחה תלויה אך ורק בכם ולא באף אחד אחר!

ההתייחסות שלי לטענות הקשות

  1. לא אוהב את הרעיון שזה כוכב נולד (אפיליאייט נולד), צריך לעבור אודישנים…
    זה לא עניין של אודישנים. כרגע, אין מקום אחד באינטרנט הישראלי, לאנשים שהם "קצת מעל למתחילים" להתקדמות. האינטרנט הישראלי שלנו עבר לאחרונה תהליך מעניין מאוד. כל תחום השיווק לאינטרנט עבר מיינסטרימיזציה מה שגרר אחריו גל גדול של מתחילים.

    לצערי הרב, כיום, ישנם הרבה-אבל ממש הרבה יותר מתחילים מאשר כאלה שכבר התחילו. מה שקרה בעקבות התופעה הזו, זה שלאנשים שכבר התחילו, קשה מאוד להתקדם משם… אין להם פלטפורמה אוהבת ומחבקת אשר מקדמת אותם. להפך, כל הבהלה לזהב הזו מדרדרת אותם, מאחר ונוצר גל של דיסאינפורמציה בעקבות הביקוש הרב. לכן דרוש… מקום לאנשים שכבר התחילו!!! ואני רוצה לתת את המענה הזה…

    והאודישנים??? המטרה שלהם היא בסה"כ לראות שהבנאדם עונה על קריטריונים בסיסיים אשר אותם כתבתי. ידע לא קשור לקריטריונים. מבחינתי 90% מהאנשים שכבר נקטו פעולה כלומר הרימו אתר/פרוייקט או משהו בסגנון מתאימים לקריטריונים. לא צריך להיות סת גודין.

  2. אתה לא פותר את הבעיה! האם ינתן לחבר'ה החדשים מענה אינסטנט?
    אני מסכים איתך ב-100%. בניגוד לשאר הבלוג, במהלך הזה של הקמת הפורום יצרתי מצב של התעלמות כמעט מוחלטת מכאלה שממש בהתחלה וממש רוצים להתחיל.

    טעיתי, אני מודה, מצטער.
    לא בושה להודות בטעויות, העיקר לתקן אותם, ולכן בסוף הפוסט אני אספק פתרון, לכל מי שרק מתחיל…
  3. מה יקרה עם הבלוג? מה יהיה הערך של הבלוג?
    אין כל קשר בין הבלוג, הערך שלו והפורום שלו. הבלוג ישאר כמו שהוא, ואפילו ישתפר. יש לי כבר סדרה של פעולות שאני הולך לעשות בבלוג שיעלו את הרמה שלו, מצפים לכם חודשיים מעניינים מאוד :) . הפעולה הראשונה, מתחילה בסוף הפוסט…
  4. מה יעשו שאר המשווקים אחרי שה-100 מקומות יגמרו?
    כפי שהגדרתי את זה קודם, הפורום מיועד לאנשים רציניים שעומדים בקריטריונים לא כאלה מחמירים. אם בהמשך הדרך אני אגלה או אחד מחברי הקהילה יגלה שיש עוד אנשים שמתאימים, אז אני יותר מאשמח אם הקהילה תגדל בעתיד ל100, 200 ואפילו 1000 איש.

    שוב, המטרה היא לייצר מקום לאנשים שכבר התחילו והם קצת יותר מהמתחיל הממוצע. בסוף הפוסט הזה, אתם תדעו איך אפשר להכנס בעוד דרכים.

  5. שיווק באינטרנט לא התחיל ולא נגמר בבלוג של המיליונר בפיג'מה
    אף פעם לא טענתי את זה. להפך, אני משתדל להפנות לכמה שיותר מקורות מידע. הנה דוגמא: עדי כתב פוסט מצויין על איך לא עושים שיווק בפייסבוק.

האם עוד אפשר להצטרף לפורום האקסקלוסיבי?

כן, אני אתחיל לעבור על הבקשות שלכם בעוד כשבוע-שבועיים (מי שעוד לא שלח, שלחו ל-forums שטרודל pjs.co.il). עם זאת אני כבר מודיע לכם שחלק גדול מהאנשים אני הולך לסנן. מעיון ברפרוף בחלק מהבקשות, חלק מהבקשות נראות לי כמו מכתב בקשה ל-"למה מגיע לי לפגוש את בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי".

חבר'ה, בפוסט הקודם הסברתי בבירור על הפורום. כתבתי בבירור שאני רוצה אנשים שקודם כל חושבים על לתת ורק אחרי זה על לקבל, ועם זאת עדיין חלק מהבקשות היו: "ברגע שאני אתקבל לפורום, אני אקבל א, אני אקבל ב, אני אקבל ג".

זה לא הקהל יעד שאני מחפש. אני רוצה אנשים, שמוכנים לתת לחברי הקהילה לא פחות ממני!!! אני יודע למה אני רוצה את זה. עשיתי את המחקר שוק שלי.

רוצים לתת באמת? בפסקה הבאה  אני אסביר לך איך בדיוק אתה יכול להוכיח שפניך לתת ולא לקבל…

אז איך באמת להתחיל + ההפתעה?

עשיתי טעות!!! פעלתי כמו איש שיווק לא חכם!!! כל האשמה עליי!!!

במקום למצוא פתרון לתופעה, החלטתי לצאת נגדה. בפוסט הקודם ציינתי שרוב האנשים שואלים את אותה השאלה, והיא "איך להתחיל", וכשלא שואלים את השאלה הזו שואלים שאלה אחרת שנשאלה כבר הרבה פעמים קודם.

יכול להיות, שלא סיפקתי פלטפורמה מספיק טובה לעשות את החיפוש הזה. לאחרונה, ראיתי בבלוג של פבל, מערכת ממש מגניבה ונוחה לשאלת שאלות. המערכת הזו יודעת גם לזהות אם השאלה נשאלה כבר בעבר או לא.

כמו קפיטליסט טוב, החלטתי "להעתיק" את זה :) התקנתי גם מערכת שאלות ותשובות כמו שלו (קוד פתוח).

בקיצור:

  1. כנסו למערכת השאלות והתשובות
  2. אם יש לכם שאלה, פרסמו שאלה. אל תפחדו לשאול. אפילו את הדברים הבסיסיים ביותר
  3. אם אתם מסוג האנשים שאוהבים לתת, אתם מוזמנים לעזור לענות על השאלות.
  4. באמת מעניין אותך איך להתחיל? חנכתי את המערכת עם הסבר מפורט.

מה שיקרה עכשיו זה שיהיו אמנם פחות תגובות לכל פוסט ופוסט בבלוג, עם זאת איכות התגובות תעלה מאחר ורוב התגובות יהיו רלוונטיות לפוסטים.

אז יאללה, בואו לעשות בלאגן

25 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. NTB   5 בנובמבר 2010 בשעה 19:16
    (#)

    אהבתי את התשובה שלך לתגובה הזאת, שגם תפסה את עיניי היום בצהריים.
    רשמתי גם את דעתי בנושא למי שמעוניין לקרוא, ולמה ההשוואה הזאת ל"כוכב נולד" לא מתאימה.

    יגאל, סחטיין על המערכת שאלות/תשובות!
    אפשר לדעת מה שם המערכת?

    • אביב   6 בנובמבר 2010 בשעה 1:31
      (#)

      אני חושב שהשם שלה הוא "שאלות ותשובות"… לא…?

      • NTB   6 בנובמבר 2010 בשעה 11:30
        (#)

        לא לזה התכוונתי.
        בכל מקרה מצאתי את השם שלה בתחתית הדף: Question2Answer.

  2. אביב   6 בנובמבר 2010 בשעה 1:38
    (#)

    יגאל, מעניין אותי לדעת למה התחלת להשתמש לאחרונה, כפי שאני שמתי לב, בסימן + כתחליף למילות קישור בעלות משמעות של הוספה – זה במקרה בגלל עיקרון מנחה נוסף ב- NLP, כמו עיקרון השימוש ב"עם זאת" במקום ב"אבל"?

    • המיליונר בפיג'מה   6 בנובמבר 2010 בשעה 1:49
      (#)

      אהלן אביב,

      האמת שאין סיבה מיוחדת, פשוט לא שמתי לב. חוץ מזה שאני לא יודע על מה אתה מדבר לאחרונה, מזמן לא שמתי פוסט עם +. בקיצור, זה סתם מקרי בלי משמעות.

      לגבי "עם זאת" במקום אבל, ה-NLP השאיל את זה ממקום אחר והמטרה היא לדעת להשתמש במילה אבל מתי שצריך.

      אם אתה מכיר, אז ד"ר קלדיני גם מדבר על זה הרבה, בעיקרון "אבל" פוסל את כל מה שקדם לו. כאילו, "כל מה שאמרתי קודם זה זבל, תעשה את מה שאני אגיד עכשיו".

  3. משיח   6 בנובמבר 2010 בשעה 2:26
    (#)

    שלום יגאל, אתה אמנם לא מכיר אותי אבל אני הגבתי בבלוג שלך לפחות בעשרים כינויים שונים על נושאים שונים ועזרתי למתחילים עם בעיות שונות מתוך רצון אמיתי לתרום ולפתח את התחום. ואני חושב שהבעיה העיקרית מתחילה ונגמרת פה, אתה לא יכול לצפות מתגובות בבלוג שיהיו ברמה של תגובות בפורום. ובוא נגיד את האמת, אתה די הרווחת מזה שאנשים משאירים לך עשרות תגובות על כל פוסט כי זה הביא לך יותר כניסות במנועי חיפוש. אבל אתה כבר הגעת למצב בריא שאתה לא צריך לפרסם את הבלוג (כי כולם כבר רואים בך הכתובת העיקרית לשיווק באינטרנט) אלא רוצה לשמור על רמתו המקצועית ופה העצה הכי טובה שאוכל לתת לך היא פתח פורום ותחלק אותו לשתי קטגריות, כללי ו vip. קודם כל חצי מהשטויות יעלמו כי אנשים יותר מהססים בפורומים מאשר בבלוג כי צריך לאשר בדואר הירשמות ולvip תכניס רק את אנשים שהוכיחו את עצמם כתורמים מועילים בפוסטים.
    אבל בוא רגע גם נדבר דוגרי על המטרות שאתה מציב ועל סוג האנשים שאתה מחפש. אנשים רציניים בתעשייה שואבים את המידע שלהם מפורומים כמו warrior, digitalpoint, blackhatworld, אנשים רציניים לא מחפשים קהילה שמוגבלת רק במקום גיאוגרפי כמו מדינת ישראל אלא קהילה גלובלית שבה יש מאות אנשים כמוהם שמתמחים בתחומים ספציפיים כמוהם. אם אני רוצה לדעת איך להשיג תנועה חדשה לאתרי ההימורים שלי או מאיזה בחור פיליפיני לקנות שירותי בניית לינקים אני לא אחפש את התשובה שלי פה, אני אחפש אותה שם ושמה אני גם אנונימי לגמרי ויכול לעשות מה שבזין שלי. אפיליאייט הוא עסק בינלאומי יגאל ואתה יודע את זה כמו כל אחד אחר בתעשיה. אז שיהיה בהצלחה עם הפורום החדש אבל אל תצפה ממנו לניסים ונפלאות.

    • האמן החדש   6 בנובמבר 2010 בשעה 5:14
      (#)

      לא לגמרי מסכים,

      מה שאתה אומר שתמיכה אפשר לקבל בכל מקום, ועל זה אני כן מסכים, ובכל זאת יש הבדל בין תמיכה של ישראלים שבאמת רוצים שהאחים שלהם יצליחו ותאמין שאנחנו סוג של חממה שיכולה ללמד גם אנשים בכל הפורומים שכתבת עליהם,

      יגאל לא מצפה ל"ניסים ונפלאות" מהפורום – הוא פשוט רוצה עוד מקום איכותי שיתרום לעולם של שיווק באינטרנט, ואם אפילו הפורום יתרום לבן אחד ויחיד להצליח, זה כבר יהיה הצלחה.

      אני חושב שאתה זה שמצפה, יגאל לא מצפה לכלום, הוא פשוט רוצה ליצור משהו שיתרום לאנשים.

      • מישהו   7 בנובמבר 2010 בשעה 0:17
        (#)

        אין שום דבר "אחי" ופלאי בישראלים.
        הנסיון שלי מוכיח שהישראלים קן של נחשי צפע שרק מחכים למצוא מה אפשר
        לגנוב ולהעתיק ממישהו אחר ש"מצליח".
        אין שום סיכוי שאשתף ישראלים בשיטות שאני מצליח איתן מהסיבה הפשוטה שאני יודע בוודאות שפשוט יעתיקו ממני במקרה הטוב או יהרסו לכל מי שנמצא שם במקרה הטיפוסי.

        • האמן החדש   9 בנובמבר 2010 בשעה 11:38
          (#)

          זה לא מדויק, יש ישראלים טובים והגונים, אתה פשוט צריך להכיר אותם :) זה נכון שאם אתה יודע משהו ששווה כסף תשמור אותו לעצמך, אבל יש דרך לחלוק בצורה שלא מסכנת אותך ותורמת לאחרים. תחשוב על זה…

          כמו שרשמתי מקודם, מה שמעניין אותי זה לא מה אני עושים, כי אני לא מחפש להעתיק, אלא איך הם חושבים, שאת זה בהרבה יותר קשה להעתיק וגם זה לא יוצר תחרות מול הבן אדם ורק תורם.

      • מישהו   7 בנובמבר 2010 בשעה 0:17
        (#)

        אין שום דבר "אחי" ופלאי בישראלים.
        הנסיון שלי מוכיח שהישראלים קן של נחשי צפע שרק מחכים למצוא מה אפשר
        לגנוב ולהעתיק ממישהו אחר ש"מצליח".
        אין שום סיכוי שאשתף ישראלים בשיטות שאני מצליח איתן מהסיבה הפשוטה שאני יודע בוודאות שפשוט יעתיקו ממני במקרה הטוב או יהרסו לכל מי שנמצא שם במקרה הטיפוסי.

    • שגיא   7 בנובמבר 2010 בשעה 2:34
      (#)

      בגדול אתה צודק, אם אתה מחפש קשרים ומידע אכן תמצא אותם בשפע באתרים שציינת וגם אני עשיתי מהם הרבה כסף. אבל להיות אפיליאייט זה מקצוע קצת משעמם ואם אפשר לאגד מאה חבר'ה ישראלים שאחד תותח באאוטסורסינג ושני תותח ב ppc והשלישי יודע להביא ארבעת אלפיםאיש מ som ביום אז כל אחד יכול לתרום וכל אחד גם ירוויח. אם למישהו תהיה שיטה שהוא היחיד בעולם שמשתמש בה אז בטח שהוא לא יחשוף אותה פה אבל מאה חבר'ה יכולים לשתף בכל מיני שיטות שהם קראו עליהן בפורומים השונים וזה יחסוך לכל אחד פה הרבה זמן בשיטוטים אינסופיים והרי כל מה שאנחנו יודעים עליו יש עוד כמה אלפים בעולם שעושים את אותו הדבר בדיוק, אז למה לא לחלוק? זה הרי לא עוד מכולת שנפתחת בשכונה ליד המכולת הוותיקה שלך. זה משחק של מליונים ועדיף שיתחרה מולי בן אדם שהוא חבר שלי ויסביר לי איך לנצח אלפים אחרים שהם לא חברים שלי.

      • אור לוי   9 בנובמבר 2010 בשעה 21:30
        (#)

        אני מסכים עם שגיא, ובאמת הרגשתי באותו המקום לפני כמה זמן.
        לכן, החלטתי לקום ולעשות מעשה, כבר כמה שבועות שאני עובד על מקום שבו אפשר יהיה להנות מכל ההנאות שאנו נהנים מהם כאשר אנו גולשים בפורומים מחו"ל, רק עם חברינו הישראלים, דבר אשר יכול להועיל לנו מאוד לדעתי. השקעתי הרבה זמן, מחשבה, התאמות, משאבים וכלים נוספים, על-מנת לנסות ולפתח את הפלטפורמה הזו (בפתיחת קהילה ישראלית מקצועית, דגש על מקצועית, שתהיה גם ידידותית למתחילים, בכדי שכולם יוכלו למצוא שם את מקומם. כמו שהכל עובד ומתקתק כמו שצריך ב-Digital Point, BlackHatWorld, או WickedFire, כל אחד יודע את מקומו ומתקדמים לאט לאט, כמו שצריך), תוך שבכל הזמן הזה אני מודע שגם יש דרישה עצומה לתוכן, שכן גם לאחר פתירת כל הבעיות הטכניות והתאמת המערכת, אצטרך להוסיף תוכן, והרבה, ואולי אפילו את הרוב בעצמי.
        נכון לרגע זה האתר עובר ממש שיפצורים אחרונים מבחינת המערכת, ולמרות שלא הושם שום דגש על עיצוב, זו איננה המטרה כרגע, הדגש הוא על התוכן, לפחות בשלב הראשון.
        העיצוב בסדר גמור לבינתיים, בתור התחלה, וברגע שנצליח לבנות קהילה חיה, מתפקדת ומקצועית סביב הדומיין, אני בטוח שתתאפשר האפשרות לפנות גם זמן לעיצוב האתר בצורה ייחודית.

        האמת היא, שכרגע הפורום די ריק מתוכן, וכן יש בתוכו כמה וכמה מתחילים, אפילו "ילדים", אני עובד בכל יום כמעט על השינוי, וברגע שהוא יתחיל, אני מאמין שזה יהיה רק עניין של זמן עד שנרגיש "בבית".

        מקווה שתהנו, ואולי אפילו תעזרו,
        אור לוי. =]

        נ.ב.
        יגאל, תודה רבה על הבלוג הזה, שעזר לי להתקדם רבות, אשמח אם תעיף מבט באימייל ששלחתי לך ל-forums שטרודל pjs.co.il, הוא גם בקשר ל-cashout.co.il, אך לא, זוהי לא עוד בקשה ילדותית לבדיקת האתר ולראות אם הוא טוב, אלא מחשבה על שיתוף פעולה מסויים.

        למי שתוהה, כתובת האתר הינה:
        http://www.cashout.co.il/

  4. עכשיו kizi   6 בנובמבר 2010 בשעה 13:21
    (#)

    תשמע הופתעתי מהפוסט הזה. אני שמח שיצא מזה משהו חיובי.. קבל ח"ח על הרעיון, נראה מעולה..

    אני באמת לא רוצה לחפור בזה, אבל אני חייב להבהיר את עצמי ועוד קצת…

    אם זה נשמע שיצאתי כנגד הרעיון של הפורום אז לא זאת הייתה הכוונה שלי. פשוט כל הקונטציה פה הייתה לא נכונה, כלומר רצית לפתור את הבעיה אבל רק הנצחת אותה.
    אני כן חושב שהפורום הוא רעיון טוב… וגם אמרתי את זה.

    1)
    בעניין האודישנים: תראה, ניסיתי להעביר את התחושה האישית שלי לגבי התהליך הזה. ואם זה לא הובן אז אנסה להסביר בצורה אחרת- לא אוהב לייחצן את עצמי, לא אוהב להיות תלוי באחרים, ושנאת חיי – ריצוי (לא צריך שום הרצאה בנושא, סבלתי מזה מספיק בצבא). הכל ביחד יצר לי תמונה של אודישן.
    בכל מקרה זאת הבעיה שלי ואין צורך להתייחס אליה בכלל, רק רציתי להסביר למה התכוונתי.

    מסכים איתך לגמרי לגבי העניין של מצב הרשת בעברית. ואני גם מבין בדיוק על מה אתה מדבר כי זה בערך המצב שלי.
    הפורום שאתה רוצה להקים הוא טוב ויפה אך שוב הוא לא יפתור את הבעיה של "הקצת מעל למתחילים", כי עדיין יהיו מלא אנשים שלא תהיה להם כתובת בעברית.
    אני אישית רשום בפורום באנגלית(אמנם הוא בתשלום אבל לא חסר אחרים בחינם) שנותן לי את המענה הזה. אם אנחנו משדרים על אותו גל אז אני כמוך מעדיף קהילה ישראלית חזקה. אני אישית אעדיף לשתף בידע שלי(גם אם הוא מעט) ישראלים אחרים.. אני מעדיף להכיר את החבר'ה הישראלים בתחום.

    איך ראובן עטר אמר? הפורום האקסולסיבי צריך להיות התוסף לדלק…….

    5) כשרשמתי את זה, לא הייתה לי שום טענה כלפייך. הערה כללית..

    אהבתי את הרעיון של "משיח", ולדעתי לא הכל צריך לבוא מיגאל.. אם אנחנו רוצים קהילה אז בואו נקים, זה לא כזה מסובך. יש פורום חדש שפתח איתי פז, אפשר לפתח את הקהילה שם, או במקום אחר, זה לא באמת משנה…

    שורה תחתונה-
    יגאל, אני מאוד שמח על כך שאתה פותח לדיון את הענייין הזה, וזה מוכיח(לא שהיה לי ספק) שכוונותיך הם באמת לפתרון הבעיה- אתה בתור מישהו שיש לו השפעה עצומה על השיווק באינטרנט בישראל יכול להוביל הקמת קהילה (ושוב בלי קשר לפורום האקסלוסיבי כי בעיניי זה משהו אחר).
    לדעתי זה הפתרון האולטימטיבי…

    חוץ מזה, יש לך כבר ניסיון עם הקמת קהילה לא? ;)

  5. omerbsh   6 בנובמבר 2010 בשעה 13:39
    (#)

    יוזמה מבורכת , אני בהחלט מבין את הצורך . אני למשל בתור מתכנת יחסית בינוני הייתי מעדיף לקרוא שאלות ותשובות של מתכנתים בינוניים כמוני.
    ובתור אפיליאייט מתחיל לא מתאים לי לקרוא התכתבויות של מנוסים ממני כי כרגע זה לא מה שמעניין אותי:-)

    עוזר מאוד

  6. שרה   6 בנובמבר 2010 בשעה 19:03
    (#)

    יגאל שבוע טוב, כתבתי מס' פעמים לא ראיתי תשובה , האם אתה מגיב למה שאתה קורא , או לפי נחיצות ושיקול דעת, בקיצור, מקווה ללמוד פה והרבה , הבלוגים שלך טובים מאוד, ואני אתך כל אורך הדרך. ותודה על הכל

  7. דביר   8 בנובמבר 2010 בשעה 1:12
    (#)

    הפיראטים באינטרנט פתחו פורום מעולה שבו הם עוזרים לכל מי ששואל ומה שטוב באמת בפורום זה שהוא הולך לכיוון בלקהט (כסף קל)
    http://forums.theinternetpirates.com/viewforum.php?f=5&sid=184204f2894b2a13eed7a51386526461

    • שאולי מעולה   8 בנובמבר 2010 בשעה 16:13
      (#)

      הבלוג של הפירטים שווה לתחת. חסר תועלת לחלוטין. שני פוסטים טובים וכל השאר מיותר לחלוטין.
      מעבר לכך שהם כבר מזמן לא עדכנו אותו.
      אה כן, והם סתם ספמיסטים חסרי מצפון…
      אפשר להרוויח בעסק הזה גם בלי להטריד ולעבוד על אנשים

  8. יקיר   8 בנובמבר 2010 בשעה 15:56
    (#)

    כל הכבוד על היוזמה! זה ההבדל בין סתם בלוג לקידום אתרים, לבין מקום שבאמת נועד לעזור לאנשים.
    חוץ מזה, אתה תקבל רעיונות מעולים לפוסטים… :-)

  9. שחר   8 בנובמבר 2010 בשעה 21:55
    (#)

    מיסטר קיזי,
    הנה לך שיעור מס' 1 בשיווק שיגאל ניסה להעביר לך ולא קלטת.
    כשאתה מציע מוצר חדש, שירות חדש, פורום חדש ואנא עארף מה עוד
    צור חוסר. צור איזו שהיא הגבלה אפילו מלאכותית כמו יש מקום רק ל-100 איש ו"אני" לא מקבל כל אחד.
    ולמה? כי מחסור מגביר את הביקוש וסינון מייצר אקסלוסיביות
    והרי ידוע שכולנו לא רוצים להיות חברים במועדון שמוכן לקבל אותנו וההיפך בד"כ נכון.

    והאמת קיזי, ראיתי את מערכת הרישום ולא נשארו עוד הרבה מקומות
    אז מהר להרשם לפני שייגמר :-)
    לל"ט,
    שחר

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!