הצעצוע החדש שלי! ו… מס הכנסה לחודש אפריל!

אני יודע שאתם מאוד מסוקרנים לראות על איזה צעצוע חדש אני מדבר, אני אגיע לזה, אבל קודם כל לנושא הפחות מעניין, סיכום חודש אפריל :) אז את חודש אפריל התחלתי לאחר שחודש מרץ היה מוצלח במיוחד, והצלחתי להרוויח בו 56,950 ש"ח. מאחר ואני תמיד מסתכל קדימה, וחושב שתמיד צריך להתקדם המטרה לחודש אפריל הייתה מאתגרת מאוד, והיא להרוויח 80,000 ש"ח!

ברוח זו התחלתי את חודש אפריל. אך הטבע, יודע לעשות את שלו, ואיכשהו בשבוע הראשון של החודש הרווחים שלי ירדו בערך בין 50%-75%!!!! זה נתון לא יאומן, אבל לא נשברתי! ישבתי, וניסיתי לעשות אופטימיזצייה לקמפיינים שלי, ובסופו של דבר החל מהשבוע השני הצלחתי לחזור למספרים הרגילים שלי.

ההוצאות!

אז כמו בכל דיווח רווחים, אני אתחיל מפירוט ההוצאות שלי. בהמשך למסורת אני אפרט את ההוצאות מהקטנה לגדולה. בחודש הקודם קבעתי לעצמי חוק שמעכשיו, אני מוסיף לדיווח הוצאות 2000 ש"ח, אשר מסמלים את ההוצאות הכלליות שלי, על אחסון, דומיינים, חיבור לאינטרנט בבית, וכו… מאחר וזו ההוצאה הנמוכה שלי, אני אתחיל ממנה. אתם מוזמנים להוציא מחשבונים ולהקיש שם 2000!

ההוצאה השנייה בגודלה היא הוצאה על פרסום PPC באדסנטר של מיקרוסופט. אם תהיתם, או זלזלתם, כמה תנועה ניתן להביא בעזרת אדסנטר, אז הנה לכם התצלום מסך של הבזבוזים שלי על אדסנטר. אמנם זה עדיין לא גוגל, אבל זה עדיין מוכר:
המיליונר בפיג'מה - אדסנטר - אפריל 2008
הקליקו על מנת להגדיל!

כפי שאנו רואים בתצלום מסך, ניתן להוסיף למחשבון עוד $771, את ההמרה לשקלים אני אבצע בסוף…

טוב, אז זה הרגע בו אני מכריז בקול תרועה על הצעצוע החדש שלי. אתם כבר תבינו… ההוצאה הבאה תהיה מדוד גוגל. כרגיל התנועה בגוגל היא עצומה, והסכומים אשר רצים שם הם דמיוניים. בתצלום מסך הבא, אתם תראו שנוספו לי הרבה קמפיינים מחודש שעבר, וזאת בגלל פרוייקט קישור ישיר! נוסף על כך, אם תתחילו לחבר את ההוצאות של כל קמפיין, אתם תראו שהסכום אותו אתם מקבלים, אינו מגיע לסכום הרשום בסיכום, הסיבה לכך היא מאחר והיו כמה קמפיינים שמחקתי… אז קבלו את הצעצוע החדש! אהם, אהם, את התשלומים לאדוורדס:
המיליונר בפיג'מה - אדוורדס - אפריל 2008
הקליקו על מנת להגדיל!

כן, כן, לא טעיתם, זה ה-IPhone 16GB שלי, מומלץ לכולם! במיוחד לכאלה שמכורים לאינטרנט! ובקשר להוצאות, ניתן להוסיף במחשבון $19,335.

ועכשיו בדיוק הגענו לחלק של המתמטיקה! שער הדולר בזמן כתיבת שורות אלה עומד על $1 = 3.45 ש"ח (איזה מזל שהוא עלה היום :) ). לכן נחבר את ההוצאות הדולריות: $19,336 + $771 זה אומר $20,107, וכעת נכפיל בשער הדולר, ונקבל: 69,369 ש"ח. נוסיף לכך את ה-2,000 ש"ח של ההוצאות הכלליות, ונקבל
סה"כ הוצאות: 71,369 ש"ח

ההכנסות!

לאחר שפרטתי על ההוצאות הגבוהות במיוחד שלי, שיכולות בקלות להאכיל כמה פיות בישראל, הגיע הזמן לבדוק האם זה בכלל השתלם. אז הנה הסקרין שוט האהוב עליי מקליקבנק:
המיליונר בפיג'מה - קליקבנק - אפריל 2008
הקליקו על מנת להגדיל!

נחמד לא? אני אומר שזה נחמד ביותר אפילו :) האייפון היפה שלי פשוט מדהים :) ובקשר להכנסות, ניתן לרשום במחשבון $42,061.

אה… רגע, נזכרתי במשהו! זוכרים את פרוייקט קישור ישיר? אז זהו, שבשביל הפרוייקט המיוחד הזה, אני פתחתי חשבון קליקבנק חדש, על מנת שיהיה יותר קל לעקוב. אז התצלום מסך הבא, מוקדש לכל הספקנים אשר חושבים שאני קוסם! התצלום מסך הבא, יראה לכם בדיוק, אבל בדיוק, איך נראה חשבון קליקבנק לאחר שבועיים של פעילות. כך שכל מי שחושב שהכל קסם, יוכל לראות כמה אני מרוויח על קמפיינים חדשים, אז תבלו:
המיליונר בפיג'מה - קליקבנק - אפריל 2008
הקליקו על מנת להגדיל!

כפי שאתם רואים, החשבון די ריק ביחס לחשבון השני, אבל אל תדאגו, בתוך חודשיים "זה הקטן גדול יהיה". אז קדימה, תרשמו את המספרים: $537.

על ההכנסות וההוצאות, מפרוייקט "קישור ישיר", אני אפרט בפוסט מיוחד לעניין במהלך השבועיים הקרובים. אבל בינתיים, נעשה חיבור קטן: $42,061 + $537 שווה $42,598. כן, אני יודע, זה נראה המון, אבל אל תשכחו שיש לנו 15% החזרות, אז בואו נפחית 15%, ונקבל $36,208. בהמרה זריזה לשקלים, זה אומר:
סה"כ הכנסות: 124,917 ש"ח.

סיכומים

בחישוב מהיר 124,917 ש"ח פחות 71,369 ש"ח שווה 53,548 ש"ח. לא צריך להיות גאן הדור, בשביל להבחין שלא עמדתי במטרה שלי! כמוכן, ניתן גם להבחין שאפילו הרווחתי פחות מאשר בחודש מרץ.

מצד אחד אני מאוכזב. אני יודע שזה לא יפה להגיד את זה, מאחר ואת הסכומים הללו אנשים מרוויחים רק בחלומות. אבל אני עדיין מאוכזב לא בגלל שירדתי מחודש קודם, אלא בגלל שלא התקדמתי. מצד שני אני מאוד מרוצה בגלל כמה סיבות, אשר אותם אפרט בהמשך השבוע.

בגדול, אני עם הפנים קדימה, ואין לי ספק בכלל שאת המיליון שקל אשר אני כל כך מכוון אליהם, אני ארוויח עוד לפני תאריך היעד.

צפו לעדכונים…

41 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. amishosh   2 במאי 2008 בשעה 11:40
    (#)

    כל הכבוד! תמשיך כך. ומבחינתי התמריץ הגדול ביותר הוא דווקא ה-screenshot האחרון. שוב הוכחה שגם אני הקטן יכול להגיע בסוף לסכומים של ה-screenshots העליונים יותר עם המשך התמדה!!!

     

    1. האם גם אתה מוצא את אחוז ההמרה של AdCenter גבוה משל גוגל?

    2. האם באמת העלייה בהוצאות ביחס להכנסות הוא בגלל הניסוי של 10?

     

    שבת שלום!

    • המיליונר בפיגמה   2 במאי 2008 בשעה 13:22
      (#)

      אהלן,
      תודה על המחמאות.

      לגבי ADCENTER, כן, אחוזי ההמרה משם יותר גבוההים משל גוגל, ובקשר לירידה ב-ROI, זה סיפור ארוך, שאני אספר אותו בקרוב, כמובן של-10 קמפיינים יש משקל, אבל לא הכל בגלל ה-10 קמפיינים, יש עוד גורמים.

      יום טוב.

  2. רוי   2 במאי 2008 בשעה 12:56
    (#)

    ניראה מעולה! עכשיו תנסה לצמצם את ההוצאות במקומות שלא הצלחת ולהשקיע יותר כסף בכאלה שהצלחת \ לנסות דברים חדשים. תמשיך כך!

    אגב, תוכל להביא לי דוא"ל \ שם משתמש שלו בפורום שהוא נמצא של הילד שדברת עליו בפוסט שכתבתי, שהוא בן 14 ומרוויח כסף משיווק.

     תודה וכל טוב.

    • המיליונר בפיגמה   2 במאי 2008 בשעה 13:23
      (#)

      תודה,

      זה בהחלט הדבר שאני הולך לעשות קודם כל…

      ובקשר לאימייל, מצטער, הדבר אינו אפשרי. זה כמו שאני אלך לפליקס לשנו ואבקש את המייל של עמית מהטה… או אני אשאל באיזה חדר כושר הוא מתאמן.

      תתחיל לכתוב בפורומים, ואני בטוח שתמצא את החברים שלך, גם אם הם בני 14 וגם אם הם בני 30.

      בהצלחה.

  3. שרון   2 במאי 2008 בשעה 13:01
    (#)

    אם יורשה לי……

     

    אני מתחיל להיות קצת סקפטי לגבי אמיתות המידע עד הסוף.

    להלן הנימוקים שלי (שדרך אגב אשמח אם תפריך).

     

    ה- CTR% של עם MSN הוא מדהים (גבוה מאוד). CTR שכזה ישיג רק מי שמבין עניין באמת וכבר פילטר את כל התוצאות הזניחות והבזבזניות. לא מי שנמצא בתחום מספר חודשים מועט.

    תקרת התקציב החודשי שלך עם MSN היא $60,000. זה הוא סכום גבוה מאוד לסכן הן עבור מי שתזרים המוזמנים שלו לא מאוזן וחי על הלוואות מהבנקים והן מי שטוען שמשתמש ב MSN בפעם הראשונה.

     

    אל תבין אותי לא נכון, אני בהחלט מעריך את העבודה שלך. אבל קצת קשה לי להאמין שהגעת לכל זה בפרק זמן כל כך קצר.

    קח בחשבון שמי שמנסה להכנס לתחום זה עלול להתייאש מלקרוא את הסיפור שלך מאחר ועלול להבין שהוא יכול להגיע לרמת ניתוח שכזו בפרק זמן קצר וסביר שזה לא מה שיקרה. בטוח לא עם קליקבנק. אין ספק שבתחום הזה ניתוח הנתונים זה שם המשחק וכאן צריך לאגור הרבה נתונים לפני שמתחילים להסיק מסקנות.

     

    אם אני טועה לגבי הוותק שלך אני מתנצל מראש. לא נראה לי שמדובר על מזל של מתחילים. מתחילים לא מהמרים על $60,000 תקציב חודשי.

    • המיליונר בפיגמה   2 במאי 2008 בשעה 13:37
      (#)

      שלום שרון,

      אני אגיד לך את האמת, לא ממש איכפת לי אם אתה מאמין או לא. אני כותב את הבלוג הזה, ומפרט על המסע הזה בלב שלם, ובמצפון נקי. לא שיקרתי פעם אחת לאורך כל הבלוג. והאמת זה גם מאוד מחמיא לי, כי אני יודע את הסיפור האמיתי, ואם אתה חושב שבאמת יש לי הרבה ניסיון, אז זה רק משמח אותי, כי זה אומר שארבעת החודשים האחרונים לא היו לחינם. שכל שניה ושניה שהשקעתי מה-16 שעות ביום שאני עובד משתלמת.

      בסופו של דבר כל אחד בוחר למה להאמין, ובסופו של דבר אני גם לא אשאר אנונימי לנצח. וכשתגלה מי אני, תוכל פשוט לגגל את השם שלי ולראות איזה מתחיל אני. אז לא חבל לבזבז אנרגיות על סקפטיות?

      לגבי ADCENTER. נכנסתי ל-Xtreme Conversions, לקחתי את המילים אשר ממירות, ופשוט הכנסתי אותם לשם. מאחר ואדסנטר מהווה לי סכום נמוך מההכנסה, וגם אין להם אדיטור כמו של אדוורדס, אני לא משקיע שם. אז פשוט לקחתי את המילים שעובדות והעלתי.

      זה היה לפני חודשיים, ומאז נכנסתי אולי 5 פעמים לשם. אם תסתכל באדוורדס, תראה שיש לי שם בערך 15 קמפיינים ובאדסנטר רק 1. זה לא סתם, מייאש אותי לחשוב על העובדה שאני צריך להשקיע על הדבר הזה 10 שעות.

      בגלל האופן והמילים הממוקדות שהעלתי לשם, ה-CTR גבוהה, מעבר לזה לא עשיתי Split Test או משהו אחר. פשוט מה שעבד בגוגל העלתי לשם. ואני מניח שבגלל זה ה-CTR גבוהה. חוץ מזה שבאדסנטר יהיה לך תמיד CTR יותר גבוהה בגלל מיקומי המודעות שלהם, הם מסווים אותם, וגוגל לא מסווים.

      לגבי ה-60,000 אל תתרגש מזה. שמתי את התקציב הזה כי לא היה לי תנועה, רציתי לראות מה יקרה אם אדסנטר יראו שהם לא מצליחים לגרד 5% מהתקציב שלי. וכפי שאתה רואה, זה עזר… הצלחתי להביא יותר תנועה. אבל אני עדיין לא מתקרב, וזה בלשון המעטה לתקציב, כך שאני לא דואג. מעבר לזה, מה יש לי לדאוג. אני אשמח לקחת הלוואה של 60000! למה? פשוט! כי העמוד נחיתה שלי ממיר!

      כמו שאמרתי כבר 100 פעם, אני בעסק ארבעה חודשים, אחרת כשכולם יגלו מי אני, פשוט כל הגולשים יכולים לתבוע אותי על הונאה, לא? אני אחזור על זה שוב, אתה יכול להאמין למה שאתה רוצה, לפי דעתי אתה מחפש תירוצים למה אני מצליח אחרי ארבעה חודשים ואחרים מצליחים פחות. זו לא הדרך…

      סופ"ש נעים.

      • שרון   2 במאי 2008 בשעה 13:49
        (#)

        שוב, יכול מאוד להיות שאני טועה ואם אכן אני טועה, אני אומר כל הכבוד !

        • המיליונר בפיגמה   2 במאי 2008 בשעה 13:58
          (#)

          אני מבטיח לך שאתה טועה….

          ועכשיו חשבתי על עוד משהו, אם אתה צודק (אבל אני מבטיח לך שלא), מגיע לי פרס על הכשרון הספרותי שלי. אני מפרט את חיי בכזו דייקנות שרק ז'ול-ורן היה יכול לעשות. אז יכול להיות שאני לא משווק שותפים אלא ז'ול ורן בכבודו ובעצמו :)

          • סוד כמוס   5 במאי 2008 בשעה 22:02
            (#)

            אם היית קורא את הבלוג סקס שלי שנכתב ע"י בחורה דמיונית היית אומר שגם אני ז'ול ורן…
            בלי לזלזל במה שאתה כותב, הפוסטים שלך מיאשים.
            הנתונים שאתה נותן אינם מגרדים את הנתונים שלי (במספר נישות + קידום מצוין) למרות שאני משקיע זמן רב בענין, ועד עכשיו לא הבנתי באיזה תחום או תחומים אתה עוסק.
            אני מאמין שניתן להגיע לתוצאות כאלו, אבל לא ב4 חודשים, או ללא נסיון מוקדם או גב כלכלי.
            בוא נפגש, נלך קצת מכות ונשתה קפה, יהיה כיף.

            • המיליונר בפיגמה   6 במאי 2008 בשעה 1:26
              (#)

              יום יבוא ואני אקרע לך את הצורה :)

              על פי מה אתה מגדיר "קידום מצויין"? אני מגדיר קידום מצויין, כאשר יש רווחים. יכול להיות בגלל ההגדרה שלך שזה "מצויין", אתה רואה את הרווחים שלך כ-"מצויינים"!

              התחומים אשר אני עוסק בהם, הם שיווק תוכניות שותפים, יענו Affiliate Marketing באמצעות PPC!

              לגבי זה שאתה לא מאמין לי, זה בעיה שלך… נמאס לי כבר לענות על זה. לא רוצה להאמין, אל תאמין…

              יום טוב.

  4. עידו   2 במאי 2008 בשעה 14:08
    (#)

    היי,

     

    אחלה בלוג, אני נהנה ולומד.

    השאלה שלי היא כזאת. היא למתחיל באמת כדאי להתחיל לעבוד עם קליקבנק? למה לא עם CJ? כביכול נראה לי שקליקבנק קשים יותר להתחלה. המוצרים שלהם קצת יותר מסובכים למכירה לא? האם יש גורם אחר שכדאי להתחיל איתו?

    • המיליונר בפיגמה   2 במאי 2008 בשעה 17:54
      (#)

      היי,

      קודם כל תודה רבה. בקשר לשאלה שלך…
      אין תשובה חד משמעית. הרבה ממליצים על CJ וקוטלים את קליקבנק, והרבה ממליצים על קליקבנק.

      מאחר ואני התחלתי עם קליקבנק, אני לא יכול להביע דיעה על CJ. ההמלצה היחידה שאני יכול להביא לך זה, תנסה להעלות 5 קמפיינים של CB ו-5 קמפיינים של CJ.

      בהצלחה.

  5. אנונימיt   2 במאי 2008 בשעה 15:10
    (#)

    אני חושבת שאתה צריך להיות מאוד שמח – עקביות ברווחים זה גם חשוב. אני בטוחה שתתקדם אבל לא לשכוח שעדיין הרווחת סכום מדהים למשך הזמן הקצר

     

    ויש לי גם שאלה – מה ה-ROI שלך לקמפיינים של "הקישור הישיר"?

     

    תמשיך להצליח

    • המיליונר בפיגמה   2 במאי 2008 בשעה 17:55
      (#)

      אהלן,

      תודה רבה על המחמאות.

      בקשר ל-ROI… לא בדקתי, עוד מוקדם לבדוק… במבט מהיר, יש ימים שאני מרוויח, ויש ימים שאני מפסיד. כך שקשה לענות.

      תודה שוב,
      ובהצלך גם לך.

  6. אנונימי   2 במאי 2008 בשעה 17:42
    (#)

    היי מיליונר

    2000 שקל לחודש על אחסון ודומיינים?

    נראה לי יותר הגיוני 2000 לשנה

    • המיליונר בפיגמה   2 במאי 2008 בשעה 17:58
      (#)

      היי,

      אוףףףףף!!!! למה אנשים נטפלים לתפל…

      אני משלם בערך $70 על אחסון בחודש, וסכום דומה על דומיינים. אבל מה שכתבתי זה שה-2000 שקל זו הערכה גסה לעלויות נלוות לעסק.

      הרי, על האינטרנט בבית אני משלם, רואה חשבון, שיחות לחול לגוגל וכו… אם זה לא הוצאה, אז אני לא יודע מה הוצאה…

      שבת שלום.

  7. אופיר   2 במאי 2008 בשעה 20:09
    (#)

    שלום לך המליונר בפיג'מה קראתי את כל הנושאים שלך בבלוג ומאוד אהבתי ממש בלוג "מדליק" תראה הרווחים של החודש הם דווקא הרבה מה תחשוב 53000 שקל זה הרבה מאוד אבל בהצלחה בהמשך הדרך ומאוד מקווה שאתה תעשה מליון שקלים אני אישית מאמין לך שאתה לא ממציא סיפורים וסתם כותב אני למשל למדתי כמה ימים על ptc השקעתי כל 9000 $ על 10000 מופנים ב bux.to והיום אני עושה משכורת ענקית מזה כל מה שצריך זה ידע וידע אפשר להשיג בשעה אם יודעים איך להסביר. למשל למי שמכיר את הסרט "עכברים בקניון" שמע את המשפט "אפשר ללמד קוף יפנית ביומיים כל מה שצריך לדעת זה איך"

    • המיליונר בפיגמה   3 במאי 2008 בשעה 20:19
      (#)

      אהלן,
      תודה על התגובה התומכת :)

      עכברים בקניון זה Mallrats? סרט גדול! המשפט דווקא זכור לי מ-Roadtrip, אבל שיהיה :)

      בכל מקרה, אני מאוכזב קצת כי לא עמדתי במטרה, ומצד שני מרוצה בגלל דברים אחרים. בכל מקרה, יש לי פה מיליון שקל להרוויח, כך שצריך כל פעם להתקדם ברווחים…

      שבוע נעים.

    • חדש בתחום   3 במאי 2008 בשעה 20:26
      (#)

      ביחס לטקסט:

      למדתי כמה ימים על ptc השקעתי כל 9000 $ על 10000 מופנים ב bux.to והיום אני עושה משכורת ענקית מזה כל מה שצריך זה ידע וידע אפשר להשיג בשעה אם יודעים איך להסביר.

      היכן למדת על PTC?

      כמה זמן לקח לך?

      מה זה מופנים ב bux.to ?

      מה זה   9000 $ על 10000 ?

      תודה אם יש הסבר

      • אור 1 המקור   4 במאי 2008 בשעה 10:52
        (#)

        קודם כל, פיג'מיסט הבלוג שלך מעניין מאוד, תוכן עשיר, וכל דבר טוב שאפשר להגיד. המשך כך !

        בקשר לשאלות על הBUX-

        1. תתחיל לקרוא על התחום בחו"ל, GA, MMG וכו'.

        2. אחרי שקונים את המופנים לוקח בערך 5-6 ימים עד שמקבלים אותם לחשבון ומתחילים להרוויח מהקליקים שלהם.

        3. מופנים הם בעצם אנשים שנרשמים דרכך, באתר הזה יש אפשרות לקנות מופנים שירשמו דרכך. כמובן שלא אתה מביא אותם, אלא משלם עליהם.

        4. הוא קנה ב9K $ סכום כולל של 10K מופנים.

         

        מקווה שעזרתי.

         

      • אופיר   4 במאי 2008 בשעה 11:36
        (#)

        אתה יכול ללמוד יותר בבלוג הזה

        http://mystoryptc.blogspot.com/

  8. ריפל   4 במאי 2008 בשעה 1:06
    (#)

    לפיג'מיונר,

    אנא צור איתי קשר בהקדם.

    • המיליונר בפיגמה   4 במאי 2008 בשעה 16:53
      (#)

      אהלן,

      אני קראתי את המייל אשר שלחת לי לפני שבוע, פשוט יש לי המון מה לעשות, ואני אצור איתך קשר ברגע שיהיה לי זמן.

      יום טוב.

  9. תמיר   5 במאי 2008 בשעה 13:09
    (#)

    היי מיליונר בפיג'מה

    קראתי את כל הבלוג שלך בנשימה אחת, הכתיבה קולחת ועניינית ולמדתי המון ממך.

    אני מקווה להיכנס בעתיד לתחום ואתה מהווה בשבילי מקור להשראה. ברשותך מספר שאלות:

     

    1.ראיתי שבפרסום ההכנסות וההוצאות ממרץ ופבואר, בקמפיין של גוגל אדוורדס הגדרת מקסימום של 800$ דולר ליום אבל כאשר הכפלתי בעצמי את המחיר לקליק במספר הקליקים יצא יותר מ-800$. איך זה?

     

    2. בנוסף, הייתי שמח אם היית רושם פוסט מפורט ההוצאות הכלליות שלך ועל כיצד לנהל את ההוצאות הכלליות. איך אתה מוציא 70$ בחודש על דומיינים? כמה יש לך? ומה בדיוק הייתרון בלהחזיק שמות דומיינים שונים לכל קמפיין או קבוצה (אם הבנתי נכון)

     

    3. עמודי הנחיתה חייבים להיות על שרת פרטי או שניתן למקם אותן בגוגל פיג' או בשרת של CB?

     

    אודה לך אם תענה על השאלות,

    בברכה,

    תמיר.

    • המיליונר בפיגמה   6 במאי 2008 בשעה 0:59
      (#)

      אהלן,

      אני שמח שאתה נהנה מהבלוג…

      התקציב שאתה רואה זה התקציב האחרון אשר הוגדר, אבל זה לא אומר שהתקציב היה אותו תקציב לאורך כל החודש. בנוסף לכך, גוגל מרשים לעצמם לפעמים לברוח ב-$20-$30.

      לגבי איך אני מוציא $70 על דומיינים? דומיין עולה לי $14 ($9 על הדומיין ועוד $5 על אנונימיות של הדומיין), ברגע שהקמפיין מוכיח את עצמו על סאבדומיין אני קונה לו דומיין, בגלל שזה נראה יותר מקצועי ומעלה לו את ה-Conversion Rate. על היתרון הנוסף בדומיין, או סאבדומיין עבור כל אדגרופ, אתה יכול לקרוא בפוסט שכתבתי, איך לכתוב מודעות ל-PPC.

      לגבי עמודי הנחיתה, אם אתה עושה PPC, עדיף מאוד שיהיו על אחסון. האחסון לא חייב להיות על שרת פרטי, זה יכול להיות גם Shared Hosting.

      בהצלחה.

  10. בן   5 במאי 2008 בשעה 19:12
    (#)

    רווחים גבוהים.בהצלחה לך

  11. אנונימי   7 במאי 2008 בשעה 11:13
    (#)

    למיליונר בפיג'מה

     

    אנא צור איתי קשר במייל אם אתה יכול.

    יש לי מספר שאלות להתייעץ איתך שבטוח תוכל לעזור לי.

     

    תודה

  12. Leon   14 במאי 2008 בשעה 1:02
    (#)

    היי האיש בפיג'מה

    רק עכשיו היתחלתי לקראו את הבלוק שלך ומאוד עיניין אותי כל העסק הזה באינטרנט

    אני רק לפני חודש מצאתי את BUX.TO 

    אבל זה לא מספיק בישביל עבודה מהבית אני מאוד מקווה לעשות את מה שאתה עושה

    שאלה לי לך איזה סכום כסף אני צריך להוציא ואיזה ידע אני צריך בישביל להתחיל לעסוק בעסק הזה

    אני גם חייל משוחרר מתוסכל .

    מאוד ישמח אם תשלח לי אימל :} 

    • המיליונר בפיגמה   15 במאי 2008 בשעה 17:43
      (#)

      אהלן Leon,

      אין לי מושג מזה Bux.To.

      אני השקעתי את הפיקדון שלי. שזה כמעט 17000 ש"ח, אם היית לוחם אז בטח יש לך פיקדוו גבוהה יותר.

      בגדול, אם אתה רוצה להתחיל עם קליקבנק, אז צריך סכום התחלתי גבוהה יחסית. יש עוד רשתות שותפים, שניתן להתחיל איתם, ושם אפשר להתחיל עם סכום נמוך יחסית. בשביל להתחיל עם קליקבנק, הייתי אומר שצריך להקציב בערך $2500.

      אבל גם אפשר לעשות את זה בלי השקעה בכלל… כתבתי על זה מדריך פעם.

      יום טוב.

  13. אנונימי   24 במאי 2008 בשעה 11:06
    (#)

    שלום מליונר,

     

    קודם כל – בתור מי שקרא את הבלוג שלך ומבין בעסק – הכל אמיתי, ומי שחושב שזה לא אמיתי, שלא יקרא, וחבל על הזמן שאתה בכלל מקדיש ועונה להם.

     

    רציתי לשאול, משהו לא מתחבר לי.

    אני מבין שיש לך כ 10 מוצרים, ולכל מוצר יש לפחות 3 שמפיינים (חיפוש, adsense , direct link). אז למה בדו"ח iphone ( ממליץ?:)) – אני ספרתי הרבה פחות קמפיינים? אני שאול לא כי אני לא מאמין, אלא כדי להבין.

     

    אשמח לתשובה

     

     

    • המיליונר בפיגמה   25 במאי 2008 בשעה 2:38
      (#)

      אהלן,

      זה לא מדוייק. מספר הקמפיינים שלי עבור מוצר הוא משתנה. למוצר הכסף שלי לדוגמא 3 קמפיינים, ויש עוד 2 מוצרים של 2 קמפיינים, והשאר יחידים.

      בנוסף, אני חושב שבתצלום מסך, פשוט אין את כל הקמפיינים של הדיירקט לינקינג, כי חלק נדפקו לי בגלל שגוגל לא אישרו את המודעות שלי.

      לגבי האייפון, המממ…. לא יודע אם אני ממליץ. בעיקרון, שני הפלאפונים שאני ממליץ הם: Iphone, ו-HTC Kaizer(TYTN 2).
      הבעייה של האייפון: 1. אני מעדיף מקלדת QWERTY כפתורים, 2. אין דור שלישי, 3. המצלמה לא משהו.
      כל הבעיות הללו, נפתרות ב-Kaizer, אבל יש לו בעיות אחרות: 1. אין לו סאפארי, שזה דפדפן הפלאפון הכי טוב שראיתי 2. גדול מידי 3. סוללה חלשה

      שורה תחתונה, אני מבסוט על האייפון, אך לפעמים מתעצבן על המקלדת, כי אי אפשר להקליד עיוור.

  14. אנונימי   25 במאי 2008 בשעה 17:06
    (#)

    אתה תותח

    שיהיה לך המון בהצלחה :)  

  15. אנונימי   27 במאי 2008 בשעה 1:17
    (#)

    תודה על התשובות מליונר,

     

    כלומר למוצר עם קמפיין יחיד, אתה מכניס באותו קמפיין גם את ה content  וגם את ה search או לא מוותר על ה content?

    ועוד שאלה קטנה,

    אם אני שם ב adGroup שתי מודעות – כל אחת עם destination URL שונה – איך זה משפיע על ה QS ? 

    • המיליונר בפיגמה   27 במאי 2008 בשעה 9:43
      (#)

      לא בדיוק הבנתי את השאלה, אבל ממה שהבנתי אתה שואל, איך אני מחלק את הקמפיינים שלי.

      אז לכל מוצר, הקמפיין לרשת החיפוש, והקמפיין לרשת התוכן זה שני קמפיינים נפרדים.

      לגבי שאלת ה-QS, עם ה-Destination URL השונה, לצערי הרב, אין לי מושג. לא בדקתי את זה, אך שמעתי שזה יכול להזיק.

      Sorry

  16. אנונימי   12 ביוני 2008 בשעה 23:33
    (#)

    אשמ אם תרום לי 5 דולר לAP זה דחוף

  17. אנונימי   13 ביוני 2008 בשעה 22:46
    (#)

    יש איפשהו מדריך למתחילים בעסק?

     

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!