וידאו: הרבה מידע על שיווק שותפים

לפני כמה ימים נערכה התכנסות Meetup 202 בתל אביב. נדמה לי זו הייתה ההתכנסות הרביעית או החמישית במספר. בניגוד להתכנסויות הקודמות, בהן שהיתי בחו"ל סוף-סוף יצא לי גם להגיע ל-Meetup 202 שלנו. לאחר שבעבר יצא לי להיות ב-Meetup 202 של סן פרנסיסקו ושל ניו-יורק, אני חייב להגיד שהמיטאפ שלנו לא יורד ברמתו מהגוים.

המיטאפ נועד לדון בכל מיני נושאים בנושא שיווק שותפים, לנטוורקינג ולמינגלינג, ומידי פעם גם מועברות הרצאות. את ההרצאות במיטאפ האחרון פתח שחר גפני ממדיה מטר. שחר דיבר על שלל נושאים הקשורים למעקב אחר המרות גם און ליין וגם אוף ליין.

אחרי שחר, היה תורי לדבר על משהו. מאחר ולא היה לי כח להכין נושא עליו אני הולך לדבר, זה הפך פשוט לדיון פתוח של שאלות ותשובות אליי. רוב הדיון הוקלט, אך לקראת הסוף נגמרה הסוללה של המצלמה. בכל מקרה, אני מציג לכם כאן את הוידאו אשר מכיל המון-המון ידע חיוני ואיכותי לגבי אפיליאציה, תבלו….

על מנת שתדעו מתי בפעם הבאה יש מיטאפ אתם מוזמנים להכנס לכאן: http://www.meetup.com/aff-il/

68 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. ניקו בלאק   5 בפברואר 2010 בשעה 20:46
    (#)

    פשוט מעולה

    • המיליונר בפיג'מה   20 בפברואר 2010 בשעה 23:18
      (#)

      תודה איש יקר…

      • אורי   14 במרץ 2010 בשעה 11:57
        (#)

        אתה איש יקר יגאל
        מעולם לא כתבתי לך – אבל עוכב אחרי הפעילות שלך למעלה מחצי שנה
        אני תושב קליפורניה – איש שיווק שמנסה להכנס לתחום מרבדים עמוקים של SEO לשיווק באינטרנט
        אני מתפעל מאישיותך המשלבת אנליטיות וחשיבה עומקית ואופקית יחד עם אדם רחב לב בוגר בהרבה מגילך הביולוגי.

        מאחל לך הצלחה לונג טיילית בריאות ואושר

        אורי

  2. ניצן   5 בפברואר 2010 בשעה 21:28
    (#)

    אף פעם לא הגבתי פה ואני חייב להודות שאני לא קורא קבוע.. חבר שלח לי את הסרטון הזה..
    אני אתחיל בזה שההצעה (שנאמרה אולי בצורה שטחית) של לתקוף מהדלת האחורית מוצרים היא חכמה ונכונה מאוד.
    אבל זאת לא הסיבה שאני מגיב, אני מגיב כי אני בתור אחד שכול עיסוקו שיוור לידים בישראל, אנחנו קיום בישראל החברה הכי גדולה לייצור לידי אנחנו מייצרים כמה מאות אלפי לידים בחודש.. אז כן יש כסף והמון אבל האימרה שבארץ ה SEO ממש פשוט זאת אימרה לא נכונה חסרת מודעות וכנראה ידע בנושא. המונחים המובילים של לידים כמו ביטוח רכב, משכנתא וכו.. הם מאוד תחרותיים ואני יכול להעיד מנסיון שהם משתווים למונחים התחרותים ביותר בחול.. עוד עניין ב SEO הוא שבחול יותר קל לקדם מבארץ כיוון שהכלים כמו לדוגצא המון אתרי מאמרים ובלוגים לא קיימים בארץ.. עוד עניין הוא כוח עבודה זול של הודים שלא נגיש לעבודה בעיברית.. אז מי שחושב לשווק לידים דרך SEO ורוצה לעשות כסף גדול ואמיתי שיתכונן לעבודה קשה :)

    • McDuck   6 בפברואר 2010 בשעה 1:06
      (#)

      יותר קל לקדם זה נכון אבל זו אמירה מאוד מופשטת כמובן.
      מילים כבדות קשה לקדם זה ברור. קשה למצוא בארץ כותבי תוכן טובים במחיר סביר ( מחפש כבר המון זמן) ומה שהכי חשוב – הרבה יותר קל בארץ לקדם מילים לא תחרותיות , הם פשוט יוצאים גם ללא לינקים לטופ-5 רק בזכות אופטימיזציה פנימית. ויש טרפיק והוא איכותי מספיק לא רק ללידים מקומיים וגם ברמה של שיווק מוצרים מחו"ל דרך עמודי נחיתה בעברית.
      אבל לא ברור לי לגמרי, בתור מישהו סיים לא מזמן תואר בכלכלה וניהול והרצאות בשיווק עדיין בראשי, היכן מחלקות שיווק של חברות גדולות וביניניות במשק ? היכן הם מפנים את כל התקציבים המנופחים שלהם – לפרסום בוואלה? בתור מנכל שיווק הייתי מפנה 70-80% מתקציב השיווק להקמת אתרים,כתיבת תכנים,בלוגים,ניהול פורומים וקבוצות בפייסבוק. הרי זה ברור שהתפוקה מכך היא גדווווווווווווווולה פי כמה בצינורות שיווק רגילים.

      סרטון יפה, אבל רמה של היושבים לא משהו נראה לי, כמובן חוץ מיגאל -)))

      תודה, McDuck

      • המיליונר בפיג'מה   20 בפברואר 2010 בשעה 23:20
        (#)

        אהלן,

        אני אמרתי בוידאו, שלנסות להתמקם על המילה "ביטוח רכב" או "צימרים" יהיה קשה גם בארץ. החברות הגדולות, שמות את רוב התקציבים שלהם בדיוק במילים הללו.

        אני בתור אפיליאייט לא רואה כל טעם לנסות אפילו להתמקם על המילה "ביטוח רכב"…

        שבוע טוב.

    • לירן לביא   7 בפברואר 2010 בשעה 13:16
      (#)

      טוב לדעת ש impression היא החברת לידים הגדולה בישראל :)
      אפשר לדעת דרך איזה מקורות עיקריים אתם מייצרים מאות אלפי לידים בחודש?

  3. אהרון   5 בפברואר 2010 בשעה 23:30
    (#)

    אחי זה גאוני כבר יש לי מלא רעיונות והראש שלי מסתובב.

    הנה הטיפים שלמדתי:

    1. אפיליאט מתחיל צריך תזרים מזומניםכלשהו קודם כל, ככה אתה יוצר PIECE OF MIND ויכול להשקיע בפרוייקטים אחרים יותר זמן וכסף בלי להיות בלחץ. בשביל זה לא חייבים להרים אתרים נוצצים אלא אתרים קטנים ונחמדים שעוזרים לאנשים למצוא בעיה לפתרון.

    2. לקרוא, ללמוד ולהבין על הפסיכולוגיה של הבן אדם בשוק הספציפי. איפה הוא נמצא, מה הרצונות שלו, ולאן הוא רוצה להגיע, איזה תוצאות. ככה אתה תופס יתרון על משווקים אחרים ומביא המרות גבוהות. עדיף להתרכז במשהו שמעניין אותכם גם, ככה יש יותר זרימה ב COPYWRITING

    3. לא ללכת ראש בקיר. דוגמאות: מוצר להרזיה, לפרסם על המילה HOW TO LOSE WEIGHT. מוצר ללמוד לנגן על גיטרה, לפרסם על HOW TO PLAY GUITAR

    זה הדבר הכי פשוט וכמובן כולם עושים את זה, מה שגורם למכירים מטורפים ואי הצלחה. החלק הגאוני זה לבוא מזוויות אחרות ולנסות להבין איזה דברים אחרים המשתמשים יכולים לחפש שקשורים למוצר ולבעיה שהוא פותר. זה צריך להיות היתרון הגדול של האפילייט, שהוא יכול למצוא זוויות אחרות שאפילו בעל המוצר לא מצא.

    4. לא לזלזל ב yahoo ו ad center. עוד הלילה אני מעביר הקמפיינים שלי לשם שיתחילו לרוץ גם שם.
    פחות תחרות, conversions יותר טובים. חבל שתמיד זלזלתי ולא השקעתי מאמץ באלה.
    גם יותר קל לאפילייט המתחיל כי אין quality score ושטויות כאלה, וגם עולה פחות כסף.

    תודה אחי על הווידאו, באמת מידע מצוין.

    • המיליונר בפיג'מה   20 בפברואר 2010 בשעה 23:22
      (#)

      אהלן,

      פוספסה קצת הנקודה.

      אני ממליץ ללכת גם על המילים של How To Play Guitar, עם זאת גם לנסות לתקוף מהדלת האחורית.

      בתנאי שאתם מגבילים את הבידים שלכם, ולא נכנעים ללחץ של השוק.

      בהצלחה.

  4. מתחיל   6 בפברואר 2010 בשעה 0:42
    (#)

    נחמד מאד, איך מקבלים את ההזמנה לפורום?

  5. ohad   6 בפברואר 2010 בשעה 4:21
    (#)

    בהחלט פוסט נחמד ומעניין,
    תודה על הטיפים – זה נתן לי דברים חדשים לנסות.
    אם מישהו רוצה לעבוד ביחד על פרוייקט PPC – אני אשמח – בעקבות
    המלצותיו של יגאל ("רק ככה גדלתי")
    [email protected]

  6. ohad   6 בפברואר 2010 בשעה 4:34
    (#)

    אבל ראיתי בסוף משהו על חברות שמכשירות אנשים לעשות PPC? יש דבר כזה ?
    אם מישהו מכיר אשמח לשמוע.

    • ארז   7 בפברואר 2010 בשעה 18:17
      (#)

      היי אוהד,

      אתה יכול להגיש מועמדות לאחת החברות בארץ שמתעסקות בשיווק במנועי חיפוש.
      אני מאוד ממליץ לעשות את זה וזה יכול ללמד אותך הרבה מאוד. מה שכן, הרבה מהחברות יבקשו שתעבוד שם לפחות שנה.
      כתבתי על זה פוסט לא מזמן ואתה מוזמן לקרוא.

  7. יותם   6 בפברואר 2010 בשעה 14:23
    (#)

    םוסט מעניין מאוד,למדתי קצת בנושא ואני מקווה שזה יעזור לי בעתיד.

  8. אדי זבלונוב   6 בפברואר 2010 בשעה 14:29
    (#)

    יגאל סרטון מעולה,
    גרם לי להבין הרבה מאוד דברים.
    דבר ראשון היה נחמד ביותר לראות אותך בכנס של גוגל (2.2) אולם שלא ניגשתי אליך
    בגלל שהיו כבר המולה סביבך.
    בכל מקרה אתה מעביר ערך רב פה בבלוג, וערך שימושי ויעיל.
    בהחלט אחכה לפוסט הבא שלך

  9. בניית אתרים   6 בפברואר 2010 בשעה 17:44
    (#)

    שאלה בנושא long tail:
    כל מה שדיברתם עליו בפגישה ברור לי מאליו וכבר ידעתי את הדברים האלו עוד לפני, אבל משהו אחד מציק לי
    (אגב אני חדש באדוורדס, התחלתי לזרוק כסף לעבר גוגל לפני שבוע בערך):

    יש לי רשימה של בערך 10,000 מילות מפתח לונגטייל. כשאני מכניס אותן באמצעות Addkeywords
    בממשק של גוגל, אני מקבל עבור שלושת רבעי מהמילים האלו: "Low search volume". עכשיו קודם כל האם זה אמור להדאיג אותי? אני מדבר על כך שזה יכול להוריד לי את ה QS , ומצד שני גם אולי זה לא אפקטיבי כי גוגל כותבים על גבי המילת מפתח הזו – שהם לא יציגו מודעות, אבל לפי מה שקראתי זה לא נכון
    וגוגל כן יציגו את המודעה שלי אם יהיה חיפוש של אחת מהמילים האלו שקיבלו low search volume.
    בלי קשר – כשהתחלתי להוסיף את המילים, ועשיתי רפרש, זה נראה כאילו גוגל שם לי הגבלה של מילותמפתח שאני יכול להכניס לאדגרופ מסוים ומחק לי ממש מילות מפתח.

  10. לימוד דרבוקה באינטרנט   6 בפברואר 2010 בשעה 22:51
    (#)

    יש פה מישהו מתחיל מבאר שבע שרוצה אולי לשתף פעולה???

  11. מבצע 1,000 שקל לטיפ   7 בפברואר 2010 בשעה 1:13
    (#)

    בניית אתרים, אני חושב שיש low ויש כמאת לא קיים, אני לא בטוח שניתן להבחין עם תשתמש ב google adword editor כלי חינמי שלהם, תראה שחלק מהמילים הוא לא מוסיף כלל לקמפיין כי זה נמוך מדי……

    אני מתנצל על הצילום החובבני/גרוע. מצלמה של יגאל, אני הצלם וה"חוקר" הראשוני שפתח במתקפת השאלות.

    למי שרוצה קישור לקבוצה:
    http://www.meetup.com/aff-il/

    ניתן שם גם ליצור קשר עם אנשים שהיו שם… (רובם…)
    http://www.meetup.com/aff-il/calendar/12350637/

    אופיר.

    • מבצע 1,000 שקל לטיפ   7 בפברואר 2010 בשעה 1:18
      (#)

      רציתי גם להוסיף שכן, מה שלא צולם היה גם מאוד משכיל.
      וה session שבחוץ לאחר האירוע של השישה אנשים שנותרו כלל כמה סודות שווים במיוחד.

      אני באתי כ noob חצי מיואש ועוד אותו הלילה/בוקר העלתי קמפיין רווחי ראשון (גרושים אומנם אבל משהו)

      שווה לבוא, האווירה, המידע, היחס והעדויות האישיות….

  12. חן   7 בפברואר 2010 בשעה 4:29
    (#)

    יגאל שלום,
    יש לי כמה שאלות עקרוניות ובסיסיות לגבי מחקר מילים:

    א. האם לשים בקמפיין הרבה מילים מחולקות לאדגרופים או לשים כמה מילים מרכזיות ושהכי מושכות תנועה? לכאורה התשובה ברורה לשים כמה שיותר מילים אבל מצד שני אלו הברורות מאילהן הכי מקנוורטות לא? אם ניקח לדוגמא בסרטון "Guitar Lessons" זה צמד מילים שיהיה יקר אבל גם יקנוורט טוב אבל לפי מה שאמרת לא כדאי להשתמש בו כי כולם כבר שחקו את צמד המילים הזה. אז העניין לא ברור אם תוכל להסביר.

    ב. נניח אני עושה מחקר מילים ומעלה 1000 מילים. הרי בסופו של דבר מה שישרוף את הקמפיין זה 20 מילים שמלכתחילה יכולתי לכתוב רק אותן והן הכי מושכות תנועה והכי ברורות אז למה לעשות מחקר של 1000 מילים? האם זה בגלל שאולי יש מילה שמקנוורטת טוב והיא לא יקרה ולא מושכת תנועה גבוהה אולי בגלל זה?

    ג. עם כמה מילים אתה מעלה כמפיין 20-50 או 1000-2000 עד איזה עומק צריך לעשות את מחקר המילים הזה?

    תודה

    חן

    • המיליונר בפיג'מה   20 בפברואר 2010 בשעה 23:32
      (#)

      אהלן חן,

      אני חושב שלא הסברתי את עצמי טוב.

      הרעיון הוא להשתמש גם במילים שמובנות מאליהן וגם במילים שבאות מהדלת האחורית. הדבר הכי חשוב הוא להגביל את כל המילים בביד מסויים. אם המילה לא תוצג בעמוד הראשון, בגלל ההגבלה ששמת, אל תתרגש מזה יותר מידי.

      אתה צודק לגבי 2, רק במידה ואתה עושה את המחקר עם כלי מחקר מילים. לעומת זאת בדוגמא שהבאתי בסרטון, אמרתי שאפשר להכנס לאתר של מילים לשירים ולהוציא משם את רשימת כל שמות השירים שיצאו. בדרך הזו, יש לך כמות מילים אינסופית.

      אין עומק, אין הגדרות, אין חוקים. תשתמש בראש שלך. התשובות נמצאות אצלך, כל קמפיין נמדד לגופו….

      שבוע טוב.

  13. מבצע 1,000 שקל לטיפ   7 בפברואר 2010 בשעה 10:29
    (#)

    בין לבין יגאל הזכיר שהוא לא הולך על פחות מ 100% ROI ורוב המילים שלו הוא משלם עליהם 5 סנט כך שנראה לי שהוא הולך רק על long tail רוב הזמן, ללא המילים המרכזיות….
    תעשה את החשבון ;)

    • בניית אתרים   7 בפברואר 2010 בשעה 19:43
      (#)

      אני חושב שכבר מאוד קשה למצוא מילים שעולות 5 סנט בגוגל, הוא גם אמר שהוא משתמש ביאהו ובינג, שם כבר הרבה יותר הגיוני המחיר הזה לקליק. חוץ מזה שמי שחושב שהוא הולך להתעשר עכשיו מהלונג טייל, שייצא מהסרט, גוגל מחפשים אתרי נחיתה – אתרים עם ערך מוסף, ולא סתם דף שמפנה לדף אחר

  14. חן   7 בפברואר 2010 בשעה 10:51
    (#)

    כן נכון אבל מצד שני הוא אמר שהוא לא משלם יותר מ- 60 סנט למילה כך שהוא מגיע גם עד 60 סנט אז אני כבר לא יודע….
    יגאל אולי תפתור לנו את הבעיה :-)

  15. לירן לביא   7 בפברואר 2010 בשעה 13:18
    (#)

    אחלה פוסט יאיש, כל הכבוד לך!

  16. אסף הנעמן-הלל   7 בפברואר 2010 בשעה 21:04
    (#)

    יגאל היקר !

    תודה על הדרכה איכותית ונהדרת
    היה לי את הסבלנות לשבת, לאכול צהריים ולהאזין לך

    אהבתי בעיקר את : לקרוא ספר בשבוע – גאוני ומעשיר

    תודה – אלוף האפילייט

  17. דני   8 בפברואר 2010 בשעה 0:46
    (#)

    יגאל יש מספר בעיות שכדאי להתייחס אליהן:

    שאל אותך הבחור לגבי קידום המוצר שמלמד גיטרה. נראה שהוא די אובד עיצות ומה שהכי הפליא אותי שלמרות שהציגו לו ראיה נכונה שכוללת התרחקות מהמילים התחרותיות לכיוון של נושאים קשורים למשל אריק קלפטון לא התייחסתם לסתירות שמי שבוחר בשיטה הזו עומד להתקל בהן. סתירה ראשונה – אם הוא ילך על מילים שכוללות את אריק קלפטון הוא בעצם נכנס לנישה של מוזיקה שיכולה להיות תחרותית מאוד ולשלם על זה ביוקר. זה גם סותר מה שמלמדים בקליקים ובקורסים שונים שכן צריך ללכת על המילים המוכרות ושמילים עם ביד גבוה מוכרות יותר (הרי זה כל הרעיון של ביד גבוה, זה בעצם עלות הקליק שאתה מוכן לשלם כדי להיות לפחות ברייק איוון). כשאתה בוחר לונג טיילס – יכול להיות שכמעט לא יהיו חיפושים. אם אתה מכוון לאסטרטגיה של לונג טיילס שעולים גרושים כי אין עליהם כמעט תחרות (למרות שמתחרה שלך ששם ביטוי בphrase שכלול בלונג טייל הוא כן מתחרה שלך) – זה חשוב שתרחיב על זה, כי זה סותר גישות לימודיות שכיחות. וגם איך אתה מוצא מילים – הרי אמרת שהתוכנות שלך זה ללמוד על המתחרים, אז אתה לא הולך על מילים תחרותיות, אלא על מילים זולות – איך אתה מייצר אותן? הסברת את נושא החלוקה לנושאים (לפני חלוקה לאדגרופים), אבל נראה לי שאת רוב העבודה אתה דרך מה שנראה לך הגיוני הרי אתה אומר שה- keywords tool הוא לא מה שאמור להנחות אותך.

    • המיליונר בפיג'מה   20 בפברואר 2010 בשעה 23:43
      (#)

      אהלן דני,

      כמו שאתה יודע, יש מספר דרכים להגיע לרומא. איני יכול לקחת אחריות על מה שמלמדים במכללת קליקים, או בכל קורס אחר. אני יכול להגיד רק איך אני עושה את זה.

      אני אומר ללכת גם על המילים הודאיות וגם על הלונגטייל עם הגבלת ביד, כך שיוריד את הסיכונים שלנו.

      הוא יכול להכנס לנישות אחרות בטעות, אך הוא יכול גם לא להכנס לנישה של אף אחד. אם אתה מספיק יצירתי, תמיד תמצא קהל יעד בנישות חופפות עם קליקים זולים. אם באריק קלפטון עסקינן, תבדוק בבקשה כמה פרסומות מופיעות על המילה "eric clapton chords". מהבדיקה שלי, יש פרסומת אחת…

      אם היית צודק לגבי מה שאמרת על PHRASE, אז לא היה הצדקה ל-Phrase ובטח שלא ל-Broad. ממליץ לך ללמוד עוד קצת אודות הופעת Match Types לפני שאתה יוצא בביקורת.

      איך אני מייצר מילים? במקרה הזה מחפש את החיפוש הבא בגוגל: Best Guitarists, ומקבל את רשימת הקיוורדס הבאה:
      http://www.rollingstone.com/news/story/5937559/the_100_greatest_guitarists_of_all_time/
      במקרה של שמות של שירים, אני נכנס לאתר ליריקסים ומייצר משם. כל מקרה לגופו, דבר אחד חשוב להבין, לונגטייל הוא משהו אינסופי. אתה תשתמש בלונגטייל באמת, כשיכולות מחקר המילים שלך יהיו אינסופיות.

      בשורה התחתונה, אני קצת מצטער שאמרתי את מה שאמרתי, כי זה חומר למתקדמים…

      בהצלחה.

  18. דני   9 בפברואר 2010 בשעה 11:40
    (#)

    יגאל חבל שלא דברת על נושא מאוד חשוב – גוגל אדסנס
    היום אי אפשר להרשם לאדסנס! שנרשמים הם לא מחזירים תשובה אם החשבון אושר או לא גם לא אחרי חודש!
    פעם היה קל להרשם גוגל אדסנס תוך כמה ימים היה חשבון אדסנס מוכן! היום הם אפילו לא עונים פשוט מתעלמים! כל מי שאני מכיר שמנסה להרשם לא מצליח ועם אתרים טובים כמובן! זה ביזיון! גוגל נהיו זבלות!

    • בן   9 בפברואר 2010 בשעה 19:33
      (#)

      תגיד לי על מה אתה מדבר? מה זאת אומרת אי אפשר להירשם לאדסנס? מאיפה קיבלת את הרושם הזה… יכול להיות שגוגל נהיו "זבלות" אבל אין שום בעיה עם אדסנס.

  19. נתנאל   9 בפברואר 2010 בשעה 21:21
    (#)

    ואוו, וידאו שחבל על הזמן יגאל, עזרת לי מאוד, במיוחד בקטע על מילות חיפוש long tail שמתאימות לגיטרה. ריציתי לשאול אותך. אם קניתי דומיין בnamecheap ואני עושה לו url forwarding ישירות ללינק אפיליאייט שלי, האם אפשר לישון בלילה בראש שקט שלא יהיו בעיות או שעדיף לשים את הדומיין על חברת אחסון ומשם לעשות url forwarding?

    • לירן לביא   9 בפברואר 2010 בשעה 23:25
      (#)

      תראה לפי איך שזה נשמע אתה מוכר סמים דרך האינטרט :)

      בכל אופן, לא חושב שיש לך סיבה לא לישון טוב בלילה,
      מה שהייתי ממליץ לך לעשות בכדי שתישן טוב בלילה :) זה לעביר את זה דרך דומיין שלך ולנקות את ה referer כך האפילייט לא ידע שום פרטים על הגולש

      חפש בגוגל double meta refresh

      • נתנאל   10 בפברואר 2010 בשעה 12:01
        (#)

        תודה לירן, אבל לא התכוונתי ל referer התכוונתי לזה שהurl forwarding ב namecheap נראה לי איטי מאוד ולפעמים אפילו הייתי אומר לא יציב. אני לא יושן טוב בלילה כי יש לי תחושה שיש כמה מאות קליקים שמתבזבזים לי בדרך. רציתי לדעת אם אני מעביר את הדומיין לחברת אחסון האם זה יהיה מהיר ואמין יותר?

        • לירן לביא   10 בפברואר 2010 בשעה 13:01
          (#)

          האמת בזה אין לי ניסיון, אבל בכל אופן עדיף לך שזה יהיה על שרת שלך יש מספר חברות אחסון תנסה לעבוד עם hostgator וכד', תחפש חברות גדולות שהשרת יהיה יציב כמה שיותר.

          • נתנאל   11 בפברואר 2010 בשעה 4:21
            (#)

            לירן, קיבלתי את ההצעה שלך וביום אחד התנועה עלתה בחמישים אחוז דרך hostgator. אז חבר,ה תקנו דומיינים אצל מי שבא לכם אבל אל תעשו ישר רידיירקט כי השרתים בחינם שהחברות דומיינים מספקות שווים לתחת.

            • לירן לביא   11 בפברואר 2010 בשעה 13:45
              (#)

              שמח לשמוע :)

            • נתנאל   11 בפברואר 2010 בשעה 23:51
              (#)

              מישהו יודע איך אני יכול לעקוב אחרי הסטטיסטיקה של דומיין שאני עושה לו redirect. הוסטגטור מראה בנתונים שלו כאילו אין בכלל מבקרים. ובגלל שכל התנועה שלי היא אורגנית מעשרות קהילות, פורומים ואתרי מאמרים אני רוצה לדעת מי מגיע לדומיין שלי ומאיפה?

            • לירן לביא   12 בפברואר 2010 בשעה 13:59
              (#)

              נתנאל, תתקין תוכנת סטטיסטיקות piwik.org
              וכך תדע כל מה שתרצה לדעת, עדיף לא לסמוך על נתונים של hostgator וכד'

          • אבי   15 בפברואר 2010 בשעה 11:57
            (#)

            לקחת Dedicated Server או VPS Hosting ? יש הבדל גדול בעלות החודשית

            • מאיר   16 בפברואר 2010 בשעה 3:25
              (#)

              piwik היא תוכנה מעולה עם קוד פתוח והרבה יותר טובה מגוגל אנליטיק אבל אי אפשר לעקוב באמצעותה אחרי דומיין שעושה דירקט לינק בלי דף נחיתה. dedicated server זה מיותר ברוב המקרים אלא אם יש לך מעל 10,000 גולשים ביום או שאתה רוצה לבסס את עצמך כאוטוריטה בתחום.

            • נדב   19 בפברואר 2010 בשעה 20:41
              (#)

              רגע, אז איך כן ניתן לעקוב אחרי דומיין שעושים לו דירקט לינקינג?

            • אלדד   20 בפברואר 2010 בשעה 13:50
              (#)

              אולי פשוט לבנות דף נחיתה שיהיה יותר יפה ומושקע מהאתר שאליו מפנים ובוודאי שבדף נחיתה כזה אתה יכול להבטיח דברים שאין להם בהכרח קשר למוצר הסופי ואז אתה גם לא צריך piwik. כי גם דרימהוסט וגם הוסטגטור נותנים תוכנות סטטיסטיקה מעולות. דירקט לינקינג זה בזבוז של גולשים ומי שעושה כסף באינטרנט לא עובד ככה.

  20. דורי   11 בפברואר 2010 בשעה 21:36
    (#)

    חחבר'ה זה דחוף: אני נרשם לAd Center של Microsoft ואחרי ההרשמה שאני כמובן יוצר מודעה לפרסום ומכניס את הפרטיס האישיים שלי(שם טלפון כרטיס אשראי וכו') וזה מסיים את ההרשמה בהצלחה!
    אני לא יכול להכנס לחשבון שיצרתי – שאני עושה Log in ורושם את הUser ואת הPassword אז זה כותב לי את ההודעה הבאה:
    The sign-in process cannot continue. for assistance, click contact support at the bottom of the page.

    מישהו יודע למה זה כותב לי ומה עלי לעשות?

    כמו שאמרתי נרשמתי בהצלחה אבל אחרי זה יש לי את הבעיה הזאת!

  21. חן   12 בפברואר 2010 בשעה 15:52
    (#)

    הי יגאל…שלחתי לך מייל לפרטי לפני איזה כמה ימים. המייל הוא מ- Chen Levi אשמח אם תוכל לענות.

    תודה

    חן

    • המיליונר בפיג'מה   20 בפברואר 2010 בשעה 23:46
      (#)

      אל תרגיש מיוחד, הרבה אנשים שולחים לי מיילים, ואני עונה לכולם כשיש לי זמן, אין כל סיבה לידע את כולם על זה ששלחת לי אימייל.

  22. חן   13 בפברואר 2010 בשעה 21:44
    (#)

    יגאל האם עברת אימון אישי ?
    עברתי קצת על הבלוג שלך וראיתי הרבה אימרות
    מעניין אותי לדעת

    • המיליונר בפיג'מה   20 בפברואר 2010 בשעה 23:47
      (#)

      אהלן חן,

      עברתי אימון אישי (קבוצתי) לפני שנתיים וחצי.

      כתבתי על זה איפשהו, התנדבתי במקום כלשהו בחדרה וכצ'ופר הביאו לנו קואצ'ר. עזר לי מאוד.

      חוץ מזה שאני תמיד קורא ספרים על פסיכולוגיה.

  23. חן ל   14 בפברואר 2010 בשעה 10:06
    (#)

    המממ…יש פה שני חן מעכשיו החן החדש הוא חן ל

  24. כפיר   14 בפברואר 2010 בשעה 22:26
    (#)

    תודה על הסרט סידר לי קצת את הראש ..
    אם יש פה מישהוא שמעוניין לשתף פעולה באפילייאט מרקטינג ויש לו ניסיון בעיקר בבניית אתרים שיפנה אלי
    [email protected]

  25. דרור   28 במרץ 2012 בשעה 15:15
    (#)

    היי יגאל,
    אני ממש נהנה לקרוא את הבלוג שלך, התחלתי לקרוא אותו מהתחלה והיום הגעתי לפוסט הזה. כל הכבוד לך על המסע שעשית ויותר מזה כל הכבוד לך ששיתפת ולימדת את כולם. אני מאמין שהמון קוראים הצליחו לעלות כמה מדרגות בתחום של שיווק שותפים בזכותך. אני אמשיך להתקדם בפוסטים ולהנות מהבלוג ומהכתיבה שלך.

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!