בזמן שחגגתם

funny santa בזמן שחגגתםאיך אני אוהב את תרבות העולם המערבי. בתרבות העולם המערבי, כל חג – זה חג!. המערבים לא כל כך מתעניינים בפרטים היסטוריים כמו נס פח השמן ויהודה המכבי, מה שמעניין אותם זה יותר ההיסטוריה של הקרדיט שלהם, על מנת שיוכלו לנצל את שארית המסגרת למתנות לחגים. בעולם המערבי כל חג, זה חג שופינג, ומי אם לא אנחנו המשווקים מהווים את האנשים הנכונים בזמן הנכון, על מנת לספק את רצונותיהם של צרכנינו היקרים, אשר מוכנים לפתוח את הארנק בנדיבות!

ולמרות המצב הכלכלי…

נכון, השנה אולי יגידו שצרכנינו היקרים יבזבזו פחות וזה בגלל המצב הכלכלי הקשה. אבל זוכרים את סיפור הסיפורים, או יותר נכון סיפור השקרים? להוציא פחות כסף יהיה הפעם הסיפור שכל אחד מספר לעצמו בעקבות המצב הכלכלי. אבל אנחנו, כמשווקים, יודעים שזה לא יותר מאשר סיפור מצוץ מהאצבע. כי אנחנו כמשווקים, נדע לספר לצרכנים את הסיפור הזה, עוד לפני שמערכת "ההגנה" שלהם תופעל.

אנחנו כמשווקים, נספר להם, שבעקבות המצב הכלכלי, המתנות לחג הקריסמס הם מתחשבות במצב העולמי. ובגלל שטוב ליבנו לא מאפשר להשאיר אף לא ילד אחד ללא מתנה, המחירים מותאמים. אבל אלה רק סיפורים, שההורים יוכלו לספר לעצמם בשביל להסביר ממה נוצר החור בחשבון הבנק: "זה בטוח לא המתנות לקריסמס, את המתנות לקריסמס קנינו במבצע לכבוד המצב הכלכלי…".

המשווק הזה הוא לא אני

בגדול, אין לי בעייה מצפונית כלשהי עם הגישה הזו, בכלל לא! אולי להרבה אנשים אשר קוראים את הפוסט הזה מתעוררות מחשבות רחמנות, אבל תחשבו על זה כך: הצורך לצרוך ולהיות צרכנים, הוא צורך עמוק, אשר מושרש בתודעה של העולם המערבי, ממש כמו הצורך לאכול פיצה במקום מרק סבתא בטיבול עוף. זה מגיע בדיוק מאותה נקודה – הרגלים! בשביל לרצות הרגל, אנחנו מרצים צורך, ולנו המשווקים לא צריכה להיות בעיה מצפונית עם צרכים של צרכנים, אם כבר למישהו צריכה להיות בעייה, אלו הצרכנים עצמם.

אלפי משווקי שותפים, ממש ברגעים אלה, מנצלים את המצב הזה, ואת הצורך הזה בשביל למכור מתנות וצעצועים לכבוד הקריסמס. המשווקים האלה עושים קופה נכבדת והמון כסף. יש לי חברים, שכבר חודש-חודשיים עוסקים רק בתכנון מכת הקריסמס שלהם. המצב הכלכלי לא אמור להשפיע, זהו צורך עמוק יותר מכל מחשבה לוגית שהיא.

ועדיין, למרות שאין לי בעיות מצפוניות עם ניצול החולשה הזו של הצרכנים, אני לא משווק באופן אישי מוצרים נלווים לחגים. זה לא בגלל התחרות, להפך, אני חושב שדווקא בקריסמס התחרות ביחס לביקוש, היא נמוכה מאוד, ולכן אני לא חשוב שיהיה מסובך מידי לדפוק קופה (שוב, זו רק מחשבה, לא ניסיתי).

העניין הוא, שזה פשוט לא מעניין אותי! אני לא מחפש כסף בכל מחיר. מה שאני כן מחפש, זה עסק יציב ולטווח ארוך, ולא המכה המהירה של הקריסמס. לכן, דווקא עכשיו, אני רואה ערך בכניסה לנישות לטווח ארוך, אשר ננטשות קצת על ידי משווקי השותפים האחרים. משווקי השותפים האחרים, עד כדי כך מאבדים פוקוס מהנישות הרגילות שזה מדהים.

נוסף על כך, "המשווקים המשוגעים", שזו ההגדרה שלי לאנשים שמנסים להכנס לנישות בלי מחשבה מקדימה, על ידי כך שהם שמים בידים גבוהים על כל מילת חיפוש שזזה, ובכך מעלים את המחירים בנישה, זזים הצידה והולכים לצוד מתנות. זה זמן מצויין לשתול שורשים, ולהשתקע עבורי.

מה שאני מחפש בסופו של דבר, זה את ה-100% ROI האלה, בנישות אשר ישרתו אותי לתקופה ארוכה, עד הקריסמס הבא. אני חייב להגיד לכם, שבינתיים, זה עובד מצויין :)

77 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אנונימי   24 בדצמבר 2008 בשעה 13:12
    (#)

    גם למוכר סמים ובעל קזינו אין בעיה מצפונית – אתה בחברה טובה.

    • אנונימי   24 בדצמבר 2008 בשעה 13:22
      (#)

      וגם למי שמוכר ארטיק ב-10 ש"ח בחוף הים במקום ב-4 ש"ח בסופר. בסופו של יום, ישנם מוצרים שגורמים לנזק רב הרבה יותר מאשר מכירה במחיר גבוה יותר או רכישה שאין בה צורך. דרך אגב, לרוב המוצרים שאנו רוכשים אין באמת צורך כה גדול כשחושבים על זה..

      • אנונימי   24 בדצמבר 2008 בשעה 17:51
        (#)

        זה שאחרים עושים את זה (מוכרים דברים שאנשים לא צריכים בעזרת שקרם ומניפולציה רגשית), ואין חוק נגד זה לא אומר שזה בסדר. בגלל אנשים כמוכם, העולם הזה מחורבן. אתם מעודדים צרכנות דורסנית. צרכנות שמשתמשת במוצרים שמזהמים את הסביבה ומנצלת בתנאי עבדות אנשים ממדינות חלשות. ונכון, הכול בסדר כל עוד יש כסף, חבורת חסר אופי ומוסר. תאוות הבצע שחיסלה את האנושות. ואני אחזור ואבקר פה כל כמה זמן, ואפילו אגיב, מה רע, גם מוסיף לו את מספר התתוגבות. ה"מיליונר" לא יתנגד. למה, אתם שואלים? כי זו הדרך היחידה שאני יכול להעביר עליכם ביקורת, זה שהחוק מאפשר לכם חולשות של אנשים זה לא אומר שאתם צריכים לעשות את זה.

        • המיליונר בפיגמה   24 בדצמבר 2008 בשעה 18:14
          (#)

          קומוניזם זה סרטן כבר אמרתי?

          וכשלא היו משווקים, חווה נתנה לאדם לאכול מהתפוח, כשהכל היה בחינם, והיא זו שיצרה את העולם המחורבן הזה.

          אגב, גם את הדיעות הסוציאליסטיות ו-"יפי הנפש" שלך, משווקים החדירו לך תוך כדי "שקרים ומניפולציות". כי בינינו, אם העולם יפסיק להיות מזוהם, אז לאל גור וחבריהם לא תישאר עבודה, והם ישארו מובטלים. ולך כמובן, לא ישאר על מה להגיב.

          שיבושם לך,
          וכל פעם שאתה בא לפה עולה לי חיוך על הפנים :)
          תמשיך לבוא…

          • אנונימי   26 בדצמבר 2008 בשעה 20:10
            (#)

            הניסוי הצליח (ונדמה לי שקלטת אותו), אולי תכתוב פוסט על איך לקדם מוצר דרך בלוגים, זה יהיה מעניין. בלוג יכול להשפיע המון על מוצרים כאלו ואחרים (במיוחד התגובות, ולא מוצר ספיציפי אלא רעיון). במיוחד כאשר רוצים להתקדם הלאה מקידום מוצרים של מישהו אחר. בלוג זה פלטפורמה מצוינת לקידום מוצרים שלך, שלא ממש אכפת לך מי המשווקים.

             

            איך עושים זאת?

             

             מקדמים רעיון, סיפור, דרך תגובות (סיפור הנוגד לפוסט, ובכלל לכל מה שהבלוג מייצג). אם הבלוג פופולרי, התגובה, הסיפור, העיקר לא להיות טרול, תזכה להמון יחס. ואז, כאן זה הקטע היפה, אתה משתמש בתגובות שנוצרו, בבלוג שלך שמקדם סיפור – דרך חיים (ועל הדרך מוצרים "שאינם שלך"). אתה מפרסם בבלוג שלך את ההתייחסות, ממש כך. יצרת מספיק באז בבלוג שלך שמקדם דרך חיים, ואפילו לא היית צריך לציין מוצר, המשתמש פשוט יחפש אחר הדברים שאתה חוזר ואומר, ובמודעות PPC יהיו אותם רעיונות, משפטים חוזרים, דרך חיים, משפטים שנקלטים גם, ואז גם המוצר ימכר.התגובות עושות את הפריסייל המקדים (מבלי שאנשים ידעו זאת).

             

            זה מה שנקרא קידום מוצרים שלך דרך הבלוגוספירה. כולם נהנים מכך, רמת הפופלריות של הבלוג עולה (אתה יכול ליצור קשר עם בעלה בלוג הפופולרי ולשתף איתו פעולה לקידום המוצרים, העיקר שיהיה דיון בתגובות, הוא ישתף איתך פעולה בכך שיתמיד בדרך חיים שהוא מקדם ואתה מתמיד בשלך)."יוצר צדדים", וכך כולם נהנים, גם תרמת לדיון וגם גזרת קופון.

        • אנונימי   24 בדצמבר 2008 בשעה 18:27
          (#)

          את/ה נשמע כמו … אוי אוי אוי

          אם כבר הכללת את כוווווולם והדבקת כאלו תארים מרשימים, אז לפי הלוגיקה שלך אין לאף אחד פה מצפון ואף אחד לא ישים לב לתגובה שלך … לא חבל שאתה מבזבז את הזמן שלך ?

          מוסר זה עניין סובייקטיבי, אני בטוח שאם נכיר אותך קצת נגלה עליך דברים שאולי לך נראים סבבה אבל לאחרים הם נראים כמו פשע מלחמה, או שאולי יש דברים שאתה מעדיף להסתיר …

          אף אחד הוא לא שה תמים אז תפסיק להתנהג כמו אינפנטיל

          אם היית קורא קצת יותר על תחום השיווק היית מגלה שיש בו המון תתי תחומים ומשווקים שונים עם גישות שונות, היית גם מגלה ששיווק הוא לפעמים דבר חיובי, לדוגמא כשאתה לפני קניה (גם יפה נפש כמוך קונה לפעמים) ומסוגל להשוות מחירים בין חנויות בכל הארץ, דבר שמביא לתחרות בריאה בין החנויות ומניעת הפקעת מחירים, ולקריאת חוו"ד על המוצרים והחנויות השונות

          אבל נראה שאתה מעדיף להכנע לשיווק (כן כן שיווק) אנטי צרכני, תחשוב מה גרם לך לחשוב ככה – ראית סרט ? קראת כתבה ? זה פרסייל !

          אם תרצה חולצות עם כיתוב מגניב להפגנה הבאה שלך ושל החברים שלך, אני אשלח לך לינק למבצע מעולה, רק עד סוף השנה, אז תזדרז, חבל שתפספס כי נראה לי שאתה לא אחד שיוצא פראייר

        • אנונימי   24 בדצמבר 2008 בשעה 20:28
          (#)

          ואללה לא ידעתי שהאיבוקים שאני משווק הם "מוצרים שמזהמים את הסביבה ומנצלת בתנאי עבדות"

        • גולד לייבל   24 בדצמבר 2008 בשעה 20:52
          (#)

          אחינו, אתה אכול סרטים!

           

          עזוב, לא נכנס פה בכלל לדיון שאתה רוצה להגיע.

          מילה אישית, אין ספק שאתה פגוע ממשהו ואת תסכולך אתה מוציא בדרך כזאת או אחרת.

          תכלס, בסופו של יום רק אתה נשאר עם זה אז כדאי שכבר עכשיו, כן עכשיו!

           תעשה סוויצ' ותמשיך הלאה.

           

          בהצלחה.

        • אבלדס   15 באוקטובר 2009 בשעה 15:57
          (#)

          חחחחחחחחחחח, אתה לא מרגיש רע עם עצמך שאתה לוקח יותר מידי כסף מהמעביד שלך??? אולי תעבוד בחינם??? זה לא פוגע לך במצפון??? תיתבייש לך זה כ"כ לא מוסרי שאתה "גובע" כסף מהמנהל שלך . אין ביכלל בושה לאנשים של היום . צריך להתחיל לשבות ולעבוד בחינם viva la comonizmo

          • וובה   7 בדצמבר 2009 בשעה 19:46
            (#)

            חחחחחחחחחחחחח אבלדס עשית לי LOL
            :P
            אני גם חושב שראוי להוסיף שכדאי שהוא ישלם למעביד שלו כסף מכיסו, כדי להודות לו על העבודה שהוא נותן לו… עמלת מעביד כבר אמרנו? :P

    • עמית   4 במאי 2009 בשעה 15:45
      (#)

      אתה אדיוט.

  2. עידן   24 בדצמבר 2008 בשעה 13:30
    (#)

    הי מליונר אני מנסה להירשם דרך הלינק שסיפקת ל ads4dough. הם עושים העברות בנקאיות לישראל? יש אפשרות שהם ישלחו צ'ק כמו קליק בנק?

    • אנונימי   25 בדצמבר 2008 בשעה 10:09
      (#)

      הטופס הרשמה של הרשת הזאת עצבן אותי. שיגידו תודה שאנשים רוצים להירשם אליהם. למה הם חייבים להעביר אותך וועדת חקירה ולהיכנס לך לתחתונים?

      • בוריס   25 בדצמבר 2008 בשעה 15:34
        (#)

        קליקבנק משלמים אך ורק על בסיס מכירות. זאת אומרת רק אם מכרת משהו אז אתה מקבל כסף. בגלל זה הם יכולים להרשות לעצמם לקבל כל מי שרוצה בלי בדיקות ובלי "חקירות". רשתות שעובדות על לידים לעומת זאת חייבות לבדוק טוב טוב למי הן נותנות לעבוד. לידים זאת תעשייה עם הרבה זיופים והונאות ולא חסרים מקומות בעולם שעשר לידים של עשרים דולר שווים שם משכורת חודשית. זאת גם הסיבה שברשתות האלה קיימים affiliate maneger שהתפקיד הרשמי שלהם זה לעזור לאפיליאיטס אבל בפועל התפקיד האמיתי זה לבדוק שאתה לא איזה רמאי ממדינת עולם שלישי. חשוב לזכור שבסופו של דבר הנפגעים העיקריים מההונאות האלה זה האפיליאייטס הישרים וחברות הלידים כי אף מפרסם לא רצה לצאת פראייר ואם הם רואים שהלידים שווים לתחת הם פשוט יעברו לעבוד עם חברה אחרת רצינית יותר. כשאני נרשם לחברת לידים והם עושים לי תחקיר מקיף אני רגוע כי זה אומר שהם עירניים ויש להם סיכוי גבוה יותר לשרוד לאורך זמן, לעומת זאת אם חברת לידים מקבלת אותך ישר, אני הייתי מתחיל לדאוג…

        • אלכס   25 בדצמבר 2008 בשעה 21:00
          (#)

          כל הכבוד בוריס. סוף סוף יש מישהו שיש לו רצון להסביר .

          רשתות לא חייבות להגיד לכם תודה על כלום. חאלס עם ה"הכל מגיע לי"!!!

           

          כשלא מקבלים אותי לרשת מסויימת אני מתקשר אליהם ובצורה מנומסת מבקש לשקול את המועמדות שלי מחדש — זה עובד.

          כשמבקשים ממני לשלוח בפקס פרטי חשבון בנק ואיש קשר בבנק, אני עושה את זה — זה עובד.

          כשמתקשרים אלי באמצע הלילה כדי לשאול אותי שאלות אחרונות לפני רישום – אני מחייך ועונה לטלפון — זה עובד.

           

          לקטר בפורומים ובבלוגים שעושים לך חקירה — זה לא עובד!

           

           

          • המיליונר בפיגמה   26 בדצמבר 2008 בשעה 9:35
            (#)

            אהלן אלכס ובוריס,

            תודה רבה על התגובות המושקעות והאיכותיות שלכם.
            אני מודה לכם מאוד, הוספתם ערך רב לבלוג,

            אני יכול להשתמש בתגובות שלכם בפוסט?

            תודה.

            • אלכס   26 בדצמבר 2008 בשעה 12:33
              (#)

              למה לא, למה לא….

            • בוריס   26 בדצמבר 2008 בשעה 18:21
              (#)

              תודה ובכיף

            • המיליונר בפיגמה   30 בדצמבר 2008 בשעה 9:09
              (#)

              תודה לשניכם :)

    • המיליונר בפיגמה   26 בדצמבר 2008 בשעה 9:34
      (#)

      הברירת מחדל שלהם זה לשלוח צ'ק כמו קליקבנק,
      תבקש מהם והם יעשו העברות בנקאיות.

      בהצלחה :)

  3. אנונימית   24 בדצמבר 2008 בשעה 14:11
    (#)

    חשיבה נכונה!

    אני לא חושבת שהמצב הכלכלי הוא כל כך רע כמו שמציגים אותו. אכן מפולות קשות, אבל גם ניפוח תקשורתי מטורף. והרי ידוע שכאשר אנשים ב"חרדות קיומיות" הם גם רוכשים יותר, אז אולי יצא לכל המשווקים אחלה של קריסמס… מכל הכיוונים. אם אנשים אוהבים לצרוך, אז למה לא? שיצרכו.

    אז שיהיה אחלה קריסמס, חג שמייח ושנה אזרחית מעולה לקונים, למוכרים ולכל השאר חיוך

     

  4. אנונימי   24 בדצמבר 2008 בשעה 18:21
    (#)

    ושוב מגיעים יפי נפש כושלים לבלוג…

    השאלה שאני שואל את עצמי זה מדוע בן אדם עם דעות כאלו יגיע לפורום משווקים?

    האם אני יכול להיות קצת יומרני ולהסיק שמאחר והוא מתעניין בתחום הוא מנסה/ניסה לעסוק בתחום בעצמו?

    רוב הסיכוי שהתשובה לכך היא "כן"

    ולכן אני יכול כעת להגיד בבטחון

     

      ————————-עוד צדקן כושל!————————————–

  5. משיח   24 בדצמבר 2008 בשעה 18:43
    (#)

    בלי קשר לפוסט:

    איך העורך MCE נראה אצלך כזה טוב?

    באתר שלי הכתב ממש קטן.

  6. שלומי   24 בדצמבר 2008 בשעה 22:42
    (#)

    לדעתי המכות האלה בחגים של להשתמש ולזרוק דווקא יכולות להניב רווחים, יש יגידו שעל גבי חושלותיהם של אנשים אחרים, אבל זה לא נכון, בגלל שאם בן אדם גולש באינטרנט והוא כבר במיינדסט של קנייה, אז מה שהמשווק עושה הוא להיות הטריגר שגורם לאדם להפוך ממחפש לקונה. רוב הסיכויים שהאדם יקנה משהו, הוא הרי מחפש לבזבז את כספו לקראת החגים על מתנות לעצמו ולמשפחה שלו. השאלה היא מי יקבל את הכסף הזה שהוא מבזבז. אין פה שום אקט של ניצול האדם הזה, אלה ניצול הטיימינג שבו  האדם צריך משהו ואתה בתוך משווק יכול לספק אותו.

     

    אני לא רואה בזה בעיה.

     

    יגאל,  לפי דעתי אם בנאדם בנה לעצמו עסק שכבר פועל, ומכניס לו עסק באופן קבוע, לא יזיק לו לתת איזה BOOST בחגים, זה לא שהוא צריך לעשות משהו מיוחד, הוא צריך לעשות מה שהוא תמיד עושה, פשוט קהל היעד שלו קצת גודל וצורך יותר.

    • המיליונר בפיגמה   26 בדצמבר 2008 בשעה 9:39
      (#)

      אהלן שלומי,

      אני מסכים איתך ב-100%.

      לגבי אם כדאי לי לשווק לקריסמס או לא? אני אגיד לך למה אני לא משווק, אני לא רוצה להכנס למוד של "שיווק אינטנטסיבי", אשר יגרור אותי להשקיע שעות נוספות ויכניס אותי לתודעה של "לעבוד בשביל הכסף". גם אם אני יודע שאני ארוויח עוד כמה גרושים, זה לא מה שיעשה אותי מאושר בחיים.

      הרבה יותר מאתגר מבחינתי להכנס לנישות מבוססות וקבועות. לפי דעתי זה דורש הרבה יותר מחשבה, ומשפשף את היכולות יותר. מה גם, שאפשר לקחת את זה באיזי :)

      סופ"ש נעים.

      • טל   26 בדצמבר 2008 בשעה 21:52
        (#)

        יפה מאוד

        מדהים כמה מהר התבגרת בשנה האחרונה קריצה

        לי זה לקח הרבה מאוד שנים, פלוס  5 שנים מרגע שהבנתי שמשהו לא בסדר ועד שמצאתי אלטרנטיבה

        רוב האנשים מגיעים להבנה הזו רק בפנסיה ("איזה חבל שהפסדתי את ה 30 שנים הראשונות של הילדים שלי"), או לעולם לא.

        השלב הבא זה לא להלחץ מכמה ימים של הפסד, אחרי הכל, זה לא סוף העולם, ואם אתה בטוח בעצמך אז שום דבר מסביב לא יכול לפגוע בשלווה שלך

  7. יבואן חדש נולד   24 בדצמבר 2008 בשעה 23:14
    (#)

    עריכה:
    זה לא פורום, וזה לא לוח מודעות.

  8. המבולבל   25 בדצמבר 2008 בשעה 1:06
    (#)

    אני דווקא חושב שזה 100% כשר!

    אתה הרי לא יושב להם עם אקדח מכוון לראש ואומר תקנו, ההחלטה שלהם…

    זה יפה שאתה מנצל את זה שהרבה ינסו להביא מכה, ואני במיוחד מעריך את החשיבה שלך לטווח הארוך!

     

    ד"א שאתה אומר ROI 100% אתה מתכוון להשקעה של דולר והכנסה של 2 (משמע רווח של דולר, נכון?)

     

    יש אומרים ש ROI 100% זה רק BE, משמע על השקעה של דולר אתה מכניס דולר… מה קורה פה? אני "מבולבל" (-:

     

    • המבולבל   25 בדצמבר 2008 בשעה 1:16
      (#)

      הרי ROI זה return on investment..
      משמע החזר השקע…השקעת שקל וההחזר שלך הוא 100% משמע קיבלת שקל חזרה וזה סוג שך "שבירת שיוויון"…

       

      מקווה שאני ברור בשאלה שלי!

  9. פילפילון   25 בדצמבר 2008 בשעה 1:40
    (#)

    ROI אומר שעל כל שקל שהשקעת, הרווחת שקל  אחד (כלומר 2 שקל הכנסה) קפיש?

     

    • שלומי   25 בדצמבר 2008 בשעה 12:58
      (#)

      ומה קורה עם אתה עובד בדולרים? קריצה

    • המבולבל   25 בדצמבר 2008 בשעה 14:26
      (#)

      אני יודע שפיג'י מתחיס ל ROI 100% כהכפת הכסף.

      אבל יש אנשים שמתיחסים לזה כשבירת שיוויון…וזה לדעתי יותר הגיוני כי ROI זה return of investment ואם אני מחזיר 100% זה אומר שאני מחזיר רק את השקל שהשקעתי ולכן אני לא מרווח.

       

      יש פה 2 זרמים לעניין הזה, ואני רוצה להבין מאיפה נוצר הבילבול פה!

       

       

      • פילפילון   25 בדצמבר 2008 בשעה 23:26
        (#)

        מבולבל, אין כזה דבר 2 זרמים ל- ROI

        יש ROI אחד שנקבע על ידי משקעים בשוק ההון. בדרך כלל נהוג לדבר על ROI של 5-15% על הכסף המושקע. אני יכול להבין למה ROI של 100% יכול להיות מבלבל. זה לא ממש קיים בעולם האמיתי. זה יכול להיות רק בעולם נפלא שנקרא אפיליאט מרקטינג…

         

  10. המבולבל   26 בדצמבר 2008 בשעה 1:38
    (#)

    אז ROI 100% זה הכפלת הכסף בעצם?

    • המיליונר בפיגמה   26 בדצמבר 2008 בשעה 9:42
      (#)

      אילן,

      מצטער על התגובה המאוחרת. לכל מושג יכולות להיות פרשנויות, וזה לא משנה מה נשמע הגיוני או מה הפירוש הסמנטי. מה שמשנה זה במה הרוב משתמש, וכמו שפילפילון אמר, הרוב, כולל ההגדרה הרשמית של מגזין הפורטן זה ש-100% זה להכפיל את הכסף.

      ואם כבר מדברים על היגיון, אז אמרת ש100% נשמע לך הגיוני כאילו אתה באיוון. מבחינתי 0% נשמע לי הגיוני להיות באיוון :)

      סופ"ש נעים.

  11. אנונימית   26 בדצמבר 2008 בשעה 9:08
    (#)

    אדיר, פשוט אדיר מה שיצרת פה.

  12. דנית   26 בדצמבר 2008 בשעה 16:11
    (#)

    שאלה:

    אני עובדת עכשיו על קמפיין חדש (אני עוד די בהתחלה עם שיווק דרך תוכניות שותפים) ואני שמה לב שלוקח לי המון זמן לסיים את הקמפיין (טוב, אני גם סטודנטית וגם עובדת כשכירה, לא לעוד הרבה זמן, חשוב לי להדגיש :-)

    החקירה של מילות חיפוש מתאימות ומוכרות, בניית עמודי פריסייל וכו' לוקחים המון זמן, ורציתי לדעת כמה זמן, פחות או יותר, לוקח לך לבנות קמפיין?

    (בכל מקרה, אני מניחה שברגע שאוכל לייצר לפחות הכנסה מינימלית שאוכל לעזוב את עבודתי הנוכחית, אוכל לייצר קמפיינים בהרבה פחות זמן).

     

    ושוב, תודה על כל ההשקעה ועל כל המידע החשוב שאתה חולק בבלוג שלך!

    שתהיה לכולנו שנה אזרחית מעולה ופורייה!

    • המיליונר בפיגמה   30 בדצמבר 2008 בשעה 9:25
      (#)

      זה קצת מורכב,

      כשרק התחלתי, הייתי יכול להרים קמפיין ביום, היום לוקח לי להרים קמפיין בשבוע, ועם קצת מאמץ, 3 קמפיינים בשבועיים.

      העניין הוא, שפעם לא הייתי מייחס חשיבות למחקר כמו שאני מייחס לזה עכשיו.

      בסופו של דבר הכל אינדיוידואלי, אל תנסי לעמוד בלוזים, אלא לעשות את המקסימום, בסופו של דבר מטודולוגיות העבודה שלך ישתפשפו, וייקח לך פחות זמן. את תקדישי יותר זמן לעיקר, ופחות בטפל.

      בהצלחה.

  13. אנונימוס   26 בדצמבר 2008 בשעה 17:03
    (#)

    שנה טובה לך ולקוראים!

    חייב לאמר שעדיין לא מצאתי בלוג באנגלית מפורט כמו שלך

     

    יש לי שאלה אליכם, איך אתם זוכרים את כל השמות משתמשים וסיסמאות?

    אני רשמתי לי על דף את כל הסיסמאות אבל זה לא נוח במיוחד , מצד שני להשתמש בתוכנה אחת לשמירת סיסמאות עם סיסמא ראשית לא נשמע בטוח

    מה עושים?

  14. KuZbaRa   27 בדצמבר 2008 בשעה 0:08
    (#)

    שלום המליונר בפיג'מה

    אני לא מגיב על הפוסט הנוכחי כי אני עוד קורא מהעמודים הראשונים (אני קצת איטי)

    אני מגיב פה (בלי להציץ אז לא לגלות לי) בתקווה שאולי פה תגיב מהר

    חבל שלי פתח אתר והוא מעוניין לפרסמו בשיווק תוכניות שותפים

    האם אתה מכיר את התעשייה מהצד השני?

    האם תוכל לעזור לנו קצת בזה?

    אשמח אם אוכל להתיעץ בך

    הוסף אותי למסנג'ר [email protected]

    בבקשה

    תודה 

  15. אנונימי   28 בדצמבר 2008 בשעה 9:22
    (#)

    שלום למיליונר,

    ברצוני להודות לך על הבלוג. אתה כותב אחלה ואני נהנית!  

    רציתי להתייעץ לגבי מוצר שאני רוצה לשים ב-clickbank. תיאור קצר של המוצר: מאפשר למשתמש לכתוב בטקסט חופשי באנגלית מה מטריד אותו והתוכנה שעובדת על בסיס רשת סמנטית מציגה משפטי חוכמה שעשויים להיות רלוונטיים למשתמש בנושא שהוא הציג.זה סוג של אינטרקציה בין המשתמש לבין עצמו כשהמטרה היא לאפשר למשתמש להתקדם באיזה שהוא אופן עם הבעיה. התוכנה היא באנגלית בגירסת download. אני רוצה להעלות את התוכנה ל-clickbank האם יש לך הצעות להציג את התוכנה במקומות נוספים ולגבי clickbank האם יש לך הצעות ספציפיות  

    תודה מראש

      

    • אנונימי   28 בדצמבר 2008 בשעה 17:11
      (#)

      אחי, אני לא רוצה לבאס אותך אבל אל תשקיע ברעיון כזה כסף, הוא פשוט הזוי לגמרי.

    • אנונימי   28 בדצמבר 2008 בשעה 17:35
      (#)

      איזה רעיון הזוי….

      אחי אני ממליץ שתפסיק עם הפטריות , עם הבנגים והשורות

      ותתחיל להתמקד ברעיונות ריאליים לעשות כסף.

      חבל על הזמן שלך…

       

      חחחח

      אני רק חושב אילו מילות PPC יתאימו לזה

      "solve all my problems online"

      "AUTO PROBLEM SOLVER SOFTWARE"

      "PERSONAL AI PROBLEM SOLVER"

      אין ספק שעלית פה על משהו!

      (סתם , לא עלית על כלום)

       

      אחד

    • Johnny the Doe   28 בדצמבר 2008 בשעה 22:54
      (#)

      אם הבנתי אותך נכון התוכנה שלך היא למעשה fortune cookie אינטרקטיבית :-)

      לא הייתי מסתכל על זה כעל אמצעי לפתירת בעיות, כי כפי שאמרו קודמיי (בנימה יותר ביקורתית ומליצית) אף אחד לא ייקח ברצינות את התוכנה הזו.

      אם כבר אז הייתי מציג את התוכנה הזו יותר כאוסף של משפטי חוכמה (סוג של "ספר הציטטות הגדול" דיגיטלי) ומתייג את זה יותר כמוצר מותרות מאשר מוצר הפותר בעיות.

      בקטגוריות של קליקבנק נראה לי שהתוכנה מתאימה לקטגוריות:

      health & fitness -> spiritual health

      society & culture -> philosophy & religion

       

       אישית אני לא צופה לתוכנה הזו שיעור מכירות גבוה מאחר וכפי שאמרתי – היא יותר בגדר מותרות מאשר מוצר לפתירת בעיות ואני אישית מעדיף לקדם מוצרים שפותרים בעיות, הם ממירים הרבה יותר טוב, אבל שיהיה בהצלחה.

       

      מקווה שעזרתי,

      דורון.

  16. אלדד   29 בדצמבר 2008 בשעה 10:04
    (#)

    צריך עזרה עם קליקבנק. היי, אני מניח שהבעיה שלי זאת בעיה שהרבה מאוד קוראים בבלוג הזה נתקלים בה. אני אודה אם אתה או אחד המגיבים יכול לעזור לנו. התחלתי עם קמפיינים למוצרי קליקבנק  לפני מספר שבועות. בהתחלה היה נראה כאילו דברים הולכים כמו שצריך. השקעתי שלושת אלפים דולר וה ROI שלי היה עשרה אחוז שהבנתי מבלוגים שונים שזה roi נפלא. הבעיה היא שעל המוצר שפרסמתי קיבלתי עשרים אחוז ריפאונד ככה שיצא שבסוף הפסדתי עשרות אחוזים מהכסף שהשקעתי. איך אפשר לעשות כסף מקליקבנק אם כל בן אדם שמשלם ומוריד איבוק יכול להשאיר אצלו את האיבוק ולקבל את כל הכסף בחזרה בתוך שישים יום?

    • Johnny the Doe   29 בדצמבר 2008 בשעה 10:29
      (#)

      שלום אלדד,

       

      אני לא יודע באילו פורומים אתה גולש אבל ROI של 10% הוא לא נפלא ולא קרוב לנפלא.

      למען הסר ספק, ROI הוא היחס בין הרווח (לא ההכנסה) להוצאות.

      אם הוצאת $3000, הכנסת $3300 והרווחת $300 זה ROI של 10% וזה לא ROI מומלץ.

      ROI סביר לטעמי זה 50% ונפלא זה 100% ומעלה.

       

      ואפשרות ההחזרות היא גם הסיבה ש-ROI של 10% הוא ממש לא נפלא. מה שכן, אחוז החזרה של 20% הוא גדול מאוד וכנראה אומר שהמוצר לא איכותי (תעבור למוצר מקביל או תעבור נישה). בקליקבנק אחוז החזרה "סביר" הוא 10%, כאשר מן הסתם מומלץ שיהיה הרבה יותר נמוך (ויש הרבה מוצרים עם אחוז החזרה נמוך יותר). אני אישית לא מקדם מוצרים עם אחוז החזרה של יותר מ-3-4%.

       

      וכמובן, עוד מילה לגבי ההחזרות – צא מהמנטליות של הישראלי ה"לא פראייר" (אלא אם כן אתה משווק לישראל, וזו בעיה בפני עצמה) – אם המוצר שלך באמת עוזר ללקוח אין סיבה שאחוז ההחזרה של המוצר יהיה גבוה.

      מה שכן, יש נישות עם אחוזי החזרה גבוהים יותר (מוצרי שיווק שותפים ופורקס מועדים לריפנד, מאחר והקונים הם או האפילייאטס עצמם או אנשים עם מודעות גבוהה לאפשרות הריפנד מאחר והם יותר internet savvy). 

       

      מקווה שעזרתי,

      דורון.

      • המיליונר בפיגמה   30 בדצמבר 2008 בשעה 9:37
        (#)

        תודה,

        מסכים עם כל מילה :)

        ואני רק יכול להוסיף, שגם אם אחוז ההחזרות הוא 20%, אז יש 80% שלא מחזירים, אז צאו מנקודת הנחה שה-20% הנותרים פשוט לא קנו.

  17. בוריס   29 בדצמבר 2008 בשעה 13:00
    (#)

     

     יש נוסחאות שונות לבידקת הריפאונדים של מוצרי קליקבנק לפני שמשקיעים זמן וכסף. הטובה ביותר היא: 

     

    Affiliate Commission= (Product Price- Product Price * 7.5% -$1) * %/sale

     

     ואת היתרה מפחיתים מה earned/sale מה שיוצא זה הריפאונד.

     

    הנה דוגמא לאתר שמבצע את החישוב הזה: (אל תקנו מהם כלום רק תשתמשו במחשב)

     

        http://cbhelper.com/refund-calculator.html 

     

    למרות שגם את זה כדאי לקחת בעירבון מוגבל כי יש אתרים שמציעים מוצרים במספר מחירים.

     

    בכל מקרה אם אתה מתחיל, אולי כדאי שתשתפשף קצת בלידים, זה יותר בטוח.

     

     

  18. Rurhy   29 בדצמבר 2008 בשעה 16:38
    (#)

    לידיעתכם

     

    אחוז המכירות בארה"ב בין חג ההודיה לראש השנה האזרחי עומד על מעל 40 אחוז מכל השנה

     

    רוב המכירות ברשתות הגדולות ירדו באחוזים

    הגדילו את המכירות  דרך האינטרנט חברת אמזון שבעצם הינו משווק ביינים ובעל אתר אינטרנטי והמוצרים אינם שלהם ( רק בספרים הם שותפים)

     

     אז חגיגה זו קיימת בעיקר בארה"ב

     

    ועכשיו תהייה חגייגה נוספת לאחר ראש השנה קטנה אומנם ורק בתחום של מוצרי הבריאות  הכוללים ציוד להתעמלות והרשמה למעודני כושר

     

    שתהייה לכם שנה אזרחית טובה

  19. OPmstr   29 בדצמבר 2008 בשעה 20:10
    (#)

    שלום,

    אני מנסה לקדם עכשיו הצעות CPA אבל לא מצליח לראות את עמוד הנחיתה 

    של המשווק כי אני מחוץ לארצות הברית. 

    למישהו יש הצעות/ הארות?

     

    תודה.

     

     

  20. מושון   29 בדצמבר 2008 בשעה 21:11
    (#)

    שלום המליונר, יש לי בקשה.

    אני קורא את הבלוג שלך בחפיפות 3 פעמים בחודש לערך ורציתי לקרוא הכל מההתחלה הבעיה היא שישנם 39 עמודים גדושים בתוכן, אתה יכול למקד קצת?

     

    תודה רבה ובהצלחה.

  21. אדיר   30 בדצמבר 2008 בשעה 8:06
    (#)

    הי, כשמשווקים לידים מה עדיף? להשתמש בלינק המקורי שמסופק או שעדיף לעשות cloacking ללינק? יש סטטיסטיקות מה מכניס יותר כסף?

  22. לירון   30 בדצמבר 2008 בשעה 17:54
    (#)

    חבר'ה, אני ממש צריך עזרה עם copeac. מילאתי את הטופס הרשמה לחברה וקיבלתי אחרי שבוע תשובה שלא התקבלתי. אני באמת לא מבין למה דחו אותי, ציינתי בטופס שאני משווק ב ppc ויש לי נסיון רב ב affiliate נתתי גם לדובר אנגלית שפת אם לבדוק את הטופס ולא היתה שם שום טעות כתיב או משהו דומה. ניסיתי גם לטלפן אליהם כמו שהמלצתם בפוסט הזה אבל הם ענו לי שזאת ההחלטה והם לא צריכים לנמק. מה כדאי לעשות? יש חברות אחרות שמתעסקות בלידים שכדאי לעבוד איתם? כדאי לנסות עוד פעם או שהמחשב שלהם ידחה אותי אוטומטית?

    • אחד   31 בדצמבר 2008 בשעה 0:18
      (#)

      אם הייתי צריך לנחש למה

      הייתי אומר שזה בגלל שאתה מגיע מ….ישראל…

      תחום הAFFILIATE MARKETING נפתח לישראלי המכוער ואלפי  "משווקים" ישראלים רעבים לכסף קל בכל מחיר מתנפלים כמו ארבה.

      לא מן הנמנע שמקומות רבים יסגרו את שעריהם בפני ישראלים כמו שקרה בעבר בתחומים רבים אחרים גם ONLINE וגם OFFLINE (ראה ערך "הערס במלון בחו"ל).

       

    • שחר   31 בדצמבר 2008 בשעה 11:52
      (#)

      אני לא חושב שזה קשור לזה שאתה ישראלי. קופיאק עובדים עם ישראלים כבר כמה חודשים טובים. נראה לי שזה יותר קשור לזה שאתה פשוט מחוץ לארה"ב. בחודשים האחרונים פוטרו מאות אלפי אנשים שעבדו בארה"ב בהיי טק ולאנשים האלה אין ממש תקווה להיקלט בחברות היי טק אחרות בגלל המשבר הכבד. אז האופציה שלהם זה או להקים עסק מהבית או ללכת לעבוד כמתדלקים/ שליחי פיצה. רבים מהם פונים לתחום האפיליאייט ונרשמים לכל חברה שקיימת. כשיש היצע כזה גדול של פונים ברור שהם יעדיפו אמריקאים ששפת האם שלהם אנגלית, שמכירים את המנטליות האמריקאית ושאם הם יעשו משהו "מלוכלך" קופיאק תוכל לתבוע אותם בבית משפט אמריקאי.

      וטיפ חשוב שהוא קצת מלוכלך אבל המציאות לימדה אותי שהכרחי:  אם אתם רוצים להירשם לחברת לידים אמריקאית תמציאו סיפור ותשננו אותו טוב טוב. אתם בשום פנים ואופן לא מתחילים. אתם משווקי ppc מקצועיים שמשקיעים מעל שלושים אלף דולר בחודש בגוגל וה roi שלכם עומד על ארבעים-שבעים אחוז. 

      • המיליונר בפיגמה   31 בדצמבר 2008 בשעה 15:58
        (#)

        לירון,

        אני חושב ששתי התשובות האחרונות ענו על כך יותר טוב ממני.

        "אחד" ושחר, תודה על התשובות. דעתי היא איפשהו באמצע בין שניכם.

        שבוע טוב…

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!