קמפיין יורו 2008 נחשף, מא' ועד ת'

euro2008 727436 קמפיין יורו 2008 נחשף, מא ועד תכן, אני חייב להודות, קצת פישלתי. היורו תם לו לפני חמישה חודשים בערך, והבטחתי המון הבטחות לגבי פרסום הקמפיין. באמת שניסיתי לפרסם אותו בחלקים. ניסיתי גם לפרסם אותו מוקדם יותר השבוע, אבל מסיבות כאלה ואחרות לא יצא. בסופו של דבר, בין קמפיין לקמפיין שאני מעלה עכשיו, החלטתי לשים לזה סוף ולפרסם אותו! אני לא אעשה חלקים, כי פוסטים מחולקים לחלקים, נועדו לא להיות מפורסמים עד סופם. אז קבלו את הקמפיין מא' ועד ת'.

תנאי שימוש

את החלק הזה, חשוב לי שתקראו בשקיקה, ואני יודע על מה אני מדבר. כשהייתי בחיתוליי בעולם השיווק שותפים, והייתי רואה Case Study כזה נשפך לאור עיניי, הייתי מנסה להעתיק אותו. העניין הוא, שבמיוחד במקרה הפרטי הזה של קמפיין היורו, הרבה דברים לא יתאימו לרוב הנישות. בכל חלק, אני אשתדל לציין איך אני עושה את זה היום, על קמפיינים אחרים שהם לא היורו. אבל עדיין, תשתדלו להבין בכל שלב ושלב מדוע עשיתי את זה, מאשר להבין איך עשיתי את זה.

שורה תחתונה: תפעילו את הראש!

הצורך

כבר כתבתי את זה בעבר, אבל אני אחזור על זה שוב. אני ממש אוהב כדורגל, חי כדורגל, נושם כדורגל, וצרכן כדורגל. יש לי אוסף חולצות, יש לי אוסף של משחקי Football Manager שיצאו לאורך השנים, ויש לי אוסף כרטיסים/מנויים ממשחקים שנכחתי בהם במהלך חיי. אמנם מאז שהתגייסתי, מתישהו בפברואר 2004, אני כבר התבגרתי, וגברתי על זה, וכבר לא הייתי במשחק ולא קניתי חולצה הרבה זמן. אבל אני עדיין בעניינים…

בחודשים פברואר-מרץ, עשיתי טיול קטן בארה"ב (אני יודע שלא שמתם לב, עדיין הייתי מעדכן את הבלוג), והיה משחק "עונה" בין בית"ר למכבי חיפה. אני לא בדיוק זוכר את הפרטים, יכול להיות שזה היה בגביע, או בליגה, לא כל כך זוכר. אבל העניין הוא, שהרגשתי צורך רב לראות את המשחק.

זה היה יום ממש קר, אבל ממש קר, עם שלג וכל מיני אפקטים אחרים של הטבע, אז לא היה לי כח לצאת מבית קרובי משפחתי בניו-יורק-סיטי, שהיה מחומם היטב. היה שידור של המשחק בשווארמה של "אבי" (או משהו כזה), אבל באמת שהיה קר. וגם למי יש כח לחפש? מאיפה מתחילים בכלל לחפש שווארמות/פאבים של ישראלים במדינה זרה? חבל שלא ראיתי זוהאן קודם…

אז נזכרתי שיש פורומים שנותנים סטרימינג לינקס באינטרנט, באמת שהתאמצתי וניסיתי למצוא. אבל גם יכולות חיפוש של משווק PPC לא הצליחו לעזור, ואז הגיע אופצייה ב'. תמיד כשנכנסים ל-YNET מארה"ב אז הפרסומות שם מותאמות לארה"ב. אחת הפרסומות זה לתכנה של Israeli TV on PC, וכן… "נפלתי בפח" – שיווק באינטרנט עובד!

כשהתחיל היורו, ידעתי שזו ההזדמנות שלי להחזיר קצת כסף על כל הכסף ששפחתי על תעשיית הכדורגל, וחשבתי מה לעשות… אז בהתחלה העלתי את הקמפיין שהרס לי את החיים, אבל כבר מההתחלה ידעתי שאני הולך על יותר מזה. ידעתי שאני הולך לשווק שירותי צפייה של יורו 2008.

עד כמה קהל היעד נואש? תמיד אומרים, שקהל היעד הכי טוב, וקהל היעד שמקנברט הכי טוב, זה קהל יעד נואש! קהל יעד, עם חרב על הצוואר, אשר המוצר אמור לפורר את החרב. כמה שזה נשמע לכם מטומטם וילדותי, זה פונה לקהל יעד נואש, ואני יודע את זה ממקור ראשון! ככל שהתקרבה שעת המשחק בין מכבי חיפה לבית"ר, ולא מצאתי סטרימינג, כך נלחצתי יותר ויותר. מי שלא אוהב כדורגל, לא יבין על מה אני מדבר…

המוצר

בקליקיבנק יש מוצר חביב עם Gravity גבוהה שנקרא Satellite TV on PC, אשר גוגל החליטו להיות "האח הגדול" ולהדיח אותו מה-"וילה" (בעעעע… תת-רמה). בכל מקרה, החוק של גוגל אומר שאסור לשווק "שידורי טלוויזיה בלוויין על המחשב", אבל… זה לא אומר שאסור לשווק שידורי "יורו 2008". אני יודע שזה קצת אפור, אבל זה חוקי לגמרי.

אם אני לא טועה (ותסלחו לי שאין לי כח לבדוק), המוצר עולה $50, והעמלה היא 75%, בסופו של דבר המשווק מתוגמל ב-$33 או משהו בסביבות ה-$30.

בגדול המוצר זה חבילת סטירמינגים שמתעדכנת ועטופה בתוך תכנה, את הסטרימינגים הללו ניתו למצוא בנפרד בפורומים שונים. אבל המשתמשים משלמים פה על הנוחות, לא צריך לחפש יותר והכל מגיע מעודכן…

איך היום אני בוחר מוצר? מאחר ואני רוצה שתוכלו להפיק לקחים גם על נישות אחרות, ולא "מקרה חריג" של פעם ב-4 שנים, כמו היורו, אני רוצה לדבר קצת על בחירת מוצרים לשיווק. פעם, אמרתי להסתכל על המספרים שקליקבנק נותנים, אבל מצד שני כתבתי את זה ב-11 בינואר, 2008. בדיוק 10 יום לאחר שהתחלתי להתעסק עם שיווק תוכניות שותפים, כך שמאז קרו הרבה דברים…

היום, אני כבר חושב שנגיד Gravity, זה אחד הנתונים הכי מטומטמים שיש. כלומר, הוא לא מטומטם, אבל מטעה. אני עדיין מייחס חשיבות למספרים, אבל רק כ-"קווים מנחים", ולא כתורה מסיני.

היום, החוק הראשון שמנחה אותי בבחירת נישה, ולא משנה אם זה לידים, מוצרים דיגטאליים או מוצרים פיזיים זה הכרת קהל היעד. בדיוק כמו שהכרתי את קהל היעד בקמפיין היורו הנוכחי. הגראביטי לדוגמא, פחות משנה.

אני חושב שזו הזדמנות טובה להגיד שהחלטתי שהמצגת שלי באפיליקון תהיה בנושא "בחירת נישה". למי שחושב שלא יוכל להגיע, למרות שאני ממליץ בחום, אני אעשה מאמצים להעלות את המצגת לאתר בהקדם האפשרי.

בדיקות ביקוש

לפני שאנחנו מתחילים נישה, אנחנו צריכים לבדוק כמה תנועה יהיה לנו. אנחנו רוצים הערכה גסה של כמה אנשים מתעניינים באיזור גיאוגראפי מסויים. וכשאני אומר מסויים, אני מדבר בעיקר על ארה"ב, כי בואו נודה בזה. אמריקאים נולדו לקנות, ולא חשוב אם מדובר במשבר כלכלי עולמי :)

מהסיבה הזו, עוד לפני שאני מתחיל להזיז את האצבעות, ולהתקדם, אני רוצה לראות כמה מתעניינים בכלל בכדורגל בארה"ב. אז בדקתי וגיליתי שכן יש עניין ביורו 2004!

נוסף על כך, כשבודקים מה לשווק, צריך לבדוק האם בכלל קהל היעד מוכן לשים כסף, או יותר נכון להבין עד כמה המוצרים האלטרנטיביים נגישים. בחלק הזה התחפ"שניתי קצת, ופשוט הנחתי הנחה שמבוססת על עקרונות קפיטליסטיים. ההנחה הייתה שהיורו כן ישודר בארה"ב, אבל בערוצים בתשלום, בסגנון Pay Per View.

מחקר מילים

את קמפיין היורו, נדמה לי שהעלתי 3-4 ימים לאחר שהיורו החל. ולמרות שהוא כבר החל, לאף כלי מחקר מילים לא היה מספיק נתונים על היורו. לא היה לי איך לעשות מחקר מילים, אז הייתי צריך להתבסס על חקירת אירועי עבר, וניחושים מחושבים (Educated Guess). ממש חודש לפני היורו, נערך גמר ליגת האלופות, בין מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי. אז את המחקר מילים שלי ביססתי על האירוע הנ"ל… אבל עדיין, היה מעט סטטיסטיקות על היורו, תיכף תראו על מה אני מדבר.

הלכתי לכלי מחקר המילים של גוגל, הכלי החינמי של Wordtracker, וביצעתי מחקר על ביטויי הליבה הבאים:
manchester chelsea
champions league
הורדתי את המילות חיפוש אשר מחוללי המילים נתנו לי והתחלתי לעבור עליהם.

כאשר אני עובר עליהם, התחלתי להבחין בתבניות דומות… כלומר, פעלים שאנשים מחפשים על מנת לצפות במשחקים. הכוונה היא שאנשים היו מחפשים ביטויים כגון:
watch champions league
live manchester chelsea
chelsea manchester live
וכו…

בחירת המילים

לאחר שמוצאים כמות מספקת של מילים, מגיעים לרגע בו צריך לסנן אותם, ולבחור את המילים איתן אנחנו נעלה את הקמפיין… מאחר וראיתי תבניות חוזרות במילים, החלטתי לבחור מילים בשיטה שנקראת "שיטת המכפלות". השיטה הזו מבוססת על אופרטור "מכפלה קרטזית" מ-"תורת הקבוצות" במתמטיקה (הקורס שיש לי בו את הציון הכי גבוהה באונ' הפתוחה, עוד כשרציתי להיות מהנדס…).

בגדול, בתורת הקבוצות, מדובר על קבוצות של עצמים. מכפלה קרטזית הינה פעולה של 2 קבוצות או יותר אשר מכפילה כל עצם בקבוצה א' בכל עצם בקבוצה ב'.

כלומר, אם יש לנו את 2 הקבוצות הבאות:
קבוצה א'
a
b
c

קבוצה ב'
א
ב

כאשר מכפילים את קבוצה א' בקבוצה ב', מקבלים את קבוצה ג':
a א
a ב
b א
b ב
c א
c ב

מקווה שלא סיבכתי אתכם יותר מידיי….

בכל מקרה… אני החלטתי ליצור את הקבוצות הבאות:
קבוצת ה-Prefixes – קבוצה אשר מכילה פעולות לפני העצם
watch
live
וכו…

קבוצת ה-Suffixes פעולות אחרי שם העצם
live
broadcast
tv
וכו…

קבוצת המדינות המשתתפות ביורו
הוצאתי מאתר היורו הרשמי את כל המדינות המשתתפות ביורו, וכך בניתי קבוצה. נוסף על כך, ישנן מדינות שכותבים במספר אופנים, כמו: Holland ו-Netherlands כאשר שני הביטויים מתייחסים להולנד. דוגמא נוספת: Italy ו-Italia.

קבוצת היורו קבוצה של כל הביטויים שיכולים לרמז על יורו
euro 2008
euro cup
euro soccer cup
וכו…

בניית הקמפיין

עכשיו כשיש לנו את הקבוצות, יש צורך להכפיל אותן אחת בשנייה ולעשות מזה קמפיין. ניתן לבצע את זה, באמצעות תוכנות כגון Speed PPC או Efficient PPC, וממש לאחרונה, אפילו גוגל הוסיפו את זה ל-Adwords Editor. בתקופה של היורו, פשוט השתמשתי בכלי שאני פיתחתי…

יצרתי 2 קמפיינים, הקמפיין הראשון היה עבור המדינות, הקמפיין השני, היה עבור מושגים אשר קשורים ליורו. הנה המכפלות שעשיתי:

קמפיין היורו
Prefixes*EuroTerms
EuroTerms*Suffixes

קמפיין המדינות
Prefixes*Countries*Countries
Countries*Countries*Suffixes
Countries*Countries

ובסוף סיננתי את כל המקרים אשר היה בהם את אותה המדינה פעמיים, לדוגמא: Watch Germany Germany.

מבנה הקמפיין
לכל מילת חיפוש, יצרתי אדגרופ משל עצמו, עם 3 ה-Match Types. כמובן שבגלל אופן ייצור המילות חיפוש, נוצרו אלפי מילות חיפוש, וכמובן שהכל נעשה בסקריפטים שיצרתי והרבה מאוד בעזרת אקסל.

המודעות
קמפיין יורו
euro2008 ads euro2008 קמפיין יורו 2008 נחשף, מא ועד ת

קמפיין המדינות
euro2008 ads teams קמפיין יורו 2008 נחשף, מא ועד ת

שימו לב, שכותרת המודעה דינאמית, בהתאם למילת חיפוש. אלא אם כן מחפשים Euro 2008, ואז זו מילה שמורה. במקרים הללו אני מציג Euro 08 או Euro Cup 2008

מה הייתי עושה אחרת?
אז העניין הוא כזה… במקרה של קמפיין בסגנון הזה, לאירוע חד פעמי, הייתי נוהג בדיוק אותו הדבר. מה שכן, הייתי שם את הקמפיין הזה ב-Account נפרד של אדוורדס משאר הקמפיינים שלי, מהסיבה שזה לא בריא להעלות כל כך הרבה מילים במכה. נוסף על כך, כמובן שלא הייתי מתעצל לקנות דומיין… פשוט על תעלו קמפיינים על סאב-דומיינים…

כיום, כאשר אני מעלה קמפיינים שכן יש לי שם גיוון עם המחקר מילים, אני בכלל לא עולה עם Broad, אלא רק עם Phrases & Exacts, ואפילו יש מקרים, כאשר למילים אותם אני רוצה להעלות יש תנועה רבה מידי, אני מעלה רק Exacts… אבל בשביל זה, צריך להיות ממש טובים במחקר מילים, והדרך הכי טובה, היא פשוט להעלות קמפיינים וללמוד מטעויות…

עמוד הנחיתה

הגענו לרגע המרגש באמת. כשהייתי צעיר יותר בתחום, כל הזמן שברתי את הראש על "WTF is עמוד נחיתה?!?!". באמת שעל עמודי נחיתה אכלתי הכי הרבה סרטים מכל שאר האספקטים בשיווק שותפים באמצעות PPC. העניין הוא כזה, עמוד נחיתה זה סתם שם פלצני שהמציאו לעמוד HTML! עמוד נחיתה הוא בסה"כ עמוד שאליו מגיעים אנשים… תחפשו בגוגל "המיליונר בפיג'מה", ולאחר שתראו שגוגל הגבר-גבר שם לי Sitelinks, תלחצו עליהם. כל אחד כזה הוא עמוד נחיתה, מהסיבה הפשוטה, אתם נוחתים בו!

השלב השני בהבנה, הוא להבין, שלאחר שאנשים מגיעים אלינו לאתר/עמוד נחיתה, אנחנו צריכים לעשות איתם משהו. אז במקרה של הבלוג שלי, אתם קוראים את הגיגיי, וזה מה שאני רוצה שתעשו. במקרה של קמפיין היורו, המטרה שלי לחמם את הגולש על המוצר של Satellite TV for PC…

עיצוב לעמוד נחיתה
אוקיי, עכשיו אתם הולכים להיווכח שעמוד נחיתה זה בסה"כ אתר… אני לא מעצב, ויש המון עיצובים חינמיים באינטרנט, אז למה פשוט לא לקחת את מה שנותנים לי?

אז הלכתי ל-freecsstemplates.org, וחיפשתי עיצוב… הדרישות שלי לעיצוב היו כאלה:
1. רוחב של טיפה פחות מ-800 פיקסלים – אני לא רוצה שהעיניים של המשתמש ימרחו על המסך.
2. בצדדים של הטקסט המרכזי, יש צבע שונה מהצבע של האיזור הראשי. כלומר נניח שצבע הרקע של ה800 פיקסלים באמצע הוא לבן, אני רוצה צבע אחר. מאחר ואני לא רוצה שהיעניים של המשתמש ילכו לאיבוד.
3. אני רוצה בלוק בצד ימין.

ישבתי וחיפשתי כמה שעות, ובסופו של דבר, מצאתי Template שנקרא Industry, שענה על כל הצרכים שלי. אני רציתי להראות לכם אותו בצורה המקורית, אבל לא מצאתי אותו. אם מישהו יודע על מה אני מדבר, שישים לינק בתגובות.

הפריסל
כן, כן… אתם מתקרבים לרגע שלו חיכיתם. אתם הולכים לראות עמוד נחיתה שלי….
כמו שאמרתי בפוסט הקודם שלי, הפריסל הכי טוב הוא סיפור. בסיפור שלי, ניסיתי להיכנס לנעליים של הלקוח הפוטנציאלי, ולגרום לו להזדהות איתי. להרגיש שהוא לא היחיד שנתקל בבעייה שלו, ובסופו של דבר לספר לו על פתרון. שימו לב, שבשום מקום בפריסל אני לא אומר לו לך תקנה, זה כל העניין של פריסל. אני אומר "יש בעיה, יש פתרון", וזה הכל!

טוב נו… קבלו אותו…
euro lander קמפיין יורו 2008 נחשף, מא ועד ת

* תלחצו על התמונה על מנת להגדיל!
** הורדתי את האיכות בגלל שהתמונה ענקית!!!

זה הכל בשבילך…
אני עוד לא יודע אם גוגל זה זכר או נקבה, אבל יש סדרה של פעולות נוספות שעשיתי בשביל לרצות את גוגל, כלומר את מנגנון ה-QS של גוגל… בפוטר היו לי כמה לינקים, ולא היה לי כח לעוד פרינט-סקרין, כך שזה נחתך בתמונה. אבל בגדול הנה העמודים שאני מקשר אליהם בתחתית:
Privacy Policy
Disclosure Policy
Contact us – טופס HTML פשוט לאימיילים
Links – עמוד HTML פשוט עם לינקים לאתרי אותוריטה בנושא
Articles – עמוד HTML שמקשר ל-8 מאמרים אחרים שהם עמודי HTML בעצמם, אשר אותם הורדתי מאתרי מאמרים. כל המאמרים עומדים בחוקי ההעתקה של אתרי המאמרים…

נ.ב. שימו לב שבשום מקום, אבל בשום מקום, לא כתבתי "לך תקנה!".

סטטיסטיקות

אין לי סטטיסטיקות מדוייקות, כי הייתי במחסור של מילות מפתח בקמפיין אז מחקתי את הקמפיין, אבל הנה מה שאני זוכר בבירור:

  • ה-CTR עמד על 3%-4%.
  • מחירי הקליקים היו בין 5 ל-10 סנט
  • המעבר מהעמוד נחיתה לעמוד המכירה עמד על כ-80%
  • ה-Conversion Rate היה על הפנים, כ-0.25%, אבל מחירי הקליקים היו פשוט בדיחה…
  • היה לי כל יום 2-3 מכירות במהלך היורו, חוץ מיום אחד של מכירה אחת בלבד…
  • הקמפיין סיים עם ROI של טיפה יותר מ-100%.

אלה הדברים שאני זוכר…

האם העמוד נחיתה היה טוב?
נכון, ה-Conversion Rate היה נמוך מאוד, אבל מצד שני המעבר מהעמוד נחיתה שלי לעמוד המכירה עמד על 80%. אני יכול להגיד לכם, שמעולם לא נדע. 0.25% קונברז'ן רייט זה נמוך מאוד, אבל מצד שני, כשמדובר באלפי מילים, זה הגיוני. אם היורו היה נמשך חודשיים, אני בטוח שהייתי מצליח להגיע ל-Conversion Rate של 2%.

אל תשכחו שאפשר להגיד שאת המחקר מילים שלי עשיתי על עיוור והוא התבסס על ניחושים מחושבים.

אני באופן אישי, חושב שהעמוד נחיתה טוב! יש כמה דברים לשפר בו, אבל בגדול הוא טוב!

סיכומים

טוב, אז לפחות הורדתי מעצמי את העול הזה של דיווח על קמפיין היורו. אין לי שום צל של ספק, שזה הפוסט הכי ארוך שרשמתי, גם מבחינת האורך, וגם מבחינת הזמן שלקח לי לרשום אותו. למען האמת יש לי עוד קמפיין שאני רוצה לחלוק איתכם, אבל הפעם אני לא אעשה את אותה הטעות. כשיהיה לי זמן, אני אכתוב…

מאז קמפיין היורו עבר כמובן הרבה מאוד זמן, השתפרתי הרבה, ובהחלט יכול להיות שהייתי עושה דברים אחרת. לא נראה לי, שבמונדיאל אני אבנה קמפיין, מיציתי את הקטע, כך שאתם מוזמנים לנסות את זה אם בא לכם.

כיום אני מנסה להתמקד יותר בשיווק לידים של Ads4Dough, Copeac, ו-Advaliant.

עד כאן הקייסט סטאדי שלי,
נתראה באפיליקון,
צ'או!

93 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אנונימי   15 בנובמבר 2008 בשעה 18:18
    (#)

    מדהים - אין לי מילים,

    אבל יש לי שאלה:

    מה היה התקציב היומי שלך בקמפיין הזה?

     

    תודה רבה

  2. יזם אדסנס   15 בנובמבר 2008 בשעה 18:31
    (#)

    יפה מאוד, למדתי משהו!

  3. המבולבל   15 בנובמבר 2008 בשעה 18:42
    (#)

    סחטיין על ההשקעה בפוסט!

     באמת פוסט איכותי

     

    אהבתי איך ששמו ת'צלילית שלך באתר של אפיליקון ואתה עדיין שומר על זהות מסתורית…אשכרה חשבתי שאני אמצא את השם שלך שם לרגע אחד!

     

     

  4. אור 1 המקור   15 בנובמבר 2008 בשעה 22:28
    (#)

    מוריד בפניך את הכובע …

    פוסט מדהים.

    שיהיה בהצלחה.

  5. מישהו אחר   15 בנובמבר 2008 בשעה 23:07
    (#)

    פוסט מעולה

    קראתי את כל הבלוג מההתחלה בימים האחרונים – וזה מרגיש כמו לראות סדרה שלמה שהורדתי חוץ מהפרק האחרון.

    מת לדעת מה עשית בחודשים האחרונים לפני אפיליקון.

     

    ושאלה,

    הזכרת את ספיד פי פי סי.

    אחרי שבדקתי אותם קצת נראה שהם נותנים כלים לעשות את מה שטענת בפוסטים ישנים שלך שלוקח ממש המון זמן לעשות…אתה ממליץ עליהם כשיטת עבודה, ובוא נתעלם לרגע מהיכולת שלך כמתכנת. אם לא היית מתכנת לעצמך סקריפטים,  היית משתמש בספיד פי פי סי כדי לחסוך זמן? לדוגמא, בפיצ'רים של האד גרופס/עמודי נחיתה וכו' וכו'?

     

    או במילים אחרות, האם תוכל לתאר את "ארגז הכלים שלך" – כמו שעשית בתחילת דרכך (דיברת על NVU וכו')?

     

    ובנימה אישית, אתה מספק השראה מטורפת.

    תודה.

    • המיליונר בפיגמה   18 בנובמבר 2008 בשעה 12:00
      (#)

      אהלן,

      שאלה מצויינת. העניין הוא שאם אני אתחיל להמליץ על כלים, פלצנים כמו הפלצן למטה יתחילו להתבכיין שאני מנסה לעשות כסף על חשבונכם, אבל אני בהחלט אעשה את זה.

      לגבי SPPC, בהחלט הייתי ממליץ להשתמש. כלומר, לפי מה שבדקתי (וכן שיחקתי עם התכנות הללו), Efficient PPC, יותר טובה לטעמי. אפשר לעשות יותר מכפלות קארטזיות, יותר זול, וגם ישראלי.

      אבל.. וזה אבל חשוב מאוד! לעולם, אבל לעולם, אל תעלו קמפיין בשיטת המכפלות! מה שקורה זה, שמעלים המון מילות מפתח, וזה דופק חזק מאוד את ה-QS. אם במקרה יש קמפיין מונחה אירוע, כמו יורו 2008, שהדרך היחידה בו היא לעבוד בשיטת המכפלות, תעלו אותו לאקאוונט אחר של אדוורדס (מותר כמה אקאוונטס). שוב, מהסיבה שזה יכול לדפוק את הקוואליטי סקור בצורה משמעותית.

      כיום, אני עדיין משתמש בשיטה הזו, אך רק על מנת להרחיב קמפיינים, לא בונה בעזרתה קמפיינים.

      בהצלחה.

  6. משיח   15 בנובמבר 2008 בשעה 23:54
    (#)

    איפה ראית שגוגל הוסיפו כלי לשיטת המכפלות? לא מצאתי, אם תוכל לפרט.

    תודה

  7. יגאל   15 בנובמבר 2008 בשעה 23:56
    (#)

    מדהים, אני עדיין לא מאמין שפירסמת הכול!!!

     

    אם היה לי כובע הייתי מוריד אותו בפניך, תאמין לי אתה לא יודע כמה שאני (ואני בטוח שגם אנשים אחרים) מעריך את הפוסטים והחשיפות שלך, אני לומד כל כך הרבה דברים שבשום מקום אני לא אוכל ללמוד, בגלל זה אני כל כך מעריך את זה, תודה !!! אתה גדול!!! איזה יופי, זה כמו למצוא אוצר :-)

     

    אתה מאוד מאוד עוזר לי להתקדם כל פעם צעד נוסף לכיוון המטרה שלי, תודה.  

     

    שאלה קטנה, מה התוכניות שלך לעתיד לגבי הבלוג הזה אחרי שתגיע למיליון ? 

  8. איתי   16 בנובמבר 2008 בשעה 7:27
    (#)

    היות ואני מכיר אותך אני מרשה לעצמי להגיד לך שאתה צריך ברצינות לקחת את הבלוג ולהפוך אותו לספר… מי אמר שלא מגיע לך הכרה? מי אמר שלא מגיע לך לעשות קצת כסף מההשקעה שלך בפוסטים האלה? הרי לוקח לך שעות כל פוסט, האם עבור ההשקעה לא מגיע תמורה? בטח אם מוכנים לשלם לך!

    מוריד את הכובע על העבודה! שיחקת אותה!!!

  9. אריק   16 בנובמבר 2008 בשעה 7:28
    (#)

    איך ADVALIANT – שמעתי עליהם אבל האם הם טובים?

    • המיליונר בפיגמה   18 בנובמבר 2008 בשעה 12:03
      (#)

      אני אוהב את ADVALIANT.

      כשהייתי בקנדה, אפילו סעדתי עם המנכ"ל/נשיא, שמתכונן להגיע לאפיליקון בארץ :)

      הם פשוט תותחים.

  10. שוקי   16 בנובמבר 2008 בשעה 8:21
    (#)

    לכל מי שצחק בפוסט הקודם שביקשתי את זה הפוסט הזה
    - מילה אחת – לכו…
    http://tinyurl.com/59opeu

    למדתם משהו.
    צריך לבקש.
    ורצוי גם לכוון את pjs לפוסטים שאתם מעוניינים שירחיב…
    (אגב pjs הייתי שם כאן מקום לבקשות לנושאים על פוסטים שתכתוב עליהם. ולא שזה יהיה בתגובות כי זה נטמע בהמון והולך לאיבוד)

    אני חושב שזה הפוסט הכי חשוב כאן בבלוג.

    ואחרי שרואים את כל התמונה ביחד, צריך ללכת ולקרוא את כל שאר הבלוג ואז מבינים יותר על מה אתה מדבר.

    ו pjs – תודה.
    ובהצלחה בכנס.
    מחכה למצגת מהאפליקון שתעלה לכאן :-)

    • המיליונר בפיגמה   18 בנובמבר 2008 בשעה 12:05
      (#)

      אהלן שוקי,

      אל תתלהב מעצמך יותר מידי, הייתי צריך להעלות את הפוסט הזה כבר לפני הרבה מאוד זמן, והתחלתי לעבוד עליו לפני הרבה מאוד זמן :) אבל אם זה עושה לך טוב לחשוב כך, אני שמח :)

      בכל מקרה, לקחתי את ההערה שלך בנושא הבלוג, ויש עוד הרבה דברים שאני רוצה לעשות. כשיהיה לי זמן אני אעשה אותם.

      תודה על התגובה,
      ובהחלט נתראה בכנס :)

      • שוקי   18 בנובמבר 2008 בשעה 18:39
        (#)

        זה שהיית צריך בסדר.
        וזה שהתחלת פרקון בעבר ולא סיימת גם בסדר.
        אבל עובדתית כבר 5 חודשים אתה לא מסיים את זה.

        והבקשה שלי זרזה אותך לשבת ולסיים את הכל.

        ועם עובדות וסמיכות הזמנים קשה להתווכח :-)

  11. one   16 בנובמבר 2008 בשעה 14:30
    (#)

    שלום מליונר בפיג'מה,

     

    פעם הראשונה שאני מגיב בבלוג שלך, אני רשום לעידכונים בבלוג כמעט מתחילת המסע שלך, נהנה לקרוא את הבלוג וללמוד ממך. אז קודם כל אני רוצה לאחל לך בהצלחה.

     

    מבלי להתייחס לפוסט עצמו אלא רק לנקודה קטנה בו, באותה תקופה של יורו 2008 הייתי באר"הב והיורו היה משודר בחבילה הרגילה של הכבלים (מבלי צורך לקנות 'חבילת ספורט' או PPV) בערוץ אחד או 2 ערוצים לא זוכר בדיוק. לכן כנראה שזה הגורם ליחס המרה נמוך מכיוון שהיורו היה נגיש כמעט לכל תושבי אר"הב. 

     

    • המיליונר בפיגמה   18 בנובמבר 2008 בשעה 12:06
      (#)

      תודה רבה,

      זה באמת מסביר הרבה דברים :)
      כנראה שיש באמת טעם להעביר מצגת באפיליקון על חקירת נישות :)

      תודה שוב,
      ונתראה באפיליקון.

  12. אנונימי   16 בנובמבר 2008 בשעה 17:19
    (#)

    הכניסה לכנס אפיליקון היא בחינם?

    כי באתר שלהם רשום

    Limited Number of Tickets Left

     

     Affiliates $200

     

  13. אנונימי   16 בנובמבר 2008 בשעה 19:04
    (#)

    ישר כוח!!!!

     

  14. אנונימי   17 בנובמבר 2008 בשעה 1:20
    (#)

    מה שהחברה פה אולי לא יודעים זה שדחפו להם פה פריסל לרשתות שותפים Ads4Dough, Copeac, ו-Advaliant.

    לדוגמא באתר -Advaliant שימו לב שמופיע בדף למעלה האידי שלו 3645.

    הפריסל הזה חומם במשך הרבה זמן ליצור סקרנות שום דבר לא מיקרי…

    • b2k   17 בנובמבר 2008 בשעה 16:58
      (#)

      אתה חושב שגילית את אמריקה?

       

      כל מי שכותב על תוכניות שותפים ושם לינק לאתר שותפים,

      99.9% שזה אפלייאט. 

      • אנונימי   17 בנובמבר 2008 בשעה 18:52
        (#)

        ממש לא אבל עד היום הוא היימא להיות אוביקטיבי וטען שאין לו רווח מיזה…

        משמע בדקו יותר את המידע המגיע אליכם "חינם" "מועיל" למי הוא באמת מועיל  …

        • טייאיליפא   18 בנובמבר 2008 בשעה 0:57
          (#)

          אני רואה שהקנאה פשוט משתלטת עליך, כואב לך לראות מישהו מצליח. זה גם מצחיק מה שאתה אומר לגבי האובייקטיביות של פיג'מה, כשבבירור ניתן לראות שהוא מרוויח עם הרשתות הללו כסף, וזה אומר שהוא מבזבז כסף בשביל לשלוח תנועה לרשתות הללו.

          • המיליונר בפיגמה   18 בנובמבר 2008 בשעה 12:11
            (#)

            חבוב, כנראה אתה צריך לעשות רענון. אני אמרתי כבר כמה פעמים שאני מקבל עמלה במידה ואני מביא אנשים לרשת שותפים, אבל זה קורה רק במידה והבנאדם שהבאתי מרוויח כסף. אף אחד לא מכריח אנשים להירשם, ואף אחד לא מוציא כסף. מה שנקרא Three Way Win Situation.

            ובכל מקרה, אם אתה חושב שכל פוסט שבו יש לינקים לאנשהו זה פריסל, אתה חיי בסרט. כי אם כך, גם התגובה שלך היא פריסל.

            שורה תחתונה,
            צא מהסרט, אני עוד לא ראיתי אותך כותב בלוג עם 300 פוסטים, ובטח 1500 שעות מושקעות, בתקופה של 10 חודשים.

  15. בן   17 בנובמבר 2008 בשעה 8:13
    (#)

    לזה שמעלי, דחוף אצבע בסדר?

     

    פיג'מיסט פוסט נפלא, תודה רבה.

  16. אמיל   17 בנובמבר 2008 בשעה 10:22
    (#)

    פוסט נפלא! (שוב)….

    אין לי כבר מילים לתאר מחדש את הערך המוסף שלך לכל האנשים שנמצאים כאן (כולל לי)

     

    למי שלא יודע, הבחור גם בנאדם מקסים במציאות (וגם החבר שלו מ).

     

    יש לי טיפ \ בקשה \ דרישה לך (למרות שאני יודע שאתה מתנגד) אבל גם לכולם

     

    אם כבר השקעתם בעמוד נחיתה, קמפיין מחקר וכו'… תאספו רשימת email!!!!

    תנו משהו חינמי או קישור מעניין…אבל תאספו email's!!!

     

    the power is in the list !

    זה כל כך נכון שבא לבכות.

     

    תחשוב איך היית מממש את כל הרשימה שהיית אוסף מהקמפיין הנ"ל.

    הconverstion rate היה עולה למספר דו סיפרתי!

     

    להת' אמיל

  17. עדי דניאל   17 בנובמבר 2008 בשעה 16:20
    (#)

    הבלוג שלך מעורר המון השראה – תודה רבה!

     

    לא ידעתי על Adwords Keyword Multiplier זה בהחלט מתבקש שיהיה להם משהו כזה! אבל עדיין בולט החוסר בבנייה אוטומטית של המודעות בהתאם למילים.

    גם אני כתבתי לעצמי כלי בסיסי שמחולל מודעות במכפלה קרטזית על מילות מפתח

    וחשבתי להשתמש בו כפריסייל ל-Efficient PPC  / Speed PPC :

    http://www.wishapp.com/keywordgen.php

     

    אשמח לדעתך

    ומחכה לשמוע אותך בכנס!

     

    עדי

  18. קורסי שיוט   17 בנובמבר 2008 בשעה 17:55
    (#)

    עוד פוסט מעולה שלך ידידי (סליחה לשינוי השמות בהתאם ללינקים שאני צריך).

    מקווה שהפעם AKSIMET לא יסמן אותי בתור ספאם :)

     

     הקפמיין הזה עזר לי להבין מה היתרון שלך על פני המשווקים האחרים, יש לך סבלנות, יש לך כשרון ליצור דפי נחיתה שנראים מקצועיים, יש לך הבנה מתמטית ויכולות לבצע דברים שבשביל אחרים יהיו מאד מסובכים (כמו המכפלה הקורטזית ההיא).

    אני חושב שאתה ממעיט בערך הדברים האלו – אנשים יכולים להבין עד הסוף איך לשווק, לבחור נישה נכונה וכו' אבל לא לבצע בצורה נכונה ויסודית כמוך…

    ראוי להערכה וניפגש באפליקון

    • המיליונר בפיגמה   18 בנובמבר 2008 בשעה 12:23
      (#)

      אהלן חבר,

      אני לא מסכים איתך, כל מה שציינת זה יכולות, זה לא כישרון, אין דבר כזה כישרון. מהסיבה שזה יכולות, זה פרט נרכש ונלמד. כל מה שציינת למעלה, אני מסכים איתך, יש לי את היכולות הללו, אבל על כל יכולת כזו עבדתי הרבה זמן וניסיתי לשפר אותה באופן נקודתי, ונראה לי שהצלחתי…

      מעבר לזה, לידידי "משה", אין את רוב היכולות שציינת למעלה. אבל, יש לו יכולות אחרות, שלי אין, אשר מפצות על כך. ועם היכולות היחודיות שלו, הוא מרוויח כמוני, ולפעמים אף יותר.

      אם זו הסיבה שמישהו לא ייכנס לשיווק שותפים, זה יהיה רק תירוץ.

      שיהיה המשך שבוע מהנה,
      ובחלט מחכה לפגוש אותך באפיליקון.

  19. נרי   17 בנובמבר 2008 בשעה 18:49
    (#)

    פוסט מדהים בן אדם!

    אם זה דף הנחיתה שלך מלפני כמה חודשים – אני יכול לתאר לעצמי איך נראה דף נחיתה שלך היום.. בטח קילר אמיתי!!!!

     

    המון הצלחה בהמשך (מקווה שתמשיך את הבלוג שלך גם אחרי המליון הראשון :) )

  20. אנונימי   17 בנובמבר 2008 בשעה 18:56
    (#)

    איך שמים במודעה כותרת דינאמית כמו שאמר ובדף נחיתה?

    • Johnny the Doe   18 בנובמבר 2008 בשעה 2:44
      (#)

      לגבי דפי נחיתה דינמיים – זה פוסט טוב שעזר לי להתחיל ללמוד את הנושא:

      http://www.ppchero.com/dynamic-landing-page-content-how-to-increase-conversions-through-increased-relevancy/ .

       

      אחרי שתקרא את הפוסט הזה תצטרך ללמוד קצת PHP אבל לא צריך להגיע לרמות התכנות של הפיג'מיסט או רן ארוסי ;-)

      • המיליונר בפיגמה   18 בנובמבר 2008 בשעה 12:25
        (#)

        תודה שענית במקומי :)

        • ישראל   24 ביוני 2009 בשעה 4:00
          (#)

          שיט, נמחקה לי מודע בגלל שלא הוספתי שדות זיהוי…

          אז ככה, פיג'מיסט יקר,
          איך אתה יודע מאיכן הגיע הלקוח (כלומר איזה מודע\מילת חיפוש הובילה אותו לעמוד נחיתה)? האם הוספת מן פרמטרים לכתובת העמוד אילה שלחת בכל מודעה?

          תפרסם בבקשה איזשהו קייס סטדי עדכני יותר עם הערות עדכניות לתקופה (הצתרפתי לא מזמן לבלוג ועושה רק צעדים ראשוניים בשיווק שותפים, בינתיים רק עם לידים), ככה שנדע כולנו מה לא לעשות

          תודה. ישר כוח!

  21. אנונימי   17 בנובמבר 2008 בשעה 23:43
    (#)

    האם אתה כתבת את הטקסט בדף נחיתה או שאתה נעזר בשירותי כתיבה או משהו בסגנון? האנגלית נראה לי ממש טובה

  22. אנמי   18 בנובמבר 2008 בשעה 1:23
    (#)

    האנגלית שלו, לפחות מפוסטים הראשונים שהוא פרסם שיחה עם קליקבנק וצ'ט עם נציג שירות של אדוורדס היא בינונית +

     

    בפוסט הזה האנגלית בהחלט הייתה טובה יותר

     

    • המיליונר בפיגמה   18 בנובמבר 2008 בשעה 12:28
      (#)

      אהלן,

      צריך להבדיל בין צ'טים ולעמודי נחיתה. בצ'טים אני לא חושב בכלל, בעמודי נחיתה אני כותב תוך כדי השקעת המון מחשבה, ולאחר מכן עובר על הטקסט משהו כמו 20 פעם, גם כי אני נהנה לקרוא את הסיפורים שלי, וגם בשביל לשפר.

      בשורה התחתונה, אני יודע אנגלית. הרמה בתיכון שלי הייתה דיי גבוהה, הקטע הוא שזה לא יוצא לי טבעי, ולכן בצ'טים או בשיחות 1:1 אין זמן לחשוב על דקדוק, ופה יש.

      יום טוב.

  23. מוטי לוי   19 בנובמבר 2008 בשעה 18:08
    (#)

    פיג'מיסט תודה רבה על הפוסט הזה, זה עוזר לי מאוד ! ואני חושב גם לעוד אנשים

  24. פליקס לשנו   19 בנובמבר 2008 בשעה 19:01
    (#)

    היי פיג'מיסט,

    הנה כנה הערות קצרות שאולי יעזרו לך לשפר קצת את ההמרה. אבל הכי חשוב לזכור לעשות ספליט טסטינג לכל ווריאנט בעמוד מול ווריאנט אחר. צבע כותרת מול צבע רקעת, תמונות מול צבע הרקעת בקיצור לבדוק כל פרמטר ולהגיע לקומבינציה המנצחת בעיני הגולשים.

     

    1. הכורת הדינאמית אחלה אבל הייתי עושה כמה ניסויים בניסוחים שונים על מנת למצות את המקסימום. כמו כן הייתי משתמש גם בסלנג של היורו (במקרה זה). כמו כן הייתי מכניס את כולה למרכאות. שיראה כציטוט.

     

    2.  בצד שמאל הייתי שם תמונה של"הכותב" עם כיתוב תחתי של השם שלו. זה נקרא Hero Shot

     

    3. לפני כל פיסקה הייתי שם תת כותרת בH2. חשוב לזכור שאנשים סורקים את העמוד ולא קוראים אותו. כך שרק אם הם יזהו בתת כותרות שלך תוכן שיידבר אליהם הם ישארו לקרוא לעומק אחרת תוך פחות משנייה הם בחוץ כיוון שגוש הטקסט הזה נראה מפחיד אפילו להתחיל אותו.

     

    4.  לאחר הפיסקה הראשונה שלב עדות "Testemonial. לא רק בצד. אנשים אוהבים לקרוא מה אנשים אחרים כמוהם חושבים.

     

    5. אחרי כל 2 פיסקאות ואחרי כל עדות שלב קריאה לפעולה ולא רק למטה. רוב האנשים לא יגיעו עד הסוף.

     

    6.  הייתי מכניס גם RSS דינאמי של התוצאות במקרה זה. שיראה כעמוד חי.

     

    7.  אל תגדיל את הלינק של המוצר. זה נראה כמו ניסיון למכירה ואנשים נרתעים אוטומטית מדברים כאלה. תשאיר את הינק כחול אבל בגודל רגיל. או לחילופין אתה יכול להשתמש בגופן מוטה הצידה.

     

    8. הייתי מוסיף גם למעלה כמה בולטים של הBenefits של המוצר ללקוח. חשוב לא לרשום סתם תכונות של המוצר אלא את היתרונות ללקוח (זה לא קל כמו שזה נישמע). לרשום בסגנון בולטים שוב כדי להקל על הגולש לסרוק את הטקסט.

     

    חשוב לזכור שהגולש מודע שיש לו עוד כמה עמודים לבדוק לפני שיגיע להחלטה לכן תדמה אותו למישהו שנוסע ב100 קמ"ש ואתה ומנסה לתפוס את תשומת ליבו לשנייה. 

     

    טוב ברור שזה על קצה המזלג ומאד רחב. אבל רק לשם ההבנה כמה אלמנטים שונים יש בדפי הנחיתה וכמה לכל אלמנט יכולה להיות השפעה עצומה על אחוז ההמרה של העמוד.

     

    בהצלחה,

    פליקס לשנו.

    • המיליונר בפיגמה   21 בנובמבר 2008 בשעה 20:28
      (#)

      פליקס,

      תודה גדולה שהסכמת לתרום מהניסיון רב שלך לי, ולשאר קוראי הבלוג.

      אני כולי ציפייה לפגוש אותך באפיליקון!

      תודה שוב :)

  25. אורי   19 בנובמבר 2008 בשעה 20:04
    (#)

    קצת בהמשך לתגובה הקודמת – אני תוהה עד כמה אנשים קראו בכלל את העמוד וכמה רכיבים מהסיפור בכלל הגיעו לעיניים שלהם. קריאה מרפרפת אופיינית תהיה למשל "איך וכו', זה לא היה קל, ניסיתי וכו' לינק למוצר" – שזה לא רע , דרך אגב. הייתי מנחש שטקסט קצר יותר בחצי היה עובד לא פחות טוב, אולי יותר. בגלל זה היו מעניינות אותי סטטיסטיקות על זמן צפייה ממוצע בעמוד.  

  26. דוד   24 בנובמבר 2008 בשעה 23:16
    (#)

    ראשית,

    אחלה כתיבה.

    כמה שאלות:

    1. איך נמדד אחוז המעבר מעמוד הנחיתה לעמוד המכירה? האם גוגל מספק את הנתון? אם כן מה הגדרתו?

    2. איך יצרת לינק דינמי. מה הפקודה שרושמים?

    3. שאלה כללית – האם חשוב שלא ידעו מי המפרסם (דרך כתובת האתר ושייכותו) או שאין בעיה עם זה (תביעות וכדומה). כלומר - האם שמך, אם אני אחפש למי שייך האתר של עמוד הנחיתה, מופיע?

     

    לילה טוב

     

     

    • המיליונר בפיגמה   29 בנובמבר 2008 בשעה 13:51
      (#)

      אהלן דוד,

      את אחוז המעבר אני מודד בדרך הכי מפגרת שיש, לפחות בקמפיין הזה. כמה אנשים הקליקו על האדוורדס, ואז אני מסתכל כמה אנשים הגיעו להופ בקליק בנק.

      לינק דינאמי, זה כבר עניין של PHP. ג'רמי פאלמר מסביר על זה קצת ב-blackink2.com

      אני דואג שלא יוכלו להגיע אליי.

      בהצלחה.

  27. זהירות   27 בנובמבר 2008 בשעה 0:13
    (#)

    אזהרה

    —————–

    מליונר יקר

    בניגוד למה שנאמר בPOST הזה, לא רק שאסור לשווק TV ON PC בגוגל אלא אסור גם

    לשווק אותו בצורה "אפורה" עקיפה.

    גוגל אינם אוהבים את הנישה הזו , נ ק ו ד ה.

    הסיבה היחידה שזה רץ לך היא בגלל שזה "מתחת לרדאר" ולא מובן מאליו כמו מילת מפתח כמו TV ON PC שלגוגל יש סינון אוטומטי לגביה ודומותיה.

    במידה וזה היה רץ לך הרבה זמן כל המודעות,הדומיין והקמפיין היו עפים לך בREVIEW הראשון שהחשבון שלך יעבור והחשבון שלך היה ניזוק בצורה קשה (מסומן כ"לא אמין" במערכת שלהם).

    וזהירות-> מי שמפר את הכלל הזה של TV ON PC שנוגע בגוגל בPOLICY חביב ששמו "COPYRIGHT" יסגרו לו את החשבון מהר מאד (מי שגוגל סוגרים לו את החשבון זה בהחלט לא כיף).

    ה"שיטה" שפרסמת פה , הייתי שם כבר לפני כמה שנים, וכל מילה ומילה שנכתבה בפוסט שלי היא מידע נטו והיכרות מעמיקה עם המערכת והPOLICIES של גוגל.

    תזהרו מלהתעסק עם זה

    יש הרבה דרכים הרבה פחות מסוכנות לעשות כסף ONLINE בPPC , אמנם האפור הוא מפתה ,קל ומהיר יותר אבל דינו תמיד ליפול , ולהרים עסק על משהו שהקורות רקובות מלמטה זה מאד בעייתי.

    תצמדו למה שלבן, אומנם זה קשה יותר בהתחלה ויש יותר תחרות אבל זה המתכון לעסק יציב שיחזיק מעמד מעבר לכמה שבועות (או במקרה הטוב חודשים).

     

    תפנימו את הPOST הזה , הוא נכתב על סמך ידע ונסיון מצטבר של מספר שנים

    .

     

    • המיליונר בפיגמה   29 בנובמבר 2008 בשעה 13:53
      (#)

      אהלן,

      אני מסכים איתך שלא צריך להתעסק עם גוגל. אני לא מעודד אף אחד לעבור על חוקי גוגל. אם גוגל אוסרים לפרסם מוצר כלשהו, אז פרסומו הוא על אחריותכם.

      אני ניסיתי לשווק את המוצר הזה, ודיווחתי על כך.

      זה הכל…

  28. מרוששת במקטורן ומגבעת   1 בדצמבר 2008 בשעה 6:09
    (#)

    פיג'מיסט יקר - מורידה גם אני את הכובע.

    אחלה בלוג, אחלה גישה ואחלה ביצוע.

    מעורר השראה ומרשים בחשיפה. 

     

    אם למישהו מגיע להשיג את המליון הזה, אני בוחרת בך.

    הלואי עלי מוטיביציה ויכולות כאלה בגיל 23.

     

    ורק בגלל שאתה אוהב להרחיב גם בפינות ולדייק, אז תיקון קטן –

    התרגום של Educated Guess הוא "ניחוש מושכל".

     

    בהצלחה!

  29. דנית   12 בדצמבר 2008 בשעה 15:28
    (#)

    הי,

     

    קודם כל, אני חייבת לציין שרק לא מזמן גיליתי את הבלוג שלך והוא מאוד מאוד מעניין, אני נהנית לקרוא כל פוסט שאתה מעלה ומנסה להפנים כמה ידע שאני רק יכולה מהנסיון שלך.

    האמת, אני וחבר שלי כבר המון המון זמן מנסים לעשות כסף באינטרנט, אבל רק לא מזמן התחלנו לשווק באמצעות ADWORDS (בינתיים בארץ), והאמת שחבל שלא התחלנו כבר מזמן…

    טרם ראינו תוצאות מי יודע מה, והבלוג שלך ממש מעודד אותי לא לוותר, כי אם מתמידים אז מצליחים. נקודה!

    שאלה: נרשמנו לאתרים שהמלצת עליהם Ads4Dough, Copeac, ו-Advaliant ורציתי לדעת תוך כמה זמן הם אמורים לאשר את ההרשמה? שיווק תוכניות שותפים בארץ לא ממש שווה את המאמץ כי זה פשוט לא מביא כסף כמו שצריך.

    תודה מראש,

    מחכה לפוסט הבא…

  30. אילן   8 בינואר 2009 בשעה 18:22
    (#)

    שתי שאלות לי -
    הראשונה: האם כדאי להירשם כאזרח אמריקאי, (אם אני אכן אזרח שכזה…) או כישראלי מבחינת מס או כל סיבה אחרת שאיני מודע לה?

    השנייה: בנוגע לפוטרים בדפי נחיתה כמו זה – איזה נוסח כללי כדאי לכתוב בדיסקליימר, או פרייבסי פוליסי? האם זה לא חושף משהו בעייתי, מכיוון שאתה רק משווק ולא חברה?
    באיזו רוח כדאי לכתוב, למשל בדפים כמו זה של היורו, בהם זו המלצה ידידותית?

    מודה לך רבות, על תשובה ועל הקריאה בבלוג המוצלח הזה.

    תודה.

    • המיליונר בפיגמה   16 בינואר 2009 בשעה 17:27
      (#)

      אהלן,

      אני רשום כאזרח ישראלי, לא היו לי בעיות עם זה עד עכשיו. ולמען האמת, אם למישהו יש בעיות, אז שידחוף….

      לגבי הדיסקליימר, אני נעזר באנשים לכתוב את זה. לא איכפת לי שיגלו שאני משווק, אף אחד גם כך לא נכנס לשם. זה רק בשביל לצאת מידי חובה.

      בקשר לרוח הכתיבה, זה תלוי ברוח שלך. אני מנסה להכנס לראש של הדמות ולכתוב ברוח של הדמות,

      בהצלחה.

  31. אילן   8 בינואר 2009 בשעה 18:23
    (#)

    בליהרשם כמובן התכוונתי להירשמות לרשתות שותפים:)

  32. אביב   10 במאי 2009 בשעה 21:29
    (#)

    למדתי המון, רק נראה לי שאני עצן מדי כדי ליישם. כל המחקר מילים הענק הזה באמת נחוץ? הוא אולי מוביל לאחוזי המרה קצת יותר גבוהים, אבל לדעתי יכולתי לחשוב על חלק ניכר מהביטויים שם לקמפיין כזה לבד. למרות זאת, אני בסך הכל משווק מתחיל, ועדיין לא ראיתי שקל משיווק. אני מתחיל עכשיו עם לידים, ואולי אני אעשה לקמפייני לידים שלי אופטימיזציה אחרי שהם עולים, בשיטה שתיארת כאן. בכל מקרה זה פוסט מעולה, אני מחכה לקייס סטאדי הבא בתקווה שהוא יהיה לפחות בשבילי, קצת פחות מפוצץ ואני אוכל ליישם אותו יותר.

    • המיליונר בפיג'מה   11 במאי 2009 בשעה 19:10
      (#)

      אהלן אביב,

      אני ממליץ לך ללכת לעבוד בבניין, או בכל עבודה אחרת.

      אני בטוח שבכל העבודות הללו יסלחו לך על כך שאתה עצלן….

      בהצלחה.

      • אביב   12 במאי 2009 בשעה 16:57
        (#)

        היי יגאל, ממש תודה על העידוד XD… טוב, פועל בניין אני בכל מקרה לא אהיה, כי אם כן אני אתאבד… לפי קיוסאקי: "הכסף שלך צריך לעבוד בשביך, ואתה צריך לעבוד כדי ללמוד".

        • אור 1 המקור   12 במאי 2009 בשעה 17:16
          (#)

          אבל כדי שדבר כזה יקרה, אתה צריך להזיז את התחת קצת ולא לחכות שכסף יפול מהשמיים. אתה לא חושב ?

          כדאי לך לשנות את הגישה שלך לפני שאתה מתחיל, כי לא תצליח יותר מידי כך.

          • אביב   12 במאי 2009 בשעה 20:07
            (#)

            ×”×™×™ אנשים, רילקס. אתם כנראה לא מכירים אותי אז חשבתם שאני עצלן גמור. אני בסך הכל משווק ממש ממש מתחיל, ועדיין לא השגתי שקל משיווק. אני והשותף שלי מנסים להרים עכשיו פרויקט לידים, וכיוון שעדיין אין לנו משתמש ב – COPEAC, אין לנו ממש סיבה לחשוב על שיווק PPC – אנחנו אפילו לא יודעים אם זאת השיטה שנשווק בה אז אין בכלל מה לדבר על מחקר מילים. מכל השיחה הזאת אני פשוט אצא מנקודת ×”× ×—×” שכן יש לתהליך הארוך שבפוסט ×”×–×” משמעות הרבה יותר גדולה ממה שחשבתי (ולא זלזלתי בו אפילו לרגע), ומחקר מילים יכול לעשות את ההבדל בין פרויקט רווחי לבין פרויקט כושל. כל מה שיש לי לומר ליגאל ×–×” תודה על ההשקעה. עכשיו נתתם לי רק יותר דחף להוכיח שאני מסוגל להרים פרויקט איכותי!
            ואם כבר מדברים, רציתי לשאול אותך יגאל – אתה שעצמך נמצא בתחום של שיווק שותפים שנתיים אם אני לא טועה, אבל מצד שני כבר בתחילת דרכך ×”×™×” לך ידע עשיר מאוד על שיווק שותפים, ורק הניסיון הוא ×–×” שבאמת חסר לך. אם ×›×›×”, מאיפה השגת את כל הידע ×”×–×”?

            • אביב   12 במאי 2009 בשעה 20:11
              (#)

              DAM IT למה זה לא עובד? כל התגובה ששלחתי התחרבשה…

            • אביב   12 במאי 2009 בשעה 20:23
              (#)

              טוב, כיוון שאין לי כוח להקליד הכל מחדש, ואני לא זוכר במדויק מה כתבתי, אני רק אגיד לך בנאדם, וגם ליגאל: Smile & Relax. לא הבנתי אם אתם מנסים לעזור לי או לרדת עליי, אבל בכל מקרה אני יודע שאני ממש לא עצלן, אתם מוזמנים לשאול את כל מי שמכיר אותי. אני הבנתי לחלוטין את מה שיגאל כתב, פשוט קשה לי לעכל את זה כי אני ממש משווק מתחיל ועוד לא עשיתי את הצעד הראשון שלי בשיווק. שיהיה לכולכם יום נעים, ואני אשמח אם לא תשלחו לי עוד תגובות מהסוג הזה. אני קראתי את כל הספר של קיוסאקי, אני יודע עבודה קשה מהי, והמשפט הזה הוא רק פרי ההצלחה. אז הדרך שלי ארוכה, אבל אני מוכן להשקיע הכל בשביל זה.

            • המיליונר בפיג'מה   13 במאי 2009 בשעה 19:27
              (#)

              אהלן אביב,

              אני מתנצל אם נפגעת, וכמוכן אני מתנצל על כך שהתגובה התחרבשה.

              אתה לא חייב להסביר לנו כלום, ולא צריך להתנצל בפנינו. רק אתה יודע מה אתה שווה…

              שיהיה המון בהצלחה,
              -יגאל.

            • אביב   13 במאי 2009 בשעה 20:26
              (#)

              תודה יגאל, אבל זה בסדר, אין לך על מה להתנצל. לא נפגעתי או משהו – אני יודע תמיד שכל עוד אני מעריך את עצמי מבחינה אובייקטיבית כמו שצריך, אף אחד לא יוכל לערער על זה. האמת היא שיש כמה אנשים שלא חושבים שאני אצליח, וכמה אנשים שתומכים בי, אבל בכל מקרה אני לא אתן לזה לשנות לי משהו. לא הייתי נכנס לתחום הזה מלכתחילה אם הייתי חושב שאני לא אצליח בו. התחום הזה דורש השקעה במידה שאני מוכן לתת. טוב, בו נסיים את השיחות נפש האלו כי אני רוצה לעבוד בכיף בראש שקט עם ביטחון עצמי יציב. אני מתחיל לעבוד עם COPEAC וחברת לידים ישראלית. תהיה ל – COPEAC בעיה עם זה שאני בן 14? הגיל משנה להם בכלל? בכל מקרה, רציתי לשאול אם כל האפיליאייט מנג'רים של COPEAC מגיעים לאפיליקון – אם כן, זו תהיה ממש החמצה לא לפגוש את Annmarie, כי זה יכול להיות מגניב… חוץ מזה, מעניין אותי עוד יותר לדעת אם יש לך מושג למה COPEAC צריכים תהליך נורא ארוך שכולל הרבה שאלות ו – voice verification of the home mailing address as it was written in the application (כן, זה ארוך וחופר, במיוחד כשאיזו אמריקנית מציקה אומרת לך את זה ב – LIVE בקול צפצפני, מהיר ומלחיץ מהצד השני של העולם במרחק של עשרות אלפי קילומטרים, אם לא יותר)?
              אני והשותף שלי עמית כנראה לא נגיע לאפיליקון הקרוב למרות שאנחנו מאוד רוצים, בגלל המחיר… אולי בשנה הבאה כשיהיה לנו Casflow ומקורות הכנסה פסיבית, אז נוכל להרשות לעצמנו. כרגע אנחנו במצב של חוב (חוב טוב) שאמור להניב לנו את תזרים המזומנים הראשוני.

            • המיליונר בפיג'מה   14 במאי 2009 בשעה 0:17
              (#)

              אהלן אביב,

              תמשיך כך!!!

              לגבי קופיאק, אני יודע רק על פראנק שמגיע, ובטח גם ג'ף שהוא יהודי, אז נראה לי הגיוני שישלחו אותו. בנוגע ליתר, אין לי מושג!

              תהליך ההרשמה זהה ברוב החברות בארה"ב, פשוט כי הם רוצים לסנן. אם אתה לא יודע משהו, פשוט על תענה על זה. לי זה תמיד עובד….

              בהצלחה.

  33. אהוד   14 ביוני 2009 בשעה 15:15
    (#)

    יופי של case study. לא ראיתי שהתייחסת עד היום ל-market samurai, שלדעתי עושה את העבודה של מחקר מילות חיפוש הרבה הרבה יותר נעימה. מה אתה אומר עליהם?
    דרך אגב – אשמח אם תוכל לזרז את ההרשמה שלי ל-advaliant או pepperjam, נרשמתי עם האימייל שמופיע בתגובה.

    תודה! :)

    • המיליונר בפיג'מה   16 ביוני 2009 בשעה 21:26
      (#)

      אהלן,

      אני לא מכיר את מארקט סאמוראי. כך שאין לי דיעה עליו.
      בפפרג'אם אני לא משתמש, ובנוגע לאדוואליאנט תתקשר אליהם, הם יאשרו אותך!

  34. אהוד   17 ביוני 2009 בשעה 9:00
    (#)

    תודה על התשובה :)
    ממליץ לך לשחק עם MS, אין לי המון נסיון אבל בשביל מחקר מילים יש שם כמה תכונות נחמדות.
    עם advaliant דיברתי כבר שלשום, הם היו קצת קשים – אבל בסוף אישרו אותי. העניין הוא שהם לא שלחו לי מייל קבלה אחרי השיחה, אז יכול להיות שהיא סתם נפנפה אותי?
    בכל מקרה אני ארים אליהם טלפון שוב ונראה מה קורה.
    ד"א, COPEAC קיבלו אותי אתמול בלי בעיות והיו מאוד נחמדים.

  35. מרטין   11 במרץ 2010 בשעה 8:48
    (#)

    יגאל תודה רבה, פוסט מעולה כמו תמיד
    כיף גדול, בהצלחה…

  36. עדן   27 בדצמבר 2011 בשעה 14:34
    (#)

    עבר המון המון זמן מהפוסט הזה,
    ועדיין אני רוצה להודות לך, ולומר שזה פוסט מצוין ולמדתי המון!

    תודה רבה!

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!