5 טיפים לבחירת מוצר בקליקבנק

עברו כבר ארבעה חודשים מאז שהתחלתי לעסוק בשיווק תוכניות שותפים בכלל, ושיווק מוצרי קליקבנק בפרט, ואני חייב להגיד שהזמן טס מהר. בחודש הראשון למסע, באחד הפוסטים הראשונים שלי מחודש ינואר, כתבתי איך אני הולך לבחור מוצר בקליקבנק. מאז התרוקנו לא מעט מים בכנרת, ובנוסף לכך, אנשים לא מפסיקים לשאול אותי איך לעשות זאת. אז על פי כך, כל הסימנים מראים שצריך להזכיר לכם את המדריך שקישרתי אליו קודם, ולהוסיף כמה טיפים. אז בנוסף לקריאת המדריך ההוא, אני גאה להוסיף לכם עוד 5 טיפים לבחירת מוצרים בקליקבנק:

1. אל תלכו על מה שאתם אוהבים

אחד הדברים שכל "הגורויים" למיניהם אומרים זה לשווק מוצרים בתחום שאתם אוהבים, אני חושב שזו טעות (בערך), אני אומר ללכת על מה שאתם מבינים בו. הצורך להבין את הנושא בו המוצר עוסק הוא די קריטי, מאחר ורק כך אתם יכולים למכור את המוצר, ולהמליץ עליו. כי הטיפים אשר תתנו יהיו מבוססים על ידע, והגונים, וכמוכן בעלי ערך מוסף. במידה ותמצאו מוצר שאתם גם אוהבים, וגם מבינים בו טוב, אז מה טוב?! אבל אם אתם לדוגמא אוהבים שריגת גרביים, ובמקרה יש מוצר כזה (אין לי מושג אם יש), אז לא נראה לי שיילך לכם כל כך.

בנוסף לכך, אני יכול להעיד על עצמי, שאני אוהב מאוד SEO, וכל הכרוך בכך. אבל אני בהחלט גם יכול להגיד, שאני לא מבין ב-SEO, ולכן, אני פשוט לא אמכור מוצרים אשר קשורים ל-SEO. כי אין לי מה להמליץ עליו, אין לי ניסיון להסתמך עליו. יחד עם זאת, אין זה פסול שאני אלמד SEO, ואז אתחיל לשווק מוצרים בתחום, אבל קודם כל דרוש הידע… אם אתם לא מוצאים מוצר שאתם מבינים בו, אז תמצאו מוצר שמעניין אתכם ותלמדו את הנושא.

בנוסף לכך, לדוגמא ואני חולה/הייתי חולה בבצקת (ברוך השם לא), אז מן הסתם אני מבין בתחום. סבלתי את המחלה, עסרתי טיפולים, ואני יודע מה חולים במחלה מרגישים. אפשר להגיד בפה מלא, שלמרות שאני לא דוקטור, אני "מבין" במחלה, ולכן זה יהיה רעיון טוב לשווק מוצר נלווה לבצקת.

2. אל תהיו חכמולוגים

האמת שחשבתי שזה מובן מאליו, אבל כנראה שלא, כי אני ממשיך לקבל שאלות בנושא. במדריך המלונקק למעלה, כתבתי שאם הגראביטי גבוהה מידי אז לא מומלץ לשווק את המוצר. זה דורש ידע מתקדם ולא מעט משאבים.

בואו ניקח לדוגמא את תחום ה-SEO, שציינתי קודם. מה שקורה זה שאנשים, מוצאים מוצר שנראה להם מעניין בתחום ה-SEO, ולאחר מבט במספרים שלו, רואים שהכל מעולה, והגראביטי לא גבוהה מידי. מה שאומר שאפשר להתחיל לשווק אותו! מה שאנשים שוכחים, זה שהם הולכים להתחרות במוצרים אחרים, ולכן אם יש באותו נושא מוצר עם גראביטי 400, אז למרות שהם משווקים דווקא את המוצר עם הגראביטי 70, זה כאילו שהם משווקים את המוצר "החזק".

אז אני מבקש מכם, אם אתם מוצאים מוצר שהוא מתאים לשיווק, תעשו חיפוש בקליקבנק למוצרים אחרים באותו התחום, ואם יש מוצר המספק את אותם הדברים עם גראביטי גבוהה מאוד, אל תכנסו לנישה. חשוב לציין שאתם לא בדיוק בוחרים מוצר אלא בוחרים נישה. תהיו חכמים, ותסתכלו על התמונה הגדולה!

3. תסתכלו על התמונה הגדולה

בהמשך לטיפ הקודם. לאחר שבחרתם מוצר/נישה, ואתם עורכים חיפוש למוצרים נוספים באותה הנישה. תסתכלו כמה מוצרים יש. במידה ויש הרבה מספר מוצרים באותה הנישה, והמוצר הכי גבוהה הוא עם גראביטי לא גבוהה מידי, ועומד בקריטריונים שלכם של השיווק מוצר, זה אומר שמצאתם את הנישה שלכם!

ככל שיש יותר מוצרים באותה הנישה, זה אומר שהנישה עובדת. ולראייה, אתם יכולים לראות את הנישה של ההרזייה, ושל ה-"איך לעשות כסף קל?". יש כל כך הרבה מוצרים בתחום מסיבה אחת פשוטה, המוצרים האלה פשוט נמכרים כמו לחם.

4. אל תיכנסו לנישות של ההרזייה/כסף מהבית/שיווק וכו…

כל הנישות הללו שציינתי, הם בהחלט נישות שמוכרות, אפילו אני חייב לציין שמוכרות מאוד. הרי מי לא חולם להיות רזה? או עשיר? כולנו! וכאן בדיוק הבעיה. כל ה-Superstar-ים של השיווק נמצאים בנישות הללו. איתם, לא אני ולא אתם רוצים להתחרות.

אני לא אומר שזה בלתי אפשרי, אבל אני רק רוצה ליידע אתכם, שבשביל להגיע למצב של רווח, תצטרכו לבזבז לפחות $3000, ואני בטוח שהסכום גבוהה יותר. כל KeyWord בתחום עולה לפחות $2, לכן… ממש, אבל ממש לא מומלץ לשווק את הנישות הללו.

5. תשווקו 10 מוצרים ולא פחות!

את הטיפ הזה כבר חרשתי כל כך הרבה פעמים, ואני אמשיך לחרוש עליו… למה? כי בערך כל יום אני מקבל מייל של "עשיתי מה שאמרת, הפסדתי $300, מה אני עושה?", כשאני שואל "כמה מוצרים את משווק?", אף פעם עוד לא יצא לי לשמוע מישהו שאמר לי 10, אפילו לא שמעתי אף פעם שמישהו שיווק יותר מ-5 מוצרים, והרוב משווקים בכלל רק מוצר 1 ועושים ריפרשים על הקליקבנק!

אז אתם רוצים להקשיב לטיפים שלי? הטיפ הזה הוא המפתח להצלחה והוא הכי חשוב. אני אפילו הייתי ממליץ לכם, לא להריץ את הקמפיין, זאת אומרת, להשאיר אותו ב-Pause, עד שאין לכם 10 קמפיינים ב-Pause, ואתם יכולים להפעיל את כולם בבת אחת.

טיפ הבונוס – זה לא כסף קל

בגלל שאני בשוונג של כתיבה, הנה לכם עוד טיפ, עליי, זתאמרת על חשבון הזמן שלי. כשאני אומר לאנשים לכתוב עמודי נחיתה, ומקבל את התשובה "אין לי כח, דיירקט-לינקינג זה הרבה יותר קל", בא לי להרוג מישהו. אני לא יכול לשמוע את ההתבכינויות הללו. תראו לי עבודה קלה, ואני אכתוב לכם את עמודי הנחיתה.

שיווק תוכניות שותפים זה לא כסף קל, ולא עבודה קלה, צריך לעבוד קשה בשביל להצליח, ולעבוד המון. אז כל מי שמחפש לעצמו עץ שצומחים עליו פראנקלינים, שיילך לחפש את זה במקומות אחרים. כסף קל קיים רק כשאתם חושבים שיש כסף קל, ומוסרים את ההשקעה שלכם למישהו, שעבד קשה בשביל שתשקיעו בו. קצת מסובך, אבל בגדול, כשאתם חושבים על כסף קל מי שעושה את הכסף הקל זה גוגל, שהם עבדו קשה בשביל זה… וזה רק בתחום של התכניות שותפים, לכל תחום יש את הגוגל שלו.

בהצלחה.

46 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. איתי   14 במאי 2008 בשעה 1:12
    (#)

    תודה תודה תודה

    מחר אני ישב ויתחיל לבדוק הרבה יותר מוצרים

    מקווה לעדכן בהמשך…

    לילה טוב

  2. אנונימי   14 במאי 2008 בשעה 8:40
    (#)

    תגיד מה זה מה שראיתי עכשו שרשום בקליק בנק שצריך לפחות חמש תשלומים ממקורות שונים על מנת לקבל את הצק הראשון הם רציניים?

    • קובה   14 במאי 2008 בשעה 9:20
      (#)

      אתה לא טועה, זה אכן ככה

      אתה צריך 5 מכירות, וגם שיתחלקו בין כמה אמצעי תשלום שונים (כלומר חברות כרטיסי אשראי שונות).

      לדעתי הסיבה לכך פשוטה, הם לא רוצים שאנשים יפוצצו אותם בחשבונות פיקטיביים שנועדו לממן רכישה פרטית של מוצר כלשהו.

      אבל מה זה משנה לך? אתה רוצה למכור מוצר אחד, לקבל צ'ק של 20$ וגמרנו..??

  3. JB   14 במאי 2008 בשעה 9:39
    (#)

    אחד הפוסטים היעילים! שקראתי בתחום.

     

    האם אפשר לחדד טיפה מדוע צריך ליצור עמודי נחיתה ולא לקשר ישר לדף המוצר?

     

    תודה מראש.

    • המיליונר בפיגמה   15 במאי 2008 בשעה 17:49
      (#)

      אהלן,

      יש הרבה סיבות.

      1. שליטה בלקוח
      2. מחירי בידים נמוכים יותר
      3. קדם-מכירה
      4. גוגל לא מרשים קישור ישיר
      5. 50% מהמודעות יהיו קישור ישיר, אתה צריך להיות שונה מאחרים.

      יש עוד הרבה סיבות, אבל בגדול, אלה העיקריות.

      יום טוב.

  4. נרי   14 במאי 2008 בשעה 11:49
    (#)

     יופי של פוסט.חיוך

     

    מצטרף לשאלה של קודמי, ומוסיף עוד שתי שאלות לחידוד:

     

    האם כאשר אתה אומר שחייבים להעלות 10 מוצרים בבת אחת – האם זה בגלל חוק ה- 20/80 , כלומר שהרווחים ממוצרים בודדים יכסו על ההפסדים ממוצרים לא מוצלחים שבחרנו?

     

    נראה לי שדי קשה לעשות מעקב אחרי 10 מוצרים, לא? אולי בגלל זה הרבה מסתייגים מזה ומסתפקים ש2-3 מוצרים. יש לך טיפים לנושא המעקב?

     

    המון תודות,

    נרי

     

    • המיליונר בפיגמה   15 במאי 2008 בשעה 17:51
      (#)

      אהלן,

      עניתי לקודמך…

      הסיבה של ה10 מוצרים היא גם בגלל החוק 80/20, אבל גם סיבה מנטאלית. ברגע שהעלת מוצר, הוא נכשל, ואז עוד מוצר והוא נכשל, סביר להניח שלא תעלה כבר את השלישי…. כשאני התחלתי, הייתי מעלה אותם אחד-אחד, וממש לפני שהתייאשתי, במוצר ה-8, הצלחתי למכור :)

      אתה תסתדר עם המעקב, אל תדאג…

  5. אנונימי   14 במאי 2008 בשעה 12:42
    (#)

    קניתי 2 מוצרים מעצמי הופיע זיכוי אך הכסף לא נשלח. מה הבעיה פה? קליקבנק לא מאפשר לבנאדם לקנות מעצמו? למה מה זה מפריע להם?

    • אנונימי   14 במאי 2008 בשעה 16:20
      (#)

       אם אתה רואה את העמלה אז תקבל את הכסף.

       למה אתה חושב שיש בעיה עם זה?
      עברת כבר את כל ההגבלות – יש לך עמלות מ-5 מוצרים ממקורות שונים? הגיע תאריך התשלום? עברת את המינימום לתשלום?

      אני לא חושב של CB יש בעיה שאתה קונה מעצמך מוצר אחד או שניים.

      • אנונימי   14 במאי 2008 בשעה 19:41
        (#)
        הגיע התאריך עברתי את את המינימום לתשלום ואין לי עמלות מחמש מקורות שונים.
        בדיווח מופיע קו על הסכום לתשלום .

        התחלתי כבר לחשוש לעבוד אתם בגלל המשחקים המפגרים האלה בעצלנות לשלם למה צריך 5 מקוקות שונים גם המליונר בפיגמה קילל אותם כולם מקללים וגם אני מצטרף לקללות אם הייתי מרויח לפחות כמה עמלות כמוכם הייתי מעלים עיין אך עדיין לא הרוחתי מימנם כלום וזה יוצר לי קצת חששות שמפריעות לרוץ.

        • אנונימי   14 במאי 2008 בשעה 20:24
          (#)

          צודק, זה כנראה לא בשבילך.

          • המיליונר בפיגמה   15 במאי 2008 בשעה 17:54
            (#)

            יש סיבה מספיק טובה למה צריך לחכות ל-5 מקורות הכנסה שונים. ללא החוק הזה, ניתן היה להעלות גראביטי לכל מוצר בלי בעיה, על מנת למשוך משווקים.

            אם המשחקים האלה נראים לך מפגרים, הדלת תמיד פתוחה.

            ואני לא מקלל אותם, קיללתי אותם על אותו משקל כמו שאני אומר "בן זונה" לחבר טוב שלי. הם עשו לי פשוט מתיחה לא מצחיקה ב-1 לאפריל… זה הכל.

  6. amishosh   14 במאי 2008 בשעה 16:43
    (#)

    פוסט מצויין ופרקטי.

     

    יש לי קצת בעיה. ואולי תוכל לכוון אותי…

    כמה זמן לדעתך הוא זמן ריאלי לקמפיין ממציאת הנישה ועד העאלתו? כרגע לוקח לי כ-10-15 שעות. פשוט בתור אחד שיש לו רק כמה שעות (בקושי) ביום ל-AM, להעלות עשר קמפיינים יכול לקחת המון המון זמן…

    עניין נוסף, אחרי רק 3 נישות אחד כבר מוכר. אבל התנועה שם לא משהו. (300 מבקרים מאז אפריל 8 עם 4 מכירות) התחלתי להשקיע בלהרחיב אותו ולנסות לקבל יותר תנועה. אבל אני לא יודע אם זה משתלם. יש לך הערה על הנושא?
    אני לא מתכוין להתבכיין, רק לדעת אם יש לך איזושהי עצה?

     

    תודה

     

     

    • המיליונר בפיגמה   15 במאי 2008 בשעה 18:00
      (#)

      אהלן,

      אני שמח שהולך לך. אין זמן ריאלי… כל אחד והקצב שלו, ולאט לאט הקצב ישתפר. אל תילחץ מהעבודה/לימודים שלך. אז ייקח לך שבועיים במקום שבוע, זה גם בסדר.

      אם מצאת מוצר שמוכר, והוא עושה את זה באופן קבוע יחסית, אז אתה יכול להפסיק לחפש נישות ולהתמקד בקמפיין הזה. איך אפשר להגדיל את התנועה? SEO, MSN, YSM, Google Content Network, יש הרבה דרכים.

      בנוסף לכך, תנסה לעשות מחקר מילים על הבעיות והפתרונות שהמוצר פותר. לדוגמא, אנשים שרוצים לאמן את הכלב שלהם, הם יחפשו Dog Training, אבל גם אנשים שרוצים לפתור בעיות של הכלב שלהם, יחפשו Dog Behavior Problems, Dog Food Supplements, וכו… תנסה לחשוב לרחוב ולהסתכל על התמונה המלאה…

      יום טוב.

      • amishosh   15 במאי 2008 בשעה 19:27
        (#)

        כנראה שאני בדרך הנכונה, כי זה בדיוק מה שעשיתי (אמנם עדיין אני מנסה למצוא עוד נישות).

         

        עוד שאלה. על אותה נישה המדוברת מצאתי שאולי 10% מהמבקרים בכלל עוברים לדף של המוכר. כלומר הרוב עוזבים בלי להקליק על הלינק של המוכר (google analytics מראה לי את זה). לכאורה הדף נחיתה שלי צריך makeover חדש מצד שני איך אני מסביר ש-4 מכירות כן היו?

         

        תודה

        • המיליונר בפיגמה   16 במאי 2008 בשעה 21:53
          (#)

          אהלן,

          תנסה לשאוף ל-33% אנשים שעברו מעמוד הנחיתה שלך לעמוד המכירה, תנסה לעשות ספליט טסטינג לעמוד הנחיתה… עכשיו, איך אתה מסביר 4 מכירות? פשוט… 4 אנשים מה-10% הללו קנו :)

          בקשה :)

  7. Dood   14 במאי 2008 בשעה 19:53
    (#)

    מיליונר יקר מיליונר חביב,

     

    טיפים נהדרים. תודה.

     

    שאלה לא כל כך קשורה אבל חשובה:

    בנוגע לדפי הנחיתה- ציינת באחד הפוסטים שאתה כותב אותם (באנגלית כמובן) ואז מעביר אותם ל- review. מכיוון שגם אני לא ממש דובר אנגלית רציתי לדעת איפה אתה עושה את הreveiw? האם יש לך קרוב/חבר דובר אנגלית או שאתה משתמש בשירותיו של מישהו חיצוני? יש לי כבר כמה דפי נחיתה ואני חושש סתם ככה להעלות אותם ושאולי הם לא יראו מספיק מקצועיים.

     

    Thanks,

    Dood

    • המיליונר בפיגמה   15 במאי 2008 בשעה 18:07
      (#)

      אהלן,

      אני מעביר אותם בדרך כלל לחברים בארץ שיודעים אנגלית לא רע, ולחברים שגרים בקנדה, שעושים בדיקה מהירה…

      מצטער שאין לי תשובה יותר ממצה…

  8. IDK   14 במאי 2008 בשעה 21:33
    (#)

    פיג'מה מן יקר!

    דירקט-לינקינג זה ממש קל!!.. סתםםםםםם..

    אחלה פוסט מעיף לי ת'פוני במוטיבציה.. אבל התקציב שלי מוגבל מסיבות מדיניות-כלומר,

    דיברת על משכורת של 358 (סמ"ר).. אני כרגע בשלב ה356 (כן כן.. סמל)..

    מה היית ממליץ לי לעשות.. כי מעבר לזה שאני מסכים איתך.. זה גם נראה לי

    ממש הגיוני לעלות 10 מוצרים. אבל.. ה-ת-ק-צ-י-ב…

    ממממממממממממממממ..

     

    בהצלחה.. ושוב תודה על הפוסט..

    • המיליונר בפיגמה   15 במאי 2008 בשעה 18:06
      (#)

      תשמע,

      אני מבין מה אתה אומר, ואין לי כל כך איך לעזור לך. כי כשהייתי בצבא, רציתי להשקיע בהרבה דברים ולא היה לי כסף. בגלל זה גם מהר מאוד הפסקתי עם שיווק שותפים, כי לא הצלחתי ולא היה לי כסף.

      אני ממליץ לך לנסות ללמוד SEO, ולקדם את המוצרים שלך בעזרת SEO. אני מכיר הרבה שעושים את זה, והולך להם לא רע. אני מכיר אחד שמרוויח בערך $20,000 בחודש, והכל אורגני…

      בהצלחה.

  9. אורי   15 במאי 2008 בשעה 0:53
    (#)

    מליונר שלום,

     

    כשאתה אומר לא לגעת בקמפיין שבוע אחרי שמעלים אותו ורק לדאוג למיקומי הודעות טובים ולהיות מוכן להפסיד עליו בהתחלה למה אתה מתכוון -  כמה רחוק אתה מוכן להעלות את את הבידים שלך בהתחלה? 2% מהעמלה? 4%? יותר? להגיע למקומות גבוהים עם כל מילה זה לא בעיה בשבילי אבל חייב להיות מחיר שכבר אין טעם לשלם.

    עכשיו אם מצאתי ש"best dog training program" למשל זו מילה שנצפית ומוכרת אבל היא עולה 10% מהעמלה  ושכל שאר המילים  שלי נלחצות אבל מקבלות תנועה אפסית או לא נלחצות בכלל איך אני מתקדם מפה?

    שיהיה לך רק טוב,

    אורי 

    • המיליונר בפיגמה   15 במאי 2008 בשעה 18:11
      (#)

      שלום אורי,

      אתה צודק, יכול להיות שהטעתי קצת. אני בתחלס עושה הכל על מנת להיות מקום ראשון בהתחלה, אבל זו טכניקה של מתקדמים. כי מבחינתי לא איכפת לי להפסיד כסף, העיקר אני רוצה לקבל תנועה… באופן הזה אני חוסך זמן, ומעלה את ה-Quality Score.

      למתחילים, הייתי ממליץ לא לעבור את ה-2% עמלה. זה אומר שאם העמלה היא $30, אז המקסימום להציע זה $0.60.

      בהצלחה.

      • אורי   16 במאי 2008 בשעה 1:15
        (#)

        הללויה – עכשיו אתה מדבר. זה מוצא לי את הקמפיין הראשון שלי לגמלאות.

        אז מה קורה פה בעצם? אם 90% מהבחירות שלנו (על בסיס גרביטי, בין השאר) לא יצליחו זה אומר ש 90% מהמוצרים הרווחיים-כנראה הגיעו לרוויה בגוגל אדוורדס, כלומר המפרסמים העכשויים משלמים את המחיר הגבוה ביותר שעוד משתלם להם? הרי כבר לפני שנה מרשל פרי אמר שהפירסום באינטרנט מתקרב ל break even אם מתעלמים מלקוחות שקונים וחוזרים וקונים ( ואת זה אין לנו כמעט אף פעם בCB). וזה, הוא הוסיף, בדיוק מה שקרה לפירסום בטלביזיה. זאת אומרת שppc יהיה קשה מיום ליום עד שבשלב מסוים כל מי שיכנס לשם יפסיד, בדיוק כמו בפירמידה?

        מחשבות מדאיגות ביותר.

        (אבל כנראה לא לגביך) .

        • amishosh   16 במאי 2008 בשעה 2:07
          (#)

          אורי, גם אני הרגשתי כמוך וקראתי את כל המאמרים האלו עד כמעט ייאוש מוחלט.

           

          עד שבא פיג'מה ונתן לי סטירה מצלצלת!!! אני לא מתיימר להיות פיג'מה (כי אני באמת חושב שהוא לא עוד סתם אחד) אבל אתה יודע מה אומרים:

          If he can do it, so can I

          תתמיד ובסוף בע"ה גם תצליח!

          • המיליונר בפיגמה   16 במאי 2008 בשעה 22:03
            (#)

            היי,

            אנשים תופסים ממרשל פרי כגורו, ואין לי מושג למה. אני לא מזלזל בו, אבל אף פעם לא קראתי משהו שלו, ואיכשהו, אני מסתדר בלעדיו.

            בכל מקרה, כמה גדול שמרשל פרי, לא יהיה, הפרסום באינטרנט לא ימות לעולם! בדיוק בגלל הסיבה הזו, יש את ה-Quality Score, על מנת שאנשים מסויימים ישלמו פחות, ואנשים אחרים ימזערו את הנזקים של גוגל ויאהו בכך שישלמו יותר.

            כך שהמשוואה הזו תמשיך לעולם!

  10. מיליונר נוסף   15 במאי 2008 בשעה 14:14
    (#)

    שלום מיליונר בפיג'מה (אחלה שם)

     

    אני נאלץ לחלוק עליך בכמות הנישות הנדרשת.

    אני עם נישה אחת בלבד עושה כ- 80,000 ש"ח רווח בחודש רק באדוורדז. ובלי אף דף נחיתה.

    עניין דפי הנחיתה אכן חשוב ביותר לשילוש ההכנסות ועל כך אני עובד כעת.

     

    הייתי אומר שחשוב לעשות עבודת מחקר מעמיקה והרבה ניסיוי וטעייה בשביל למצוא את המתכונת הנכונה, המסר המנצח ומילות המפתח הרלוונטיות בכל נישה. אבל אין צורך להתפזר על 10 נישות.

     

    להיפך – אני דווקא בדעה שצריך להעמיק את ההבנה בכמה נישות בודדות בלבד. זה לבד יכפיל וישלש את ההכנסות שלך מהנישה.

     

    זו לפחות דעתי אבל יש הרבה דרכים להגיע לאותה נקודה.

     

    ומטרתי לשנה זו – 3,000 – 5,000$ רווח ביום מאדוורדז + SEO סה"כ בשלוש נישו עד ל- 31.12.08. זה כ- 400,000 ש"ח בחודש. אני משוכנע שזה אפשרי והבלוג שלך רק עוזר לי לחזור ולהתפקס ולהשיג את היעד הזה.

     

    תודה לך ובהצלחה לכולם

    • amishosh   15 במאי 2008 בשעה 16:02
      (#)

      מה שהוא מתכוין זו הסטטיסטיקה 1/10 עליה הוא מדבר רבות. דהיינו אחת מעשר נישות הן מצליחות. אמנם בסוף היום (החודש or whatever) את הרווח הוא עושה מכמה נישות בודדות בלבד.

       

      למתחילים אני חושב זו שיטה מצויינת. כשנלמד לזהות נישות מוצלחות (כמוך למשל) אני מאמין שיהיה אפשר בלי זה….

      • המיליונר בפיגמה   15 במאי 2008 בשעה 18:15
        (#)

        תודה על התגובה,
        ממש תשובה מצויינת.

        אני אוסיף שגם אני חושב שלא צריך להכנס ליותר מ-5-6 נישות. אבל כשאני מוצא את הנישות הללו, אז אני עושה את זה בשיטה הסטטיסטית. ואני חושב שזה טוב, לא רק למתחילים. גם למתקדמים….

        לגבי הדיירקט לינקינג שלך, אני שמח שהולך לך. כל אחד מצליח עם מה שהולך לו… לי הולך יותר עם עמודי נחיתה, וזה בסדר.

        יש מיליון שיטות לשווק, כל אחד ומה שטוב לו.

        יום טוב.

        • רחל   28 במרץ 2019 בשעה 22:10
          (#)

          שלום
          האם יש טעם להכנס לנישה של שיווק שותפים ולהמליץ על מוצרים שעולים גם פחות מ5 דולר? ששם אני מקבלת 9 אחוז מהקניה- שזה גרושים?
          אבל עדין נעשות קניות בזה וגם אני מכניסה תוך כדי מוצרים יותר יקרים
          כמובן מדברת על פרסום בצורה כמו פייסבוק וכו

          • כותל   5 באפריל 2019 בשעה 19:01
            (#)

            נראה לי כמו בזבוז זמן. עגי להגיע לסכומים שיהיו שווים את המאמץ את תצטרכי למכור המון יחידות, לדעתך זה ריאלי?

  11. אנונימי לבינתיים   15 במאי 2008 בשעה 22:46
    (#)

    היי

     

    שמח להכנס כל יום ולהעדכן בפוסטים שמלמדים המון ונותנים המון מוטיבציה!!

     

    רציתי להתחיל היום בהתנסות עם קמפיין באדוורדס אבל ממש באסה שלא ניתן

    לשלם בכרטיס אשראי ישראלי.

    הזמנתי מאסטרקרד, כנראה שכל עקבה לטובהפה של כסף

     

    בהצלחה בהמשך…

    שוב, אשמח אם תכתוב פוסט/טיפים לגבי עניין התקציב בבניית קמפיין.

  12. אנונימי   5 בינואר 2009 בשעה 0:40
    (#)

    היי,

    10 מוצרים

    האם הכוונה למצוא 10 מוצרים באותה נישה או לחילופין 10 נישות שונות?

     

    תודה על העזרה

     

    בהצלחה

  13. יוסי   20 במאי 2009 בשעה 10:59
    (#)

    הי,
    אני קורא את הפוסטים מהמוקדמים לאחרונים כל שלא יודע אם פירסמת פוסט על כך – האם אתה עדיין עובד עם קליקבנק או שמצאת מקורות טובים אחרים?

  14. פזנוט   6 בינואר 2010 בשעה 16:55
    (#)

    אחחח זה קשה לחכות ש-10 קמפיינים יהיו מוכנים…

  15. שחף   5 ביולי 2010 בשעה 15:23
    (#)

    (עוד) פוסט מצוין,
    אתה כבר עם הווזלות? :)

    כמה אתה מגדיר גראביטי גבוה מידי? כזה שלמתחיל לא כדאי להתעסק איתו?

  16. אמיר   10 באוגוסט 2011 בשעה 16:37
    (#)

    אהבתי את הפוסט..נורא פרקטי

    2 שאלות זריזות:

    הבנתי שאם אני רוצה להתברג גבוה בחיפוש אורגני עדיף לקחת את שם מילת המפתח המדויקת למצוא לה דומיין זהה. אם אני מפריד רק חלק מהדומיין במקף כמו: get-yourexboyfriend-back.com
    זה עדיין תופס מבחינת הקידום של גוגל?

    והאם כדאי בלית ברירה לקנות דומיין של NET או ORG או להתעקש על COM?

  17. דוד   28 במאי 2012 בשעה 11:22
    (#)

    שלום,
    רציתי להבין, כשאתה מדבר על 10 מוצרים שונים מנישות שונות אתה מדבר על 10 דפי נחיתה שונים כלומר, 10 דומיינים שונים? לא הצלחתי להבין את העניין הזה מאף פוסט שקראתי בנושא.

    תודה

  18. יניב   8 במאי 2015 בשעה 22:58
    (#)

    שמע אני לא יודע אם אתה עדיין נמצא בבלוג אבל אני צריך את העזרה שלך אני פשוט לא יודע איך לפרסם מוצרים ניסיתי בפייסבוק נכנסתי לקבוצות על אותו נושא שאני משווק ושום דבר ! אני משתגע ומתחיל להתייאש יש לך טיפ בשבילי ( אני משתמש ב קליקבנק )

  19. אלון רם   12 בספטמבר 2017 בשעה 10:37
    (#)

    לא הבנתי איך עובד הקונספט: אני מוצא מוצר שאני רוצה לשווק, לוחץ על promote, ומשם איך זה מתקדם ? איך אני מפרסם ורושם משהו, בונה דף נחיתה ? זה רק מראה לי לינק עם השם שלי, מתחיל בנושא, אשמח להסבר מפורט

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!