המתנה של גוגל לבחירות!

כפארה על גוגל, הם התעוררו ברגל שמאל היום, ולכבוד המאורע – מגה סלאפ עצבני לקונטנט נטוורק!!!

והנה הנזק: 29 קמפיינים אשר פזורים על 2 חשבונות, והרבה מאוד כסף הלכו.

מזל שהחשבון השלישי עוד יכניס לי כמה גרושים היום.

בכל מקרה, זזתי לקנות מערום דומיינים…

עדכון של 20:43:
אני מניח שזה יהיה מגניב אם אני אשאיר את הפוסט הזה ואתעד בו בלייב את ההתמודדות עם עוגמת הנפש. אז בינתיים התקשרתי לתמיכה של אדוורדס, ולהפתעתי לא חרטטו אותי הפעם כמו פעם שעברה שהתקשרתי אי שם בחודש אפריל (רלוונטיות בלה בלה בלה), הפעם לאחר שהמתנתי במשך 10 דקות על רקע צ'ייקובסקי, נאמר לי שאין להם מושג ויעבירו פנייה ל-Specialist…

בתור אחד שהיה בתמיכה דרג ד' בצבא, אני יודע איזה בירוקרטיה זה, אז כמו שאמרתי קודם, אני לא אחכה להם, אלא אמשיך בתכנית שלי. שזה החלפת דומיין, ושימוש בכתובת IP אחרת.

אז הלכתי בינתיים לקנות דומיינים.

עדכון של 21:18:
הדילמה היחידה כרגע היא באיזה אופן לבצע את השחזור לקמפיינים, כאשר ניצבות בפני 2 אפשרויות:
א. פשוט להחליף את הדומיינים בקמפיינים הנוכחיים
ב. לבצע העתקה מדוייקת של הקמפיינים, ולאחסן על דומיינים חדשים

בעבר השתמשתי בשתי השיטות, השנייה עובדת יותר טוב, וזה גם מה שעמיתיי מהאפיליאייט סאמיט המליצו לי לעשות. הבעייתיות הגדולה היא הסטטיסטיקות שנצברו לי על הקמפיינים האלה. (אני לא מדבר על ההיסטוריה – זה בקטנה…) אני מדבר על סטטיסטיקת קונברז'נים שעל פיה אני עושה אופטימיזציה.

אז שאלת השעה היא – להעתיק או לא להעתיק? זאת השאלה…

עדכון של 22:26:
התקבלה החלטה בנוגע לדילמה למעלה, אני הולך לייצר את הקמפיינים מההתחלה, ולטף-טף לאט לאט מידע לאורך כמה ימים. זה יפגע בהכנסות אבל לפי דעתי זו הדרך הנכונה. אני אנצל את ההזדמנות הזו גם בשביל להחליף את מערכת מעקב ההמרות שלי מ-Xtreme Conversions ל-Prosper202, שאני מתחיל לאהוב נורא.

עדכון של היום למחרת, 12:00 בצהריים:
הרבה זמן עבר מהעדכון האחרון, אבל הנה מה שעשיתי בינתיים. קניתי דומיינים חדשים, ועברתי על הסטטיסטיקות שלי במשך ה-60 יום האחרונים. משם לקחתי את מה שהכי עובד (חוק פארטו – 80/20) ויצרתי ממנו קמפיין חדש. בהמשך אני מתכנן להוסיף את השאר לאט-לאט. הכפלתי את הבידים שלי פי 3, כי אני רוצה לצבור היסטוריה מהר, ורק אז אני אחזיר את הבידים לקדמותם.

בינתיים גם הספקתי לשלוח מכתב זועם לגוגל, כ-1000 מילים. אמרתי לעצמי שאין לי מה להפסיד, כי אף פעם אין מה להפסיד לעשות משהו. בכל זאת, אני הבנאדם היחיד שאני מכיר שפעם נודה מאדסנס, והצליח לחזור אחרי 2 מיילים. הרוב בכלל לא שולחים, ואלה ששולחים אחד, לא שולחים את השני. אז אני מניח שעם טיעונים הגיוניים, ומספיק מאמץ גם במקרה הזה אין סיבה שלא יחזירו אותי. – באמת!!!

הספקתי גם לישון 4 שעות, כי עכשיו זה לפנות בוקר בניו-יורק. להתעורר ולהתאכזב לנוכח תוצאות הבחירות. ועכשיו אני סתם מחכה שיאשרו את המודעות שלי.

עדכון של 16:00 בצהריים:
השעה בניו יורק 9 בבוקר, אני שותה את קפה הבוקר, ועולות מחשבות במוחי, אתם יודעים מה? ישנן המון נישות סקאמיות וחצי סקאמיות, כמו אסאי, קולונים, גראנט אופרס, הצעות סלולריות, ועוד הרבה נישות כאלה. החלק העצוב בכל הסיפור שאני מריץ כמה נישות כאלה, ואף אחת מהן לא נפגעה!!! אתם קולטים? גוגל העיפו לי את רוב הקמפייני הלגיטימיים, והאפורים עדיין רצים.

אני עוד לא יודע מה מקור הסלאפ, אבל תהיו בטוחים שאני אנסה לאתר אותו…

עדכון 17:00:
הדבר הנורא מכל קרה, הקמפיין החדש התחיל לרוץ, ומיד לאחר 10 קליקים חטף סלאפ גם כן! האופציות הנותרת לי כרגע, לפני נקיטת דרכים נואשות יותר היא לפתוח חשבון גוגל חדש, ולהריץ את זה משם. כבר יצא לי להכיר אנשים עם סימפטומים זהים, שפשוט סלאפ מאסיבי, חיסל להם את החשבון כליל ושם אותו בבלאק-ליסט שלהם.

בכל מקרה, דיברתי עוד פעם עם גוגל, והפעם הייתי ישראלי (אני בחיים לא נוהג כך), וזה עזר. דיברתי בחוצפה רבה, אבל זה עזר. הם הבטיחו לי תשובה בתוך 4 שעות מרגע השיחה, שזה אמור להיות בערך ב21:00 שעון ישראל.

ועוד משהו קטן, באפיליקון ביוני, ניגש אליי בחור נחמד שעובד איך לא בגוגל, ואמר לי "אני נהנה לקרוא בבלוג שלך". אני שמח שאתה נהנה אחי, אם אתה רוצה להמשיך להינות, תעזור לי :) את השם שלי באנגלית כותבים – Igal Pines, אני מאמין שאתה תסתדר.

עדכון 18:37:
עוד שעתיים בערך גוגל צריכים לחזור אליי, ואני בינתיים מעביר את הזמן בדרכים כאלה ואחרות. מה שכן, עכשיו שוחחתי עם חבר טוב, שמרוויח הרבה מאוד כסף, הרבה יותר ממני, והוא אמר לי שבדיוק אותו הדבר קרה לו לפני חצי שנה. בסופו של דבר, אחרי מו"מ לא מועיל עם גוגל, מה שהוא עשה היה לפתוח חשבון אדוורדס חדש תחת ה-MCC שלו, ופשוט לעשות העתק מדוייק של הקמפיינים. כנראה שזה גם מה שאני אעשה בסופו של דבר, כי בשיא הרצינות, התמיכה של גוגל אימפוטנטים. בדיוק כמו שתמיכת המחשבים בצבא אימפוטנטים – בסופו של דבר הכל נגמר בפורמט (אני הייתי שם, אני יודע ממקור ראשון :) ).

מה שעוד שמתי לב אליו, זה שכמעט בכל הקמפיינים שלי ברשת החיפוש ירד ה-QS, אמנם זה לא משהו היסטרי, זה ירד מ-10 ל-9, ומ-9 ל-8. אבל זה עדיין מעצבן מאוד.

בינתיים, יש לי תיאוריית קונספירציה. זוכרים שלמעלה כתבתי על הקמפיינים האפורים שאני מריץ שלא קיבלו סלאפ? אז מה שידוע עד כה, שזה שגוגל בהחלט עשו ניקוי לקמפיינים אפורים מהסוג הזה ברשת התוכן. אני מריץ אותם ברשת החיפוש, ולכן לא ניזוקתי. אבל!!!! יכול להיות שבגלל שגוגל קישרו את הקמפיינים האפורים הללו לחשבון שלי, הם עשו בולדוזר על הקמפיינים של הקונטנט שלי. זה ההבדל היחיד בין האקאונטים המנודים, לאקאונט הלא מנודה. באקאונט התקין הכלן נקי ולבן.

מה שמביא אותי לתובנה הפוכה מהתובנה שהגעתי אליה השבוע. השבוע לאחר שיחה עם חבר, הגעתי למסקנה שאין לי טעם לפתוח יותר אקאוונטים חדשים, ואני פשוט אעשה הכל באקאונט שגוגל נתנו לי בו את הקרדיט ליין. אבל מה? לאקאוונט הזה בדיוק קיבלתי סלאפ. ועכשיו זה מחזיר אותי לבעייה שהייתה לי עם כרטיסי האשראי. אבל גם עליה אני אתגבר עוד פעם.

בכל מקרה, המסקנה המתבקשת של השעה היא להיות בעלים שמחים של לפחות 10 אקאוונטים. היה לי 3, נשאר לי אחד, יאללה – להרשם לעוד 9!!! (אבל יש עוד מסקנות, זו רק המסקנה של השעה…)

עדכון 21:28:
דיברתי עוד פעם עם גוגל, עכשיו מדובר ביותר מ-24 שעות מאז פתיחת התקלה.

וגוגל? גוגל ממשיכים לגרבץ…

בינתיים החלטתי שאני ממשיך בשגרה שלי, שזה אומר להמשיך לתכנת את מערכת מעקב ההמרות שלי. יש לי עוד קמפיינים רצים בחשבון השלישי, ואיך לומר את זה יפה, אני עדיין מרוויח מעל שכר ההייטק הממוצע במשק, גם בלי 2 החשבונות הגדולים שלי. אז אני לא מתרגש יותר מידי. במידה ועד 21:00 היום, שעון החוף המזרחי, שזה 4 בבוקר בארץ גוגל לא יחזירו לי תשובה, אני מפסיק לחכות למשיח ופותח חשבון חדש. או 2. אני עדיין מתלבט אם להעלות קמפיין אחד, לאקאונט השלישי שלא ניזוק, או לפתוח לו חדש.

יש יתרונות וחסרונות בכך, אני עוד לא יודע מה אני אעשה.

עדכון 22:51:
דיברתי עם בן דוד שלי שהוא לא אפיליאייט, אבל יש לו חנות וירטואלית. הוא דיווח לי שהקמפיינים שלו – כולם ברשת החיפוש ירדו מ-QS10 ל-QS6. וזה בטוח לא אתר אפיליאייט, אלא חנות גדולה עם מאות מוצרים. כאשר כל מודעת אדוורדס מופנית למוצר הספציפי.

עדכון 23:02:

גוגל אתם פשוט בדיחה!!!

חברים, כל כך כואב לי ברגעים האלה, אתם לא מבינים עד כמה. אני לא יודע אם לצחוק או לבכות, אבל גוגל סוף-סוף ענו לי, והם עשו מעצמם צחוק גדול!
הנה התשובה:
Thank you for your email. I understand that you're concerned about a drop
in impressions on the content network. I just heard back from our
Technical Team, and they told me that due to multiple complaints from our
users and publishers, we've limited the appearance of certain categories
of ads on our content network, which may have affected your number of
impressions. The categories include, but are not limited to, certain
dieting and weight loss-related advertisements.

שמחתי לשמוע שאתם דואגים לבטל קמפיינים של דיאטה, אבל לפחות תבטלו את הקמפיין הנכון!!!

29 קמפיינים חפים מפשע,
שרמוטות!

אני עדיין ממשיך להתכסח איתם…

סוף הסאגה… 23:40:
נשבר לי מהם, ואני פשוט אעבור לשלב ב, ושלב ג. ובכל זאת עניתי לגוגל את התשובה הבאה:
Dear Karima,

Thank you for your answer, but I must admit that it was the most humiliating answer that I ever received from Google. I can't believe that it took you over 27 hours to get back to me with this templated answer, without even confirming that my 29 banned campaigns didn't have a single diet related campaigns.

I can't believe that I got this unprofessional behavior from Google. I am strictly obeying your TOS and advertising guidelines. I demand an immediate response from highly experienced tech specialist, as I already waited over 27 hours, and the only thing that I got is this response that is completely irrelevant to any of the mentioned above campaigns.

I will also follow up with a call to your support center immediately.

Thank you in advance,
-Igal.

התקשרתי אליהם, והם חפרו לי במוח על שלא רק הקטגוריה של הדיאטה קיבלה מכה, אלא עוד קטגוריות. דרשתי מהם לעשות סקירה מחדש תוך כדי התחשבות בטענות שלי, והם הבטיחו לי שיעשו כך – בולשיט! לכן נמאס לי לשרוף זמן יקר ואני עובר הלאה. הנה מה שאני הולך לעשות:
1. ליצור כמה חשבונות חדשים.
2. לחלק את כל הקמפיינים שלי לפי נישה לחשבון, גם מהאקאונטים שלא הודחו.
3. ליצור כמה קמפיינים חדשים, כמובן כל קמפיין בחשבון חדש על מנת לצבור היסטוריה לחשבון.
4. לבקש קרדיט-ליין מגוגל על החשבון שלא הודח.

עכשיו, אני חושב שאני יודע מה קרה. בהחלט היה לגוגל מתקפה על קמפיינים של דיאטה. באקאונט הקטן שהודח לי, בדקתי לפני כמה ימים קמפיין קטן של דיאטה, ובאקאונט הגדול שהודח לי הרצתי באופן אקטיבי דיאטה, אחרי שסיימתי לבדוק אותו באקאוונט הקטן. אני מאמין שמה שגוגל עשו זה בלק-ליסט לכל מי שהיה לו שרידים של קמפיינים של דיאטה.

והחלק הכי עצוב, שהקמפיין של הדובדבנים רץ עדיין, והלגיטימיים לא.

זהו לבינתיים, אני מפסיק לעדכן את הפוסט הזה. אם גוגל יצאו ביציאה מטומטמת חדשה אני אקדיש לה פוסט שלם.
עד אז הלכתי לקנות עוד דומיינים.

53 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. Johnny the Doe   10 בפברואר 2009 בשעה 20:49
    (#)

    ואני תוהה מה צריך לעשות כדי לקבל סלאפ בקונטנט, הרי ה-QS בקונטנט הוא לא עד כדי כך קפדני (ומוצהר) כמו בחיפוש. אגב, איך פתאום קיבלת סלאפ? גוגל לא עשו אתמול עדכון…

    • המיליונר בפיגמה   14 בפברואר 2009 בשעה 12:41
      (#)

      כנראה יום קודם התחיל הסלאפ, אבל לכך זמן לאתרי התוכן להוריד תמודעות שלי. כי בהחלט חוויתי פחות תנועה, אבל לפחות היה משהו…

  2. גולד לייבל   10 בפברואר 2009 בשעה 22:03
    (#)

    היי

     

    לדעתי רק להחליף דומיינים והסטטיסטיקות נשמרות לא?

     

    שיהיה בהצלחה במה שתבחר

  3. אנונימי   10 בפברואר 2009 בשעה 22:31
    (#)

    "סטטיסטיקת קונברז'נים" ?? אחרי שתצא מהברט הנוכחי בבקשה תסביר

     

    תודה

  4. יגאל   11 בפברואר 2009 בשעה 11:35
    (#)

    העם דורש עדכון!!!   :-)

  5. המבולבל   11 בפברואר 2009 בשעה 12:48
    (#)

    לא נעים בכלל…

     

    למה קיבלת סלאפ בכלל?

     תעדכן אותנו (-:

  6. ניר   11 בפברואר 2009 בשעה 13:12
    (#)

    קרה לי דבר דומה אתמול   – 4 קמפיינים ברשת התוכן פשוט הפסיקו להופיע.
    לא מבין מה קרה. זה קרה אחרי שהוספתי הרבה placements באחד מהם.
    אולי זה מה שגרם לגוגל לעצור לי את כולם,
    אבל אין לי שום הודעה התרעה או אינדיקציה שקרה משהו מלבד זה שאין הופעות פתאום…
    (לפני זה היו עשרות אלפים כל יום)
    להחליף דומיינים לא רלבנטי בשבילי כי אני משתמש בקישור ישיר, אז שלחתי מייל לתמיכה ועכשיו אני מחכה.
    אלו קמפיינים די חדשים כך שהיסטוריה לא כ"כ משמעותית.
    כדאי לי לדעתך במקרה שלי פשוט לפתוח חשבון אחר וליצור בו מחדש את הקמפיינים?
    (מותר מבחינת גוגל לפתוח חשבונות נוספים עם אותו כרטיס אשראי?)

  7. יגאל   11 בפברואר 2009 בשעה 13:29
    (#)

     

    מה שאני לא מבין זה איך אחד ברמה שלך מקבל סלאפ כל כך חזק מגוגל, הרי ברור שאתה מכיר טוב את כל חוקי המשחק של רלוונטיות המילים\למודעות\לדפים\לתוכן וכדומה בכל זאת הקמפיינים שלך קיבלו סטירה מצלצלת, זה לא מסתדר לי… על מה ולמה ? מה גוגל האלה רוצים בכלל ?

     

    בכל אופן, למה התאכזבת מתוצאות הבחירות ? מה הצבעת ?

    אני הצבעתי לליבני !

    • המיליונר בפיגמה   14 בפברואר 2009 בשעה 12:44
      (#)

      קיבלתי סלאפ משום מקום, ועוד הרבה אפיליאייטס טובים ממני. לגוגל יש רובוטים והם מאמינים בצדקת דרכם.

      אני מהמחנה הציוני…

  8. אייל   11 בפברואר 2009 בשעה 16:06
    (#)

    היי,

    כמה מהרווחים שלך בחודשיים האחרונים מגיעים מרשת התוכן? לי יש די הרבה פעילות בגוגל אבל מעולם לא ניסיתי את רשת התוכן ולכן התשובה שלך חשובה לי מאוד. אולי במקום להתרחב לנישות חדשות אני אנסה את רשת התוכן

     

     

    אייל

  9. אביב רונן   11 בפברואר 2009 בשעה 17:59
    (#)

    לא יודע אם זה עוזר, אבל גם הציון איכות של המודעות שלי קרס בכל הקמפיינים (כמעט).

  10. אנונימי   11 בפברואר 2009 בשעה 19:02
    (#)

    האם אתר שקיים כבר נניח 3 שנים מושקע מאוד בתוכן ומתקדם לאט לאט בתוצאות החיפוש הטבעי, יכול לקבל פתאום כזה סלאפ? הם יכולים להרוס מוניטין של אתרים ותיקים וטובים בשניה אתר של שינוי האלגוריתם (איזה ;++i כזה) או תקלה כלשהי באלגוריתם? או שב PPC צריך להחליף אתר כל חצי שנה שנה – ככה לא נצליח להתקדם לאף מקום ולהרים עסק ראוי באינטרנט

    הם חייבים לבטל סלאפים לאתרים ראויים ותיקים וטובים!

     

    אגב, גם אני קיבלתי סלאפ ברשת התוכן  לאתר לא ותיק מידי ואבל אתר טוב עם תוכניות לעתיד, העלתי את המחיר פי 3 לבדוק מה קורה וכלום לא עזר, אז מה לזרוק את האתר עכשיו?

     

    יש סיכוי לאתרים כמו clickbank  לקבל סלאפ ?

     

  11. שלומי   11 בפברואר 2009 בשעה 22:45
    (#)

    גם אני לא מופיע בתוכן

    וקמפיין חדש

     

    איזה עצבים

    • אביב רונן   11 בפברואר 2009 בשעה 23:12
      (#)

      פשוט תשיג עוד כרטיסי אשראי כדי שתמיד תוכל לפתוח חשבונות חדשים.

      בלאגן אני יודע. השירות שלהם זוועתי בהשוואה לשירות של מיקרוסופט באדסנטר למשל

  12. רונן   11 בפברואר 2009 בשעה 23:19
    (#)

    לי כבר די נמאס מגוגל… מעצבנים ממש

    משתדל לעבוד איתם רק במינימום כרגע 

  13. משווק ותיק   11 בפברואר 2009 בשעה 23:52
    (#)

    מליונר יקר

    WELCOME TO TO GOOGLE AFFILIATE MARKETING

    אני נמצא בשוק הזה כבר מספר שנים.

    המלצה חמה, תבלע את הגלולה המרה ותמשיך לשווק

    לא יעזרו לך כל מגע עם גוגל, מה שאתה רואה אצלך זה מה שיהיה ללא קשר לכמה תקדיש

    מזמנך לפנות לBUFFER הSUPPORT החסר תועלת שלהם.

    עבודה עם גוגל ADWORDS משולה למשחק כסאות מוסיקליים  וכל מה שנשאר לך לעשות זה להמשיך לרקוד לקצב החליל של מחלקת האיכות שלהם.

    מי שרוצה הכנסה יציבה אני ממליץ לו בחום ללכת למצוא לו DAYJOB ומי שרוצה לבסס את ההכנסה שלו על ADWORDS צריך להיות מודע לזה שצריך ביצים של פר.

    תגיד תודה על מה שהרווחת עד כה ותהיה יצירתי לגבי העתיד, זה כל מה שאני יכול להמליץ לך.

     

    משווק ותיק

     

    • אביב רונן   12 בפברואר 2009 בשעה 0:47
      (#)

      מסכים לחלוטין עם משתמש ותיק.

      תפתח עוד חשבונות אין מה לדבר איתם. לא משנה כמה אתה משלם להם. באמת לא משנה.

  14. bennylakers   12 בפברואר 2009 בשעה 1:22
    (#)

    היי יגאל,

     

    אני בני, הודעה ראשונה שלי בפורום אצלך. עשיתי את כל הקורסים של קליקים ואני מעל שנה בעסק. כדאי לך לעקוב אחרי מה שנכתב בקליקים – אני בטוח שרן וטל גם יחוו דיעה בקרוב.

    http://clickim.co.il/forums/viewthread/2593/

     

    לי יש כמה קמפיינים בתוכן, שדי הצליחו אבל שמתי אותם בהפסקה בתקופה האחרונה כדי לנסות להשתמש אולי בHLOLA החדש של רן.

     

    כמו שאתה סובל עכשיו גם אחרים סובלים, ואני מניח שעם הזמן תהיה תשובה וגם דרך טובה להתמודד עם זה.

     

    ממשיך לעקוב איתך,

                בני

     

  15. איריס   12 בפברואר 2009 בשעה 9:35
    (#)

    אני קראתי את הבלוג של פרי מרשל ומה שאתה מתאר כאן נראה לי חלק מהעניין:

     

    http://www.perrymarshall.com/illegitimate-businesses/

     

     

    Google no longer considers network marketing, affiliate marketing and MLM businesses as “valid” businesses. As a result, they have disallowed all ads forwarding to affiliate links/sites, bridge pages that then forward to an affiliate site, and any site that contains or mirrors all or portions of a parent company site. Even my ads for my own personal biz site landing page and home business web sites went down.

  16. מתן   12 בפברואר 2009 בשעה 17:40
    (#)

    ואוו, הפחדת לי את הצורה עם הפוסט הזה.אם גוגל פוסלת קמפיינים של קליקבנק וקופיאק כקונספירציות סקאם מה יהיה על העסק הזה עוד שנה שנתיים?  ומה ההגיון לפסול גם קמפיינים שלא קשורים בכלל? אתה ורבים אחרים בתחום מכניסים להם סכומים נאים של כסף. זאת פשוט רעידת אדמה מטורפת!!!

  17. פופה   13 בפברואר 2009 בשעה 0:44
    (#)

    :)

    WF מלא בפוסטים כאלה מדצמבר…

     נראה שכשמורם אצלהם דגל אלגוריטמי, הם מורידים את כל הקמפיינים של החשבון (באופן ידני או אוטומטי – לא ברור). לי קרה אותו דבר, אמנם עם קמפיינים של חיפוש. פשוט פתחתי 6 חשבונות ופיזרתי את כל הקמפינים שלי ביניהם…

    נב היית אומר שאתה משקיע את הרוב ברשת התוכן? לא מוצא את הכוחות להתחיל איתה אויאויאוי :)

    • אנונימי   13 בפברואר 2009 בשעה 13:20
      (#)

      מה הכתובת של הפורום ? או מה השם של הפורום שניקרא WF בראשי תיבות ?

  18. שימי   13 בפברואר 2009 בשעה 1:02
    (#)

    אז במקום חמישים אלף דולר, תעשה החודש רק ארבעים. אוייויוי…… איזה מסכן אתה.רגוע

  19. אנונימי   13 בפברואר 2009 בשעה 16:43
    (#)

    גוגל חבורה של כפויי טובה מטומטמים. במקום לחבק ולטפח את העתיד של מכירות ברשת הם מכניסים אותנו לקטגוריה של ספאמרים ונוכלים. והבעיה הגדולה שבסופו של דבר כולם הולכים אחרי גוגל. וכמו שאסרו הימורים ופורנו בגוגל ואחר כך בכל השאר. עכשיו גם יאסרו אפיליאייטס בכל השאר.

  20. אריק   13 בפברואר 2009 בשעה 16:48
    (#)

    זה באמת מסריח אבל אולי דבר אחד חיובי יצא מזה. כשקליקבנק תתחיל לראות הפסדי ענק (מה שחייב לקרות בעקבות הנסיבות) הם יעשו סדר במוצרים שלהם ויתחילו לפסול מוצרי זבל ורק אז הם יוכלו לפנות לגוגל שיקבלו אותם מחדש.

    • לאריק   14 בפברואר 2009 בשעה 11:09
      (#)

      ואתה בטח חושב שזה פעם ראשונה שקורה דבר כזה…

      זה לא הסלאפ הראשון ובטח שלא האחרון, ההסטוריה לעולם חוזרת.

      עוד כמה שנים של נסיון מתחת לחגורת הפז"מ שלך ותבין איזה שטות מקושקשת הרגע אמרת.

      מוצרי זבל תמיד היו ותמיד יהיו, המוצרים לא מתים הם רק מתחלפים (בדיוק כמו הפראירים שקונים אותם).

       

  21. אילן   15 בפברואר 2009 בשעה 22:43
    (#)

    אם כבר מדברים על "אמצעי מניעה", בתחום הסילוק על ידי גוגל,
    כתבת שלא צריכים כרטיסי אשראי שונים, כך שאני מניח ש אפשר לשים את אותו הכרטיס בחשבונות שונים בלי בעיה ביחס להורדה באחד החשבונות.

    מהן עוד דרכים להימנע מכך?

    האם כדאי למשל לשים כל אתר, או קבוצת אתרים באותו נושא בחשבון הוסטינג נפרד?
    עוד טיפים פשוטים כאלו להמשך התנועה הרצויה…

  22. אנונימיt   17 בפברואר 2009 בשעה 18:30
    (#)

    אשמח לעיצה

     

    יש לי חשבון נקי עם היסטוריה מעולה. עכשיו אני רוצה קמפיין חדש בתחום שחטפת בו סלאפים… הבנתי שכדאי בחשבון נפרד.

    \

    השאלה: האם גוגל לא יכולים לקשר בין שני החשבונות ואני אחטוף סלאפ גם בחשבון הראשי "הטוב"?

     

    המון תודה

    • המיליונר בפיגמה   20 בפברואר 2009 בשעה 18:13
      (#)

      יכול להיות שכן, ויכול להיות שלא.

      הם העיפו לי 2 חשבונות מתוך 3 שכולם היו מקושרים באותו MCC ובאותו כרטיס אשראי.

      מה שאומר שחשבון אחד עדיין חי,
      אני חושב שאפילו גוגל לא יודעים לתת את התשובה על כך.

  23. אביב רונן   18 בפברואר 2009 בשעה 2:50
    (#)

    רשת תוכן מבחינתי הרבה יותר רווחית מרשת החיפוש בגוגל, תנסה את זה.

    תוציא הרבה דוחות כדי שתדע איזה אתרים מביאים לך את הCONVERTS

  24. אנונימי   9 במרץ 2009 בשעה 16:40

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!