איך לכתוב עמוד קדם-מכירה (Presell)?

אחת הבעיות אשר הטרידו אותי ביותר כאשר רק התחלתי לשווק תוכניות שותפים הייתה מה לעזאזל לשים בעמודי הנחיתה שלי?! לאחר קצת מחקרים, נתקלתי בבאז-וורד Presell, או עמוד קדם מכירה. אבל מזה Presell? בעבר כבר כתבתי על כך, וכעת אני אתמצת. עמוד קדם-מכירה, הינו עמוד הנחיתה אשר תפקידו לגשר בין מודעות האדוורדס לעמודי המכירה של ה-Vendor. המטרה העיקרית של העמוד הזה היא לא למכור שום דבר, אלא לעורר חשק לקנייה.

בתחילת דרכי חיפשתי וחיפשתי דוגמאות לעמודי קדם-מכירה, אבל אף אחד לא בא ואומר מזה עמוד קדם מכירה, ובטח שלא מציג אחד. ובאופן אישי אני גם לא אציג לכם עמוד נחיתה שלי, שהוא בעצם עמוד קדם מכירה, וגם לא של המתחרים שלי. אבל…. אני כן אראה לכם, פוסט בבלוג שהוא מכתב קדם-מכירה לתפארת. אני גם אסביר לכם מה עושה אותו לעמוד קדם מכירה כל כך טוב.

אז איפה אפשר לראות מכתב קדם מכירה?

בזמנו, המלצתי לכם על הבלוג של עמית מהטה. ואגב, למרות שקוראים לו עמית, הוא הודי ולא ישראלי, כך שאין מה לחפש את השם שלו בעברית (ואני יודע שאתם מחפשים! כי אני מקבל קליקים מאנשים שמחפשים את השם שלו). בכל מקרה, אני לא יודע כמה מכם באמת התחלתם לקרוא את הבלוג המצויין שלו, אבל לאחרונה היה לו פוסט מעניין מאוד על בלוגינג.

עכשיו, אחרי שקראתם את הפוסט המצויין הזה, מי כאן שם לב שזה מכתב קדם-מכירה חוץ ממני? בטח כולכם תגידו ששמתם לב, אבל לא משנה. אני יודע בודאות מאנשים שדיברתי איתם, שרוב מי שקרא אותו לא שם לב שזה בעצם פוסט Presell.

שימו לב, שעמית כותב בהתחלה על בלוג שהוא נורא אוהב לקרוא בו, אחרי זה הוא כותב על כמה תנועה יש בבלוג הזה, ואחר כך הוא נותן לדימיון שלכם להתפרע, בכך שהוא אומר לכם "עכשיו, דמיינו כמה כסף הבלוג הזה עושה עם תנועה כזו גדולה?". אחרי זה, עמית מציין כמה פשוט זה להכין בלוג כזה, ונותן לכם ממש תקווה שגם אתם יכולים.

אז איפה פה הקדם מכירה? זה נראה כמו פוסט מוטיבציה!

או! שאלה מצויינת, אני שמח ששאלתם! ממש, ממש לאחר שאתם בשיא המוטיבציה, מציירים לעצמכם כבר מרצדסים בראש, חושבים על הבלוג הגדול הבא, וכבר בדרך להזין את הכרטיס אשראי שלכם בדרך לרכישת דומיין החלומות, עמית מזכיר לכם דבר חשוב מאוד!
1. אין לכם את הידע הטכני הנדרש להקים בלוג כזה בצורה נכונה
2. וגם אם יש לכם אתם לא יודעים איך להביא כמות כזו של גולשים!
3. את זה עמית לא באמת ציין, אבל אני הייתי מציין… ובמיוחד, במיוחד איך להרוויח כסף בצורה מכובדת. הרי, כמה אתם באמת מרוויחים מאדסנס?

כן, אני איתכם באותה הרגשה. חלום המרצדס התנפץ לרסיסים… איזה באסה זה… אבל אל תדאגו! לעמית יש חברים שיודעים לעשות את זה! ואתם לא תאמינו, הם גם מביאים קורסים חינם בבלוגינג. ומהניסיון של עמית, שצפה בסרטוני הקורס, הוא פשוט נפל מהרגליים כמה עוד יש לו ללמוד, ומהאיכות של הסרטונים הללו!
זהו השלב שאתם מקבלים בו תקווה מחדש, כי יש פתרון לבעיה שלכם!

אה רגע, ויש עוד משהו… עמית עדיין לא מצליח לעקל את העובדה, שחבריו הטובים נותנים חומר כל כך יקר בחינם, והוא פשוט לא יכול לחכות לקורס השלם שחושף אפילו עוד יותר סודות!
שימו לב שהוא לא אומר לכם לקנות אותו, אלא רק מציין אותו…

ונ.ב. אחד קטן, אם תחליטו שאתם רוצים לרכוש את הקורס השלם, אני אודה לכם מאוד אם תעשו את זה דרך הלינק שלי. כי גם אני מכין לכם הפתעה מעניינת ביותר, ומכין בונוס יוצא מן הכלל שיעשה את כל הקורס למושלם!
שימו לב שכאן הוא כן קצת מוכר, אבל הוא מוכר את הבונוס שאתם מקבלים ממנו במידה ותקנו דרך קישור השותפים שלו. המכירה גורמת לכם לרצות את הבונוס שלו, וכך הוא משאיר את הליך המכירה ל-Vendor, ובמידה ואתם משתכנעים אז שתדאגו לעשות את זה דרכו…

אז מה למדנו מזה?

קודם כל אני אציין שהפוסט נכתב קצת בציניות, ואולי בצורה קצת מזלזלת בעמית. אני מעריך מאוד את עמית ואת הבלוג שלו (איזה פריסל לבלוג שלו :) ). הפוסט נכתב בצורה הזו, מתוך מטרה לשעשע, וללמוד תוך כדי צחקוק. למעשה אני חושב שהפוסט כן מביא ערך מוסף למשתמש, ועצם העובדה שעמית מנסה למכור לכם משהו לא פוגעת בו. אין כל בעייה עם לעשות את זה או לא, כי הוא חושב שהמוצר באמת מביא ערך מוסף, לכן הוא נהנה להמליץ עליו.

ועכשיו לחומר הנלמד היום! זה נוסח מכתב דומה מאוד למה שאני רושם בעמודי הקדם מכירה שלי. אני רושם למשתמש דברים שהוא רוצה לשמוע, ואז מזכיר לו שכל מה שהוא רצה לשמוע לא רלוונטי לגביו. אני מפרט לו בדיוק למה זה לא רלוונטי לגביו, ואחרי זה אני מפרט לו למה הוא לא צריך לא לישון בגלל זה בלילה. אני מספר לו על פתרון שיהפוך את כל מה שהוא רצה לשמוע עליו לרלוונטי, וכך הוא יהיה מרוצה. אחרי זה אני פשוט מביא לו לינק לעמוד המוצר.

זהו לבינתיים, מקווה שהשכלתם ונהנתם :)

30 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. stuk   25 באפריל 2008 בשעה 19:49
    (#)

    וואו בהחלט מידע מאוד מאוד שימושי.

    תודה…

    למדתי מזה הרבה מאוד.

  2. חיים   25 באפריל 2008 בשעה 23:58
    (#)

    מה זה QS

    מתגובה לפני מספר ימים

     

    אהלן,

    אתה צריך מאוד לדאוג ל-QS. בכל קמפיין תדאג שה-Keywords שלך יהיו great. תנסה לשנות את עמוד הנחיתה, לשפר אותו ל-Keywords שאתה מפרסם עליהם, ואז תעלה את התקציב של הקמפיין שלך לנגיד $5000. בגלל השינוי הדרמטי בתקציה גוגל ישלחו עוד פעם את הרובוטים לסרוק את העמוד. (זה טריק ש-"משה" לימד אותי אגב).

    אם אתה לא מצליח להביא את ה-Keywords שלך ל-great, יכול להיות שאתה לא מציע מספיק כסף. אפשר לראות את זה במיוחד לאור העובדה שה-Borads שלך כן great. באופן טבעי, BROADS הם מילים יותר זולות…

    אם עדיין אתה לא מצליח להשיג great, תבחר מוצר חדש. אין טעם…

  3. Yarden   26 באפריל 2008 בשעה 13:39
    • המיליונר בפיגמה   26 באפריל 2008 בשעה 14:03
      (#)

      אהלן ירדן,

      קראתי את האשכול הזה כשהוא עוד יצא, ובחרתי שלא להגיב בו, בשביל לא להדרדר ברמה.
      כשאני כתבתי על קנאה, ידעתי בדיוק על מה אני מדבר.

      כל המצויינים באשכול, הם משווקי שותפים מוכרים מאוד, אשר מרוויחים הרבה כסף, ואנשים נורא מקנאים בהם. בסופו של דבר, הבחירה היא שלך לגמרי אם לקרוא בלוגים אחרים, או לא.

      תסתכל לדוגמא על הפוסט האחרון של עמית מהטה, פוסט שמאוד עוזר לגולשים שלו. ולכן אני לא מעניין אותי כל כך מה אנשים אחרים אומרים, אני בנאדם בפני עצמי, וחופשי לעשות את הבחירות שלי בעצמי, ולכן אני בוחר שכן לקרוא בבלוגים של האנשים אשר מצויינים שם, כי אני לומד המון מהבלוגים הללו, ולי הם עוזרים.

      באותה המידה יכלו גם לכתוב עליי דברים כאלה, כואב לאנשים לראות הצלחה, וזו עובדה.

      המשך סופ"ש נעים.

      • Yarden   27 באפריל 2008 בשעה 2:09
        (#)

        התחלתי לכתוב אבל במחשבה שניה, לא ניכנס לויכוח הזה.

        רק לדעתי אין דווקא מה לכתוב על הבלוג שלך דברים כאלה. בבלוג שלך לפחות ממה שאני ראיתי יש הרבה מידע. 

        • המיליונר בפיגמה   27 באפריל 2008 בשעה 23:14
          (#)

          שלום ירדן,

          אני גם נגד ויכוחים, אבל אני בעד הבעת דעות, ודיונים תרבותיים. אני לא אוהב לחשוב מקובע, ומוכן ללמוד מכל אחד, לכן, אני מאוד מעוניים לשמוע את דעתך.

          בגדול, אני אציין שוב את דעתי. גם לעמית יש המון מידע שימושי בבלוג, תסתכל על הפוסט האחרון שלו, ותראה שהוא תורם המון למשתמשים. וכן, גם הפוסט האחרון שלו זה סוג של PRE-PRE SELL, אבל הוא תורם המון למתחילים, ולפעמים גם כאלה שלא, יכולים לחדד כמה נקודות.

          אבל עדיין אני מאוד מעוניין לשמוע את דעתך.

          המשך שבוע מהנה, ותודה על התגובה :)

  4. Rich Text Editor   26 באפריל 2008 בשעה 14:49
    (#)

    אלו בהחלט הקווים הכלליים שצריכים להנחות את אלו שכותבים דפי קדם-מכירה. אני קורא לאחרונה די הרבה ספרים של קופירייטרים שממירים טכניקות מכירה מעולם האוף-ליין לעולם האונליין ובכללן שימוש במבנים טקסטואליים שעובדים על בסיס NLP.

     

    אני בשלבים אחרונים של כתיבת פוסט שמציג אינטרפטציה אישית שלי לטקסט שיווקי המבוסס על טכניקות מכירה מבוססות NLP, אם הפסח הזה לא היה מוציא לי את כל החשק לחיות הייתי מעלה אותו כבר הסופ"ש, אבל זה יתעכב מעט ויתפרסם במהלך השבוע.

    • המיליונר בפיגמה   26 באפריל 2008 בשעה 15:36
      (#)

      לא הייתי מגדיר את זה כהקווים הכלליים, אלא הקווים הבסיסיים. לאחר שיש כבר עמוד נחיתה קיים מותר ואפילו עדיף לשלב מודלים של , NLP או DHE או כל ההמצאות האחרות… זה אף פעם לא יזיק, אבל את הגרסה הבסיסית אני כותב בלי להתחכם.

      ואם אתה רוצה, אתה מוזמן לשתף, בתגובות את המאמר שלך, אבל כמובן שאתה רוצה כי אחרת לא היית אומר את זה, אבל אם אתה לא רוצה אתה תעשה בסוף את מה שאת רוצה ;)

      • ליאור ברקן   27 באפריל 2008 בשעה 12:01
        (#)

        בתור אדם שמלמד NLP וגם עוסק ביישומים עסקיים ואינטרנטיים שלו, הרבה מאוד אנשים אנשים מפספסים קצת את מה שיש לתחום להוסיף למודל.

         

        נכון שיש את הניסוחים הסופר מתחכמים שגורמים לאנשים לשקוע בתוך אווירה של בלבול, ומצד שני, כשאתה רוצה למכור, אתה רוצה לשחק גם על הצד הרגשי וגם על הצד הרציונלי. זה עוזר לך בדיוק בנקודות שבהן שכשאישתו שואלת אותו "דוד, למה קנית שואב כביסה כל כך מכוער" הוא יוכל לתת לה הסבר כלשהו ולא לדרוש את כספו חזרה. יש אפילו פוסטים שעוסקים בנושא בבלוג שלי, אבל אני לא מעוניין לפרסם כלום בבלוג שלך בלי רשותך.

         

        אני לא יודע עד כמה זה משפיע דווקא בעולם האפילייטס, מכיוון שלא ממש תפקידכם לשמור עליו מרוצה מהמוצר אלא לספק את הליד או להביא אותו עד המכירה, אבל בהחלט יש על מה לחשוב.

         

        מכור גם לבלוג שלך

        ליאור 

        • המיליונר בפיגמה   27 באפריל 2008 בשעה 23:26
          (#)

          אהלן ליאור,

          תודה על התגובה שלך, ואני חייב לציין לכל הגולשים שעשית PreSell לא רע לבלוג שלך. גם אני עושה את זה הרבה. ה-PreSell הכי טוב לאתר אינטרנט, זה לכתוב תגובה שמועילה ומסקרנת כמו הזו של ליאור, וכמובן להזכיר בקטנה את הבלוג. אני מתערב איתך שקיבלת כמה כניסות לבלוג בגלל התגובה העניינית, כי למרות שאמרת שלא פרסמת אותו היה פה פירסום סמוי.

          אבל אל דאגה, אני לא כועס :) הבלוג שלך הוא בלוג מרתק מאוד, ואני נוהג לקרוא בו מידי פעם. כך שבמידה ויש לך מאמרים מעניינים הקשורים לנושאים העוסקים באתר, תמיד אפשר לשלוח לינק בתגובה, כמובן שאם זה כרוך בתגובה עניינית :) ולא נראה כספאם :)

          לגבי האם NLP עוזר בשיווק תוכניות שותפים או לא, אני לא בטוח שבאופן נקודתי, אבל הוא אכן עוזר. ה-NLP עוזר מאוד לבנאדם שמאחורי השיווק שותפים, ולאו דווקא בתהליך עצמו. אם זה היה תלוי בי, הייתי מלמד NLP בבית ספר. זה משהו שכל אחד צריך ללמוד. ואני לא מדבר על להתמקצע, לפחות את הבסיס. כבר זמן מה אני מתכנן לרשום פוסט על איך NLP שינה לי את החיים :)

          אני מודה לך על התגובה,
          ומאחל לך המשך שבוע מהנה.

          נ.ב. אני ממליץ לך להוסיף בבלוג שלך עדכוני RSS. בהצלחה.

          • פזנוט   6 בינואר 2010 בשעה 18:18
            (#)

            ככה התחלתם להיות חברים?

            • המיליונר בפיג'מה   23 בינואר 2010 בשעה 4:39
              (#)

              לא,

              נהיינו חברים ברכבת.

              פה הוא לא ידע מי אני, ואני ידעתי מי הוא…

  5. You Name It   26 באפריל 2008 בשעה 21:58
    (#)

    הי מליונר,

     

    יופי של פוסט….

    שתי שאלות קטנות ברשותך:

    1. האם כאשר אתה מדבר על דפי נחיתה אתה מתכוון שאתה רוכש דומיין + אחסון לכל דף נחיתה כזה או שיש לך דומיין "כללי" ואתה מוסיף עליו דפים?

    2. אני קצת (הרבה..) מסתבכת עם הכתיבה של דפי נחיתה (במיוחד באנגלית, למרות שהאנגלית שלי בכלל לא רעה אבל בכל זאת, זאת לא שפת אם ואם תוסיף לזה את חוסר הניסיון אז בכלל.. :-) )

    האם יש עוד מקור פשוט וקל להבנה לבניית דפי נחיתה שאתה ממליץ עליו (חוץ מהבלוג של עמית)?

     

    תודה

    • המיליונר בפיגמה   27 באפריל 2008 בשעה 23:35
      (#)

      הי למישהי שלא רוצה להזדהות,

      יש לי דומיין עם שם כללי בסגנון generalinfo.com (זה לא הדומיין שלי, סתם דוגמא), והוא מקושר לאחסון אחד. יש מספיק אתרים שמציעים אחסון, אם תהיה דרישה אני אמליץ על משהו. על האחסון הזה אני יוצר סאבדומיינים אשר קשורים לאדגרופ, לדוגמא:dogtraining.generalinfo.com, אני הסברתי על כך בפוסט על כתיבת ההודעות לקמפיינים של PPC.

      לגבי עמודי הנחיתה אני חייב להגיד משהו, אני מאוד מבין לליבך. כשאני הייתי מתחיל, במשך שבועיים בערך חיפשתי (אפילו ספרים בתשלום) אשר מלמדים משהו על עמודי נחיתה. פשוט אכלתי אין סוף סרטים על איך לעזאזל כותבים טקסט לעמודי נחיתה, עד שבסופו של דבר התייאשתי ואמרתי "כוסאומו… מה שיהיה… יהיה…", וכתבתי עמוד נחיתה איך שהיה נראה לי לנכון.

      היום אני מבין למה אין הרבה מידע על כך, כי פשוט אין לזה חוקים. בכל נישה יש דברים אשר מתאימים לנישה. השיטה הכי טובה לראות מה מתאים לך, זה פשוט לגגל את שם המוצר שלך, ולראות את עמודי הנחיתה של המתחרים הפוטנציאלים. תבחרי לך אחד, ותנסי ליצור משהו בסגנון. יותר פשוט מזה?

      בהצלחה.

      • You Name It   28 באפריל 2008 בשעה 13:08
        (#)

        תודה על שתי התשובות…

        בהמשך לתשובתך הראשונה:

        אם יש לך דומיין אחד "כללי" ואתה יוצר סאבדומיין עבור כל אחד מהמוצרים שאתה מפרסם – מה הגולש רואה אם הוא נכנס לדף הראשי של הדומיין?

         

        ועכשיו למשהו נוסף לא ממש קשור אבל חשוב:

        אתה זוכר שבאחד הפוסטים שלך ציינת איך לבדוק בדף ההזמנה של clickbank שאכן המכירה מתבצעת על האפיליאט שלך? אז ככה: החלטתי לבדוק מה קורה במקרה שמדובר במוצר שדף המכירה הראשון שלו מפנה לרישום לניוזלטר. כלומר, מה קורה כאשר נכנסים עם הלינק שמקבלים באימייל (הלינק למכירת המוצר עצמו): האם האפיליאט שלי נשמר או לא…?

        ובכן: אם ישר נכנסים ללינק – אז אכן קוד האפילייאט נשמר. אבל אם במקרה הגולש נכנס דרך מודעה אחרת (של אפילייאט אחר) לאתר- אז גם אם הוא יכנס שוב דרך הלינק שסופק לו באימייל – המכירה תיזקף לזכותו של האפילייאט השני!!!! כלומר, פספסנו מכירה….

        האם אתה מכיר את הבעייה הזאת?

         

        תודה והמשך חופשה נעימה

         

        • המיליונר בפיגמה   29 באפריל 2008 בשעה 13:12
          (#)

          שלום לך שוב,
          מצטער על העיכוב בתגובה… חופש את יודעת :)

          אם נכנסים לדומיין הראשי שלי, רואים Under Construction… ישנם המון אנשים אשר עושים בדומיין הראשי אינדקס של כל המוצרים שהם משווקים, אני לא מעוניין שידעו מה שאני משווק.

          כן, אני מכיר את הבעייה שאת מציינת, לכן, כיום אני מנסה שלא לשווק עמודים אשר כוללים ניוזלטר. היה לי מוצר כלשהו, ששיכתבתי את עמוד המכירה שלו, ופשוט הורדתי את כל האזכור לניוז לטר, ומהעמוד הזה הפנתי ישר ל-CheckOut. זה יכול להיות קצת מסובך, אבל תשתדלי שלא לשווק מוצרים עם ניוזלטר.

          בהצלחה.

        • יקיר   9 באוקטובר 2009 בשעה 15:30
          (#)

          כעיקרון, עוגיית אפילייט לא אמורה "להרמס" על ידי אפילייט אחר. הראשון זוכה, שוב כעיקרון.

  6. אנונימי   13 בנובמבר 2008 בשעה 18:12
    (#)

    אחלה פוסט, למדתי והפנמתי

    משוב קטן – התמכרתי לבלוג שלך בגלל כמות המידע שאתה משתף והתחושה שאתה באמת מנסה לעזור ולא רק למכור.

    לדעתי זה לגיטימי לנסות להרויח גם מהבלוג, כל עוד זה נעשה בצורה מאוזנת ושקופה.

    הבלוג של עמית וה"בלוג" של ליאור יוצרים אצלי אנטי בגלל הנסיונות הבוטים למכירה. אחרי קריאה של "פוסט" בבלוגים מכירתיים שכאלו אני יוצא בהרגשה שמנסים לעבוד עלי ולהרויח על חשבוני תוך שימוש בכלים גסים שמעליבים את האינטיליגנציה שלי

    לדוגמא – "פוסט" של ליאור שנקרא "כיצד תחסכו כסף בתקופת מיתון" שעוסק בהשוואת שני קורסים שהבנאדם מעביר ושעולים אלפי שקלים !!!

    אין לי בעיה לקנות דרכך את xconversions ושתקבל עמלה, להיפך, אני ארגיש טוב אם אצליח להחזיר לך קצת תמורת כל מה שלמדתי מהבלוג שלך, ואני מניח שעוד הרבה קוראים שותפים להרגשה שלי שאפשר לסמוך עליך אם אתה ממליץ על משהו.

    אבל קידום של "בלוג" כמו זה של ליאור לא עושה לך שירות טוב

    • המיליונר בפיגמה   15 בנובמבר 2008 בשעה 16:41
      (#)

      אהלן,

      אני מסכים איתך קצת. אבל מצד שני לעמית ולליאור עדיין יש מידע טוב (גם אם בחלקו) בבלוג. וכמה שאני אוהב את "עמית", ואפילו הפגנתי את זה בפומבי אני עדיין קורא בבלוג שלו, ומנסה לפלטר את המידע.

      לגבי xConversions, עזוב אותך. אני יודע שאני מפסיד עמלה, אבל לטובתך לך על Prosper202.

      בהצלחה,
      ושוב תודה.
      נתראה באפיליקון.

  7. יגאל   14 בנובמבר 2008 בשעה 21:26
    (#)

    היי פיג'מיסט

     

    אחלה פוסט! כרגיל!

    מאוד אינפורמטיבי ומאוד מיקד אותי, תודה רבה !!!

    למדתי המון…

     

    רציתי לומר שאני מסכים עם הדעה של התגובה מעלי

    אני מאוד לא אוהב את התגובות של ליאור ברקן, כי הוא מנסה להישמע עינייני אבל בעצם רק מחפש לרכוב על ההצלחה של הבלוג של המיליונר בפיג'מה כדי להביא עוד לקוחות/תנועה לאתר שלו… יכול להיות שאני טועה והוא רק רוצה להגיב בכנות, אבל מצד שני יכול להיות מאוד שאני צודק וכל תגובה שלו היא מיני פריסייל בפני עצמה…

    בכל אופן אני תמיד נשאר עם תחושה שלילית אחרי שאני קורא את "התגובות" שלו

     

    זו דעתי בכל אופן…

     

    תמשיך להיות כזה תותח ותודה על העזרה, למדתי ממך כל כך הרבה עד עכשיו

     

     

    יגאל

    • המיליונר בפיגמה   15 בנובמבר 2008 בשעה 16:42
      (#)

      אהלן יגאל,

      אני שמח שעזרתי ואתם מעריכים את מה שאני כותב עליו.

      לך יש את החופש המוחלט להתעלם ממה שליאור כותב, תראה מה כתבתי בתגובה למעלה.

      בהצלחה :)

  8. תומר   1 בפברואר 2011 בשעה 4:10
    (#)

    כמה מילים צריך להיות עמוד presell?
    והאם יש לך איזה ספר (איבוק) שמלמד קופירייטינג בצורה טובה שאתה ממליץ עליו?

  9. זיו   6 באוקטובר 2016 בשעה 12:57
    (#)

    היי יגאל,

    שאלה: בפריסל שאתה כותב אתה שם קישור לדף המכירה של הונדור או שאתה בונה רשימה?
    אם אתה בונה רשימה יש לך פולואפים שאתה כותב שקשורים למוצר של הונדור שאותו אתה משווק?

    רציתי להבין את התהליך והאסטרטגיה שלך מעבר למה כדאי לכתוב בדף…

    תודה רבה אלוף

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!