למה לא פרסמתי את קמפיין היורו עדיין?

שמתי לב שלמספר אנשים זה הפריע, ובצדק. הבטחתי לפרסם שלב-אחר-שלב, איך הרווחתי כסף בזכות היורו 2008. סיפרתי בתגובות ממה זה נובע, אבל כנראה שלא כולם קוראים תגובות. אז עכשיו, אני רוצה לסגור את זה אחת ולתמיד, ולהסביר לכם מדוע אני מתעקב בפרסום הקמפיין של יורו 2008.

הסיבה היא שגוגל, הכניסו לאינדקס שלהם את עמוד הנחיתה שלי. ברגע שאני אפרסם אפילו תצלום מסך של עמוד הנחיתה שלי, תוכלו לחפש במרכאות כל משפט אשר קיים בעמוד נחיתה שלי, ובכך להגיע לעמוד הנחיתה עצמו. עכשיו, בגדול, אין לי בעיה שתגיעו לעמוד נחיתה עצמו, העניין הוא שעמוד הנחיתה יושב כסאבדומיין על דומיין מסויים שלי. השלב הבא שלכם יכול להיות, לחפש בגוגל site:mydomain.com, ובכך למצוא את כל עמודי הנחיתה שלי אשר יושבים כסאבדומיינים על הדומיין הזה.

עכשיו, אני מנסה להוציא את עמוד הנחיתה מהאינדקס של גוגל, זה יכול לקחת שבועיים, זה יכול לקחת חודש, אבל בארגע שהוא יצא מהאינדקס, דבר ראשון שאני אעשה, אני אפרסם את כל מה שעשיתי. שלב אחר שלב. עם כל המילות מפתח.

מקווה שפה נסגרה הסוגייה.

המשך שבוע מהנה.

10 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אנונימי   18 ביולי 2008 בשעה 18:10
    (#)

    נו ואים ידעו מה הדומיינים שלך מה כבר מסוגלים לעשות עם זה? ממש לא בעיה למצוא דומיינים של מתחרים. בכל מקרה להבא תלמד לחשוב טוב טוב לפני שאתה מבטיח הבטחות אם אפשר לקיים !

    • אייל   18 ביולי 2008 בשעה 18:20
      (#)

      מה ההתקפה הזאת? ממש לא במקום!

       

      הפיג'מיסט לא חייב לך כלום…

      אני די בטוח שהוא יפרסם קמפיין כשיוכל.

      בינתיים אני יכול לומר לזכותו ששקראתי את כל הבלוג שלו, ונהנתי מכל רגע. יש לי חשבון אדסנס וחשבון אדוורדס שפתחתי רק בגלל שנחשפתי לבלוג שלו.

      אני קורא הרבה חומר בנושא, צופה בוידאו ומסכם מושגים חשובים, מכין את עצמי ל"מלחמה" (נקווה שתהיה אחת בסוף).

      דבר מזה לא היה קורה אלמלא נפגשתי בבלוג שלו.

      אף אחד לא מכריח אותך לקרוא, או להאמין למה שהוא כותב. כל עוד ניתן ללמוד מכך דבר או שניים על שיווק שותפים המליונר (בפוטנציה) עושה עבודתו נאמנה.

      • המיליונר בפיגמה   19 ביולי 2008 בשעה 12:35
        (#)

        היי,

        תודה על התמיכה.

        בנוגע ללמה אני לא רוצה שיראו את עמודי הנחיתה שלי, נכון אתה יכול למצוא בלי בעיה עמודי נחיתה של מתחרים, אבל יחד עם זאת אתה לא יכול לדעת אילו עמודי נחיתה מוכרים.

        במקרה שלי, כשאני מפרסם את ההכנסות שלי, אתה יודע שיש לי עמודי נחיתה שמוכרים. ועל ידי כך לשכפל את העמודי נחיתה שלי.

        אני לא מבין בכלל למה אני צריך להתנצל,
        אני לא איזה גורו שמוכר איבוקים יקרים, וצריך להתנצל אם החומר שהוא מוכר זה חרא. אני לא מרוויח אגורה על הבלוג, ואני גם לא חושב על לנסות להרוויח ממנו.

        שיהיה בהצלחה בכל מקרה.

        • אבלדס   7 באוקטובר 2009 בשעה 17:52
          (#)

          זה ממש מצחיק עד כמה שיש אנשים דפוקים (מתנצל על המילה,אני עדין היום) אחי ממממש כיף לי לקרוא את הבלוג שלך הוא פשוט גאוני!! נ.ב אני יודע שזה לא אקטואלי אבל זה לא משנה את זה שישנם אנשים כאלה . אאא שוב תודה על כל הידע שאתה נותן פה.

  2. אנונימי   18 ביולי 2008 בשעה 18:14
    (#)

    אל תתיפיף לא מצאתי שום הסבר הגיוני בתגובות מלבד התשובה האינפנטילית "לא בא לי להראות מה תעשה?"

    • המיליונר בפיגמה   19 ביולי 2008 בשעה 12:37
      (#)

      היי,

      אני מבטיח לך שרשומה הסיבה בתגובות בלפחות 2 מהפוסטים של השבוע האחרון. בכל מקרה, אני מודע לעניין שהתשובה אינפנטילית, אך היא נענתה בציניות על אותו משקל של השאלה.

  3. עמיאל   19 ביולי 2008 בשעה 11:19
    (#)

    הי אתה יכול לספר אולי על מצב מוצרי אופנה בתכניות השותפים השונות, אם זה הולך בכלל?

    • המיליונר בפיגמה   19 ביולי 2008 בשעה 12:38
      (#)

      היי עמיאל,

      אין לי כל כך מושג מה הולך בנישת האופנה, אבל אני מניח שאם מדברים על הקהל הנכון זה יכול ללכת. תמיד אנשים ירצו להיות אופנתיים, ולהראות יפה. צריך רק לתפוס אותם איכשהו ולקשר אותם לאתר שלך.

      בהצלחה.

  4. פופה   21 ביולי 2008 בשעה 16:46
    (#)

    אל תשכח שיש אינדקסים אחרים חוץ מגוגל…

    רוב הסיכויים שמי שירצה למצוא את הדומיין – ימצא אותו.

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!