חטא ד': הסתמכות רק על גוגל

funnyyahooad small חטא ד: הסתמכות רק על גוגלכן, גם הנושא היה ידוע מראש, אבל אתם יודעים… עצלנות, עצלנות… אחחחח, אי אפשר בלעדיה. כבר דיברתי על זה, כמה חשוב לשווק במנועי חיפוש אחרים מלבד גוגל אדוורדס. כבר אמרתי שכמות התנועה ביאהו יכולה להיות בכלל לא רעה וקצת יותר זולה. והכמות תנועה של AdCenter, אמנם קצת נמוכה, אבל מקנברטת כמו חיה רעה. זה לא שלא השתמשתי בהם, למען האמת דווקא כן השתמשתי. אבל… לעולם לא עשיתי אופטימיזציה במשהו חוץ מגוגל.

הסיבה שלדוגמא לא עשיתי אופטימיזציה ביאהו, או לא העלתי יותר קמפיינים ביאהו, היא שפשוט כל פעם שאני חושב על יאהו! אני מקבל חררה, הממשק שלהם מגעיל להחריד. וכל פעולה שם, לוקחת הון זמן. אבל אין מה לעשות, צריך להסתדר עם זה. כבר היום, אני מתחנן להעלות קמפיין חדש לחלוטין ביאהו. ורק ביאהו.

אני אגיד לכם את האמת, אני בונה מאוד על יאהו בשיקום העסקים שלי. ויש לכך מספר סיבות, קודם כל, אני מניח שלא אחת ראיתם פרסומות בגוגל לאתרים כמו ebay.com, shopping.com, amazon.com ועוד מפלצות אחרות, שלעולם לא נצליח להתחרות בתקציבי ה-PPC שלהם. ביאהו, זה לא קיים, או לפחות עוד לא ראיתי. כמובן שגם ביאהו קיימים מפרסמים גדולים, אבל לא ברמה של גוגל.

סיבה נוספת, להתלהבות שלי מתחילת העבודה עם יאהו, היא שבפורום WF, שאני כל כך נהנה לשהות בו, הרבה מאוד אנשים משתמשים ביאהו. ויש הרבה שמרוויחים שם המון כסף, מרק שימוש ביאהו. כך שלמרות החסרון הגדול, שזה הממשק המסריח, ולכך שצריך לחכות בערך יומיים עד שהפרסומות יאושרו אני כבר מצפה בכליון עיניים להרים שם קמפיין. מקווה מאוד שיילך טוב :)

מקור תנועה נוסף, שאני רוצה לבדוק, זה הפרסומות הממומנות בפייסבוק. אני חושב שיש המון פוטנציאל שם. אבל זה עולם חדש ללמוד, שכמובן חובה ללמוד :)

אני מקווה מאוד, שבזמן קריאת הפוסטים האלה על החטאים שלי, אתם תסיקו מסקנות, ולא תנהגו כמוני. כל החטאים שלי היו ידועים מראש, אבל אני בכל זאת נהנתי לנוח על זרי דפנא, ולהתעלם מהם. שיהיה לכולם המון בהצלחה.

10 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אנונימי   25 ביולי 2008 בשעה 22:55
    (#)

    שאלה – מה אחוז העמלה ש CB לוקחים מהעמלות שאנחנו מרוויחים? אני אמור לקבל מהם צ'ק, אבל ראיתי שהם מנכים שם כל מיני סכומים ולא ממש ברור לי על מה (חוץ מההחזרות כמובן). אפשר בבקשה הסבר?

    • המיליונר בפיגמה   26 ביולי 2008 בשעה 19:09
      (#)

      התשלום ב-CB הוא כזה.
      נניח והרווחת $1000, מתוכם $100 היו החזרות. אז הרווח נטו שלך הוא $900. עכשיו, קליקבנק משלמים 90% מהסכום במתכונת שוטף+14, שזה אומר שבועיים לאחר תום תקופת התשלום. ו-10% בטחונות במתכונת שוטף+90. הם משאירים 10% מהסכום על מנת לכסות החזרות במידה ויהיו, אם במהלך 90 יום לא יהיו, הם ישלמו לך את זה….

      במקרה שלנו, אתה אמור לקבל $810 באופן מיידי, ו-$90 בעוד 90 יום אם לא יהיו החזרות נוספות…

      בהצלחה

      • אנונימי   27 ביולי 2008 בשעה 10:30
        (#)

        תודה על התשובה.

        את ה- 10% בטור של ה- allowance אני מבין ורואה. מה שאני לא מבין זה את הטור של debits. שם כלולות ההחזרות למיניהן וגם הaccount maintenaince. מכיוון שההחזרות היו פחות מהסכום שהורידו לי אני מבין שהשאר מתייחס לזה. מה זה אומר? 

        שוב תודה

  2. chode   26 ביולי 2008 בשעה 13:53
    (#)

    היי PJS,

     

    מצטער שאני שואל שאלה שלא קשורה אך אשמח אם תבהיר לי משהו : 

     

    כשאתה בונה את הקמפיין ומחלק לADGROUPS אתה לכל ADGROUP עושה דף נחיתה משלו?

  3. אלעד   27 ביולי 2008 בשעה 11:36
    (#)

    בעקיפין זה גם מתקשר אל הביצים (לא לשים את כל הביצים בסל אחד)

    אגב, לא כתבת איך הלך לך עם 5 הקמפיינים הגדולים (של 5,000$ לכל קמפיין)..

    • המיליונר בפיגמה   28 ביולי 2008 בשעה 8:48
      (#)

      אני עוד מעלה אותם…
      אבל בעקרון יש אחד שאני פשוט לא מצליח להביא איתו תנועה… יש עוד אחד שמאכזב ומבזבז המון כסף, אבל אני עוד נותן לו צ'אנס כי הוא כן מוכר, פשוט לא מספיק. ויש את השלישי שהוא על ברייק איוון, ועליו אני ממש בונה :)

  4. אנונימי   27 ביולי 2008 בשעה 13:02
    (#)

    סליחה על השאלה אבל מה זה פורום WF שכתבת שהוא כ"כ מוצלח?

    • המיליונר בפיגמה   28 ביולי 2008 בשעה 8:50
      (#)

      wickedfire.com
      אני פשוט נהנה להיות שם, אבל אני חייב להזהיר שהוא לא לכל אחד, ורוב האנשים שם, איך לומר…. "מיוחדים"… לחדשים קשה מאוד להסתדר שם, כי קוטלים שם המון, ומדברים הרבה שפה גסה. מה שאני ממליץ לפני תחילת הכתיבה שם, זה פשוט שבועיים לקרוא בו ולהבין את הלך הרוח.

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!