למה יאהו בחיים לא יהיו גוגל?

כפי שסיפרתי לכם, אתמול והיום היה לי סופ"ש בלי מחשב בצפון. ועד שיצאתי לחופשונת שמתי לעצמי כמה משימות שעליי להספיק. אז עד שעזבתי את חיבור האינטרנט, הספקתי לבצע את משימות 1-6.

אם אתם זוכרים, בכמה דיווחי הכנסה אחרונים, הראתי תצלומי מסך של AdCenter ושל גוגל אדוורדס, ולא של YSM של יאהו. וזאת בניגוד לאיזשהו חודש בודד אחד שבו גם פרסמתי ביאהו וסיפקתי תצלומי מסך גם משם. הסיבה לכך שבגינה הפסקתי לפרסם ביאהו, הייתה מאחר וה-YSM לא היה נראה כמו כל דבר אחר שהכרתי עד היום.

הממשק משתמש ביאהו, גרוע ביותר. יש שם כל מיני פונקציות, שממש אבל ממש יכולות לדפוק את הקמפיינים, ולקרוע את הכיס. אם יש מילה שיכולה לספר את מה שעברתי, כאשר ניסיתי לשחק עם YSM, המילה המתאימה ביותר לכך זה "זוועה"!

אם מישהו תהה מתישהו למה גוגל, שבתחילת דרכם היו שותפים של יאהו, עקפו אותם בסיבוב, אז הוא יכול להבין את זה לאחר סיבוב היכירות קצר עם YSM. ביאהו, כנראה לא שמעו על המילה User Friendly ו-User Interface. וזה נראה כאילו הם עושים הכל, אבל הכל, על מנת להווריח מפרסמי PPC משם.

את כל הלילה שבין חמישי-לשישי, ביליתי תוך כדי קריאה מעמיקה בקבצי העזרה של יאהו, ואני חייב להגיד לכם שעדיין שום דבר לא מובן. טוב, האמת שהיו כמה דברים שהם מובנים, במיוחד כמה טיפים אשר קראתי בכמה בלוגים. עם כל המידע-לא מידע אשר צברתי, הרמתי קמפיין ביאהו. ובסופו של דבר, היום כשחזרתי שמחתי לגלות שהיה לי רווח של $17 מיאהו אתמול… (יפיקאיהוקאיי…)

הסיבה שאני כל כך מבסוט מה-$17 האלה, זה שלפחות איך שהקמפיין שלי נראה עכשיו הוא מקנברט ביאהו. הייתי עושה שם כל כך הרבה שינויים, אבל פשוט אין לי את הכח הנפשי להתעסק עם החרא הזה. מה שכן, אני לא זונח את יאהו, כי יש להם חשבון משודרג ליוזרים שתורמים קצת כסף. אז מה שאני הולך לעשות עכשיו, זה להעלות את הקתציבים שם, שכרגע עומדים על $50 ליום, ופשוט לחכות שאני אצבור $1500 הוצאות החודש. לאחר מכן, אני אתקבל לתכנית הזהב שלהם :) זה הכל, רק $1500!

בכל מקרה, הלוואי ומיקרוסופט יקנו את יאהו!

4 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אנונימי   11 במאי 2008 בשעה 2:10
    (#)

    היי לך

    בדיוק השבוע התחלתי את הקמפיין ביאהו ואני נתקל בהמון בעיות.

    נשמח לפוסט עם קצת מהטיפים שקראת עליהם? וכמו כן , מה נותן בעצם החשבון המשודר?

     

    תודה

    • המיליונר בפיגמה   11 במאי 2008 בשעה 10:51
      (#)

      היי,

      אני בהחלט אכתוב בהמשך השבוע פוסט המסכם מספר טיפים על YSM.
      מה שנותן לי החשבון המשודרג, זה להעלות קבצי אקסל עם קמפיינים, וכך זה חוסך לי המון ימי עבודה…

      יום טוב.

      • אנונימי   11 במאי 2008 בשעה 14:06
        (#)

        אז אני אחזיר לך טיפ עכשיו…

         

        לא צריך לחכות לחשבון המשודרג. שידברתי איתם השבוע, שאלתי מילון שאלות ובסוף ביאוש שאלתי למה אין לכם כלי כמו האדיטור, אז הבחור מהתמיכה אמרה לי שהם נותנים עזרה חד פעמית בלעשות אפלוד של קובץ CSV מהאדיטור - בלי קשר להוצאות שלי (למרות שכן אמרתי להם שאני מוציא אלפי דולרים בגוגל)

         

         

        דבר איתם

        כל מה שזה דרש זה לשמור את הקמפיין שלי כקובץ (אפשר גם את כל החשבון שלך, יש רק מגבלה של 10 MB, אז עשיתי ZIP)) 

         וב-Customer Support להעלות את הקובץ.

         אמרו שזה ייקח מספר ימים והם יעדכנו שהכל למעלה.  

        אני מקווה שזה יעבוד

         

        מחכה לפוסט עם הטיפים – כי באמת לא ידידותי שם

        • המיליונר בפיגמה   11 במאי 2008 בשעה 23:00
          (#)

          תודה על הטיפ :)

          אני יודע את זה, בעיקרון לוקח להם שנות אור להעלות את הקמפיין, אז הייתי צריך להעלות משהו, שיהיה יותר מהר ועכשוי עד שהם יזיזו את התחת שלהם :)

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!