ארכיטקטורה לקמפיין PPC

ארכיטקטורה של קמפיין PPC

ארכיטקטורה של קמפיין PPC

בשבוע החולף חזר לי קצת הניצוץ של ה-PPC, אחרי שהרבה זמן לא הרמתי קמפיין PPC חדש ורק התמקדתי בשיפור האתרים הקיימים ובעיקר שיפור הקונברז'נים שלהם, שזה אומר ספליט-טסטינג אינסופי. התפניתי ליצירת קמפיין חדש…

כמו שכבר ידוע לאנשי PPC ותיקים, ישנם דרכים רבות לבנות ארכיטקטורה לקמפיין, בפוסט הזה אני רוצה להציג לכם את הדרך העדכנית ביותר בה השתמשתי. כמובן שאין כאן חוקי ברזל, והמטרה של הפוסט זה רק להציג עוד דרך, ולתת לכם עוד רעיון כיצד לעשות את זה נכון.

לאחר מחקר מילות מפתח די סטנדרטי, שכבר פירטתי לכם עליו בעבר, סיימתי עם רשימה של בערך 60,000 מילים. כמו שכבר ציינתי בעבר, להתחיל קמפיין עם 60,000 מילים רלוונטיות אשר מכילות מילות לונגטייל ומילות מיינסטרים, זה לא רעיון טוב בכלל ואפילו יותר קרוב להתאבדות אינטרנטית. בכללי, זה לא טוב להתחיל קמפיינים עם מילות לונג-טייל בדרכים הקונבנציונאליות.

מה עושים עם 60,000 מילים ?

מאחר והמטרה היא להעלות את הקמפיין בסופו של דבר לאדסנטר, כי כמו שהסברתי בעבר, שם אני עושה את הפיילוטים שלי, לקחתי את המילים והוצאתי עליהם סטטיסטיקות טראפיק באמצעות הכלי המצויין אשר נקרא Ad Intelligence של מיקרוסופט (לטעמי הכלי מחקר מילים מספר 1 באינטרנט).

השתמשתי באופצייה שנקראת Paid Search Monetization. זוהי אופציה אשר מספקת לנו מידע אודות CTR, Impressions, Clicks, Average CPC של כל מילה בבינג. מי שעוד לא שיחק עם הכלי הזה, זה מומלץ מאוד. מה שהוא עושה זה להוציא סטטיסטיקות של 6 חודשים אחורה (תלוי הגדרה), עבור כל ה-Match Types שיש.

ההגדרות שהשתמשתי בכלי היו, להוציא את הסטטיסטיקות עבור כל מילה, כאילו שהן נמצאות במקום ה-1, כאשר ה-Match Types לא מעניינים אותי, ולכן עשיתי סימנתי את האופציה של Aggregate.

לאחר שקיבלתי מידע, שהוא יחסית אמין… הוספתי טור חדש לאקסל אשר מראה לי את כמות הקליקים ביום. ערך ברירת המחדל ב-Ad Intelligence הוא כמות הקליקים בחודש, לכן כל מה שצריך לעשות זה לחלק כל שדה כזה ב-30.

כאשר היה לי את כמות הקליקים ביום, סיננתי את כל המילים אשר אין להם קליק אחד ביום. כלומר, צריך שיהיה מינימום 30 קליקים בחודש. אפילו אם יש 29 קליקים, זה לא נחשב.

נכון, יכול להיות שויתרתי על מילים יחסית ממירות, ועם זאת, בשלב הזה, זה לא כזה מעניין אותי. כשמתחילים קמפיין, הדבר הכי חשוב הוא שטף הסטטיסטיקה, השאר לא חשוב… תמיד אפשר לחזור לקמפיין ולהוסיף את כל אותם המילים שהחסרתי.

איך לסדר את המילים לקבוצות ?

במהלך מחקר המילים שלי, יצא לי גם לעשות מחקר זריז של מודעות פרסום. הסתכלתי על המודעות של המתחרים שלי, ולראות מה הם כותבים שם. אנחנו עוד לא בשלב כתיבת ההודעות, ועם זאת… חשוב מאוד לקבל איזשהו רעיון כללי לגבי המודעות.

לאחר שקיבלתי רעיונות למודעות, סידרתי את מילות המפתח ב-Ad Groups לפי המודעה העתידית. כלומר, עוד אין לי מודעה ועם זאת יש לי רעיון איך היא תראה, ולכן אני יכול לסדר את המילים לפי נושא ההודעה.

מילת המפתח כאן, היא *נושא*. אני פחות מסתכל על הסמנטיקה של מילת המפתח ויותר על הנושא שלא. זאת במיוחד לאור היכולות המתקדמות מאוד של אדסנטר בתחום ה-Dynamic Keyword Insertion (אפילו יותר טובים מגוגל), ולכן זה נוח מאוד לעשות כאן טסטים!

אחרי בערך שעה עבודה, מילות המפתח אמורות להיות מחולקות לאדגרופים…

איך לסדר לקמפיינים ?

בעבר, כתבתי כאן שאני בונה כמה קמפיינים לכל נישה, ובכל קמפיין אני תוקף זוית אחרת. לדוגמא בנישה של אנרגיה אלטרנטיבית, הייתי בונה קמפיין ל-Solar Energy, Wind Energy, Green Energy. אלו שלושה נושאים שרלוונטיים לאותה הנישה, ולא חכם לערבב ביניהם.

לעומת זאת, בקמפיין הזה, כ-ל המילות מפתח הם מאותו הנושא. בואו נניח לשם הדוגמא Solar Energy. והעניין פה, הוא אחר… בשביל שליטה מקסימלתי בסטטיסטיקות, חובה עלינו לחלק את הקמפיינים באופן נכון.

חשוב להבין, שזהו השלב הראשוני של הקמפיין. זה לא מחייב שהכל יישאר כך בעוד חודש-חודשיים. כל עוד אנחנו פועלים על השערות, ולא על מספרים מדוייקים של המרות, אנחנו רק יכולים לקוות שאנחנו צודקים. מהניסיון שלי, התוצאות בשטח לעולם לא כמו במחקר, ועם זאת, ככל שאנחנו מתקרבים יותר למציאות, כך אנחנו משפרים את סיכויי ההצלחה שלנו.

בחזרה לענייננו… מה שחלטתי לעשות בפרוייקט הזה, הוא לחלק את המילים לקמפיינים על פי כמות הקלקות משוערת ליום. כלומר, הנחתי מראש שהיחס המרה שלי הוא 1%, ולכן דרושים לי 100 קליקים על מנת להמיר.

מה שיצא בסופו של דבר זה שחילקתי ל-4 קמפיינים לפי כמות סטטיסטיקה שנדרשת לי להמרה בתקופת זמן מסויימת. יחידות הזמן שלי הם: יום, שבוע, חודש, רבעון. מה שאומר שיש לי קמפיין, שעבורו כל מילה תקבל מינימום 100 קליקים בכל יום. יש לי קמפיין שעבורו כל מילה תקבל 100 קליקים בשבוע.

אתם זוכרים שכבר חילקתי את הקמפיינים ל-Ad Groups? אז נכון, זה יוצר אצלי מצב שבו יכול להיות בכל קמפיין את אותו ה-Ad Group, רק עם Keywords שונים. נניח ומדובר ב-2 מילים שהם: Buy Bicycle ו-Buy Cheap Bicycle, כאשר האדגרופ הוא Buy Bicycle. יכול להיווצר מצב שיהיה לי את האדגרופ Buy Bicycle גם בקמפיין של ה-100 קליקים ביום וגם בקמפיין של ה-100 קליקים בשבוע.

בידים, תקציבים, Match Types ו-Negatives

מאחר ומדובר ב-Adcenter ולא בגוגל Adwords, כשכמות התנועה היא גם כך מוגבלת, החלטתי להשתמש בכל 3 ה-Match Types שהם Broad, Phrase, Exact.

מה שמכניס אותי לבעיה קטנה….

סביר להניח שתהיה התנגשות בין הקמפיינים מבחינת המילים… כלומר, אם מישהו יחפש Buy Cheap Bicycle זה עלול להקפיץ גם את ה-Exact של Buy Cheap Bicycle אשר נמצא בקמפיין ה-"100 קליקים בשבוע", וגם את ה-Broad של Buy Bicycle אשר נמצא בקמפיין ה-100 קליקים ביום…

מה שעושים במקרה כזה, זה שימוש ב-Negatives. בעיקרון, כל קמפיין אמור לכלול ב-Negatives את כל מילות המפתח בקמפיינים הנחותים ממנו מבחינת תנועה. כלומר הקמפיין "100 קליקים ביום" יכלול כ-Negative את כל המילים אשר נמצאות בקמפייינם "100 קליקים בשבוע", "100 קליקים בחודש", 100 קליקים ברבעון".

לעומת זאת הקמפיין "100 קליקים בשבוע" יכלול כ-Negatives רק את המילים מהקמפיינים "100 קליקים בחודש" ו-"100 קליקים ברבעון"…

עכשיו, מה שנותר הוא לכתוב את המודעות (בפוסט אחר), ולהחליט על התקציב והבידים… לגבי התקציב… לפי דעתי אני אתן לכל קמפיין תקציב של $1,000 ביום, וזה רק כי הסטטיסטיקה חשובה לי… בכל מקרה, אני בספק רב מאוד-מאוד-מאוד, אם סך כל הקמפיינים יגיעו ביחד ל-$500 ביום. כך זה אד סנטר…. צריך להזיע בשביל להצליח לבזבז שם $1000 ביום.

הקמפיין עוד לא באוויר, אני מאמין שאני אעלה אותו כבר היום בערב מה שאומר שלגבי הבידים אני עוד מתלבט… בעיקרון, מאחר שהקמפיין הרבעוני, הוא סוג של (לא בדיוק… אבל עדיין) קמפיין לונג טיילים, וכמו שסיפרתי לכם כשמדובר בלונג טיילים, עלות היצור צריכה להיות זולה, הביד יהיה 1% מהעמלה שאני מקבל על המוצר… משם אני אמשיך…

בשאר הקמפיינים, התכנית המקורית (זה עוד לא סופי) הייתה לתת ביד של 2.6% מעמלת המוצר על הקמפיין של ה-"100 קליקים בחודש" ו-"100 קליקים בשבוע", וביד של 1.3% מהמוצר בקמפיין של "100 קליקים ביום".

הסיבה לשבר העשרוני זה מאחר וסטטיסטית, עלות הקליק בד"כ נמוכה בשליש מהביד המקסימלי שלנו…

בכל מקרה, בידים זה הדבר הכי גמיש בקמפיין, מאחר וזה הדבר הראשון אותו נשנה ברגע שנראה את הנתונים הראשונים בזמן אמת….

זה הכל לבינתיים… אני מתרגש מאוד מעליית הקמפיין… וכמובן, שאני אשתדל להמשיך לעדכן על הקמפיין…

נ.ב. מזמן לא היה פינת קארמה באתר. לכן הרשו לי להציג בפניכם את בלוג "כדור השלג", של דניס. שהוא בלוג מעולה לטעמי, עם המון טיפים טובים למתחילים וגם למתקדמים בתחום של השיווק באינטרנט. שווה בדיקה…

59 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. יגאל   10 ביוני 2010 בשעה 10:52
    (#)

    אחלה פוסט, באמת, איכשהו אתה תמיד מצליח לחדש לי וזה מראה שיש לי עוד הרבה ללמוד :-)

    קצת קשה לי להבין את העניין עם מילות השלילה,
    באיזה התאמה אתה שם אותן? מדויקת? אני פשוט חושב מה קורה אם יש לך מילה כמו
    buy bicycle שהיא בהתאמה נרחבת אבל במילות השלילה יש לך buy cheap bicycle
    אז המודעה תוצג או לא? האמת שזה אחד החלקים שיותר קשים לי באופן אישי להבין ואמשח אם
    תוכל להרחיב על זה

    • המיליונר בפיג'מה   30 ביוני 2010 בשעה 10:41
      (#)

      אהלן יגאל,

      תודה לך על התגובה…

      המילה לא תוצג… אני לא שם התאמות על מילים שליליות, אלא אם כן המילה הוכיחה את עצמה כרעה. בסופו של דבר בקמפיין עצמו אגב, אמרתי לעצמי שאני לא שם מילים שליליות מראש…

      בהצלחה.

  2. בני   10 ביוני 2010 בשעה 19:47
    (#)

    אהלן יגאל,

    מה העניינים??
    איך אתה מתכונן לאיחוד של מיקרוסופט עם יאהו?

    בני

    • המיליונר בפיג'מה   30 ביוני 2010 בשעה 10:42
      (#)

      אהלן בני,

      שאלה מצויינת. קודם כל אני מתרגש מאוד, מחכה כבר שהאיחוד יגיע… ובכל מקרה, אני פשוט זנחתי את יאהו כמעט לחלוטין. ועובד רק עם מיקרוסופט. לפי הדיווחים האיחוד יושלם בסביבות אוקטובר. שזה לא עוד הרבה זמן :)

      יהיה מגניב :)

  3. BOSS   10 ביוני 2010 בשעה 20:02
    (#)

    מתי הם מתאחדים? :O

    והמנוע חיפוש של מי ישאר בשמו הנוכחי?

    • אבי   11 ביוני 2010 בשעה 0:36
      (#)

      הם מתאחדים בסוף השנה או בתחילת השנה הבאה כל הקמפיינים של יאהו יעברו לאד-סנטר. (ידנית בעזרת כלי שהם מפתחים) המערכת של יאהו תסגר וכל התנועה של יאהו תחשף לאד-סנטר.

  4. אור   11 ביוני 2010 בשעה 11:38
    (#)

    פוסט מדהים, מידע מעולה.
    תודה.

  5. גבריאל   12 ביוני 2010 בשעה 16:46
    (#)

    הרמת כבר עשרות קמפיינים
    הרווחת, הפסדת, אתה עמוק בעסק
    אתה תורם מזמנך ומהידע שלך לקהילת הבלוג
    למה בעצם לא תציין מה המוצר שאתה מקדם?
    שקיפות מלאה
    מוצר אחד תציג לא בדיעבד
    ונראה שלב אחרי שלב את התהליך
    אני חושב שהארכיטקטורה של בניית קמפיין די ברורה
    ולא שונה בהרבה מפוסטים אחרים
    אבל לשים את האצבע על קמפיין מסויים והסיבות ללמה בחרת קמפיין זה?
    נראה לי פריצת דרך בבלוג

    אני מבטיח אישית לא לרוץ ולקדם את זה
    :)

    תודה

    • אבי   13 ביוני 2010 בשעה 13:16
      (#)

      גבריאל לדעתי אתה מפתח ציפיות לא רציונליות. אפשר לעשות case study על מוצר כלשהוא, (תבדוק ברשת כנראה שעשו כבר כאלה) אבל לגלות את כל הקלפים? למה שלא יעביר לך כסף ישירות לחשבון הבנק? תתחיל לעבוד, תבחר מספר מוצרים ותתחיל לקדם אותם ככה תראה מה עובד ומה לא ולמה. וגם אם כלום לא עובד אל תמשיך לנסות, משהו יעבוד בסוף. אני מניח שיש כמה מדריכים, ותוכנות שיכולים לעזור לך, אני במקום יגאל הייתי מעביר לך כמה המלצות עם קישור אפילייט, תשלם קצת למה לא? אין ארוחות חינם. וגם תלמד שבתחום הזה צריך להשקיע המון כל יום כל היום זמן וכסף והתנסות בלתי פוסקת. מתאים לך יופי לא מתאים לך גם יופי פחות מתחרה.

      • גבריאל   13 ביוני 2010 בשעה 13:27
        (#)

        אבי, לא הבנתי ממה אתה חושש?

        • אבי   13 ביוני 2010 בשעה 19:34
          (#)

          אני אישית למשל, לא הייתי מעוניין לחשוף מה שאני מפרסם ואיך כי מישהו יקח את זה ויתחרה בי. אני לא מייצר מיליונים רחוק מזה ואני בכלל לא אוהב שיווק, אבל אני מצליח לייצר הכנסה קטנה ומשתנה כתוספת להכנסה אחרת שלי.

          יכול להיות שמישהו חושב אחרת ממני וזה בסדר גמור.

          בהצלחה

          • המיליונר בפיג'מה   30 ביוני 2010 בשעה 10:46
            (#)

            שלום לשניכם,

            אני אשקול עם זה. כרגע אני עובד על ייצור מוצר זהה לזה שאני מקדם, אז יהיה לי פחות קשה לחשוף אותו, מאחר וזה יקדם את המוצר שלי והולך לייצר לי אפיליאייטס :) אז אני אחשוף ממש את כל הקמפיין.

            מה שכן נתתם לי רעיון כלשהו… מעניין מה אני אעשה איתו…

  6. דן   13 ביוני 2010 בשעה 9:12
    (#)

    כתבה מעניינת. אני מחפש בדחיפות רשת שותפים שיש בה לידים של אימייל – כלומר שמקבלים עמלה על הכנסת אימייל.
    אני רשום לקופיאק אבל הקמפיינים של האימייל שלהם הוא עם עוד פרטים כמו שם מלא וטלפון ואני מחפש רק שצריך להכניס אימייל.
    מישהו מכיר? יגאל? מישהו?

    • Johnny the Doe   14 ביוני 2010 בשעה 12:34
      (#)

      בדוק את Neverblue – יש להם הרבה email/zip submits (כמעט 300).

      • דן   14 ביוני 2010 בשעה 16:15
        (#)

        יגfiכן אבל אני רוצה להיות בטוח שיש להם את מה שאני מחפש – רק להזין את המייל ומקבלים עמלה!
        יגאל מה אתה יכול לתת לי תשובה בבקשה? כאן כמובן.

        • Johnny the Doe   16 ביוני 2010 בשעה 17:28
          (#)

          דן, מה שאתה מחפש זה email submit, זה המינוח שמשתמשים בו לסוג כזה של הצעות, ול-neverblue יש הרבה הצעות בקטגוריה הזו (שנקראת גם freebies), ובהזדמנות זו אעדכן – יש להם כרגע 380 הצעות מהסוג הזה.

  7. יעל   13 ביוני 2010 בשעה 10:54
    (#)

    מישהו מוכן אולי לומר לי איך מקדמים משהו דרך דיוור. זה פשוט נראה לי דרך "פישית" כזאת לקדם משהו. מישהו יכול לתת פרטים ספציפיים על איך עושים, מה כותבים ולמי שולחים? (איך בונים רשימת דיוור שתהיה רלוונטית..)
    תודה רבה.

    • גבריאל   13 ביוני 2010 בשעה 11:09
      (#)

      תקימי בלוג/אתר
      תני חינם תמורת רישום 10 טיפים איך להכין קפה ב-Ipad
      עכשיו כשאת יודעת שכל מי שנרשם גם אוהב קפה וגם יש לו -Ipad
      ויש ברשותך רשימת מיילים
      תתחילי לשלוח להם למייל הצעות (שאת כמובן מרוויחה כשותפה) לרכוש מכונות קפה, קפה איכותי, ספר מתכונים לקפה…
      ובמקביל אביזרי עזר ל-ipad כיסוי, מתקן לקריאה, מטליות לניקוי המסך…

      בהצלחה

  8. יעל   13 ביוני 2010 בשעה 11:29
    (#)

    תודה רבה גבריאל,
    חשבתי באמת על משהו כזה- יש לי בלוג בוורדפרס ורציתי להתקין בו טופס רישום, מישהו יודע אם אפשר ואיך עושים זאת? קצת הסתבכתי עם זה..
    תודה רבה!

  9. יעל   13 ביוני 2010 בשעה 11:54
    (#)

    חחח בדיוק רציתי לכתוב משהו על עניין החוקיות.
    נגיד שצברתי לי מכל מיני מקורות כמות של כתובות אי מייל. האם זה לא ספאם לשלוח להם מייל עם איזשהי הצעה? זה קצת לא חוקי, לא?
    עכשיו לגבי aweber והאתר השני- איזה שירות הם בעצם נותנים? הם מספקים טופס השארת פרטים או משהו כזה?
    אשמח להסבר קצר,
    וכמובן שאסתכל קצת באתרים שלהם בעצמי.
    תודה.

    • גבריאל   13 ביוני 2010 בשעה 11:57
      (#)

      צבורה של מיילים היא תאלץ אותך להוכיח שהם חוקיים.
      דרך האתרים ששלחתי לך יש רישומים מתועדים של נרשמים.
      כדאי לא להלאות את שאר החברים פה
      תוגלי לפנות אלי ולשאול
      אני אנסה לסייע בידך

      [email protected]

  10. יעל   13 ביוני 2010 בשעה 11:59
    (#)

    סבבה, אני דווקא לא חושבת שזה מלאה את החבר'ה בבלוג. אני חושבת שכולם יכולים ללמוד מההתכתבות הזו, אבל סבבה אכתוב לך במייל. תודה.

  11. רודני   13 ביוני 2010 בשעה 19:13
    (#)

    אהלן יגאל ,הכל טוב הכל יפה ,רק בעייה אחת ,גם יאהו עושים סלאפ ,עשו לי סלאפ לכל החשבון
    לפני שבועיים ,לכל החשבון ,לא לקמפיין ספציפי ,הטענה שלהם היתה שאין רלוונטיות בין מילות המפתח
    לבין עמודי הנחיתה (בפועל הם מאוד רלוונטיים) וסה"כ היו לי 8000 מילות מפתח (לא 60 אלף) והם עדיין עשו לי סלאפ ,לקח לי 8 מיילים והתחייבות למחוק את כל הקמפיין ולהתחיל מחדש עד שעשו לי אנ סלאפ

    ככה שלדעתי זה רק עניין של זמן (ליאהו לקח חודש וחצי) "לעלות" על הקמפיין ולעשות סלאפ
    אם כי יכול להיו שבאד סנטר זה שונה ,מעניין מה יקרה אחרי האיחוד ,וליעל היקרה ,אסור לך לשלוח מייל
    אלה אם הרשימה שלך והמיילים הם DOUBLE OPT IN ,כלומר נרשמו אצלך ונתנו לך אישור לשלוח להם ,לשלוח סתם למקבצי כתובות שיש לך זה ספאם

    בכל מקרה ,אחלה בלוג ואתר יישר כוח

    • אבי   13 ביוני 2010 בשעה 19:47
      (#)

      איך אתה בודק רלוונטיות של כל מילה ? איך יאהו בודקים רלוונטיות של כל מילה ? האם המלה צריכה להופיע באתר ? אם כן אתה צריך לפחות 8000 מילים בעמוד הנחיתה או כל המילים בקבוצה. כלומר אם אתה מחלק 8000 מילים לקבוצות של 200 נניח אז בכל עמוד נחיתה צריך שכל 200 המילים יופיעו לא ? אפשר לבדוק א זה בקלות בעזרת כמה שורות קוד. השאלה האם זו הבדיקה שיאהו עושים?

    • משהו   20 ביוני 2010 בשעה 19:53
      (#)

      אני שמעתי שגם אדסנטר עושים סלאפים

    • המיליונר בפיג'מה   30 ביוני 2010 בשעה 11:13
      (#)

      אהלן רודני,

      צר לי לשמוע, אך זו האכזריות בתעשייה שלנו, אין שום דבר ודאי… גם לי הדברים הללו קוראים, גם אני הצלחתי להשיג Ban בחשבון של ADCENTER, לא של גוגל, של אדסנטר. כך זה, נופלים וקמים.

      בהצלחה בהמשך…

  12. ערן   14 ביוני 2010 בשעה 13:34
    (#)

    איך מגדירים 6 חודשים אחורה? אצלי האופציות הן יום, שבוע או 30 יום

  13. חוויאר   14 ביוני 2010 בשעה 14:41
    (#)

    יגאל או מישהו אחר, האם קיבלתם פעם מייל מאדוורדס בכותרת:
    Final Warning: Your Google AdWords account has multiple violations

    עם דרישות לא הגיוניות, לשינוי האתרים?
    אין לי איך לשנות את האתרים באופן שהם רוצים, כי אני חושב שהם כבר עומדים בדרישות המעורפלות שלהם , ובכל זאת הם אומרים שלא יעזור לי להפסיק את הקמפיינים שבעייתיים, ושאם אני לא אשנה הם יסגרו לי את כל החשבון (שקיים כבר כמה שנים טובות), לרבות הקמפיינים שאין להם איתם בעיה.

    מה עשיתם?

    ומה קורה כשהם סוגרים את החשבון? לפי איזה מידע אני לא אוכל לפתוח שוב חשבון חדש?
    האם כרטיס אשראי חדש לא יעזור? אם לא, איך בעצם הם עולים על זה?

    ואם התכתובות שלי איתם לא יעזרו, האם פשוט כדאי לסגור בעצמי את החשבון,
    ואז לפתוח חשבון חדש, אולי אפילו עם אותו כרטיס אשראי (כי הוא לא ברשימה השחורה עדיין, לא?),
    ובו לפתוח שוב את הקמפיינים שאין לגוגל בעיות איתם… וככה אני לא אסתכן..

    מה אתם חושבים?

    • משהו   14 ביוני 2010 בשעה 20:14
      (#)

      יש לך מזל. לי הם סגרו את החשבון בלי התראה, כלום. יום בהיר אחד – כלום לא פועל. אף אחד לא מתייחס אלייך. לא עונה לאמיילים – כלום. מקווה שיום אחד משהו יפרוץ לחשבונות האדוורדס שלהם ויעשה שם בלאגן מטורף ככה שהם יאלצו להתחיל מגיבוי ישן – להחזיר מאות מיליונים (כסף קטן בשבילם) ומגל תביעות שיטביע אותם (או לפחות יאלץ אותם לשלם מיליארדים ולשנות את המדיניות השחצנית שלהם)

      • המיליונר בפיג'מה   30 ביוני 2010 בשעה 11:16
        (#)

        אהלן חוויאר,

        זה קשה מאוד לבטל באן של גוגל. לפחות בדרכים הישרות והנהוגות בעולם העסקים. קשה לי לייעץ לך בהקשר הזה… אני ממש רוצה לעזור אבל לא יודע איך.

        אולי לעשות Delete לחשבון ולפתוח חדש, אבל אני באמת לא יודע….

        שיהיה בהצלחה.

  14. אסף הנעמן-הלל   14 ביוני 2010 בשעה 15:28
    (#)

    אהלן יגאל
    הפוסט כרגיל נהדר ומעשיר ובעל ערך…
    הזכרת לי למה אני באופן אישי נוטה לפאן אחר בתחום השיווק באינטרנט
    ופחות להקמת קמפיינים PPC ותוכניות אפילייט

    נכון, זו בחירה אישית ותמיד טוב לדעת
    כנראה שלא כולם נולדו אנליטים עם חיבה למספרים …
    תודה

  15. שלומי   15 ביוני 2010 בשעה 23:29
    (#)

    יגאל שלום רב,
    רציתי רק לשאול אם יש חברות שמקיימות תוכניות שותפים ולהם קמפיין מוכן עבורי כך שכל מה שישאר לי הוא להפיץ אותו.אשמח מאוד לקבל ממך תשובה.בתודה שלומי:)

  16. יעל   16 ביוני 2010 בשעה 14:26
    (#)

    הי יגאל,
    כן.
    יש את רשתות השותפים הישראליות. וויסל וקליקאון.

  17. יעל   16 ביוני 2010 בשעה 14:27
    (#)

    סליחה, התכוונתי הי שלומי- ההודעה הייתה לשלומי… :)

  18. מרוולס   17 ביוני 2010 בשעה 16:19
    (#)

    פוסט טוב, חבל שנגמר הגל של אדוורדס כבר (-:

    ולדניס בהחלט יש אחלה בלוג

  19. PGGM   17 ביוני 2010 בשעה 20:43
  20. רות יריב   20 ביוני 2010 בשעה 21:56
    (#)

    אשמח לשיתוף פעולה לשיווק שותפים בספרדית ופורטוגזית
    אני דוברת את שתי השפות על בוריין ומכירה את המנטליות של הלקוחות, הצד החלש שלי הוא הצד הטכני
    האם מישהו מעוניין?

  21. גולד לייבל   21 ביוני 2010 בשעה 11:19
    (#)

    אחלה ארכיטקטורה.
    פוסט טוב, מזכיר את ימיו הראשונים של הבלוג (:
    בהצלחה ותעדכן התפתחויות.

  22. robiz   27 ביוני 2010 בשעה 5:29
    (#)

    או לא ,עכשיו קיבלתי הודעתה מיאהו לגבי האיחוד שלהם ,מעניין אם זה ישנה את ה T.O.S
    נחכה בקוצר רוח ל announcement הבא

  23. שרון   6 ביולי 2010 בשעה 1:50
    (#)

    הי.. אני ממש מרותק לכתבות שלך…כל הכבוד

    יש לי שאלה לגבי ריבוי חשבונות באדוורס.
    האם זה בסדר מבחינת גוגל(אדוורדס) אם אני מקדם את אותה מילת חיפוש עם מספר חשבונת אדוורדס כדי להפגין נוכחות. ואם כן, מה הדרך הנכונה לעשות כן. ואם לא אז מה נכון לעשות.
    תודה
    שרון

  24. כדור השלג   9 באוקטובר 2010 בשעה 10:58
    (#)

    היי יגאל, זה כבוד גדול לתת לי במה דרך הפוסט הזה!
    אני לא זוכר במה זכיתי לכבודך, על זה אומר לך תודה רבה ומעריך את זה – אגב איך הולך לך עם הקמפיינים בבינג?

    נ.ב – אני יודע שזה מאוחר מדי להגיב, אז על זה אומר עדיף מאוחר מאשר אף פעם.

    סוף שבוע נפלא.

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!