איך הפסדתי אתמול $340.32

לאחר שראיתי זמנים יפים מאז ספטמבר, ולא היה לי אף יום מופסד מאז, יתרה מכך, רוב הימים שלי במיוחד בחודשיים האחרונים היו ימים של 4 ספרות, הגיע הזמן מבחינתי לחוש שוב את התחושה המרה של להפסיד כסף. טוב, אולי כך חשבתי, כי היא לא כל כך מרה. כבר נהייתי די אדיש לדברים האלה, היו לי ימים שהפסדתי יותר.

אני חושב שהתכונה הזו, של להתייחס לכסף באדישות היא אחת התכונות החשובות ביותר למשווק שותפים בפרט, ולאיש עסקים בכלל. כמו שאני לא מפיק מסיבה בכל יום שאני מרוויח 4 ספרות (כלומר, כבר לא מפיק מסיבה…), אז גם לא צריך להתבכיין על זה שהפסדתי כסף (יותר נכון, כבר לא צריך להתבכיין…).

הכי חשוב בסופו של דבר זה ללמוד למה הפסדנו את הכסף, וברגע הזה, הכסף המופסד מקבל הרבה יותר ערך מאשר הסכום המדובר.

במקרה שלי…

יכול להיות שעשיתי מזה קצת דרמה, כי במקרה שלי ההפסד היה בכוונת תחילה. זה מצחיק, כשהייתי שבוע בוגאס, הפסדתי רק $20 על הימורים, וזה גם היה בגלל שקיבלתי משקאות חינם (מי שיושב על מכונת מזל מקבל שתייה חינם), אז הסכום התקזז. וכאן ביום אחד הפסדתי הרבה מאוד כסף, כי זה לא רק הכסף שהפסדתי, זה גם הכסף שלא הרווחתי, אז מדובר על הרבה יותר ממה שכתבתי.

אבל סתם בשביל להרגיע אתכם, ההפסד הזה נעשה בכוונה. בפוסטים מוקדמים כתבתי שקיבלתי אשראי גבוהה מאוד מאדוורדס, העניין הוא שהחשבון שאני מעביר לתכנית האשראי שלהם הוא Pre-Paid (שאגב, פעם חשבתי שזה רעיון טוב חשבון Pre-Paid, היום אני חושב שזה רעיון רע!). אז לפני שהם מעבירים לי את החשבון, נשאר לי שם קצת כסף, יותר נכון מעל $1000 אז החלטתי שזה יהיה תקציב נחמד לניסויים מעניינים. אז עשיתי כמה ניסויים מעניינים, שעלו לי בהרבה כסף באופן חד פעמי. נוסף על כך שהפסדתי את הכסף הזה, אני גם הולך להפסיד עוד קצת כסף, בגלל שכאשר החשבון משודרג לתכנית האשראי, יש הפסקה של יומיים. אבל ניחא, אני מתייחס להפסד הזה (או יותר נכון לחוסר הרווח) כריבית שאני הולך לשלם על האשראי Net+45 שלהם.

ואם בניסויים מעניינים עסקינן?

ניסוי מעניין הוכיח שקליקים בדיירקט לינקינג, עם QS גבוהה יותר יקרים מאשר קליקים עם עמוד נחיתה ו-QS נמוך יותר טיפה. הכיצד? יש לי כמה השארות, אבל אני מניח שאתם מבינים לבד למה. אז אם אתם בקטע של לחסוך זמן, וכסף, תשלמו למישהו סכום סמלי שיבנה לכם עמוד נחיתה. הרי בדיירקט לינקינג גם כך תבזבזו את זה על ההפרש בקליקים בין עמוד נחיתה לדיירקט לינקינג.

אני עדיין ממליץ שכל אחד יבנה לעצמו את עמוד הנחיתה שלו…

בהצלחה.

50 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אלון   29 בינואר 2009 בשעה 1:07
    (#)

    היי,

     

    מעניין אותי לדעת האם אתה מייחס את זה לכך שכאשר ישנם מספר קמפיינים מצליחים אז יש נטייה להתעצל ולהשקיע פחות ביסודות? אולי התנאים הופכים לקשים יותר בשל תחרות גוברת שקשורה אולי גם במצב הכלכלי?

     

    בכל מקרה, אני מקווה ומאחל שהרווחים יגדלו ומהר.

    • המיליונר בפיגמה   29 בינואר 2009 בשעה 2:06
      (#)

      אהלן,

      אתה קראת את הפוסט עד הסוף?

      בעיקרון, אני הוא זה שגרמתי למצב בכוונת תחילה, כי היה לי כסף לבזבז לפני שאני עובר ל-Adwords Invoicing, אז העדפתי לערוך בו ניסויים מאשר סתם לשרוף אותו.

      בעקרון, ברגע השדרוג של החשבון שלי יסתיים, אני אחזור לרווחים הרגילים שלי. זה יקרה עד יום שישי….

  2. FreedomGosu   29 בינואר 2009 בשעה 2:32
    (#)

    340.32 ואתה בוכה? אתה צריך לקרוא את הפוסט הראשון שלי, שם כתבתי כיצד הפסדתי 1000$ ביום, זה היה קשה :)

     

    וכן אני מבין אותך, כדי להיות עשיר ביותר צריך להיות עדיש מאוד לכסף, אני נפרד באדישות מסכום קטנטן כל יום בשביל הניסויים שלי, וכשהם מגיעים למספיק קליקים של PPC ואין מכירה אני פשוט נפטר מה"נטל".

     

    דפי נחיתה זה החלק הכי מעצבן, אני משקיען מטבעי, ואם דף נחיתה לא יוצא פרפקט הוא לא יוצא, אני חייב להוריד את הרמה ברגע של הניסוי, אולי בעתיד כשההצעות יקנברטו אני אשקיע יותר…

    • המיליונר בפיגמה   29 בינואר 2009 בשעה 2:45
      (#)

      אני לא בוכה,
      אני מדווח,
      היו לי ימים עם הפסדים גם של יותר מאלף.

      ולגבי עמוד נחיתה, דווקא נראה לי שהפרפקציוניזם שלך זה הנטל. תשקול לעשות דברים מצויין אבל לא מושלם.

      • FreedomGosu   29 בינואר 2009 בשעה 14:23
        (#)

        סתם צחקתי בקשר ל"בוכה" :)

         

        וכן זה דיי הגיוני שעדיף לשחרר עמוד "בינוני" מהר מאשר לשחרר עמוד "פרפקט" רק אחרי איזה חודש :) תודה.

  3. שי   29 בינואר 2009 בשעה 12:20
    (#)

    הלו פיג'מה.

    ישר כוח הבלוג שלך על הכיפק ופשוט תענוג לקרוא בו.

    שאלה קטנה.

    מאחר ואני עוקב אחרי הבלוג שלך בהתחלה שיבחת את ה Pre-Paid ואילו עכשיו אתה מציין שהרעיון רע.

    חיפשתי את השינוי בבלוג שלך אבל לא נראה כאילו הרחבת על הנושא אי פעם.

    תוכל לפרט למה שינית את דעתך בנושא ה Pre-Paid Post-Pay?

     

    תודה 

    שי

    • FreedomGosu   29 בינואר 2009 בשעה 14:21
      (#)

      בתחום הזה של קידום תוכניות שותפים אתה מקבל את הכסף בשוטף + החיים שלך, עד שמגיע אלייך הכסף אתה כבר יכול לפשוט רגל.

       

      אז.. מומלץ לשלם במועד כמה שיותר מאוחר(POST PAY), ולשחק בנתיים עם כסף ש"עדיין לא בזבזת" מכיוון שעדיין לא שילמת אותו לאותה רשת פרסומית.

    • Alex   29 בינואר 2009 בשעה 21:22
      (#)

      היי,

       

      אם כבר תענה לו על הפרי או פוסט פייד… אז גם לי 2 שאלות בנוגע למשהו שראיתי קודם:

       

       

      1. מה דעתך על חשבון אדוורדס בשקלים (מה היתרונות בחשבון דולרי מול שקלים)? (זה משהו שראיתי בתגובות פה, לא מזמן)

       

      2. האם, לדעתך, עדיף להגדיר באדוורדס time zone של ישראל או של הרשת שאתה עובד איתה הכי חזק? (ראיתי איפשהו בחוץ רעיונות הזויים בעד ונגד)

       

       

       

      תודה,

      אלכס

       

       

      • אנונימית   31 בינואר 2009 בשעה 14:16
        (#)

        לגבי חשבון בשקלים, אני יכולה לענות לך מהניסיון שלי: בהתחלה, באמת היה לי חשבון בשקלים אבל הבעיה היתה שגיליתי שאני משלמת הרבה כסף על עמלות המרה לדולרים.

        בנוסף, התקבולים הם ברובם דולריים (אני עובדת בעיקר עם קליקבנק ו-CJ) ואז היתה לי עלות נוספת של המרת המט"ח לשקלים ע"י הבנק.

        מאז, עברתי לחשבון אדוורדס דולרי. זה הרבה יותר פשוט לדעתי וחוסכים את כל העמלות המעצבנות האלה

         

        לגבי ה- Time Zone – אני חושבת שזה לא ממש משנה וזה עניין של נוחות. בגדול, עדיף שהזמן יהיה אותו זמן של קהל המטרה הגדול ביותר שלך (ולא של תוכנית השותפים). אם קהל המטרה העיקר שלך נמצא בישראל – נוח יותר שה- Time Zone יהיה מקומי. אם קהל המטרה שלך נמצא בארה"ב – אז נוח יותר שה- Time Zone יהיה של פסיפיק או ניו יורק.

        לא נראה לי שיש עוד אספקט חוץ מנוחות בקביעת מועדי המודעות.

         

        בהצלחה לכולנו

        • Alex   31 בינואר 2009 בשעה 15:41
          (#)

          אז אני מניח שיש לך חשבון דולרי בבנק וכרטיס אשראי שקשור לחשבון זה?

           

          • אנונימית   2 בפברואר 2009 בשעה 18:37
            (#)

            לא מדובר בכרטיס מיוחד או משהו.

            אותו כרטיס אשראי: אם החיוב בדולרים – יורד מהחשבון הדולרי. חיוב בשקלים – יורד מהחשבון השקלי. פשוט מאוד!

            • המיליונר בפיגמה   3 בפברואר 2009 בשעה 16:26
              (#)

              שלום לכולם ותודה לכל השואלים והעונים,

              בעניין הפרי-פייד, זה פשוט סיוט לזכור לשלם כל פעם על הפרסומות. כשהיה האפיליקון שכחתי לשלם, וחצי יום לא רץ לי. מעבר לזה, שאחרי זה כשרוצים להתקדם לאינווייסינג זה בעייתי, והסיבה השלישית היא, שה$500 קרדיט שגוגל נותנים בפוסט פיי, באמת עוזר.

              היתרון היחידי בשימוש בשקלים הוא של גוגל, לנו לא משתלם לעבוד בשקלים, בגלל שכל הבנקים שאני מכיר עדיין מיחסים לכסף חשיבות דולרית, כי הוא בא מחול. לכן משלמים עמלה כפולה על המרה, אחת לגוגל ואחת לחברת האשראי.

              אני מעדיף לעבוד עם הטיימזון שלי לפי הרשתתות בהם אני עובד, הרבה יותר נוח…

              בהצלחה.

  4. יניב   29 בינואר 2009 בשעה 18:50
    (#)

    מה ההשערה שלך לגבי:

    שקליקים בדיירקט לינקינג, עם QS גבוהה יותר יקרים מאשר קליקים עם עמוד נחיתה ו-QS נמוך יותר טיפה?

    תודה.

    יניב

    • המיליונר בפיגמה   3 בפברואר 2009 בשעה 16:30
      (#)

      אתה משלם יותר מידי בגלל התחרות על הדומיין. יש רגולציית בידים. יכול להיות שיהיה דומיין שיהיו עליו מאות מתחרים, אבל גוגל לא יוכלו להרשות לעצם לקחת את הביד לכולם כי זה יהרוס את התחרות. ומה שרווחי לגוגל זה התחרות, לא משווק כזה או אחר שמשלם להם כסף.

      בהצלחה.

      • מישהו אחר   3 בפברואר 2009 בשעה 16:55
        (#)

        אולי במילים אחרות הLPQ של עמוד המרצ'נט נמוך יותר, בגלל שהוא עמוד שמשתמשים בו הרבה אפיליאטס. ובגלל זה השקלול של הQS לא באמת גבוה יותר…

         

        אז המחיר עולה…

        דעתך?

  5. אנונימי   29 בינואר 2009 בשעה 21:01
    (#)

    שלום פיגמסי'ת ,

    אני רוצה להבין את כל הקטע של אפילייטס , 

    לא הבנתי את הקטע באפילייטס, מהיכן אתה מקבל סכומים כאלו ליום? ממה?

    אתה מתעסק עם google adsense אך לא ראיתי פרסומת אחת שלהם באתר שלך, הכיצד אתה מרוויח מהאתר שלך כסף בכלל?

    תודה על התשובות מראש :)

    • אנונימי   29 בינואר 2009 בשעה 21:06
      (#)

      עם עצלנות כזאת, אתה לא תבין אפיליאייטס וגם לא שום דבר אחר בחיים. יש לך פה בלוג שלם עם עשרות פוסטים ואלפי תגובות על שיווק שותפים ואיך להרוויח כסףומהאינטרנט ובמקום לקרוא אותם אתה מצפה לאיזה סיכום פלאים. בחיאת רבאק, תקדיש שעתיים שלוש ותתחיל ללמוד….

  6. אנונימי   29 בינואר 2009 בשעה 21:10
    (#)

    לא ביקשתי סיכום, ביקשתי להבין את הקטע : ממה ואיך.

     

    • אבי   29 בינואר 2009 בשעה 23:12
      (#)

      1. אתה בונה אתר אינטרנט בתת-נושא כלשהו. (למשל נעלי בית לגברים)

      2. אתה מחפש חנויות שמוכרות נעלי בית ויש להם תוכנית שותפים.

      3. אתה נרשם ישירות לחנות או דרך רשת שותפים (שזה אוסף תוכניות שותפים במקום אחד)

      4. אתה מכניס פרסומות (שאותם אתה מקבל מתוכנית השותפים, נניח באנרים)

      5. אתה דואג לתנועת גולשים לאתר שלך, שמתעניינים בתת-הנושא שבחרת.

      6. התוכן של האתר אמור לכוון לכך שהגולשים ילחצו על הפרסומת

      7. חלק מאותם גולשים שלחצו על הפרסומת קונים נעלי בית.

      8. אתה מקבל עמלה על כל קניה לפי מה שסוכם בתוכנית השותפים בדרך כלל מדובר על אחוזים ממכירה.

       9. אם הצלחת למכור (עבור החנות) 1,000 זוגות נעלי בית וקבלת $20 על כל זוג נעליים הרווחת 20,000 $ ברוטו. 

       

      זהו. זה לא פשוט כמו שזה נשמע… ויש עוד לא מעט פרטים שצריך לדעת.

       

      תקרא, תלמד ובעיקר תהיה מוכן להפסיד קצת כסף כדי לנסות.

       

      בהצלחה!

       

  7. דניאל   30 בינואר 2009 בשעה 0:00
    (#)

    למה צריך בכלל עמוד נחיתה? למה לא להפנות את הלקוח ישר לעמוד של הקנייה. בשביל מה צריך את כל הכאב ראש הזה?

    • אבי   30 בינואר 2009 בשעה 1:31
      (#)

      אחת הסיבות היא שאתה יודע לשכנע טוב יותר את הלקוח ואז הוא מגיע לעמוד הקניה עם כרטיס האשראי ביד. אבל אני מניח שזה לא תופס במקרה שלך (גם לא במקרה שלי…) אז אתה יכול ליצור עמוד נחיתה עם מספר מוצרים דומים ומתחרים עם השוואות כדי שהלקוח יבחר לו – זה יותר טכני.

       

      אתה יכול להפנות ישר לעמוד הקנייה אבל בתוצאות החיפוש בגוגל הוא מרשה רק URL אחד ממפרסמים שונים, כלומר אם אתה ואני נפרסם את אותו מוצר בקישור ישיר ואני ישלם 0.5 $ לקליק בעוד אתה מוכן לשלם 0.30 $ לקליק אז רק אני יופיע בתוצאות החיפוש בהנחה שהמודעות של שנינו טובות ורלוונטיות לעמוד הנחיתה. אם אתה רוצה גם להיות בתוצאות אתה תצטרך להעלות המחיר ואם לי זה ישתלם אני יעלה יותר… = מלחמת מחירים עד שזה יפסיק להשתלם לשנינו ונתחיל לחשוב על עמודי נחיתה…

    • בוריס   30 בינואר 2009 בשעה 1:50
      (#)

      אם אתה מקדם מוצרים ב seo אתה צריך עמוד נחיתה כי גוגל ומנועי חיפוש אחרים מזהים הפניה ישירה של אפיליאייט ואז הסיכויים שלך להתברג בעשיריה הפותחת יורדים לאפס. אם אתה מקדם מוצרים ב ppc אתה צריך עמוד נחיתה מהסיבות שהוזכרו ע"י אבי. אם יש לך אתר או בלוג נישה שאתה רוצה לשים בו לינקים, אתה לא צריך עמוד נחיתה. פשוט תפנה למוצרים או לידים טובים שיודעים למכור את עצמם.

    • אנונימית   31 בינואר 2009 בשעה 14:24
      (#)

      חוץ מכל הסיבות שצויינו ע"י אבי ובוריס, סיבה נוספת היא איכות דף הנחיתה של הספק.

      לפעמים מדובר במוצר ממש טוב אבל דף הנחיתה של הספק ממש גרוע.

      מכיוון שבשיווק עסקינן, לעיתים דף הנחיתה (עיצוב, תוכן, אלמנטים וכו') קובע אם הלקוח הפוטנציאלי ירכוש את המוצר או לא.

      אם אתה מאמין במוצר ואתה חושב שאתה יכול לשווק אותו בצורה טובה יותר – אתה יכול לבנות דף מוצלח משלך ולהגדיל את אחוז ההמרה באופן משמעותי.

      • אנונימי   31 בינואר 2009 בשעה 15:16
        (#)

        נדירים המקרים שבהם מוצר טוב יהיה עם דף נחיתה גרוע. אם מפתח המוצר לא השקיע בדף הנחיתה תיקחו את זה כרמז רע שסביר להניח שהוא לא השקיע גם במוצר עצמו.

        • אנונימית   2 בפברואר 2009 בשעה 18:50
          (#)

          מה זה דף נחיתה מושקע? לא כל דף נחיתה "מושקע" אכן עושה את העבודה.

          לדעתי, לא תמיד יש קשר בין רמת ההשקעה בדף לבין איכותו.

          כבר יצא לי לראות דפים "מושקעים" אבל לא ממש היה מובן למה התכוון המשורר…

    • המיליונר בפיגמה   3 בפברואר 2009 בשעה 16:31
      (#)

      אם אתה מצליח להרוויח כסף מקישור ישיר ולהיות מבסוט מזה, אז כל הכבוד, ותשאר עם מה שעובד לך.

  8. יגאל   1 בפברואר 2009 בשעה 15:31
    (#)

    היי יגאל

     

    תגיד, פיספסתי או שלא העלת בסוף את המצגת שלך לבלוג ?

     

    שאלה שמעניינת אותי, המצב במשק משפיע על ההכנסות/רווחים של אפילייטס בכללי ?

    אתה רואה או מרגיש שינוי או ירידה ? אם לא אצלך אז אולי אצל אחרים שאתה מכיר ?

     

     

     

    תודה :-)

  9. USB Flash Disk   1 בפברואר 2009 בשעה 16:56
    (#)

    יגאל, שאלה

    איפה אתה מוצא איזה מוצרים לשווק 

    אירגנתי לי איזה תקציב עכשיו, ופתאום הגעתי למסקנה שאני לא יודע מה לשווק

    אני מפחד לבזבז את כל התקציב על מוצרים לא מוכרים.

     

    יש לך איזה רעיון ?

    איך אני יודע איפה למצוא את המוצרים שחמים ואין להם הרבה תחרות יחסית ?

    איך אני יודע מה יילך בזמן הקרוב ?

     

     

    תודה

    שלומי

    • אנונימי   1 בפברואר 2009 בשעה 23:38
      (#)

      אין דבר כזה מוצר חם שאין לו תחרות. אם מוצר חם יהיו הרבה אנשים ישווקו אותו והמבחן שלך כאפיליאייט היא למצוא דרכים יצירתיות לשווק אותו. או לחלופין להבין מתי מוצר חם כאשר משווקים אותו רק מספר קטן של אנשים. יש בקליקבנק מוצרים שאנשים התחילו לשווק אותם כשהגרביטי שלהם היה נמוך מאוד ועשו עליהם מאות אלפי דולרים רווח. דוגמא לכך היא האיבוק המפורסם של שימוש במים להנעת רכב. היום זה כבר לא יתפוס כי התחרות על בידים רלוונטים היא ענקית.

  10. קרן   2 בפברואר 2009 בשעה 10:01
    (#)

    אלפי סליחות – אני מחפשת **דחוף** מורה פרטי לכל הנושא של ה- affiliates – האם תוכל להפנות אותי למישהוא מנוסה או למקום שבו אני אוכל לפרסם איזו בקשה – אני לא יודעת מה המקום הנכון לעשות את זה.רק לא לשלוח אותי לקורסים ציבוריים – זה לוקח המון זמן ואני חייבת להתקדם*עכשיו*. אני מנסה לבד אבל יד כך כך הרבה חומר!!

    ד"א – ראיתי אותך בכנס שהיה בשפיים לפני כחודשיים-שלושה – וכל הכבוד לך. קוראת גם את הבלוג שלך באופן קבוע.

    תודה מעומק הלב וסליחה שוב שהתפרצתי לכאן. (אני מניחה שתרצה למחוק, אבל אשמח את ענה לי ישירות? תודה).

     

    קרן

  11. אנונימי   2 בפברואר 2009 בשעה 15:46
    (#)

    את צריכה להתמקד! במקור אחד או שניים טובים, אני לא חושב שיש לזה מורה פרטי (למרות שזה יכול להיות רעיון מעולה), ההמלצה שלי היא אלייך (למרות שלא שאלת אותי) היא לקרוא את הספר:

    High Performance Affiliate Marketing

    של ג'רמי פאלמר, חפשי אותו בגוגל הוא ספר מעולה וחינמי.

    או אפילו עדיף את הספר Adwords Secrets של י.קורן שהוא מדריך הכי מקיף שאני מצאתי בעברית, ממש הכול מ-א' ועד ת' בצורה פשוטה שילד קטן יכול להבין בקלות, חיפשתי המון חומר בעברית אבל פשוט אין, לא ספרים (היה אחד אבל הוא ישן וממש לא מעודכן) ולא איבוקים

     

    החיסרון של Adwords Secrets הוא המחיר, 335 שקל או 80$ שזה לא זול, קניתי אותו אתמול ובינתיים הוא עושה רושם מצויין.

     

    וזה די מיידי כי הספרים הללו קלילים ואפשר לסיימם בשלושה-ארבעה ימים בלבד וישר להתחיל ליישם או אפילו תוך כדי קריאה.

     

    בהצלחה

    • דני   2 בפברואר 2009 בשעה 22:44
      (#)

      לא כדי להשקיע בקניית ספר כי התחום דינמי ומשתנה כל הזמן. אם את רוצה ללמוד ולהישאר מעודכנת תקראי את הבלוג הזה מהתחלה ועד הסוף, ותקראי פורומים רלוונטים כמו wickedfire

       

      מנסיון, תגובה אחת של אדם חכם שם יכולה להיות שווה לך אלפי דולרים.

    • אנונימוס   2 בפברואר 2009 בשעה 23:16
      (#)

      מצטרף בחום להמלצה.

      AdWords Secrets מפורט וממצה ביותר בעברית פשוטה ומובנת.

      קניתי אותו כבר לפני חודש והוא עשה פלאים לחשבון האדוורדס שלי.

      המחיר ממש לא יקר. הוא יחזיר את עצמו תוך ימים ספורים בכסף שתחסכי באדוורדס.

      • קרן   3 בפברואר 2009 בשעה 10:40
        (#)

        תודה לכל מי שענה!!

        אבדוק את הספרים למרות שכבר הורדתי את ה ה- super affiliates handbook וגם הוא די מפורט – אבל גיליתי שאיכשהוא אני נתקעת…ולכן רוצה מישהוא לידי לכמה פעמים. כך גם עשיתי במכירות ebay ואחרי כמה שיעורים המשכתי בביטחון :-)   חבל שאין מורה פרטי…הגוף היחידי שמלמד את זה לוקח היום למעלה מ- 4000 ש"ח (7 שיעורים אני חושבת) וזה לוקח למעלה מחודשיים לסיים ללמוד – too slow for me.

        שוב תודה!

         

        קרן

        • המיליונר בפיגמה   3 בפברואר 2009 בשעה 16:39
          (#)

          זה נשמע כאילו את מתפלאת שהקורס עולה כל כך הרבה,
          לפי דעתי אם את מחפשת מורה פרטי טוב ולא סתם איזה שרלטן, הוא יקח יותר על 7 שיעורים.

          איזה דברים את חושבת שמורה פרטי ילמד אותך? אני מבטיח לך שהוא לא יחשוף לך שום סוד שלא ידוע עד כה…

      • אנונימי   3 בפברואר 2009 בשעה 16:30
        (#)

        קניתי את הספר והוא לא רע אבל לגמרי מיושן. הדברים שנאמרים בו היו נכונים לפני שנה שנתיים אבל לא היום. אין בו שום דבר על משא ומתן מול בנקים ועל הגדלת מסגרת אשראי ואין בו שום דבר על השינויים שגוגל ערכו בשנה האחרונה. בתחום הזה עדיף להישאר עם פורומים ובלוגים, ספרים מודפסים זה בזבוז זמן וכסף.

        • אנונימי   4 בפברואר 2009 בשעה 6:36
          (#)

          זה לא ספר מודפס זה איבוק ככה שלא נראה לי שהבנת על איזה ספר מדובר…

          • אנונימי   5 בפברואר 2009 בשעה 0:21
            (#)

            הספר לא גרוע ולא מיושן אבל בהחלט מיותר לפי דעתי.

  12. אבי   4 בפברואר 2009 בשעה 9:01
    (#)

    מי מרים את הכפפה?

    אני עוקב די הרבה אחרי הנושא של אפילאייט והבלוג כאן. בניגוד לכל אלה ששואלים כאן שאלות איך להצליח בשיווק ולעשות כסף כאפילאייט, ההבדל הוא שאני מתעניין יותר מהצד השני כבעל המוצר ולהנות מהיכולות שלכם ולא בלהיות אפילאייט. מעניין אותי ליצור קשר עם תותח אפילאייט בכדי להבין מה האפשרויות ומה לעשות בשביל לקדם מוצר/שרות ע"י אפילאייטס, ושאולי יחליט "לטפל" בזה בעצמו. מי שמעוניין יכול לפנות אלי באימייל [email protected] . אני מעריך שיש לי מוצר שיכול להיות להיט לא רע בכלל, הוא מוצר חובה לכל עסק בארה"ב ואין לי שום מתחרים בשוק! מי שירים את הכפפה כנראה לא יתחרט.

    • אנונימי   4 בפברואר 2009 בשעה 19:19
      (#)

      סלח לי

      אבל בתור מישהו שקצת התעסק עם הון סיכון להגיד אין לי מתחרים ושהמוצר הוא חובה זה פשוט בדיחה…

      תמיד יש מתחרים. תמיד.

      תמיד יש מוצרים תחליפיים.

       

      אם הטענה שלך נכונה – בתיאוריה – לא היה קם שום עסק בארה"ב ,  כי המוצר שלך הוא חובה ואין לך מתחרים…

       

      אז תעשה טובה,

      תעשה תוכנית עסקית כמו שצריך ואל תבלבל את המוח.

       

      • אבי   5 בפברואר 2009 בשעה 6:28
        (#)

        אני  סולח למרות שלא היית נחמד אלי כ"כ.

        היות והשתלחת בי, אני מרשה לעצמי כן לבלבל לך את המוח ואפרט כמה מילים על המוצר.

        מדובר בשירות לסליקת כרטיסי אשראי Credit Card Processing שכל עסק חייב את זה לעצמו שכרגע נעשה כאן בארה"ב בתיווך של Merchant Services שאתה לא יכול לעקוף אותם והם גובים עמלה ממש לא קטנה. זה שירות חובה לכל בעל עסק? כן. אז לא הגזמתי?

        אם יש חברה (ולטענתי היא היחידה בארה"ב, ואתה מוזמן לבדוק ולהפריך את דברי)  שמאפשרת לכל עסק בכל גודל גם הקטן ביותר, לסלוק כרטיסים ישירות (Direct Processing כפי שהענקים עושים) ובלי שירותי תיווך  ולשלם אך ורק את אותה עמלה בסיסית שויזה ומאסטרקארד גובים ללא שום עמלה נוספת כמו discount fee, שזה למעשה בדיוק כמו שוול-מארט, גאפ, טויס-אר-אס וענקים אחרים משלמים, אז אין לזה מתחרים? הגזמתי? נראה אם אתה מסוגל למצוא מתחרים ואז תעיר לי האם לבלבל את המוח ותייעץ לי על תוכניות עסקיות.

        האם זה יכול להיות להיט? כן. תראה לי עסק הכי קטן שכמעט ולא מקבל כרטיסי אשראי ושלא מוכן לחסוך 100$ עמלה בחודש או עסק ממוצע  שלא ירדוף אחרי חברה בשביל לחסוך 5 ספרות ויותר בשנה!

        אני רק יכול להעיר (גם אם קצת בציניות) שאני יכול להבין מה לך ולקרנות הון סיכון. ישנם אנשים שחושבים שהם יודעים הכל והעולם ממש זקוק לחוכמה שלהם… עד כדי כך שהם מרשים לעצמם להביע דעה (כשאין להם…)

        האם אפילאייט זו הדרך הנכונה? אני לא יודע, אני חושב שכן. אבל בניגוד אליך, אני מוכן לשמוע מאנשים אחרים שאולי לא יותר חכמים ממני, אבל יודעים יותר ממני בתחום.

        עכשיו תעשה גם אתה טובה. לך ללמוד משהו על התחום ותחזור להתנצל ולתקן את התגובה שלך.

      • אנונימי   5 בפברואר 2009 בשעה 6:50
        (#)

        וואלה איך קלטתי את הדו-שיח הזה בפוקס אני מכיר את האימייל הזה מאיזשהוא מקום
        אנונימי לך ללמוד לפני שאתה מלמד את אבי כי כאן הוא זה שאוהבים ללמוד ממנו בדרך גם בלי תוכנית עיסקית ואהבתי את התגובה של אבי ואני מסכים איתו כל מילה. למה? זה מאוד אישי. פשוט כי הבוס שלי חסך הרבה יותר מסתם 5 ספרות מאז שעבר לעבוד עם החברה של אבי ולכן לפני חודשיים הוא העביר אליו את כל הרשת שלנו וזה ממש אישי כי גם בזכות אבי הבוס שלי שרד את המשבר האחרון ויש לי עדיין עבודה

  13. אנונימי   4 בפברואר 2009 בשעה 19:24
    (#)

     

    אתה יכול להמליץ על מישהו שעושה landing pages ברמה גבוהה? ואולי לתת פה את הפרטים שלו אם זה לא סוד.

     

    תודה

    ודרך אגב אחלה בלוג…

    • המיליונר בפיגמה   5 בפברואר 2009 בשעה 7:57
      (#)

      אהלן,

      אני לא מכיר אחד כזה. אני בונה את עמודי הנחיתה שלי בעצמי.

      וחוץ מזה, למה אתה מתכוון "landing pages" ברמה גבוהה, מבחינת התוכן או מבחינת העיצוב?

  14. loni   18 באוגוסט 2015 בשעה 0:40
    (#)

    האם זה לא קצת כמו הימור בלוטו?

  15. יקיר   8 באוגוסט 2019 בשעה 1:04

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!