למה אני לא אעשה יותר בחיים Direct Linking? – חלק ב'

ב-חלק א' בנושא זה, רציתי לפרט מדוע אני לא אעשה יותר בחיים Direct Linking, אבל לפני כן הייתי צריך להסביר לכם על מה מתבסס המחקר מילות מפתח שלי. הסברתי לכם, שסביר להניח שרוב האנשים אשר משווקים את מוצר האימון כלבים יבחרו לקחת את המילה dog training, ולהרחיב את ה-Long Tails שלה. אני לדוגמא הייתי מוסיף גם את agressive dog, שזו בעיית התנהגות שיש לכלבים.

עכשיו… קישקשתא היקר, הגיב את התגובה הבאה לפוסט:

קישור ישיר יכול לעבוד מעולה אם אתה מישתלט ראשון על הדומיין של הסוחר, יש פה המון פסיכולוגיה מצד הקונה,

אבל בוא ניקח את המקרה הנפוץ ביותר ,מפרסם עם דומיין מקורי,כמה עם קישור ישיר והשאר סיקור.

נגיד שאתה נכנס לקניון ובא לך על פיג'מה חדשה, אתה מסתובב ורואה שכל החנויות מוכרות את אותה הפיג'מה באותו מחיר וגם הכניסה לחנות היא בדיוק אותו הדבר ,אותה הויטרינה, אותה הדלת הכל הכל הכל, גם המוכרים הם העתק מדוייק של השני.

פה אתה מתחיל להתבלבל ,אתה רוצה כבר לקנות פיג'מה ולהחליף את הישנה עם הפסים אבל משהו לא ניראה לך,

אחרי בדיקה מעמיקה אתה שם לב שעל כל חנות יש כיתוב שונה על הדלת ,מה שהכי מפליא אותך זה שעל אחת הדלתות רשום "חנות המפעל" , מה תעשה פסיכולוגית ?

לא תיקנה ? זו הרי החנות הרשמית של היצרן .

זה בדיוק מה שקורה ברוב המקרים , מי שסוגר קופה יפה בד"כ זה חנות המפעל .

כל מה שתיארתי פה לוקח בדיוק כמה דקות עם "הבדל ממש ממש קטן" – הגודל של הקניון תנחש……22 אינץ' ( במיקרה שלי) , התחרות היא על העיין של הלקוח , אם הוא כבר ביקר בדף הזה ( בחנות) אז הדף הבא שהוא יראה אותו דבר הוא יסגור עוד לפני שתספיק להגיד "אולמרט הוא ראש ממשלה….." .

בגלל זה עדיף דפי קדם מכירה או סיקור שישכנעו אותו סופית לקנות , וגם זה במקרה שהוא לא חוזר למפרסם עם הדומיין המקורי וקונה……….

אך……..ולי אמרו שיש כסף קל…..אני רק אתפוס את מי שאמר לי את זה……

ואני מקווה שהוא לא לוקח ללב שאני מדגים עליו, אבל יוצא לי ממש נוח להדגים על התגובה שלו, למה אני לא אעשה בחיים Direct Linking…

אז מה הבעיה?

קישקשתא הביא בדוגמא רכישת פיג'מה, אז נכון אם אני רוצה לקנות פיג'מה ואני אחפש "פיג'מה", אז יש סיכוי גבוהה יותר שיקנו מעמוד המכירה (גם לא בטוח, אבל נניח), אשר כל מטרתו הוא למכור פיג'מה! אבל כמו בדוגמא הקודמת של האימון כלבים, "לקנות" את המילה "פיג'מה" יהיה הדבר הצפוי לעשות. דמיינו לעצמכם, כמה מוכרי פיג'מות יקנו את המילים "פיג'מה", "פיג'מות", "כותונת לילה"?!?!?! כולם!!!

אבל אני, בדומה לדוגמא של האימון כלבים אקנה גם את המילים הבאות: "חימום בלילה", "בגדים מחממים", ואפילו "שמיכה חשמלית"… הבנתם את ההבדל? אני מציע על כל מילות מפתח, אשר מהוות את הפתרון לבעיה שהפיג'מה פותרת, אני אציע על כל הערכים המוספים שהפיג'מה פותרת, וכן…. אני גם אציע על שמות של מוצרים מתחרים אשר פותרים את אותן הבעיות.

מה היתרון של עמוד נחיתה?

אוקיי, הגענו לחלק המעניין באמת. כשאר עושים Direct Linking, אנחנו מגיעים לעמוד מכירה, אשר כל מטרתו היא למכור "פיג'מות", ולא שום דבר אחר. אז אולי עבור המילה "פיג'מה" זה יהיה עדיף, אבל… תנסו לקשר את המילה "שמיכה חשמלית" בקישור ישיר! כמה אתם חושבים המילה שלכם תפסיד?

לעומת זאת, כשיש לכם עמוד נחיתה, שכל המטרה זה להמיר על נושא מסויים. או עמוד נחיתה אשר מטרתו להמיר על 2-3 נושאים, אתם פשוט יכולים לעשות השוואה בין "פיג'מה" ל-"שמיכה חשמלית", ולהראות שהפיג'מה היא הרבה יותר נוחה, אתם יכולים לעמוד על ההבדלים, לציין את הדברים הטובים בכל אחד, ואתם יודעים מה? אחרי שאתם משכנעים שהפיג'מה יותר טובה, ופותרת יותר בעיות מהשמיכה החשמלית, אתם יכולים גם להגיד: "השמיכה החשמלית שהכי מתקרבת בביצועיה לפיג'מה היא XYZ", לינק שותפים לשמיכה וגמרנו…

יתרונות נוספים

היתרון אשר ציינתי קודם, היה העיקרי ביותר, אבל ישנם עוד יתרונות רבים וטובים. כמו לדוגמא, קידום האתר נחיתה שלכם באופן אורגני, מעקב טוב ונוח יותר אחר הגולשים, להגדיל את האתר נחיתה לאתר גדול אשר עוסק בתחום הנוחות הלילית, כאשר כל מוצר מסוקר, או כל כתבה שם כוללת לינק שותפים.

מילה אחרונה על קישור ישיר

תראו, אני לא אומר שקישור ישיר לא עובד, אני אומר לכם, קישור ישיר עובד. אבל…. הוא לא עובד תמיד, יותר נכון לא עובד לרוב.

כשאתם עושים קישור ישיר, אתם מגבילים את עצמכם לסט מאוד מצומצם של מילים, וגם מגבילים את יכולות המעקב שלכם אחר הגולשים. בנוסף לכך, אתם מגבילים את עצמכם למוצר אחד. לא אחת קרא לי שבעמודים בהם אני מסקר יותר ממוצר אחד, אותו המשתמש קנה את כל המוצרים שאני מסקר, זה קורה חברים, זה קורה….

"ווואאאאההה… זה קשה… ווואאאאהההה…"

אני לא יכול… Weah, Weahh…. חבל לי על הזמן שלי… Weah, Weah…. חשבתי ששיווק שותפים זה כסף קל …Weah…. Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah, Weah, weah.

לכו תמכרו פלאפל בשוק!

23 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. חסר שם   29 ביוני 2008 בשעה 23:40
    (#)

     *העדפתי הפעם לא לפרסם את הכינוי שלי אבל אתה יכול לראות לפי האימל*

     

    ללא ספק היו הרבה כתבות שגרמו לי לנסות את הנושא

     הכתבה של CB שגרמה לי לחקור את האתר

    הכתבה על שיווק גרילה דרך אתרי שאלות כמו ASK של יאהו

    שדרך אגב לא עבד לי בגלל שהשתמשתי בקישור ישיר

    דבר שאינו נראה אמין במיוחד אם מאיזה מישהו חדש שכנראה סתם עושה פרסומת

    בניגוד לאם היתי מפנה לעמוד סיקור או משהו בסגנון עם איזה טמפל מוכן יפה

    ללא ספק יכול לעשות את ההבדל

     

    ולכן בעיקבות זוג הפוסטים על כישלון DL אני ממש הולך להשקיע ולכתוב סקירה מושקעת על 2-3 מוצרים שמשכו לי את העין

    ובתחילה אני ילך על גרילה

    ואחרי שאני ישבור את הקרח אני חושב חזק על להתחיל בPPC

     

    רק שאלה קטנה

    אם אני לא רשום כחברה או עוסק מורשה או משהו כזה

    ואני מקבל נגיד צק' של 100-200 דולר מCB

    האם יכולים לעשות לי בעיות בבנק? (פועלים ולאומי)

    יכולים לתחקר אותי או לשאול מאיפה זה? על מה זה? ומה אני צריך לענות?

    בכל מקרה אם אני ילך על PPC אני יחשוב על ללכת על עוסק פטור

    כי בכל זאת אני לפני צבא ויש לי חצי שנה עד הגיוס

     

    אבל יכול להיות מבאס אם אני יצליח, אחרי חצי שנה לסגור

    אבל עם הפרופיל שלי (45) וגם יש לי דפר וקבא מקסימלי אז אני מניח שאני יקבל משהו על יומית ואז אני יוכל להמשיך במינון נמוך יותר

    תגיד יש איזה הגבלה מצד הצבא שאני יעסוק בזה בזמני הפנוי?

     

     

    בכל מקרה ל-Affiliate Summit הקרוב אני כבר לא יבוא

    אבל לאחד הבא… לך תדע

    אגב יהיה נחמד אם תכתוב על זה פוסט

     

     

     

    *אגב עכשיו עשיתי קצת חיפוש באתר דרך גוגל (אתה צריך להכניס פה חיפוש)

    ומצאתי כי יש לי חצי שנה של בדיקת כדאיות בלי לדווח

    אז מה שרציתי לדעת זה- במקרה ואני לא עובר את ה64 אלף

    האם אני יצתרך לדווח על זה? במידה ואני מפסיק אחרי חצי שנה*

    • דוד   30 ביוני 2008 בשעה 11:37
      (#)

      1. בבנק לא יעשו לך בעיות אבל אם לא תדווח יאתה מעלים הכנסות

      2. אין שום תקופה נסיון של חצי שנה, חודש יום או רגע. פתחת עסק אתה צריך להרשם במוסדות המתאימים ולדווח.

      • המיליונר בפיגמה   30 ביוני 2008 בשעה 14:02
        (#)

        היי לשניכם,

        אני לא יועץ מס, ולכל רואה חשבון יש את השיטות שלו, מה שקראת בפוסט שכתבתי, זה על סמך הניסיון שלי עם הרו"ח שלי. מאחר ואני לא איש מקצוע, אני לא אייעץ לך מה לעשות, ולא אמליץ לך דברים שאני לא יודע אם הם חוקיים או לא, בשביל זה יש אנשי מקצוע.

        מה שכן, אני יכול להגיד לך שבתקופת הצבא שלי, הייתי מקבל צ'קים של אדסנס, לא היה לי בעיות, לא מהבנק ולא עם מס הכנסה (לא הייתי רשום).

        שיהיה לך המון בהצלחה גם בשיווק שותפים וגם בצבא,
        צבא זה חשוב מאוד!

        • אותו אנונימי   2 ביולי 2008 בשעה 22:58
          (#)

          אבל אתה אמרת בעצמך בבלוג על מס הכנסה

          שיש חצי שנה ניסיון לבדיקת רווחיות של עסק בתנאי שהרווח לא עולה על 36 אלף שקל (ממוצא של 6000 לחודש שעד סכום זה אין מס)

          ואמרת שבאותה חצי שנה אין צורך כלל בדיווח

          אז למה הוא אומר שזה נחשב העלמת מס?

          ומה ההבדל בין צ'ק מCB וצ'ק מגוגל?

          • המיליונר בפיגמה   3 ביולי 2008 בשעה 0:31
            (#)

            היי,

            נכון, אני אמרתי את זה… זה מה שאני יודע, אבל אני לא רואה חשבון, ובתגובות באותו פוסט, היו אנשים אשר לא הסכימו איתי, ולכן אני לא יכול להמליץ.

            אין הבדל בין צ'ק מקליקבנק או צ'ק מגוגל, אני יכול להגיד לך, שלא היו לי בעיות עם קבלת תשלומים מגוגל. תעשה עם זה מה שאתה רוצה….

            אני לא לוקח אחריות על המעשים שלך… כך בחשבון שיכול מאוד להיות שאתה עובר על החוק, ויכול מאוד להיות שלא. כך שהמלצתי היא לשאול רואה חשבון.

            כמו שכבר אמרתי, אני לא יכול להמליץ על דרכי פעולה, אני יכול להגיד רק מה אני עשיתי, ואתה יכול לבחור לנהוג כמוני או שלא…

            • לירון   22 ביוני 2012 בשעה 18:36
              (#)

              היי ,
              יש כמה טעויות למעלה, להל"ן הדרך שבה יש לפעול:
              1. יש לדווח על כל סכום שמקבלים כהכנסה- אין דבר כזה "תקופת ניסיון".
              2. הדרך הנכונה לעשות זאת היא לפתוח עוסק פטור- כלומר לפתוח תיק עוסק במע"מ, במס הכנסה ובביטוח לאומי. במידה ואין פעילות לאחר תקופה מסויימת ניתן לסגור את העוסק.
              3. מובן שפתיחת תיק ברשויות טומנת חובות שונות של דווח ותשלום מס, למשל: הגשת דוח שנתי למס הכנסה.
              4. העובדה שקיבלת שיק ולא הסתבכת זה שעדיין לא גילו את זה- הדבר זהה לגנב שגנב ולא תפסו אותו. זה שטרם נתפסת לא עושה את זה בסדר… ברור שהפעולה נובעת מאי ידיעה ולא מרצון לעבור על החוק, אבל אי ידיעה במקרה זה לא פוטרת מהתנהלות בהתאם לחוק.
              5. בנוסף, ברמת רווחים נמוכה ממילא אין חיוב במס, כלומר מי שיש לו לדוגמה הכנסה מאתר אינטרנט בלבד אשר מסתכמת ברווחים של 4000 שקלים בחודש כלל לא משלם מס אך חייב לדווח.

              בכל מקרה כדאי מאוד להתייעץ עם רואה חשבון הבקיא בתחום של הכנסות מאינטרנט.

              בהצלחה,
              שור רואי חשבון

  2. אנונימי לבנתיים   30 ביוני 2008 בשעה 12:03
    (#)

    פג'מיסט, אל תאבד את הקסם של הבלוג.

    סגנון הכתיבה שלך השתנה בין התקופה הראשונה שהתחלת ובין התקופה האחרונה.

    • אור   30 ביוני 2008 בשעה 12:06
      (#)

      אני מסכים.. יש שינוי קל בסגנון שקצת מעיב על הקריאה וההערכה, אל תאבד את הקסם של הבלוג!

      • המיליונר בפיגמה   30 ביוני 2008 בשעה 14:04
        (#)

        אם תתנו דוגמאות יותר קונקרטיות, אני אוכל אולי לדעת במה הבעיה.

        בעיקרון, כשאני כותב, אני כותב כאילו שאני מדבר עם הבנאדם. לכן, הסגנון דיבר בה בתקופות ומצבי רוח.

        אודה לכם אם תתנו תגובות יותר קונקרטיות, גם אם הם מעליבות כביכול, אני מבטיח לא להעלב ולקחת הכל כביקורת בונה.

        תודה.

  3. אנונימי   30 ביוני 2008 בשעה 13:35
    (#)

    בטח שמתם לב שהסינים השתלטו על אחד המוצרים הפופולריים של קליקבנק.

    לכל חיפוש בנושא המוצר הזה בשלושת הדפים הראשונים יש איזה 25 פרסומות מתוך 30 עם דומיין סיני שמוביל לדומיינים שונים אבל עם אותו עמוד נחיתה.

    הוא ירוויח מזה או יפסיד בגדול? מה אתה חושב פיז'מיסט?

    • המיליונר בפיגמה   30 ביוני 2008 בשעה 14:04
      (#)

      לא,

      לא ראיתי, איזה מוצר זה?

      • אנונימי   30 ביוני 2008 בשעה 14:12
        (#)

        water4gas ודומיו

        • המיליונר בפיגמה   30 ביוני 2008 בשעה 14:17
          (#)

          איזה מילת חיפוש לחפש?
          הוא לא מציג לי שום תוצאות ממומנות על water4gas?

          • אנונימי   30 ביוני 2008 בשעה 14:25
            (#)

            למשל "water gasoline"

             

            water4gas זו מילה שגוגל לא מראה עליו פרסומות (trademark)

            • המיליונר בפיגמה   30 ביוני 2008 בשעה 14:39
              (#)

              אני רואה אתר סיני אחד,

              בכל מקרה, אם הם באמת עושים משהו לא חוקי גוגל יעלו עליהם ויעיפו אותם.

              שיהיה לך בהצלחה עם המוצר הזה או כל מוצר אחר שתבחר לשווק,
              הכי חשוב זה שתסתכל על הסטטיסטיקות שלך ולא של האחרים. ואם אתה מסתכל כבר על אחרים, תנסה לחשוב, איך אתה תהיה יותר טוב מהם.

            • אנונימי   30 ביוני 2008 בשעה 14:48
              (#)

              תודה על האיחולים.

              אני לא משווק את המוצר הזה, זה היה בשלבי מעקב.

              הייתי בטוח שאתה נמצא במוצר זה. זה מוצר עם gravity הכי גבוה

            • משיח   30 ביוני 2008 בשעה 23:10
              (#)

              אתה רואה פרסומת אחת כי אתה גולש מישראל.
              כדי לראות את הפרסומות שהאמריקאים רואים כנס ללינק הזה:
              http://www.google.com/search?complete=1&hl=en&gl=US&q=water+gasoline&aq=-1&oq=

            • אבי   30 ביוני 2008 בשעה 17:51
              (#)

              water4gas עולה 21 ש"ח לקליק – הסיכוי להפסד די גבוה, אלא אם כן אתה יודע בדיוק מה אתה עושה ולמי אתה מוכר. מדובר על 2 ספרים נדמה לי ומעט מאוד אנשים יתחילו לשנות את המנוע לבד (לא התעמקתי בנושא, אבל נראה לי שזה הכיוון)

            • אנונימי   30 ביוני 2008 בשעה 21:36
              (#)

              מנוע אולי לא ישנו אבל את הספר קונים בהמוניהם. גרויטי להיום 978.

            • המיליונר בפיגמה   1 ביולי 2008 בשעה 23:30
              (#)

              לפחות אני שמח שאתם נהנים מהדיון המרתק :)
              תמשיכו כך :)

  4. שחריקו   30 ביוני 2008 בשעה 16:12
    (#)

    היי מיליונר בפיג'מה,

     

    שמעתי על הבלוג שלך בסוף שבוע מחבר שמנסה את כוחו דרך קליק בנק והוא שאל אותי לגבי קישורים ישירים Direct Linking.

    מה שאני יכול להוסיף למה שאמרת שקישורים ישירים מלבד זה שהם לא עובדים אתה מפסיד כסף מפני שאתה לא בונה רשימות של אנשים שמתענינים באותה נישה שאתה תוקף, בודק ומגשש. 

     

    אני משתמש בכמה תוכנות על מנת ליצור דפי נחיתה שונים לפני שהמבקר באתר – תופס את האימייל שלו ופרטים נוספים ואז מפנה אותו לעמוד המכירה. בדף הנחיתה אני עושה Pre-Sell כמו ש-Ken Evoy מלמד ובנוסף מציע דו"ח בחינם או משהו אחר בחינם על מנת שיהיה לו גירוי להכניס את הפרטים. ישנם עוד הרבה דרכים לבנות ולגדל רשימה.

     

    אוהב את הבלוג שלך, מסקרן ומעניין לראות את המסע שאתה עובר.

    קצת מזכיר לי את התוכנית לעשות 15K ב-30 יום. (ebook and a course).

     

    הייתי שולח אימייל – אבל מעדיף להישאר בפרופיל נמוך. 

     

  5. קישקשתא   30 ביוני 2008 בשעה 17:01
    (#)

    פיג'מה אהבתי

     

    אני מבטיח בחורף הבא לקנות שמיכה חשמלית ולא פיג'מה 

     

    אבל עוד לא הבנתי עד היום דבר אחד , אתה כל הזמן מדבר על ניסויי וטעייה בבחירת המילים , כלומר לפעמים יש לך אלפיי מילים לקמפיין ומשם אתה מתחיל בניסיון , אבל על הדרך אתה יכול לבזבז המון כסף עד שתעלה על המילים הממירות,

    למה לא להשתמש בשרותים שניתנים היום ( בתשלום כמובן ) ואז לעקוב אחר המתחרים שלפחות מפרסמים לאורך שלושה חודשים ולראות באיזה מילים הם משתמשים לאורך זמן?

    אם הם מפרסמים לאורך זמן על אותה מילה סימן שמשתלם להם, ככה על ההתחלה אתה מצמצם את הרשימה לעשרות ולפעמים מאות, זה לא בהכרח מילים שימירו אבל יש להם פוטנציאל גבוה מאוד מאוד להמרה.

    למה לא ללכת על בטוח מההתחלה ואחר כך אתה יכול להרחיב את הרשימה למילים שאתה רוצה ולנסות?

     

     

  6. דרונט בניית אתרים   27 ביוני 2012 בשעה 13:56
    (#)

    פוסט מעולה

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!