אתם שאלתם, המיליונר ענה! – חלק ד' + עדכונים

אני אתחיל בעדכונים! מצטער מאוד, על כך שלא עניתי למיילים כבר במשך חודש, אני מתכנן לענות עליהם בקרוב, אבל עד להודעה חדשה אני אענה למיילים רק באופן אקראי. הסיבה לכך היא בגלל שאני מקבל שאלות חוזרות בצורה מטורפת (והמון… במיוחד לאחר הכתבה בערוץ 10)! אלו שאלות שכבר עניתי עליהם, באחד משלושת החלקים הקודמים של השאלות והתשובות, או בפוסט וידאו שלי עם פליקס לשנו. בכל מקרה, אני מתנצל בפני כל מי ששאל שאלות נורמאליות ולגיטימיות.

מאחר ואני מאוד רוצה לענות על השאלות הללו, אבל אני רואה בהם כזלזול בזמן שלי, אני פשוט אעשה מאגר של שאלות ותשובות נפוצות (FAQ) כמו באתר של גוגל וכו…. מתי צפו לעלות המאגר הזה? אני מאמין שלאחר האפיליאייט סאמיט בניו יורק.

בכל מקרה, הנה התשובות שלי עד כה:

ספיר שאלה:
הי יגאל, מה הסיפור של gdi? אני משווק ברשתות חברתיות ובזמן האחרון כמעט כל מי שמשווק בנישה של עשיית כסף מהבית משווק אותם. יש למישהו רעיון למה?

GDI זה שיווק רשתי, אני לא עוסק בשיווק רשתי. חלק לא יסכימו איתי, אבל לטעמי רוב תכניות השיווק הרשתי הם תרמית, לכן אני ממליץ לכולם להתרחק מהעניין.

אופירס שאל:
היי יגאל,
כמה מילים בערך אתה מכיל בעמוד נחיתה PRESELL?
האם גם מהניסיון שלך קצר וקולע מקנברט הכי טוב? אם כן, קצר באיזו רמה?

בכל PRESELL המצב שונה. צריך לעשות Split-testing, לפעמים קצר זה טוב, ולפעמים צריך ארוך יותר. הכל נתון לבדיקות פרטניות.

דנית שאלה:
הי פיג'מיסט,
רציתי לדעת האם אתה משתמש בתמונות בעמודי נחיתה שלך על מנת שהם יראו אמינים יותר?
אני חושבת שזה יכול מאוד לעזור ליצור אמינות אבל אני לא רוצה לשים תמונה שלי, כי אני לא מתכוונת להרים קמפיין אחד או שניים, אלא המון קמפיינים.
הבעיה שגם לקנות תמונה שעברה עריכה זה נראה עוד יותר לא אמין לדעתי.

אני משתמש בתמונות בעמודי הנחיתה שלי, אך הרוח המוחלט של התמונות אינו מתעתד להיות הכותב של העמוד נחיתה, אלא יותר תמונות כלליות של אנשים שמחים וכו…. בפעמים הממש מועטות שאני משתמש אני קונה את התמונות בכל מיני אתרים בסגנון GettyImages והם ממש זולות. התמונות לא עוברות עריכה, הם אמיתיות לגמרי.

אביב שאל:
היי יגאל,
אני מקווה שאתה זוכר אותי מהפוסט האחרון כשהצעת לי משהו דומה מאוד למה שכתוב ב"אבא עשיר אבא עני", ואני צריך בהחלט ליישם אותו יותר. אמרתי לי שאני צריך לצאת מנקודת הנחה שאני אהיה הרבה יותר מאושר כשאני אצליח לעשות $80 בשעה על כלום, ולא אם אני אצליח לעשות זאת.
However,
רציתי לשאול אותך שאלה הקשורה להוצאות על דף נחיתה. אני וחבר שלי בני 14, עובדים על פרוייקט פרסומי השוואתי הכולל כמה מוצרים שונים בקטגוריות שונות, ומבצע את העבודה מנקודת מבט אובייקטיבית כביכול. הכתובת היא http://super-adviser.net/ ושם יש כרגע רק קטגוריה אחת של מוצרי הורדות מדיה. העיצוב המקורי של האתר שנוצר ע"י השותף שלי לא הכי מצא חן בעיננו, והחלטנו להשקיע $150 ביחד על עיצוב מקצועי של סטודיו פרטי שעיצב אתר שהיה כבר מוכר לנו. בנוסף אנחנו משלמים על סרבר, דומיין ופרסום הולך וגדל באדוורדס. אני די בטוח שההשקעה הזאת של $150 היא לא גדולה מדי, חד פעמית ומשתלמת. השאלה העיקרית היא האם יש לה תרומה גדולה לאחוזי ההמרה? אם לא, יכולנו לחסוך די הרבה כסף שמוצא על פרסום או על דברים אחרים. בנוסף צריך לקחת בחשבון את העובדה שכדי לשמור על החיים, החיוניות והמודרניות של האתר, יש להחליף לו לגמרי את העיצוב כל שנתיים בערך (לפי טעמי). זה מבחינתי המקסימום זמן האפשרי להחליף עיצוב של אתר מקצועי ואמין, בהתחשב בעובדה שהוא משמש להכנסה פסיבית בלבד. ההחלפה של העיצוב מן הסתם גוזלת עוד כסף, על עיצוב חדש… זה מביא אותי לשאלה נוספת חשובה לא פחות – האם אפשר להשתמש בעיצובים קודמים או עיצובים קיימים לכמה פרוייקטים שונים? מה יקרה אם האדם יגלה שהם דומים, והם כנראה שייכים לאותו אדם?
מצטער מקומק ליבי על החפירה. אתה לא חייב לענות, אבל הייתי חייב להוציא את זה החוצה. אביב.

אביב היקר, מזה עיצוב מקצועי ואמין? אני חושב שלקחת את זה צעד אחד קדימה מידי, והשימוש בסטודיו היה מיותר. אני ממליץ להשתמש בתבניות מוכנות אשר ניתנות בחינם לעיצובים, ורק לאחר שהאתר מניב כסף להשקיע בעיצוב. בכל מקרה, אני לא רואה כל סיבה להתחיל להתפזר ולחשוב על העתיד, על עוד שנתיים-שלוש, על החלפת עיצובים. תתחיל להרים קמפיינים, לעשות כסף, ואז תדע מה לעשות. שיהיה בהצלחה.

ניובי שאל:
הלוו מיליונר..
יש לי שאלה של ניוב, אולי אתה או אחרים כאן יוכלו לענות לי.

אם אני ניגש לתחום מסוים לדוגמא חברה שמייצרת מוצר קוסמטיקה רבים. והם מציעים לי 10 אחוז עמלה על כל מוצר, ויש אלפי מוצרים.
איך אני מרים פרויקט כזה? כלומר יש צורך בדף נחיתה? או לבנות אתר שמכיל קטגוריות דומות ואז להפנות בהתאם? מה נהוג ומומלץ לעשות?

על שאלות כאלה נהוג לענות, תמשיך לקרוא על התחום. גם אם אני אגיד לך את התשובה היא תייצר לך הרבה יותר שאלות ממה שאתה חושב, אז ההמלצה שלי, היא לקרוא על התחום…

עמית שאל:
היי יגאל,
אני השותף של אביב והחלטתי שאם כבר אתה עונה פעם בשבוע אז גם אני אשאל = ]
גוגל חסמו את המודעות שלנו בגלל שהם טוענים שהאתר שלנו מעודד הפרה של זכויות יוצרים.
מה אנחנו יכולים לעשות ?עבדנו על האתר הזה ועל התוכן שלנו לפחות חודשיים והשקענו המון כסף בשביל שנוכל להעלות אותו.. כסף שלא בדיוק היה לנו (אנחנו בני 14)..
אתה מכיר רשתות PPC אחרות שלא יחסמו אותנו בגלל סוג התוכן ?
חוץ מזה – כמה בערך כדאי להשקיע בגוגל בחודש בתור התחלה וכמה לכל לחיצה ? אנחנו רוצים שיראו אותנו אבל לא רוצה שילחצו אם האחוזים שהם יקנו הם אפסיים..

עמית, אני חושב שבמקרה הזה עשיתם את הטעות הכי ישראלית שיש, וזה לא לקרוא את התקנון. האתר שלכם בהחלט מעודד זכויות יוצרים, משמע הוא לא חוקי. אני לא מכיר אף רשת פיפיסי שמאשרת לפרסם אתרים לא חוקיים. לגבי שאר השאלות שלך, אין להן תשובות כי הכל תלוי בנישה. אני ממליץ לך לעבור על הבלוג עוד פעם.

רועי שאל:
מאילו אתרים אתה מוריד מאמרים לעמוד ה Articles שלך? (כמובן באופן חוקי)

מ-ezinearticles.com.

דנית שאלה:
אני מנסה כבר מספר ימים לבחור מוצר בקליקבנק לשווק, אבל אני נתקלת בעמודי מכירה מאוד מכוערים ולא נראים מקצועיים ואני חושבת לעצמי… למה שמישהו יאמין לזה ויקנה?!

אולי זה גם קשור לכך שניסיתי להעלות כמה קמפיינים אבל הם לא הצליחו למכור אפילו לא מכירה אחת, אז הבטחון התערער קצת, אבל רציתי לדעת האם אתה בוחר את הקמפיינים בקליקבנק לפי כמה עמוד המכירה נראה מקצועי?

בפעם השלישית. מזה עמוד נחיתה מקצועי? איך מוצאים אחד? כשאני בוחר מוצר לשווק אני מסתכל בעמוד נחיתה שלו ומנסה להבין האם העמוד נחיתה מעביר את המסר של המוצר. אני מנסה להכנס לראש של הקונה, ולחשוב מה גרם לו להתעניין בפתרון לבעיה שלו ומה הבעיה שלו? אילו שאלות יכולות להיווצר לו, ואז אני בודק האם העמוד נחיתה עונה על השאלות הללו.

אביב שאל:
היי יגאל,
רציתי לשאול אותך שאלה שמסקרנת אותי כבר די הרבה זמן, והסקרנות רק גוברת אצלי עם כל פוסט שאתה יוצר – HOW THE HELL ידעת כל כך הרבה על AFFILIATING כשרק התחלת לשווק? אתה מתעסק עם המקצוע הזה כבר שנתיים אם אני לא טועה, אבל כבר כשהתחלת את הפוסט הזה וכתבת שאתה מתחיל את חיי השיווק שלך, הצגת המון ידע בפוסטים שלך. הדבר היחיד שהיה חסר לך זה ניסיון, ובאמצעותו, לפי איך שאני מבין את זה, אתה כותב את כל הפוסטים שלך כיום.
מקווה לתשובה,
אביב.

אהלן אביב. זו שאלה מצויינת. והתשובה היא, שאני בנאדם סקרן ואוהב לחקור. פשוט קראתי את כל הפורומים לאורך ולרוחב. את כל הבלוגים, וזאת בנוסף ל-Google Cash שקראתי ב-2005. כמוכן, קצת מידע קיבלתי גם מתכנית הריאלטי שהחזירה אותי לתחום – TheNextInternetMillionaire.com.

המסר פה הוא, תראה על כמה שאלות עניתי, ואני עונה על המון גם במייל. את כל השאלות הללו, אני לא שאלתי אף אחד, פשוט גיגלתי וגיגלתי עד שמצאתי תשובה. לכל השאלות הללו קיימות כבר תשובות באינטרנט. הייתי יושב שעות על גבי שעות, ומנסה לצייר לי תמונה מלאה של שיווק שותפים. באופן הזה, היה לי משהו כמו חודש להתכונן לפני תחילת הבלוג.

GRQ שאל:
היי יגאל,
שתי שאלות קצרות:
1. מה דעתך על ההצעות "החמות" של רשתות השותפים? האם כדאי לשווק הצעות על בסיס מה שכרגע נמכר טוב?
2. אם אילו רשתות שותפים אתה עובד כיום? יש רשתות שאתה לא ממליץ לעבוד איתן?

תהיה מוכן לתחרות רבה בנישות הללו. אני חייב להגיד לך שאני באופן אישי לא אוהב את ההצעות החמות, לא בגלל שאני מפחד מתחרות, אלא בגלל שזה דורש הרבה עבודה. וזה לא שאני נגד עבודה, אבל אני בעד עבודה שמניבה הכנסות לאורך זמן. ההצעות החמות הללו הם עולות מהר ויורדות מהר. לגבי השאלה השנייה, אני בעיקר עם אדוואליאנט וקופיאק. אבל זה משתנה…

44 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. לי   1 באוגוסט 2009 בשעה 0:21
    (#)

    סחטיין על הסבלנות.

  2. כוכב   1 באוגוסט 2009 בשעה 2:02
    (#)

    יש לי כמה אלפי נקודות בכרטיס אשראי בגלל הפרסום בגוגל. מה ההמלצה שלך?

  3. freedomgosu   1 באוגוסט 2009 בשעה 6:29
    (#)

    באמת עבודת קודש עם התשובות שלך, חבל שאנשים שואלים אותו דבר כל הזמן

    • freedomgosu   1 באוגוסט 2009 בשעה 6:39
      (#)

      אהה ובקשר לחבר'ה שבני 14, אני לא מאמין שהם שילמו 150$ לעיצוב ההוא.. איזה ביזבוז :(
      ומה קשור לפרסם בפיפיסי הצעות של הורדות? הרי הורדות זה לא חוקי ועוד אמ פי 3 הם רוצים שיתבעו את גוגל על זה? :)
      וכן שיווק רשתי זה לרוב תרמית.

      • בולי-בולבולי   1 באוגוסט 2009 בשעה 20:58
        (#)

        הם לא מציעים הורדות של MP3 הם מפנים לאתרים שהלקוחות הפוטנציאלים צריכים לשלם כדי לעשות מנוי (חוקי אני מניח) לשימוש (האזנה ?) לשירים.

  4. מליונר בפוטנציה   1 באוגוסט 2009 בשעה 12:47
    (#)

    מה קורה יגאל?
    כמה דברים, דבר ראשון שוב תודה על פוסט נפלא ומושקע.
    דבר נוסף, קרה לך פעם שמישהו העתיק את עמוד הנחיתה שלך, אבל לא סתם העתיק את התוכן, אלא פשוט לקח את כל העמוד, שם קישורים שלו במקום שלך, שינה את הכותרת והתחיל להריץ אותו? מה אפשר לעשות במצב כזה?
    ודבר אחרון, אני גם מנסה כבר כמה זמן לשווק מוצרים של קופיאק, ואני איכשהו מקבל את ההרגשה שאין שם מוצר אחד שהנישה שלו לא רוויה בטירוף

    • מורן   1 באוגוסט 2009 בשעה 16:03
      (#)

      אהלן יגאל אני גם מצטרף לתחושה שבאמת רוב המוצרים בקופיאק דיי מלאים בתחרות בשוק…יש איזהשהי דרך יצירתית להתגבר על זה?…
      תודה על הבלוג הנפלא!

      • המיליונר בפיג'מה   8 באוגוסט 2009 בשעה 19:47
        (#)

        אהלן,

        יש דרכים להתגבר על זה כמו לפרסם על מילות חיפוש קשורות, ולא ישירות.

        אם אתם רק מתחילים תתנסו בנישות לא רוויות בקליקבנק.

        בהצלחה.

  5. יוגב ליפכין   1 באוגוסט 2009 בשעה 20:26
    (#)

    תודה לכלל השואלים וגם ליגאל. לדעתי הכל באמת מתחיל ונגמר ב"להיכנס לראש של הלקוח".

  6. רועי   1 באוגוסט 2009 בשעה 22:24
    (#)

    מישהוא יודע איך בודקים כמה רווי השוק של מוצר מסויים ?
    google sponseredlinks
    yahoo site explorer
    לא מספקים מידע מדויק

    • בובי   3 באוגוסט 2009 בשעה 9:09
      (#)

      בגדול – אתה צריך להיות יצירתי.
      ישנם מס' כלים שעוזרים לבדוק מה ווליום החיפוש עבור מילים בתחום, אתה יכול לבדוק בגוגל גם כמה עולים קליקים למילים הללו (זה לעולם לא מדוייק אך ממש עוזר לקבל תמונה).
      יש עוד הרבה פרמטרים שאפשר להצליב.. אל תשכח שאם מוצר תחרותי בארה"ב אולי הוא לא בקנדה לדוגמא.. קיצר תחשוב מחוץ לקופסה ותמשיך לנסות לרוב לא יודעים עד שמנסים.

      • רועי   4 באוגוסט 2009 בשעה 15:25
        (#)

        קודם כל תודה על התשובה

        חיפוש ווליום של מילים נותן לי כמה הנישה פופולארית
        אני כרגע מעוניין לדעת כמה המוצר עצמו/עמוד הנחיתה שלו מוצלח

        ואני עוד יותר מעוניין לדעת מה אפשר או אי אפשר לדעת. חשבתי שזאת לא אמורה להיות בעיה ליצור עכביש שיסרוק את את הsponsoredlinks על מנת ליבדוק אם דף המכירה הוא דף המוצר שאני מחפש.

        אולי נצתרך לכתוב משהוא.למרות שאני לא בטוח שזה שווה את המאמץ.
        יכול להיות שזה סתם סקרנות

        • בובי   4 באוגוסט 2009 בשעה 15:59
          (#)

          יש הרבה תוכנות ריגול בתשלום ובחינם… יגאל גם ציין פה כמה בבלוג.

          לדעתי ניסוי ותהייה יותר מועילים מלראות מה אחרים עושים.
          השילוב של "ריגול" ולנסות דברים חדשים לדעתי הכי מועיל…

          בהצלחה

          • המיליונר בפיג'מה   8 באוגוסט 2009 בשעה 19:49
            (#)

            הדרך הכי טובה לבדוק אם הנישה רווייה או לא, זה לבדוק את עלות מילות המפתח, ולהצליב עם נתוני Conversion Rate שאפשר לבקש מהאפיליאייט מנג'ר.

            ניתן לבדוק ב-Google Traffic Estimator

            בהצלחה.

  7. joe   3 באוגוסט 2009 בשעה 13:11
    (#)

    שלום ליגאל ולכל הקוראים
    אני יודע שאתה לא אוהב שאלות כאלה, אבל אשמח אם תחשוב על זה בכל זאת:
    אני עוסק באפילייאט כבר כמה חודשים, ולא יכולתי להתעלם מההמלצות שלך על advaliant.
    אבל תסלח לי, המוצרים שלהם נראים לי כמו תרמיות אחד- אחד. יש שם מוצרי acai, שידוע שזה תרמית. יש שם כל מיני "היפטר מהחובות שלך" או "איך להרוויח ככסף בטוויטר", שכשאתה עומד לשלם עליהם, הם אפילו לא כותבים בבירור כמה זה עולה.
    אז תגיד, האם אלה הדברים שאתה, מגדולי המאמינים ב"לספק ערך ללקוחות" משווק? או שאתה מוצא שם משהו שאני לא רואה?
    כי זה באמת מפתה לשווק מוצרים זולים עם עמלה של 36$.
    כמובן שאתה פשוט יכול להתייחס לשאלה הזאת בבוז, ולומר – אני עושה לך טובה שאני בכלל רומז לך איזה מוצרים אני מפרסם. אבלאני אשמח אם תענה (אתה או מישהו מקוראי הבלוג) ותוכיח לי שאני טועה
    ג'ו

    • המיליונר בפיג'מה   8 באוגוסט 2009 בשעה 19:52
      (#)

      דווקא זו לא אחת השאלות שאני מתייחס בבוז!

      זאת שאלה מצויינת!

      אני לא משווק מוצרי Rebill, ולא מוצרים סקאמיים, אני אכתוב על זה פוסט עוד כמה ימים….

      שורה תחתונה, אני ממליץ גם לכם לא לשווק אותם.

  8. עומר   3 באוגוסט 2009 בשעה 17:12
    (#)

    היי יגאל
    דבר ראשון תודה על הבלוג ועל כל המידע, בהחלט שווה זהב.
    אני מתעסק כבר כמה חודשים בתחום שיווק תוכניות השותפים אבל עד עכשיו התעסקתי ביותר שיטות חינמיות כמו כתיבת מאמרים וכו'.

    הגעתי למצב שאני מרוויח כמה אלפים כל חודש והחלטתי שהגיע הזמן להתקדם לPPC.
    אני אשמח אם אתה (או כל אחד אחר שקורא את הבלוג) תוכל לעזור לי בנושא מעקב ההמרות.

    יצרתי קשר עם הvendor של מוצר מסויים בקליקבנק שהתחלתי לשווק והוא הוסיף את הgoogle conversion code לthank you page שלו. ממה שהבנתי עד כה במידה ותהיה מכירה אני יוכל לראות מאיזו מילה בדיוק היא הגיעה במעקב ההמרות של גוגל. השאלה הראשונה האם זה באמת נכון או שאני צריך להוסיף איזשהו פרמטר נוסף?
    השאלה השנייה היא איך אני יכול לבצע מעקב על כל מילה שהובילה מהlanding page שלי לדף המכירה של היצרן ולא גרמה למכירה בסופו של דבר ולכל מילה שהובילה לlanding page שלי ולא הובילה לדף המכירה של היצרן?

    הייתי שמח לדעת מה הדרך הנוחה ביותר לפי דעתך לעשות זאת ואם יש צורך בלימוד PHP וכדומה (כרגע יש לי נסיון בסיסי בHTML ולא יותר מזה).
    תודה מראש

    • עוד חושב   4 באוגוסט 2009 בשעה 14:33
      (#)

      היי עומר,אני גם מתעניין בכתיבת מאמרים.
      מנסיונך האישי כמה אפשר להרוויח מזה? אני מתעניין גם למאמרים לקידום אתר שהתחלתי לעשות וגם כמקור הכנסה נוסף.
      האם אתה כותב מאמרים בתחום שאתה מתמחה בו ,או מאמרים כללים,ואיך אתה מתגבר על מחסום השפה האנגלית?
      אשמח אם תסכים לענות ותודה
      אגב מה האתרים המומלצים בעיניך מבחינת רווחיות?

      • עמי   4 באוגוסט 2009 בשעה 21:00
        (#)

        מצטרף ל"עוד חושב".. :)

      • עומר   5 באוגוסט 2009 בשעה 1:34
        (#)

        היי "עוד חושב"

        אני את רב המאמרים שלי כותב בsquidoo יש להם פלטפורמה יחסית מאוד מקצועית וניתן לשלב שם תמונות, וידאו ויחסית הרבה לינקים בצורה נוחה.

        המאמרים שאני כותב זה במיני נישות שאני בוחר לפרסם אחרי שעשיתי עליהן מחקר קודם לכן ותוך כדי התמקדות בlong taill keyword שאותה אני מנסה להכווין לכך שמי שיחפש את המילה הספציפית הזו יראה את המאמר שלי בדף הראשון של גוגל.

        גם בezine articles אני כותב מדי פעם, גוגל אוהבים אותם מאוד והרבה מאמרים שלהם אתה יכול לראות בדפים הראשונים של גוגל.

        לגבי האנגלית אפשר להסתדר, אני אוהב לפני שאני כותב מאמר מסויים לקרוא איזה 4-5 מאמרים שאמורים להיות דומים למה שאני הולך לכתוב ולקחת מכל אחד מהם משהו שאהבתי. לאחר מכן אני מנסה "לחבר ולשפץ את החלקים הטובים ביחד" וליצור מאמר שלפי דעתי יהיה טוב יותר מהשאר.
        אחרי שסיימתי אני בודק אם יש שגיאות כתיב או דקדוק בסיסי דרך הword וזהו.

        יצא לי להרוויח בחודשים האחרונים בסביבות 3500-4000 ש"ח לחודש עם השקעה של כשעה ביום לטובת העניין הזה, פשוט עבדתי בעבודה נוספת ולא היה לי הרבה זמן להתעסק בזה.
        מה שכן כמו בPPC גם כאן לוקח זמן ללמוד את התחום וזה לא כזה פשוט כמו שזה נשמע. אני למדתי ועדיין לומד את כל התחום של שיווק תוכניות שותפים בתוכנית Wealthy Affiliate שעליה אני דרך אגב ממליץ מאוד.
        מקווה שזה עזר…

        • עוד חושב   6 באוגוסט 2009 בשעה 20:08
          (#)

          עומר תענוג של תשובה ותודה :-)

          • עומר   11 באוגוסט 2009 בשעה 10:50
            (#)

            היי "עוד חושב"
            לגבי השאלה האחרונה בsquidoo שינו את המדיניות שלהם ממש לפני חודש וזה גרם לעשרות אלפי מאמרים לחטוף ban ולהיסגר. בכל מקרה לי יש עשרות מאמרים ואף אחד מהם לא נסגר, לפי דעתי אלו הם הסיבות העיקריות:

            1)squidoo מרשים לך לשים כמה לינקים שאתה רוצה אבל המקסימום הוא תשעה לינקים לאותה כתובת ספציפית (תאמין לי שלא צריך יותר מזה…). אם תשים יותר מזה יסגרו לך את המאמר ישר.

            2)אתה צריך שהמאמר לא יראה spam מבחינת כמות המילים. 500-900 מילים מומלץ.

            3)יש נישות שהציפו את squidoo במלא מאמרים ולכן הם מתייחסים לנישות האלה כבעייתיות. דוגמאות טובות הן:
            דיאטה, phone reverse detective, Get ex back ועוד.

            אני לא ממליץ לכתוב בsquidoo מאמרים לנישות הפופלריות ביותר כי יש סיכוי טוב שלא יאשרו לך את המאמר.

            אם תשמור על הכללים הבסיסיים האלה ותכתוב מאמר "איכותי", כלומר שמוסיף לקורא ידע ולא מלא במשפטים כמו "Buy Now" ו"Don't wait get it now!" לא אמורה להיות לך שום בעיה.
            בהצלחה

            • עוד חושב   11 באוגוסט 2009 בשעה 21:48
              (#)

              שוב הרבה הרבה תודה :-)

            • ברבור   27 באוגוסט 2009 בשעה 9:35
              (#)

              שלום,

              הייתי מעוניין לקבל ממך הסבר איך לשלב קישור למוצר (hop links) מקליקבנד במאמר שלי?

              תודה

        • עמי   6 באוגוסט 2009 בשעה 20:11
          (#)

          תודה על התשובה.

          מניסיון, האם עדיף להעביר את הקורא מיד לעמוד המכירה או שעדיף להעביר אותם לאתר שלך שבסוף יעביר אותם למוכר?

          • עומר   6 באוגוסט 2009 בשעה 23:50
            (#)

            היי עמי
            אני מאוד אוהב להעביר מsquidoo ישירות לעמוד המכירה כי בsquidoo יש לך יכולת ליצור דף שיראה יותר כמו אתר מאשר מאמר. מה שכן במידה וגם בניתי אתר או בלוג באותה הנישה אני מוסיף את האתר לsquidoo. לדוגמא אני יכול בsqudioo לעשות אתר שמסקר שלושה EBOOKS שונים מClickbank ולהוסיף בסוף המאמר קישור לאתר שלי כ"Another recommended resources" שבו יש סיפור על הנסיון שלי עם המוצר שעליו המלצתי ביותר מבין השלושה או להפך.
            מהנסיון שלי הרבה פעמים זה עושה את ההבדל בין מכירה ולא.
            דרך אגב אחד היתרונות הגדולים בsquidoo זה שיש לך יכולת להוסיף opt in form במידה ואתה מתעסק גם בשיווק דרך רשימות דיוור.
            מקווה שעזר…

            • המיליונר בפיג'מה   8 באוגוסט 2009 בשעה 19:55
              (#)

              אומר, תודה על העזרה הרבה והתרומה לקוראי הבלוג.

              באשר למעקב המרות, הטראקינג פיקסל של גוגל מספיק.

              לגבי השאלה השנייה שלך, תשתמש ב-Prosper202, זו תכנה חינמית.

              אני משתמש בשניהם ויחסית מבסוט! למרות שעם האוכל בא התיאבון, ואני עובד עכשיו על מערכת טראקינג משלי.

              בהצלחה.

            • עוד חושב   8 באוגוסט 2009 בשעה 20:52
              (#)

              עומר עוד שאלה אחת קטנה.
              אנ י מבין שהמאמרים שאתה מפרסם הם בעלי לינקים
              לתוכניות שותפים והמאמרים הם בעצם מאמרים שסוקרים תוכניות מסוימות או מפנים אליהם בלינק אפיליאט.סקווידו ושאר האתרים מרשים זאת,א שלעיתים עושים בעיות? אני יודע שלא תמיד הם אוהבים זאת,כך שמעתי.אשמח אם תשתף מנסיונך.
              שוב תודה ושמח שמצליח לך עם הפי פי סי :-)

  9. עמית   3 באוגוסט 2009 בשעה 23:02
    (#)

    הי יגאל, תודה רבה על התשובות הנפלאות. התחלתי להשכיר שטח אחסון בדרימהוסט עבור 10 דולר לחודש וכיום יש לי כאלף וארבע מאות קליקים ליום מקמפיינים שונים. האם כדאי להישאר בחבילת האחסון הזאת או למספר כזה עדיף לרכוש שרת? עד כמה קליקים ביום אפשר לסחוב עד שצריך לשפר את החבילה?

    • המיליונר בפיג'מה   8 באוגוסט 2009 בשעה 19:56
      (#)

      אני סוחב 30,000 קליקים בכיף בדריםהוסט. מה שכן, אני ממליץ לך לעשות תכניות להגדיל את האתרים שלך לאתרים גדולים ממש שישלטו בנישה, למטרה כזו אני משתמש ב-VPS.

      בהצלחה.

  10. עומר   7 באוגוסט 2009 בשעה 0:25
    (#)

    היי יגאל

    אני יודע שעוד לא ענית לי השאלה הקודמת לגבי נושא ההמרות (מצאתי בינתיים פיתרון זמני אבל אני עדיין אשמח לתשובה) אבל התחלתי לפני כמה ימים את הקמפיין PPC הראשון ויש לי כמה התלבטויות שאני אשמח אם תביע את דעתך עליהן.
    בשלושה ימים שהקמפיין רץ הוא יחסית מאוד רווחי ואני עומד על ממוצע של כשתיים-שלוש מכירות ביום (100 דולר) עם הוצאות של כ100 ש"ח ביום, מה שאומר ROI של כ300-400%.
    כמה דברים שרציתי לשאול:

    1)עד היום הקמפיין רץ רק בארה"ב וקנדה כאשר תחמתי אותו שירוץ שם בסביבות השעות 7:00-23:00. היום הוספתי גם את אנגליה ואוסטרליה ורציתי לדעת האם אני יכול לתחום את הקמפיין שירוץ גם שם רק בשעות אלו. אני יודע שאני פשוט יכול לשכפל את הקמפיין הנוכחי ולהגדיר אותו לכל אחד מאזורים אלו ספציפית אבל אז נוצרים לי שלושה קמפיינים שבכל אחד מהם אני צריך לטפל בנפרד וזה לא נראה לי נוח בכלל. רציתי לדעת האם יש דרך אחרת לעשות זאת והאם מנסיונך זה בכלל רלוונטי.

    2) עד עכשיו עשיתי מעקב על המילים הממירות וכל מילה שהמירה פתחתי לה adgroup נפרד. השאלה האם זהו הצעד הנכון מכיוון שלחלק מהמילים יש נפח חיפוש נמוך. האם עדיף להשאיר אותן במקום באותו adgroup ולעלות להן את הbid וזהו או שפשוט כרגע לא לגעת בכלום?

    3) הרב הגדול של המילים שלי קיבל qs7, חלק קטן מאוד קיבל qs10 וחלק קטן קיבל 6, 5 ו4.
    האם את כל המילים שקיבלו 4 ו 5 כדי להקפיא בשלב זה והאם יש הבדל מבחינת גוגל אם מחקתי מילה מסויימת או שרק הקפאתי אותה מבחינת הqs הכללי.

    4)לאחר שראיתי שהקמפיין רווחי הוספתי אותו גם לYSM ורציתי לדעת האם גם אתה נתקלת במקרים שYahoo מציג את המודעה שלך למילים כלליות שלא הגדרת. לדוגמא אם יש לי adgroup שבו מילת המפתח היא dog behavior training הוא מראה את המודעה גם למי שכותב dog behavior?
    פשוט בדוחות מעקב ראיתי שקיבלתי קליקים מכמה מילים כלליות כאלה ורציתי לדעת אם גם לך זה קרה ואם כן האם הפתרון זה פשוט להוסיף את המילים האלה לexcluded keywords בyahoo או שאם אני אוסיף למשל את dog behavior כexcluded הוא יחסום לי גם את dog behavior training?

    5) אני יודע שאולי זאת שאלה מפגרת אבל כל הקטע של להגיע למצב של רק exact בkeywords בכל adgroup זה כדי לחסוך במחיר של הקליק וכדי להגיע למצב שבו המודעה לא מופיעה לצרופי מילים לא רלוונטיים או שאני מפספס כאן עוד משהו?

    6) אני יודע ששאלתי הרבה אז הנה מתנה קטנה ממני אליך ולכל מי שמעוניין בקופון של 125 דולר כשפותחים חשבון בYahoo. (צריך לשים 30 דולר כשנרשמים ואחרי כמה ימים Yahoo מוסיפים לחשבון עוד 125 דולר, עובד בדוק ניסיתי בעצמי.)
    הנה הקישור שאמור לעבוד עד סוף החודש:

    sem.smallbusiness.yahoo.com/searchenginemarketing/onlinemarketing.php?cc=9&o=USTD09&cmp=AdvertisingSolutions&ctv=B&s=Y

    המון תודה

    • המיליונר בפיג'מה   8 באוגוסט 2009 בשעה 20:02
      (#)

      אהלן עומר,
      שאלות מצויינות!

      1) אין דרך חכמה לעשות את מה שאתה רוצה. הדרך היחידה היא על ידי הפרדה לקמפיינים.
      2) תפתח אדגרופים לפי כמות תנועה. זה יוריד לך את הקוואליטיסקור.
      3) מאחר ואתה רק מתחיל ב-PPC, אני ממליץ להתעלם מה-QS, אם ראית את המצגת שלי באפיליקון, הסברתי שם שזה לא הכל. בכל מקרה, תפתח קמפיין חדש למילים עם הקוואליטי סקור הנמוך, ותנסה לתפעל אותם משם. תנסה להבין למה זה נמוך, לשפר מודעות ולהכין עמודים יעודיים. הכל בתנאי שהמילים רלוונטיות.
      4) כן, נתקלתי בזה בYSM, תבחר Standard Tactic במקום Advanced. זה מה שאני עושה…
      5) כן. זה המצב האידיאלי, שאתה יודע בדיוק מה המילים הממירות שלך.
      6) תודה :)

      לסיכום, עומר כל הכבוד לך! אתה בדרך הנכונה, ומקווה לפגוש אותך באחד הכנסים.

      בהצלחה בהמשך,
      -יגאל.

  11. צחי רוזנטל   7 באוגוסט 2009 בשעה 21:50
    (#)

    יגאל, כל הכבוד על הסבלנות שלך לענות על כל השאלות האלו.
    גם אותי כבעל אתר שואלים הרבה מאוד שאלות שחוזרות על עצמן (הכי מעצבן שאלות כלליות מידי שפשוט איאפשר לענות עליהן בצורה פשוטה ומדויקת). אנשים מחפשים קיצורי דרך..

  12. אריק   3 באוקטובר 2009 בשעה 22:26
    (#)

    היי יגאל,
    מתנצל על השאלה, אבל אני חושב שאתה היחד (שאני "מכיר") בעל ידע שיוכל לענות לי.
    בזמן האחרון אני מתעניין ברשתות שמציעות עמלות עבור כל ליד.
    הבעיה היא שברוב המקרים בשביל לקדם מוצר מסוים( של לידים) צריך להיות תושב ארה"ב.
    האם יש פתרון? שבו אנו תושבי ישראל נוכל לקדם את המוצר, ולהנות מהרווחים שלו?
    * שמעתי פעם משהו על פורקסי אבל לא הבנתי איך זה מתקשר…

    תודה מראש!
    חג שמח,
    אריק.

    • אריק   4 באוקטובר 2009 בשעה 19:37
      (#)

      היי יגאל,
      מצאתי את התשובה לשאלה.(חפירת תעלות לארה"ב).
      אבל יש לי שאלה אחרת :-)
      כמו שהצגתי למעלה אני מתעניין ברשתות שעוסקות בלידים, לפי המלצתך נרשמתי לCopeac אבל כבר כמה ימים הם לא חוזרים אלי, האמת מעצבן ומתסכל!
      דבר דומה קורה לי עםAzoogleAds.
      1. מה אתה מציע לעשות?(האנגלית שלי לא כל כך טובה, אם אני אתקשר זה יזיק?)
      2. האם יש לך המלצות על רשתות נוספות שמתעסקות בלידים?
      תודה מראש, ומתנצל שהטרדתי אותך בשאלה הראשונה….
      חג שמח,
      אריק.

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!