מה קורה אחרי האפיליאציה?

פיראט אינטרנטי

פיראט אינטרנטי

בפוסט האורח של היום אני מתכבד להזמין את הפיראטים שהחליטו לתרום מזמנם ולכתוב פוסט לבלוג. הרבה מהאנשים אולי ירימו גבה, מאחר ומי שקורא את הבלוג של הפיראטים יודע שבעבר הם היו תוקפים אותי ויורדים עליי. כשהפיראטים הורידו את מסך הברזל הם ביקשו להפגש איתי. בפגישה שערכנו הם סיפרו לי על האסטרטגיה שלהם. המטרה שלהם הייתה לגרור אותי למריבה פומבית מולם, ובכך לגרור גולשים לבלוג שלהם… כמו שאתם יודעים לא נגררתי, אך זה עדיין ניסיון יפה לשיווק גרילה…

בכל מקרה, זה לא כזה משנה… כל זה היה… ובלה בלה בלה… מה שהיה היה, וכיום אני הפיראטים ביחסים סבבה לגמרי, מדברים מידי פעם בטלפון, נפגשים מידי פעם וכו…

Long story short

קבלו את הפוסט של הפיראט, הוא מדבר על נושא שאני מאוד מאמין בו, וגם אני פועל בו ובכיוונו…. למעשה, הוא מדבר על להיות בעל מוצר אל מול להיות אפיליאייט. את המוצר הראשון שלי כבר הרמתי בכישלון רב… אני אכתוב על זה פעם הבאה…

עכשיו אם שמתם לב, אני בקושי מגיב בבלוג, אני עובד בחריצות על השקת המוצר השני שלי… (לא מדובר על "השקת מוצר", כאילו "השקה" כאילו. זה לא בנישה של שיווק באינטרנט. בגדול, זה סתם אומר שאני מעלה מוצר משלי לקליקבנק.)

ולנקודה… אני מתכבד להזמין את הפיראט, מחאו לו מחיאת כף וירטואלית.

שלום חברים,

היום לראשונה, אני חוצה את קו הבלוג שלנו וכותב עבור אדם שבעבר תקפתי לא פעם, אבל השנים גרמו לנו להתחבר ולהפוך לידידים טובים.
רבים מכם מכירים אותי "כפיראט אינטרנטי" ואחדים גם בשמי האמיתי שימשיך להישאר שמור במערכת, אלא אם כן ניפגש בכנס האפיליגנג שאנו מקיימים אחת לכמה חודשים.

היום אני כותב פה, כי אני רוצה לדבר על האופן שבו הרשת מכתיבה לנו, האפיליאייטס, את הלכי הרוח.

אני חושב שבחרתי לכתוב את מה שאני כותב פה, בשל הסיבה שמהות הבלוג של יגאל היתה שיווק על פני מנועי חיפוש בעזרת פיפיסי.

לפני כמה ימים קראתי ראיון של מנהל הפרסום של גוגל והאחראי על נושא ה-Adwords. אני אסכם את זה במשפט:

האיש אמר בצורה הכי ישירה, והכי פשוטה, "אנחנו בגוגל החלטנו שאנו לא מעוניינים יותר באפיליאייטס".

התפיסה מאוד ענייינית וישירה שם: "תודה רבה לכם שלמדתם אותנו ואת הוונדורים שעבורם עבדתם איך לשווק על פני המערכת שלנו. עכשיו סעו לשלום. אתם יותר מידי רעש במערכת".

אנחנו בחברה שלנו כבר הרבה זמן מחוץ למשחק הפיפיסי. זה לא נראה לנו נכון לעשות שימוש בפלטפורמה שבהנף יד או החלטה יכולה לסגור לנו עבודה של חודשים. אבל לא על זה אני באמת רציתי לדון היום.

אני רוצה לדון על משהו שנראה לי הרבה יותר נכון לדון בו וזה השיפטינג שחווה עולם האפיליאצייה.

ראבק, אנחנו אנשי שיווק. רבים מאיתנו הם בכלל אנשי עסקים ולא אנשי טכנולוגיה. רבים מאיתנו הם אנשי קראייטיב ואין להם שום נגיעה לקוד, ויחד עם זאת, כבר שנים שאנחנו חיים טוב מאוד מבחינה כלכלית, ולרוב אנו מרוויחים הרבה יותר מכל איש טכנולוגיה. אחרי הכול, האנד-יוזר לא מעוניין בטכנולוגיה, הוא מעוניין ביישום שלה. בחוויה. במוצר.

אז אם אנחנו אנשי שיווק כל כך טובים, ואנחנו יודעים להניע תנועה ממקום אחד לשני, ואנחנו יכולים להזיז דברים על הרשת ולהרים ולהוריד חברות על ידי התנועה שלנו, מדוע למעשה אנחנו עובדים עבורן?

כלומר נכון, להיות אפיליאייט זה מעולה לשלב מסויים, אבל ברגע שהתמקצעת, ותפסת את הנישה שלך, ואתה יודע מה אתה עושה, למה לך למעשה לעשות את זה עבור מישהו אחר?

אם אני מנסה לחשב עלות מול תועלת, מכל כיוון שאני לא מכמת את זה, אני מוצא שזה לא ממש כלכלי עבורנו.

תראו דוגמא: נניח אני מביא תנועה לאתר של עדשות מגע, אגב, אנחנו מאוד אוהבים את התחום ולמעשה אני יכול להעיד שעד לפני שנה היינו האפיליאייט הכי חזק עבור המותג הכי גדול היום ברשת בתחום הזה.

בואו קבלו את הנתונים המספריים:

נניח שאנו מביאים לקוח שצורך עדשות מגע. הלקוח המעודף הוא זה שמשתמש בעדשות חד פעמיות, רצוי זה שמשתמש בעדשות יומיות.

אנו מקבלים על הרכישה שלו בין $29-$70. זהו, פה זה נגמר.

עכשיו עבור האתר לו אנו מספקים את שירותנו, אותו לקוח ברמת ltv שווה מעל… שימו לב לזה… $2500! למה?

הנה הסיבות: ראשית לקוח שצורך עדשות מגע, ומקבל מוצר טוב מאתר, לא יחליף את הבראנד וישאר נאמן לאתר שבו רכש.

דבר שני לקוח שצורך עדשות מגע הוא לקוח שכמות הרכישות שלו נעות בין: אחת לחודש, אחת לשלושה חודשים, אחת לחצי שנה. זה לקוח שבוי. הוא חייב את המוצר, ואין לו דרך לא לרכוש אותו.

מי שקונה פעם בחודש עושה שימוש בעדשות חד פעמיות יומיות. מי שקונה פעם בשלושה חודשים עושה שימוש בעדשות שתוכלת החיים שלהן נעה בין חודש ולשלושה חודשים כך שהוא יכול לרכוש בין זוג אחד לשלושה באותה רכישה. מי שרוכש אחת לחצי שנה קונה עדשות שנתיות.

תגידו, זה נראה לכם הגיוני?

נכון, אתם יכולים להגיד שאין לכם את ההתעסקות שעולה מעבר להביא תנועה. אתם לא צריכים מלאי, עובדים, סליקות, וכל מה שמצריך אתר בסדר גודל כזה.

אבל ראבק, נניח שהעלות התפעולית תעלה לכם על כל לקוח $1000 לא שווה לעבוד קשה בשביל להביא את ה- $1500? בעיני זה שווה מאוד ולשם החלטנו שאנו

מסיטים את הספינה שלנו.

השפיטינג שאנו מיישמים כרגע הוא במעבר מלהיות אפיליאייטס, לבעלי המוצר עצמו. זה שיפטינג מאוד מפחיד כי הוא מצריך מאיתנו לוותר על ההכנסה הזמינה והמהירה ולעבור לבנייה עתידית.
אני חושב, שהמקום שבו אנו עומדים כרגע, כולנו, הוא מקום מאוד שמבחינה כלכלית יכול להיות בזבוז של זמן.

אנו עוסקים ביצירת רווחים, ולא ביצירת נכסים וזה חבל.
גם אלו כמותנו שהם בעלי דאטה בייס רציני של מיילים, יכולים למצוא שהדאטה בייס שלהם לא רלוונטי ושחיי המדף שלו קצרים וכך הם סובבים סביב הזנב של עצמם בריענון הדאטה. זה לא ליצור נכס, זה ליצור רווחים.
שלא לדבר על אלו שמפרסמים בפיפיסי…

או אלו שעוסקים ב-seo…

אז פה אני משאיר אתכם לחשוב קצת, לעצור ולהביט לצדדים כי אני יודע כמה קשה אתם עובדים וכמה למעשה אתם שקועים במה שאתם עושים.

תחשבו על התנועה שאתם מניבים לאחרים. ולמה אתם עושים את זה. יכול להיות שזה מאוד כלכלי עבורכם כרגע, ושאין לכם יכולת לעשות מעבר.

יכול מאוד להיות שאתם פשוט שקועים במה שאתם עושים ולא עצרתם לחשוב.

יכול גם שאין לכם את המינוף הכלכלי בשביל לעבור לאופרציה. אבל בשורה התחתונה, השיפטינג הזה, לדעתי, יניב לכם תוצאות -רק- בעתיד, וזה הפחד האמיתי. אנחנו התרגלנו לעכשיו ולמהיר…

אני מכיר כמה האקרים שרגילים לקבל תשלום על תקיפות נקודתיות. הם רוצים את ה5k שלהם עכשיו ומיד ולא מעניין אותם שהחמישה קיי האלה יניבו למי שהזמין את העבודה פי מאה. הם לא רואים מעבר.

אני חושב שאנחנו כן רואים מעבר, וצריכים לראות מעבר. אלו החמישה סנט שלי.

וכן, עוד דבר, אנחנו בימים אלה מחפשים לשכור מפתחי PHP עם לב ונשמה. קפצו לבלוג שלנו, ותקראו את הפרסום האחרון. נשמח לקבל קורות חיים מכאלה שבא להם לעבוד על מטרות ארוכות טווח.

תרוויחו אמן!

פיראט אינטרנטי

www.theinternetpirates.com

נ.ב. של פיג'מה – בהזדמנות הזו אני מתכבד את כולם לכתוב פוסט אורח… פוסטים איכותיים תמיד יתקבלו בברכה.

68 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. dcrhtk   10 בנובמבר 2010 בשעה 21:18
    (#)

    עושה שלום במרומיו …בין המשווקים
    יתרום לכולנו.

    נתראה באפילגנג

    נ.ב
    אני לא יודע לכתוב שורה אחת ב-php
    אבל יש לי לב ונשמה
    זה תופס?
    :)

    • גבריאל   10 בנובמבר 2010 בשעה 21:19
      (#)

      השם שלי הוא גבריאל
      זה מש שקורה שהעברית והאנגלית מתבלבלים
      :(

  2. שיווק באינטרנט - חדשות הביצה המקומית   10 בנובמבר 2010 בשעה 21:26
    (#)

    כמובן שהיעד הוא להיות בעל נכס
    יותר עדיף להיות בעל דירה מאשר המתווך
    אבל לפי דעתי צריך קודם כל להכיר את תחום האפיליאט להכיר את שיטות השיווק השונות
    ואז לפרוץ למוצר משלך
    פוסט מעולה

  3. ברק   10 בנובמבר 2010 בשעה 21:33
    (#)

    פוסט נחמד, לדעתי הדרך הנכונה לעשות את השיפטינג זה להעביר חלק מהידע לעובד חדש ולתת לו להריץ את זה אפילו בשביל סכום מופחת בזמן שעושים את המעבר.

    לגבי מתכנת PHP, זה לא מתאים לכולם אבל יש לי אחד פיליפיני שלוקח לי 500 דולר לחודש והוא ברמה של ישראלי ב 15 אלף שח (בכלל יש לי אימפריה קטנה בפיליפינים, הוריד לי את העלויות פי שש בערך)

    • המיליונר בפיג'מה   3 בינואר 2011 בשעה 3:35
      (#)

      כבוד לפיליפינים.

      מה שכן הפיליפינים נהיה לאחרונה קצת מיינסטרים, מפחד שיגמר. צריך כבר לחפש את יעד האווטסורסינג הבא.

  4. שיווק שותפים   10 בנובמבר 2010 בשעה 23:55
    (#)

    טוב, בעיקרון אני חושב כמוכם ובטח שעדיף שיהיו לי נכסים ולקוחות חוזרים וכו וכו וכו…הבעיה
    היא שלא תמיד זה משתלם בשורה התחתונה ואני אסביר למה אני מתכוון.
    אני מנהל אפיליאייטים בחברה מוכרת וידועה בתחומה ומעבודתי אני יכול לומר בפה מלא שהאפיליאייטים
    שלנו מרוויחים יותר מאיתנו. למשל אפיליאייט אצלנו מקבל בין 25 ל35% מהמכירה כאשר לנו החברה נשארים בערך בין 10-20% ולפעמים אף פחות מכך. איך זה יכול להיות? כי ההוצאות מאוד גדולות, על סליקה, על עובדים, על האפיליאייטים עצמם, הנחות שונות ועוד
    לכן לא תמיד זה רווחי יותר להיות בעל מוצר משלך וזה משתנה כנראה מתחום לתחום.
    אגב, ההוצאות היחידות שיש לאפיליאייטים שלנו אלו הוצאות אחסון ואולי SEO אם הם משתמשים בכלים כאלו ואחרים. PPC לא אפשרי בתחום שלנו.

  5. יגאל   11 בנובמבר 2010 בשעה 0:38
    (#)

    פיראט יקר

    שמח לקרוא פוסט שלך סוף סוף :-)

    אני חושב שאתה צודק אבל עם הסתייגות ענקית
    אני עדיין לא שם וגם לא 99% מהקוראים של הבלוג הזה (או של כל הבלוגים האחרים)

    אני חושב שצריך ידע, מקצוענות וניסיון כמו שלך על מנת לעשות מעבר כזה
    לדוגמא, אפילו יגאל שכבר שלוש שנים אפיליאייט (וברור לכולם שהוא יודע להביא תנועה ולהמיר אותה), נכשל בהשקת המוצר שלו

    אהבתי את הגישה והראיה המערכתית שיש לך והיא בהחלט נכונה

    אני מקווה שמי שברמה שלך ישכיל להפנים את הדברים החשובים שאתה אומר

    יגאל

    נ.ב – אני מאמין שזה רק עניין של זמן עד שמיקרוסופט/יאהו ילכו בעקבות גוגל נגד המתווכים (יענו אפילייטס)

    • גיל   11 בנובמבר 2010 בשעה 1:48
      (#)

      השבוע קיבלתי סלאפ על קמפיין באדסנטר שעבד כבר כמה חודשים.
      אוף!!

      • המיליונר בפיג'מה   11 בנובמבר 2010 בשעה 2:11
        (#)

        זה בסדר,

        גם אני קיבלתי אתמול סלאפ…

        • ROY   11 בנובמבר 2010 בשעה 10:08
          (#)

          יגאל האם אין פה סתירה?
          מחד כולם אומרים שעבר זמן האפילייאיט בגוגל …ולפי תוצאות אתמול אולי בקרוב גם באדסנטר!!!!
          וכמו כן שנגמר המודל של לקחת מוצר מקליקבנק ..לעשות עליו קמפיין ppc וכו'

          אך החלופה שאתם מדברים עליה היא להפוך ל vender בקליק בנק?
          בשביל מה ?? הרי גוגל לא יתנו לאפיליאייטס לשווק את המוצר שלנו
          וייתנו להם סלאפ על המוצר שלנו!!
          והנה הגענו שוב לאותה תוצאה
          לא???י

          • יגאל   11 בנובמבר 2010 בשעה 14:30
            (#)

            יגאל, אולי תכתוב פוסט על מה צריך להכיל קמפיין/אתר טוב על מנת שלא יקבל סלאפ? או אולי איך מתאוששים מקבלת סלאפ כזה, מה עושים? וכדומה

            סתם רעיון (טוב)

            • ROY   11 בנובמבר 2010 בשעה 14:52
              (#)

              יש פוסט שיגאל כתב בנושא היכן שהוא בארכיון
              אבל אם אני לא טועה יגאל כתב אותו באזור מרץ 08
              אז סביר להניח שיש לבצע כעת פעולות אחרות עם קבלת הסלאפ
              בכל מקרה יותר טוב מכלום
              מקווה שעזרתי

            • יגאל   11 בנובמבר 2010 בשעה 22:30
              (#)

              ROY תודה, אבל זה לא טוב
              אני זוכר את הפוסט ההוא, יגאל אז העתיק את הדפי נחיתה שלו לגוגל סייטס ושאר הדברים הוא לא פירט רק כתב שחברים שלו עזרו לו להחזיר תוך יום בערך 80 אחוז מהקמפיינים בעזרת שיטות כאלה ואחרות

              אז מה עושים אם מקבלים סלאפ? אני מקווה שיגאל ימצא לנכון לכתוב על זה

              תודה ושבת שלום

          • המיליונר בפיג'מה   3 בינואר 2011 בשעה 3:41
            (#)

            האפיליאייטס של ה-PPC הם אולי 1%-2% מסך האפיליאייטס בעולם.

    • המיליונר בפיג'מה   3 בינואר 2011 בשעה 3:40
      (#)

      הכשלון שלי, לא קשור ליכולות.

      עשיתי טעויות של טירונים.

      אני מכיר מספר אנשים שנכשלו בתור אפיליאייטס אך הצליחו מאוד בתור בעלי מוצרים. זה שונה, אי אפשר להשוות.

  6. NTB   11 בנובמבר 2010 בשעה 8:52
    (#)

    פוסט חשוב! שבהחלט גורם לי לחשוב …..

    2 עובדות מעניינות:

    - הפיראטים עובדים בכיוון עסק תפעולי מלא (דרופ שיפיניג או אפילו ניהול מלאי עצמאי)
    – יגאל עובד על מוצר משל עצמו בקליקבנק

    אולי זה באמת הזמן להתחיל לחשוב יותר בגדול…..

    • omerbsh   11 בנובמבר 2010 בשעה 10:24
      (#)

      תלוי…

      קודם כל אני מאמין שתוכניות שותפים ישארו לנצח , אולי הם יתחלפו במשך השנים אבל הן ישארו לנצח כי זה ריווחי!

      עכשיו השאלה פה היא מה יש לך לשווק והאם אתה מאמין שאתה תשווק כמות מסויימת ששווה את זה , זה גם זמן אל תשכח… שבזמן הזה אתה יכול להרים עוד אתרים שמתבססים על תוכניות שותפים

      נקודה למחשבה.

      • המיליונר בפיג'מה   3 בינואר 2011 בשעה 3:42
        (#)

        הסיבות בגינן אני משיק מוצר, לא קשורות באפיליאייט מרקטינג, זה פשוט דרך שלי להתקדם ולא להשאר במקום.

        אגב, זה לא אומר שלהיות בעל מוצר זה יותר טוב, זה סה"כ תחום מקבילי.

  7. omerbsh   11 בנובמבר 2010 בשעה 13:23
    (#)

    האיש אמר בצורה הכי ישירה, והכי פשוטה, "אנחנו בגוגל החלטנו שאנו לא מעוניינים יותר באפיליאייטס".

    אבל זו הכנסה שלהם , די טיפשי לא? אולי הוא פשוט התכוון לדיירקט לינקינג

    • יקיר   11 בנובמבר 2010 בשעה 14:50
      (#)

      בגוגל לא מעוניינים האתרים זיבלוניים שכל המטרה שלהם היא להעביר את הגולש לאתר המכירה. גוגל רוצים אתרים עם תוכן אמיתי ואיכותי מאוד, וכך כם הגולשים כמובן!

      • omerbsh   12 בנובמבר 2010 בשעה 12:53
        (#)

        הגיוני!
        ומה הבעיה לתת תוכן איכותי , עכשיו השוק יהיה פחות ופחות "פרוץ" לאנשים שבאים לעשות כסף בקלות. נשמע לי אפילו טוב…
        אתה צריך לתת ערך מוסף לקליינט שלך ולא רק "לדחוף מוצר"

        אתה גם חושב כך?

        • המיליונר בפיג'מה   3 בינואר 2011 בשעה 3:44
          (#)

          לגוגל יש בעיה עם אפיליאייטס לא בגלל תוכן איכותי או לא.

          גם אם המשתמש מקבל תוכן איכותי, לגוגל מפריע שבסופו של תהליך המשתמש עדיין מובל לאותו האתר.

  8. עומר   11 בנובמבר 2010 בשעה 17:26
    (#)

    השאלה הזאת הטרידה אותי הרבה זמן..
    נכון שבאפיליאציה אני מקבל עמלה מסוימת, רווחים מידיים, אבל מישהו גוזר קופון גדול יותר.
    למה בעצם לא להסתכל על התמונה הגדולה ולבנות עסק\ים? נכס שהוא שלי ואינו תלוי (או לפחות תלוי חלקית) בשינויים במקור טראפיק כזה או אחר..
    בגלל זה החלטתי להיות עצמאי ולפנות ליזמות, לא?
    כל עוד אני יכול להרשות את זה לעצמי, אני אשקיע כל דקה שיש לי בלבנות את עצמי ולא מישהו אחר.

    ועוד תגובה קטנה, אין דבר כזה "בזבוז זמן" כשאתה בונה משהו שלך, ככה אני חושב לפחות. נכון זה יכול לא להצליח, אבל איך אמר אדיסון על כל הנסיונות שלו להמציא את הנורה?
    "גיליתי בהצלחה 1000 דרכים שלא פועלות".

    מאמין שרובנו נזדקק לפחות מ-1000 נסיונות כדי לבנות מערכת שעובדת…

    • המיליונר בפיג'מה   3 בינואר 2011 בשעה 3:45
      (#)

      אחי,

      אתה מפספס את האפיליאייט מארקטינג והמטרה שלו.

      שיווק שותפים נועד לעזור לך לבנות את העסק שלך, מבלי שיש לך מוצר.

      שיהיה בהצלחה.

  9. דף הבית שלך   11 בנובמבר 2010 בשעה 18:07
    (#)

    נכון
    אבל אם מישהו בונה אתר ושים תוכניות שותפים זה שווה
    אתה בונה נכס (האתר) ואתה מרוויח כסף מהפרסום

  10. upliner   11 בנובמבר 2010 בשעה 20:06
    (#)

    פוסט מעניין ונכון, אם כי נאיבי משהו.
    זאת טעות לחשוב שכל מי שיש לו אופי של אפילייט יש לו גם אופי של יזם,
    על אף הדימיון בין השניים.
    הבדלים לדוגמא: הפסדים פוטנציאליים, כאבי ראש של עסק משלך, בחינת התכנות עמוקה למוצרים שבוחרים לייצר/לפתח (בניגוד לאפילייט שיכול לעבור ממוצר למוצר) וכו'.
    עם זאת, מבחינת רווחים פוטנציאליים, אין ספק שהמעבר הוא טבעי למי שהתמקצע בתחום…

  11. האמן החדש   11 בנובמבר 2010 בשעה 21:58
    (#)

    אחלה פוסט :)

    וואלה מעניין אם פוסט שלי יהיה מספיק טוב :)

  12. שרון   12 בנובמבר 2010 בשעה 4:12
    (#)

    יש כאן בעיתיות עם גוגל.
    מצד אחד הם רוצים להביא את המידע הכי טוב והכי מהר ללקוחות שלהם. מצד שני הם רוצים שנקים אתרים מלאי תוכן שהוא בעצם תוכן משוכפל כי כמה מומחים באמת יש בעולם לכל תחום.
    (שימו לב כמה מומחי פייסבוק יש שמעבירים קורסים בנושא)
    במקום לשים פרסומת טובה שהגולש יחליט לבד אם המוצר מעניין אותו או לא.
    גם שימו לב שפעם אתר עם 10 מאמרים היה אתר מצויין מבחינת גוגל והיום זה לא מספיק כדי לדרג אותך גבוה או אפילו לעשות אליו PPC בצורה פשוטה.

    • שרון   12 בנובמבר 2010 בשעה 4:27
      (#)

      שכחתי להוסיף – ככה מגדילים את כמות המידע הלא נחוץ באינטרנט ומשכפלים תוכן
      העיקר שגוגל מוצאים הרבה אתרים בשניות ולרוב אלו אתרי אפיליאטס שתפקידם למכור מוצרים.
      מה שכן, הם נתנו עבודה להרבה תוכניתנים, כותבים, גרפיקאים וכו' בעולם השלישי שתפקידם ברוב המקרים לשכפל את התוכן, ליצור את האתרים ולנסות להגיע לעמוד הראשון בגוגל :)

  13. NTB   12 בנובמבר 2010 בשעה 9:24
    (#)

    אני חושב שגוגל לא מבינים פה דבר אחד חשוב שיגרום כל התהליך הזה כשהם נותנים סלאפים למשווקים.
    לדעתי יגרום להרבה יותר משווקים, שעד היום עשו PPC, לעשות הרבה הרבה יותר SEO וחלקם אפילו יעסקו בבלאק האט.

    התוצאה הישירה של זה תהיה שגוגל יהיו הרבה יותר עסוקים בלהתמודד עם מסה עצומה של בעיות חדשות בתוצאות האורגניות שלהם, מה שידדרוש מהם עוד כח אדם… אבל הפעם אין מי שיממן את זה כי זה לא כמו PPC שיש עבורו גם הכנסה שוטפת.

    • מתחיל   14 בנובמבר 2010 בשעה 22:13
      (#)

      NTB מה שלומך
      אני פותח כעת פעם ראשונה חשבון באדוורדס ויש כמה קביעות שאח"כ לא ניתן לשנותן …או לפחות ככה כתוב
      לכן אמרתי שאשמע דעתך/כם
      אני מתכנן שעיקר הפרסום יעשה לחו"ל ולכל:
      א. האם בארץ או טריטוריה של הזמן לללחוץ על ישראל?
      ב. האם באזור הזמן לרשום ירושלים GMT+2?
      ג. האם באפשרויות התשלום לרשום ש"ח?י
      ד. אני מבין שעלי להחליט כעת גם על צורת התשלום postpaid או prepaid ? פינס כתב בעבר שעדיף PREPAID אם כוונותי רציניות והם רציניות !! אך עברו 3 שנים מאז , האם הנ"ל השתנה

      תודה מראש לכל מי שיעזור לי

  14. אור מרטונוביץ   12 בנובמבר 2010 בשעה 16:10
    (#)

    אני רוצה לספר לכם שיצירת מוצר משל עצמכם לא חייב להיות מסובך. השאלה היא כמובן באיזה סוג מוצר מדובר.
    זה טוב להמציא את הגלגל אבל לא חייבים, הדוגמה הפשוטה ביותר ליצירת מוצר משלכם היא לקחת איבוק מצליח בקליקבנק ולעשות גרסה משלכם!
    בפחות מ-$1000 אתם שוכרים מישהו שיכתוב לכם את האיבוק, מישהו שיבנה לכם אתר וקופירייטר שיכתוב לכם את מכתב המכירה.
    אני חושב שהמיומנות החשובה מכל ביצירת מוצר משלכם היא – ניהול פרילנסרים בחול.

    אותו תהליך יכול לעבוד עם איבוקים, תוכנות ואפילו מוצרים פיזיים.
    תנו את האפיון, תגדירו בדיוק מה אתם רוצים ותזרקו את ההודי למים :)

    • omerbsh   12 בנובמבר 2010 בשעה 20:17
      (#)

      אהבתי את התגובה שלך (LIKE)

    • אבי   13 בנובמבר 2010 בשעה 23:38
      (#)

      בקיצור copy paste pro plus כמו windows למשל :-) אבל אם מרוויחים כסף אז מה זה משנה.

    • אבלדס   22 בדצמבר 2010 בשעה 23:59
      (#)

      מסכים במאה אחוז
      חיפוש איבוק מצליח + כמה פרילנסרים באילנס
      זה אפילו לא יגיע ל1000$
      אני חושב על זה כבר זמן ממשוך אני רוצה לקחת מספר איבוקים ולבנות גירסה "מושלמת" משלי
      אני חושב שהשנה אני יתחיל עם זה.
      לפני כ5 דקות נכנסתי לחשבון שלי באדורדס וראיתי שהוקמפיינים שרצו שם השתנו למפסידים לא שהיה שם משהו רציני כמה מאות בחודש אני ישב עליהם מחר לבדוק אם יש שם מה לתקן
      אבל כל מה שגוגל עושה בזמן האחרון די הורס לי את מה שהיה בנוי על לונג טיילים וזה די משפיע על כל מה שיש לי ברשת גם על פרוייקטי SEO שהיו בוניים על לונט טיילס.
      במילים אחרות
      וצריך להתחיל להסתקל קצת יותר קדימה

    • המיליונר בפיג'מה   3 בינואר 2011 בשעה 3:50
      (#)

      מסכים ולא מסכים.

      אני חושב שבתור בעל מוצר המיומנות המרכזית שתצטרך היא לא ניהול פרילנסרים אלא לדעת לגייס אפיליאייטס. אם הגעת לזה, זכית :)

  15. עוד חושב   13 בנובמבר 2010 בשעה 11:06
    (#)

    אני חושב אור שמדובר פה בשני דברים שונים.
    הפיראטים שנים לדעתי מוכרים איבוקס שם יצרו,מבחינתם מוצר אם הבנתי נכון,זה דווקא משהו גדול יותר והפעם דווקא עם שיווק פיזי,מערך הפצה.לפי מה שאני מבין יש הבדל מהותי בין המוצר שלהם והמוצר שיגאל מכין ועדיין גם עם המוצר של יגאלקשה להצליח.פיראטים אם אתם מדברים פה על מוצר שלם כולל מערך שיווק פיזי ,אז אכן נשמע שיש יותר כסף כפי שציינת בעניין עדשות המגע,מצד שני החיסרון הענק ,זה חוסר ה"ניידות" .תראה מחר יקום לך מתחרה לא פחות חכם ושודד ידוע ויעשה בדיוק את מה שאתה עושה רק אולי קצת יותר זול או יותר טוב,בתור אפיליאט ,אתה פשוט נוטש ועובר לבחור השני.בתור בעל מוצר אתה תקוע.זה מצריך יכולות התמודדות שונות לגמרי,לא שאני דואג ,איכשהו אני בטוח שתסתדרו ,אבל לקטנים ,זה קפיצה של עשרות קומות בזינוק אחד.קפיצה כמעט בלתי אפשרית כרגע.

    • אבי   13 בנובמבר 2010 בשעה 23:44
      (#)

      כאן אתה מדבר על מפעל ליצירת ספרים אלקטרוניים וכך צריך לבנות אותו מההתחלה. צריך להיות מוכנים מההתחלה לייצר הרבה יותר מספר אחד, כולל התמיכה והשירות. כמו שאתה מוכן לשווק הרבה יותר ממוצר אחד. ויש ספרים שטובים רק לחודשיים למשל או לעונה, לחג, לעיר, למדינה… אינסוף ספרים, אבל יש גם כמעט אינסוף הודים לא :-)

      • רוב   2 בינואר 2011 בשעה 20:20
        (#)

        אבל כמה אפילייט יכול כבר להרוויח…חחח…. נגיד נגיד 25 אלף שח בחודש. תיודע כמה עסק יכול להרוויח אם הוא מנוהל בצורה הנכונה, נגיד עסק מאוד מאוד רווחי עם מוצר טוב עם תוכנית עסקית טובה בנישה שהיא דיי חדשה מרוויח 50 אלף דולר בחודש, כמה אפילייט ירוויח בנישה הזאת? 25 אלף שח זה יהיה גג לאפילייטס, הכל תלוי בתוכנית שלך ובעסק שלך ועד כמה קל לשכפל את המוצר שאתה בונה, וחוץ מזה אפילו ויש לך מתחרה חדש זה לא קל לאסוף אפילייטס, כי הרי אנחנו מדברים פה על כמות מסחררת של שיווק של מוצר, כל המוצרים האלה בקליקבנק זה נראה כמו מוצר שהיית מרוצה או גאה בו? לפי דעתי לא והכמות השיווקית במוצרים האלה הם לא באמת מסחררים. מוצר אמיתי עם אלף לקוחות חדשים בחודש למשל וכמות אפילייטס מסחררת בחודש יזנק קפיצה אדירה לעומת מוצר נחות. מוצרים טובים בשוק עושים את זה בגדול, מוצרים נחותים שלא משקיעים בהם זמן (כמו שרבים אמרו כאן, לעשות אווטסורסינג למוצרים שלך כדי לא לבזבז עליהם זמן) הם לא יהיו רווחים כל כך וסביר להניח גם שאפילייטס של מוצרים כאלה ירוויחו יותר מהוונדר. אם יש לך מוצר עם רעיון ותוכן נישה חדשה אתה תשקיע בזה את זמנך אבל אם אתה תשכפל מוצרים אחרים אז כמובן שזה לא יעלה לך את המורל בלשווק את המוצר הזה, להקדיש לו כסף ומחשבה ולכן גם הרווחים שלך יהיו קטנים. שורה תחתונה, קל להגיד לשכפל מוצר אבל בסופו של דבר זה הכל מחשבה של איך לעשות כסף קל. אם באמת רוצים לחשוב בגדול אז צריך לחשוב בגדול עם תוכנית עסקית והכל כמו שצריך. אין קיצורי דרך למי שרוצה להצליח.

    • המיליונר בפיג'מה   3 בינואר 2011 בשעה 3:52
      (#)

      תחרות זה לא פאקטור…

      גם באפיליאייט מרקטינג…

  16. לא פיראט אינטרנט   14 בנובמבר 2010 בשעה 9:59
    (#)

    בתור אחד שעשה את הזינוק הזה מזמן אני יכול להגיד בוודאות
    1. זה לא יציב , אפילו רחוק מכך. אני מתאר לעצמי שחלק מכם רוצים לייצור יציבות לעסק דרך הוונדוריזציה של העסק שלכם אבל בפועל אתם מתמודדים עם תחרות קשה ביותר על הAFFILIATES

    2. אם אתם רוצים להעתיק מוצרים "מצליחים" בעצמכם וחושבים שזה COPY N PASTE למוצר מצליח תגלו במהרה שהAFFILIATES לא עוברים במהרה לקדם אותכם, למעשה הם לא עוברים כמעט בכלל.
    מי שעושה כסף ממוצר מסויים לא רץ להחליף למוצר אחד(חדש) כל שני וחמישי, הוא ימשיך לקדם אותו בכל מקרה גם כשאתם הגעתם חדשים לשוק בשיא ההתלהבות שלכם ואפילו אם אתם נותנים "דיל" יותר טוב כמו יותר COMMISSION .
    לדעתי על כל 10 מוצרים שמנסים אולי אחד מצליח. (ואני נדיב)

    3.השיטה הטובה ביותר היא ליצור נישה חדשה שאין בה כלכך מתחרים ולהיכנס לשוק בכל הכוח
    (עם פרסום מאסיבי לAFFILIATES דרך מיילינג ליסט או חבר GURU אם יש לכם כאלו)
    אבל תקחו בחשבון שגם אם זה יצליח לכם , עיניים רבות בוחנות מוצרים להעתיק וזה רק עניין של זמן
    עד שהמעתיקנים ייתחילו להוציא עותקים משוכתבים של המוצר שלכם, ובדרכ זה יהיה מוצר נחות אבל עם SALES PITCH שקרי שמבטיח יותר ממה שאתם מבטיחים.

    4. ניהול של SUPPORT הוא במילה אחת BITCH. לקוחות זה דבר קשה , דורש המון אנרגיות לטפל
    בלקוחות על בסיס יום יומי. מוצר מצליח פרושו הרבה מכירות ליום שפרושן הרבה תלונות ליום והתמודדות תמידית עם REFUNDS ולקוחות חצופים שבא לכם לשגר אליהם טיל גרעיני דרך הכבלים של האינטרנט.
    בתור AFFILIATE זה שגר ושכך על המכירות אבל בתור VENDOR אתם צריכים להתמודד גם עם לקוחות עצבניים שקנו דרך FALSE ADVERTISING שAFFILIATE זה או אחר עשה בשביל לקדם אותכם, איומים משפטיים יום יומיים ופניות לBBB (כשתהיו VENDOR תכירו את המושג).

    5. ההשקעה בזמן ואנרגיה של הרמת מוצר הינם קשים (כמובן גם הרבה כסף).
    EBOOK דורש זמן לכתוב, ואם אתם בונים על איזה הודי שיעשה לכם את זה בזול תגלו מהר מאד
    שה"תוצר" הוא לא בדיוק משהו שאפשר למכור.
    תוכנה דורשת פיתוח , בדיקת באגים , הגדרות , QA על גרסאות שונות של מערכות הפעלה וכו וכו..
    המון עבודה וגם הרבה כסף מצטבר בפיתוח ( גם עם עובדים עם הודים שתמיד אומרים לכם שהם יכולים כל מה שאתם רוצים שיעשו לכם ובמהלך העבודה תגלו שזה לא בדיוק ככה ויש הבדל ניכר בין מה שהם אומרים שהם יכולים לעשות לבין מה שהם יכולים לעשות).

    יש עוד הרבה נקודות
    אבל אין לי כוח לכתוב יותר…

    • לא פיראט אינטרנט   14 בנובמבר 2010 בשעה 10:10
      (#)

      נ.ב
      מתנצל על שגיאות הכתיב..בהה
      כתבתי POST מהר ומסטול על הבוקר.

    • נדב   14 בנובמבר 2010 בשעה 15:21
      (#)

      קשה לך? רע לך? זה לא התחום בשבילך יקירתי. תמיד משעשע לקרוא דבר כזה מהאדם שבחיים לא הרים מוצר משל עצמו. אני אישית חושב שזה מעליב אנשים לקרוא תגובה שלילית שכזאת.

      וגם אם כן הרמת משהו, לפי הצורה שבה אתה מדבר זה לא בדיוק היה מוצלח. אז אנא ממך, או שתתמודד עם הקשיים של העסק ותגדל זוג אשכים, או שתפרוש. רק בבקשה ממך, תפסיק לדבר כמו נקבה.

      • לא פיראט אינטרנט   14 בנובמבר 2010 בשעה 19:24
        (#)

        יקירתי
        אתה טועה , BIG TIME
        אבל זכותך לחשוב מה שבא לך אם זה מה שמעודד אותך

      • סתם עוד אחד   8 בדצמבר 2010 בשעה 18:09
        (#)

        נדב יקירי,
        תפתח מוח ותפסיק להיות חלק מהעדר ותקשיב לבן אדם שנראה שהוא מבין מה הוא אומר…
        לא כל מה שנכתב בבלוג הזה הוא תורה מסיני.
        קראתי פה הרבה דברים חשובים ומצד שני הרבה שטויות, והפירטים שולטים בשטויות.
        תחשוב מה זה להקים מערך הפצה ולהגן על עצמך מטעויות שלך ושל העובדים שלך.

        • המיליונר בפיג'מה   3 בינואר 2011 בשעה 3:58
          (#)

          היי לשניכם,

          תודה ששיתפתם את תובנותיכם, אתם בהחלט נראים חבר'ה שמבינים.

          הנה ההתייחסות שלי לטענות לגבי מוצר דיגיטלי (לא פיזי)

          1. זה אם אתה מסתמך על אפיליאייטס ולא על שותפויות אסטרטגיות. הסיבה המרכזית למה אני הולך להיות בעל מוצר זה שותפויות אסטרטגיות. סיבה שניה זה אפיליאייטס.

          2. מסכים איתך, וגם כאן יש את הקונברז'ן רייט הבסיסי 1%-3%.

          3. מסכים ב-99%. ה-1% הבודד שבמקרה הזה, ההעתקות רק מחזקות את המקור.

          4. יש חברות שלמות בהודו שעושות את זה.

          5. גוסט רייטר אמריקאי יעשה את זה ב-$500, לא יודע אם זה זול.

    • רוב   2 בינואר 2011 בשעה 20:30
      (#)

      לפי 3 ו 4 רואים שקידמת מוצר בקליק בנק, איבוק? חחחח… הרי רק באיבוק יכול להיות רוב הסיויים false advertising, במוצרים אמיתיים לא תראה את זה כמעט, שלא לדבר על ריפאנגס. זה גם תלוי מאיפה הלקוחות באים ואם אכפת להם מהכסף, אם תגבה 5 דולר למוצר תראה שאין ריפאנדס כמעט. אולי 1 ל 200 לקוחות. השקעה בספורט זה הוצאה, פשוט שוכרים מישהו שיעשה את זה.

      תראה, תאורתית אם יש לך מוצר תוכנה למשל עם אלף לקוחות חדשים בחודש, ואפילו בוא נגיד אלפיים בחודש שזה אפשרי, ועם הכנסות של 20 אלף דולר בחודש, שיווק עם אפיילייטס אבל לא רק זאת אומרת יש לך הרבה אפשרויות לשווק כזה מוצר, תמיכה תכנית יש לך עובדים, אז בוא נגיד אחרי דבר כזה לא היית מסתכל על השקת מוצר כמשהו שלילי, אבל כן, אם כל מה שאתה עושה זה לעשות just another ebook בקליק בנק, לשווק אותו רק בקליקבנק ולראות את אותם אפייליטס כל יום…אז כן בוא נגיד שזה לא נשמע הכי רציני בעולם.

  17. לומד להרוויח כסף באינטרנט   14 בנובמבר 2010 בשעה 11:54
    (#)

    יפה מאוד.
    גם פה…בהצלחה. רעיון טוב

  18. פיראט אינטרנטי   14 בנובמבר 2010 בשעה 15:36
    (#)

    חברים,

    הפוסט שנכתב לא מתייחס לייצור איבוקס. איבוקים יש כמו זבל, ואין נושא שלא נכתב עליו ספר, לא משנה איזה נושא. אפילו איך לתקוף בעלי בלוגים רציניים וליצור תנועה שונאת ולהמיר אותה לאוהבת יש בחוץ…
    :)
    יגאל, זה נאמר בקריצה כמובן.

    לא, תראו, אני התכוונתי למוצר אמיתי. עכשיו מוצר לא חייב להיות חנות נעליים או שעונים. מוצר, ומוצר טוב לדעתי הוא שירות שמקנה ערך.

    תראו, פעם היו לנו חנויות יהלומים באי-ביי. היתה לנו חנות אחת מאוד רצינית ועוד כמה עשרות קטנות רק בשביל למגר את התחרות. היינו מנויים לעשרות מוצרים שלהם שילמנו בין 4.99 ל-29 בחודש.
    עכשיו היופי שבאיזשהו שלב אתה לא שם לב על מה אתה משלם ומה באמת מקנה לך ערך. אתה שוכח.
    אישתי, הפיראטית החביבה שמה לב לפני חצי שנה שאנחנו כבר ארבע שנים משלמים 19 דולר בחודש לאיזה מוצר, שהחברה שלו כבר נסגרה… החברה נסגרה, אבל אותנו עדיים סלקו.
    מה אני רוצה לומר? אני רוצה לומר ש-שירותים כמו clicky או get response הם הדברים הכי נכון, לדעתי, ששווה להשקיע בהם. תראו, אתם צריכים להבין שפה בארץ יש לנו לא מעט מוחות טכנולוגיים שיכולים להעניק תוכן ואייכות בשירות מסויים, אלא שאותם מוחות הם לא מוחות שיווק ולכן הם לעולם לא יציאו את המוצר שלהם החוצה… פה אתם נכנסים.
    חפשו מישהו שפיתח משהו מעניין, או חפשו מישהו שיכול לפתח אתכם משהו מעניין. אתם תקחו את הצד השיווקי, הוא ייקח את הצד הפיתוחי והנה, יש לכם כיוון לעסק שיוכל להכניס כסף אמיתי, בלי יותר מידי תנודות.
    מי שנרשם ל clicky לא יחליף את המוצר שלו כל כך מהר, למרות שיש בחוץ הרבה כמותם, אבל ברגע שנרשמת, אתה לא זז. אתה נשאר. על זה אני מדבר.

    תחשבו מחוץ לתבנית האפיליאצייה, תחשבו כמו אנשי עסקים, ולא אנשים שמנסים להתפרנס.
    אנחנו כולנו באסטיונרים על הרשת. יש לנו באסטה בשוק מחנה יהודה הגדול בעולם שנקרא הרשת.
    אנחנו אומנם יכולים לרכוש bmw יפה, ולגור בבית מפואר, אבל אנחנו לעולם נצטרך לקום בבוקר וללכת לעבודה כי ביום שלא נעשה את זה, ייסגר לנו העסק ולכן, מה שאני אומר הוא, תחשבו איך אתם ממנפים את הכסף שאתם עושים מהבאסטות לנניח… קניית באסטות אחרות, או שטחי נדלן בשוק. איך אתם הופכים להיות אלו שבזמן אמת מוציאים לכלל הקהל ידיעה שמחיר העגבניות צלל כעת ועכשיו שווה לבוא לרכוש אותן… לא יודע, כל רעיון שמביא איתו תוכן אמיתי, שווה השקעה כי לשווק אנחנו יודעים.

    פיראט אינטנרטי

    • omerbsh   14 בנובמבר 2010 בשעה 16:10
      (#)

      אתם ירושלמים?:P

    • אור מרטונוביץ   14 בנובמבר 2010 בשעה 18:22
      (#)

      אהבתי את התגובה פיראט, זה סוג של "אבא עשיר אבא עני" בתגובה אחת.
      אני חושב שפיתוח איבוק זאת דרך להתחיל, רק ככה לטעום את העולם של לפתח מוצר משלך בהשקעה קטנה.
      לאחר מכן להתקדם לפיתוח מוצר פיזי, שירות או תוכנה. ככה לפחות התהליך היה אצלי.

    • יגאל   15 בנובמבר 2010 בשעה 13:08
      (#)

      כמו תמיד, פיראט, אתה מקדים צעד אחד את החשיבה של רוב האפילייטס

      אני מסכים איתך, אבל אני הייתי ממנף את הכסף מאפיליאציה לנדל"ן ולא למוצר על הרשת
      בסופו של יום הוא ייצר כסף אבל, וזה אבל גדול, לזמן מוגבל (זה יכול להיות גם שנים)
      הדבר היחיד שאפשר לסמוך עליו לנצח הוא השקעות בנדל"ן, כאן מדובר על הכנסה פאסיבית אמיתית (אם אתה יודע מה אתה עושה כמובן)

      בכל אופן, זאת הראייה שלי לנושא
      אני מאחל לכם את כל ההצלחה שיש ואני בטוח שתעשו חיל

      שבוע טוב
      יגאל

    • אדוארדו   16 בנובמבר 2010 בשעה 15:05
      (#)

      קצת אוף-טופיק…מה שמעניין אותי לדעת זה איך הייתם משלמים ונסלקים ע"י חברה של קיימת? לקוחות קנו את המוצרים של החברה הספציפית הזאת בכלל? הייתם יוצרים העברה מיידית של הרכישה בין איביי לבעל המוצר? אני פשוט מכיר כל פיפס שקורה בחנות שלי, אז זה קצת מוזר לי…

      וד"א – כל מה שקשור לאדטהבייס ולרשימות דיוור יהיה שווה כסף בין אם משדכים מוצרי אפילייאט או שמייצרים מוצרים שהם שלך, כי גם אם כרגע אתה משתמש ברשימה כדי להמליץ על מוצרים תמיד אפשר לרקוח השקות ויצירת מוצרים על פי רצונות הצריכה של הנמענים. אז הנכס מספר אחד שכל אפילייאט עם ציפייה לטווח הרחוק חייב ליישם אותו.

      Long live the list!

    • המיליונר בפיג'מה   3 בינואר 2011 בשעה 4:00
      (#)

      אתה מזלזל באיבוקים :)

  19. יואבי   15 בנובמבר 2010 בשעה 10:34
    (#)

    פיראטים כשמם כן הם, חוטפים תמורת כופר.
    כל מה שהבחור מציע כבר מוצע עד תום
    מוצר = אופרציה
    אתרים = נכסים

    אני מעשרת הרשאוןנים של הקומבינה באינטרנט, חבל לכם על הפופיק
    יואב

    • פיראט אינטרנטי   15 בנובמבר 2010 בשעה 10:54
      (#)

      יואבי, מוצה כותבים ככה. מיצוי, מוצה. אבל ניחא.
      אתה מעשרת הראשונים של הקומבינה באינטרנט? מה זה בכלל אומר?

      בנוגע לכך שכל מה שאני כותב עליו כבר נכתב מוצה ונאמר. נכון, אתה צודק.
      מצד שני, כל מה שנאמר היום בכללותו, כבר נאמר נידון ו… מוצה.

      שורה תחתונה, אין חדש תחת השמש, רק אותה הגברת בשינוי אדרת.

      לך תעשה קומבינות, אנחנו נישאר בעולם העסקים.

  20. עמית   15 בנובמבר 2010 בשעה 23:05
    (#)

    להיות ונדור זה לא פשוט כלל וכלל, זה בעייתי, מעט מאוד מצליחים, כ 80 אחוז מהעסקים החדשים נסגרים תוך 5 שנים. ניהול מלאי זה בעייה, ניהול לקוחות זה מורכב, אחריות, ביטוחים וכדומה, מתווך מצליח זה הדבר, חבל לוותר על זה, הסיכונים הפיננסיים מאוד נמוכים וההצחה יכולה להיות מאוד גדולה.

    • המיליונר בפיג'מה   3 בינואר 2011 בשעה 4:02
      (#)

      הם נסגרים כי הם לא מבינים בשיווק.

      אני מכיר לא מעט עסקים וסטארטאפים בארץ שהשקיעו 99% מהתקציב שלהם במוצר ועוד 1% בשיווק. כשהמספרים צריכים להיות יותר קרוב ל10% במוצר ו90% בשיווק.

  21. omerbsh   16 בנובמבר 2010 בשעה 10:10
    (#)

    יש שני צדדים למטבע , במידה והעסק מצליח אז אתה מרויח הרבה יותר ממתווך למעשה הרבה מתווכים עובדים בשביל וככה אתה ממנף את הזמן שלך טוב יותר

  22. אור   19 בנובמבר 2010 בשעה 12:43
    (#)

    למישהו יש לינק לראיון שבו נאמר: "אנחנו בגוגל החלטנו שאנו לא מעוניינים יותר באפיליאייטס"?

  23. אור   19 בנובמבר 2010 בשעה 12:49
    (#)

    למישהו יש לינק לראיון שבו נאמר ע"י המנהל מגוגל?

  24. אלדד ב.   30 בנובמבר 2010 בשעה 23:09
    (#)

    שלום לכולם, אחלה דיון…
    אפילייטס שהופכים לונדורים זה אחד הטרנדים החזקים שאנחנו רואים בפלימוס ויש דרכים לעשות את זה בהדרגה או בפתרון ביניים של white label
    אפשר להתחיל לקדם מספר מוצרים, לזהות את המוצרים שאתם מצליחים להביא אליהם טראפיק בצורה מבוססת ואז לבקש מהונדור ווייט לייבל של המוצר. כלומר אתם לוקחים את התוכנה שלו ועוטפים אותה במיתוג שלכם. לא מפתחים מחדש, לא תומכים טכנית, רק אורזים.
    אפשר לארוז ברמה בסיסית של שם, עמוד נחיתה ומחיר ואפשר ממש למתג את התוכנה עצמה.
    הונדור עצמו יקבל בעצם מכם זכויות יוצרים על המכירה כאשר אתם בונים מותג שלכם ולא מפסידים כאשר הקונה חוזר למותג האם אחרי התפוגגות הקוקיז.
    יש היום כמה אפילייטס מוכרים מאד בתעשייה שעושים זאת איתנו ואני בהחלט מזמין נוספים לשוחח איתנו על כך.
    מי שכבר נפגש איתי ועם אנשים מפלימוס יודע שאנחנו מוכנים לסייע בכל דרך לונדורים ואפילייטס בהמלצות ואפילו שידוך עם בעלי תוכנות מהעולם שיכולים להתאים לשותפות הזו.
    אגב, יש גם חברות אשר נותנות שירותי ווייט לייבלינג למרות שניתן לבד.

    מכיוון שאנחנו מעניקים את שירותי הורדות התוכנה, שירות לקוחות, תשלומי זכויות לונדור המקורי ועוד, התפקיד של האפילייט נותר כשהיה אחרי העבודה הראשונית של האריזה.

    תודה רבה לפיראטים שהעלו את הנושא וליגאל על הפרסום אנחנו נבוא לאפילגאנג ובנוכחות מכובדת בכדי לעודד את הנושא. זה המקום שבו לטעמי יש לנו מה להציע יותר מעוד רשת אפילייטס.

    נשתמע, ונפגש ובהצלחה לכולם

    יגאל, אני מזמין אותך רשמית לפגישת היכרות איתנו… ;-)

    אלדד, Plimus
     

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!